Επιστροφή στο Forum : Μ3 πυρακια ????
παιδια αποκτησα ενα m e46 προσφατα,το προβλημα ειναι οτι.ακουγετε ενας θορυβος ενοχλητικος απο το μοτερ σαν καδενα.κ μου φαινεται οτι χτυπαει κ πυρακια.το πηγα για σερβις αλαξα ολα τα αναλωσιμα κ παλι τα ιδια.στο συνεργειο μου λενε δεν ειναι τιποτα.αν κ δεν το πιστευω.τι γινεται τωρα?πριν απο αυτο το αμαξι ειχα ενα ε46 2.2 κ δεν ακουγα τιποτα στον κινητιρα.α να σασ πω οτι το μ εχει 76000 χιλιαδες χιλιομετρα.ευχαριστω κ περιμενω απαντηση παιδια..
μηπως εχει θεμα το vanos??
δεν νομιζω.το πηγα σε αλο συνεργειο κ μου ειπε οτι πρεπει να ειναι η γλυστρα τις καδενας.θα δω τι θα κανω .αλιως θα παω στιν αντιπροσωπεια.
ΔημητρηςΜ3
18-05-10, 17:51
xexexexexe
πανε να ριθμησεις βαλβιδες και τα ξαναλεμε!!
Terry Grant
18-05-10, 20:20
Βαλε 100αρα βενζινα , δυο τρια γεμισματα, και αν δεν γινει τπτ, τοτε δες τους αισθητηρες εκκεντροφορων, καμια φορα δεν βγαζουν βλαβη στο διαγνωστικο.....
Φιλε το ιδιο θεμα ειχα καποτε με Μ3 Ε46 . Βαραγε πυρακια συνηθως στις μεσαιες 2500-4500.
Ψαχνομουνα σε εξουσιοδοτημενα κλπ , καμια βλαβη δεν εβγαζε στο διαγνωστικο, και με πρηζανε οτι εφταιγαν οι βενζινες. Καποια στιγμη αναψε το check και ακουσα θορυβο σαν πολλα πυρακια η σαν να ακουγεται μπιελα.
- Οταν το πηγα στον εξουσιοδοτημενο επισκευαστη (Το ονομα του ειναι διαθεσιμο ) , πανω σε αυτοκινητο της ΕΛΠΑ, μου ειπανε οτι σε "λιγο θα βγαλει τη μπιελα εξω".
Αποτελεσμα : Μ@.@κιες, Φλαντζα κομμενη μεταξυ 4ου και 5ου. αλλαξα σε αλλο συνεργειο ενα σετ φλαντζες γλυστρα και τεντωτηρα plus αναλλωσιμα (λαδια ,φιλτρα ,κλπ) και τελος..
πολύ λογικό αυτό που λες ... έτσι έσπασε και του Γιατρού το Μ3 από φλάντζα ... πάντως τα knocks θα τα δεις και από το διαγνωστικό
m_power_lunatic
18-05-10, 20:34
Φιλε το ιδιο θεμα ειχα καποτε με Μ3 Ε46 . Βαραγε πυρακια συνηθως στις μεσαιες 2500-4500.
Ψαχνομουνα σε εξουσιοδοτημενα κλπ , καμια βλαβη δεν εβγαζε στο διαγνωστικο, και με πρηζανε οτι εφταιγαν οι βενζινες. Καποια στιγμη αναψε το check και ακουσα θορυβο σαν πολλα πυρακια η σαν να ακουγεται μπιελα.
- Οταν το πηγα στον εξουσιοδοτημενο επισκευαστη (Το ονομα του ειναι διαθεσιμο ) , πανω σε αυτοκινητο της ΕΛΠΑ, μου ειπανε οτι σε "λιγο θα βγαλει τη μπιελα εξω".
Αποτελεσμα : Μ@.@κιες, Φλαντζα κομμενη μεταξυ 4ου και 5ου. αλλαξα σε αλλο συνεργειο ενα σετ φλαντζες γλυστρα και τεντωτηρα plus αναλλωσιμα (λαδια ,φιλτρα ,κλπ) και τελος..
Aυτη τη ζημια την ακουω σε παρα πολλα Μ3 Ε46......οπως και ακουω πολλους να λενε οτι μετα απο ρυθμιση βαλβιδων η και μετα απο νεα μπουζι σταματησανε τα πυρακια.Τα πυρακια γινονται αντιληπτα και σε τι βαθμο απο το διαγνωστικο???Ο Βαγγελης λεει οτι γινονται....οσο απειροελαχιστα και αν ειναι???
Aυτη τη ζημια την ακουω σε παρα πολλα Μ3 Ε46......οπως και ακουω πολλους να λενε οτι μετα απο ρυθμιση βαλβιδων η και μετα απο νεα μπουζι σταματησανε τα πυρακια.Τα πυρακια γινονται αντιληπτα και σε τι βαθμο απο το διαγνωστικο???Ο Βαγγελης λεει οτι γινονται....οσο απειροελαχιστα και αν ειναι???
Από το gt1 μπορείς να δεις ακριβώς πόσα πυράκια έχει διαβάσει και αν κάνει Misfires
ένας έμμεσος τρόπος να βρεις που είναι το πρόβλημα είναι ο εξής
Στο gt1 βλέπεις πόσο αβανς έχει κόψει σε κάθε κύλινδρο ... αν δεις 1 ή μερικούς να έχουν ΜΕΓΑΛΗ διαφορά ... ας πούμε όλοι 1% και ένας 10% προφανώς κάτι παίζει με τον κύλινδρο που έκοψε τόσο πολύ
όσον αφορά το θέμα φλάντζας - συμπίεσης
Από την μέτρηση ανυσυχίας κυλίνδρων με το gt1 βλέπεις πιθανή διαρροή συμπίεσης
Τέλος πάιρνεις και μια συμπίεση και αν δεις πρόβλημα παίρνεις και μια μέτρηση διαρροής συμπίεσης όπου θα φανεί και μεταξύ ποιών κυλίνδρων υπάρχει πρόβλημα στη φλάντζα
sofos 2.8i
18-05-10, 22:58
Εγω δυστυχως θα συμφωνησω με τον φιλο jimsmg2.Δεν θελω να σε στενοχωρησω αλλα το μυαλο μου προς τα εκει πηγαινει.Και αυτα που ακους ειναι προθαλαμος για καψιμο φλατζας μεταξυ δυο κυλινδρων.Το μονο που μπορω να σου πω κι εγω ειναι οτι μπορει να παιζει να πας για ρυθμιση βαλβιδων.Παντως ενα μεγαλο ποσοστο των Μ3 Ε46 γυρω στα 100.000χλμ και μετα εχουν το συγκεκριμενο θεμα της φλαντζας
ευχαριστω παιδες.το πηγα σε εναν πολυ καλο μαστορα κ ακουστε τι γινεται 1ον τα μπουζι που μου εβαλαν δεν ειταν τα δικα του.εβαλα τωρα τα δικα του.2ον τα λαδια που εβαλαν πριν ειταν 5''40....ενω τωρα 10...60..3ον..το φιλτρο αερα .αλα νταλον ..αλαξα κ το φιλτρο βενζινης το οποιο ειταν απο το 2004.τα πυρακια τωρα τελος.κανενα προβλημα.οσο για τιν καδενα μειωθηκε ο θορυβος κατα 70 τις εκατο.κ 3ον αντι για παραφλου ειχαν βαλει απιονισμενο.αυτα παιδια ...ο μαστορας μου ειπε να κανω καποια χιλιομετρα κ μετα να το ξαναπαω για να το δει.μακαρι να μην εχει προβλημα γιατι εδω που ειμαι αστα..
Καταρχήν ευτυχώς που όλα τελικά είναι ΟΚ και διορθώθηκαν εύκολα από κάποιον που θέλησε να ασχοληθεί σωστά.
2ον, θες να σου δανείσω τίποτα μολότοφ? Έλεος με τον τύπο, δεν έκανε "κάτι" λάθος, τα έκανε όλα λάθος. Μην τον αφήσεις έτσι να χαλάει αυτοκίνητα, αν δεν θες να του το κάψεις, τουλάχιστον ρίξτου ένα καλό χέσιμο με τα στοιχεία που έχεις..
καραγκιοζης ειναι.πηγα κ πειρα πισω τα χρηματα φιλε μου.περασα κακες μερες μεχρι να βρω ακρη εδω στο ρεθυμνο.
Πάλι καλά φίλε μου.. καλά έκανες γιατί κρίμα είναι και τα 2,
και να χαλάνε αυτοκίνητα
και να πληρώνονται γι'αυτόν τον άθλο
(Btw, έρχομαι ΣΤΟ νησί το καλοκαίρι και δεν θα με χάλαγε αν όλα πάνε καλά εκεί να μείνω μόνιμα. Με computers πως τα πας, καμιά δουλειά για IT Manager? :D Δεν πάει άλλο εδώ, 5ο μήνα απλήρωτος και το σκέφτομαι σοβαρά να αρχίσω να βλέπω θάλασσα..)
5 μηνες//////////΄΄΄΄΄΄?????
..και μάλλον λίγο είναι αν κρίνω από άλλα παλαβά που ακούω. Άσε, εσείς εκεί δεν χαμπαριάζετε από τίποτα :D εδώ άρχίσε το ζόρι..
ευχαριστω παιδες.το πηγα σε εναν πολυ καλο μαστορα κ ακουστε τι γινεται 1ον τα μπουζι που μου εβαλαν δεν ειταν τα δικα του.εβαλα τωρα τα δικα του.2ον τα λαδια που εβαλαν πριν ειταν 5''40....ενω τωρα 10...60..3ον..το φιλτρο αερα .αλα νταλον ..αλαξα κ το φιλτρο βενζινης το οποιο ειταν απο το 2004.τα πυρακια τωρα τελος.κανενα προβλημα.οσο για τιν καδενα μειωθηκε ο θορυβος κατα 70 τις εκατο.κ 3ον αντι για παραφλου ειχαν βαλει απιονισμενο.αυτα παιδια ...ο μαστορας μου ειπε να κανω καποια χιλιομετρα κ μετα να το ξαναπαω για να το δει.μακαρι να μην εχει προβλημα γιατι εδω που ειμαι αστα..
den αντιλεγω σε τιποτα
μια ερωτηση
τα λαδια ηξερες εσυ οτι ηταν 5-40 η τα αναγνωρισε ο μαστορας?
χα, μάλλον ο μάστορας μέτρησε ιξώδες με ιξωδόμετρο ostwald!!!!
oxi μου το ειπε οταν τον ρωτησα .πριν γινει το σκηνικο.τον ρωτησα τι λαδια εβαλε για να ξερω.φιλε κοnc κ εδω αρχισε η κριση για τα καλα..αλλα οχι οπως εκει
ΔημητρηςΜ3
20-05-10, 21:11
τωρα περα απο την πλακα ακουσα περιπτωση
να εχουν αλαξει τα plate απο τισ βαλδιδες -
και να ξανα ακουγετε μετα απο καιρο
μου ειπε ο φιλος καθοσ του αρπαξε και το εκκεντρο!
τα πυράκια δεν είναι και τόσο τραγικό για ένα αμάξι με μεγάλη συμπίεση ειδικά αν είναι smg.
το λέω αυτό για το κιβώτιο γιατί πολές φορές αναγκάζεσαι να ξεκινάς με δευτέρα σε κάποια
ψιλοσταματήματα, ειδικά εντός πόλεως. εκεί λοιπόν που είσαι με δευτέρα και 1000 στροφές
το s54 είναι πολύ λογικό να χτυπήσει πυράκια, όπως και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που
ξεκινάει με δευτέρα. απλά στο Μ3 θα το δείς πολύ πιο έντονα λόγο αυξημένης συμπίεσης.
όσο για τον τύπο που σου έβαλε όλα αυτά τα λάθος πράγματα και ειδικά το λάθος λάδι θα
σου πρότεινα του ρίξεις ένα πολύ γερό χέσιμο...
υγ.επίσεις με 95άρα βενζίνη είναι ακόμα πιο αισθητό το φαινόμενο πυράκια, άσχετα που το
μοτέρ δεν έχει κανένα μα κανένα πρόβλημα να δουλέψει με την συγκεκριμένη βενζίνη...
Χερομαι που διορθωθηκε το προβλημα σου. Για καλο και για κακο ομως θα ελεγα να κανεις μια μετρηση συμπιεσης, ετσι να εχεις το κεφαλι σου ησυχο βρε αδερφε, μετα απο την ταλαιπωρια που περασε το μοτερ. Οπως επισης και εναν ελεγχο στις βαλβιδες για το αν θελουν ρυθμιση.
Και φυσικα οχι στον πρωτο μαστορα ε?
Χερομαι που διορθωθηκε το προβλημα σου. Για καλο και για κακο ομως θα ελεγα να κανεις μια μετρηση συμπιεσης, ετσι να εχεις το κεφαλι σου ησυχο βρε αδερφε, μετα απο την ταλαιπωρια που περασε το μοτερ. Οπως επισης και εναν ελεγχο στις βαλβιδες για το αν θελουν ρυθμιση.
Και φυσικα οχι στον πρωτο μαστορα ε?
:dblthumb2:dblthumb2:dblthumb2:dblthumb2
Άλλο πράγμα να "χτυπάνε" οι βαλβίδες από ωστήρια ...
άλλο πράγμα να έχει "αρπάξει" ο εκκεντροφόρος ή και οι βαλβίδες που οφείλεται σε ελλειπή λίπανση στο έναω μέρος της κεφαλής (που το παθαίνεις αν δεν αλλάζεις συχνά λάδια ή αν χάσει πίεση το κύκλωμα λαδιού)
και άλλο πράγμα τα πυράκια
αποφασισα να το στειλω σε εναν καλο φιλο στην αθηνα στο περιστερι.μιας κ τα ειητιρια ειναι δωρεαν.κ αυτος θα το κοιταξει απο ολες τις μεριες κ αν χρειαστη κατι να το αλαξει.
ΔημητρηςΜ3
21-05-10, 18:11
Άλλο πράγμα να "χτυπάνε" οι βαλβίδες από ωστήρια ...
άλλο πράγμα να έχει "αρπάξει" ο εκκεντροφόρος ή και οι βαλβίδες που οφείλεται σε ελλειπή λίπανση στο έναω μέρος της κεφαλής (που το παθαίνεις αν δεν αλλάζεις συχνά λάδια ή αν χάσει πίεση το κύκλωμα λαδιού)
και άλλο πράγμα τα πυράκια
δε διαφωνω αλλα
ολα στο ιδιο σημειο παιζουν!
:smokin::smokin:
xexexexexe
πανε να ριθμησεις βαλβιδες και τα ξαναλεμε!!
οι βαλβιδες δεν ειναι αυτορυθμιζομενες?
σε πολυ φθηνοτερα αυτοκινητα ειναι...
το λέω αυτό για το κιβώτιο γιατί πολές φορές αναγκάζεσαι να ξεκινάς με δευτέρα σε κάποια
ψιλοσταματήματα, ειδικά εντός πόλεως. εκεί λοιπόν που είσαι με δευτέρα και 1000 στροφές
το s54 είναι πολύ λογικό να χτυπήσει πυράκια, όπως και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που
ξεκινάει με δευτέρα.
υγ.επίσεις με 95άρα βενζίνη είναι ακόμα πιο αισθητό το φαινόμενο πυράκια, άσχετα που το
μοτέρ δεν έχει κανένα μα κανένα πρόβλημα να δουλέψει με την συγκεκριμένη βενζίνη...
αυτο το εχω παρατηρησει και στο δικο μου...
με απλη βενζινη το κανει πιο εντονα οπότε του βαζω 100αρα...
αν του βαζω απλη λετε να μου δημιουργησει κανενα προβλημα?
rapid_fast
10-07-10, 10:54
οι βαλβιδες δεν ειναι αυτορυθμιζομενες?
σε πολυ φθηνοτερα αυτοκινητα ειναι...
Είναι, (με την έννοια του παρελθόντος) αλλά θέλουν έλεγχο σε τακτά χρονικά διαστήματα
και ρύθμιση αν κάτι δεν είναι σωστό..
Άλλο πράγμα να "χτυπάνε" οι βαλβίδες από ωστήρια ...
άλλο πράγμα να έχει "αρπάξει" ο εκκεντροφόρος ή και οι βαλβίδες που οφείλεται σε ελλειπή λίπανση στο έναω μέρος της κεφαλής (που το παθαίνεις αν δεν αλλάζεις συχνά λάδια ή αν χάσει πίεση το κύκλωμα λαδιού)
και άλλο πράγμα τα πυράκια
έχουν ωστήρια τα Μ3;ή μάλλον έχουν ωστήρια οι επι κεφαλής εκκεντροφόροι;
Nick_compact
10-07-10, 23:43
έχουν ωστήρια τα Μ3;ή μάλλον έχουν ωστήρια οι επι κεφαλής εκκεντροφόροι;
Φυσικά και έχουν ωστήρια, απλά στο Μ3 λόγω στροφαρίσματος είναι μηχανικά, όχι υδραυλικά, και θέλουν ρύθμιση ανα τακτά διαστήματα. Όλα έχουν ωστήρια.
Φυσικά και έχουν ωστήρια, απλά στο Μ3 λόγω στροφαρίσματος είναι μηχανικά, όχι υδραυλικά, και θέλουν ρύθμιση ανα τακτά διαστήματα. Όλα έχουν ωστήρια.
απο αυτά που γνωρίζω(αν κάνω λάθος διορθωσέ με)το ωστήριο είναι ένα σώμα(αρκετά μακρύ) το οποίο μεσολαβεί μεταξύ στον εκκεντροφόρο και στο κοκοράκι όταν ο εκκεντροφόρος είναι στο βάθος κήπος,το δικό μου για παράδειγμα έχει καπελώτα,το Μ20 που είχα αρχικά δεν είχε τίποτα,το κοκοράκι πάταγε πάνω στη βαλβίδα και ρυθμιζόταν με ένα έκκεντρο δίσκο,βάζω μια φωτό με κινητήρα ford με τον εκκεντροφόρο κάτω,παρατήρησε τα κυλινδρικά σώματα που πάνε απο τα κοκοράκια στον εκκεντροφόρο,εγώ αυτά ήξερα για ωστήρια,στους επι κεφαλής εκκεντροφόρους δεν μεσολαβεί κάτι μεταξύ στον εκκεντροφόρο και στο κοκοράκι
Nick_compact
11-07-10, 11:19
απο αυτά που γνωρίζω(αν κάνω λάθος διορθωσέ με)το ωστήριο είναι ένα σώμα(αρκετά μακρύ) το οποίο μεσολαβεί μεταξύ στον εκκεντροφόρο και στο κοκοράκι όταν ο εκκεντροφόρος είναι στο βάθος κήπος,το δικό μου για παράδειγμα έχει καπελώτα,το Μ20 που είχα αρχικά δεν είχε τίποτα,το κοκοράκι πάταγε πάνω στη βαλβίδα και ρυθμιζόταν με ένα έκκεντρο δίσκο,βάζω μια φωτό με κινητήρα ford με τον εκκεντροφόρο κάτω,παρατήρησε τα κυλινδρικά σώματα που πάνε απο τα κοκοράκια στον εκκεντροφόρο,εγώ αυτά ήξερα για ωστήρια
Aυτό που λες αν κατάλαβα καλά δεν είναι το ωστήριο όμως, μιλάς για μοτέρ με εκεντροφόρο μέσα στο μπλοκ, όπου το κοκοράκι πιέζεται από από τα "καλαμάκια". Υπάρχουν και πολλά μοτέρ με εκκεντροφόρο επικεφαλής όπου ο εκκεντροφόρος πατάει στο roller που έχει το κοκοράκι, και αυτό την βαλβίδα (έχω ενσωματωμένο ωστήριο πάνω από την βαλβίδα). Στα μοτέρ με 2 Ε.ΕΚ. όπου κάθε αμύγδαλο του εκκεντρ. ωθεί μια βαλβίδα μόνο, υπάρχει ωστήριο πάλι, με άλλη μορφή. (Μη φανταστείς ότι εγώ έχω πολλές γνώσεις πάνω στα valvetrain.)
oldcarskickass
11-07-10, 12:12
Ουσιαστικά τα ωστήρια είναι κάτι ανάποδα κύπελα που μαζεύουν λάδι.
Παρεμβάλλονται μεταξύ του αμύγδαλου (εκκέντρου) και της βαλβίδας και λόγω της πίεσης του λαδιού κινούν τη βαλβίδα. Βλέπεις ότι λόγω της εμπλοκής του λαδιού η ανικανότητας του ωστηρίου να κρατήσει το λάδι, ή ακόμα και να το διώξει, παίζει να ΜΗΝ έχεις σταθερό άνοιγμα των βαλβίδων γιατί παίζουν ρόλο πολλά πράγματα.
Στα παλιά τα Μ40 είναι το τακ τακ τακ που κάνει όταν είναι κρύο μόλις το βάλεις μπροστά.
Το Μ3 όπως λέει ο Νίκος έχει μηχανικά ωστήρια και θέλουν ρύθμιση τακτικότατα.
με κάνατε και ξέθαψα τα βιβλία του τει,ως ωστήριο περιγράφει το σώμα το οποίο παρεμβάλεται μεταξύ στο έκκεντρου και το κοκοράκι,αλλα ας αφήσουμε τα βιβλία,να μιλάμε πρακτικά,εγώ έχω λύσει,επισκευάσει,ρυθμίσει αρκετούς M20 και το M5 μου(απο bmw)στον μ5 μεταξύ του εκκέντρου και στο κοκοράκι δεν υπάρχει τίποτα,μεταξύ στο κοκοράκι και τη βαλβίδα υπάρχει το καπελότο με το πλακάκι ρύθμισης,μήπως θεωρούμε το καπελότο για ωστήριο;γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο εκεί,ο μ20 δεν έχει κυριολεκτικά τίποτα,ούτε απο τη μία ούτε απο την άλλη,εάν κάνω κάπου λάθος διορθώστε με αλλα τουλάχιστον τα συγκεκριμένα μοτέρ τα έχω ρυθμίσει ούκ ολίγες φορές
oldcarskickass
11-07-10, 15:23
http://www.ratwell.com/technical/HydraulicLifters/01-Lifter.jpg
Αυτό είναι υδραυλικό ωστήρια, από τις οπές περνάει λάδι, όταν βουλώσουν συνήθως θέλουν αλλαγή γιατί πιάνει και μάκα μέσα και δεν κυκλοφορεί το λάδι.
Ουσιαστικά δεν έχεις επαφή του πάνω μέρους του ωστηρίου με μέταλλο αλλά μέσω του λαδιού.
Όχι ο Μ20 ΔΕΝ έχει ωστήρια, κοκκοράκια τα οποία πάνω από τις 7200 κάνουν κικιρίκου.
rapid_fast
11-07-10, 19:56
http://www.ratwell.com/technical/HydraulicLifters/01-Lifter.jpg
Αυτό είναι υδραυλικό ωστήρια, από τις οπές περνάει λάδι, όταν βουλώσουν συνήθως θέλουν αλλαγή γιατί πιάνει και μάκα μέσα και δεν κυκλοφορεί το λάδι.
Ουσιαστικά δεν έχεις επαφή του πάνω μέρους του ωστηρίου με μέταλλο αλλά μέσω του λαδιού.
Όχι ο Μ20 ΔΕΝ έχει ωστήρια, κοκκοράκια τα οποία πάνω από τις 7200 κάνουν κικιρίκου.
6200 νομίζω είναι ο κόφτης στο Μ20...
oldcarskickass
12-07-10, 06:47
6200 νομίζω είναι ο κόφτης στο Μ20...
Άλλο το ένα άλλο το άλλο...:rockon::dance:
οι βαλβιδες δεν ειναι αυτορυθμιζομενες?
σε πολυ φθηνοτερα αυτοκινητα ειναι...
Δε γίνεται αυτορύθμιση του διάκενου όταν έχεις μηχανικά ωστήρια ...
στα μοτέρ με υδραυλικά ωστήρια γίνεται αυτό που λες
δεν έχει να κάνει με το πόσο κάνει το αμάξι !!!
Άλλο το ένα άλλο το άλλο...:rockon::dance:
Γι'αυτό ρυθμίζανε κόφτη μέχρι 7100?:nixweiss:
Δε γίνεται αυτορύθμιση του διάκενου όταν έχεις μηχανικά ωστήρια ...
στα μοτέρ με υδραυλικά ωστήρια γίνεται αυτό που λες
δεν έχει να κάνει με το πόσο κάνει το αμάξι !!!
Έχει να κάνει με το πόσο ΑΝΤΡΙΚΟ είναι ε;
Πες το ντε !!!
C U out there
να ΞΑΝΑ δηλαδή ποστάρω όλα τα λίνκ με τα σχεδιαγράμματα κλπ κλπ ??????
μπααααα ... βαριέμαι ... :D
oldcarskickass
12-07-10, 20:46
Γι'αυτό ρυθμίζανε κόφτη μέχρι 7100?:nixweiss:
Ναι!!
Και πραγματικά αν έμενες μέχρι εκεί είναι σχεδόν σίγουρο ότι για 4 χρόνια ΔΕΝ θα πάθαινες τίποτα.:rockon:
Το λέει και το nick μου ρε Δημήτρη.
Τώρα τι λέει ο εγκάθετος για αντρικά και γυναικεία...:dance::yippee:
Η ζωή ξεκινάει μετά τις 8000 rpm :D :D :D ... χιχιχιχιχιχι
Η ζωή ξεκινάει μετά τις 8000 rpm :D :D :D ... χιχιχιχιχιχι
και το εντατικό συμπλήρωμα στα λάδια...χεχεχε:greenboun
Nick_compact
14-07-10, 14:24
Έχει να κάνει με το πόσο ΑΝΤΡΙΚΟ είναι ε;
Πες το ντε !!!
C U out there
Nick έχει να κάνει με το πόσο στροφάρει το μοτέρ. Τα υδραυλικά σε πολύ ψηλές στροφές είναι "ριψοκίνδυνα", γιατί η ικανότητα τους να κρατήσουν σταθερό το βύθισμα σε όλες τις συνθήκες εξαρτάται από την πίεση που μπορεί να κρατήσει η αντλία λαδιού ψηλά. Με τα μηχανικά, ναι μεν πρέπει να τα ρυθμίζεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα συμβεί τίποτα αναπάντεχο κοντά στον κόφτη.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.