PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπεκ, αλλαγη ή καθαρισμα


giannis 116
25-05-10, 23:13
Σορυ για το διπλοποσταρισμα, ηθελα να μπει και στα τεχνικα θεματα της σειρας 1 αλλα μαλλον αφορα συντηρηση γενικα, αν κριθει απαραιτητο ας σβηστει το πρωτο μου ποστ.

Ο τιτλος του θεματος μιλαει απο μονος του. Ειχαμε μια κουβεντα με εναν φιλο συμφορουμιτη για τα μπεκ αν θελουν καθαρισμο.

Εγω ειμαι της αποψης οτι καλυτερα να αλλαζονται αν απαιτειται με νεα παρα να καθαριζονται με οποιονδηποτε τροπο. Πιστευω πως αξιζει να δωσεις κατι παραπανω να βαλεις ολοκαινουρια, μαμα μπεκ παρα να ρισκαρεις με καθαρισμο να τα κανεις χειροτερα πχ με μεγαλυτερες ανοχες και να πληρωσεις πρωτα τον καθαρισμο και μετα την αντικατασταση τους συν το τρεξιμο και την ταλαιπωρια και το χασιμο χρονου.

Επισης μπορει να μας διαφωτισει καποιος με τις μεθοδους που χρησιμοποιουνται για καθαρισμο μπεκ τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα τους γιατι εγω προσωπικα δηλωνω αγνοια.

Ακομα αν πρεπει αυτα να αλλαζονται ή καθαριζονται μετα απο καποιο χρονο ή χιλιομετρα αν δεν εχουν βγαλει καποια εμφανη βλαβη, δηλαδη αν εχουν καποια απαιτηση συντηρησης ή εστω προληπτικης αντικαταστασης.

Παρακαλω θα θελα τις γνωμες σας στο θεμα, οσο πιο πολλες τοσο πιο καλες και ειδικα αν εχουμε και εμπεριστατωμενες αποδειξεις με παραδειγματα, τεχνικες επεξηγησεις κλπ θα ηταν πολυ χρησιμο.

Ευχαριστω προκαταβολικα.

Dimpas
26-05-10, 00:42
Δές εδώ πώς καθαρίζονται τα μπέκ !
http://www.youtube.com/watch?v=y_zWDvCjbu0
Αν δεν έχουν κάποιο πρόβλημα , Πηνίο σκουργιά κτλ , ένα καθάρισμα μόνο καλό κάνει !
Αν έχει πρόβλημα και μόνο τότε πάς για καινούργια !

rapid_fast
26-05-10, 02:15
Δές εδώ πώς καθαρίζονται τα μπέκ !
http://www.youtube.com/watch?v=y_zWDvCjbu0
Αν δεν έχουν κάποιο πρόβλημα , Πηνίο σκουργιά κτλ , ένα καθάρισμα μόνο καλό κάνει !
Αν έχει πρόβλημα και μόνο τότε πάς για καινούργια !

Ωραίος.............

giannis 116
28-05-10, 00:04
Μαλιστα. Διαφωτιστικο το βιντεακι. Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

κυριακος
28-05-10, 00:27
Υπαρχή κάνα βιντεακι που να δείχνει πως τα καθαρίζουν και στην Ελλάδα? Και τι κόστος θα έχει αυτό?

giannis 116
28-05-10, 00:33
Λογικα η διαδικασια θα ειναι αναλογη του βιντεο που ποσταρε ο φιλος. Και ναι, αληθεια ποσο κανει ενας καθαρισμος εδω ξερει κανεις;

Fairytale
28-05-10, 01:14
Δεν είναι κάτι ακριβό (2ψήφιο είναι το νούμερο αν και εξαρτάται από τον αριθμό των μπεκ). Δεν υπάρχει ένα μηχάνημα που κάνει αυτή τη δουλειά.
Όλα τα bosch centers & τα FIT & GO κάνουν τέτοια εργασία (για να μην τρέχετε σε συνεργεία ΒΜW).

Δείτε άλλο ένα βιντεάκι εξίσου επεξηγηματικό
http://www.youtube.com/watch?v=ZJmdvoZ83hY
C U out there

stefos
28-05-10, 11:52
Υπάρχει λοιπόν κάποιο όριο σε χιλιόμετρα που θα πρέπει να κάνουμε καθαρισμό των μπεκ, ή το αφήνουμε έτσι χωρίς έλεγχο μέχρι να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο. Η BMW τι λέει για αυτό; Έχει για παράδειγμα μέσα στα σέρβις της έλεγχο των μπέκ;

rapid_fast
28-05-10, 12:28
Υπάρχει λοιπόν κάποιο όριο σε χιλιόμετρα που θα πρέπει να κάνουμε καθαρισμό των μπεκ, ή το αφήνουμε έτσι χωρίς έλεγχο μέχρι να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο. Η BMW τι λέει για αυτό; Έχει για παράδειγμα μέσα στα σέρβις της έλεγχο των μπέκ;
Ερώτηση για OSCAR....
Στα Ε28, είχε υποχρεωτική αλλαγή ελατηρίων κάθε 60.000 χιλιόμετρα.
Και αντικατάσταση μπέκ κάθε 120.000 χιλιόμετρα...
Το κόστος αντικατάστασης του ελατηρίου στην αντιπροσωπεία ήταν 30% περισσότερο από ένα καινούριο μπέκ αγορασμένο απο την Μπός...
Μετά απο 375.000 χιλιόμετρα, με τα ίδια μπέκ, και προληπτικό καθαρισμό τους κάθε 60.000 χιλιόμετρα, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Το κόστος για 4 τεμάχια ήταν 35.000 μαζί με το βάλε βγάλε, και έχει παραμείνει στα 100 ευρώ μέχρι και σήμερα..
(αυτό που πονάει περισσότερο τα μπέκ, είναι η ακινησία.. προσοχή λοιπόν, όποιος αγοράζει μεταχειρισμένο, καλό είναι να το πάει με οδική στο συνεργείο του, να του αδειάσουν το ρεζερβουάρ, να του αλλάξουν φίλτρα, να του καθαρίσουν τα μπέκ, και μετά να το κουνήσει..)

Αντών///is
28-05-10, 14:17
...Η BMW τι λέει για αυτό; Έχει για παράδειγμα μέσα στα σέρβις της έλεγχο των μπέκ;
Για την Ε36 πάντως, σε κανένα από τα πρωτόκολλα προληπτικής συντήρησης μέχρι του (ανώτατου) επιπέδου 2.Inspection II, δεν περιλαμβάνεται οποιαδήποτε εργασία ή έστω έλεγχος στα μπεκ ψεκασμού

giannis 116
28-05-10, 14:45
Ουτε για σειρα 1 υπαρχει κατι για σερβις των μπεκ. Αλλα κατι με τρωει εμενα να τα αλλαξω με καινουρια...
Βεβαια ανασταλτικος παραγοντας ειναι το κοστος. Σημερα ρωτησα σε αντιπροσωπεια και μου ειπαν 370 και κατι ψιλα € η 4αδα! Θα ψαξω και σε εισαγωγεις ανταλλακτικων αλλα και μεσω ιντερνετ. Αν εχει καποιος ας μου προτεινει site στο ιντερνετ, ή ακομα καλυτερα καποιον καλο και φτηνο σχετικα, εισαγωγεα ανταλλακτικων στην Αθηνα.

rapid_fast
28-05-10, 16:06
Ουτε για σειρα 1 υπαρχει κατι για σερβις των μπεκ. Αλλα κατι με τρωει εμενα να τα αλλαξω με καινουρια...
Βεβαια ανασταλτικος παραγοντας ειναι το κοστος. Σημερα ρωτησα σε αντιπροσωπεια και μου ειπαν 370 και κατι ψιλα € η 4αδα! Θα ψαξω και σε εισαγωγεις ανταλλακτικων αλλα και μεσω ιντερνετ. Αν εχει καποιος ας μου προτεινει site στο ιντερνετ, ή ακομα καλυτερα καποιον καλο και φτηνο σχετικα, εισαγωγεα ανταλλακτικων στην Αθηνα.
Μην αλλάζεις μπέκ, αν δεν βραχυκυκλώσουν, ή αν δεν έχουν διαρροή..

mike21
28-05-10, 16:34
υπάρχει κάποιος λόγος που θες να τα αλλαξεις,έχει κάποιο πρόβλημα στην απόδοση το αυτοκίνητο;εγώ πάντως μια φορά τα έβγαλα και τα πήγα σε ένα συνεργείο bmw για καθάρισμα,τα έβαλαν σε ένα μηχάνημα με κάποιο υγρό,αυτό σιγά σιγά ζεσταινόταν με αποτέλεσμα να σπάει ότι μούργα είχε δημιουργηθει,έτσι μου είπαν τουλάχιστον,κόστος 35 ευρώ(6αδα),διαφορά καμιά,βέβαια εγω το έκανα προοληπτικά,τώρα εαν έχεις πρόβλημα με το αμάξι κάνε πρώτα ένα καθαρισμό μήπως δεις διαφορά,και μετά προχωράς σε αντικατάσταση εάν χρειάζεται,στη χειρότερη να χάσεις 35 ευρώ.

giannis 116
28-05-10, 18:55
Ναι Mike εχω ενα θεματακι, τελευταια τ αμαξι το νιωθω πως απλα 'δεν παει', δεν τραβαει, ανεβαζει στροφες απροθυμα, καμια φορα με χαμηλες στροφες στο μοτερ το νιωθω να ψιλορεταρει εν κινησει και ειδικοτερα οταν ειναι κρυο, εχει αυξηθει λιγο η καταναλωση και μυριζει εντονα καταλυτης μεχρι να κρυωσει. Γενικα το νιωθω πεσμενο και ψωφιο. Μια εκδοχη του προβληματος μου ειναι τα παλια μπουζι τα οποια προκειτε ν αλλαξω συντομα και επειτα θα ψαχτω για τον αν φταινε οντως τα μπεκ. Υπαρχει ομως και μια πιθανοτητα να φταιει και ο εγκεφαλος αφου μου εχει βγαλει μια φορα ενα παροδικο και μεμονωμενο προβληματακι. Θα το βαλω για διαγνωση οταν ειναι ν αλλαξω μπουζι και θα δειξει καλυτερα.

κυριακος
28-05-10, 19:35
Ποσό παλιά μπουζί είναι δηλαδή? Αυτό δικαιολογεί κατανάλωση και μυρωδιές που είπες όπως και ο καταλυτής και εξάτμιση είναι κυρία αίτια όλων αυτών που λες.
Εγώ πιστεύω ότι ο καθαρισμός στα μπεκ δεν θα αλλάξει τα πράγματα

mike21
28-05-10, 22:50
κάνε ένα έλεγχο στον καταλύτη και στον αισθητήρα λάμδα,και τα δύο μπορεί να σου προκαλέσουν αυτά τα συμπτώματα

Dimpas
28-05-10, 23:40
Μπέκ καθαρίζουμε-αλλάζουμε όταν το αμάξι βγάζει υπερβολικούς ρύπους , έχει αστάθεια ρελαντί και απροθυμία στην ρεπρίζ !
Αν καθαρίζονται έχει καλώς ! ΑΝ όμως έχουν πρόβλημα στα δομικά τους στοιχεία , τότε πάμε για αλλαγή !

giannis 116
30-05-10, 09:49
Τα μπουζι εχουν πανω απο 46.000χμ και το BC γραφει πως εχουν ακομα περιπου 15.000χμ γι αλλαγη, δηλαδη τους δινει περιπου 60.000χμ χρονο ζωης συνολικο.
Με το ρελαντι δεν εχω καποιο προβλημα αλλα απροθυμια στις ρεπριζ ειναι πολυ αισθητη.
Καυσαερια και λ θα ελεγχθουν και αυτα για να τσεκαρουμε και οτι το συστημα εξατμισης.

giannis 116
31-05-10, 16:07
Σημερα περασα απο ενα μεγαλο σερβις Bosch στην Αθηνα αλλα ηταν αυστηρα και μονο για ντηζελ! Με στειλανε σ ενα συνεργειο συνοικιακο BMW καπου στην Αθηνα που να σας πω την αληθεια δε μου πολυγεμισε το ματι. Εκει αναλαμβανουν να τα βγαλουν τα μπεκ και να τα στειλουν καπου αλλου για καθαρισμα, δεν μου ειπαν που. Η εργασια αυτη θα κοστιζε γυρω στα 60€.
Ξαναπερασα κι απ το μηχανικο μου για καποια αλλα θεματα και ξαναρωτησα για καθαρισμο και ηταν κατηγορηματικος να μην τα πειραξω και πως υπαρχουν μπεκ με πολλαπλασια χιλιομετρα απ αυτα που εχω εγω σε αλλα αυτοκινητα, ακομα και πολυκυλινδρα και δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα. Βασικα φοβαται μην εχω μετα αλλα προβληματα, χαλασουν οι ανοχες στις βελονες και μετα ψεκαζουν λαθος ή 'κατουρανε', τρεχουν κλπ. Του ειπα για ολα αυτα που αντιμετωπιζω, μειωση αποδοσης, αυξηση καταναλωσης, απροθυμια να στροφαρει κλπ και μου ειπε πως σιγουρα δεν ειναι τα μπεκ αλλα κατι αλλο. Τ αφηνω λοιπον προς το παρον και βλεπουμε.