PDA

Επιστροφή στο Forum : Νομος περι αλλαγης κινητηρα


DiMiTrIs_
30-05-10, 13:10
επειδη εχω μπερδευτει.....και ακουω αλλους να λενε το ενα και αλλους να λενε το αλλο.....τελικά τι ισχυει περι αλλαγης κινητηρα?γινεται μια μετατροπη να γίνει νόμιμη?
δηλαδη απο 1600 μπορει να γινει νομιμα 2000?

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
30-05-10, 13:28
φιλε μου απο 1600 σε 2000 γινεται.χρειαζεται το τιμολογιο του κινητηρα που θα βαλεις.τιποτα αλλο.

DiMiTrIs_
30-05-10, 13:35
ειναι σίγουρο αυτο?δεν υπαρχει κανενας περιορισμος οσων αφορα την ονομαστικη ισχυ και τα κυβικα?μηπως υπαρχει καποιο όριο?

Kostas Christ
30-05-10, 13:38
οριο οχι, αφου υπηρχε εργοστασιακη τοποθετηση,

πριν κανει οτιδηποτε ομως να εισαι ενημερωμενος και για τα αυξημενα τελη και ασφαλειες

rapid_fast
30-05-10, 13:48
οριο οχι, αφου υπηρχε εργοστασιακη τοποθετηση,

πριν κανει οτιδηποτε ομως να εισαι ενημερωμενος και για τα αυξημενα τελη και ασφαλειες

Υπάρχει όριο..
Αν στο συγκεκριμένο σκάφος έμπαινε κινητήρας μέχρι και 3500 κυβικά, εσύ μπορείς να βάλεις
μέχρι 25% ανώτερο απο αυτό, δηλαδή 4375.
Στα υποψιν, πως με δήλωση μηχανικού, μπορείς να βάλεις κινητήρα και απο άλλο πλαίσιο..

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
30-05-10, 14:24
ποιο ακριβα τελη στα 2000 570 ευρω. αντι απο αυτ που πληρωνες.δεν ξερω αν μειωθηκαν τα τελη τελικα αλλα σου ξαναλεω απο 1600 στα 2000 ,θελεις μονο το τιμολογιο του κινιτηρα..το ειχα κανει περσυ σε ενα ε36 που ειχα.

DiMiTrIs_
30-05-10, 15:03
οποτε αν σκεφτουμε οτι δεν θα ειναι τοσο αυστηρα τα τελη απο δω και περα αν οντως τηρησουν αυτο που ειπαν....συμφερει να εχεισ ενα παλιο διλιτρο παρα ενα καινουριο 1400αρι

Κωνσταντίνος
30-05-10, 15:48
Υπάρχει όριο..
Αν στο συγκεκριμένο σκάφος έμπαινε κινητήρας μέχρι και 3500 κυβικά, εσύ μπορείς να βάλεις
μέχρι 25% ανώτερο απο αυτό, δηλαδή 4375.
Στα υποψιν, πως με δήλωση μηχανικού, μπορείς να βάλεις κινητήρα και απο άλλο πλαίσιο..

Noμίζω πως κάνεις λάθος. Μπορεί να βάλεις μέχρι 25% μεγαλύτερο σε κυβικά κινητήρα, απο αυτόν που φόραγε το αυτοκίνητο σου απο το εργοστάσιο.

Απο το yme.gr :
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.

Oχι σε σχέση με τον μεγαλύτερο κινητήρα που φορέθηκε στο συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά σε σχέση με τον αρχικό κινητήρα του αυτοκινήτου σου

bmwdakiaspower
30-05-10, 16:09
Μηπως καποιος μπορει να μας πει την ολη διαδικασια για την δηλωση μιας μετατροπης; Γενικα δηλαδη το ποσο κωστιζει, τι χρειαζεται, απο τι ελγχο περναει το αυτοκινητο, ολα τα σχετικα δηλαδη!

kanonas M3
30-05-10, 17:21
παιδες μπηκα στην διαδικασια αυτη πριν καμποσο καιρο..εψαχνα ρωταγα αλλοι μου λεγανε οτι θα δωσεις 800 ευρω αλλοι μου λεγανε 500 και ολα αυτα σε παραβολα και μαλακιες απο δω και απο κει...τελικα απελπιστικα πηγα σε ενα γνωστο και με 300 ευρω ουτε ετρεξα ουτε τπτ και την επομενη ημερα ειχα την καινουργια αδεια!το θεμα ηταν οτι εμενα ηταν και δυσκολη κατασταση....αν θελεις βοηθεια στειλε μου πμ.Απλα να ξερεις οτι τα τελη τσουξανε και η ασφαλεια..απλα εχω το κεφαλι μου ησυχο

rapid_fast
30-05-10, 19:05
Noμίζω πως κάνεις λάθος. Μπορεί να βάλεις μέχρι 25% μεγαλύτερο σε κυβικά κινητήρα, απο αυτόν που φόραγε το αυτοκίνητο σου απο το εργοστάσιο.

Απο το yme.gr :


Oχι σε σχέση με τον μεγαλύτερο κινητήρα που φορέθηκε στο συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά σε σχέση με τον αρχικό κινητήρα του αυτοκινήτου σου

1/5/2009, έκανα αλλαγή στα χαρτιά απο 1800 σε 3435..
Απλά είχα και βεβαίωση μηχανολόγου μηχανικού (εμού του ιδίου)..

Κωνσταντίνος
30-05-10, 22:54
1/5/2009, έκανα αλλαγή στα χαρτιά απο 1800 σε 3435..
Απλά είχα και βεβαίωση μηχανολόγου μηχανικού (εμού του ιδίου)..

Α οκ τότε, θα το κατάλαβα εγώ λάθος

rapid_fast
30-05-10, 23:04
Α οκ τότε, θα το κατάλαβα εγώ λάθος
Είναι πολύπλοκο το θέμα..
Το βασικό είναι να μην έχεις περισσότερα καυσαέρια απο πρίν..
Νομίζω το 25% είναι παράθυρο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βάλεις νόμιμα κινητήρα άλλης μάρκας, ή άλλου τύπου οχήματος, (από αυτόν που αρχικά έχεις)...

fz21
30-05-10, 23:11
αλλης μαρκας απο οτι ξερω δεν μπορεις να τον δηλωσεις....! το τι παιζει με το 25% ειναι περιεργη ιστορια,αν ισχυε δεν θα δηλωνονταν πολλα 316->Μ3 κλπ....
το μονο σιγουρο ειναι οτι αν βαλεις μοτερ που ειχε φορεθει στο σκαρι σου μπορεις να το δηλωσεις με τον ενα ή με τον αλλο τροπο οσα κυβικα και να εχει.....

andreas_R
31-05-10, 01:30
Φιλε μου εγω προσπαθουσα να βρω τροπο να δω αν δηλωνεται ενα 316 σε m3 αλλα
να ειναι απολυτως ΝΟΜΙΜΟ σε οποιαδηποτε κατασταση και εαν εμπλακει...

Μετα απο πολυ ψαξιμο και ερωτησεις καταλαβα πως αυτο δεν προκειται να γινοταν
ποτε το παρατησα το αμαξι. Σιγουρα θα βρεις καποιον να σου φτιαξει μια αδεια
καποιον να βαλει μια υπογραφη στην απολυτη στραβη ομως θα εισαι ξεκρεμαστος.

Απλα ψαξτο πολυ

rapid_fast
31-05-10, 09:24
Φιλε μου εγω προσπαθουσα να βρω τροπο να δω αν δηλωνεται ενα 316 σε m3 αλλα
να ειναι απολυτως ΝΟΜΙΜΟ σε οποιαδηποτε κατασταση και εαν εμπλακει...

Μετα απο πολυ ψαξιμο και ερωτησεις καταλαβα πως αυτο δεν προκειται να γινοταν
ποτε το παρατησα το αμαξι. Σιγουρα θα βρεις καποιον να σου φτιαξει μια αδεια
καποιον να βαλει μια υπογραφη στην απολυτη στραβη ομως θα εισαι ξεκρεμαστος.

Απλα ψαξτο πολυ
Το απόλυτα νόμιμο το γνωρίζουμε. Και η ασφαλιστική το γνώριζε, και το ασφάλιστρο μου
πήγε απο 240ευρώ σε 780 ευρώ το χρόνο..
Η απόλυτη στραβή είναι αν στον κινητήρα που είχα, έκανα μετατροπή και έβγαζα 80 άλογα περισσότερα. Εκεί, η ασφαλιστική δεν θα κάλυπτε..
Επίσης δεν θα κάλυπτε αν έβαζα τον κινητήρα, αλλά όχι π.χ. τα ενισχυμένα φρένα που υποχρεωτικά είχε το Μ535ι.
Απορώ γιατί δεν μπόρεσες να το κάνεις νόμιμο, εάν εκτός από τον κινητήρα θα άλλαζες κιβώτιο, γέφυρες μπροστά πίσω, τις αναρτήσεις εμπρός πίσω, τα φρένα εμπρός πίσω κλπ.

DiMiTrIs_
31-05-10, 14:09
τελικα ρε παιδια τι ισχυει...παλι λεει οτι θελει ο καθενας....να απαντησει αμα ειναι καποιος που ξερει...γινεται το και το.....δεν γινεται το και το.......με το να λεμε παλι τις προσωπικες μας εμπειριες και αποψεις......μπερδευουμε το πραγμα......τελικα με αυτο το 25% τι ισχυει?
25% πανω απο τον κινητηρα που φοραει το αμαξι τωρα ή 25% πανω απο το μεγαλυτερο μοτερ που εχει βγαλει το εργοστασιο για το συγκεκριμενο σκαρι?

rapid_fast
31-05-10, 21:57
τελικα ρε παιδια τι ισχυει...παλι λεει οτι θελει ο καθενας....να απαντησει αμα ειναι καποιος που ξερει...γινεται το και το.....δεν γινεται το και το.......με το να λεμε παλι τις προσωπικες μας εμπειριες και αποψεις......μπερδευουμε το πραγμα......τελικα με αυτο το 25% τι ισχυει?
25% πανω απο τον κινητηρα που φοραει το αμαξι τωρα ή 25% πανω απο το μεγαλυτερο μοτερ που εχει βγαλει το εργοστασιο για το συγκεκριμενο σκαρι?
Αυτό...
αλλά αμα θέλεις να βάλεις κινητήρα απο το επόμενο σκαρί??

andreas_R
01-06-10, 02:37
Το απόλυτα νόμιμο το γνωρίζουμε. Και η ασφαλιστική το γνώριζε, και το ασφάλιστρο μου
πήγε απο 240ευρώ σε 780 ευρώ το χρόνο..
Η απόλυτη στραβή είναι αν στον κινητήρα που είχα, έκανα μετατροπή και έβγαζα 80 άλογα περισσότερα. Εκεί, η ασφαλιστική δεν θα κάλυπτε..
Επίσης δεν θα κάλυπτε αν έβαζα τον κινητήρα, αλλά όχι π.χ. τα ενισχυμένα φρένα που υποχρεωτικά είχε το Μ535ι.
Απορώ γιατί δεν μπόρεσες να το κάνεις νόμιμο, εάν εκτός από τον κινητήρα θα άλλαζες κιβώτιο, γέφυρες μπροστά πίσω, τις αναρτήσεις εμπρός πίσω, τα φρένα εμπρός πίσω κλπ.

To αμαξι ηταν ολο m3 μεχρι και τα φουσκωματα ειχε!

Δεν μπορεσα να το παρω γιατι δεν μπορεσα να παρω ενα ******** χαρτι απο την bmw hellas

rapid_fast
01-06-10, 03:25
To αμαξι ηταν ολο m3 μεχρι και τα φουσκωματα ειχε!

Δεν μπορεσα να το παρω γιατι δεν μπορεσα να παρω ενα ******** χαρτι απο την bmw hellas
Μα δε χρειάζεται χαρτί απο την BMW εάν έχεις δήλωση μηχανικού οτι ο κινητήρας τοποθετήθηκε εργοστασιακά σε αυτό το όχημα, και ότι έχει όλες τις επιπρόσθετες βελτιώσεις (φρένα-αναρτήσεις κλπ) οι οποίες περιγράφονται αναλυτικά στη δήλωση του μηχανικού...
Στο τέλος ο μηχανικός κρίνει το όχημα ολοκληρωμένο, και ασφαλές, σύμφωνο ή ανώτερο του εργοστασιακού.. Βάζει προαιρετικά και τον αριθμό έγκρισης τύπου για το αντίστοιχο μοντέλο και τελειώνεις..
Εάν όμως το αυτοκίνητο είχε φουσκώματα, σημαίνει οτι είχε τροποποίηση στο αμάξωμα.
Αυτό, απαγορεύεται αυστηρά από το νόμο. Μήπως εκεί κόλλησε η ιστορία??

arism3e36
01-06-10, 09:02
To αμαξι ηταν ολο m3 μεχρι και τα φουσκωματα ειχε!

Δεν μπορεσα να το παρω γιατι δεν μπορεσα να παρω ενα ******** χαρτι απο την bmw hellas

Eμενα φίλε Ανδρεα ηταν δηλωμένο κανονικά κ τρια χρονια που το είχα δεν αντιμετώπισα κανένα προβλημα σε κτεο ή σε μπλόκα κ πουθενα!
Στην θέμα τωρα,αν υπάρχει απο τη μαμά εταιρεία τοποθετημένο το μοτερ που θες τοτε μπορείς να το δηλώσεις κανονικά οπως προαναφέρθηκε.Αν δεν υπαρχει απο την εταιρεία τοτε μπαινει το 25% απο αυτο που έχεις κ πρεπει να κανεις εσύ πρωτος τη δήλωση....αν βεβαια καποιος άλλος έχει σκεφτει να κάνει την ίδια μετατροπή πριν απο σένα ,επαναλαμβανω για μοτερ που δε το βάζει η εταίρεια στο συγκεκριμένο μοντέλο,κ την έχει δηλώσει τοτε τα πραγματα είναι πιο εύκολα για τον επόμενο.
Εγώ αυτά ξέρω,αν είμαι κάπου λάθος διορθώστε με.

φιλικά

mormon
01-06-10, 09:49
παιδια καλη σας μερα!
επειδη το προβλημα με το δηλωμα το εχω κ εγω
απο 1600 θελω να το δηλωσω 2000!
απο το μηχανολογικο μου ειπαν οτι πρεπει η νεα μηχανη να ειναι 25% μεγαλυτερη απο την παλια και να εχει 25% μεγαλυτερη υποδυναμη απο την παλια!

fast-enough
01-06-10, 11:34
Παιδιά το Υπουργείο έχει πολύ σαφή λίστα δικαιολογητικών και ΝΑΙ η αλλαγή περιορίζεται σε 25% αύξηση της χωρητικότητας σύμφωνα με τις προϋποθέσεις στη σελίδα http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340

rapid_fast
01-06-10, 12:56
Παιδιά το Υπουργείο έχει πολύ σαφή λίστα δικαιολογητικών και ΝΑΙ η αλλαγή περιορίζεται σε 25% αύξηση της χωρητικότητας σύμφωνα με τις προϋποθέσεις στη σελίδα http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
Γιατί πάμε πάλι πίσω??? Διαβάζετε τι λένε οι προϋποθέσεις, τις κατανοείτε???
Βλέπετε από πότε ισχύει ο νόμος?
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*
* Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου
μηχανολόγου μηχανικού
Εχω πχ Ε28, μπορώ να βάλω απο 1766 μέχρι και 3435 χωρίς πρόβλημα..
Τέλος..
Αν όμως δεν ισχύει αυτό ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου
ισχύει Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα
Πχ έχω ένα αβένσις που εβγαινε μέχρι 1800 κυβικά, και θέλω να βάλω δίλιτρο μοτέρ από rav.

rapid_fast
01-06-10, 12:58
παιδια καλη σας μερα!
επειδη το προβλημα με το δηλωμα το εχω κ εγω
απο 1600 θελω να το δηλωσω 2000!
απο το μηχανολογικο μου ειπαν οτι πρεπει η νεα μηχανη να ειναι 25% μεγαλυτερη απο την παλια και να εχει 25% μεγαλυτερη υποδυναμη απο την παλια!

Σε οποιαδήποτε περίπτωση 1600+25%=2000
Που είναι το πρόβλημα σου?

fz21
01-06-10, 13:10
Γιατί πάμε πάλι πίσω??? Διαβάζετε τι λένε οι προϋποθέσεις, τις κατανοείτε???
Βλέπετε από πότε ισχύει ο νόμος?
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*
* Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου
μηχανολόγου μηχανικού
Εχω πχ Ε28, μπορώ να βάλω απο 1766 μέχρι και 3435 χωρίς πρόβλημα..
Τέλος..
Αν όμως δεν ισχύει αυτό ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου
ισχύει Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα
Πχ έχω ένα αβένσις που εβγαινε μέχρι 1800 κυβικά, και θέλω να βάλω δίλιτρο μοτέρ από rav.
λεει τπτ για το αν μπορεις να βαλεις μοτερ απο αλλη εταιρεια?και αν εκει σε πιανει το 25% που λες?
απο οτι ξερω βεβαια δεν μπορεις να δηλωσεις μοτερ π.χ. απο ΤΟΥΟΤΑ σε BMW.....?

mormon
01-06-10, 14:19
Σε οποιαδήποτε περίπτωση 1600+25%=2000
Που είναι το πρόβλημα σου?

το προβλημα μου ειναι οτι
το 1600 εβγαζε 102 αλογα
αρα 102+25%=128
2000cc με αυτα τα αλογα δεν βγηκε ποτε!
τα 2000 ειχαν 150 αλογα!

το 25% στον κυβισμο μας καλυπτει αλλα δεν μας καλυπτει στην υποδυναμη!!

PETROST
06-06-10, 00:49
Επειδη θα το δηλωσω εγω σε κανα μηνα περιπου το 36αρι μου,θα σημφωνησω με τον rapid_fast !!δηλωνεται χωρις κανενα προβλημα μεχρι και 3200 κυβικα!!!Δεν υπαρχει κανενα κολλημα και δεν ειναι παρανομο γιατι απο το εργοστασιο αυτη η καροτσα ειναι σχεδιασμενη για αυτα τα κυβικα.Προβλημα υπαρχει για αλλο μοτερ, π.χ. v8 .ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ.

lawman.911
06-06-10, 12:57
αντι να πατε να τα δηλωνετε περισσοτερα κυβικα δεν πατε να τα δηλωσετε λιγοτερα λεω εγω να γλυτωσετε και τιποτα τελη.....για τους 2λιτρους+ μιλαω....

ziaba
22-06-10, 00:29
αντι να πατε να τα δηλωνετε περισσοτερα κυβικα δεν πατε να τα δηλωσετε λιγοτερα λεω εγω να γλυτωσετε και τιποτα τελη.....για τους 2λιτρους+ μιλαω....

Και μετα τι θα πεις σε μπλοκο:dupe:;Εχω 6κυλ 1600 μοτερ:rofl2:

swtos19e30
23-06-10, 04:35
Επειδη και εγω αυτον το καιρο ψαχνομαι για μοτερ (318ις)... εχω Ε30 Μ40 1600 και θελω να βάλω Μ42 αλλα κυριως κοιταω για Μ44 που ειναι απο Ε36 γινετε σιγουρα??? και αν ναι τι ακριβως χρειαζομαι??

dimtz
23-06-10, 10:13
λοιπον επειδη εγω εχω κανει αυτην την αλλαγη δηλ απο 1600 σε 2000 σε ε36 να σας πω τι γινετε, προσωπικα πηγα σε ενα μηχανολογο για να γλειτωσω την ταλεπορια του εδωσα 200 euro και μου εκανε την δουλεια, πανω απο 2000cm δεν μπορουσα να βαλω ισχυει το 25 %, αν ο τυπος κινηταρα εχει ξαναμπει σε 36αρι η δουλεια σου γινετε στον τοπο που ζεις, αν δεν εχει μπει αυτος ο τυπος τοτε αναγκαστικα πας κατω Αθηνα στο Ελληνικο το αφηνεις 1-2 μερες και γινετε παλι η δουλεια σου αλλα με περισοτερο κοστος, αυτα απο εμενα :cheers:

ziaba
16-07-10, 17:22
Παιδιά στείλτε στοιχεία με πμ κάποιου στ Πειραιά κατά προτίμηση για να μου δηλώσει μετατροπή από 1600 σε ις

rapid_fast
16-07-10, 18:39
Παιδιά στείλτε στοιχεία με πμ κάποιου στ Πειραιά κατά προτίμηση για να μου δηλώσει μετατροπή από 1600 σε ις

Δεν αναλαμβάνει το συνεργείο που πήγες για αλλαγή???

ziaba
16-07-10, 20:39
όχι έλεος ενώ όταν πήγα εκεί μου πε ότι θα μου τα κάνει όλα κ τώρα που μπήκε το μοτερ πάνω λέει ότι δε μπορεί τι χαρτιά να του ζητήσω για να τα παω σε έναν "γάτο" για να μου το δηλώσει.

PETROST
16-07-10, 23:38
πες του οτι ειναι και πολυ μ@λ@κ@ς!!!

Fairytale
17-07-10, 00:21
Και που να φτάσεις στις περίφημες εγγυήσεις των πραγμάτων που σου έβαλε.
Ελπίζω τα μηχανικά που δεν σου δηλώνει ξαφνικά... να μην είναι κλεμμένα !!!
Καμμιά απόδειξη από όλη αυτή την ιστορία πήρες;
C U out there

jim_pas
17-07-10, 12:41
πες του οτι ειναι και πολυ μ@λ@κ@ς!!!

σωστός!!!!

rapid_fast
18-07-10, 21:31
Και που να φτάσεις στις περίφημες εγγυήσεις των πραγμάτων που σου έβαλε.
Ελπίζω τα μηχανικά που δεν σου δηλώνει ξαφνικά... να μην είναι κλεμμένα !!!
Καμμιά απόδειξη από όλη αυτή την ιστορία πήρες;
C U out there

Αν δεν πήρε, δεν το δηλώνει με την καμία...
Ποιός μηχανικός θα βάλει υπογραφή οτι έχει ελέγξει την μετατροπή και ότι είναι σύμφωνη
με το εργοστάσιο??
Αφού, απο όσα κατάλαβα, ούτε δίσκους πίσω δεν του πέρασαν..

ziaba
18-07-10, 23:22
πες του οτι ειναι και πολυ μ@λ@κ@ς!!!
σωστός!!!!
Συμφωνω απολυτα:boink: αλλα τι να κανω τωρα βρε παιδια που εμπλεξα
Και που να φτάσεις στις περίφημες εγγυήσεις των πραγμάτων που σου έβαλε.
Ελπίζω τα μηχανικά που δεν σου δηλώνει ξαφνικά... να μην είναι κλεμμένα !!!
Καμμιά απόδειξη από όλη αυτή την ιστορία πήρες;
C U out there
Ακομα δε ειναι ετοιμο μπηκε μονο το μοτερ απο ις και εννοειται οτι του πα να μου κοψει αποδειξη για ολα αμα δε μου τη κοψει θα τον καταγγειλω εννοειται:dupe:
Αν δεν πήρε, δεν το δηλώνει με την καμία...
Ποιός μηχανικός θα βάλει υπογραφή οτι έχει ελέγξει την μετατροπή και ότι είναι σύμφωνη
με το εργοστάσιο??
Αφού, απο όσα κατάλαβα, ούτε δίσκους πίσω δεν του πέρασαν..
Τα φρενα θα μπουν απο ις ολα θα γινουν κανονικα οπως ειπα και πιο πανω ακομα δε ειναι ετοιμο το αμαξι απλα απο τωρα κοιταζω να το δηλωσω για να τελειωνω που εχω κ αδεια απο τ δουλεια κ καθουμε :smokin:

Fairytale
19-07-10, 00:48
Δεν κάθονται όταν κάνουν τέτοιες δουλειές, είναι στο συνεργείο πάνω από το μάστορα και παρακολουθούν.
C U out there

rapid_fast
19-07-10, 00:58
Συμφωνω απολυτα:boink: αλλα τι να κανω τωρα βρε παιδια που εμπλεξα

Ακομα δε ειναι ετοιμο μπηκε μονο το μοτερ απο ις και εννοειται οτι του πα να μου κοψει αποδειξη για ολα αμα δε μου τη κοψει θα τον καταγγειλω εννοειται:dupe:

Τα φρενα θα μπουν απο ις ολα θα γινουν κανονικα οπως ειπα και πιο πανω ακομα δε ειναι ετοιμο το αμαξι απλα απο τωρα κοιταζω να το δηλωσω για να τελειωνω που εχω κ αδεια απο τ δουλεια κ καθουμε :smokin:

Δεν δηλώνεις αμάξι χωρίς τα προβλεπόμενα από την BMW φρένα.. Απλά ξέχασε το..

Dimpas
19-07-10, 01:14
Παιδιά διαβάζω αυτό το thread με μεγάλη προσοχή !
Ένα έχω να πώ ! Έχω kadett D .
Πρίν είχε 1.3 μοτέρ, στα 1.4 πήγα για πλάκα
Όταν έβαλα το 1.6 ( C16SE) το δήλωσα ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΤΑΛΑ ( έχει σημασία αυτό ) και με 200 € στο μηχανολόγο ! ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΑ !
Ο μηχανολόγος δεν είδε αναρτήσεις ,φρένα κτλ
όμως εγώ και το έχω ράψει , και έχω βάλει φρένα από το Calibra V6 , koni gelb κτλ κτλ κτλ....
Κάτι ακόμα !
ΣΑΝ είναι το αμάξι δηλωμένο , και έχει ΑΔΕΙΑ με το μοτέρ κανονικά , ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ !
Η ασφαλιστική( ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ) είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να καλύψει το όχημα ! Κτλ κτλ κτλ

είσαι 100000% ΝΟΜΙΜΟΣ καθώς έχεις την ΝΟΜΙΜΗ άδεια κυκλωφορίας που λέει το αμάξωμα με ΤΑΔΕ αριθμό έχει το ΤΑΔΕ μοτέρ

rapid_fast
19-07-10, 02:05
Παιδιά διαβάζω αυτό το thread με μεγάλη προσοχή !
Ένα έχω να πώ ! Έχω kadett D .
Πρίν είχε 1.3 μοτέρ, στα 1.4 πήγα για πλάκα
Όταν έβαλα το 1.6 ( C16SE) το δήλωσα ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΤΑΛΑ ( έχει σημασία αυτό ) και με 200 € στο μηχανολόγο ! ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΑ !
Ο μηχανολόγος δεν είδε αναρτήσεις ,φρένα κτλ
όμως εγώ και το έχω ράψει , και έχω βάλει φρένα από το Calibra V6 , koni gelb κτλ κτλ κτλ....
Κάτι ακόμα !
ΣΑΝ είναι το αμάξι δηλωμένο , και έχει ΑΔΕΙΑ με το μοτέρ κανονικά , ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ !
Η ασφαλιστική( ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ) είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να καλύψει το όχημα ! Κτλ κτλ κτλ

είσαι 100000% ΝΟΜΙΜΟΣ καθώς έχεις την ΝΟΜΙΜΗ άδεια κυκλωφορίας που λέει το αμάξωμα με ΤΑΔΕ αριθμό έχει το ΤΑΔΕ μοτέρ
Εγώ είμαι ο πρώτος που θα συμφωνήσει μαζί σου, για το όχημα που λες, μιας και όλες
οι εκδόσεις του, από 1,2 μέχρι και 1,8 είχαν πίσω το ίδιο ταμπούρο 201 χιλιοστά και μπροστά τους ίδιους δίσκους 236 χιλιοστά..
Για το θέμα της ασφάλειας..
Η ασφαλιστική βλέπει, μόνο φορολογήσιμους, και φυσικά έχει την άδεια σε φωτοτυπία..
Όταν γίνει η στραβή όμως, και πρέπει να πληρώσει τα 500.000 ευρώ, θα στείλει πραγματογνώμονα, και θα ξεσκονίσει το παραμικρό...
Φυσικά, οποιαδήποτε αναβάθμιση, που δεν περιλαμβάνει παραποίηση πλαισίου και αμαξώματος είναι αποδεκτή..

Dimpas
19-07-10, 09:27
Εγώ είμαι ο πρώτος που θα συμφωνήσει μαζί σου, για το όχημα που λες, μιας και όλες
οι εκδόσεις του, από 1,2 μέχρι και 1,8 είχαν πίσω το ίδιο ταμπούρο 201 χιλιοστά και μπροστά τους ίδιους δίσκους 236 χιλιοστά..
...........

Τώρα έχει 22 άρα τρόμπα , sevro Από Kadett E GSI 16V , πίσω δίσκους (Kadett E GSI 16V) και εμπρός.... 288Χ25( Calibra V6) !
Όρεξη να έχεις να πατάς φρένο !

rapid_fast
19-07-10, 09:44
Τώρα έχει 22 άρα τρόμπα , sevro Από Kadett E GSI 16V , πίσω δίσκους (Kadett E GSI 16V) και εμπρός.... 288Χ25( Calibra V6) !
Όρεξη να έχεις να πατάς φρένο !

Μου αρέσουν πολύ αυτές οι μετατροπές ουσίας και ασφάλειας....

Dimpas
19-07-10, 14:55
Μου αρέσουν πολύ αυτές οι μετατροπές ουσίας και ασφάλειας....

Και φρέσκα λάστιχα T1R !

ziaba
19-07-10, 14:57
Δεν κάθονται όταν κάνουν τέτοιες δουλειές, είναι στο συνεργείο πάνω από το μάστορα και παρακολουθούν.
C U out there
Αμα θελει να σ κανει μακακια θα βρει τροπο και να κατασκηνωσεις μεσ'το συνεργειο δε μπορεις να σαι συνεχ μεσα σε ολα και να ανακατευεσαι παντα κατι θα σ τυχει κ θα βρει τ καταληλη στηγμη κ θα σ τ φερει :gaysex: αμα το θελει εννοειται

Δεν δηλώνεις αμάξι χωρίς τα προβλεπόμενα από την BMW φρένα.. Απλά ξέχασε το..

Δε ειπα οτι θα παω για δηλωμα πριν μπουν ολα πανω χωρις ναι ειναι ετοιμο απλα μελετω το θεμα που ειναι το κακο?

rapid_fast
19-07-10, 16:24
Τα φρενα θα μπουν απο ις ολα θα γινουν κανονικα οπως ειπα και πιο πανω ακομα δε ειναι ετοιμο το αμαξι απλα απο τωρα κοιταζω να το δηλωσω για να τελειωνω που εχω κ αδεια απο τ δουλεια κ καθουμε :smokin:
Αυτό κατάλαβα..

Fairytale
19-07-10, 20:49
Άντε καλοτάξιδο να 'ναι !!!
C U out there

jim_pas
19-07-10, 21:26
φίλε ευχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα και να γίνει σωστή δουλειά πάντως..άντε με το καλό και καλές βόλτες μετά....

ziaba
19-07-10, 23:42
Άντε καλοτάξιδο να 'ναι !!!
C U out there
φίλε ευχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα και να γίνει σωστή δουλειά πάντως..άντε με το καλό και καλές βόλτες μετά....
Σας ευχαριστω παιδια.Μακαρι να πανε ολα καλα κ μην βγαλει τιποτα ουτε στ μελλον




Στειλτε με πμ κανεναν "μαστορα-γατο" να μου το δηλωσει :help:

Herth
02-01-11, 20:16
Ξεθάβω ένα παλιό thread μετά από κάμποσες ώρες διαβάσματος περί μετατροπών
και εκφράζω την απορία μου για κάτι που η αλήθεια είναι πως αν και έχει αναφερθεί πολλές φορές
ακόμα δεν έχω ξεκαθαρίσει πλήρως..

Όταν αναφερόμαστε σε καρότσα εννοούμε γενικά π.χ. τα Ε36? Ή πιο συγκεκριμένα sedan/coupe/compact κλπ?

Δηλαδή στην περίπτωση μου, σε 16αρι Ε36 Compact, έυκολα δηλώνεται μόνο η μετατροπή σε 323ti με τον 2.5λτ Μ52Β25 των 170ps?
Ή και οι Μ52Β28 και Μ50Β25 που μπήκαν στα sedan/coupe?