PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλημα ηλιοροφης!!!


AvRiLtedy
15-06-10, 23:09
Λοιπον παιδια σημερα εκανε απιστευτη ζεστη ημουν και με τα φιλαρακια μου και ειπαμε να κανουμε καμια βλακεια με τα αυτοκινητα..Συνεπως εβγαλα το DTC. Ολα καλα μεχρι τις 9 το βραδυ. Ειπα να ανοιξω την ηλιοροφη. Εκει που ανοιγε, καπου στη μεση σταματησε. Παταω ξανα του κουμπακι και τιποτα. Εμφανιζεται μια ενδειξη στο ταμπλο οτι εχει προβλημα η ηλιοροφη. Τι λετε να φταιει; Εχω να πλυνω το αυτοκινητο 3 μηνες ομως δεν νομιζω να φταιει αυτο καθως το προβλημα πιστευω πως ειναι ηλεκτρονικο. Λετε να καηκε η ασφαλεια; Ελπιζω να ειναι αυτο και οχι κατι χειροτερο. Αυριο πρωι πρωι θα το παω στο BMW Service στο Ηρακλειο Κρητης.

giannis 116
15-06-10, 23:18
Λοιπον παιδια σημερα εκανε απιστευτη ζεστη ημουν και με τα φιλαρακια μου και ειπαμε να κανουμε καμια βλακεια με τα αυτοκινητα..Συνεπως εβγαλα το DTC. Ολα καλα μεχρι τις 9 το βραδυ. Ειπα να ανοιξω την ηλιοροφη. Εκει που ανοιγε, καπου στη μεση σταματησε. Παταω ξανα του κουμπακι και τιποτα. Εμφανιζεται μια ενδειξη στο ταμπλο οτι εχει προβλημα η ηλιοροφη. Τι λετε να φταιει; Εχω να πλυνω το αυτοκινητο 3 μηνες ομως δεν νομιζω να φταιει αυτο καθως το προβλημα πιστευω πως ειναι ηλεκτρονικο. Λετε να καηκε η ασφαλεια; Ελπιζω να ειναι αυτο και οχι κατι χειροτερο. Αυριο πρωι πρωι θα το παω στο BMW Service στο Ηρακλειο Κρητης.

Και Κρητη και αρκετα απλυτο αυτοκινητο...Μου θυμιζει κατι δικα μου που ειχα οταν εμενα Χανια το 2008-09. Λογω της συνεχους (λασπο)βροχης, της σκονης, και των επαγγελματικων υποχρεωσεων που ειχα τοτε, το ειχα αρκετα απλυτο τ αμαξι και οταν ανοιξα την ηλιοροφη καποια στιγμη και πηγα να την ξανακλεισω αυτη κολλαγε, αλλα δε μου βγαλε καποια ενδειξη, απλα ακουγα το μηχανισμο να ζοριζει και μετα απο λιγες προσπαθειες σα να μυριζε και καμενο! Εκλεινε μονο με το κουμπι συνεχεια πατημενο και οχι αυτοματα οπως πρεπει πατωντας το μονο μια φορα για λιγο.
Το χα παει στην αντιπροσωπεια στα Χανια και απλα μου καθαρισε τις γλιστρες της με ενα σπρευ και αυτο ηταν ολο. Απ οτι μ χε πει τοτε ο μηχανικος φταιει η σκονη που μαζευεται εκει στις ραγες της και την κολλαει. Καλο θα ειναι να πλενεις τ αμαξι πιο συχνα και να καθαριζεις με ενα βρεγμενο πανακι και τιποτα αλλο τα σημεια που ολισθαινει η ηλιοροφη ωστε να μη καθεται σκονη και πιανει μακα.
Ελπιζω να μην ειναι κατι σημαντικο. Κρατα μας ενημερους παντως.

DiMiTrIs_
15-06-10, 23:21
3 μηνες ρε φιλε το βmwδικο....δεν το λυπασαι.......θα σου χαλάσει και το χρωμα.......βασικα το προβλημα σου μπορει να μην σχετιζεται και με αυτο......ετυχε να χαλασει.....

AvRiLtedy
15-06-10, 23:34
Δημητρης εισαι πολυ κακος ρε φιλε! Αμεσως να πεις το χειροτερο! Παρολα αυτα σε συγχωρω :P Ρε συ καθε 2 μερες γινεται χαλια το αυτοκινητο γιαυτο το αφησα τοσο καιρο απλυτο! Αυριο θα παω να το πλυνω. Γιαννη σε ευχαριστω που μου δινεις ελπιδες αδερφε μακαρι να μην ειναι σοβαρο. Παντως και μενα κολλουσε αρκετες φορες και αναγκαζομουν να την κλεινω με το κλειδι. Οσο για το χρωμα θα το βαψω με μαρκαδορο! (πλακα κανω) ! Απο δω και περα καθε βδομαδα πλυσιμο! :Ρ

giannis 116
15-06-10, 23:37
Δημητρης εισαι πολυ κακος ρε φιλε! Αμεσως να πεις το χειροτερο! Παρολα αυτα σε συγχωρω :P Ρε συ καθε 2 μερες γινεται χαλια το αυτοκινητο γιαυτο το αφησα τοσο καιρο απλυτο! Αυριο θα παω να το πλυνω. Γιαννη σε ευχαριστω που μου δινεις ελπιδες αδερφε μακαρι να μην ειναι σοβαρο. Παντως και μενα κολλουσε αρκετες φορες και αναγκαζομουν να την κλεινω με το κλειδι. Οσο για το χρωμα θα το βαψω με μαρκαδορο! (πλακα κανω) ! Απο δω και περα καθε βδομαδα πλυσιμο! :Ρ

Μαλλον γι αυτο σου εβγαλε μηνυμα. Ισως τη ζορισες πολυ κι αλλες φορες κι αυτη τη φορα παραπονεθηκε εντονα και επισημα μεσω του BC το καημενο!
Εμενα με το που μου κολλησε απλα την εκλεισα και την αφησα κλειστη να μη της κανω χειροτερη ζημια και το συντομοτερο το πηγα στο συνεργειο. Ευχομαι να μην ειναι τιποτα χοντρο και με εναν καθαρισμο να στρωσει. Παντως εμενα απο τοτε και με καθαρισμο οχι και τοσο συχνο, μη νομιζεις δε μου χει ξανακολλησει.

DiMiTrIs_
15-06-10, 23:45
Δημητρης εισαι πολυ κακος ρε φιλε! Αμεσως να πεις το χειροτερο! Παρολα αυτα σε συγχωρω :P Ρε συ καθε 2 μερες γινεται χαλια το αυτοκινητο γιαυτο το αφησα τοσο καιρο απλυτο! Αυριο θα παω να το πλυνω. Γιαννη σε ευχαριστω που μου δινεις ελπιδες αδερφε μακαρι να μην ειναι σοβαρο. Παντως και μενα κολλουσε αρκετες φορες και αναγκαζομουν να την κλεινω με το κλειδι. Οσο για το χρωμα θα το βαψω με μαρκαδορο! (πλακα κανω) ! Απο δω και περα καθε βδομαδα πλυσιμο! :Ρ

φιλικα το λεω...τα ιδια τραβαω και γω.....χωρις γκαραζ γινεται χαλια καθε τρεις και λιγο.....το κουκουλώνω το ξεκουκουλώνω.......σε δουλεια να βρίσκομαι........το πλενω....το πλενω......(στο τελος το χρωμα θα χαλασει απο τα πολλα πλυσιματα χαχα...)αλλα περα απο την πλακα να προσεχεις τις κωλοκοτσιλιες που τρωνε το χρωμα......


μην αγχωνεσαι δεν πρεπει να ειναι κατι σοβαρο...μπορει να ζοριστηκε και να εκαψε την ασφάλει....

georgiou
16-06-10, 01:13
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=260960&postcount=1

rapid_fast
16-06-10, 08:12
3 μηνες ρε φιλε το βmwδικο....δεν το λυπασαι.......θα σου χαλάσει και το χρωμα.......βασικα το προβλημα σου μπορει να μην σχετιζεται και με αυτο......ετυχε να χαλασει.....
Η σκόνη και η βρωμιά αποτελούν uva-uvb barriers και προστατεύουν μερικώς το χρώμα του αυτοκινήτου από πρόωρη γήρανση στην έκθεση ακτινοβολίας.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AvRiLtedy
16-06-10, 13:57
Λοιπον μαγκες ολα ενταξει! Η ασφαλεια καηκε και μπλοκαρε ο εγκεφαλος. Μικρη η ζημια. Ολα τελεια. Πω πω και ειχα καταγχωθει!!! Παμε για φημε και ζαντες τωρα! Μπουχαχαχα

120ihatch
16-06-10, 14:51
Λοιπον παιδια σημερα εκανε απιστευτη ζεστη ημουν και με τα φιλαρακια μου και ειπαμε να κανουμε καμια βλακεια με τα αυτοκινητα..Συνεπως εβγαλα το DTC. Ολα καλα μεχρι τις 9 το βραδυ. Ειπα να ανοιξω την ηλιοροφη. Εκει που ανοιγε, καπου στη μεση σταματησε. Παταω ξανα του κουμπακι και τιποτα. Εμφανιζεται μια ενδειξη στο ταμπλο οτι εχει προβλημα η ηλιοροφη. Τι λετε να φταιει; Εχω να πλυνω το αυτοκινητο 3 μηνες ομως δεν νομιζω να φταιει αυτο καθως το προβλημα πιστευω πως ειναι ηλεκτρονικο. Λετε να καηκε η ασφαλεια; Ελπιζω να ειναι αυτο και οχι κατι χειροτερο. Αυριο πρωι πρωι θα το παω στο BMW Service στο Ηρακλειο Κρητης.


Αγαπητέ φίλε, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση, έγραψες θέλατε να κάνετε "βλακείες με φιλαράκια" και βγάλατε το DTC :
εννοείς ότι πάτησες απλά μία φορά το κουμπί του συστήματος ευστάθειας και σου έβγαλε την ένδειξη DTC , ή πάτησες παρατεταμένα το κουμπί και η ένδειξη στον πίνακα οργάνων ήταν το τρίγωνο με τον κύκλο με το βέλος ?

oldcarskickass
16-06-10, 19:07
Μα ρε σεις όταν η οροφή είναι κλειστή οι ράγες ΔΕΝ βρωμίζουν!!

Μήπως ζορίστηκε επειδή πετσικάρισαν τα λαστιχάκια;

Πάντως καλό είναι να ρίχνουμε που και που κανά σπρέι σιλικόνης.

AvRiLtedy
16-06-10, 20:03
@oldcarskickass: Αληθεια δεν ξερω τι εφταιξε. Την χρησιμοποιω συχνα την οροφη παντως. Και το αφηνα και παραλιακα οποτε επαιρνε και απο εκει μια Α δοση λιγδας. "Πάντως καλό είναι να ρίχνουμε που και που κανά σπρέι σιλικόνης.", εχεις ενα δικιο εδω.
@316e36compact: Φυσικα και εκανα το 2ο απο αυτα που εγραψες. Ή εισαι μαγκας ή δεν εισαι :Ρ (πλακα κανω). Ευχαριστω πολυ που βοηθησατε.

giannis 116
17-06-10, 14:54
Μα ρε σεις όταν η οροφή είναι κλειστή οι ράγες ΔΕΝ βρωμίζουν!!

Μήπως ζορίστηκε επειδή πετσικάρισαν τα λαστιχάκια;

Πάντως καλό είναι να ρίχνουμε που και που κανά σπρέι σιλικόνης.

Αμα την εχεις ομως σχεδον συνεχεια ανοικτη πιανει και αν μεινει μετα για αρκετο καιρο κλειστη τοτε γινεται το κακο.
Avriltedy κι εγω οταν εμενα Χανια ειχε φαει θαλασσινο αλατι με τα τσουβαλια, σκονη απ τη Σαχαρα και υγρασια φουλ! Προτιμω Αθηνα!

120ihatch
17-06-10, 20:22
@oldcarskickass: Αληθεια δεν ξερω τι εφταιξε. Την χρησιμοποιω συχνα την οροφη παντως. Και το αφηνα και παραλιακα οποτε επαιρνε και απο εκει μια Α δοση λιγδας. "Πάντως καλό είναι να ρίχνουμε που και που κανά σπρέι σιλικόνης.", εχεις ενα δικιο εδω.
@316e36compact: Φυσικα και εκανα το 2ο απο αυτα που εγραψες. Ή εισαι μαγκας ή δεν εισαι :Ρ (πλακα κανω). Ευχαριστω πολυ που βοηθησατε.


:dupe::dupe:

Αγαπητέ φίλε, δώσε λίγη προσοχή στα παρακάτω:


H σειρά 1 δεν έχει μπλοκέ ---->

1. Στη θέση 1- απλό πάτημα κουμπιού- (ένδειξη DTC)
έχει κάποιου είδους ηλεκτρονικό μπλοκέ το οποίο φρενάρει τον τροχό που σπινάρει χωρίς πρόσφυση, με αποτέλεσμα να δίνει ροπή και στον τροχό που έχει πρόσφυση. Το πρόβλημα είναι ότι από κάποιες μοίρες γυρίσματος της ουράς και μετά, το αυτοκίνητο σταματά την υπερστροφή - όμως για όσες μοίρες διώχνει την ουρά, το κάνει ελεγχόμενα με "ηλεκτρονικό μπλοκέ" (το οποίο βέβαια υστερεί ενός μηχανικού μπλοκέ)


2. Στη θέση 2 -παρατεταμένο πάτημα κουμπιού- (τρίγωνο με κυκλάκι)
σε αυτή την περίπτωση όλα τα ηλεκτρονικά είναι off και κατά συνέπεια το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά ακυβέρνητο λόγω απλού ανοιχτού διαφορικού. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βάλει την ροπή του στο δρόμο καθώς η ροπή μεταφέρεται κάθε φορά στον κινητήριο τροχό χωρίς πρόσφυση.


Χρησιμοποιούμε τη θέση 2 όταν έχουμε μηχανικό μπλοκέ τοποθετημένο στη σειρά 1 μας (εκ των υστέρων βέβαια αφού δεν τοποθετείται εργοστασιακά)

Τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά, θεωρώ πρέπει να τα γνωρίζουμε όλοι. Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει κάτι, ας γράψει για να δωθούν διευκρινήσεις.


:dupe::dupe:

giannis 116
17-06-10, 21:39
:dupe::dupe:

Αγαπητέ φίλε, δώσε λίγη προσοχή στα παρακάτω:


H σειρά 1 δεν έχει μπλοκέ ---->

1. Στη θέση 1- απλό πάτημα κουμπιού- (ένδειξη DTC)
έχει κάποιου είδους ηλεκτρονικό μπλοκέ το οποίο φρενάρει τον τροχό που σπινάρει χωρίς πρόσφυση, με αποτέλεσμα να δίνει ροπή και στον τροχό που έχει πρόσφυση. Το πρόβλημα είναι ότι από κάποιες μοίρες γυρίσματος της ουράς και μετά, το αυτοκίνητο σταματά την υπερστροφή - όμως για όσες μοίρες διώχνει την ουρά, το κάνει ελεγχόμενα με "ηλεκτρονικό μπλοκέ" (το οποίο βέβαια υστερεί ενός μηχανικού μπλοκέ)


2. Στη θέση 2 -παρατεταμένο πάτημα κουμπιού- (τρίγωνο με κυκλάκι)
σε αυτή την περίπτωση όλα τα ηλεκτρονικά είναι off και κατά συνέπεια το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά ακυβέρνητο λόγω απλού ανοιχτού διαφορικού. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βάλει την ροπή του στο δρόμο καθώς η ροπή μεταφέρεται κάθε φορά στον κινητήριο τροχό χωρίς πρόσφυση.


Χρησιμοποιούμε τη θέση 2 όταν έχουμε μηχανικό μπλοκέ τοποθετημένο στη σειρά 1 μας (εκ των υστέρων βέβαια αφού δεν τοποθετείται εργοστασιακά)

Τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά, θεωρώ πρέπει να τα γνωρίζουμε όλοι. Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει κάτι, ας γράψει για να δωθούν διευκρινήσεις.


:dupe::dupe:

Sorry αλλα εισαι λαθος εδω φιλε μου. Το DTC αν πατηθει μια φορα τα ηλεκτρονικα ευσταθειας ειναι ενεργοποιημενα αλλα επιδρουν με χρονοκαθυστερηση αφηνοντας το αυτοκινητο να διωξει για λιγο το πισω μερος του και δεν φρεναρουν τροχους ή/και κινητηρα ακαριαια οπως οταν ειναι πληρως ενεργοποιημενα.
Στο οτι δεν εχει μπλοκε μηχανικο διαφορικο η σειρα 1 εισαι σωστος οπως και στο οτι με παρατεταμενο πατημα του κουμπιου του DTC απενεργοποιουνται ολα τα ηλεκτρονικα ευσταθειας του αυτοκινητου πλην του ABS για τα φρενα.
Απ οτι γνωριζω ηλεκτρονικο μπλοκε διαφορικο εχουν οι μεγαλες και οι ακριβες εκδοσεις σειρας 1 οπως η 135i, 123d, 130i και αυτο με επιφυλαξη για το αν ειναι στανταρ εξοπλισμος ή παραγγελνεται σαν εξτρα.

120ihatch
18-06-10, 19:44
Sorry αλλα εισαι λαθος εδω φιλε μου. Το DTC αν πατηθει μια φορα τα ηλεκτρονικα ευσταθειας ειναι ενεργοποιημενα αλλα επιδρουν με χρονοκαθυστερηση αφηνοντας το αυτοκινητο να διωξει για λιγο το πισω μερος του και δεν φρεναρουν τροχους ή/και κινητηρα ακαριαια οπως οταν ειναι πληρως ενεργοποιημενα.
Στο οτι δεν εχει μπλοκε μηχανικο διαφορικο η σειρα 1 εισαι σωστος οπως και στο οτι με παρατεταμενο πατημα του κουμπιου του DTC απενεργοποιουνται ολα τα ηλεκτρονικα ευσταθειας του αυτοκινητου πλην του ABS για τα φρενα.
Απ οτι γνωριζω ηλεκτρονικο μπλοκε διαφορικο εχουν οι μεγαλες και οι ακριβες εκδοσεις σειρας 1 οπως η 135i, 123d, 130i και αυτο με επιφυλαξη για το αν ειναι στανταρ εξοπλισμος ή παραγγελνεται σαν εξτρα.



Αγαπητέ φίλε, έχω χρόνια πισωκίνητα, πηγαίνω πιστούλες τακτικά και γενικά ασχολούμαι με το άθλημα χρόνια........:rockon:


....Μόνο που έχω 120i (όχι 116) και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ το οποίο λειτουργεί με απλό πάτημα του κουμπιού όπως περιγράφω παραπάνω.
(δεν γνωρίζω αν ήταν extra ή βασικός εξοπλισμός, μπορώ όμως να σε διαβεβαιώσω ότι έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ- και αν τύχει και βρεθούμε να στρίψουμε και να το καταλάβεις και εσύ). :rockon:

giannis 116
18-06-10, 19:52
Αγαπητέ φίλε, έχω χρόνια πισωκίνητα, πηγαίνω πιστούλες τακτικά και γενικά ασχολούμαι με το άθλημα χρόνια........:rockon:


....Μόνο που έχω 120i (όχι 116) και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ το οποίο λειτουργεί με απλό πάτημα του κουμπιού όπως περιγράφω παραπάνω.
(δεν γνωρίζω αν ήταν extra ή βασικός εξοπλισμός, μπορώ όμως να σε διαβεβαιώσω ότι έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ- και αν τύχει και βρεθούμε να στρίψουμε και να το καταλάβεις και εσύ). :rockon:

Αυτο δε λεει τιποτα, ουτε σε κανει ειδικο και γνωστη των μηχανολογικων συστηματων των αυτοκινητων...

Οπως και να χει δεν εχει καμια σημασια ουτε προκειτε να ξεκινησω αντιπαραθεση σε (ηδη) offtopic και να χαλασω το θεμα που απο ηλιοροφη ξεκινησε και κατεληξε σε μπλοκε διαφορικα.

giannis 116
18-06-10, 19:54
[QUOTE=316e36compact;385170]Αγαπητέ φίλε, έχω χρόνια πισωκίνητα, πηγαίνω πιστούλες τακτικά και γενικά ασχολούμαι με το άθλημα χρόνια........:rockon:


....Μόνο που έχω 120i (όχι 116) και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ το οποίο λειτουργεί με απλό πάτημα του κουμπιού όπως περιγράφω παραπάνω.
(δεν γνωρίζω αν ήταν extra ή βασικός εξοπλισμός, μπορώ όμως να σε διαβεβαιώσω ότι έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ- και αν τύχει και βρεθούμε να στρίψουμε και να το καταλάβεις και εσύ). :rockon:[/QUOT

Επισης ξερεις οτι εχει μπλοκε επειδη το διαβασες καπου στο ειπαν, ή απλα το 'νιωθεις' στο αυτοκινητο οταν στριβεις?..
Δεν αμφισβητω οτι τα νεοτερα μοντελα σειρας 1 ισως εχουν τετοιον εξοπλισμο αλλα οταν λεμε κατι ας το τεκμηριωνουμε καλυτερα και οχι με υφος και ειρωνεια. Δεν επιμενω οτι δεν εχει γιατι απλα δεν ειμαι 100% σιγουρος για τα νεοτερα μοντελα. Τα πρωτα μοντελα που ειχαν βγει παντως, ειμαι απολυτα σιγουρος οτι μπλοκε ηλεκτρονικα διαφορικα ειχαν μονο τα 'μεγαλα' μοντελα.

TAZ118!
18-06-10, 20:09
Mαγκες τα prof/l μοντελα ποτε δεν ειχαν ηλεκτρονικο μπλοκε....
Τοποθετηθηκε 1η φορα στην 135i κουπε Ε82......Οι μονοι Ασσοι που παραγονται με αυτο ειναι οι: 135i και 125i Ε82 και Ε88 και η 123d ολων των αμαξωματων....
Δεν γνωριζω για την 130i ,αν μπορει καποιος να μας διαφωτισει...

oldcarskickass
18-06-10, 20:11
Αγαπητέ φίλε, έχω χρόνια πισωκίνητα, πηγαίνω πιστούλες τακτικά και γενικά ασχολούμαι με το άθλημα χρόνια........:rockon:


....Μόνο που έχω 120i (όχι 116) και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ το οποίο λειτουργεί με απλό πάτημα του κουμπιού όπως περιγράφω παραπάνω.
(δεν γνωρίζω αν ήταν extra ή βασικός εξοπλισμός, μπορώ όμως να σε διαβεβαιώσω ότι έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ- και αν τύχει και βρεθούμε να στρίψουμε και να το καταλάβεις και εσύ). :rockon:

Δλδ έχεις εργοστασιακό ένα σύστημα που η BMW δεν έχει βγάλει ΠΟΤΕ στην παραγωγή.
:drive2:
Γιατί και ηλεκτρονικό μπλοκέ να είχε το αμάξι σου για να ενεργοποιηθεί ΠΡΕΠΕΙ να πατήσεις ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ το κουμπάκι.

Όλα τα ηλεκτρονικά off δλδ.