PDA

Επιστροφή στο Forum : Ρελαντι Μ3 Ε46


moutris
18-06-10, 09:15
Θα ήθελα μια μικρή βοήθεια σε ένα θέμα που εχω παρατηρήσει στο ρελαντί του Μ3...Όταν δουλεύει ρελαντί ακούω ένα ανεβοκατέβασμα στη λειτουργία του μοτέρ μαζί με μια πολύ μικρή κίνηση της βελόνας στο στροφόμετρο...Δεν ξερω τι να περιμένω....Είναι από μπεκ??...Βαλβίδα ρελαντί???...Vanos?:bugeye:?:bugeye:?

dimis_gr
18-06-10, 09:25
αυτό μπορεί να είναι τα πάντα όλα από τπτ μέχρι και προβλημα. Μπορεί από βενζίνη, μπορεί μοτεράκι ρελαντί, ίσως καθαρισμός MAF, ίσως....,ίσως....

moutris
18-06-10, 09:32
Ευχαριστώ dimis σίγουρα αυτές τις μέρες θα το πάω στο μηχανικό μου απλά επειδή το forum έχει αρκετούς γνώστες θέλω ν'ακούσω και κάποιες γνώμες.....:cheers:

dimis_gr
18-06-10, 09:54
Πάντως αυτό με τα ρελαντί στα ε46 έλεος. Όποισ ξέρω με 46άρι τι ίδιο ρωτάει...τι φταίει? Καλή επιτυχία και σου εύχομαι να μην είναι τπτ

moutris
18-06-10, 10:03
Ευχαριστώ πολυυυυυυυυ!:nod:

manos///3
18-06-10, 11:55
O κλιματισμος ειναι ανοιχτος οταν στο κανει???
Το ιδιο συμβαινει σε μενα οταν τον εχω ανοιχτο.

moutris
18-06-10, 12:12
Οταν ανοιγω το clima γινεται πιο εντονο και το αντιλαμβανεσαι αμεσως....πφφφφφφφφφφ

Fairytale
18-06-10, 16:03
Με τον κλιματισμό ανοικτό είναι λογικά τα ανεβοκατεβάσματα στο ρελαντί λόγω της λειτουργίας του κομπρέσσορα του κλιματισμού. Σε άλλες συνθήκες τώρα θέλει ψάξιμο.
C U out there

moutris
18-06-10, 18:10
Έχει να πέσει πολύ ψάξιμο....

NICK_M3
19-06-10, 10:09
και μενα έτσι κάνει...950-1050...αλλά μάλλον φταίνε τα έκκεντρα...χαχαχαχα

πλακα κάνω φίλε μου..

δεν είναι καθόλου λογικό να στο κάνει...
ξεκίνα απο ένα vanos test , flaps test-θέσεις πεταλούδας , ποτενσιόμετρα, μοτεράκι ρελαντί...

ολα έχουν τα αντοίστιχα τεστ στο GT1 και εκεί θα δείς τι ακριβώς παίζει...μπορεί να μήν σου ανάβει check engine light γιατί το θέμα να είναι μικρό αλλά....μήπως ακούς και κάποιον μεταλλικό θόρυβο πιο έντονο στο ρελαντί?

σημείωση : ούτε με το a/c on ΔΕΝ πρέπει να παίζει...εμένα με το που ανοίγω a/c είναι καρφί στις 1200....

καλό κυνήγι....

moutris
19-06-10, 10:39
Καλημέρα!!Εγκεφαλικά με τα έκκεντρα λέμεεε!Χαχαχα
Λογικα ποτενσιόμετρα δεν είναι γιατί τα άλλαξα 2-3 μήνες πριν προληπτικά...Μένουν τα άλλα...Θέλω να ελπίζω οτι το VANOS θα το αποκλείσουμε...Ίσως κατι παίζει με τον MAF γιατί πριν από μένα το αμάξι φορούσε αλλη εισαγωγή...
Εμένα δεν ανεβαίνει τοσο...Κάνει ένα ελαφρό παίξιμο μεταξύ 900-950 το οποίο περισσότερο το ακούς παρά το βλέπεις στο στροφόμετρο...Απλώς με κλιματισμό γίνεται λίγο πιο έντονο...Ποτέ όμως πάνω απ'τις 1000.............Είδωμεν....:friday:

NICK_M3
20-06-10, 16:22
σε αυτοκίνητο που δεν εχει αλλαχτεί το ρελαντι για καποιους λόγους θα πρεπει να είναι καρφί στις 850-870!!! οχι παραπάνω!!!
το δικο μου ειναι επιτηδες ψηλά!!! 970 κατα βάση αλλα εχουμε θέμα με τα γαϊδουρια και εχουμε ενα παίξιμο 100 στροφων...

ψάξτο πάντως...καμια μικρο βλακεια θα είναι...

moutris
20-06-10, 17:14
Κι εγώ έτσι ξέρω Nick πρέπει να δουλεύει 850-870....Εμένα είναι λίγο παραπάνω....Θα ενημερώσω το thread αμέσως μολις μάθω και για όποιον άλλο μπορεί να αφορά κάτι τέτοιο...Οψώμεθα!!!!:takecover Thanks again!