PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπλοκε διαφορικο σε σειρα 1


giannis 116
18-06-10, 20:14
Λοιπον...Επειδη του ανθρωπου το μαμησαμε λιγο το θεματακι και απο ηλιοροφες περασαμε στα διαφορικα ανοιγω αλλο θεμα σχετικο οπου ελπιζω να λυθουν ολες οι αποριες...

120ihatch
18-06-10, 20:17
Δλδ έχεις εργοστασιακό ένα σύστημα που η BMW δεν έχει βγάλει ΠΟΤΕ στην παραγωγή.
:drive2:
Γιατί και ηλεκτρονικό μπλοκέ να είχε το αμάξι σου για να ενεργοποιηθεί ΠΡΕΠΕΙ να πατήσεις ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ το κουμπάκι.

Όλα τα ηλεκτρονικά off δλδ.



Αγαπητέ φίλε, είσαι άσχετος και γράφεις και ειρωνικά, θα ήθελα να κάνουμε μια βόλτα με το αυτοκίνητό μου . Εδώ και ένα »link :

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:LJrO4FjN51AJ:www.ultimatecarpage.co m/car/1955/BMW-120i.html+120i+performance&cd=6&hl=el&ct=clnk&gl=gr



Σου στέλνω πμ για να τα πούμε από κοντά και να γράψεις αφού το οδηγήσεις

giannis 116
18-06-10, 20:20
Μπορει καποιος γνωστης να μας δωσει τα φωτα του με στοιχεια, ισως και καποιο λινκ που να δουμε ολοι αν μπηκαν ελεγχομενα διαφορικα σε σειρα 1, σε ποια μοντελα, ποιες χρονολογιες και τι χαρακτηριστικα εχουν αυτα τα διαφορικα, πως λειτουργουν κλπ...

giannis 116
18-06-10, 20:25
Μετα απο μια μικρη αναζητηση που εκανα βρηκα αυτο το λινκ: http://www.bmw.gr/master_rebrush/en/insights/technology/technology_guide/articles/automatic_differential_brake.html

Δε λεει συγκεκριμενα για καποια μοντελα απλα γραφει οτι διατιθεται για καποιες σειρες. Να υποθεσουμε οτι πλεον ειναι στανταρ εξοπλισμος για ολα τα μοντελα απο ολες τις σειρες που γραφει;.. Αφηνει ενα ερωτηματικο παντως, δεν ειναι ξεκαθαρο.

EVANGELOS
18-06-10, 20:26
Δεν υπάρχει σειρά 1 με μηχανικό μπλοκέ ...

υπάρχει το edl (που είναι ηλεκτρονικό) στην 135 και τέρμα

αν ξέρει κάποιος κάτι άλλο ας μας πει πάντως

rapid_fast
18-06-10, 20:28
Νομίζω, απο αυτά που είχα διαβάσει, ότι μπαίνει στα x-drive

giannis 116
18-06-10, 20:29
Νομίζω, απο αυτά που είχα διαβάσει, ότι μπαίνει στα x-drive

xdrive απ οσο ξερω δε νομιζω οτι βγηκε σειρα 1 σε καμια της μορφη, δε μιλαμε για Χ1 αλλα για 1 3θυρη, 5θυρη, κουπε και καμπριο...

EVANGELOS
18-06-10, 20:29
αυτό που λέει στο λινκ απέχει ΠΑΡΑ πολύ από το να το πούμε μπλοκέ ... για αυτό και στα Αγγλικά δεν έχει πουθενά τον όρο slip αλλά αναφέρεται ως Automatic Differential Brake ... αφού ΦΡΕΝΑΡΕΙ τον τροχό που χάνει πρόσφυση ... σε αντίθεση με το μπλοκέ που απλά αναδιανέμει την ροπή ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΣΚΕΙ ΠΟΤΕ ΠΕΔΗΣΗ

rapid_fast
18-06-10, 20:35
Πριν βιαστείτε να χαρακτηρίσετε, καλό είναι να έχετε στα υποψιν, οτι είναι
διαφορετικό πράγμα ο ηλεκτρονικός έλεγχος διαφορισμού, και διαφορετικό πράγμα το
ηλεκτρονικό διαφορικό..
Άλλο πράγμα να φρενάρεις τον τροχό που γλιστράει,
και άλλο να τον αφήνεις να συνεχίσει να γλυστράει, αλλά να μεταφέρεις αυτούσια την
περίσσεια ροπής στον τροχό που δεν γλιστράει..
1) Electronic Differential Lock
2) Electronic Lock Differential
Και ένα λινκ..
http://www.eaton.com/EatonCom/Markets/Automotive/ProductsandSolutions/Differentials/index.htm

EVANGELOS
18-06-10, 20:39
Θεωρώ ότι σε εκκίνηση πάντως το ADB-X θα κάνει πολύ χειρότερο χρόνο από ένα απλό μηχανικό μπλοκέ

Στο Αγγλικό site ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΛΕΞΗ "ΜΠΟΚΕ" = "SLIP"

Το Αυτόματο Μπλοκέ Διαφορικό (ADB-X) αποτελεί τμήμα αυτού του συστήματος. Με τη χρήση πρωτοποριακών ηλεκτρονικών συστημάτων, προσφέρει την ίδια λειτουργία με το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, χωρίς όμως τα μειονεκτήματα όπως είναι το αυξημένο βάρος και η περιορισμένη αποδοτικότητα.

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/automatic_differential_brake.html

The Automatic Differential Brake (ADB-X) is part of this system. Using sophisticated electronics, it offers the same function as a mechanical differential brake - without any disadvantages arising from weight and loss of efficiency.

Ουσιαστικά αναφέρει για σύστημα που ΦΡΕΝΑΡΕΙ τον τροχό που χάνει πρόσφυση

Πάντως η φώτο είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ από 4κίνητο x-drive (δείτε το 2ο άξονα αριστερά από το σαζμαν που πάει στους μπροστινούς τροχούς)

δεν κατάφερα να βρώ πάντως αν όντως διατίθεται στην 2κίνητη σειρά 1 !!!!

120ihatch
18-06-10, 20:43
αυτό που λέει στο λινκ απέχει ΠΑΡΑ πολύ από το να το πούμε μπλοκέ ... για αυτό και στα Αγγλικά δεν έχει πουθενά τον όρο slip αλλά αναφέρεται ως Automatic Differential Brake ... αφού ΦΡΕΝΑΡΕΙ τον τροχό που χάνει πρόσφυση ... σε αντίθεση με το μπλοκέ που απλά αναδιανέμει την ροπή ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΣΚΕΙ ΠΟΤΕ ΠΕΔΗΣΗ

ακριβώς , φρενάρει τον τροχό που χάνει πρόσφυση και είναι σαφέστατα υποδεέστερο του μηχανικού μπλοκέ

EVANGELOS
18-06-10, 20:45
Δεν είναι το θέμα αν είναι υποδεέστερο ή όχι ... Είναι άλλο πράγμα από το μπλοκέ

ΑΠΛΑ ΚΑΚΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟΝ ΟΡΟ ΜΠΛΟΚΕ

μπερδεύοντας και παραπλανώντας τον κόσμο !!!!

120ihatch
18-06-10, 21:25
Πριν βιαστείτε να χαρακτηρίσετε, καλό είναι να έχετε στα υποψιν, οτι είναι
διαφορετικό πράγμα ο ηλεκτρονικός έλεγχος διαφορισμού, και διαφορετικό πράγμα το
ηλεκτρονικό διαφορικό..
Άλλο πράγμα να φρενάρεις τον τροχό που γλιστράει,
και άλλο να τον αφήνεις να συνεχίσει να γλυστράει, αλλά να μεταφέρεις αυτούσια την
περίσσεια ροπής στον τροχό που δεν γλιστράει..
1) Electronic Differential Lock
2) Electronic Lock Differential
Και ένα λινκ..
http://www.eaton.com/EatonCom/Markets/Automotive/ProductsandSolutions/Differentials/index.htm


Ακριβώς, στη σειρά 1 με πατημένο το κουμπί esp στη θέση 1 (DTC ένδειξη στην οθόνη) , το αυτοκίνητο φρενάρει τον τροχό που χάνει πρόσφυση με αποτέλεσμα την μεταφορά ροπής και στον εξωτερικό τροχό.
Χωρίς να μπορεί να αντικαταστήσει σε καμμία περίπτωση ένα μηχανικό μπλοκέ, μεταφέρει ένα ποσοστό ροπής στον εξωτερικό τροχό και σταματά τον εσωτερικό από το άσκοπο σπινάρισμα. Γυρίζει δηλαδή λίγο περισσότερο απ ότι με εντελώς ελεύθερο διαφορικό χωρίς τη βοήθεια του συστήματος, ενώ επίσης το αυτοκίνητο είναι πιο ελεγχόμενο επειδή μεταφέρεται ροπή σε κινητήριο τροχό με πρόσφυση.

oldcarskickass
18-06-10, 22:31
Το λεγόμενο EDL (Electronic Differential Lock) ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ τον όρο μπλοκέ.

Κοινώς δεν λέει ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΥΤΕ Limited ΟΥΤΕ Slip.

Καλό είναι να χρησιμοποιούμε τον όρο μπλοκέ (αν θέλουμε ΠΑΣΗ θυσία να το έχει το αμάξι μας από το εργοστάσιο, που αν ΔΕΝ είναι 135, 335, απλά ΔΕΝ το έχει...) αλλά να ξέρουμε και τι σημαίνουν ΑΚΡΙΒΩΣ οι λέξεις.

Επίπεδο Lower στα αγγλικά και χύμα μετάφραση σημαίνει :

Ηλεκτρονικός τρόπος φρεναρίσματος του διαφορικού.

Ακόμα και lower να μην έχουμε το google είναι φίλος μας:

http://translate.google.com/#en|el|electronic%20differential%20lock

Φιλοσοφικά ΔΕΝ είναι άκυρο καθώς ΑΥΤΟ ακριβώς είναι, δλδ ηλεκτρονικά που ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ τον τροχό που σπινάρει και μέσω του ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ (του ελεύθερου), μεταφέρετε η ροπή στον άλλο, αλλά και πάλι ΔΕΝ αναφέρει ΠΟΥΘΕΝΑ περί περιορισμένη ολίσθηση του διαφορικού, ούτε ΤΙΠΟΤΑ που να παραπέμπει σε μπλοκέ.-

Και αν θέλουμε να ακριβολογούμε ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ μπλοκέ έχει πχ το Μ3 Ε46 ( το οποίο σπάει χαλάει κτλ κτλ).


Δλδ το ποσοστό εμπλοκής του ΜΠΛΟΚΕ ελέγχεται ηλεκτρονικά.

EVANGELOS
18-06-10, 23:24
Kατ αρχάς

LSD = Limited Slip Differential = Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης = Αυτό που λέμε στην καθ ομιλουμένη Μπλοκέ που βγαίνει από την λέξη εμπλοκή (δηλαδή διαφορικό με μεταβλητή σχέση εμπλοκής στους 2 τροχούς) και όχι από το μπλοκάρισμα = φενάρισμα

Το LSD γενικά ΔΕΝ φρενάρει τον τροχό που σπινιάρει

του δίνει ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΡΟΠΗ ... ή αντίστοιχα παραπάνω σε αυτόν που έχει πρόσφυση (αυτά είναι τα δισκάτα clutch type ΖF ή με helical gears Torsen , Quaife )

βέβαια υπάρχουν και τα βισκοελαστικά που όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία λόγω ΔΙΑΦΟΡΑΣ στην ταχύτητα περιστροφής των 2 τροχών και διαστέλεται το ειδικό υγρό αυξάνουν την τριβή στα δισκάκια εξισορροπώντας αυτή την διαφορά στην περιστροφή των 2 τροχών

Ανάλογα με το gearing ή το υγρό ή τα δισκάκια κλπ ο σχεδιαστής του διαφορικού έχει αποφασήσει ΑΠΟ ΠΙΟ ΣΗΜΕΙΟ και ΓΙΑ ΠΟΣΟ θα εξισσοροπήσει την ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΟΛΙΣΘΗΣΗ ...

και τέλος τα ηλεκτρονικά που ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΟΛΙΣΘΑΙΝΕΙ ο ένας τροχός ως προς τον άλλο

υπάρχει και η υποκατηγορία αυτών που ΔΕΝ διαχειρίζονται τη διαφορική ολίσθηση αλλά ΟΝΤΩΣ φρενάρουν ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ τον ολισθαίνοντα τροχό (όπως το edl) δηλαδή ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ALL THE WAY και για αυτό δε θεωρείται ως κλασσικό μπλοκέ

το Μ-Differential είναι ΜΗXΑNIKO ΔΙΣΚΑΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ που με ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ

α) υπολογίζει το ποσοστό διαφορικής ολίσθησης
β) καθορίζει το ποσοστό κλειδώματος της σχέσης εμπλοκής

αυτό το κάνει ως εξής

Μέσω των αισθητήρων (και όχι με μηχανικό τρόπο όπως ένα torsen π.χ.) διαπιστώνει ότι έχουμε διαφορική ολίσθηση

το dme δίνει εντολή και ανεβάζει την πίεση ενός ειδικού βισκοελαστικού υγρού μέσω μιας αντλίας ... όσο παραπάνω διαφορά διαβάζει στην ταχύτητα των 2 τροχών τόσο ανεβάζει την πίεση (φτάνει έως τα 38 μπαρ)

ελέχοντας την πίεση και άρα την τριβή μεσα στα δισκάκια του διαφορικού ελέγχει ΠΟΣΗ ΡΟΠΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΧΟ

Η default τιμή στα προηγούμενα Μ με FIXED LOCKING RATIO ήταν 25% ... ενώ το Μ-DIFFERENTIAL μπορεί να διαχειριστεί από ΠΟΛΥ μικρότερη έως ΠΟΛΥ μεγαλύτερη

oldcarskickass
18-06-10, 23:36
Η default τιμή στα προηγούμενα Μ με FIXED LOCKING RATIO ήταν 25% ... ενώ το Μ-DIFFERENTIAL μπορεί να διαχειριστεί από ΠΟΛΥ μικρότερη έως ΠΟΛΥ μεγαλύτερη

Εννοείς να κατενείμει πολύ μικρότερη ή μεγαλύτερη;

Δλδ να μεταβάλλει το ποσοστό εμπλοκής.

giannis 116
19-06-10, 03:53
Ωραια ολα αυτα πολυ διαφωτιστικες πληροφοριες, ομως στο θεμα μας και στην ερωτηση, σε ποιες σειρα 1 μπηκε διαφορικο που προσομοιαζει, ειναι κι εγω δε ξερω τι, μπλοκε, ελεγχομενο ή οπως αλλιως το λενε.
Σιγουρα ξερω για το δικο μου Ε87 116i MY04, οτι εχει ελευθερο, κουτσο ή επισης οπως αλλιως το λενε, μπηκαν αργοτερα και αν ναι σε ποια μοντελα πιο εξελιγμενα διαφορικα?..

120ihatch
19-06-10, 07:04
Το λεγόμενο EDL (Electronic Differential Lock) ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ τον όρο μπλοκέ.

Κοινώς δεν λέει ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΥΤΕ Limited ΟΥΤΕ Slip.

Καλό είναι να χρησιμοποιούμε τον όρο μπλοκέ (αν θέλουμε ΠΑΣΗ θυσία να το έχει το αμάξι μας από το εργοστάσιο, που αν ΔΕΝ είναι 135, 335, απλά ΔΕΝ το έχει...) αλλά να ξέρουμε και τι σημαίνουν ΑΚΡΙΒΩΣ οι λέξεις.

Επίπεδο Lower στα αγγλικά και χύμα μετάφραση σημαίνει :

Ηλεκτρονικός τρόπος φρεναρίσματος του διαφορικού.

Ακόμα και lower να μην έχουμε το google είναι φίλος μας:

http://translate.google.com/#en|el|electronic%20differential%20lock

Φιλοσοφικά ΔΕΝ είναι άκυρο καθώς ΑΥΤΟ ακριβώς είναι, δλδ ηλεκτρονικά που ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ τον τροχό που σπινάρει και μέσω του ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ (του ελεύθερου), μεταφέρετε η ροπή στον άλλο, αλλά και πάλι ΔΕΝ αναφέρει ΠΟΥΘΕΝΑ περί περιορισμένη ολίσθηση του διαφορικού, ούτε ΤΙΠΟΤΑ που να παραπέμπει σε μπλοκέ.-

Και αν θέλουμε να ακριβολογούμε ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ μπλοκέ έχει πχ το Μ3 Ε46 ( το οποίο σπάει χαλάει κτλ κτλ).


Δλδ το ποσοστό εμπλοκής του ΜΠΛΟΚΕ ελέγχεται ηλεκτρονικά.




...........


Τίτλος Limited slip differential , πηγή http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential

"
Electronic

Electronic limited slip differential systems use speed sensors, anti-lock braking system (ABS) sensors, accelerometers, and microcomputers to electronically monitor wheel slip and vehicle motion. In some systems the computer limits slip by varying the degree of locking in a mechanical LSD; such as Porsche's PSD system, which uses electro-hydraulic control of a mechanical LSD.

In other systems the computer uses the ABS system to control the slipping as follows. If either of the wheels on an axle is rotating unusually faster than the other, the computer will determine by how much it is slipping and will apply braking to it, slowing the spinning wheel down and causing the opposite wheels to gain speed and keep traction. One advantage of this system over mechanical LSD is that the vehicle steering and control is less affected. It also generates less stress on the drive train compared to a mechanical locking device, making it particularly suitable for vehicles with independent suspension. It can also be tuned for specific applications on and off road and at different speeds. A disadvantage is that it is less predictable when going over an obstacle, as the system needs time to react. Also, the wheel with traction will only have half of the available torque applied to it.

The Mitsubishi Active Yaw Control (AYC) electronically controlled rear differential uses a conventional open differential with an added planetary gear set to rotate two hollow shafts around the left hand drive shaft, one running at +15% speed, one at -15%. These can be progressively locked up to the left hand drive shaft via a hydraulic clutch pack under CPU control, increasing or decreasing the torque on that wheel in relation to the other. This allows a certain amount of rear wheel "steering" to provide stability control and performs the function of an LSD."

oldcarskickass
19-06-10, 07:42
Ναι, οκ.

Στο 120 δεν μπήκε όμως.

120ihatch
19-06-10, 08:00
.Ναι, οκ.

Στο 120 δεν μπήκε όμως.


:countdown



(Μπήκε δεν μπήκε σε 120 δεν ξέρω, το δικό μου που αγόρασα μτχ το έχει πάντως. Η πρόσκληση για στρίψιμο ισχύει όχι μόνο για σένα που δεν πρόκειται να την αποδεχτείς, αλλά για όποιο μέλος θα ήθελε να το διαπιστώσει κατά την οδήγηση)

EVANGELOS
19-06-10, 21:41
@ κικας

ναι το Μ ντιφ ΔΕΝ έχει σταθερό αλλά συνεχώς μεταβαλλόμενο ποσοστό εμπλοκής

oldcarskickass
19-06-10, 21:47
:countdown



(Μπήκε δεν μπήκε σε 120 δεν ξέρω, το δικό μου που αγόρασα μτχ το έχει πάντως. Η πρόσκληση για στρίψιμο ισχύει όχι μόνο για σένα που δεν πρόκειται να την αποδεχτείς, αλλά για όποιο μέλος θα ήθελε να το διαπιστώσει κατά την οδήγηση)

Δλδ θες να μου πεις να αποδεχτώ πρόσκληση να με πάει βόλτα άγνωστος με τον οποίο βρίστηκα στα πμ (και μάλιστα ΧΩΡΙΣ να το ξεκινήσω εγώ), ο οποίος ισχυρίζεται ότι το αμάξι του φοράει εξοπλισμό που η BMW ΠΟΤΕ δεν διέθεσε.

Και μάλιστα σε αμάξι παρεμφερές με το δικό μου;

Πόσο λογικό θα σου φαινόταν εσένα αυτό;

Οκ, περασμένα ξεχασμένα.

Αλλά πες μου λίγο, πατώντας το κουμπί του DTC, ΜΙΑ φορά όπως λες, όταν πας να πετάξει κώλο να σπινιάρει ή οτιδήποτε τέλος πάντων, πως συμπεριφέρεται το αμάξι.

Γιατί στο δικό μου (pre facelift 120d) όταν το κάνω αυτό σπινιάρει μεν αλλά ΔΕΝ το αφήνει να πάρει κλίση.

Παίρνει μια ελάχιστη αλλά είναι ελεϊνη ώστε να μπορείς να τη χαρακτηρίσεις σαν drift / πλαγιολίσθηση. Δλδ αφήνει ΜΟΝΟ τους τροχούς να σπινιάρουν αλλά το σύστημα ευστάθειας είναι ον.

Το να παραπληροφορείς τον κόσμο ΜΗΝ γνωρίζοντας τι είναι το DTC και το τι κάνει, πρώτα από όλα δεν είναι σωστό.

Και εγώ δεν ήξερα κάποια πράγματα αλλά όταν κάποιος που όντως ξέρει κάθεται και γράφει ε πάρτον λίγο στα σοβαρά.

Το EDL Που λέμε τόση ώρα φορέθηκε μόνο στα 135i Και πιθανώς και στα τρίλιτρα.

Τώρα αν το δικό σου είναι 3λιτρο μετατροπή σε δίλιτρο με μοτέρ από 120 δε το ξέρω.

Αυτό που κατά 99% ξέρω, είναι ότι αν είναι 120γνήσιο, ηλεκτρονικό μπλοκέ (όπως έχει συνηθίσει να λέγεται), απλά δεν έχει.

EVANGELOS
19-06-10, 22:44
Ωραια ολα αυτα πολυ διαφωτιστικες πληροφοριες, ομως στο θεμα μας και στην ερωτηση, σε ποιες σειρα 1 μπηκε διαφορικο που προσομοιαζει, ειναι κι εγω δε ξερω τι, μπλοκε, ελεγχομενο ή οπως αλλιως το λενε.
Σιγουρα ξερω για το δικο μου Ε87 116i MY04, οτι εχει ελευθερο, κουτσο ή επισης οπως αλλιως το λενε, μπηκαν αργοτερα και αν ναι σε ποια μοντελα πιο εξελιγμενα διαφορικα?..

Λοιπόν

αν και θεωρώ πολύ πιο χρήσιμο (για όσους ΔΕΝ γνωρίζουν ιδιαίτερα τα τεχνικά θέματα) να κατανοήσουν τι είναι και πως λειτουργεί (σε απλές γραμμές) το μπλοκέ κλπ

πάμε στο θέμα

Το ABD-X

*ΔΕΝ είναι LSD

*http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/_shared/img/automatic_differential_brake.jpg

όπως φάινεται παραπάνω (φώτο από το επίσημο site της BMW) αφορά ΜΟΝΟ τα XDRIVE
αφού λειτουργεί ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ... στη φώτο βλέπουμε πως ενεργεί στον εμπρός δεξιά

παρακάτω παραθέτω από το επίσημο site

βλέπουμε ότι

στην 118 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

στην 135 υπάρχει ΜΟΝΟ το EDL (electronic differential lock) βλ. Wheels and chassis

στο Χ3 υπάρχει το Automatic Differential Brake (ADB-X)

http://www.bmw.co.uk/bmwuk/carcomparator/0,,1212_181054200__bs-WDM%3D%40bb-R0YwNg%3D%3D,00.html

βάλτε εχεις τα αμάξια ... και τσεκαρετε

βλέπω ότι ΟΥΤΕ στο Χ1 δεν μπάνει

EVANGELOS
19-06-10, 22:57
ενώ μπάινει στην 335 xi

http://www.wheels.ca/newVehicles/profile/32492

κάτι που δε βρήκα στο επίσημο site !!!!!!

BMW Power
21-06-10, 10:58
Γιατί δεν διαβάζετε τα press releases?

Τσάμπα τα ανεβάζω????

rapid_fast
21-06-10, 12:57
Μελετάμε,
The DSC can be deactivated by keeping the finger on the DCS settings button somewhat longer. In this DSC-Off mode, an electronic locking function acts on the rear axle differential, enhancing dynamic driving, for example when accelerating out of a bend. To optimise traction under such conditions, a drive wheel spinning when accelerating out of a tight bend is slowed down precisely by the brakes, allowing the opposite wheel on the same axle to maintain the drive power and traction required.
Άλλο μπλοκέ διαφορικό, και άλλο έλεγχος διαφορισμού με φρένο..