PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW E34 M50, δεν παίρνει μπροστά...μερικές φορές!


God
24-06-10, 18:31
Το αυτοκίνητο είναι ένα Ε34 με 2.5 Μ50 μηχανή (χωρίς Vanos).

Κάνει το εξής παράξενο : Μερικές φορές δεν παίρνει μπροστά με την 1η. Με την 2η-3η-10η (όσες του'ρθει!) θα πάρει κανονικότατα και μόλις πάρει λειτουργεί ρολόι. Όσο δεν παίρνει, η μίζα γυρίζει κανονικότατα αλλά απλώς δεν "ξυπνάει". Τις μισές φορές παίρνει κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Το κάνει πολύ καιρό (πάνω από χρόνο) και ούτε χειροτέρεψε, ούτε βελτιώθηκε. Επίσης δεν έχει σχέση αν είναι κρύο ή ζεστό, το κάνει όποτε θέλει. Τέλος ο εγκέφαλος δεν γράφει κανένα σφάλμα.

Καμία ιδέα; Γιατί δεν είναι δα πρόβλημα να τρελαίνεσαι για ένα αυτοκίνητο που κάνει 3000χλμ το χρόνο, αλλά είναι εκνευριστικό ορισμένες φορές! Και δεν είμαστε τώρα να πιάσω να τα αλλάξω όλα μέχρι να φτιάξει...

rapid_fast
24-06-10, 19:07
Το αυτοκίνητο είναι ένα Ε34 με 2.5 Μ50 μηχανή (χωρίς Vanos).

Κάνει το εξής παράξενο : Μερικές φορές δεν παίρνει μπροστά με την 1η. Με την 2η-3η-10η (όσες του'ρθει!) θα πάρει κανονικότατα και μόλις πάρει λειτουργεί ρολόι. Όσο δεν παίρνει, η μίζα γυρίζει κανονικότατα αλλά απλώς δεν "ξυπνάει". Τις μισές φορές παίρνει κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Το κάνει πολύ καιρό (πάνω από χρόνο) και ούτε χειροτέρεψε, ούτε βελτιώθηκε. Επίσης δεν έχει σχέση αν είναι κρύο ή ζεστό, το κάνει όποτε θέλει. Τέλος ο εγκέφαλος δεν γράφει κανένα σφάλμα.

Καμία ιδέα; Γιατί δεν είναι δα πρόβλημα να τρελαίνεσαι για ένα αυτοκίνητο που κάνει 3000χλμ το χρόνο, αλλά είναι εκνευριστικό ορισμένες φορές! Και δεν είμαστε τώρα να πιάσω να τα αλλάξω όλα μέχρι να φτιάξει...
Χμ...
με έφτιαξες τώρα..
Χρονισμός (μηχανικός), ρεύμα, και καύσιμο...
Αρχικά, πρέπει να δείς, αν έχεις ρευμα στους πολλαπλασιαστές..
Μάλλον ρελέ αντλίας, ή ρελέ εγκεφάλου πρέπει να είναι..
Ακούς μπζζζζζζζζζζζζζζτ όταν γυρνάς κλειδί??

TeoB
24-06-10, 19:18
Κοίταξες τα μπουζί σε τι κατάσταση είναι? Εφ όσον γυρνάει η μίζα κ δεν κάνει το ''τσαφ'', δεν δίνει κάποιο σπινθήρα αμέσως ίσως να φταίει αυτό. Πήγαινέ το σε κάνα συνεργείο (αν δεν μπορείς να το δεις μόνος σου) και κοίταξέ το...

Geo_3D
24-06-10, 20:24
Αντλια βενζινης???

God
24-06-10, 21:40
Ακούς μπζζζζζζζζζζζζζζτ όταν γυρνάς κλειδί??

Ναι, αυτό το ακούω.

Αντλία δεν είναι σίγουρα, από πίεση καυσίμου βγάζει μάτια. Εξάλλου το κάνει περίπου 1.5 χρόνο τώρα, θα είχε χαλάσει στο ενδιάμεσο! Εμένα από το μυαλό μου πέρασαν μπεκ (αν και δείχνουν να δουλεύουν σωστά) και αισθητήρας εκκεντροφόρου, αλλά και εγώ μαντεύοντας πάω.

Τον χρονισμό τον σκέφτηκα και εγώ αλλά το κουφό είναι ότι αφενός έγινε ρύθμιση, αφετέρου το κάνει όποτε θέλει και για όσο θέλει. Δεν είναι κάτι επαναλαμβανόμενο.

Σήμερα ας πούμε που το πήρα πήρε κανονικά όταν έφευγα και όταν πήγα δεν πήρε με την 1η αλλά με την 2η πήρε κανονικά πάλι σαν να μην συμβαίνει απολύτως τίποτα.

Κοίταξες τα μπουζί σε τι κατάσταση είναι? Εφ όσον γυρνάει η μίζα κ δεν κάνει το ''τσαφ'', δεν δίνει κάποιο σπινθήρα αμέσως ίσως να φταίει αυτό. Πήγαινέ το σε κάνα συνεργείο (αν δεν μπορείς να το δεις μόνος σου) και κοίταξέ το...

Τα μπουζί είναι αλλαγμένα μαζί με τις πίπες (το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό και εμένα αυτά ήταν), οπότε ναι.

Σε συνεργεία πίστεψέ με δεν είχαμε και πολύ τύχη. Από το "δεν έχει τίποτα αφού ο εγκέφαλος δεν βγάζει κάτι" μέχρι το "αυτό το αμάξι έπρεπε να έχει την μπαταρία μπροστά" άκουσα. Οι περισσότεροι απλώς είπαν ότι "θα αλλάξουμε αυτό, αυτό και αυτό και ίσως αυτό και ίσως φτιάξει", πράγμα το οποίο το κάνω και μοναχός μου!

rapid_fast
24-06-10, 22:56
Αν,
παίρνουν ρεύμα και εντολή οι πολλαπλασιαστές και εισαι 100% σίγουρος,
μένει το καύσιμο...
Αρα μπορεί να είναι η πίεση στην μπεκιέρα, που πέφτει μετά από κάποια ώρα...
Έχεις παρατηρήσει να σου παρουσιάζει μόνιμα πρόβλημα αν το έχεις καμιά ώρα+ αφημένο??

God
24-06-10, 23:16
Αν,
παίρνουν ρεύμα και εντολή οι πολλαπλασιαστές και εισαι 100% σίγουρος,
μένει το καύσιμο...
Αρα μπορεί να είναι η πίεση στην μπεκιέρα, που πέφτει μετά από κάποια ώρα...
Έχεις παρατηρήσει να σου παρουσιάζει μόνιμα πρόβλημα αν το έχεις καμιά ώρα+ αφημένο??

Όχι, μόνιμα ποτέ. Όπως είπα, όποτε θέλει και όσο θέλει. Ούτε αν είναι κρύο ή ζεστό παίζει ρόλο, ούτε η ώρα που έμεινε σβηστό. Και όσο λειτουργεί δουλεύει ρολόι, ούτε σβήνει μόνο του, ούτε ρετάρει ούτε τίποτα.

Θα κοιτάξω να ξαναμετρήσω την πίεση στην μπεκιέρα αν και δεν νομίζω να έχουμε πρόβλημα εκεί. Μετά υποπτεύομαι και τους πολλαπλασιαστές...

oldcarskickass
24-06-10, 23:52
Λοιπόν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχε το Μ52Β20 του πατέρα.

Τελικά ήταν μια βαλβίδα η οποία ΔΕΝ ξέρω τι κάνει ΟΥΤΕ πως λέγεται, και είναι ΚΑΤΩ από την πολλαπλή εισαγωγής.

Περαιτέρω μη ρωτάς, έτσι και αλλιώς Ε36 είναι δε τα ξέρω ούτε θέλω να τα μάθω τα ρημάδια!!

God
25-06-10, 00:04
Λοιπόν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχε το Μ52Β20 του πατέρα.

Τελικά ήταν μια βαλβίδα η οποία ΔΕΝ ξέρω τι κάνει ΟΥΤΕ πως λέγεται, και είναι ΚΑΤΩ από την πολλαπλή εισαγωγής.

Περαιτέρω μη ρωτάς, έτσι και αλλιώς Ε36 είναι δε τα ξέρω ούτε θέλω να τα μάθω τα ρημάδια!!

Ώπα, που πας; Δεν τις πετάνε έτσι τέτοιες βόμβες και εξαφανίζονται μετά! Ε34 είναι αυτό, στρογγυλοφάναρο, βοήθα! :pth:

Κάτω από την εισαγωγή είπες; Δεν βρήκα πολλά στο bmwfans. Στην εισαγωγή βρήκα τον αισθητήρα θερμοκρασίας νερού και κάτω από την πεταλούδα βρήκα μία βαλβίδα καυσίμου. Μήπως θυμάσαι τίποτα;

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/525i-M50/LHD/M/1991/april/browse/fuel_preparation_system/fuel_tank_breath_valve_disturb_air_valve/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/525i-M50/LHD/M/1991/april/browse/engine/intake_manifold_system/

halkida116mpack
25-06-10, 06:48
μπορει να φταιει οπωςσωστα ειπε και αλλος η βαλβιδα του ρελαντι...νομιζω idle control valve ειναι στα ξενα που λενε.το ψαχνω καιρο το ζητημα γιατι εγω εχω προβλημα με το ρελαντι και με διαφορους που ρωταω με ρωτησαν αν κανει αυτο που λες εσυ...και οτι αν το εκανε θα ηταν η βαλβιδα αυτη... στο δικο μου ειναι καρφωμενη στον κορμο του πρωτου κυλινδρου αν δεν κανω λαθος....ελπιζω να βοηθησα οσο μπορουσα...

onyx
25-06-10, 09:12
Πάντως αν ήταν αισθητήρας εκκεντροφόρου ή στροφαλοφόρου θα έπρεπε να το λέει στο διαγνωστικό οπότε μάλλον δεν.
Θέλει λίγο σωστό ψάξιμο σε καύσιμο και ανάφλεξη...
Η μίζα κάνει σίγουρα το σωστό ίδιο θόρυβο είτε πάρει είτε δεν πάρει;

God
25-06-10, 10:32
Βαλβίδα ρελαντί δεν είναι σίγουρα. Αφενός λειτουργεί άψογα το αυτοκίνητο όταν πάρει μπροστά και αφετέρου την έχω αλλάξει κιόλας πάνω στις δοκιμές.

Η μίζα ναι λειτουργεί άψογα, την έχω ελένξει, την επισκεύασα πλήρως και ο ίδιος για να είμαι σίγουρος.

Μάλλον θα αλλάξω την βαλβίδα αναπνοής καυσίμου που δεν έχω δοκιμάσει άλλη για αρχή και είδωμεν!

oldcarskickass
25-06-10, 19:57
Ώπα, που πας; Δεν τις πετάνε έτσι τέτοιες βόμβες και εξαφανίζονται μετά! Ε34 είναι αυτό, στρογγυλοφάναρο, βοήθα! :pth:

Κάτω από την εισαγωγή είπες; Δεν βρήκα πολλά στο bmwfans. Στην εισαγωγή βρήκα τον αισθητήρα θερμοκρασίας νερού και κάτω από την πεταλούδα βρήκα μία βαλβίδα καυσίμου. Μήπως θυμάσαι τίποτα;

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/525i-M50/LHD/M/1991/april/browse/fuel_preparation_system/fuel_tank_breath_valve_disturb_air_valve/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/525i-M50/LHD/M/1991/april/browse/engine/intake_manifold_system/

ΈΛα ρε δε το άφησα έτσι!!

Πήρα πατέρα τηλ μπας και έχουμε την χαλασμένη.

Το βράδυ πουτ τελειώνω θα το ψάξω εκτενέστερα γιατί το ΜΟΝΟ που θυμάμαι είναι το που ήταν η βαλβίδα και το σχήμα της.

Και ήταν ξαναλέω σε Μ52Β20, δε ξέρω αν έχουν καμιά σχέση τα δύο μοτέρ στο θέμα αυτό.