PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση στην εξάτμιση για Ζ3


dimis_gr
24-06-10, 23:58
καλησπέρα....εκτός από ελεύθερο φίλτρο στο παπά θα προτείνατε κάποια βελτίωση στην εξάτμιση? Αν ναι τι? Σκεφτόμουνα για κάτι σε επώνυμο τελικό και universal καταλύτη

vaspap
04-09-10, 09:04
καλησπέρα....εκτός από ελεύθερο φίλτρο στο παπά θα προτείνατε κάποια βελτίωση στην εξάτμιση? Αν ναι τι? Σκεφτόμουνα για κάτι σε επώνυμο τελικό και universal καταλύτη

Απο τον καταλυτη και πισω, μεγαλυτερης διαμετρο μεσαιο και τελικο ελευθερας. Πηγαινε σε εξατμισα να στην κανει χειροποιητη, τα επωνυμα πληρωνονται πολυ.
Τι μοντελο ειναι το αμαξι και ποσα κυβικα???

NIKOS Z3
04-09-10, 09:24
supersprint τελικο λαι καταλυτη 300 κυψελες ειναι η γνωμη μου!!!

ziaba
04-09-10, 10:24
καλησπέρα....εκτός από ελεύθερο φίλτρο στο παπά θα προτείνατε κάποια βελτίωση στην εξάτμιση? Αν ναι τι? Σκεφτόμουνα για κάτι σε επώνυμο τελικό και universal καταλύτη

Βάλε καλύτερα επώνυμο καταλύτη κ τελικό σχεδιασμένα για την τουτου σου ας είναι κ ακριβότερα άμα βάλεις τα universal το πιο πιθανόν να χάσεις παρά να κερδίσεις σε επιδόσεις άρα τότε καλύτερα να αφήσεις τα μαμα.

parouskas
19-03-11, 12:52
να ρωτησω βαζοντας ενα ελευθερο φιλτρο στον παππα χωρις εξατμιση!
1ον:δν κρεμαει το αμαξι στις χαμηλες?
2ον:για να κανεις δουλεια πρεπει να αλλαξεις απο μπροστα την εξατμιση η και με ενα τελιο κανεις δουλεια?
3ον:αλλαζοντας το φιλτρο με ελευθερας δν σ αναβει λαμπακια?

parouskas
20-03-11, 23:48
κανεις δν απανταει ρε παιδια?

antreas
21-03-11, 00:47
άμα δεν την αλάξεις την εξάτμιση απο χταποδια και πίσω μην περιμένεις
τίποτα,πεταμένα λεφτά οι καταλύτες και τα τελικά στα ατμοσφαιρικα τα μοτερ.

paganis
21-03-11, 07:45
εφοσον δεν αλλαξεις τιποτα στην τροφη του οχηματος σου...βενζινες....οτι και τελικο να βαλεις, δεν θα κανεις τιποτα! σε ατμοσφαιρα...για να παρεις αλογα , θα πρεπει να ασχοληθεις με συμπιεση, εκκεντροφορους και συστημα τροφοδοσια( μεγαλυτερα μπεκ-ρυθμιστη πιεσης βενζινης)..μαζι με το καταλληλο προγραμμα! στην εξελιξη του προτζεκτ ...αλλαζεις και την εξατμιση για τα νεα δεδομενα! οσο για φιλτρα ελευθερα κτλ...το εργοστασιακο ειναι αρκετα καλο...

parouskas
21-03-11, 08:56
ok ευχαριστω παιδια!!!

nik200
21-03-11, 09:31
συμφωνω με τα παιδια...χταποδια καταλυτες και καζανια και παλι με ενα καλο προγραμμα παντα ισως δεις σε ατμοσφαιρα 10-15 αλογα και φυσικα συνηθως πιο ψηλα..χανοντας τα χαμηλα..πολυ προσοχη στην διαμετρο της εξατμισης να μην χασεις συμπιεση..καλυτερα επωνυμες aftermarket λυσεις διοτι οι χειροποιητες σε ατμοσφαιρα σε γενικες γραμμες ειναι φασαριοζες..στο ταξιδι κουραζουν δηλαδη..

οσο για το φιλτρο πιστεψε με δεν κερδιζεις τιποτα συνηθως..πολυ λιγα πραγματα..αν δεν παρεμβεις σε προγραμμα-αβανς-τροφοδοσια και φυσικα εξαγωγη δεν κανεις τιποτα..

paganis
08-09-11, 08:40
προσφατα αλλαξα ολη την εξατμιση...χταποδι σουπερσπριντ 4-2-1..σωληνα 60αρι, μεσαιο και τελικο ελευθερο...καταλυτη κρατησα τον εργοστασιακο! στην ατμοσφαιρικη λειτουργια...το αμαξι χαμηλα, ισως εχει χασει λιγο απο την ροπη του...αλλα ψηλα ειναι τελειως διαφορετικο αμαξι! ανεβαζει ακομα μετα τα 180...(οταν πριν ανεβαζε πολυ αργα)...οπως ανεβαζε στα 150-160 πριν... ! ολα αυτα με το εργοστασιακο προγραμμα...και απλα ενα φιλτρο ελευθερας!