PDA

Επιστροφή στο Forum : τρεμει οταν αφηνω τον συμπλεκτη


lawman.911
25-06-10, 23:53
Τελευταια το αυτοκινητο τρεμει καθως αφηνω τον συμπλεκτη και παω να το ξεκινησω απο σταση. Οταν λεω τρεμει εννοω οτι παρουσιαζει εναν δισταγμο να ξεκινησει...χρειαζεται και λιγο γκαζι...ειναι φυσιολογικο αυτο? δεν θα επρεπε να πατιναρει ομαλα και να ξεκιναει ακομα και χωρις βοηθεια με το γκαζι? τι συμβαινει γνωριζει κανεις?

Υ.Γ. εχω την εντυπωση πως ο συμπλεκτης πιανει αρκετα ψηλα αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι σε ολα ετσι καθως δεν εχω οδηγησει αλλο εκτος απο το δικο μου.

e46 318cic Ν42 2.0lt 143 αλογα

M_enzo
26-06-10, 01:09
και σε μενα ψηλα πιανει ο συμπλεκτης. το πενταλ τρεμει οταν ειναι κρυο, μολις ζεσταθει λιγο εξαφανιζεται. ισως θελουμε συμπλεκτη σιγα σιγα...

rapid_fast
26-06-10, 08:37
Στα Ε46, πιάνει ψηλά ο συμπλέκτης, είναι αυτο-ρυθμιζόμενος..
Λογικά, δίσκο πλατώ στα 400.000 χιλιόμετρα θα πρέπει να αλλάζεις.
Εγώ τον άλλαξα στα 21700 και δεν είχε παίξει ούτε το πρώτο ημίχρονο..
Λογικά το μπριζ ντιρέκτ ρουλεμάν στην κάνει την ιστορία από τη λίπανση του..

x318big
26-06-10, 08:46
νομιζω ,πρεπει να ετοιμαζεσαι για δισκο...

lawman.911
26-06-10, 10:56
Στα Ε46, πιάνει ψηλά ο συμπλέκτης, είναι αυτο-ρυθμιζόμενος..
Λογικά, δίσκο πλατώ στα 400.000 χιλιόμετρα θα πρέπει να αλλάζεις.
Εγώ τον άλλαξα στα 21700 και δεν είχε παίξει ούτε το πρώτο ημίχρονο..
Λογικά το μπριζ ντιρέκτ ρουλεμάν στην κάνει την ιστορία από τη λίπανση του..

Να φανταστω πως αυτο φταιει και για το γκουπ που ακουγεται που και που οταν κουμπωνω την πρωτη απο νεκρα? αλλαζει αυτο χωρις να κατεβει το σασμαν?

paganis
26-06-10, 10:59
Στα Ε46, πιάνει ψηλά ο συμπλέκτης, είναι αυτο-ρυθμιζόμενος..
Λογικά, δίσκο πλατώ στα 400.000 χιλιόμετρα θα πρέπει να αλλάζεις.
Εγώ τον άλλαξα στα 21700 και δεν είχε παίξει ούτε το πρώτο ημίχρονο..
Λογικά το μπριζ ντιρέκτ ρουλεμάν στην κάνει την ιστορία από τη λίπανση του..

δισκο στα 400.000χλμ....??? μονο εθνικη το βγαζεις??? ..προσωπικα μεχρι 130 -140χιλ,χλμ...το πιστευω με λογικη χρηση...απο κει και περα ομως...το θεωρω αδιανοητο...εκτος και κανεις μονο αθηνα θεσσαλονικη....και εχεις συνεχως την πεμπτη μεσα...

rapid_fast
26-06-10, 11:52
Να φανταστω πως αυτο φταιει και για το γκουπ που ακουγεται που και που οταν κουμπωνω την πρωτη απο νεκρα? αλλαζει αυτο χωρις να κατεβει το σασμαν?
Το γκούπ, φεύγει κατά 70% αν αλλάξεις τα λάδια του κιβωτίου...
(το ρουλεμάν θέλει κατέβασμα κιβωτίου, και αφαίρεση δίσκο πλατω.. Μανούρα...)

rapid_fast
26-06-10, 11:54
δισκο στα 400.000χλμ....??? μονο εθνικη το βγαζεις??? ..προσωπικα μεχρι 130 -140χιλ,χλμ...το πιστευω με λογικη χρηση...απο κει και περα ομως...το θεωρω αδιανοητο...εκτος και κανεις μονο αθηνα θεσσαλονικη....και εχεις συνεχως την πεμπτη μεσα...
Εμ,
για να έχεις 217.000 σε 4 χρόνια, έχεις και πολύ εθνική οδό...
Αλλά μη μασάς, αν δεν κάνεις σπινιαρίσματα, τα 400.000 τα έχεις...

paganis
26-06-10, 12:02
Εμ,
για να έχεις 217.000 σε 4 χρόνια, έχεις και πολύ εθνική οδό...
Αλλά μη μασάς, αν δεν κάνεις σπινιαρίσματα, τα 400.000 τα έχεις...

προσωπικα σε επαγγελματικο ,γαλλικο εχω τωρα 180.000.χλμ και τωρα εχει αρχισει να δειχνει σημαδια φθορας... σε μεικτη χρηση....αλλα σε ιχ...και ειδικα bmw...οπου θα κανεις και καμια ταρζανια...δυσκολο να μου αντεξει δισκος πανω απο 130Κ χλμ

gearboxer
26-06-10, 12:29
To πλατό σου έχει πρόβλημα και όχι ο δίσκος

Nick_compact
26-06-10, 12:46
προσωπικα σε επαγγελματικο ,γαλλικο εχω τωρα 180.000.χλμ και τωρα εχει αρχισει να δειχνει σημαδια φθορας... σε μεικτη χρηση....αλλα σε ιχ...και ειδικα bmw...οπου θα κανεις και καμια ταρζανια...δυσκολο να μου αντεξει δισκος πανω απο 130Κ χλμ

Στο Ε36 316i Compact που είχα, άλλαξα δίσκο στα 220.000 χιλιόμετρα, και αυτό μετά από πολλά βασανιστήρια!! Και τελικά ο δίσκος δεν είχε φθαρεί, είχε "καεί", είχε πολύ υλικό τριβής ακόμα πάνω αλλά πατινάριζε!

ThaNOS E46coupe
27-06-10, 22:39
Να φανταστω πως αυτο φταιει και για το γκουπ που ακουγεται που και που οταν κουμπωνω την πρωτη απο νεκρα? αλλαζει αυτο χωρις να κατεβει το σασμαν?

το γκούπ είναι απο το συνεμπλόκ διαφορικού....πολύ συνηθισμένο στα 46άρια...:rockon:

lawman.911
28-06-10, 23:04
το γκούπ είναι απο το συνεμπλόκ διαφορικού....πολύ συνηθισμένο στα 46άρια...:rockon:

εχει αλλαχτει αλλα το κανει ακομα ποθ και που.... λιγοτερη ενταση ομως...

rapid_fast
29-06-10, 01:14
εχει αλλαχτει αλλα το κανει ακομα ποθ και που.... λιγοτερη ενταση ομως...
Άλλαξε τα λαδάκια του κιβωτίου, και θα γλυτώσεις... (κατα 70-80%)

TNS
02-07-10, 14:56
νομιζω πως εδω ειναι το καταλληλο τοπικ για να το γραψω...
τις τελευταιες μερες οταν το αμαξι ειναι ζεστο συνηθως
αν παταω τον συμπλεκτη μεχρι τελους αισθανομαι στο ποδι
τη λειτουργια του κινητηρα τι μπορει να ναι???
υ.γ το αμαξι ειναι 318 ε46
υ.γ2 μπορει και να ναι ασχετο αλλα το προβλημα παρουσιαστκε(αν ειναι προβλημα)μετα απο την αλλαγη φλατζας και επισκευης στο καπακι

asteris777
02-07-10, 17:12
φιλε μου lawman εχω ακριβως μα ακριβως ιδιο προβλημα.οταν το αφηνω αντι να πατηναρει τρεμει σαν να μην ποιανει καλα και οταν παταω συμπλεκτη η τον αφηνω ακουγετε ενα "γρικ γρικ" σαν να ειναι σαβουρα.
Το πηγα στον μηχανικο και μου ειπε για το ρουλεμαν που λεει ο φιλος rapid fast και για να το λαδωσει επρεπε να βγαλει το σασμαν που δεν ειναι κατι σοβαρο για να να μπω σε αυτην την διαδικασια.
Αυτο το πραγμα μου την δινει και δεν ξερω τι να το κανω τωρα. αν εχει κανεις φιλος καμια ιδεα....

Υ.Γ και το γκουπ γκουπ εχω απο νεκρα σε πρωτη

lawman.911
04-07-10, 10:10
φιλε μου lawman εχω ακριβως μα ακριβως ιδιο προβλημα.οταν το αφηνω αντι να πατηναρει τρεμει σαν να μην ποιανει καλα και οταν παταω συμπλεκτη η τον αφηνω ακουγετε ενα "γρικ γρικ" σαν να ειναι σαβουρα.
Το πηγα στον μηχανικο και μου ειπε για το ρουλεμαν που λεει ο φιλος rapid fast και για να το λαδωσει επρεπε να βγαλει το σασμαν που δεν ειναι κατι σοβαρο για να να μπω σε αυτην την διαδικασια.
Αυτο το πραγμα μου την δινει και δεν ξερω τι να το κανω τωρα. αν εχει κανεις φιλος καμια ιδεα....

Υ.Γ και το γκουπ γκουπ εχω απο νεκρα σε πρωτη


Μπραβο ρε αστερη εχουμε ακριβως τα ιδια συμπτωματα! Και εμενα κανει που και που αυτον τον ηχο που λες σαν σαβουρα....Να σε ρωτησω κατι αλλο? Ο συμπλεκτης σου απο την πληρη αποσυμπλεξη (δεν ενοοω τερμα πατημενος κατω) μεχρι το σημειο που αρχιζει να πατιναρει ποση διαδρομη εχει περιπου σε cm? Εμενα εχει 1.5-2 εκατοστα περιπου (κατακορυφη μετρηση) και νομιζω ειναι λιγο ρε.... Μηπως θελλω και δισκο.... Αν και μου λενε οτι στα ε46 ειναι αυτορυθμιζομενος και πιανει ψηλα....δικαιολογειται ομως τοσο μικρη διαδρομη?

rapid_fast
05-07-10, 17:32
Μπραβο ρε αστερη εχουμε ακριβως τα ιδια συμπτωματα! Και εμενα κανει που και που αυτον τον ηχο που λες σαν σαβουρα....Να σε ρωτησω κατι αλλο? Ο συμπλεκτης σου απο την πληρη αποσυμπλεξη (δεν ενοοω τερμα πατημενος κατω) μεχρι το σημειο που αρχιζει να πατιναρει ποση διαδρομη εχει περιπου σε cm? Εμενα εχει 1.5-2 εκατοστα περιπου (κατακορυφη μετρηση) και νομιζω ειναι λιγο ρε.... Μηπως θελλω και δισκο.... Αν και μου λενε οτι στα ε46 ειναι αυτορυθμιζομενος και πιανει ψηλα....δικαιολογειται ομως τοσο μικρη διαδρομη?

Τόση είναι...

alen77
07-07-10, 12:48
Για το τρέμουλο χωρίς ήχους όμως είχα και εγώ μια ιστορία. Ήταν σαν να μην έκανα καλά την αποσύμπεξη και έτρεμε ολόκληρο……του έδινα γκάζι παραπάνω και μετά τίποτα…μόνο στην πρώτη ταχύτητα και στη όπισθεν αν ζοριζόταν αλλά όχι πάντα(1 στις 5 αποσυμπλέξεις) πάντα όμως σε μεγάλες ανηφόρες. Κατέληξα μέσα σε 25000 χλμ να αλλάξω 3 σετ συμπλέκτη και την τελευταία να που πουν ότι ήθελα και βολάν. Ελπίζω να βοήθησα.
Αν είναι άσχετο μην βαράτε ντε!!