PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 E36 S50B32


Μ3_3200_evo
26-06-10, 19:06
Καλησπέρα σε όλους τους πισωκούνητους

Παιδιά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως καταλαβαίνεις εαν το μηχανήμα σου (ΜΟΤΕΡ) θέλει κουζινέτα στροφάλου???

rapid_fast
26-06-10, 19:38
Καλησπέρα σε όλους τους πισωκούνητους

Παιδιά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως καταλαβαίνεις εαν το μηχανήμα σου (ΜΟΤΕΡ) θέλει κουζινέτα στροφάλου???

Σαν οδηγός, ή σαν μηχανικός???

Μ3_3200_evo
26-06-10, 20:25
Σαν οδηγος

mike21
26-06-10, 21:53
έχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι σου και κάνεις αυτή την ερώτηση;γιατί το να χαλάσουν τα κουζινέτα στροφάλου είναι παράγωγο κάποιας άλλης δυσλειτουργίας,το 99% των αυτοκινήτων δεν αλλάζουν ποτέ

oldcarskickass
26-06-10, 22:30
Αν κάνει κλακ κλακ στα πρώτα στάδια.

Αν συνεχίσεις πιθανό είναι να δεις ότι κάμια μπιέλα απλά δεν είναι στη θέση της.

rapid_fast
26-06-10, 23:28
Αν κάνει κλακ κλακ στα πρώτα στάδια.

Αν συνεχίσεις πιθανό είναι να δεις ότι κάμια μπιέλα απλά δεν είναι στη θέση της.

'Ετσι ξεκινάει η ιστορία..
Κλάκ-κλάκ.. Ο θόρυβος του οποίου μειώνεται με ζεστό κινητήρα...
Και φυσικά, σε ψηλές στροφές, έχεις βούισμα..
Μετά ακούς σφυριές..
Και μετά ένα... μπαμ..
Αλλά όπως λέει και ο mike21, κάτι άλλο παίζει.. Κάτι λασκάρισε..
Ίσως ρουλεμάν σφονδύλου???

mike21
27-06-10, 13:38
θα σου γράψω τις πιό συνηθισμένες αιτίες για αυτή τη ζημιά,1)έλλειψη λαδιού,εάν η αντλία δεν έχει τη σωστή πίεση,μπορεί να μην έχει σωστή πίεση και να μην σου ανάβει το λαμπάκι,σε αυτή τη περίπτωση αρπάζουν πρώτα τα μέταλλα μπιελών και στα 6c bmw αρπάζει πρώτα ο τέταρτος,2)υπερβολική δύναμη,σε αυτοκίνητα turbo, πανω απο 600 hp έχει παρατηρηθεί να κουνιέτε ο στρόφαλος,απο τη δύναμη δεν αντέχουν τα μέταλλα,άσχετα εάν είναι τριμεταλλικά,πιό συγκεκριμένα σε focus 2000cc turbo o στρόφαλος κουνήθηκε τόσο που ακούμπησε η τροχαλία στο μάτι του στροφάλου και φυσικά έμεινε εκεί που ήταν3)υπερβολικές στροφές,η μετακίνηση του κόφτη σε υψηλότερες στροφές ή να σου χτυπήσει μια δεκάρα σε κατέβασμα.

Μ3_3200_evo
02-07-10, 05:07
Σας ευχαριστώ παιδιά πάρα πολύ.

Μ3_3200_evo
02-07-10, 05:12
Και κάτι άλλο ρε παιδιά το ρελαντί μου πεφτεί κοντά στις 500- 600 στροφές εκτός απο το ποτενσιόμετρο του ρελαντί τι άλλο μπορεί να είναι μήπως γνωρίζει κάποιος ; Ευχαριστώ.

rapid_fast
02-07-10, 12:02
Και κάτι άλλο ρε παιδιά το ρελαντί μου πεφτεί κοντά στις 500- 600 στροφές εκτός απο το ποτενσιόμετρο του ρελαντί τι άλλο μπορεί να είναι μήπως γνωρίζει κάποιος ; Ευχαριστώ.
Δεν είναι το ποτενσιόμετρο του ρελαντί..
Αυτό έτσι και αλλιώς, κάνει κλίκ-κλικ (καθότι στο τελείωμα έχει switch) και μπορεί να
σου επηρεάσει το ρελαντί προς τα επάνω, αλλά όχι προς τα κάτω..
Χαμηλό ρελαντί είναι απο
1) απώλεια vaccum εισαγωγής (ρουφάει κάπου αέρα)
2) MAF
3) βρώμικα μπέκ
4) βρώμικο φίλτρο αέρα
5) καυσαέρια (CO)

Μ3_3200_evo
04-07-10, 10:53
Σε ευχαριστώ rapid fast αλλά μάλλον πρέπει να είναι απο MAF γιατί την ώρα που δούλευε το μοτέρ δοκίμασα να βγάλω την φύσα του MAF και με το που την έβγαλα έστρωσε μόλις την ξανακούμπωσα άρχισε πάλι να δουλεύει σαν V8 κουνάει σαν τρελό και οι στροφές κλασικά 500-600 άντε το πολύ 700.

rapid_fast
05-07-10, 17:34
Σε ευχαριστώ rapid fast αλλά μάλλον πρέπει να είναι απο MAF γιατί την ώρα που δούλευε το μοτέρ δοκίμασα να βγάλω την φύσα του MAF και με το που την έβγαλα έστρωσε μόλις την ξανακούμπωσα άρχισε πάλι να δουλεύει σαν V8 κουνάει σαν τρελό και οι στροφές κλασικά 500-600 άντε το πολύ 700.

Μέσα είμαστε... τον βρήκαμε τον ένοχο...
(άρα είχες και καυσαέρια μπόλικα...)

Μ3_3200_evo
06-07-10, 14:47
Το θέμα είναι οτι η απόδοση είναι η ίδια λες να παίζει κάτι άλλο ;

rapid_fast
06-07-10, 15:03
Το θέμα είναι οτι η απόδοση είναι η ίδια λες να παίζει κάτι άλλο ;

Κάνε έναν έλεγχο στα καυσαέρια, για να δούμε που βρίσκεσαι...
(μάλλον έχει αδυνατίσει το ελατήριο απο τον MAF σου... Λογικά έχεις ανεβασμένο CO)

Μ3_3200_evo
06-07-10, 16:20
οκ θα πάω να το μετρήσω αλλά σε περίπτωση που θέλει αλλαγή τι τιμές υπάρχουν;

rapid_fast
06-07-10, 16:40
300+ ευρώ...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG91&mospid=47433&btnr=13_0581&hg=13&fg=15

Nick_compact
06-07-10, 19:33
Κάνε έναν έλεγχο στα καυσαέρια, για να δούμε που βρίσκεσαι...
(μάλλον έχει αδυνατίσει το ελατήριο απο τον MAF σου... Λογικά έχεις ανεβασμένο CO)

Έχει ελατήριο ο maf φίλτατε;

mike21
06-07-10, 22:05
Έχει ελατήριο ο maf φίλτατε;

μάλλον μπερδέυτηκε με το λούφτ.

rapid_fast
07-07-10, 00:20
Έχει ελατήριο ο maf φίλτατε;
Δεν έχει, δεν έχει..
σόρρυ... σόρρυ...:banned: