PDA

Επιστροφή στο Forum : Μικροπροβλήματα με ηλεκτρική κουκούλα! (SOS)


Z3_Roadster
26-06-10, 20:00
Παίδες, πρατηρήθηκε ένα μικρό πρόβλημα με την ηλεκτρική κουκούλα.

4 χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα αλλά εδώ και 2-3 μέρες που πήγα να την ανοίξω, σήκωσα λίγο την κουκούλα (έτσι ανοίγει στα Ζ3, θέλει λίγο σήκωμα με το χέρι), δεν ανοίγει. Την πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι θέλουν αλλαγή κάτι αισθητήρες...αν θυμάμαι καλά, κάτι τέτοιο είπε.

Αν την ανεβοκατεβάσω λίγο, λίγα εκατοστά..με λίγη καθυστέρηση ανοίγει! Μετά για να κλείσει, πατάω το κουμπί και πάλι κλείνει με μια μικρή καθυστέρηση. Ένας άλλος ηλεκτρολόγος μου είπε ότι σκονίστηκε και ότι χρειάζεται να την ανοιγοκλείνω και το χειμώνα για να λειτουργεί το ηλεκτρικό (ή υδραυλικό??) σύστημα. Να μην μένει σε αχρησία δηλαδή...

Εγώ τι να κάνω...;;;; Γιατί είναι και καλοκαίρι και θα χρειαστεί να δουλέψει αρκετά το σύστημα!

zami
27-06-10, 14:52
φίλε μου,κατ αρχας περαστικα.
το θεμα cabrio,soft top κτλ ειναι ενα ευαισθητο θεμα και θελει προσοχη για να γλυτωσεις μελλοντικα μπλεξιματα.εγω στο ε36 που ειχα μετα απο πολλες εμπειριες κατεληξα στο συμπερασμα οτι για οσα και οτι αφορα κουκουλα το αμαξι πρεπει να πηγαινει μονο στην bmw.αν καποιος ξερει,θα ειναι αυτοι.στην αρχη πηγαινα και εγω σε ιδιωτες ηλεκτρολογους ψευτοειδικους σε cabrio.καθε φορα αλλη γνωμη και καθε φορα αλλα χρηματα.
πηγαινε το σε εναν αντιπροσωπο και θα δεις.μπορει να ειναι κατι μηδαμινο οπως επαναπρογραμματισμός μεχρι αντικατασταση ενος η περισσοτερων μικροδιακοπτων.
δεν κανω διαφημιση στο δικτυο bmw,κανουν και αυτοι τις λαμογιες τους,ομως καθαρα στατιστικα ,αυτοι ειναι οι περισσοτερο εμπειροι και εκπαιδευμενοι σε αυτα τα αμαξια απο οποιοδηποτε αλλον που θα ψαχνει....

Z3_Roadster
30-06-10, 17:37
Νομίζω ότι έχεις δίκιο φίλε μου...αυτό θα κάνω!

paganis
30-06-10, 18:19
καλησπερα ...αντιμετωπισα και εγω παρομοιο θεμα στην κουκουλα της ζ3 μου! αν ειναι το ιδιο...θα την βγαλεις τζαμπα ,αφου μπορεις να το φτιαξεις μονος σου! κατα μηκος της κουκουλας πανω απο το κεφαλι του οδηγου...υπαρχει ενα καλωδιο...οπου στο σημειο που διπλωνει πισω απο το κεφαλι...απο το ανοιξε κλεισε...σιγα σιγα κοβεται απο μεσα ! βρες το καλωδιο..και ψιλαφησε το ...σε καποιο σημειο θα νοιωσεις πως τσακιζει πολυ ευκολα...ειναι το σημειο που ειναι εσωτερικα κομμενο! κοψε το καλωδιο και ενωσε τα καλωδιακα μεταξυ τους...! ειναι πολυ ευκολο και θεμα 10 λεπτων...! μην τρεχεται απευθειας στην bmw ,να τα σκασετε...ψαχτε και μονοι σας την λυση...καμια φορα ειναι πολυ απλο...

zami
30-06-10, 19:30
καλησπερα ...αντιμετωπισα και εγω παρομοιο θεμα στην κουκουλα της ζ3 μου! αν ειναι το ιδιο...θα την βγαλεις τζαμπα ,αφου μπορεις να το φτιαξεις μονος σου! κατα μηκος της κουκουλας πανω απο το κεφαλι του οδηγου...υπαρχει ενα καλωδιο...οπου στο σημειο που διπλωνει πισω απο το κεφαλι...απο το ανοιξε κλεισε...σιγα σιγα κοβεται απο μεσα ! βρες το καλωδιο..και ψιλαφησε το ...σε καποιο σημειο θα νοιωσεις πως τσακιζει πολυ ευκολα...ειναι το σημειο που ειναι εσωτερικα κομμενο! κοψε το καλωδιο και ενωσε τα καλωδιακα μεταξυ τους...! ειναι πολυ ευκολο και θεμα 10 λεπτων...! μην τρεχεται απευθειας στην bmw ,να τα σκασετε...ψαχτε και μονοι σας την λυση...καμια φορα ειναι πολυ απλο...

και με αυτό τον τρόπο,που τα ενωσες και φυσικά κανεις την δουλεία σου,δεν θα ειναι πιο ευαλωτα ωστε να ξανακοπούν?δεν θα ηταν καλύτερο,ας πούμε, να αγόραζες ολη την καλωδίωση και να την άλλαζες?φυσικά και θα ηταν πιο ακριβό,αλλα και μόνιμο...

paganis
30-06-10, 19:56
και με αυτό τον τρόπο,που τα ενωσες και φυσικά κανεις την δουλεία σου,δεν θα ειναι πιο ευαλωτα ωστε να ξανακοπούν?δεν θα ηταν καλύτερο,ας πούμε, να αγόραζες ολη την καλωδίωση και να την άλλαζες?φυσικά και θα ηταν πιο ακριβό,αλλα και μόνιμο...

με αυτην την λογικη..πιο σωστο θα ηταν , να αλλαζα και ολη την κουκουλα...ετσι ωστε να μου τσακιζει λιγοτερο σε αυτο το σημειο , το καλωδιο.....! δυο ατομα ,που το εχουμε λυσει ετσι το προβλημα εδω και περιπου ενα χρονο...δεν ειχαμε ξανα προβλημα..και επιπλεον σε εκεινο το σημειο...υπαρχει επιπλεον ενισχυση απο το θερμοσυστελλομενο..που εχω βαλει...(εκει δεν προκειτε να ξανακοπει)....

Z3_Roadster
30-06-10, 23:13
Θα το ψάξω αλλά δεν έχω καταλάβει ακριβώς που είναι αυτό το καλώδιο ρε Paganis. Απο τη μεριά του οδηγού; Καλύπτεται απο πλαστικό ή απο την κουκούλα; Εννοείς πάνω απο το παράθυρο του οδηγού μήπως κατα μήκος; Για να δω το καλώδιο θα πρέπει να τραβήξω καθόλου το ύφασμα;

Που ακριβώς είναι, μπας και τη βγάλουμε στο τζαμπέ το πρόβλημα...

paganis
01-07-10, 23:07
το σημειο που κοβεται συνηθως...ειναι ακριβως πισω αριστερα, απο το καθισμα του οδηγου στο υψος της περιπου της πορτας....στην αριστερη μερια(οπως καθεσαι)..!το καλωδιο ξεκινα...απο το σημειο που κλεινει η κουκουλα στην κολωνα του οδηγου(στον αισθητηρα)...και διατρεχει ολη την οροφη προς τα πισω...δεν ειναι δυσκολο να το βρεις...

zami
01-07-10, 23:25
με αυτην την λογικη..πιο σωστο θα ηταν , να αλλαζα και ολη την κουκουλα...ετσι ωστε να μου τσακιζει λιγοτερο σε αυτο το σημειο , το καλωδιο.....! δυο ατομα ,που το εχουμε λυσει ετσι το προβλημα εδω και περιπου ενα χρονο...δεν ειχαμε ξανα προβλημα..και επιπλεον σε εκεινο το σημειο...υπαρχει επιπλεον ενισχυση απο το θερμοσυστελλομενο..που εχω βαλει...(εκει δεν προκειτε να ξανακοπει)....

η ειρωνεια δεν οδηγει πουθενα....
σου εξεφρασα εναν,πολυ λογικό ,προβληματισμο σχετικα με την ελληνικη πατεντα που εφαρμοσες.
εαν δεν επιθυμεις μπορεις απλα να μην απαντησεις .
ολοι μπορουμε να ειρωνευτουμε και να κοροιδεψουμε....

paganis
02-07-10, 14:27
η ειρωνεια δεν οδηγει πουθενα....
σου εξεφρασα εναν,πολυ λογικό ,προβληματισμο σχετικα με την ελληνικη πατεντα που εφαρμοσες.
εαν δεν επιθυμεις μπορεις απλα να μην απαντησεις .
ολοι μπορουμε να ειρωνευτουμε και να κοροιδεψουμε....

απαντησα με αυτο το υφος...διοτι, εξαρχης εβγαλες το συμπερισματα για το ''ελληνικο της πατεντας''..! να σου απαντησω λοιπον πως 2 ατομα...εγω ως μηχανολογος και ενα μηχανικος υπευθυνος μεγαλης αντιπροσωπειας...το εχουμε φτιαξει με την απλη ,,καλη .,.κλασσικη μεθοδος της ενωσης..! οσοι παντως, νιωθουν και ειναι θυματα...ας πανε να τους αλλαξουν την καλωδιωση....!

zami
02-07-10, 15:02
προφανως το πτυχιο σου δεν σε βοηθησε στο να κατανοεις καλυτερα γραπτα κειμενα.διαβασε λιγο πιο προσεκτικα την αρχικη απαντηση που εξεφραζα τον προβληματισμό μου και εαν καπου συμπερανεις ειρωνεια η αρνητισμό τοτε τα ξαναλεμε.
λοιπον εγω σαν μικροπωλητης που ειμαι και ενας φιλος μου οδοκαθαριστης ,πιανωμαστε θυματα και τα σκαμε και αποφευγουμε τις πατεντες σε τετοια τουλαχιστον αυτοκινητα........

paganis
02-07-10, 22:51
προφανως το πτυχιο σου δεν σε βοηθησε στο να κατανοεις καλυτερα γραπτα κειμενα.διαβασε λιγο πιο προσεκτικα την αρχικη απαντηση που εξεφραζα τον προβληματισμό μου και εαν καπου συμπερανεις ειρωνεια η αρνητισμό τοτε τα ξαναλεμε.
λοιπον εγω σαν μικροπωλητης που ειμαι και ενας φιλος μου οδοκαθαριστης ,πιανωμαστε θυματα και τα σκαμε και αποφευγουμε τις πατεντες σε τετοια τουλαχιστον αυτοκινητα........

ρωτας...και συγχρονως απαντας μονος σου..οτι η αλλαγη καλωδιωσης θα ηταν η ορθη λυση! σου απαντησα,πως η μεθοδος που εφαρμοστηκε...ενωσε και παραλληλα ενισχυσε το πασχων σημειο..και παρολλα αυτα επισημαινεις...πως ειναι ''ελληνικη πατεντα'', υπαινισσομενος..πως ειναι λαθος ! αν λοιπον καποιος ...δεν μπορει να ενωσει ...δυο καλωδια...και θελει την φροντιδα της αντιπροσωπειας, για αυτην την απλη δουλεια...δεν ειναι απλα θυμα...αλλα ανικανος...!