PDA

Επιστροφή στο Forum : Seat Leon Cupra


giannis 116
28-06-10, 15:45
Ρε παιδια αυτο το Λεον Κουπρα 2.0 tfsi ειναι τοσο καλο, γρηγορο, τουμπανο κλπ κλπ οσο το 'διαφημιζει' ο ειδικος τυπος του αυτοκινητου και αλλο τοσο που το εκθειαζουν οι ιδιοκτητες τους;..
Ρωταω γιατι κατα καιρους διαβαζω σε περιοδικα αυτοκινητου και το βγαζουν αν οχι πρωτο, απ τα καλυτερα σε συγκριτικα κι επισης εχω ενα συναδελφο που μου τα'χει κανει ΝΑ με το 'Λιονταρι' του...
Προσωπικα σα σουλουπι δε το γουσταρω καθολου! Μπροστα ειναι σα πολυμορφικο και πισω ειναι σα μπαουλο με ροδες.
Εσωτερικο δε... Γιαπωνεζικα περασμενων 10ετιων ειναι πιο ομορφα μεσα. Αυτο το ταμπλω με αυτα τα οβαλ και στρογγυλα οργανακια, οθονουλα και αεραγωγους μου φερνει εμετο. Απαραδεκτο για αυτοκινητο τετοιας ιπποδυναμης και αξιας βεβαιως. Τα μπακετ καθισματα φαινονται ακυρα με το υπολοιπο εσωτερικο αν και το καλο να λεγεται φαινονται (μονα τους) πολυ ομορφα και πρακτικα. Γενικα ομως το εσωτερικο του ειναι και φαινεται, υποδεεστερο αλλων 'ομοσταυλων' του οπως το Golf V ή το Audi A3.
Δεν εχει τυχει ποτε να το οδηγησω οποτε δε μπορω να το κρινω οδηγικα. Επισης δε ξερω τι λεει και θα θελα γνωμες και αποψεις σχετικα με καταναλωση, κοστος συντηρησης, αξιοπιστια κλπ
Επισης καυχιουνται οι περηφανοι ιδιοκτητες τους πως με λιγο 'τσιγκλισμα' φτανει ευκολα τα 55 κιλα ροπης και λιγα αμαξια παρεμφερους κατηγοριας στεκονται διπλα τους σε κοντρα ρολαριστα.
Εσεις τι γνωμη εχετε για το εν λογω αυτοκινητο; Εχει κανεις προσωπικη εμπειρια σαν οδηγος ή σαν 'αντιπαλος'?..

Nick_compact
28-06-10, 15:51
Έχω οδηγήσει ενός φίλου το Cupra αρκετές φορές, και σε στριφτερές διαδρομές. Το αμάξι έχει πολύ καλό πάτημα, αρκετή πρόσφυση, πολύ ωραίο τιμόνι, ωραίο επιλογέα. Με το πρόγραμμα Revo που φοράει το συγκεκριμένο, το αμάξι απλά σκοτώνει (αν και ζορίζεται να κατεβάσει την δύναμη κάτω σε πολλές περιπτώσεις). Μπορώ να πω ότι θα το έπαιρνα άνετα, ΑΝ δεν υπήρχε το Scirroco R με κάτι παραπάνω.

paganis
28-06-10, 15:52
δυστηχως αμαξι καινουριο, με 240 αλογα στα 30Κ ..δεν υπαρχει..οποτε ξεκινωντας απο αυτο, εχουμε δεδομενο πως εχει καλο value for money! το εσωτερικο του με τα μπακετ αλκανταρα...δεν νομιζω πως ειναι κατω των προσδοκιων, για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου...επιπλεον απο στησιμο ειναι αρκετα καλο! οσο για την δυνατοτητα βελτιωσης του, τωρα που βγηκε και σετακι μεγαλυτερης τορμπινας...με καλα περιφερειακα..χωρις ανοιγμα μοτερ...φθανει δοκιμασμενα τα 500 αλογα...νομιζω οτι αυτο τα λεει ολα...! εχω κανει βολτα με τετοια βελτιωση...και η τριτη του δεν παιζεται με τιποτα....

rapid_fast
28-06-10, 15:56
Ρε παιδια αυτο το Λεον Κουπρα 2.0 tfsi ειναι τοσο καλο, γρηγορο, τουμπανο κλπ κλπ οσο το 'διαφημιζει' ο ειδικος τυπος του αυτοκινητου και αλλο τοσο που το εκθειαζουν οι ιδιοκτητες τους;..
Ρωταω γιατι κατα καιρους διαβαζω σε περιοδικα αυτοκινητου και το βγαζουν αν οχι πρωτο, απ τα καλυτερα σε συγκριτικα κι επισης εχω ενα συναδελφο που μου τα'χει κανει ΝΑ με το 'Λιονταρι' του...
Προσωπικα σα σουλουπι δε το γουσταρω καθολου! Μπροστα ειναι σα πολυμορφικο και πισω ειναι σα μπαουλο με ροδες.
Εσωτερικο δε... Γιαπωνεζικα περασμενων 10ετιων ειναι πιο ομορφα μεσα. Αυτο το ταμπλω με αυτα τα οβαλ και στρογγυλα οργανακια, οθονουλα και αεραγωγους μου φερνει εμετο. Απαραδεκτο για αυτοκινητο τετοιας ιπποδυναμης και αξιας βεβαιως. Τα μπακετ καθισματα φαινονται ακυρα με το υπολοιπο εσωτερικο αν και το καλο να λεγεται φαινονται (μονα τους) πολυ ομορφα και πρακτικα. Γενικα ομως το εσωτερικο του ειναι και φαινεται, υποδεεστερο αλλων 'ομοσταυλων' του οπως το Golf V ή το Audi A3.
Δεν εχει τυχει ποτε να το οδηγησω οποτε δε μπορω να το κρινω οδηγικα. Επισης δε ξερω τι λεει και θα θελα γνωμες και αποψεις σχετικα με καταναλωση, κοστος συντηρησης, αξιοπιστια κλπ
Επισης καυχιουνται οι περηφανοι ιδιοκτητες τους πως με λιγο 'τσιγκλισμα' φτανει ευκολα τα 55 κιλα ροπης και λιγα αμαξια παρεμφερους κατηγοριας στεκονται διπλα τους σε κοντρα ρολαριστα.
Εσεις τι γνωμη εχετε για το εν λογω αυτοκινητο; Εχει κανεις προσωπικη εμπειρια σαν οδηγος ή σαν 'αντιπαλος'?..
Να σου πώ κάτι??
Μπαίνεις μέσα, βάζεις μπρός τη μηχανή, το κάνεις μια γρήγορη βόλτα, και έχεις ξεχάσει
τα πάντα από αυτά πού λες για οργανάκια και ποιότητα κατασκευής και εμετικές καταστάσεις..
Ένα από τα λίγα αυτοκίνητα, που μπορούν και σε ζαλίζουν στο δρόμο, ακόμα και αν είσαι
οδηγός..
Οτι και να σκεφτείς, όποια γραμμή και να επιλέξεις, θα σε βάλει καλύτερα και γρηγορότερα..
Τα φρένα του είναι πλέον του εντυπωσιακού, το αυτοκινητάκι είναι καταπληκτικό..
Αλλά, είναι εντελώς άλλο πράγμα απο μια σπόρ μπερλίνα, και έχει κλασσικά όπως όλα του γκρουπ, τιμόνι χωρίς καμία αίσθηση του δρόμου..

giannis 116
28-06-10, 16:02
Να σου πώ κάτι??
Μπαίνεις μέσα, βάζεις μπρός τη μηχανή, το κάνεις μια γρήγορη βόλτα, και έχεις ξεχάσει
τα πάντα από αυτά πού λες για οργανάκια και ποιότητα κατασκευής και εμετικές καταστάσεις..
Ένα από τα λίγα αυτοκίνητα, που μπορούν και σε ζαλίζουν στο δρόμο, ακόμα και αν είσαι
οδηγός..
Οτι και να σκεφτείς, όποια γραμμή και να επιλέξεις, θα σε βάλει καλύτερα και γρηγορότερα..
Τα φρένα του είναι πλέον του εντυπωσιακού, το αυτοκινητάκι είναι καταπληκτικό..
Αλλά, είναι εντελώς άλλο πράγμα απο μια σπόρ μπερλίνα, και έχει κλασσικά όπως όλα του γκρουπ, τιμόνι χωρίς καμία αίσθηση του δρόμου..

Αυτο που γραφεις για τα φρενα, οντως μου ειχε κανει εντυπωση η διασταση των εμπρος δισκων και οτι οι εμπρος δαγκανες αν και μονοπιστονες φαινονται τεραστιες!
Σε σχεση με τα αδελφακια του, Golf και Α3 τι λεει?..
Με ποια BMW μπορει να συγκριθει;..Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι Ε87 130i...

rapid_fast
28-06-10, 16:15
Αυτο που γραφεις για τα φρενα, οντως μου ειχε κανει εντυπωση η διασταση των εμπρος δισκων και οτι οι εμπρος δαγκανες αν και μονοπιστονες φαινονται τεραστιες!
Σε σχεση με τα αδελφακια του, Golf και Α3 τι λεει?..
Με ποια BMW μπορει να συγκριθει;..Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι Ε87 130i...
Με κλειστά μάτια το λεόν απο την οικογένεια VAG.. Τα άλλα είναι υπερ-ακριβά για το ίδιο πράγμα..
Απο BMW, θα το έβαζα μαζί με το μινι, σαν οδήγηση..
Λίγο πιο κατω σε επιδόσεις, πολύ πιο οικονομικό, πολύ πιο εμφανίσιμο.

giannis 116
28-06-10, 16:21
Με κλειστά μάτια το λεόν απο την οικογένεια VAG.. Τα άλλα είναι υπερ-ακριβά για το ίδιο πράγμα..
Απο BMW, θα το έβαζα μαζί με το μινι, σαν οδήγηση..
Λίγο πιο κατω σε επιδόσεις, πολύ πιο οικονομικό, πολύ πιο εμφανίσιμο.

Εννοεις το ΜΙΝΙ?.. Ειναι δυνατον να ειναι λιγο πιο κατω σε επιδοσεις ενα Cooper S σε σχεση με το Leon Cupra?.. Η διαφορα κυβικων και ιπποδυναμης πιστευω πως θα φαινεται παρα πολυ στο δρομο. Κι απο οτι διαβαζω το Λεον ειναι παρα πολυ καλο και σε στροφες, οπου εκει ειναι και το ΜΙΝΙ υποδειγματικο. Ισως η διαφορα κιλων να φερνει το ΜΙΝΙ πιο κοντα στο Λεον παρα το πιο μικρο μοτερ.
Οικονομικο εννοεις απο θεμα καταναλωσης ή και απο θεματα ανταλλακτικων και κοστους συντηρησης;..

rapid_fast
28-06-10, 16:37
Εννοεις το ΜΙΝΙ?.. Ειναι δυνατον να ειναι λιγο πιο κατω σε επιδοσεις ενα Cooper S σε σχεση με το Leon Cupra?.. Η διαφορα κυβικων και ιπποδυναμης πιστευω πως θα φαινεται παρα πολυ στο δρομο. Κι απο οτι διαβαζω το Λεον ειναι παρα πολυ καλο και σε στροφες, οπου εκει ειναι και το ΜΙΝΙ υποδειγματικο. Ισως η διαφορα κιλων να φερνει το ΜΙΝΙ πιο κοντα στο Λεον παρα το πιο μικρο μοτερ.
Οικονομικο εννοεις απο θεμα καταναλωσης ή και απο θεματα ανταλλακτικων και κοστους συντηρησης;..
Μικρές είναι οι διαφορές.. ασήμαντες..
Αλλα σε τέλη, καυσαέρια, και καύσιμα, ξεπερνούν το 50%.
Το μίνι είναι πιό γρήγορο στις στροφές, με μικρότερη υποστροφή..
(έχω και εγώ τα κολλήματα μου.. αν και δε θα το έπαιρνα ποτέ!!!)
Πάντως bmw να χτυπάει στα ίσια το κούπρα, δεν μπορώ να σκεφτώ, ειδικά σε εκείνες
τις διαδρομές με τις συνεχόμενες κλειστές στροφές, όπως πχ πάνω στον Μπράλο...

giannis 116
28-06-10, 16:44
Μικρές είναι οι διαφορές.. ασήμαντες..
Αλλα σε τέλη, καυσαέρια, και καύσιμα, ξεπερνούν το 50%.
Το μίνι είναι πιό γρήγορο στις στροφές, με μικρότερη υποστροφή..
(έχω και εγώ τα κολλήματα μου.. αν και δε θα το έπαιρνα ποτέ!!!)
Πάντως bmw να χτυπάει στα ίσια το κούπρα, δεν μπορώ να σκεφτώ, ειδικά σε εκείνες
τις διαδρομές με τις συνεχόμενες κλειστές στροφές, όπως πχ πάνω στον Μπράλο...

Σωστα. Ακομα και η 130i με τα 265 αλογα θα τα εβρισκε σκουρα γιατι παρα το πολυ καλο της στησιμο και τα παραπανω κυβικα, θα εχανε λογω ροπης και που θα την εβγαζε αυτη.
Μια περιπτωση που ισως και να εφτανε το Λεον ειναι η 123d με την τουρμποντηζελοροπη της μπορει να εκανε κατι, βεβαια και εδω αλλα μοτερ, σε αλλο φασμα η ροπη κλπ. Παντως σε συγκριτικα μια 123d ειναι παντου μπροστα απο Golf V GTI αλλα και παλι το Λεον εχει παραπανω ροπη και ιπποδυναμη.
Το Cupra βγαινει και με DSG κιβωτιο ή μονο χειροκινητο;..

rapid_fast
28-06-10, 17:03
Μικρές είναι οι διαφορές.. ασήμαντες..
Αλλα σε τέλη, καυσαέρια, και καύσιμα, ξεπερνούν το 50%.
Το μίνι είναι πιό γρήγορο στις στροφές, με μικρότερη υποστροφή..
(έχω και εγώ τα κολλήματα μου.. αν και δε θα το έπαιρνα ποτέ!!!)
Πάντως bmw να χτυπάει στα ίσια το κούπρα, δεν μπορώ να σκεφτώ, ειδικά σε εκείνες
τις διαδρομές με τις συνεχόμενες κλειστές στροφές, όπως πχ πάνω στον Μπράλο...

Σωστα. Ακομα και η 130i με τα 265 αλογα θα τα εβρισκε σκουρα γιατι παρα το πολυ καλο της στησιμο και τα παραπανω κυβικα, θα εχανε λογω ροπης και που θα την εβγαζε αυτη.
Μια περιπτωση που ισως και να εφτανε το Λεον ειναι η 123d με την τουρμποντηζελοροπη της μπορει να εκανε κατι, βεβαια και εδω αλλα μοτερ, σε αλλο φασμα η ροπη κλπ. Παντως σε συγκριτικα μια 123d ειναι παντου μπροστα απο Golf V GTI αλλα και παλι το Λεον εχει παραπανω ροπη και ιπποδυναμη.
Το Cupra βγαινει και με DSG κιβωτιο ή μονο χειροκινητο;..
Νομίζω μόνο χειροκίνητο.. το λεον με τα 200 σίγουρα έχει dsg, αλλά ξέρω οτι έχει θεματάκια..
Υ.Γ. τα diesel της bmw είναι άπαιχτα...

bill z4
28-06-10, 18:21
Εχω Ζ4 3.0 μαμα (231ps) και εχω ανοιξει με cupra ρολαριστα απο 2ερες,
εγω ειχα μεσα την κοπελα μου και αυτος εναν συνοδυγο.
Το αποτελεσμα ηταν μεχρι τα 200 να πηγαινουμε ακρηβως μαζι και απο εκει και πανω να αρχηζω να ανοιγω σιγα-σιγα λογω κυβικων λογικα,το θεμα μου ειναι πως δεν εγινε 2η φορα να βγουν σημπερασματα αλλα και η κοπελα μου απο τοτε που βλεπει cupra στον δρομο να με πηραζει και να μου λεει"καλα δεν μπορεις να περασεις το seat?"αντε εξηγησε της τωρα και πολυ φοβαμε πως αμα ημασταν σε επαρχιακο δρομο και τον ειχα μπροστα μου μπορει και να τον εχανα!!!
Πολυ καλα στημενο το cupra!!!

paganis
28-06-10, 18:33
Εχω Ζ4 3.0 μαμα (231ps) και εχω ανοιξει με cupra ρολαριστα απο 2ερες,
εγω ειχα μεσα την κοπελα μου και αυτος εναν συνοδυγο.
Το αποτελεσμα ηταν μεχρι τα 200 να πηγαινουμε ακρηβως μαζι και απο εκει και πανω να αρχηζω να ανοιγω σιγα-σιγα λογω κυβικων λογικα,το θεμα μου ειναι πως δεν εγινε 2η φορα να βγουν σημπερασματα αλλα και η κοπελα μου απο τοτε που βλεπει cupra στον δρομο να με πηραζει και να μου λεει"καλα δεν μπορεις να περασεις το seat?"αντε εξηγησε της τωρα και πολυ φοβαμε πως αμα ημασταν σε επαρχιακο δρομο και τον ειχα μπροστα μου μπορει και να τον εχανα!!!
Πολυ καλα στημενο το cupra!!!

φανταζομαι δεν αναφερεσαι στο κουπρα με τα 240 αλογα...γιατι ειδικα απο 2ες...απλα δεν υπαρχει επαφη...το σεατ...εχει πολυ καλυτερο ανοιγμα....

strofimios
28-06-10, 18:57
Προκαλω τον insane να μιλησει!!
Μιλα ρε!

Nick_compact
28-06-10, 19:59
Όντως το Cupra II έχει τέλεια φρένα, μονοπίστονα μεν, 345mm*32mm δε! Κτηνάκια!

strofimios
28-06-10, 20:08
Εγω δεν λεω τιποτα για το "seat".Περιμενω να μιλησει ο Χαρης.

sciroccoR
28-06-10, 20:32
σεατ κουπρα σκοντα rs πω πω επεσα κατω τι ριγη συγκινησης μου δινουν!!! με το τιμονι που θυμιζει σε αισθηση φορτηγο και την φτινιαρικη εως κιτς αισθητικη τους...αν κατι θα μπορουσε να μου πει κατι θα ηταν ισως το νεο μεγκαν rs που ομως ακομα δεν ηρθε ελλαδα,,,,

Nick_compact
28-06-10, 20:44
σεατ κουπρα σκοντα rs πω πω επεσα κατω τι ριγη συγκινησης μου δινουν!!! με το τιμονι που θυμιζει σε αισθηση φορτηγο και την φτινιαρικη εως κιτς αισθητικη τους...αν κατι θα μπορουσε να μου πει κατι θα ηταν ισως το νεο μεγκαν rs που ομως ακομα δεν ηρθε ελλαδα,,,,

Το τιμόνι τουλάχιστον στο Cupra είναι αρκετά καλό και η σχεδίαση των τελευταίων Seat είναι παράδειγμα προς μίμηση. Μην αρχίσουμε και την σχετική κουβέντα περί της αισθητικής των BMW των τελευταίων ετών γιατί θα μπλέξουμε :dance:

rapid_fast
28-06-10, 21:18
Το τιμόνι τουλάχιστον στο Cupra είναι αρκετά καλό και η σχεδίαση των τελευταίων Seat είναι παράδειγμα προς μίμηση. Μην αρχίσουμε και την σχετική κουβέντα περί της αισθητικής των BMW των τελευταίων ετών γιατί θα μπλέξουμε :dance:

Ηλεκτρικές σκούπες πολυτελείας...

Driver M
28-06-10, 22:03
H 130 λογικά είναι παντού πιο γρήγορη απ'το κούπρα και σίγουρα στις στροφές, όπως και σε αίσθηση υπερέχει.
Καλό αυτοκίνητο το κούπρα, ιδίως για την τιμή του, αλλά μέχρι εκεί. Σε design μέσα έξω είναι αρκετά γηρασμένο.

Αν έψαχνα αίσθηση στην κατηγορία αυτή θα προτιμούσα το τάπερ, ενώ αν έψαχνα επιδόσεις θα έπαιρνα τον πύραυλο 3 mps. Το κούπρα πιστεύω ότι είναι το ενδιάμεσο των δύο αυτών μοντέλων και σίγουρα αποτελεί πολύ καλό value for money, κυρίως σε σχέση με μοντέλα όπως 130.
Αν βάζαμε όμως το οικονομικό στην άκρη, σίγουρα θα προτιμούσα τη bmw αφού σε αίσθηση είναι καλύτερη, έχει πίσω κίνηση και παραπλήσιες επιδόσεις. Φαίνεται και πολύ πιο όμορφη..

mitsos318ci
28-06-10, 22:16
φανταζομαι δεν αναφερεσαι στο κουπρα με τα 240 αλογα...γιατι ειδικα απο 2ες...απλα δεν υπαρχει επαφη...το σεατ...εχει πολυ καλυτερο ανοιγμα....

φιλε αυτο που λες το εχεις δοκιμασει η το λες θεωρητικα...φυσικα και εχει επαφη και με λιγο καλυτερες αλλαγες επρεπε να ειναι και μπροστα απο πιο πριν το bmw...

bill z4
28-06-10, 22:30
φανταζομαι δεν αναφερεσαι στο κουπρα με τα 240 αλογα...γιατι ειδικα απο 2ες...απλα δεν υπαρχει επαφη...το σεατ...εχει πολυ καλυτερο ανοιγμα....


Για το cupra με τα 240 μιλαω!!!
Ασε βεβαια απο σταση του ριχνω για πλακα 2 αυτοκινητα μεχρι τα 160.

bill z4
28-06-10, 22:33
φιλε αυτο που λες το εχεις δοκιμασει η το λες θεωρητικα...φυσικα και εχει επαφη και με λιγο καλυτερες αλλαγες επρεπε να ειναι και μπροστα απο πιο πριν το bmw...

Οπως ακριβως το ειπες φιλε γιατι ξεκιναγαμε απο διοδια και με επιασε λιγο απροετοιμαστο.
Στο βουνο τωρα με κλειστες φουρκετες πιστευω θα με αφηνε λιγο πισω αλλα σε ευθεια απο σταση η ρολαριστα με ΜΑΜΑ cupra ειμαι μπροστα.

mitsos318ci
28-06-10, 22:34
Για το cupra με τα 240 μιλαω!!!
Ασε βεβαια απο σταση του ριχνω για πλακα 2 αυτοκινητα μεχρι τα 160.

μαμα ειναι το δικο σου? κανονικα επρεπε να του ριξεις και απο ρολ εστω και λιγο

mitsos318ci
28-06-10, 22:37
Οπως ακριβως το ειπες φιλε γιατι ξεκιναγαμε απο διοδια και με επιασε λιγο απροετοιμαστο.
Στο βουνο τωρα με κλειστες φουρκετες πιστευω θα με αφηνε λιγο πισω αλλα σε ευθεια απο σταση η ρολαριστα με ΜΑΜΑ cupra ειμαι μπροστα.

σε πολυ κλειστες ισως μονο και μονο επειδη η δευτερα σου θα κρεμασει και δε θα ανοιξεις το ιδιο καλα και οχι επειδη θα στριψει πιο γρηγορα..το αμαξι σου εχει φοβερο στησιμο μην το υποτιμας
υγ.σε δοκιμη στα μεγαρα ηταν οριακα πιο γρηγορο απο s2000

bill z4
28-06-10, 22:40
Μαμα ειναι.
Ξεχασα να αναφερω ημουν γεματος με μπακαζια γιατι πηγαινα διακοπες.
Μετα τα 180-200 αρχιζα να ανοιγω.

bill z4
28-06-10, 22:44
σε πολυ κλειστες ισως μονο και μονο επειδη η δευτερα σου θα κρεμασει και δε θα ανοιξεις το ιδιο καλα και οχι επειδη θα στριψει πιο γρηγορα..το αμαξι σου εχει φοβερο στησιμο μην το υποτιμας
υγ.σε δοκιμη στα μεγαρα ηταν οριακα πιο γρηγορο απο s2000

Δεν το υποτιμω απλα νομιζω πως το cupra φρεναρει καλυτερα λογο μεγαλυτερων φρενων(ζ4 300χιλ μπροστα)και πρεπει να εχει πιο πισταδικη αναρτηση,γιαυτο το ειπα,δεν εχω δοκιμασει ποτε.

mitsos318ci
28-06-10, 22:45
Μαμα ειναι.
Ξεχασα να αναφερω ημουν γεματος με μπακαζια γιατι πηγαινα διακοπες.
Μετα τα 180-200 αρχιζα να ανοιγω.

την κουκουλα τουλαχιστον την εκλεισες?:D

paganis
28-06-10, 22:51
δυστηχως...το εχω δει στην πραξη...το σεατ,...ηταν μπροστα...! αλλα και η λογικη αυτο λεει...απο ρεπριζ το ..330...να ειναι πισω....

bill z4
28-06-10, 22:52
Στην εθνικη?φυσικα γιατι αλλιως τρως κατι χαστουκια στα πολλα...

saikoE39
28-06-10, 22:53
φιου...εδω καλα καλα τα Ζ4 3.0 δεν μπορουν να κανουν κουπι στα Golf Gti.....

εσυ εκανες στο cupra..???μπας και ηταν Fr...????

γιατι cupra....απο ρολλ...μεχρι και τελικες..κανει τα τα 3-2-1 στο Ζ4...!!!

saikoE39
28-06-10, 22:55
Στην εθνικη?φυσικα γιατι αλλιως τρως κατι χαστουκια στα πολλα...

σε τι πολλα...

μπας και ανοιγες με το παλιο cupra..???με τον 1.8τ...

τα νεα 2.0τ δεν νιωθουν τπτ στα πολλα χλμ...ισα ισα τραβανε απιστευτα καλα..βαρανε περιοριστη χλμ για πλακα...!!!!!!!

mitsos318ci
28-06-10, 22:56
δυστηχως...το εχω δει στην πραξη...το σεατ,...ηταν μπροστα...! αλλα και η λογικη αυτο λεει...απο ρεπριζ το ..330...να ειναι πισω....

εγω παλι το εχω δει αναποδα αλλα τελοσπαντων ..ειναι και αναλογα απο τα ποσα θα πατησουν αλλα γενικα ρολλ 60-200 θεωρω οτι ειναι καθαρα μπροστα το ζ4..τωρα αν πανε απο 30-40 με δευτερες λογικο ειναι να φυγει το λεον

paganis
28-06-10, 22:59
πεστα ρε σαικο....γιατι μαλλον, ο ενα απο τους δυο δεν ηξερε οτι εκανε κοντρα...και ο αλλος νομισε οτι κερδισε....χαχαα! περα απο την πλακα...υποστηριζω τα bmw...αλλα καποια πραγματα να λεγονται οπως ειναι...! δυστηχως το σεατ ειναι μπροστα...το κακο ειναι πως πλεον δεν εχω γνωστο με μαμα,....παρα μονο με βελτιωσεις...οποτε μια φιλικη θα ηταν αδικη....

bill z4
28-06-10, 23:00
φιου...εδω καλα καλα τα Ζ4 3.0 δεν μπορουν να κανουν κουπι στα Golf Gti.....

εσυ εκανες στο cupra..???μπας και ηταν Fr...????

γιατι cupra....απο ρολλ...μεχρι και τελικες..κανει τα τα 3-2-1 στο Ζ4...!!!

Φιλε μου το εχεις δει αυτο που λες η το λες ετσι?
Φερε ενα cupra να σου δωσω το Ζ4 να ανοιξεις για να σου φυγει η απορια.

paganis
28-06-10, 23:01
εγω παλι το εχω δει αναποδα αλλα τελοσπαντων ..ειναι και αναλογα απο τα ποσα θα πατησουν αλλα γενικα ρολλ 60-200 θεωρω οτι ειναι καθαρα μπροστα το ζ4..τωρα αν πανε απο 30-40 με δευτερες λογικο ειναι να φυγει το λεον

δυστηχως η μεγαλυτερη ροπη του λεον ..αλλα και το μικροτερο βαρος του...ειναι καθοριστικοι παραγοντες...

bill z4
28-06-10, 23:04
πεστα ρε σαικο....γιατι μαλλον, ο ενα απο τους δυο δεν ηξερε οτι εκανε κοντρα...και ο αλλος νομισε οτι κερδισε....χαχαα! περα απο την πλακα...υποστηριζω τα bmw...αλλα καποια πραγματα να λεγονται οπως ειναι...! δυστηχως το σεατ ειναι μπροστα...το κακο ειναι πως πλεον δεν εχω γνωστο με μαμα,....παρα μονο με βελτιωσεις...οποτε μια φιλικη θα ηταν αδικη....

Φυσικα δεν λεω για βελτιωμενο γιατι εκει θα ειμαι πισω.Αυτοι οι τουρμπατοι με ενα προγραμμα παιρνουν 40 αλογα.Εμεις οι φουκαραδες παιρνουμε τα:bananasmi!!!!

mitsos318ci
28-06-10, 23:04
πεστα ρε σαικο....γιατι μαλλον, ο ενα απο τους δυο δεν ηξερε οτι εκανε κοντρα...και ο αλλος νομισε οτι κερδισε....χαχαα! περα απο την πλακα...υποστηριζω τα bmw...αλλα καποια πραγματα να λεγονται οπως ειναι...! δυστηχως το σεατ ειναι μπροστα...το κακο ειναι πως πλεον δεν εχω γνωστο με μαμα,....παρα μονο με βελτιωσεις...οποτε μια φιλικη θα ηταν αδικη....

ειπαμε στο θεμα της βελτιωσεις ειναι αλλου αλλα σαν μαμα νομιζω εισαι λαθος δες αυτο :http://www.youtube.com/watch?v=Eq0OktsdvW0 δε νομιζω το ζ4 να ειναι πιο αργο απο 1.4τσι με προγραμα μονο

mitsos318ci
28-06-10, 23:05
δυστηχως η μεγαλυτερη ροπη του λεον ..αλλα και το μικροτερο βαρος του...ειναι καθοριστικοι παραγοντες...

το λεον ειναι πιο βαρυ

saikoE39
28-06-10, 23:06
Φιλε μου το εχεις δει αυτο που λες η το λες ετσι?
Φερε ενα cupra να σου δωσω το Ζ4 να ανοιξεις για να σου φυγει η απορια.

για οτι δεν εχω δει....απλα δεν μιλαω...!!!!!

δεν εχω απορια...ουτε να φερω τον κουμπαρα(ειναι του ριχνεις φραγκα και παει ταπα) μπορω...ουτε να μου δωσεις το Ζ4 θελω(οχι τπτ αλλο θα εχουμε τπτ ερωτες με το πραμα:smokin:..και δεν ειμαστε για τετοια)

εφοσον εχεις βιωσει κατι τετοιο...ειναι μια αποψη...και αυτη...απλα μην το θεωρεις δεδομενο οτι το Ζ4 ειναι μπροστα..!!!

rapid_fast
28-06-10, 23:09
http://www.youtube.com/watch?v=4wUgDhGXudI
http://www.youtube.com/watch?v=czdNsvqLXzY

saikoE39
28-06-10, 23:09
ειπαμε στο θεμα της βελτιωσεις ειναι αλλου αλλα σαν μαμα νομιζω εισαι λαθος δες αυτο :http://www.youtube.com/watch?v=Eq0OktsdvW0 δε νομιζω το ζ4 να ειναι πιο αργο απο 1.4τσι με προγραμα μονο

φιλε μου....το Gti golf δεν εχει καμιαααααααααααα επαφη με το leon cupra...

το λεον εχει ιδιο μοτερ με το S3...δλδ φοραει κο4 τουρπινα..και ειναι καπου στα 250 αλογα μαμα..!!!!!

Ps. 1.4 tsi με τσιτα προγραμμα χωρις περιφεριακα....οριακα θα πηγαινει και ισως ειναι μπροστα απο Ζ4..καλα απο Gti μαμα ειναι μπροστα...

mitsos318ci
28-06-10, 23:11
http://www.youtube.com/watch?v=4wUgDhGXudI
http://www.youtube.com/watch?v=czdNsvqLXzY

νομιζω φαινεται ξεκαθαρα πιο ειναι πιο γρηγορο ...το λεον φευγει μονο στο πατα λογο ροπης
τελος

mitsos318ci
28-06-10, 23:13
φιλε μου....το Gti golf δεν εχει καμιαααααααααααα επαφη με το leon cupra...

το λεον εχει ιδιο μοτερ με το S3...δλδ φοραει κο4 τουρπινα..και ειναι καπου στα 250 αλογα μαμα..!!!!!

Ps. 1.4 tsi με τσιτα προγραμμα χωρις περιφεριακα....οριακα θα πηγαινει και ισως ειναι μπροστα απο Ζ4..καλα απο Gti μαμα ειναι μπροστα...

το gti που το ειδες?κουπρα ειναι το ενα και τσι το αλλο

bill z4
28-06-10, 23:13
telos panton allios ksekinise i kouventa allou paei.
Den mporei na sigkrithei seat me BMW,auto einai ierosilia!!!

saikoE39
28-06-10, 23:18
το gti που το ειδες?κουπρα ειναι το ενα και τσι το αλλο

δεν ειδα καν το Βιντεο..χαχα...νομισα οτι ηταν Gti με Tsi....χαχα


που το βρισκεις το περιεργο με το Τsi..???? μια χαρα διαφορα του κανει του Λεον...δικαβαλο κιολας..!!!!



οσο για το αλλο βιντεο.....ειναι και αυτο μια εκδοχη....!!!!

paganis
28-06-10, 23:19
telos panton allios ksekinise i kouventa allou paei.
Den mporei na sigkrithei seat me BMW,auto einai ierosilia!!!

καθε εταιρια...εχει και τα καλα της...! η bmw...περας της αισθησης που προσφερει στα πολλα κυβικα της...στα μικρα προσφερει λιγα..με μεγαλο κοστος! ακομα πολυ θα γουσταρα ενα πασπαρτου μοτερ, οπως πχ το 1.8τ...στο ζ3 μου....οποτε μην τα υποτιμαμε...

saikoE39
28-06-10, 23:19
και μιας που το βιασαμε...παρτε και αυτο

cooper s vs Z4 3.0

http://www.youtube.com/watch?v=leSsIbbWTIA

mitsos318ci
28-06-10, 23:24
δεν ειδα καν το Βιντεο..χαχα...νομισα οτι ηταν Gti με Tsi....χαχα


που το βρισκεις το περιεργο με το Τsi..???? μια χαρα διαφορα του κανει του Λεον...δικαβαλο κιολας..!!!!




μεχρι τα 200 που κραταει μια νορμαλ κοντρα πηγαιναν μαζι....οσο για το βιντεακι πρεπει να φοραει αρκετα πραγματακια το κουπερακι

pilot_1000RR
28-06-10, 23:26
Group Vag MUST DIE!!!! GVMD λεμε!:icon42::icon42::icon42:

χαχαχαχαχαχα....

bill z4
28-06-10, 23:29
και μιας που το βιασαμε...παρτε και αυτο

cooper s vs Z4 3.0

http://www.youtube.com/watch?v=leSsIbbWTIA
κουλος ο κυριος με το Ζ!!!!

sakkunen
28-06-10, 23:36
και μιας που το βιασαμε...παρτε και αυτο

cooper s vs Z4 3.0

http://www.youtube.com/watch?v=leSsIbbWTIA


Ντάξει, να μας πείς κ τι πρόγραμμα φοράει το μίνι να ξέρουμε.:dupe:

Nick_compact
28-06-10, 23:36
κουλος ο κυριος με το Ζ!!!!

Μην τρελαίνεσαι, δεν ειμαι μαμά το Cooper S, ακούγεται από τον κομπρέσορα. Μαμά Cooper S με μαμα Ζ4 3.0i δεν υπάρχει επαφή.

saikoE39
28-06-10, 23:38
κουλος ο κυριος με το Ζ!!!!

δεν ξερουμε τι φοραει το S..!!!!!


:friday:

saikoE39
28-06-10, 23:39
Ντάξει, να μας πείς κ τι πρόγραμμα φοράει το μίνι να ξέρουμε.:dupe:

φιου..γιατι δεν φερνεις το κουπρα σου να γινουν δοκιμες..?????

mitsos318ci
28-06-10, 23:39
Μην τρελαίνεσαι, δεν ειμαι μαμά το Cooper S, ακούγεται από τον κομπρέσορα. Μαμά Cooper S με μαμα Ζ4 3.0i δεν υπάρχει επαφή.

+11888 και πρεπει να φοραει και πολυ καλα πραγματα...αν και εχω την εντυπωση οτι ανοιγουν απο πολυ χαμηλα και λογο κομπρεσσορα και κιβωτιου κανει τη διαφορα

bill z4
28-06-10, 23:40
Ειναι διαολος και αυτος,με λιγο πειραγμα σκωτωνει το s!!!

sakkunen
28-06-10, 23:40
φιου..γιατι δεν φερνεις το κουπρα σου να γινουν δοκιμες..?????

Εμένα είναι πρώτο κ μισό στάδιο. Τσάμπα βενζίνες.:kissass:

saikoE39
28-06-10, 23:43
Εμένα είναι πρώτο κ μισό στάδιο. Τσάμπα βενζίνες.:kissass:

χαχαχα.........ελα φερτο να σε κανω κεμπαπ με το 207...γιατι το κρυβεις ρεεεεε.....:whip:

sakkunen
28-06-10, 23:46
χαχαχα.........ελα φερτο να σε κανω κεμπαπ με το 207...γιατι το κρυβεις ρεεεεε.....:whip:

Πέρνα πρώτα κανα gti...:kissass:

saikoE39
28-06-10, 23:48
Πέρνα πρώτα κανα gti...:kissass:

φιου..αυτα τα ειχα και μαμα..!!!


ελα φερε το κουπρα ρεεε.......ενταξ δεν θα εχω πολυ πιεση...με 1.2 οβερ..θα ειμαι...:ices_ange

sakkunen
28-06-10, 23:53
φιου..αυτα τα ειχα και μαμα..!!!


ελα φερε το κουπρα ρεεε.......ενταξ δεν θα εχω πολυ πιεση...με 1.2 οβερ..θα ειμαι...:ices_ange

Οκ, έκλεισε.

paganis
28-06-10, 23:57
ενδιαφερον κοντριτσα...και εχω και μια αδυναμια στα πεζο...! αφου κανονισετε την συναντηση στειλτε κανα πμ....ετσι για να χετε και μαρτυρες...χαχααα

sakkunen
29-06-10, 00:00
φιου...εδω καλα καλα τα Ζ4 3.0 δεν μπορουν να κανουν κουπι στα Golf Gti.....



φιου φιου...σιγά ρε.

saikoE39
29-06-10, 00:49
ενδιαφερον κοντριτσα...και εχω και μια αδυναμια στα πεζο...! αφου κανονισετε την συναντηση στειλτε κανα πμ....ετσι για να χετε και μαρτυρες...χαχααα

δεν θα εμφανιστει ο φιλος σακκουνεν...ειναι γνωστη Κοτα....ασε που εχει μετρησει κατι καροτσες(ακομα τις μετραει) με το 2.5 κομπακτ του.....απο το 207(τρικαβαλο μαλιστα)....
Και απο τοτε τον εχει πιασει φοβος...βλεπει 207 αλλαζει δρομο...:nutkick:

Nick_compact
29-06-10, 00:52
δεν θα εμφανιστει ο φιλος σακκουνεν...ειναι γνωστη Κοτα....ασε που εχει μετρησει κατι καροτσες(ακομα τις μετραει) με το 2.5 κομπακτ του.....απο το 207(τρικαβαλο μαλιστα)....
Και απο τοτε τον εχει πιασει φοβος...βλεπει 207 αλλαζει δρομο...:nutkick:

Τι έχεις εσύ είπαμε; 150 ή 175; Μπερδεύτηκα! Μαμά 150άρια τους παίζω άσχημα παιχνίδια από ρολ 1ες :P Αλλά κάτι μου λέει ότι εσύ είσαι +100ps :bs:

saikoE39
29-06-10, 01:01
Τι έχεις εσύ είπαμε; 150 ή 175; Μπερδεύτηκα! Μαμά 150άρια τους παίζω άσχημα παιχνίδια από ρολ 1ες :P Αλλά κάτι μου λέει ότι εσύ είσαι +100ps :bs:

150 με κ03s.....δλδ mini s/Rc set up....!!!

μακαρι να ηταν + 100 ρε...


ps.με τον σακκουνεν βεβαια ειχα την μαμα τουρμπινα...αλλα δουλευα τρελη πιεση..χαχαχα.....

daglas
29-06-10, 01:11
:bugeye::bugeye:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774854/

giannis 116
29-06-10, 01:12
σεατ κουπρα σκοντα rs πω πω επεσα κατω τι ριγη συγκινησης μου δινουν!!! με το τιμονι που θυμιζει σε αισθηση φορτηγο και την φτινιαρικη εως κιτς αισθητικη τους...αν κατι θα μπορουσε να μου πει κατι θα ηταν ισως το νεο μεγκαν rs που ομως ακομα δεν ηρθε ελλαδα,,,,

(Μαμηθηκε λιγο αλλα δε πειραζει, καλα ειναι να υπαρχει ανταλλαγη αποψεων!)

Μου χε κανει μια κηδεια ενα Φαμπια Αρ Ες...ολη δικη μου με στεφανα, μητροπολιτες κλπ κλπ...
Δικαβαλοι κι οι 2 σε ανηφορα απο 2ες και δε το πιανα το μαμηδι! Αχ και να χε ενα τουρμπακι ο ασσος...

Για να γυρισουμε τωρα ομως στο Λεον Κουπρα, βγαινει το συμπερασμα οτι ειναι ενα πολυ δυνατο, πολυ γρηγορο αυτοκινητο με δυνατα φρενα και μεγαλη δυνατοτητα βελτιωσης σωστα?!

saikoE39
29-06-10, 01:18
:bugeye::bugeye:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774854/

μια χαρα...:party:

giannis 116
29-06-10, 01:20
μια χαρα...:party:

Τι του χει βαλει πανω?! 430 αλογα?! :bugeye:

manosm3
29-06-10, 01:42
Οκ, έκλεισε.

Φιλε, θα σε κανω σουβλακι ΑΠΟ ΚΟΤΕΣ, οκ; :dance:

performance
29-06-10, 10:41
(Μαμηθηκε λιγο αλλα δε πειραζει, καλα ειναι να υπαρχει ανταλλαγη αποψεων!)

Μου χε κανει μια κηδεια ενα Φαμπια Αρ Ες...ολη δικη μου με στεφανα, μητροπολιτες κλπ κλπ...
Δικαβαλοι κι οι 2 σε ανηφορα απο 2ες και δε το πιανα το μαμηδι! Αχ και να χε ενα τουρμπακι ο ασσος...

Για να γυρισουμε τωρα ομως στο Λεον Κουπρα, βγαινει το συμπερασμα οτι ειναι ενα πολυ δυνατο, πολυ γρηγορο αυτοκινητο με δυνατα φρενα και μεγαλη δυνατοτητα βελτιωσης σωστα?!

Εγω θεωρω οτι αναφερεσαι σε ενα ΤΙΜΙΟ αυτοκινητο με ΛΟΓΙΚΗ τιμη.
Για εξυπνους αγοραστες.

sakkunen
29-06-10, 10:44
Φιλε, θα σε κανω σουβλακι ΑΠΟ ΚΟΤΕΣ, οκ; :dance:

Καλά, ας αφήσω στην άκρη οτι ποτέ δεν απάντησες στο geo να ανοίξετε. Αλλά κ μένα, που μένω 5' μακρυά ?:kissass:

stef
29-06-10, 11:19
φιου...εδω καλα καλα τα Ζ4 3.0 δεν μπορουν να κανουν κουπι στα Golf Gti.....

Τα Golf τα GTi τρώνε ξύλο απο τα Ζ4 2.5 Si στα 150...
Πλάκα μας κάνεις...?

panose30
29-06-10, 11:41
εγω εχω μπει σε cupra r φιλου οταν ηταν μαμα και πραγματικα το αμαξι παει πολυ καλα,,ειδικα με το z4 3.0i δεν πιστευω να εχει σωτηρια το ζετακι,,οταν μπηκα προσφατα στο ιδιο αλλα με προγραμμα REVO επαθα πλακα,,απο ρολλ πιστευω παταει ανετα με Μ3 Ε46 ,,πολυ ανετα ομως...απο σταση ομως ακομη και semi slick που φοραει το συγκεκριμενο ειναι πισω απο Μ3 λογω μηδενικης προσφυσης απο την τεραστια ροπη που εχει

manosm3
29-06-10, 14:22
Καλά, ας αφήσω στην άκρη οτι ποτέ δεν απάντησες στο geo να ανοίξετε. Αλλά κ μένα, που μένω 5' μακρυά ?:kissass:

Ειχα πει στο σαικο να σε παρουμε τηλ οταν κατεβηκαμε τσαρκα νοτια αλλα μου ειπε να μη σου δημιουργησουμε κανενα κομπλεξ :kissass:

paganis
29-06-10, 14:28
:bugeye::bugeye:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774854/

υπαρχει κιτρινο λεον γνωστου μου στην νικαια,..κανα 550αρι αλογακια....οποτε αυτο της αγγελιας παιρνει πολυ γαργαλημα ακομα....

saikoE39
29-06-10, 14:30
Τα Golf τα GTi τρώνε ξύλο απο τα Ζ4 2.5 Si στα 150...
Πλάκα μας κάνεις...?

σε ποιον πλανητη..???????και με πoιο Gti..με το 6??????

saikoE39
29-06-10, 14:37
Καλά, ας αφήσω στην άκρη οτι ποτέ δεν απάντησες στο geo να ανοίξετε. Αλλά κ μένα, που μένω 5' μακρυά ?:kissass:

πως να απαντησει ρεεεεεεεεε μπαγλαμα....???????
με το αμαξι στα κεντρικα....θα ελεγε ελατεεε να κανουμε δοκιμες..και θα εσκαγε με το 206 της μανας του..????


Και εκτος αυτου....ξεχνας...το βραδυ με το 25αρι....που σε τσιγκλαγε ο μικρος....και εκανες για αλλη μια φορα την ΚΟΤΑ.....!!!!!!!!βεβαια ειχες δει οτι η γρια θα σε κανει ΚΕΜΠΑΠ....και το επαιζες φλωρακος...ασε μικρε σακκ-vag.....:kissass:

mitsos318ci
29-06-10, 15:13
εγω εχω μπει σε cupra r φιλου οταν ηταν μαμα και πραγματικα το αμαξι παει πολυ καλα,,ειδικα με το z4 3.0i δεν πιστευω να εχει σωτηρια το ζετακι,,οταν μπηκα προσφατα στο ιδιο αλλα με προγραμμα REVO επαθα πλακα,,απο ρολλ πιστευω παταει ανετα με Μ3 Ε46 ,,πολυ ανετα ομως...απο σταση ομως ακομη και semi slick που φοραει το συγκεκριμενο ειναι πισω απο Μ3 λογω μηδενικης προσφυσης απο την τεραστια ροπη που εχει

ειπαμε με προγραμμα μεταμορφονεται αλλα μαμα ειναι πισω απο το 3.0 μη λεμε τα ιδια υπαρχουν βιντεακια ...μη σε ξεγελαει το τραβηγμα λογω ροπης στα χαμηλα..για να καταλαβεις αυτο που σου λεω ενας φιλος μου εχει το γκολφ τσι με ρεβο φουλ εξατμιση και φιλτρο και σαν αισθηση οταν εισαι μεσα φενεται πολυ γρηγορο αλλα με το δικο μου του ριχνω αρκετα ενω η αισθηση που δινει το δικο μου ειναι οτι ειναι πιο αργο

bill z4
29-06-10, 15:23
BMW Z4 3.0-SEAT LEON CUPRA σημειωσατε 1
BMW Z4 3.0-SEAT LEON CUPRA REVO σημειωσατε 2
Τελος.

giannis 116
29-06-10, 15:33
εγω εχω μπει σε cupra r φιλου οταν ηταν μαμα και πραγματικα το αμαξι παει πολυ καλα,,ειδικα με το z4 3.0i δεν πιστευω να εχει σωτηρια το ζετακι,,οταν μπηκα προσφατα στο ιδιο αλλα με προγραμμα REVO επαθα πλακα,,απο ρολλ πιστευω παταει ανετα με Μ3 Ε46 ,,πολυ ανετα ομως...απο σταση ομως ακομη και semi slick που φοραει το συγκεκριμενο ειναι πισω απο Μ3 λογω μηδενικης προσφυσης απο την τεραστια ροπη που εχει

Περιπου καπως ετσι και η 'ιστορια' με το Κουπρα του συναδελφου μου, ειναι Unitronic φτιαγμενο, λεπτομερειες δε ξερω ακριβως αλλα ρολαριστα παει ανετα με Μ3 Ε46, τωρα μαμα ή οχι δε ξερω, αλλα απο σταση δε μπορει να βγαλει σωστα τη ροπακλα, χαζοσπινιαρει, σουζαρει και χανει! Βασικα αυτο το παιδι δεν τα 'χει' με τα BMW αλλα το 'φετιχ' του ειναι Honda 'ταπερ' και S2K ακομα και υπερτροφοδοτουμενα, τουρμπο ή κομπρεσσορες!

mitsos318ci
29-06-10, 15:37
εγω εχω μπει σε cupra r φιλου οταν ηταν μαμα και πραγματικα το αμαξι παει πολυ καλα,,ειδικα με το z4 3.0i δεν πιστευω να εχει σωτηρια το ζετακι,,οταν μπηκα προσφατα στο ιδιο αλλα με προγραμμα REVO επαθα πλακα,,απο ρολλ πιστευω παταει ανετα με Μ3 Ε46 ,,πολυ ανετα ομως...απο σταση ομως ακομη και semi slick που φοραει το συγκεκριμενο ειναι πισω απο Μ3 λογω μηδενικης προσφυσης απο την τεραστια ροπη που εχει

Περιπου καπως ετσι και η 'ιστορια' με το Κουπρα του συναδελφου μου, ειναι Unitronic φτιαγμενο, λεπτομερειες δε ξερω ακριβως αλλα ρολαριστα παει ανετα με Μ3 Ε46, τωρα μαμα ή οχι δε ξερω, αλλα απο σταση δε μπορει να βγαλει σωστα τη ροπακλα, χαζοσπινιαρει, σουζαρει και χανει! Βασικα αυτο το παιδι δεν τα 'χει' με τα BMW αλλα το 'φετιχ' του ειναι Honda 'ταπερ' και S2K ακομα και υπερτροφοδοτουμενα, τουρμπο ή κομπρεσσορες!

αν δεν εχει σοβαρες βελτιωσεις και οχι ενα απλο φ.π.ε τοτε δε νομιζω να εκπληρωνει τα φετιχ του με υπερτροφοδοτουμενα χοντα ..μη τρελαθουμε κιολας

saikoE39
29-06-10, 15:48
BMW Z4 3.0-SEAT LEON CUPRA σημειωσατε 1
BMW Z4 3.0-SEAT LEON CUPRA REVO σημειωσατε 2
Τελος.

δλδ και με προγραμμα..τα πατας..πολυ ωραια...:rockon:

:bs:

bill z4
29-06-10, 16:02
Ειπα εγω με προγραμμα οτι το παταω?
Που το ειδες αυτο?

jim_pas
29-06-10, 16:03
δλδ και με προγραμμα..τα πατας..πολυ ωραια...:rockon:

:bs:

γράφει ότι με πρόγραμμα είναι μπροστά το λεόν...χωρίς πρόγραμμα μπροστά το ζ4...γνώμη μου πάντως είναι ότι παλέυουν....δεν έχουν και τις τεράστιες διαφορές σε δύναμη....οι διαφορές θα είναι πολύ μικρές πιστεύω....

rapid_fast
29-06-10, 16:36
Οκ....
10 σελίδες, πατείς με πατώ σε...!!!!!!!
Χτες οδήγησα ενα ε46 κουπε, 2,5 λιτρα...
Αυτό το συναίσθημα μόνιμης υπερτροφοδότησης απο ατμοσφαιρικό μοτέρ δεν το έχει κανένας
άλλος..
Ας φάω και 500 μέτρα απο οποιοδήποτε λεόν και κούπρα και τζι τι αι ζεντ...
Τέτοια ονειρική γλυκεία απογείωση την προσφέρει μόνο ένα Airbus και ένα εξακύλινδρο της BMW.....

manosm3
29-06-10, 16:48
Οκ....
10 σελίδες, πατείς με πατώ σε...!!!!!!!
Χτες οδήγησα ενα ε46 κουπε, 2,5 λιτρα...
Αυτό το συναίσθημα μόνιμης υπερτροφοδότησης απο ατμοσφαιρικό μοτέρ δεν το έχει κανένας
άλλος..
Ας φάω και 500 μέτρα απο οποιοδήποτε λεόν και κούπρα και τζι τι αι ζεντ...
Τέτοια ονειρική γλυκεία απογείωση την προσφέρει μόνο ένα Airbus και ένα εξακύλινδρο της BMW.....

Μαλλον τα λες λιγο αναποδα. Οντας κατοχος 2 τουρμπο και 1 6κυλινδρου bmw η αισθηση που αποκομιζεις ειναι αντιθετη. Με το τουρμπο ξεγελιεσαι λογω ροπης οτι ειναι δυνατο, ειδικα απο χαμηλα, ενω στο ατμοσφαιρικο μπορει να νομιζεις οτι ειναι ψοφιο χαμηλα αλλα να πηγαινεις περιπου τα ιδια, κυριως λογω γραμμικοτητας του μοτερ.
Στα τουρμπο εχεις την αισθηση οτι εισαι πιο γρηγορος απ' ο,τι εισαι στην πραγματικοτητα. Γι' αυτο και ο σακκουνεν με το τουρμποφιατ μας το παιζει γρηγορος:thefinger

HULK
29-06-10, 17:58
Εγω εχω μαθει να συγκρινω τα αμαξια οταν ειναι στην κινηση η οταν εναι σταματημενα στα φαναρια.Οι 9/10 τριγυρω οδηγοι εχουν βαλει την μουρη τους μεσα στα Bmw.

sakkunen
29-06-10, 18:14
πως να απαντησει ρεεεεεεεεε μπαγλαμα....???????
με το αμαξι στα κεντρικα....θα ελεγε ελατεεε να κανουμε δοκιμες..και θα εσκαγε με το 206 της μανας του..????


Και εκτος αυτου....ξεχνας...το βραδυ με το 25αρι....που σε τσιγκλαγε ο μικρος....και εκανες για αλλη μια φορα την ΚΟΤΑ.....!!!!!!!!βεβαια ειχες δει οτι η γρια θα σε κανει ΚΕΜΠΑΠ....και το επαιζες φλωρακος...ασε μικρε σακκ-vag.....:kissass:

saiko σου έθιξα το έτερον σου ήμισι ε ? Σόρυ ρε φίλε αλλά να ξέρεις πως το 25άρι το πέρασα.:kissass::owned:
Το τουρμποφιατ μαμεί ρε.:flipa:

manosm3
29-06-10, 18:22
saiko σου έθιξα το έτερον σου ήμισι ε ? Σόρυ ρε φίλε αλλά να ξέρεις πως το 25άρι το πέρασα.:kissass::owned:
Το τουρμποφιατ μαμεί ρε.:flipa:

αχαχαχ σε ραβω και με χαλασμενο "λ". χαμενη αλλαγη ηταν κ με περασες :bananasmi

sakkunen
29-06-10, 18:25
Να τα, να τα. Άρχισαν κ οι δικαιολογίες. Οκ.:kissass:

manosm3
29-06-10, 18:26
Να τα, να τα. Άρχισαν κ οι δικαιολογίες. Οκ.:kissass:

χαχαχα σε ειχα ενημερωσει πριν το πατημα οτι κανει κοψιματα :kissass:

EVANGELOS
29-06-10, 18:40
... οταν μπηκα προσφατα στο ιδιο αλλα με προγραμμα REVO επαθα πλακα,,απο ρολλ πιστευω παταει ανετα με Μ3 Ε46 ,,πολυ ανετα ομως...απο σταση ομως ακομη και semi slick που φοραει το συγκεκριμενο ειναι πισω απο Μ3 λογω μηδενικης προσφυσης απο την τεραστια ροπη που εχει

Καλά ΑΝ υπάρχει ακόμα Κούπρα ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ REVO ... παταω εγώ μαζί του ρολ 1ες !!! ... δεν πιστευω ότι παίζει να είναι μπροστά ... ειδικά ΠΟΛΥ άνετα ...

αν αρχίσουν τα downpipes και οι καταλύτες και τα καραφλέικα προγράμματα και οι Vf κλπ κλπ ... λογικό από ρολ να είναι μπροστά

EVANGELOS
29-06-10, 18:44
Μαλλον τα λες λιγο αναποδα. Οντας κατοχος 2 τουρμπο και 1 6κυλινδρου bmw η αισθηση που αποκομιζεις ειναι αντιθετη. Με το τουρμπο ξεγελιεσαι λογω ροπης οτι ειναι δυνατο, ειδικα απο χαμηλα, ενω στο ατμοσφαιρικο μπορει να νομιζεις οτι ειναι ψοφιο χαμηλα αλλα να πηγαινεις περιπου τα ιδια, κυριως λογω γραμμικοτητας του μοτερ.
Στα τουρμπο εχεις την αισθηση οτι εισαι πιο γρηγορος απ' ο,τι εισαι στην πραγματικοτητα. Γι' αυτο και ο σακκουνεν με το τουρμποφιατ μας το παιζει γρηγορος:thefinger

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ???????

Το πρώτο σοβαρό ποστ του ΜάνουΜ3 -εχω rc αλλά κοτέυω να πατήσω με το Σαίκο μηπως και φάω τον αμάζευτο-

Όντως έτσι είναι ... η αίσθηση της ροπής ξεγελάει ΠΟΛΥ ... την έχουν πάθει ΠΟΛΛΑ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ και ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΑ έτσι ...

manosm3
29-06-10, 18:49
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ???????

Το πρώτο σοβαρό ποστ του ΜάνουΜ3 -εχω rc αλλά κοτέυω να πατήσω με το Σαίκο μηπως και φάω τον αμάζευτο-

Όντως έτσι είναι ... η αίσθηση της ροπής ξεγελάει ΠΟΛΥ ... την έχουν πάθει ΠΟΛΛΑ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ και ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΑ έτσι ...

απο σαικο τρωω τον αμαζευτο ρε. μολις τελειωσα το στρωσιμο και το ανοιγω σταδιακα :drive2:
ξερεις... κορσα οπσ τρωει ενα σταδιο, μετα μπορει να το κανω πρωτο σταδιο και παει λεγοντας :dance:

mitsos318ci
29-06-10, 18:50
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ???????

Το πρώτο σοβαρό ποστ του ΜάνουΜ3 -εχω rc αλλά κοτέυω να πατήσω με το Σαίκο μηπως και φάω τον αμάζευτο-

Όντως έτσι είναι ... η αίσθηση της ροπής ξεγελάει ΠΟΛΥ ... την έχουν πάθει ΠΟΛΛΑ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ και ΤΟΥΡΜΠΙΣΤΑ έτσι ...

+1000000000! ειδικα οταν αυτη η ροπη βγαινει απο χαμηλα νομιζεις οτι οδηγας κανα f16

6zylindermaniac
29-06-10, 21:33
απο σαικο τρωω τον αμαζευτο ρε. μολις τελειωσα το στρωσιμο και το ανοιγω σταδιακα :drive2:
ξερεις... κορσα οπσ τρωει ενα σταδιο, μετα μπορει να το κανω πρωτο σταδιο και παει λεγοντας :dance:

Έχεις πατήσει με corsa opc με το 325? και??

mike21
29-06-10, 21:48
Μαλλον τα λες λιγο αναποδα. Οντας κατοχος 2 τουρμπο και 1 6κυλινδρου bmw η αισθηση που αποκομιζεις ειναι αντιθετη. Με το τουρμπο ξεγελιεσαι λογω ροπης οτι ειναι δυνατο, ειδικα απο χαμηλα, ενω στο ατμοσφαιρικο μπορει να νομιζεις οτι ειναι ψοφιο χαμηλα αλλα να πηγαινεις περιπου τα ιδια, κυριως λογω γραμμικοτητας του μοτερ.
Στα τουρμπο εχεις την αισθηση οτι εισαι πιο γρηγορος απ' ο,τι εισαι στην πραγματικοτητα. Γι' αυτο και ο σακκουνεν με το τουρμποφιατ μας το παιζει γρηγορος:thefinger

συμφωνώ απόλυτα,έχω οδηγήσει type r(απόλυτα γραμμικό)και ανέβαζε χωρίς το παραμικρό ξέσπασμα,σου δείνει την αίσθηση ότι δεν παίρνει τα πόδια του,αλλα κοιτάζοντας το κοντέρ διαπιστώνεις ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα.

bill z4
29-06-10, 21:59
Tωρα το βαλαμε και με το Μ3.
Γιατι ρε μαγκες βαλτε και μια τουρμπινα απο φορτηγο να φτασει το cupra 700 αλογα να περναει και το Μ6 να τελειωνει το θεμα.Καγκουροποιηθηκε πολυ το θεμα πιστευω!!!
Ημαρτωνννν....

strofimios
29-06-10, 23:11
Οχι ρε παιδια!Το leon εχει ηδη μια τουρμπινα.Δωστε αυτη του φορτηγου (αν και θα προτιμουσα μικροτερη) σε εμενα που τη χρειαζωμαι!!!

stef
29-06-10, 23:13
σε ποιον πλανητη..???????και με πoιο Gti..με το 6??????

Με το V μαμά!
Πρόσεξε ανοίξαμε όχι δίπλα δίπλα , αλλά αυτός μπροστά και εγώ πίσω του σε φανάρι.
Στα 150 δίπλα του και στα 170 είχα αρχίσει να φεύγω μπροστά

panose30
29-06-10, 23:36
Καλά ΑΝ υπάρχει ακόμα Κούπρα ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ REVO ... παταω εγώ μαζί του ρολ 1ες !!! ... δεν πιστευω ότι παίζει να είναι μπροστά ... ειδικά ΠΟΛΥ άνετα ...

αν αρχίσουν τα downpipes και οι καταλύτες και τα καραφλέικα προγράμματα και οι Vf κλπ κλπ ... λογικό από ρολ να είναι μπροστά

το συγκεκριμενο φοραει μονο προγραμμα και σemislick ελαστικα..ειλικρινα το πιστευω οτι ειναι μπροστα απο Ε46 Μ3 απο ρολλ,,ΚΑΙ δεν το λεω απλα ετσι,,εχω μπει πολλες φορες σε Μ3 και εχω οδηγησει και πολλες φορες οπως και εσυ φυσικα σαν κατοχος...το θεμα ειναι οτι με την τοση ροπη που κουβαλαει το Cupra απλα το Μ3 θα μεινει πισω και παρα πολυ ευκολα,,και μολις κατεβω Κυπρο την Κυριακη θα ψησω και κοντρα μεταξυ των δυο να λυθει και η απορια..και να τραβηξω και κανα βιντεακι,,,παει το καημενο το Μ3 θα μας το λιωσει το Cupraki :banned: :yippee:

mitsos318ci
30-06-10, 00:11
το συγκεκριμενο φοραει μονο προγραμμα και σemislick ελαστικα..ειλικρινα το πιστευω οτι ειναι μπροστα απο Ε46 Μ3 απο ρολλ,,ΚΑΙ δεν το λεω απλα ετσι,,εχω μπει πολλες φορες σε Μ3 και εχω οδηγησει και πολλες φορες οπως και εσυ φυσικα σαν κατοχος...το θεμα ειναι οτι με την τοση ροπη που κουβαλαει το Cupra απλα το Μ3 θα μεινει πισω και παρα πολυ ευκολα,,και μολις κατεβω Κυπρο την Κυριακη θα ψησω και κοντρα μεταξυ των δυο να λυθει και η απορια..και να τραβηξω και κανα βιντεακι,,,παει το καημενο το Μ3 θα μας το λιωσει το Cupraki :banned: :yippee:

φιλε απο θεσαλονικη εισαι?

panose30
30-06-10, 00:22
φιλε απο θεσαλονικη εισαι?

ειμαι απο Κυπρο αλλα θεσσαλονικη σπουδαζω φιλε

mitsos318ci
30-06-10, 00:25
ειμαι απο Κυπρο αλλα θεσσαλονικη σπουδαζω φιλε

αν εισαι εδω τωρα μπορουμε να κανουμε μια δοκιμη με το μ3 ενος φιλου ...ειναι ε36 βεβαια με τα 321

rapid_fast
30-06-10, 00:44
Οσα stage και να κάνεις σε μια κούπρα,
αυτά που έκανε η μαμά του 1987 δεν τα πιάνει εύκολα..
Τζάμπα κουβεντιάζετε για εμένα..

manosm3
30-06-10, 02:29
Έχεις πατήσει με corsa opc με το 325? και??

Με το rc εννοουσα.

Με το 325 ειχα πατησει με οπσ αλλα ηταν 3καβαλο και εγω δικαβαλος. Του ανοιγα και το παιδι δεν το περιμενε, μαλλον επειδη με περασε για κανενα 316 :bugeye:

6zylindermaniac
30-06-10, 09:09
Για να μπω λίγο εντός θέματος, το leon cupra είναι ενα αξιόλογο αυτοκίνητο και όχι μόνο αναλογικά με τα χρήματα που κοστίζει.

Μπορεί να είναι ενα αθόρυβο gran turismo που θα καταπιεί εκατοντάδες χιλιόμετρα και το θαυμάζω γιατί έχει τα εξής θετικά:

ευκολία οδήγησης: ατέλειωτη ροπή που ξεφτιλίζει 4η και 5η ταχύτητα ικανή να σε πάει Θεσσαλονίκη με μια αλλαγή ταχύτητας και θεικο τράβηγμα απο χαμηλά, συμπλέκτης-βούτυρο που απαιτεί δύναμη ανορεξικού μοντέλου (στο 325 εχω κάνει γράμμωση στην αριστερή γάμπα)

Ασφάλεια: Τρελή ροπή ξανά, προσπέρασματα χωρίς πολλά δράματα και κατεβάσματα, ΦΡΕΝΑ-άγκυρες όσο κλισέ και αν ακούγεται δεν νιώθουν τίποτα ακόμα και με τα εργοστασιακά τακάκια δύσκολα κουράζονται, αρκετοί αερόσακοι και ολα τα esp,abs,ebd, xds και δε ξέρω τι άλλο αλλά και μπροστινή-foolproof κίνηση!

Οικονομία: Εδω τηρουμένων των αναλογιών, για 250 άλογα αυτοκίνητο αν είσαι συγκρατημένος μπορείς να δείς απίστευτα νούμερα κατανάλωσης ειδικά στην εθνική με τη βοήθεια του θεόμακρου κιβωτίου (στα 180χλμ με 6η ταχύτητα έχει 3500σαλ περίπου)

Τώρα για το γκάζι που έχει, για το tuning potential και τις κοντράδικες ικανότητες του τα ξέρετε όλοι.

Αρνητικά: ΠΟΛΥ σκληρή ανάρτηση που σε κάποια οδοστρώματα πραγματικά πονάει η καρδιά σου μαζί με τους θόλους. ΜΕΓΑΛΗ κατανάλωση εντός πόλης. ΑΘΛΙΑ αίσθηση στα χειριστήρια ειδικά αν έχεις συνηθίσει σε κάτι που είναι προσεγμένο οδηγικά (πχ bmw, ford) αν και στην Εθνική δε σε νοιάζει και τόσο, χώρια που αυτό το συνηθίζεις. Τέλος είναι SEAT αν και προσωπικά δε με ενοχλεί αυτό.

Ολα αυτά με κάτι παραπάνω απο 25 χιλιάδες ευρώ είναι πολύ καλή τιμή, με δυνατοτητα πενταετούς εγγύησης είναι αν μη τι άλλο αξιόλογη πρόταση αν κάποιος θέλει ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟ γκάζι, κάνει παραχωρήσεις στην πολυτέλεια και στην ποιότητα κύλισης αλλά και στην αίσθηση των χειριστηρίων.

Τέλος, ας μη κάνουμε συγκρίσεις με motosport κατασκευές τύπου Μ3 κλπ γιατί είναι άτοπο για πολλούς λόγους. Οσο για τις κόντρες που αναφέρθηκε, μόνο σε κάποιες ρόλ συνθήκες είναι μπροστά το cupra απο τις Μ3. Χαρακτηριστικά θυμάμαι σε cupra φίλου που είχε 400 άλογακια (stock turbo όμως, 1.9 πίεση) να πατάμε με Ε92 Μ3 στην καβουρίου απο ρολλ 2ες και όντως έφυγε μπροστά το seat αλλά μετά τα 190χλμ το Μ3 μάζευε ΠΟΛΥ δυνατά.

Οχι τα BMW ΔΕΝ είναι κοντράδικα αλλά στη συγκεκριμένη μέτρηση, ναι είναι πιο γρήγορη η STOCK M3 απο τα φτιαγμένα LEON CUPRA που δε ξέρει κανείς τι φοράνε.

giannis 116
30-06-10, 10:25
Οσα stage και να κάνεις σε μια κούπρα,
αυτά που έκανε η μαμά του 1987 δεν τα πιάνει εύκολα..
Τζάμπα κουβεντιάζετε για εμένα..

Επειδη δε γνωριζω, η φωτο απο ποιο αυτοκινητο ειναι αυτο το κοντερ; Και γιατι οι βελονες εχουν τρελαθει και θελουν να κανουν ανεμιστηρακια τα οργανα;! :eek: :rofl2:

BMW5S
30-06-10, 10:31
Επειδη δε γνωριζω, η φωτο απο ποιο αυτοκινητο ειναι αυτο το κοντερ; Και γιατι οι βελονες εχουν τρελαθει και θελουν να κανουν ανεμιστηρακια τα οργανα;! :eek: :rofl2:


Απο Μ5 Ε28

giannis 116
30-06-10, 10:36
Για να μπω λίγο εντός θέματος, το leon cupra είναι ενα αξιόλογο αυτοκίνητο και όχι μόνο αναλογικά με τα χρήματα που κοστίζει.

Μπορεί να είναι ενα αθόρυβο gran turismo που θα καταπιεί εκατοντάδες χιλιόμετρα και το θαυμάζω γιατί έχει τα εξής θετικά:

ευκολία οδήγησης: ατέλειωτη ροπή που ξεφτιλίζει 4η και 5η ταχύτητα ικανή να σε πάει Θεσσαλονίκη με μια αλλαγή ταχύτητας και θεικο τράβηγμα απο χαμηλά, συμπλέκτης-βούτυρο που απαιτεί δύναμη ανορεξικού μοντέλου (στο 325 εχω κάνει γράμμωση στην αριστερή γάμπα)
Ασφάλεια: Τρελή ροπή ξανά, προσπέρασματα χωρίς πολλά δράματα και κατεβάσματα, ΦΡΕΝΑ-άγκυρες όσο κλισέ και αν ακούγεται δεν νιώθουν τίποτα ακόμα και με τα εργοστασιακά τακάκια δύσκολα κουράζονται, αρκετοί αερόσακοι και ολα τα esp,abs,ebd, xds και δε ξέρω τι άλλο αλλά και μπροστινή-foolproof κίνηση!

Οικονομία: Εδω τηρουμένων των αναλογιών, για 250 άλογα αυτοκίνητο αν είσαι συγκρατημένος μπορείς να δείς απίστευτα νούμερα κατανάλωσης ειδικά στην εθνική με τη βοήθεια του θεόμακρου κιβωτίου (στα 180χλμ με 6η ταχύτητα έχει 3500σαλ περίπου)

Τώρα για το γκάζι που έχει, για το tuning potential και τις κοντράδικες ικανότητες του τα ξέρετε όλοι.

Αρνητικά: ΠΟΛΥ σκληρή ανάρτηση που σε κάποια οδοστρώματα πραγματικά πονάει η καρδιά σου μαζί με τους θόλους. ΜΕΓΑΛΗ κατανάλωση εντός πόλης. ΑΘΛΙΑ αίσθηση στα χειριστήρια ειδικά αν έχεις συνηθίσει σε κάτι που είναι προσεγμένο οδηγικά (πχ bmw, ford) αν και στην Εθνική δε σε νοιάζει και τόσο, χώρια που αυτό το συνηθίζεις. Τέλος είναι SEAT αν και προσωπικά δε με ενοχλεί αυτό.

Ολα αυτά με κάτι παραπάνω απο 25 χιλιάδες ευρώ είναι πολύ καλή τιμή, με δυνατοτητα πενταετούς εγγύησης είναι αν μη τι άλλο αξιόλογη πρόταση αν κάποιος θέλει ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟ γκάζι, κάνει παραχωρήσεις στην πολυτέλεια και στην ποιότητα κύλισης αλλά και στην αίσθηση των χειριστηρίων.

Τέλος, ας μη κάνουμε συγκρίσεις με motosport κατασκευές τύπου Μ3 κλπ γιατί είναι άτοπο για πολλούς λόγους. Οσο για τις κόντρες που αναφέρθηκε, μόνο σε κάποιες ρόλ συνθήκες είναι μπροστά το cupra απο τις Μ3. Χαρακτηριστικά θυμάμαι σε cupra φίλου που είχε 400 άλογακια (stock turbo όμως, 1.9 πίεση) να πατάμε με Ε92 Μ3 στην καβουρίου απο ρολλ 2ες και όντως έφυγε μπροστά το seat αλλά μετά τα 190χλμ το Μ3 μάζευε ΠΟΛΥ δυνατά.

Οχι τα BMW ΔΕΝ είναι κοντράδικα αλλά στη συγκεκριμένη μέτρηση, ναι είναι πιο γρήγορη η STOCK M3 απο τα φτιαγμένα LEON CUPRA που δε ξέρει κανείς τι φοράνε.

Πολυ περιεκτικο και τεκμηριωμενο ποστ για το θεμα μας.
Εχω ομως δυο αντιρρησεις-διαφωνιες.
Ο συμπλεκτης -πουπουλο δεν ειναι για μενα θετικο σε ενα αυτοκινητο. Προσωπικη αποψη παντα ετσι, για καποιον αλλο ισως ειναι αλλα εγω δεν θα θελα τετοια αισθηση συμπλεκτη οπως ειναι ολων των VAG. Επειδη ειχα Golf και εχω οδηγησει αρκετα VAG απο Polo ως βανακια αυτη η αισθηση οτι θα τον πατησω το συμπλεκτη και θα βγει το πενταλ απ εξω αφου δεν εχει καμια αντισταση με ξενερωνε αφανταστα, ασε οτι πολλες φορες δεν ηταν σαφες που γινοταν η συμπλεξη και που οχι. Η 325 του φιλου μπορει οντως να εχει τοσο βαρυ συμπλεκτη, ουτε αυτο ειναι καλο να σε πιανει το ποδι σου, μου ειχε τυχει σε παλιο Opel Kadett και αυτη η περιπτωση του συμπλεκτη κουτσουρου, ουτε αυτο ειναι καλο. Μια ενδιαμεση κατασταση απ αυτες τις ακραιες ειναι για μενα η ιδανικη. Στον ασσο αυτη η αισθηση που εχει, που καταλαβαινεις οτι υπαρχει συμπλεκτης αλλα δε σου πιανεται και το ποδι ειναι οτι πρεπει για μενα.
Τελος η αλλη μου διαφωνια ειναι οτι ενα καινουριο Leon Cupra δεν ειναι κατι παραπανω απο 25 χιλιαρικα η τιμη του. Ειδικα τωρα με αυξημενο ΦΠΑ λογικα θα ξεπερναει τα 30 χιλιαρικα.
Οπως και να χει ειναι μια σχετικα χαμηλη τιμη γι αυτα που προσφερει τ αμαξι παντως.

rapid_fast
30-06-10, 21:37
Απο Μ5 Ε28

Χα, χα χα..
Είσαι πάρα πολύ κοντά...
Μ535ι είναι...

InsaneDriver
01-07-10, 23:32
Προκαλω τον insane να μιλησει!!
Μιλα ρε!

Έλα. Τώρα το είδα. Για βοήθα γιατί δεν κατάλαβα...:thinkerg:

strofimios
02-07-10, 19:02
Έλα. Τώρα το είδα. Για βοήθα γιατί δεν κατάλαβα...:thinkerg:
Βραδυ,Βικτωρας,lims,μαυρο leon!

InsaneDriver
04-07-10, 21:14
A...καλά...
Ένα βράδυ πετυχαίνουμε με ένα φιλαράκι μου με mercedes 190 E γδυμένο με semi στα 270 άλογα, ένα μαύρο FR τελευταίας γενιάς.

Το παλικάρι μας πιάνει λίγο ανυποψίαστους(πηγαίναμε γρήγορα αλλά όχι όριο) και μας σκάει προσπέραση από εξωτερική στην πρώτη αριστερή μετα τη λίμνη προς πέταλο....και αρχίζει το τρελό κυνηγητό. Να μην μπορούμε να τον φτάσουμε σε μερικά κομάτια και να μας ανήγει 2-3 αμάξια και σε άλλα να τον φτάνουμε. Βέβαια δεν μπορούσαμε να τον προσπεράσουμε γιατί πηγαίναμε σχεδόν το ίδιο.
Προσωπικά εντυπωσιάστηκα από το στήσιμο του leon...
Βέβαια και ο οδηγός ήταν φοβερός και στην βάρκιζα έγιναν οι απαραίτητες γνωριμίες(αποδείχτηκε μηχανόβιος που τρέχει και Σέρρες κτλπ).

Η Seat είναι η πιο sport εταιρία του group vag. Να το ξέρετε αυτό...

super duper
07-07-10, 11:16
το value for money οπως ειπε και καποιο αλλο παληκαρι είνια ένα κριτηριο που το βαζει στα top τη κατηγορίας

rapid_fast
07-07-10, 12:24
Value for money= Opel isignia 1,6 turbo..
λήξις...:icon02:

alen77
07-07-10, 12:31
Πριν πάρω το C200 σκεφτόμουν σοβαρά για το λιονταράκι! Θεώρησα ότι η C είναι πιο άνετη για οικογένεια από το Leon. Ίσως να πέφτω έξω αλλά έτσι σκέφτηκα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν το έχω δει από κοντά αλλά το καλούπι του μου είναι γνωστό (1.4 κολλητού μου) και μπορώ να πω για τα δικά μου γούστα είναι αρκετά καλό. Από άποψη αξιοπιστίας γενικά η εταιρεία είναι καλή (έζησα 5 χρόνια με Cordoba) και αν και είχε φάει τρελό στούκι δεν είχε ζητήσει τίποτα απολύτως. Εγγύηση στα πάντα χωρίς μα μου σου του και εξυπηρέτηση από το συνεργείο που γνωρίζω, άψογη. Το θεωρώ πολύ καλή επιλογή για τα χρήματα του και γενικά όλο το πακέτο SEAT.

Υ.Γ.
και εδώ έπαιζα.........αλλά σε 2.0

Value for money= Opel isignia 1,6 turbo..
λήξις...:icon02: