PDA

Επιστροφή στο Forum : την άλλη φορά δε θα την γλυτώσω


e30
26-08-04, 22:01
λοιπόν παίδες.. τα λέω στα γρήγορα για να μη σας κουράσω... έχω ε30 318 89 μοντέλο και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα (βασικά δεν ξέρω αν ειναι καν πρόβλημα..)... όταν έχω πολλά χιλιόμετρα και τύχω στο δρόμο κανα υψωματάκι το αυτοκίνιτο τίνει να διπλώσει οριακά... φοβάμαι ότι την επόμενη φορά που θα το κάνει δεν θα την γλύτωσω και ειδικά αν είμαι σε δρόμο που δεν τον ξέρω,,, so μπορεί κάποιος να μου πει σε ποιον τομέα να επικεντροθω? λαστιχα?αναρτηση?... όποιος θέλει μπορεί να το δει στο GARAGE μου...έχει τρεις φωτο..

zac
26-08-04, 23:12
Aκούγεται τρομακτικό θα έλεγα!!! :eek: πραγματικά είναι το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε κάποιος...

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος θα έλεγα οτι μπορεί να έχει σχέση περισσότερο με ανάρτηση (κάποιο αμορτισέρ σπασμένο ίσως...) ή και κάποιο τζόγο στα σινεμπλόκ ψαλιδιών εαν έχουν φθαρεί....

Το πρώτο το ελέγχεις με το να πιέσεις με δύναμη κάθετα το αυτοκίνητο απο πάνω απο το κάθε αμορτισέρ ωστέ να δείς εαν γυρνάει σωστά..και πόσο γρήγορα..

το δεύτερο για να το ελέγξεις θέλει να έχεις υπομονή και ησυχία..πρέπει να πηγαίνεις με κάποια (μικρή|) αλλα σταθερή ταχύτητα και να πατήσεις και να αφήσεις το φρένο απότομα αλλά και για πολύ μικρο χρονικό διάστημα...αν ακούγεται ενα υπόκοφο ''ντούκ'' τότε θέλεις συνεμπλόκ..



Πάντως θα έλεγα να το πας σε κάποιον να στο ελέγξει το αμάξι σύντομα....γιατί είναι πιθανό να είναι κατι αλλο πιο σοβαρό
Σου εύχομαι να μην είναι τίποτα.... ;)

Zac

MPOWER
27-08-04, 09:33
Πρέπει να επικεντροθείς στην ανάρτηση γενικότερα!!!
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Υπάρχει περίπτωση να είναι το πρόβλημα στην πίσω γέφυρα και ειδικά στα συνεμπλόκ της (το έχω ξαναδεί)
Αν η τάση να ξεκολήσει έρχεται πάνω στην καμπή μόνο όταν αφήνεις το γκάζι ακόμα και αν δεν έχει ανωμαλίες το οδόστωμα τότε μιλάμε σχεδόν σίγουρα για πίσω γέφυρα!

Strax
27-08-04, 10:34
Νομίζω ότι πρέπει να πας σε κάποιο συνεργείο που εμπιστεύεσαι και κατά προτίμηση έχει εμπειρία από Ε30, να σηκώσετε το αυτοκίνητο και να ελέγξετε προσεχτικά όλη την ανάρτηση. Ο Mpower έχει δίκιο στην παρατήρησή του, αλλά μόνο αν ελεχθούν όλα προσεχτικά θα ξέρεις με σιγουριά. Πάντως, οι άριστοι ελληνικοί δρόμοι αφήνουν σιγά σιγά το στίγμα τους σε όλα τα αυτοκίνητα με τα αποτελέσματα που τώρα βιώνεις!

alpinakias
27-08-04, 16:40
I diki mou gnomi file ine ta amortiser..trabaei panta pros tin idia meria??to iha ksi ego afto to problima itan to piso amortiser kai emfanizotan se tahitites ano ton 120 km.. fisika eki dokimazonte ola poso antehoun.

Z3 Fat Bastard
28-08-04, 08:41
λοιπόν παίδες.. τα λέω στα γρήγορα για να μη σας κουράσω... έχω ε30 318 89 μοντέλο και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα (βασικά δεν ξέρω αν ειναι καν πρόβλημα..)... όταν έχω πολλά χιλιόμετρα και τύχω στο δρόμο κανα υψωματάκι το αυτοκίνιτο τίνει να διπλώσει οριακά... φοβάμαι ότι την επόμενη φορά που θα το κάνει δεν θα την γλύτωσω και ειδικά αν είμαι σε δρόμο που δεν τον ξέρω,,, so μπορεί κάποιος να μου πει σε ποιον τομέα να επικεντροθω? λαστιχα?αναρτηση?... όποιος θέλει μπορεί να το δει στο GARAGE μου...έχει τρεις φωτο..

Ωραια ολα αυτα αλλα επειδη χθες με το Z3 την ωρα που κατεβαινα γρηγορα την Μαραθωνος με ενα Boxster πισω μου (ενος ΒΛΑΚΑ φιλου μου) επαθα το ιδιο πραγμα (σε μικροτερο βαθμο) μηπως απλα μπαινεις στις στροφες με παραπανω απο οτι αντεχει το αμαξι οποτε ΔΕΝ ειναι προβλημα !!! Απλα ειναι θεμα βελτιωσης αναρτησης...... Απο εμπειρια (εχω ενα Ε30 απο το 1984, πρωτο χερι 350,000+ Χλμ) το αμαξι (μαμα) δεν ειναι και παραδειγμα προς μιμηση στο κρατημα !!!!

compact
28-08-04, 12:56
δεν ακουτε απο πισω ενα θορυβο "τακ-τακ-τακ-τακ"

μην τρομαζετε!! ο χαρος σας χτηπαει το τζαμι να ΚΟΨΕΤΕ!!

χωρις πλακα τωρα,οταν σκατε απο το γιαπ,το γκαζι ειναι τερμα??
αν ναι τοτε : στον αερα αναπτυσουν περισσοτερες στροφες οι πισω τροχοι απο τους μπροστινους λογο κινησης, οποτε μολις σκατε κατω εχουν αναπτυξει μεγαλυτερη ταχυτητα

και αρχιζετε τους χωρους(drift -φλικαρισματα-τε τα κε τουμπες τρικλοποδιες-κ.α)!!!!

BMW Power
07-09-04, 13:05
Όπως έγραψε και ο Mpower το πρόβλημα που είχε το δικό μου Ε30 ήταν στην πίσω γέφυρα, η οποία είχε ένα κόψιμο περίπου στο κέντρο της και αριστερά. Ήταν τρομακρική η διαφορά μεταξύ των δύο ουσιαστικά ίδιων αυτοκινήτων στην ίδια στροφή. Του Mpower δεν κουνιόταν και το δικό μου τράβαγε χαστούκι με ένα απλό άφημα του γκαζιού.

BMWER
07-09-04, 18:08
Το Ε30 είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο παρουσιάζει τέτοια φαινόμενα ,
αστάθειας ειδικά εάν δεν έχει γίνει βελτίωση στην ανάρτηση.Ομως λόγω του
ότι γενικά η καρότσα του είναι σχετικά ελαφριά οι λύσεις των υπερβολικών αμορτισέρ (σκληρά) και των χαμηλών ελατηρίων κάνουν το αυτοκίνητο πολύ
απόλυτο και σκληρό με αποτέλεσμα να είναι δυσκολο οδήγητο.
Νομίζω και εγώ ότι υπεύθυνα για το πρόβλημα σου είναι τα αμορτισέρ σου
και πιθανά και τα συνεμπλόκ της γέφηρας μαλάκώνουν και σε χασίματα
το πίσω μέρος παρουσιάζει αστάθεια.
Για την γέφυρα δεν νομίζω να είναι κομμένη γιατι το πρόβλημα θα ήταν εντονο εκτός κιαν έκανες αλματάκια οπότε μπορει να την στράβωσες η
και να έχεις ξεκινήσει σπάσιμο.