PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα στο Τιμόνι σε 116


pvalavan
30-06-10, 10:53
Εδώ και αρκετό καιρό, όταν στρίβω παρατηρώ έναν ελάχιστο θόρυβο και νιώθω κάτι σαν κλότσημα στο τιμόνι.
Χθες πέρασα μια βόλτα από Σφακιανάκη και μου είπαν ότι μπορεί να κολονα τιμονιού, κρεμαριέρα ή σύνδεσμος.
Όταν ρύθμισα τη θέση του τιμονιού λίγο πιο πάνω, παρατήρησα ότι βελτιώθηκε λίγο.
Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία?
Να σημειώσω ότι προς το παρόν δεν έχω κάποια ένδειξη βλάβης.

giannis 116
30-06-10, 11:25
Ποσα χιλιομετρα εχει το αυτοκινητο;

pvalavan
30-06-10, 11:57
΄Εχει 42,000

giannis 116
30-06-10, 14:50
Δεν εχεις και παρα πολλα χιλιομετρα για να πεις οτι εχει μεγαλη φθορα απο πολυ χρηση. Μηπως επεσες σε καμια λακουβα, ανεβηκες ή κατεβηκες κανα μεγαλο κρασπεδο;
Επισης που το χρησιμοποιεις τ αμαξι συνηθως, μεσα σε πολη με δυσκολο παρκαρισμα;
Ειχαν θεματα με τα τιμονια ειδικα τα προ f/l μοντελα. Εγω εχω αλλαξει ηδη ενα εξαρτημα της υδραυλικης κρεμαγιερας και αλλο ενα κομματι απ το συστημα διευθυνσης λογω φθορας.
Επισης καλο θα ειναι οταν βγαζεις το κλειδι, το τιμονι να μην ειναι στριμενο γιατι μπορει να χαλασει γραναζι που το κλειδωνει οταν δεν ειναι σε ευθεια θεση.
Τους το ξαναπηγες να το δουν και τους ειπες αυτο με τη ρυθμιση του τιμονιου οτι εφτιαξε λιγο;..

pvalavan
30-06-10, 15:13
Τώρα που το λες, το παρκάρω τελευταία σε κατηφόρα και το αφήνω με στριμμένο τιμόνι. Αλλά τι διάολο ρε γαμώτο.

pvalavan
30-06-10, 15:16
Μετά τη ρύθμιση του τιμονιού το κάνει λιγότερο, αλλά θα το δοκιμάσω περισσότερο και θα δω.
Εσένα σου έβγαλε ένδειξη για το τιμόνι?
Λες να το αφήσω μέχρι να βγάλει ένδειξη?

giannis 116
30-06-10, 17:23
Καλο θα ειναι να μην στριβεις καθολου το τιμονι οταν βγαζεις το κλειδι και το κλειδωνεις, ασε τους μπροστινους τροχους εντελως ευθεια. Εχουν ενα θεμα τα τιμονια στους ασσους ειναι αρκετα ευπαθη και ευαισθητα οπως φαινεται. Ειναι το f/l μοντελο ή το προ φ/λ?..
Εμενα δεν μου ειχε βγαλει καμια ενδειξη, η πρωτη βλαβη ηταν διαρροη υδραυλικου υγρου απο ενα σωληνακι της κρεμαγιερας και το ειδαν στο συνεργειο που ειχε γεμισει υγρα η ποδια κατω απ την κρεμαγιερα και η αλλη, δε θυμαμαι ακριβως το εξαρτημα αλλα μετα απο δοκιμη που εκανε ο μηχανικος και μετα απο οπτικο ελεγχο ηταν φθαρμενο κατι στο συστημα διεθυνσης και καπου χτυπαγε σα να κλωτσαγε οταν εστριβε το τιμονι πολυ. Εγω να σου πω την αληθεια δεν το ειχα καταλαβει αλλα χρειαζοταν αλλαγη κι ετσι αλλαχτηκε. Οποτε ηταν καθαρα μηχανικες βλαβες και δεν ειχαμε εμπλοκη καποιου ηλεκτρονικου κομματιου ωστε να βγαλει καποια ενδειξη.
Καλο θα ειναι να πας να στο δουν καλυτερα γιατι αμα περιμενεις να σου βγαλει ενδειξη ισως να ναι πολυ αργα και η ζημια να ναι μεγαλη και ακριβη και να πας με οδικη ως το συνεργειο και να πληρωσεις αρκετα στο ταμειο.

mike21
30-06-10, 17:27
Εδώ και αρκετό καιρό, όταν στρίβω παρατηρώ έναν ελάχιστο θόρυβο και νιώθω κάτι σαν κλότσημα στο τιμόνι.
Χθες πέρασα μια βόλτα από Σφακιανάκη και μου είπαν ότι μπορεί να κολονα τιμονιού, κρεμαριέρα ή σύνδεσμος.
Όταν ρύθμισα τη θέση του τιμονιού λίγο πιο πάνω, παρατήρησα ότι βελτιώθηκε λίγο.
Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία?
Να σημειώσω ότι προς το παρόν δεν έχω κάποια ένδειξη βλάβης.

ωραίοι πάντως στο σφακιανάκη,κολονα τιμονιού,κρεμαριέρα ή σύνδεσμος,ε δεν έχει και τίποτα άλλο,κατατοπιστικότατοι.

giannis 116
30-06-10, 17:33
ωραίοι πάντως στο σφακιανάκη,κολονα τιμονιού,κρεμαριέρα ή σύνδεσμος,ε δεν έχει και τίποτα άλλο,κατατοπιστικότατοι.

:rofl2: :rofl2: Δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο! Οντως τι ειναι αυτοι ρε παιδι μου?! Το ειδαν καθολου τ αμαξι ή ετσι το ειπαν?.. Δεν πας και σε κανενα αλλο συνεργειο να στο δουν κι αν εισαι εκτος εγγυησης γιατι οχι σε ενα καλο εξειδικευμενο αλλα οχι εξουσιοδοτημενο να μη χανεις και τζαμπα λεφτα οχι τιποτα αλλο...

Λοιπον στο δικο μου αλλαχτηκε το Νο4 στο παρακατω σχεδιο:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E87/5-doors/Europe/116i-N45/LHD/N/2004/october/browse/steering/steering_linkage_tie_rods/

της δεξιας πλευρας...

Και ειχε αλλαχτει και παλιοτερα το Νο3 σωληνακι σε αυτο το σχεδιο:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E87/5-doors/Europe/116i-N45/LHD/N/2004/october/browse/steering/hydro_steering_oil_pipes/

pvalavan
02-07-10, 15:15
Την Πέμπτη έχω ραντεβού. Αντε να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
Παντώς όταν τους πήρα για να κλαίσω το ραντεβού και τους είπα ότι βελτιώθηκε η κατάσταση με την άλλαγή στη ρύθμιση του τιμονιού, δεν διαφώνησε.

giannis 116
02-07-10, 19:31
Σε ποιον Σφακιανακη το πας αν επιτρεπεται;.. Αν δε κανει να δημοσιευτει στειλε μου πμ να μου πεις.

bimmer-corfu
02-07-10, 21:39
φίλος με Ε92 316 πήγε για αλλαγή κρεμαγιέρας με 1.500 χιλιόμετρα στο κοντέρ...

pvalavan
12-07-10, 14:33
Τελικά το πήγα, και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή η κολόνα (σύνολο περίπου 650€ με εργασία - εκπτώσεις που δικαιούμαστε). Το πρόβλημα όμως δεν είναι μεγάλο και προς το παρόν το αφήνω.
Ότον του είπα για το γεγονός ότι με την αλλαγή θέσης βελτιώνεται η κατάσταση, συμφώνησε και μου είπε ότι είναι λόγω του ότι αλλάζει θέση ο άξονας.
Επίσης μου είπε ότι ένδειξη δεν έβγαλε γιατί δεν είναι μεγάλο το πρόβλημα.
Το αμάξι το παρέλαβα με την θέση στο τιμόνι τέρμα επάνω και μπορώ να πω ότι μετά από 200 χλμ δεν μου κάνει τζόγο.

giannis 116
12-07-10, 16:25
Τελικά το πήγα, και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή η κολόνα (σύνολο περίπου 650€ με εργασία - εκπτώσεις που δικαιούμαστε). Το πρόβλημα όμως δεν είναι μεγάλο και προς το παρόν το αφήνω.
Ότον του είπα για το γεγονός ότι με την αλλαγή θέσης βελτιώνεται η κατάσταση, συμφώνησε και μου είπε ότι είναι λόγω του ότι αλλάζει θέση ο άξονας.
Επίσης μου είπε ότι ένδειξη δεν έβγαλε γιατί δεν είναι μεγάλο το πρόβλημα.
Το αμάξι το παρέλαβα με την θέση στο τιμόνι τέρμα επάνω και μπορώ να πω ότι μετά από 200 χλμ δεν μου κάνει τζόγο.

Το θεμα ειναι ομως το τιμονι να δουλευει αψεγαδιαστα σε ολες τις θεσεις σε ολες τις περιπτωσεις. Οχι οπου βολευει το συνεργειο αλλα οπου βολευει τον οδηγο και ιδιοκτητη!
Επισης 650€ ειναι ερκετα τσουχτερη τιμη, δηλαδη χωρις εκπτωση ποσο θα σε χρεωναν.
Για το συνεργειο εχω προσωπικη εμπειρια και θα σου στειλω πμ γιατι δεν κανει να τα γραψω δημοσια, θα φαω καμια μυνηση αμα αρχισω και γραφω δημοσια!

kmilioris
20-07-10, 17:51
Πάρε μια μεταχειρισμένη κολόνα 200€ τις πουλάνε περίπου (απλά κάνε συμφωνία πως αν δεν δουλεύει η κλειδαριά θα την πας πίσω) και βγάλε την κλειδαριά από πάνω (ένα μαύρο κουτί με 3 βίδες) λύσε την δίκια σου κολώνα και κάνε αλλαγή στην πλακέτα με το μοτερακί (για να δείς αν δουλεύει καλά θα πρέπει να βιδώσεις την κολώνα πάνω στο σασί)…

120ihatch
20-07-10, 19:13
Πάρε μια μεταχειρισμένη κολόνα 200€ τις πουλάνε περίπου (απλά κάνε συμφωνία πως αν δεν δουλεύει η κλειδαριά θα την πας πίσω) και βγάλε την κλειδαριά από πάνω (ένα μαύρο κουτί με 3 βίδες) λύσε την δίκια σου κολώνα και κάνε αλλαγή στην πλακέτα με το μοτερακί (για να δείς αν δουλεύει καλά θα πρέπει να βιδώσεις την κολώνα πάνω στο σασί)…



Πρόβλημα παιδιά !

120i 1/2007 προ f/l 55000χλμ.

Ένδειξη στα όργανα: Τιμόνι με λουκέτο - κίτρινο χρώμα

Όταν στρίβω το τιμόνι σαν να πάει να πιάσει η κλειδαριά αλλά δεν μπορεί να κλειδώσει και με λίγη παραπάνω δύναμη συνεχίζει να γυρίζει το τιμόνι.

Δεν θέλω με τίποτα να πληρώσω 700άρι, λέτε να αγοράσω μια μεταχειρισμένη κολώνα και να αλλάξω κλειδαριά?
Είναι σχετικά εύκολο ?(τα χέρια μου "πιάνουν")
Υπάρχει κάποια φωτογραφία, κάποιο διάγραμμα της κλειδαριάς του τιμονιού? για να πάρουμε μια ιδέα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων, περιμένω απαντήσεις !!

(πωλείται σαν ανταλλακτικό ΜΟΝΟ η κλειδαριά του τιμονιού από την ΒMW?)

giannis 116
21-07-10, 00:12
Στο κανει συνεχεια αυτο το πραγμα; Ισως εχει χαλασει ο μηχανισμος κλειδωματος του τιμονιου, συνηθες προβλημα σειρας 1. Το αυτοκινητο το κλειδωνεις με τους τροχους στραμενους συνηθως ή το εχεις κανει αυτο αρκετες φορες?.. Μου εχει πει μηχανικος οτι ισως φταιει αυτο και καλο θα ειναι να κλειδωνεται με τους τροχους σε ευθεια θεση.

kmilioris
21-07-10, 09:44
Πρόβλημα παιδιά !

120i 1/2007 προ f/l 55000χλμ.

Ένδειξη στα όργανα: Τιμόνι με λουκέτο - κίτρινο χρώμα

Όταν στρίβω το τιμόνι σαν να πάει να πιάσει η κλειδαριά αλλά δεν μπορεί να κλειδώσει και με λίγη παραπάνω δύναμη συνεχίζει να γυρίζει το τιμόνι.

Δεν θέλω με τίποτα να πληρώσω 700άρι, λέτε να αγοράσω μια μεταχειρισμένη κολώνα και να αλλάξω κλειδαριά?
Είναι σχετικά εύκολο ?(τα χέρια μου "πιάνουν")
Υπάρχει κάποια φωτογραφία, κάποιο διάγραμμα της κλειδαριάς του τιμονιού? για να πάρουμε μια ιδέα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων, περιμένω απαντήσεις !!

(πωλείται σαν ανταλλακτικό ΜΟΝΟ η κλειδαριά του τιμονιού από την ΒMW?)

Αρχικά η BMW δεν δίνει κλειδαριά αλλα μόνο κολόνα…..
Η αλλαγή κλειδαριάς είναι πάρα πολύ εύκολη, το δύσκολο είναι να φτάσεις μέχρι την κλειδαριά…θα πρέπει να βγάλεις τα πλαστικά κάτω από το τιμόνι, μετά τα όργανα, το πλαστικό με το δερματακι που έχει στο τιμόνι, τα χειριστήρια από το clima και ένα πλαστικό που είναι ο αεραγωγός… αν τα βγάλεις όλα αυτά έχεις πρόσβαση στις βίδες για να βγάλεις την κολώνα…..

Άμα πάρεις μεταχειρισμένη κολώνα κοίτα να βρεις κάποια από το 2007 και μετά (έχει ταμπελάκη πάνω με ημερομηνία), αυτές οι κλειδαριές είναι ποιο αξιόπιστες. Επίσης κάνε του συμφωνία πως αν δεν δουλεύει η κλειδαριά θα την πας πίσω.

kmilioris
31-07-10, 01:09
http://cgi.ebay.de/BMW-E90-E91-E92-E93-E87-E81-Lenksaulenverriegelung-/140374054874?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item20aef217da