PDA

Επιστροφή στο Forum : Ζητώ πειραματόζωω...


rapid_fast
08-07-10, 11:18
Παρακαλώ πολύ,
ενδιαφέρομαι για κάτοχο οχήματος με πρόβλημα ρεταρίσματος.
Δεκτό όχημα σειράς ένα, και σειράς τρία..
Ο κάτοχος του οχήματος πειραματόζωου, πρέπει να έχει το πρόβλημα, και τη διάθεση να το λύσει..
Θα περιοριστούμε μόνο στα λάδια του κινητήρα, οπότε το προβλεπόμενο κόστος θα είναι
σχετικά μικρό, και θα περιλαμβάνει και κόστος φλάντζας απο καπάκι βαλβίδων..
Χρειαζόμαστε τις εξής πληροφορίες..
1) Τρέχοντα χιλιόμετρα κινητήρα
2) Συχνότητα αλλαγής λαδιών
3) Ποιότητα λαδιών
4) Συχνότητα αλλαγής φίλτρου λαδιών
5) Χιλιότερα που παρουσιάστηκε το πρόβλημα
6) Συχνότητα εμφάνισης προβήματος.
Ο υποψήφιος κάτοχος, θα πρέπει να έχει φωτογραφική μηχανή, και διάθεση να κρατήσει
log book..
Βήματα που πρέπει να γίνουν..
1) Ανοιγμα καπάκι βαλβίδων.
2) Φωτογράφιση του εσωτερικά.
3) Πλύσιμο εσωτερικά.
4) Αλλαγή φλάντζας, αν χρειαστεί.
5) Αλλαγή λαδιών
6) Αλλαγή φίλτρου λαδιών.
7) Διαδρομή 1000 χιλιομέτρων.
8) Εντυπώσεις..
9) Αλλαγή λαδιών ξανά..
10) Αλλαγή φίλτρου λαδιών ξανά.
11) Διαδρομή 1000 χιλιομέτρων
12) Εντυπώσεις..
13) Διαδρομή 7.000 χιλιομέτρων
14) Αλλαγή λαδιών
15) Αλλαγή φίλτρου λαδιού..
κλπ..
Αυτά..
Οσοι πιστοί, εδώ...

GIANNISKW
08-07-10, 15:04
Παρακαλώ πολύ,
ενδιαφέρομαι για κάτοχο οχήματος με πρόβλημα ρεταρίσματος.
Δεκτό όχημα σειράς ένα, και σειράς τρία..
Ο κάτοχος του οχήματος πειραματόζωου, πρέπει να έχει το πρόβλημα, και τη διάθεση να το λύσει..
Θα περιοριστούμε μόνο στα λάδια του κινητήρα, οπότε το προβλεπόμενο κόστος θα είναι
σχετικά μικρό, και θα περιλαμβάνει και κόστος φλάντζας απο καπάκι βαλβίδων..
Χρειαζόμαστε τις εξής πληροφορίες..
1) Τρέχοντα χιλιόμετρα κινητήρα
2) Συχνότητα αλλαγής λαδιών
3) Ποιότητα λαδιών
4) Συχνότητα αλλαγής φίλτρου λαδιών
5) Χιλιότερα που παρουσιάστηκε το πρόβλημα
6) Συχνότητα εμφάνισης προβήματος.
Ο υποψήφιος κάτοχος, θα πρέπει να έχει φωτογραφική μηχανή, και διάθεση να κρατήσει
log book..
Βήματα που πρέπει να γίνουν..
1) Ανοιγμα καπάκι βαλβίδων.
2) Φωτογράφιση του εσωτερικά.
3) Πλύσιμο εσωτερικά.
4) Αλλαγή φλάντζας, αν χρειαστεί.
5) Αλλαγή λαδιών
6) Αλλαγή φίλτρου λαδιών.
7) Διαδρομή 1000 χιλιομέτρων.
8) Εντυπώσεις..
9) Αλλαγή λαδιών ξανά..
10) Αλλαγή φίλτρου λαδιών ξανά.
11) Διαδρομή 1000 χιλιομέτρων
12) Εντυπώσεις..
13) Διαδρομή 7.000 χιλιομέτρων
14) Αλλαγή λαδιών
15) Αλλαγή φίλτρου λαδιού..
κλπ..
Αυτά..
Οσοι πιστοί, εδώ...
οι αλλαγεσ λαδιων γιατι να γινονται

giannis 116
08-07-10, 15:29
Μαλλον κατι παιζει με το VANOS και το λαδι απλα θα πρεπει να γινει το πειραμα για να εξακριβωθει εαν οντως αυτο ειναι...

rapid_fast
08-07-10, 15:36
Δε ρωτάμε!!!!!!!!
Προσφέρουμε το αυτοκίνητο για πείραμα... Χα χα χα χα...
Έτυχε να ανοίξει καπάκι, μπροστά στα μάτια μου, απο αυτοκίνητο που αλλάζει λάδια
κάθε 25.000 χιλιόμετρα. (όπως λέει ο κατασκευαστής)..
Το λάδι είχε δημιουργήσει καμένους σβόλους παντού μέσα, χειρότερα και απο λάσπη, και δεν επέτρεπε να περάσει σωστά το λάδι πουθενά..
Το όχημα είχε κομπιάσματα, χαμηλή απόδοση, και σε λίγο γκάζι έκανε σα λαγός..
Τώρα πια δεν κάνει...

Dimpas
08-07-10, 15:43
ΩΩΩΧΧΧΧ

Black death ! ! ! Sludge !




http://www.youtube.com/watch?v=cKs2m4G5ZRU
http://www.youtube.com/watch?v=w04lwse2J3A&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=KC-SxrsgEwo&NR=1

konc
08-07-10, 16:49
Δε ρωτάμε!!!!!!!!
Προσφέρουμε το αυτοκίνητο για πείραμα... Χα χα χα χα...
Έτυχε να ανοίξει καπάκι, μπροστά στα μάτια μου, απο αυτοκίνητο που αλλάζει λάδια
κάθε 25.000 χιλιόμετρα. (όπως λέει ο κατασκευαστής)..
Το λάδι είχε δημιουργήσει καμένους σβόλους παντού μέσα, χειρότερα και απο λάσπη, και δεν επέτρεπε να περάσει σωστά το λάδι πουθενά..
Το όχημα είχε κομπιάσματα, χαμηλή απόδοση, και σε λίγο γκάζι έκανε σα λαγός..
Τώρα πια δεν κάνει...

Έτοιχε να ανοίξει μπροστά και στα δικιά μου μάτια ένα καπάκι από παρόμοια περίπτωση, σε αυτοκίνητο που ο ιδιοκτήτης άφηνε το αμάξι για λάδια-φίλτρα κάθε 10.000χλμ και το έπαιρνε στο σχόλασμα.
Ο άνθρωπος που το άνοιξε (άλλος από αυτόν που "άλλαζε" τα λάδια και εμπιστοσύνης) ορκίζεται ότι αυτό το λάδι δεν έχει αλλάξει για τουλάχιστον 40-50.000 χλμ, οπότε έχε και αυτήν την περίπτωση στο μυαλό σου..

sciroccoR
08-07-10, 18:45
εχουμε ξαναμιλησει για την απατη των αλλαγων καθε 20.000 χιλιομετρα,,,η αλλαγες καθε 10.000 το πολυ με τα λαδια προδιαγραφων κατασκευαστη και μαζι και φιλτρο....

Dimpas
08-07-10, 19:44
Κάθε 6000 ( κάνω πολλές μικρές διαδρομές 3-5 λεπτών ) με φίλτρο
Στο C20XE κόστος 20 € .

thanblan
08-07-10, 22:02
Παρακαλώ πολύ,
ενδιαφέρομαι για κάτοχο οχήματος με πρόβλημα ρεταρίσματος.
Δεκτό όχημα σειράς ένα, και σειράς τρία..
Ο κάτοχος του οχήματος πειραματόζωου, πρέπει να έχει το πρόβλημα, και τη διάθεση να το λύσει..
Θα περιοριστούμε μόνο στα λάδια του κινητήρα, οπότε το προβλεπόμενο κόστος θα είναι
σχετικά μικρό, και θα περιλαμβάνει και κόστος φλάντζας απο καπάκι βαλβίδων..
Χρειαζόμαστε τις εξής πληροφορίες..
1) Τρέχοντα χιλιόμετρα κινητήρα
2) Συχνότητα αλλαγής λαδιών
3) Ποιότητα λαδιών
4) Συχνότητα αλλαγής φίλτρου λαδιών
5) Χιλιότερα που παρουσιάστηκε το πρόβλημα
6) Συχνότητα εμφάνισης προβήματος.
Ο υποψήφιος κάτοχος, θα πρέπει να έχει φωτογραφική μηχανή, και διάθεση να κρατήσει
log book..
Βήματα που πρέπει να γίνουν..
1) Ανοιγμα καπάκι βαλβίδων.
2) Φωτογράφιση του εσωτερικά.
3) Πλύσιμο εσωτερικά.
4) Αλλαγή φλάντζας, αν χρειαστεί.
5) Αλλαγή λαδιών
6) Αλλαγή φίλτρου λαδιών.
7) Διαδρομή 1000 χιλιομέτρων.
8) Εντυπώσεις..
9) Αλλαγή λαδιών ξανά..
10) Αλλαγή φίλτρου λαδιών ξανά.
11) Διαδρομή 1000 χιλιομέτρων
12) Εντυπώσεις..
13) Διαδρομή 7.000 χιλιομέτρων
14) Αλλαγή λαδιών
15) Αλλαγή φίλτρου λαδιού..
κλπ..
Αυτά..
Οσοι πιστοί, εδώ...

πολύ πρόθυμος.
αλλά πρέπει να πάρουμε και μία απάντηση πως γίνεται σε εμάς που το πήραμε με 2 κμ στο κοντέρ να έχει το πρόβλημα.
έχει αναφέρει κάποιος μηχανικός σε αντιπροσωπεία bmw πως και κάποιος άλλος κινητήρας μετέτρεπε τα λάδια σε λάσπη αλλα δεν πήραμε απάντηση στο πως..,
υπάρχει κάποια ερμηνεία φίλε rapid? εξαιρώ την περίπτωση της παραμέλησης αλλαγής λαδιών.
και όπως μπορώ να καταλάβω σαν θεωρία η ανωτέρω μπορεί και να ικανοποιεί την συμπτωματολογία των αυτοκινήτων μας.

rapid_fast
08-07-10, 23:00
πολύ πρόθυμος.
αλλά πρέπει να πάρουμε και μία απάντηση πως γίνεται σε εμάς που το πήραμε με 2 κμ στο κοντέρ να έχει το πρόβλημα.
έχει αναφέρει κάποιος μηχανικός σε αντιπροσωπεία bmw πως και κάποιος άλλος κινητήρας μετέτρεπε τα λάδια σε λάσπη αλλα δεν πήραμε απάντηση στο πως..,
υπάρχει κάποια ερμηνεία φίλε rapid? εξαιρώ την περίπτωση της παραμέλησης αλλαγής λαδιών.
και όπως μπορώ να καταλάβω σαν θεωρία η ανωτέρω μπορεί και να ικανοποιεί την συμπτωματολογία των αυτοκινήτων μας.
Τα λάδια καταλήγουν έτσι, απο την ανακύκλωση των καυσαερίων..
(Τα Suzuki vitara 1,6 είχαν παρόμοια θέματα...)
Ανοιξε το καπάκι απο τα λάδια σου, βάλε το δάκτυλο σου μέσα, στην επάνω πλευρά
απο το καπάκι, και πες μου σε τι κατάσταση είναι, έχει πιάσει κρούστα??
(2 χιλιόμετρα στο κοντέρ, το αποκλείω, το βρίσκω ύποπτο, παράλογο, παράδοξο, μου κάνει εντύπωση, εκτός αν το τελωνίο είναι μέσα στην αντιπροσωπία που αγόρασες.. Τα χαρτιά εκτελωνισμού τα έχεις? ημερομηνία κατασκευής-αγοράς-άδειας ταυτίζονται??)
Υ.Γ. Θα σου έρθω και Αθήνα να δώ το αμάξι απο κοντά, δε θα σε αφήσω εντελώς μόνο...

Dimpas
09-07-10, 00:26
ΟΙ μικρές διαδρομές όταν το λάδι δεν φτάσει σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας επιβαρύνουν πολύ και το μοτέρ αλλά και το λάδι !

Οι απορρυπαντικοί παράγοντες που έχουν όλα τα σύγχρονα λάδια λειτουργούν σε κάποια
θερμοκρασία και αν εμείς συνέχεια κάνουμε μικρές διαδρομές και το λάδι κάνει πολλούς κύκλους Κρύο-χλιαρό-ζεστό-κρύο κτλ .... καταπονείται αρκετά !
Επίσης και η υγρασία στα λάδια μπορεί να δημιουργήσει λάσπη !

για ρίξτε μια ματιά εδώ!

http://www.schleeter.com/oil-sludge.htm

Πάντως ΔΕΝ υπάρχει κάτι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ που να δημιουργεί το φαινόμενο αυτό !
Η πρόληψη όμως ( τακτική αλλαγή λαδιών κάθε 6-7 χιλιάδες ή 2 φορές το χρόνο ) Θα σώσει το μοτέρ σου !

rapid_fast
09-07-10, 00:31
Πολύ καλό Link...
+1000000000000:lockie:

oldcarskickass
09-07-10, 07:17
ΩΩΩΧΧΧΧ

Black death ! ! ! Sludge !




http://www.youtube.com/watch?v=cKs2m4G5ZRU
http://www.youtube.com/watch?v=w04lwse2J3A&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=KC-SxrsgEwo&NR=1

Κακοπροαίρετε!!!

Από το κάρτερ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στο σασμάν - διαφορικό.

Καλά όλα και έχουν κάποια βάση.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η συνεισφορά της ανακύκλωσης στο θέμα του sludge.