PDA

Επιστροφή στο Forum : Η νέα z4 θα βγεί με μικρότερους κινητήρες?


advanced
08-07-10, 19:36
ρε παιδιά έψαξα και στο forum και σε sites και δεν βρήκα τπτ...

Η z4 που κυκλοφορεί τώρα θα βγεί με μικρότερης χωρητικότητας κινητήρες (για εμάς τους "φτωχούς")?

Θα βγεί π.χ. 2λιτρη? ξέρουμε και περίπου τιμές (λέω εγώ τώρα) - αν έχετε και link θα βοηθήσουν. thanks!!!

bimmer-corfu
09-07-10, 17:30
πριν βγει λέγανε απο εδώ και απο εκεί ότι θα έχει τους νέους μικρούς τετρακύλινδρους turbo (που όλο βγαίνουν και όλο ψάχω να τους βρω εδώ και 2-3 χρόνια). Όταν βγήκε είπαν ότι θα μείνει εξακύλινδρη γιατί παίζει σε κυριλέ κατηγορία.

Τώρα θα μου πεις 1000 πράγματα έχουν πει και έκαναν άλλα ντ' άλλων...

Driver M
09-07-10, 18:27
Κόβω το κεφάλι μου ότι θα βγει σε 4κύλινδρη τούρμπο έκδοση. Αλλά, αυτό δε σημαίνει ότι τιμολογιακά θα είναι πιο προσιτή από τη Ζ4 23...το αντίθετο μάλλον.

Οπότε, μάλλον η 23 θα παραμείνει το entry level μοντέλο της Ζ4...

Z3_Roadster
09-07-10, 20:13
Μακάρι να μείνουν ως έχουν τα πράγματα, αν και τρελαίνομαι για την υπάρχον Ζ4, θα μπορούσα να την αποκτήσω αν έπεφτε στα 2,000 λίτρα αλλά αρκετά έχει ξεφτιλιστεί το θέμα με αυτοκίνητα αυτού του status. Εμείς μπορεί να βλέπουμε το "όριο" στα 2,000 κ.εκ. αλλά στην Ευρώπη ο πήχης είναι πολύ πιο ψηλά και τα "δίλιτρα" είναι light καταστάσεις.

Βλέπεις στο Ελλαδιστάν ότι πάνω απο 2,000 κυβικά τα "βαράνε" ΟΛΟΙ, το Υπουργείο Οικονομικών (πρώτο και καλύτερο), οι ασφαλιστικές εταιρίες, οι αντιπροσωπείες κ.ά. Στην Ευρώπη τα πράγματα είναι αλλιώς, κυκλοφορούν πολλά 2,200 και 2,500 κ.εκ.

Και για να λέμε την αλήθεια, για την BMW η αγορά της Ελλάδας είναι μια τρίχα από τα @@ της, άρα γιατί να ρίξει τον πήχη; ΟΧΙ να μην το κάνει, να αφήσει τη μικρή στα 2,500 κ.εκ και όποιος έχει τα @@ ας την αποκτήσει. Γιατί αν βγει στην παραγωγή μια "μικρή" θα γίνει όπως τα SLK... πήξαμε στο Mercedes (κατά 99,7% μαύρα και ασημί) και βλέπεις τύπους να πουλάνε μούρη σε γκόμενες, αλλά για εμάς που ξέρουμε... γνωρίζουμε ότι το "πουλ-μουρ" γίνεται με 1,8άρι που πληρώνει 183€ τέλη κυκλοφορίας! Να τη χέσω τέτοια μαγκιά... (και συγνώμη για τη φράση μου)

mit$o$
10-07-10, 02:01
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τους παραπάνω...σιγά για το Ελλάντα και την Πορτογαλία(τα ίδια σκατά και αυτοί) που θα κάτσουν οι Γερμανοί να βγάλουν 2λιτρο και λιγότερο. Αν γίνει, θα γίνει λόγω γενικότερης φιλοσοφίας downsizing που επικρατεί τον τελευταίο καίρο και πάλι η τιμή λόγω ιπποδύναμης θα είναι αρκετααά ψιλά..Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο χαίρονται τα εξακύλινδρα βελούδινα συνολάκια άνω των 2.5 λίτρων, και εμείς ψαχνόμαστε με τα 1200αρια τουρμαριστά...ααάντε με κανα 1800αρι στα μεγάλα κέφια!

rapid_fast
10-07-10, 02:05
Εγώ είμαι σε αναμονή για το 1600 με τα 220 άλογα πάντως...

BILL VUZAS
10-07-10, 10:03
Μακάρι να μείνουν ως έχουν τα πράγματα, αν και τρελαίνομαι για την υπάρχον Ζ4, θα μπορούσα να την αποκτήσω αν έπεφτε στα 2,000 λίτρα αλλά αρκετά έχει ξεφτιλιστεί το θέμα με αυτοκίνητα αυτού του status. Εμείς μπορεί να βλέπουμε το "όριο" στα 2,000 κ.εκ. αλλά στην Ευρώπη ο πήχης είναι πολύ πιο ψηλά και τα "δίλιτρα" είναι light καταστάσεις.

Βλέπεις στο Ελλαδιστάν ότι πάνω απο 2,000 κυβικά τα "βαράνε" ΟΛΟΙ, το Υπουργείο Οικονομικών (πρώτο και καλύτερο), οι ασφαλιστικές εταιρίες, οι αντιπροσωπείες κ.ά. Στην Ευρώπη τα πράγματα είναι αλλιώς, κυκλοφορούν πολλά 2,200 και 2,500 κ.εκ.

Και για να λέμε την αλήθεια, για την BMW η αγορά της Ελλάδας είναι μια τρίχα από τα @@ της, άρα γιατί να ρίξει τον πήχη; ΟΧΙ να μην το κάνει, να αφήσει τη μικρή στα 2,500 κ.εκ και όποιος έχει τα @@ ας την αποκτήσει. Γιατί αν βγει στην παραγωγή μια "μικρή" θα γίνει όπως τα SLK... πήξαμε στο Mercedes (κατά 99,7% μαύρα και ασημί) και βλέπεις τύπους να πουλάνε μούρη σε γκόμενες, αλλά για εμάς που ξέρουμε... γνωρίζουμε ότι το "πουλ-μουρ" γίνεται με 1,8άρι που πληρώνει 183€ τέλη κυκλοφορίας! Να τη χέσω τέτοια μαγκιά... (και συγνώμη για τη φράση μου)

Πες τα μεγάλε!:rofl2:

sciroccoR
10-07-10, 10:07
Μακάρι να μείνουν ως έχουν τα πράγματα, αν και τρελαίνομαι για την υπάρχον Ζ4, θα μπορούσα να την αποκτήσω αν έπεφτε στα 2,000 λίτρα αλλά αρκετά έχει ξεφτιλιστεί το θέμα με αυτοκίνητα αυτού του status. Εμείς μπορεί να βλέπουμε το "όριο" στα 2,000 κ.εκ. αλλά στην Ευρώπη ο πήχης είναι πολύ πιο ψηλά και τα "δίλιτρα" είναι light καταστάσεις.

Βλέπεις στο Ελλαδιστάν ότι πάνω απο 2,000 κυβικά τα "βαράνε" ΟΛΟΙ, το Υπουργείο Οικονομικών (πρώτο και καλύτερο), οι ασφαλιστικές εταιρίες, οι αντιπροσωπείες κ.ά. Στην Ευρώπη τα πράγματα είναι αλλιώς, κυκλοφορούν πολλά 2,200 και 2,500 κ.εκ.

Και για να λέμε την αλήθεια, για την BMW η αγορά της Ελλάδας είναι μια τρίχα από τα @@ της, άρα γιατί να ρίξει τον πήχη; ΟΧΙ να μην το κάνει, να αφήσει τη μικρή στα 2,500 κ.εκ και όποιος έχει τα @@ ας την αποκτήσει. Γιατί αν βγει στην παραγωγή μια "μικρή" θα γίνει όπως τα SLK... πήξαμε στο Mercedes (κατά 99,7% μαύρα και ασημί) και βλέπεις τύπους να πουλάνε μούρη σε γκόμενες, αλλά για εμάς που ξέρουμε... γνωρίζουμε ότι το "πουλ-μουρ" γίνεται με 1,8άρι που πληρώνει 183€ τέλη κυκλοφορίας! Να τη χέσω τέτοια μαγκιά... (και συγνώμη για τη φράση μου)

ολα γινονται για τις γκομενες!!!!

strofimios
10-07-10, 10:10
ολα γινονται για τις γκομενες!!!!
Παντα!Εδω αυτο το "πραμα" βγαζει καραβι στο βουνο σε ενα Ζ4 ή σε ενα slk θα κολησει;

120ihatch
10-07-10, 10:39
ολα γινονται για τις γκομενες!!!!




:scratchch

έχεις δίκιο φίλε, και αυτό φαίνεται από τον τρόπο σκέψης ...........


αν δεν πληρώσει τέλη κυκλοφορίας ο έλληνας δεν πουλάει μούρη - και από που να ξεκινήσεις, ότι θέλει να πληρώσει πολλά σε τέλη ή ότι θέλει να πουλήσει μούρη - κάτι ξέρουν και μας γ@Μ@Ν3 οι ξένοι ............ μυαλό μηδέν, παιδεία το ίδιο

advanced
10-07-10, 18:50
Εγώ είμαι σε αναμονή για το 1600 με τα 220 άλογα πάντως...

thanks guys για τις απαντήσεις! άρα δεν υπάρχει κάτι ούτε στα σκαριά...
αυτό το μοτέρ ποιο είναι που δεν το ξέρω??

Z3_Roadster
17-07-10, 01:01
Μέχρι και slk θα συμφωνήσω ότι όλα γίνονται για τις γκόμενες, η φύση έχει φροντίσει για να υπάρχει ισορροπία σε αυτόν τον κόσμο. Αν δεν έχεις ποιότητα και προσωπικότητα, η φύση κανονίζει να σου δώσει κανένα φράγκο παραπάνω για να πηδάς και εσύ...Δεν νομίζω όμως ότι κάποιος θα έπαιρνε 2,500 κ.εκ.(νέα Ζ4) για τον ...αιδοίο!

Και κάτι ακόμα, πολύ σημαντικό... με τα νέα μέτρα εξαφανίστηκαν τα leasing και (ΚΥΡΙΩΣ!!) τα Cayenne... σε κάθε γειτονιά έβλεπες και ένα τζιπάκι Πόρσε, είχαν γίνει πιο πολλά και από τα Atos. Τώρα τα βλέπεις με τα κυάλια.

Ρώτησα έναν έμπορο και μου απάντησε ότι έρχονται οι Γερμανοί και τα παίρνουνε "όσο-όσο"....Α ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ και μετά σου φταίνε τα συστήματα και ο Ομπάμα!

rapid_fast
17-07-10, 10:24
thanks guys για τις απαντήσεις! άρα δεν υπάρχει κάτι ούτε στα σκαριά...
αυτό το μοτέρ ποιο είναι που δεν το ξέρω??
Είναι το μοτέρ που αναμένω να βγάλει η BMW εντός 5ετίας...

Dim77
17-07-10, 11:42
Οι πληροφορίες λέγανε για 3κύλινδρο 1.3 με 120-180ps (περίπου για τις 2 διαμορφώσεις ισχύος) και για 4κύλινδρο 1.8.

Είχα βρεί αυτά τα άρθρα και τα είχα παραθέσει εδώ:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=287282&postcount=7

Κατά καιρούς έχουν ακουστεί και για 1.6 και 2.0...
Αν επαληθεύονται και οι τιμές ισχύος για τους 1.8Τ τότε λογικά θα εκλείψουν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες αφού δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης. (μικρότερη απόδοση για μεγαλύτερη θεωρητικά κατανάλωση και ρύπους)

Τα μοτέρ υποτίθεται ότι θα αρχίσουν τη σταδιοδρομία τους κάποια στιγμή το 2011. (και μετά αφού θα έχει μόνο turbo μοτέρ η BMW θα έρθει η συντέλεια του κόσμου) :owned:

Ακόμα όμως όλα είναι φήμες.