PDA

Επιστροφή στο Forum : Alfa Romeo Giulietta


giannis 116
15-07-10, 22:50
Σημερα οδηγησα τη νεα Alfa Romeo Giulietta με τα 170PS. Ειχα την ευκαιρια να την οδηγησω λιγο σε πολη και λιγο εθνικη, δυστυχως δεν οδηγησα σε επαρχιακο με στροφες ωστε να εχω κι απο εκει μια ιδεα.
Σα σχεδιο εξωτερικα το λες ομορφο αυτοκινητο αν και πισω θυμιζει πολυ το νεο Opel Astra. Μπροστα δεν υπαρχει αμφιβολια οτι προκειται για μια Ιταλιδα! Το εσωτερικο της πολυ καλο με αρκετους χωρους ακομα και για τους πισω. Εκατσα πισω και ειχα αρκετο χωρο για τα ποδια και το κεφαλι και ειμαι 1.88. Ο χωρος αποσκευων καλος, στο μεσο ορο της κατηγοριας. Η ποιοτητα των υλικων πολυ καλη οπως και η συναρμογη τους.
Η εργονομια των χειριστηριων πολυ καλη οπως καλη ηταν και η θεση οδηγησης. Βολευεσαι πολυ γρηγορα και ανετα αφου ρυθμιζεται το φαρδυ πολυ καλο καθισμα και τιμονι οπως θελει ο οδηγος. Η στεφανη του τιμονιου ειναι μονο πολυ λεπτη αλλα δεν ενοχλει αυτο, ουτε μειωνει την πρακτικοτητα. Η ηχομονωση πολυ καλη, απομονωνε τους εξωτερικους ηχους, τριγμοι δεν υπηρχαν και ο κινητηρας ακουγοταν αθορυβος παρα το 'κυνηγι' που εφαγε απο μενα για λιγο!
Τα οργανα πληρη αλλα με μια ενσταση οτι με εντονο ηλιο δεν βλεπεις τιποτα στο Board Computer!
Η αισθηση του κιβωτιου πολυ καλη και σαφης και καθολου 'πλαδαρη' αλλα ουτε και πολυ σφικτη.
Υπαρχει και σ αυτη την Alfa οπως και στη Μιτο ο διακοπτης με τα 3 προγραμματα Dynamic, Normal και All Weather.
Στο Normal το τιμονι ειναι ελαφρυ πολυ και ο κινητηρας εχει αισθητη υστερηση στο γκαζι. Στο Dynamic το αυτοκινητο μεταμορφωνεται, το τιμονι σφιγγει και μειωνεται η υστερηση στο γκαζι και το αυτοκινητο το νιωθεις πιο δυνατο, σαφες, σκληρο (αλλα οχι κουραστικο) και γενικα πιο καλοστημενο. Οι αλλαγες κατευθυνσης και οι στροφες γινονται με σαφηνεια και ακριβεια, το τιμονι δειχνει αρκετα κοφτερο, το μοτερ 'αρπαει' αμεσα με το πατημα του γκαζιου και γενικα το αμαξι το νιωθεις πιο 'ζωντανο!
Τα φρενα του αν και δε φοραει τα Brembo της Μιτο αλλα μονοπιστονες δαγκανες μπροστα, ειναι πολυ καλα, δυνατα, ανθεκτικα στην καταπονηση, προοδευτικα και οχι αποτομα και κουραστικά οπως της Μιτο. Το ABS ενεργοποιωταν μετα απο πολυ πιεση και σε γλιστερη ασφαλτο. Αφου οταν μπηκα παλι στον ασσο μου νομιζα οτι δεν ειχα φρενα! Ενω της Μιτο απ την αλλη ειναι πολυ αποτομα και πολυ δυνατα, κουραστικά σε καθημερινες συνθηκες.
Επισης αλλη μια διαφορα με τη Μιτο ειναι και στη συμπεριφορα του αυτοκινητου στα προγραμματα Dynamic και Normal. Δειχνει πως η Alfa δουλεψε πανω στο Μιτο και τελειοποιησε 'τους' τροπους του αυτοκινητου στη Giulietta. Στη Μιτο το τιμονι ειναι χωρις λογο βαρυ ακομα και με μικρες ταχυτητες, στη Giulietta αυτο εχει εξαλειφθει, επισης σε φαση επιταχυνσης η Μιτο ηταν σα να εκανε σουζα! Η Giulietta απ την αλλη δειχνει πιο καλα ζυγισμενο αμαξι, παταει πιο στιβαρα και ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες η μουρη της ειναι βιδωμενη κατω και δεν νιωθεις το τιμονι να ελαφρυνει καθολου. Πολυ καλη συμπεριφορα για μπροστοκινητο με τετοια δυναμη και ροπη. Ακομη ειναι πολυ φιλικο και ανετο στους Ελληνικους δρομους και στο προγραμμα Dynamic. H Mito κουραζει λιγο, τη νιωθεις πιο σφικτη.
Τωρα απο θεμα δυναμης με μαγεψε πραγματικα! Για τετοιο αμαξωμα θα πρεπε υποχρεωτικα απο νομοθεσιες ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες να βαζουν τετοια ισχυ! Με δυο γομαρια μεσα και φουλ κλιματισμο εκανα μια δοκιμη σε ανηφορα εβαλα 6η αφησα να πεσουν οι στροφες περιπου 2000 και πατησα γκαζι, τ αμαξι δεν εκανε κιχ, ανεβασε σιγα σιγα και τραβαγε! Η επιταχυνση εν κινησει ειναι πολυ καλη και το εντυπωσιακο ειναι πως δεν το καταλαβαινεις! Εχει τοσο αθορυβο μοτερ και καλη ηχομονωση που τρομαξα οταν ειδα 180 στο κοντερ χωρις πολυ κοπο! Βεβαια η δυναμη και η ταχυτητα εχουν κι ενα τιμημα, την καταναλωση, λογω συνθηκων της δοκιμης ειδα το δεικτη της βενζινης να πεφτει πολυ γρηγορα. Αλλα αν κινηθει καποιος νορμαλ, εχει και auto start stop που απενεργοποιειται αμα θελεις, τοτε η καταναλωση λογικα θα πεφτει σε καλα επιπεδα.
Στα μειον τωρα καποιες μικρες ατελειες σε υλικα και συναρμογη στο εσωτερικο, οι ακαλυπτοι θολοι οταν ανοιγεις το καπω! Επισης απαραδεκτο για μενα που εχουν τον εγκεφαλο του μοτερ εκτεθειμενο στο πισω μερος του μηχανοστασιου οταν στον ασσο η BMW τον εχει σα κρυμενο θησαυρο σε κουτια υδατοστεγη και θηκες αντικραδασμικες! Επισης στα μειον οτι δεν απενεργοποιουνται τα ηλεκτρονικα ευσταθειας.
Σε σχεση με τον ανταγωνισμο δε ξερω τι λεει γιατι δεν εχω οδηγησει πχ Golf Tsi ή Astra Turbo, σιγουρα ομως η Alfa εχει κανει εντυπωσιακα βηματα μπροστα στα αυτοκινητα της. Τωρα απο θεματα αξιοπιστιας ο χρονος και η χρηση θα το κρινουν.
Παντως για μενα ειναι ενα πολυ ομορφο, καλο και δυνατο αυτοκινητο. Η τιμη του βεβαια φλερταρει στα 25χιλιαρικα και σιγουρα ο κοσμος (και εγω) θα διαλεγα να τα δωσω για ενα Γερμανο...
Τελος ευχομαι καποια στιγμη η αγαπημενη μου BMW να αφησει πισω τους ασθενικους ατμοσφαιρικους κινητηρες στα μικρα κυβικα και να κανει οτι κανει ολος ο κοσμος πλεον. Τα μικρα κυβικα με τουρμπο ειναι για μενα πλεον μονοδρομος, ειδικα εκει που εχει φτασει το βαρος στα αμαξωματα.
Αυτα τα ολιγα, συγγνωμη για το μακρυ ποστ αλλα ηθελα να περασω οσο γινεται περισσοτερες πληροφοριες.

BMWE36
16-07-10, 03:21
Προχθες ειχα την ευκαιρια να παω κ εγω μια γρηγορη βασικα πολυ γρηγορη βολτα με την guiletta.Την εκλεισε ενα φιλαρακι μ κ ειχαμε την ευκαιρια να μας παει μια βολτα ο αντιπροσωπος ο οποις ειχε τρελα με την Τζουλια χι χι κ ειχε περασει πολλες ωρες μαζι της σε πιστα ετσι μας εδειξε τις χρυσες τομες της στο δρομο. Διαδρομη με πολλα στροφιλικια κ μικρες αλλα καλες ενδιαμεσες ενδιαμεσες ευθειες. Εντυπωσιαστικα με τα κρατηματα της το απολυτο φρεναρισμα της κ τις εκρηκτικες προσπερασεις της! Πολυ ομορφο αμαξι κ με πολυ καλο κινητηρα (εκδοση 1,4 170) κ ειδικα στην πλουσια εκδοση εχει κατι πινελιες π σε περνουν το μυαλο. Μας τονισε κ εμας το τραβηγμα του κινητηρα καθως με 4α ευσωμα ατομα κ 6η στο σασμαν στο d με 2000 στροφες σε ανηφορα μολις πατησε το γκαζι αρχισε να μαζευει αποτομα χμ

BMWE36
16-07-10, 03:30
Συμφωνα με τα χαρτια

Alfa Romeo Guiletta 1.4 Multiair 170ps

1,368κυβικα
170ps (125kw) στις 5,500σαλ
230nm στις 2,250(250 στις 2500σαλ overboost)
τελικη 218xμ
0-100 σε 7,8sec
μεση καταναλωση 5,8λ/100χλμ
Βαρος:1365

6zylindermaniac
16-07-10, 08:20
Τα ηλεκτρονικά δεν βγαίνουν αλλά γιατί το κατατάσεις στα αρνητικά; Στο "D" για να επέμβουν θα πρέπει να κάνεις ΜΕΓΑΛΗ ταρζανιά πχ προτοποθέτηση ή τιμονιά που...ενταξει δεν γίνεται με αυτού του είδους τα αυτοκίνητα....

Είναι πάντως πολύ όμορφο αυτοκίνητο και ξεχωρίζει έστω και ελάχιστα σε σχέση με την "μαζική κατανάλωση" της κατηγορίας που όλα μοιάζουν ΟΛΑ.

Τώρα για τους μικρούς κινητήρες της BMW έχεις απόλυτο δίκιο...κασόνια κακά τα ψέμματα:)

DASMANIA
16-07-10, 08:42
ειναι ενα αμαξι που προκαλει το ενδιαφερον, αλλα για τους πιο παλιους..., το ονομα guiletta εχει συνδιαστει με αμαξι ζορικο στην εποχη του...

giannis 116
16-07-10, 11:44
Τα ηλεκτρονικά δεν βγαίνουν αλλά γιατί το κατατάσεις στα αρνητικά;


Ηθελα να κανω edit και να γραψω οτι 'ή και θετικα' αλλα αργησα!

Στο "D" για να επέμβουν θα πρέπει να κάνεις ΜΕΓΑΛΗ ταρζανιά πχ προτοποθέτηση ή τιμονιά που...ενταξει δεν γίνεται με αυτού του είδους τα αυτοκίνητα....

Οντως δεν καταλαβα ουτε μια στιγμη να ενεργοποιειται το ESP σε ολη τη διαρκεια της δοκιμης. Ενω σε αντιστοιχη δοκιμη με τη Μιτο αναβε σαν τρελο!

BMW Power
16-07-10, 11:51
Μιας και αναφέρεις το ΜΙΤΟ, το τιμόνι της guiletta σε σχέση με το ΜΙΤΟ πώς είναι?

b-q
16-07-10, 12:02
Εμένα πάντως σαν πανάκριβη ιταλικούρα μου κάνει, που αντιγράφει και ορισμένα στοιχεία από BMW (βλ.αναδιπλούμενο navigation στο ταμπλό, όπως στον Άσσο κλπ).Το όλο σουλούπι του μου φαίνεται σαν μεταλλαγμένο Fiat Bravo, κι ας λένε ότι βασίζεται σε νέο πάτωμα με την ονομασία "Compact".Σίγουρα πάντως αποτελεί μεγάλη εξέλιξη σε σχέση με την 147 που αντικαθιστά.
Ας βγει επιτέλους ο Άσσος με ένα ωραίο τούρμπο μοτεράκι του χρόνου και τα ξαναλέμε...
Το ξέρω ότι οι απόψεις μου ίσως φανούν ακραίες, αλλά το Μπεμβεδοαίμα νερό δεν γίνεται...
Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση.

6zylindermaniac
16-07-10, 12:05
Τι ακριβώς σημαίνει το "πανάκριβη ιταλικούρα" και γιατί είναι αρνητική ;

giannis 116
16-07-10, 12:06
@ BMW Power
Στο προγραμμα Normal ειναι και τα δυο πολυ ελαφρια, ισως της Giulietta ειναι πιο ελαφρυ και πιο ασαφες αλλα μεσα στην πολη, κινηση, παρκαρισματα κλπ ποιος νοιαζεται στην τελικη και βολευει πολυ ειδικα στο παρκαρισμα.
Στο προγραμμα Dynamic της Μιτο ειναι χωρις λογο βαρυ, σκληρο και κουραστικο ακομα και μεσα στην κινηση και με χαμηλη ταχυτητα, δινει μια πολυ περιεργη και κουραστικη αισθηση, ενω της Giulietta η αισθηση ειναι πιο ραφιναρισμενη στο Dynamic, βαρυ εκει που πρεπει και οπως πρεπει, δηλαδη οταν ανεβαινουν τα χιλιομετρα. Επισης της Giulietta μου φανηκε γενικα πιο σαφες, αμεσο, κοφτερο και 'επικοινωνιακο' το τιμονι.
Ισως να φταιει και οι αλλες διαστασεις των δυο αυτοκινητων αλλα τα ηλεκτρονικα και μηχανικα μερη της Giulietta ειναι εξελιξη αυτων της Μιτο κι εχει γινει πολυ καλη δουλεια και προοδος.

BMW Power
16-07-10, 12:15
Ευχαριστώ Γιάννη,

Η ΜΙΤΟ έχει το χειρότερο τιμόνι που έχω οδηγήσει, για αυτό ρώτησα.

6zylindermaniac
16-07-10, 12:18
Ευχαριστώ Γιάννη,

Η ΜΙΤΟ έχει το χειρότερο τιμόνι που έχω οδηγήσει, για αυτό ρώτησα.

Είσαι σίγουρος ότι είναι το χειρότερο; Υπάρχει και το grande punto......lol

giannis 116
16-07-10, 12:23
Εμένα πάντως σαν πανάκριβη ιταλικούρα μου κάνει, που αντιγράφει και ορισμένα στοιχεία από BMW (βλ.αναδιπλούμενο navigation στο ταμπλό, όπως στον Άσσο κλπ).Το όλο σουλούπι του μου φαίνεται σαν μεταλλαγμένο Fiat Bravo, κι ας λένε ότι βασίζεται σε νέο πάτωμα με την ονομασία "Compact".Σίγουρα πάντως αποτελεί μεγάλη εξέλιξη σε σχέση με την 147 που αντικαθιστά.
Ας βγει επιτέλους ο Άσσος με ένα ωραίο τούρμπο μοτεράκι του χρόνου και τα ξαναλέμε...
Το ξέρω ότι οι απόψεις μου ίσως φανούν ακραίες, αλλά το Μπεμβεδοαίμα νερό δεν γίνεται...
Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση.

Χωρις να θελω να παρω το μερος καμιας εταιριας αφου λεφτα τους δινουμε και δε μας ταιζουν κιολας και με οσο γινεται πιο καθαρο μυαλο, αντικειμενικοτητα και χωρις συναισθηματισμους θα σου πω τα εξης για τη Giulietta σε σχεση με τον ασσο, το Fiat Bravo και την 147.
Η 147 οπως και να το κανουμε ειναι αυτοκινητο οχι περασμενης 10ετιας αλλα χιλιετιας! Οκ οταν βγηκε ηταν αρκετα ακριβο, ωραιο σουλουπι, φινετσατο εσωτερικο αλλα ταλαιπωρησε πολυ κοσμο απ τα κυριως ηλεκτρικα κουσουρια που ειχε. Η Αλφα την κρατησε παρα πολλα χρονια, πουλησε πολυ, ενα επιτυχημενο εμπορικα αμαξι.
Ο ασσος σε σχεση με τον ανταγωνισμο εχει το ατου της πισω κινησης ως το μοναδικο στην κατηγορια, πολυ καλη ποιοτητα γενικα, στησιμο κλπ κλπ αλλα και αυτος εβγαλε κουσουρια και ταλαιπωρει πολυ κοσμο, ειναι πανακριβο γι αυτα που προσφερει τελικα και απο μοτερ ειναι για μενα τελευταιο απο ολα της κατηγοριας του ειδικα σε μικρα κυβικα. Οσο για την οθονη που λες, σε τετοια ταμπλω σε τετοιας κατηγοριας αυτοκινητα ισως ειναι μονοδρομος λογω περιορισμενου χωρου αν και τελευταια στους ασσους την καναν ενσωματωμενη με το ταμπλω αλλα αυτα ειναι ασημαντες λεπτομερειες οταν εξελισει νεους κινητηρες η Αλφα με μικρα κυβικα, τουρμπο με μεγαλη ισχυ, χαμηλη καταναλωση οπως τους Multiair οταν η BMW ακομα ασχολειται με μεταβλητους χρονισμους VANOS και ατμοσφαιρα (στα μικρα κυβικα βενζινης παντα) με αποτελεσμα, απαραδεκτα ισχνα και ασθενικα μοτερ που χαλανε ολη τη συνταγη. Εαν ο ασσος πχ ειναι ενα τετοιο μοτερ 1.4 τουρμπο με παρομοια ιπποδυναμη στο μονο που θα χανε απ τον ανταγωνισμο θα ηταν στην τιμη!
Το Fiat Bravo απ την αλλη ειναι ενα απλα συμπαθητικο αυτοκινητο, σε ομορφια χανει απ τη Giulietta και νομιζω απο ολες τις Αλφα! Εσωτερικα ειναι πιο καλοφτιαγμενο και προσεγμενο απο τη Μιτο, οχι ομως απ τη Giulietta. Και με κατι παραπανω απο 20χιλιαρικα παιρνεις 150 αλογα και υπερπλουσιο εξοπλισμο!
Κι εγω στην καρδια μου τη BMW εχω αλλα η αδυναμια στα μικρα κυβικα και οι δυσθεωρητες τιμες της με ξενερωνουν απιστευτα!

b-q
16-07-10, 12:27
Τι ακριβώς σημαίνει το "πανάκριβη ιταλικούρα" και γιατί είναι αρνητική ;

Το ότι για μένα είναι ένα υπερτιμημένο αυτοκίνητο, ειδικά αν λάβεις υπόψη σου ότι μοιράζεται (ή θα μοιραστεί στο μέλλον) τα περισσότερα μηχανικά του μέρη με τα υπόλοιπα μοντέλα του Ομίλου Fiat. Όσο για το "ιταλικούρα", νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αναφερθώ στο αμαρτωλό παρελθόν της Alfa Romeo (και του ομίλου Fiat γενικότερα) σε θέματα ποιότητας, αξιοπιστίας κλπ. Χώρια που έχω βαρεθεί να βλέπω αυτή τη μάσκα της Alfa σε όλα τα μοντέλα της σχεδόν πανομοιότυπη και όλα τα περιοδικά να κάνουν λόγο για το "σχεδιαστικό θαύμα". Έλεος...Καταλαβαίνω ότι είναι ένα νέο μοντέλο, που γεννά μεγάλες εμπορικές προσδοκίες για την Alfa και κάπως πρέπει να "σπρωχτεί" στην αγορά, αλλά μη φθάνουμε και σε υπερβολές (Τα ίδια λέγανε και για την 159 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε...).
Επαναλαμβάνω ότι οι απόψεις μου ίσως φανούν ακραίες, αλλά τι να κάνουμε;Δεν ήμουν και δεν είμαι ιταλόφιλος.Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση.

gsova
16-07-10, 12:49
Το καλό με τις Άλφα είναι ότι έχουν αυτόν τον ξεχωριστό χαρακτήρα που τις κάνει να ξεχωρίζουν από το μέσο όρο της κατηγορίας και να ζητάνε κι αυτό το "έξτρα" σε χρήμα. Με εντελώς ορθολογικά κριτήρια σε αυτά τα χρήματα μάλλον πάς για κάτι από VAG αλλά -τουλάχιστον για εμένα- μοιάζουν πλέον όλα τόσο άχρωμα και άγευστα κι εκεί είναι που η Άλφα κάνει την διαφορά. Οι ομοιότητες με το γκρούπο-Φίατ έχουν να κάνουν καθαρά με οικονομοτεχνικά κριτήρια εφόσον δεν νοείται πλέον να βγεί από τη γραμμή παραγωγής μικρομεσαίο αυτοκίνητο τόσο φορτωμένο με τεχνολογίες (Downsized turbo, Προγράμματα επιλογής συμπεριφοράς κλπ) σε σχετικά λογική τιμή χωρίς να καταφύγει στη λύση του platform sharing. Το VAG βέβαια το έχει κάνει επιστήμη το platform sharing :p: Μην ξεχνάμε ότι και η BMW 1 με τη λογική του platform sharing σχεδιάστηκε αλλιώς δεν θα έβγαζε κέρδος για τη BMW. Σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν εμπροσθιοκίνητη και με άλλους κινητήρες (κάπου διάβαζα ότι η επόμενη 1 θα έχει κίνηση εμπρός και μηχανές από mini/PSA group; ). Η σχεδίαση αυτοκινήτων πλέον ξεκινά πρώτα από το λογιστήριο... :)

Πάντως, προσωπικά θεωρώ πολλά τα +20 για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο (άσχετα αν στην Ελλάδα τα αγοράζουμε ώς οικογενειακά γιατί μας έχουν "κόψει" απ'το να πάρουμε μεγαλύτερο). Καλό το image, καλή η τεχνολογία και τα γκάζια αλλά και τα λεφτά είναι λεφτά και δε τα βρίσκουμε δεξιά κι αριστερά. Σε μια τέτοια συγκεκριμένη αγορά θα με προβλημάτιζε το θέμα της αξιοπιστίας -αν και λογικά με το platform sharing πρέπει να έχουν βελτιωθεί τα πράγματα- και ακόμη το θέμα της μεταπώλησης. Ειδικά στο τελευταίο οι τιμές των Άλφα δεν κυμαίνονται σε καθόλου καλά επίπεδα παρόλο το στύλ και την "κληρονομιά" που κουβαλάει η μάρκα.

Αναμένω την επόμενη πισωκίνητη Άλφα, που θεωρώ ότι θα επαναφέρει αρκετούς πιστούς (και μη) στη φίρμα ενώ -αν είναι στημένη σωστά- θα δώσει ακόμη περισσότερη ώθηση στα μικρότερα -μπροσθιοκίνητα- μοντέλα...

6zylindermaniac
16-07-10, 13:08
Kαταλαβαίνω να μην είναι κάποιος Ιταλόφιλος, καταλαβαίνω να είχες ιταλικό και να σου χάλαγε, καταλαβαίνω ακόμα και να είχες κάποιον αντιπαθητικό φίλο με άλφα ρομέο και να στην σπάνε αλλά κακά τα ψέμματα, η γνώμη σου δε στηρίζεται σε κάτι χειροπιαστό.

Το γεγονός οτι έχει μηχανικά μέρη κοινά με άλλα αυτοκίνητα νομίζω συμβαίνει και με τις bmw πλέον αλλά και γενικά με όλα τα αυτοκίνητα (πχ vag).

Η μάσκα που σε ενοχλεί είναι το σήμα της εταιρείας....είναι σα να πεί κάποιος αντίστοιχα για τις bmw οτι του τη σπάνε τα νεφρά της bmw, το αστέρι της mercedes και ούτω καθ'εξής.


Το αμαρτωλό παρελθόν της άλφα ρομέο είναι κοινά αποδεκτό νομίζω αλλά το παρόν νομίζω ότι μπορεί να είναι και καλύτερο απο τις bmw........... και εντέλει παραμένει παρελθόν. To renault 5 turbo άρπαζε φωτιά, αυτο σημαίνει οτι δε θα πάρω clio RS επειδή δεν έχω κονέ με πυροσβέστες?

Δε σου τη λέω σε καμμία περίπτωση, αλλά καλό είναι να μη προσπαθούμε να περάσουμε δημόσια την προσωπική μας προτίμηση η οποία είναι στηριγμένη σε υποκειμενικά κριτήρια και πολλές φορές δεν έχουν ουδεμία ρεαλιστική ισχύ ;)

b-q
16-07-10, 13:36
ΟΚ, λοιπόν.Ας τρέξουμε όλοι να πάρουμε Alfa Romeo, που είναι πιο αξιόπιστες από τις BMW, κατά τα λεγόμενά σου...
Δεν προσπαθώ να περάσω δημόσια οποιαδήποτε προσωπική μου προτίμηση.Κανένα συμφέρον και κανένα σκοπό δεν έχω. Νομίζω ότι τα forums έχουν δημιουργηθεί ως ένα βήμα για την ανταλλαγή προσωπικών, αν μη τι άλλο, απόψεων.Πιστεύω ότι σε ένα forum της BMW δεν πρέπεi να φτάσω και στο σημείο να απολογούμαι που υποστηρίζω, με τεκμηριωμένες απόψεις, τα αυτοκίνητα της BMW, εκτός αν κάνω λάθος.
Σταματάω εδώ τη συζήτηση, γιατί δεν θέλω να καταλήξει σε παρεξήγηση.

Fairytale
17-07-10, 00:50
O 6zylindermaniac είναι επηρεασμένος από την προσωπική του περιπέτεια με αυτοκίνητο της φίρμας μας. Κατανοούμε την πικρία του, αλλά ευτυχώς η ΒΜW έχει παρόν ανάλογο του παρελθόντος της (σε σχέση με την Αlfa Romeo ειδικά).
Είπαμε βαράμε κανάν πολλαπλασιαστή στα νέα 4κύλινδρα, αλλά δεν βγάζουμε μόνο αυτά τα μοντέλα. Και δεν έχουμε ΚΑΝ το μέγεθος του group FIAT.

Τούτο έχω να δηλώσω: φωτιά ξεφωτιά... "τo 5άρι είναι έτοιμο και σας... " :D:D:D
C U out there

JuNiOr_
17-07-10, 07:34
Είσαι σίγουρος ότι είναι το χειρότερο; Υπάρχει και το grande punto......lol

βασικα ιδια ειναι...
λιγο στο D παει να σωθει η κατασταση, αλλα και παλι δραμα...

super duper
17-07-10, 12:39
με τα ηλεκτρικα τι γίνεται ρε παιδιa;η φίνετσα είναι αναμφιβολη.τα alfa romea είνια μακραν από τα ομορφοτερα αμαξια στο χωρο της αυτοκινητοβιομηχανίας