giannis 116
15-07-10, 22:50
Σημερα οδηγησα τη νεα Alfa Romeo Giulietta με τα 170PS. Ειχα την ευκαιρια να την οδηγησω λιγο σε πολη και λιγο εθνικη, δυστυχως δεν οδηγησα σε επαρχιακο με στροφες ωστε να εχω κι απο εκει μια ιδεα.
Σα σχεδιο εξωτερικα το λες ομορφο αυτοκινητο αν και πισω θυμιζει πολυ το νεο Opel Astra. Μπροστα δεν υπαρχει αμφιβολια οτι προκειται για μια Ιταλιδα! Το εσωτερικο της πολυ καλο με αρκετους χωρους ακομα και για τους πισω. Εκατσα πισω και ειχα αρκετο χωρο για τα ποδια και το κεφαλι και ειμαι 1.88. Ο χωρος αποσκευων καλος, στο μεσο ορο της κατηγοριας. Η ποιοτητα των υλικων πολυ καλη οπως και η συναρμογη τους.
Η εργονομια των χειριστηριων πολυ καλη οπως καλη ηταν και η θεση οδηγησης. Βολευεσαι πολυ γρηγορα και ανετα αφου ρυθμιζεται το φαρδυ πολυ καλο καθισμα και τιμονι οπως θελει ο οδηγος. Η στεφανη του τιμονιου ειναι μονο πολυ λεπτη αλλα δεν ενοχλει αυτο, ουτε μειωνει την πρακτικοτητα. Η ηχομονωση πολυ καλη, απομονωνε τους εξωτερικους ηχους, τριγμοι δεν υπηρχαν και ο κινητηρας ακουγοταν αθορυβος παρα το 'κυνηγι' που εφαγε απο μενα για λιγο!
Τα οργανα πληρη αλλα με μια ενσταση οτι με εντονο ηλιο δεν βλεπεις τιποτα στο Board Computer!
Η αισθηση του κιβωτιου πολυ καλη και σαφης και καθολου 'πλαδαρη' αλλα ουτε και πολυ σφικτη.
Υπαρχει και σ αυτη την Alfa οπως και στη Μιτο ο διακοπτης με τα 3 προγραμματα Dynamic, Normal και All Weather.
Στο Normal το τιμονι ειναι ελαφρυ πολυ και ο κινητηρας εχει αισθητη υστερηση στο γκαζι. Στο Dynamic το αυτοκινητο μεταμορφωνεται, το τιμονι σφιγγει και μειωνεται η υστερηση στο γκαζι και το αυτοκινητο το νιωθεις πιο δυνατο, σαφες, σκληρο (αλλα οχι κουραστικο) και γενικα πιο καλοστημενο. Οι αλλαγες κατευθυνσης και οι στροφες γινονται με σαφηνεια και ακριβεια, το τιμονι δειχνει αρκετα κοφτερο, το μοτερ 'αρπαει' αμεσα με το πατημα του γκαζιου και γενικα το αμαξι το νιωθεις πιο 'ζωντανο!
Τα φρενα του αν και δε φοραει τα Brembo της Μιτο αλλα μονοπιστονες δαγκανες μπροστα, ειναι πολυ καλα, δυνατα, ανθεκτικα στην καταπονηση, προοδευτικα και οχι αποτομα και κουραστικά οπως της Μιτο. Το ABS ενεργοποιωταν μετα απο πολυ πιεση και σε γλιστερη ασφαλτο. Αφου οταν μπηκα παλι στον ασσο μου νομιζα οτι δεν ειχα φρενα! Ενω της Μιτο απ την αλλη ειναι πολυ αποτομα και πολυ δυνατα, κουραστικά σε καθημερινες συνθηκες.
Επισης αλλη μια διαφορα με τη Μιτο ειναι και στη συμπεριφορα του αυτοκινητου στα προγραμματα Dynamic και Normal. Δειχνει πως η Alfa δουλεψε πανω στο Μιτο και τελειοποιησε 'τους' τροπους του αυτοκινητου στη Giulietta. Στη Μιτο το τιμονι ειναι χωρις λογο βαρυ ακομα και με μικρες ταχυτητες, στη Giulietta αυτο εχει εξαλειφθει, επισης σε φαση επιταχυνσης η Μιτο ηταν σα να εκανε σουζα! Η Giulietta απ την αλλη δειχνει πιο καλα ζυγισμενο αμαξι, παταει πιο στιβαρα και ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες η μουρη της ειναι βιδωμενη κατω και δεν νιωθεις το τιμονι να ελαφρυνει καθολου. Πολυ καλη συμπεριφορα για μπροστοκινητο με τετοια δυναμη και ροπη. Ακομη ειναι πολυ φιλικο και ανετο στους Ελληνικους δρομους και στο προγραμμα Dynamic. H Mito κουραζει λιγο, τη νιωθεις πιο σφικτη.
Τωρα απο θεμα δυναμης με μαγεψε πραγματικα! Για τετοιο αμαξωμα θα πρεπε υποχρεωτικα απο νομοθεσιες ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες να βαζουν τετοια ισχυ! Με δυο γομαρια μεσα και φουλ κλιματισμο εκανα μια δοκιμη σε ανηφορα εβαλα 6η αφησα να πεσουν οι στροφες περιπου 2000 και πατησα γκαζι, τ αμαξι δεν εκανε κιχ, ανεβασε σιγα σιγα και τραβαγε! Η επιταχυνση εν κινησει ειναι πολυ καλη και το εντυπωσιακο ειναι πως δεν το καταλαβαινεις! Εχει τοσο αθορυβο μοτερ και καλη ηχομονωση που τρομαξα οταν ειδα 180 στο κοντερ χωρις πολυ κοπο! Βεβαια η δυναμη και η ταχυτητα εχουν κι ενα τιμημα, την καταναλωση, λογω συνθηκων της δοκιμης ειδα το δεικτη της βενζινης να πεφτει πολυ γρηγορα. Αλλα αν κινηθει καποιος νορμαλ, εχει και auto start stop που απενεργοποιειται αμα θελεις, τοτε η καταναλωση λογικα θα πεφτει σε καλα επιπεδα.
Στα μειον τωρα καποιες μικρες ατελειες σε υλικα και συναρμογη στο εσωτερικο, οι ακαλυπτοι θολοι οταν ανοιγεις το καπω! Επισης απαραδεκτο για μενα που εχουν τον εγκεφαλο του μοτερ εκτεθειμενο στο πισω μερος του μηχανοστασιου οταν στον ασσο η BMW τον εχει σα κρυμενο θησαυρο σε κουτια υδατοστεγη και θηκες αντικραδασμικες! Επισης στα μειον οτι δεν απενεργοποιουνται τα ηλεκτρονικα ευσταθειας.
Σε σχεση με τον ανταγωνισμο δε ξερω τι λεει γιατι δεν εχω οδηγησει πχ Golf Tsi ή Astra Turbo, σιγουρα ομως η Alfa εχει κανει εντυπωσιακα βηματα μπροστα στα αυτοκινητα της. Τωρα απο θεματα αξιοπιστιας ο χρονος και η χρηση θα το κρινουν.
Παντως για μενα ειναι ενα πολυ ομορφο, καλο και δυνατο αυτοκινητο. Η τιμη του βεβαια φλερταρει στα 25χιλιαρικα και σιγουρα ο κοσμος (και εγω) θα διαλεγα να τα δωσω για ενα Γερμανο...
Τελος ευχομαι καποια στιγμη η αγαπημενη μου BMW να αφησει πισω τους ασθενικους ατμοσφαιρικους κινητηρες στα μικρα κυβικα και να κανει οτι κανει ολος ο κοσμος πλεον. Τα μικρα κυβικα με τουρμπο ειναι για μενα πλεον μονοδρομος, ειδικα εκει που εχει φτασει το βαρος στα αμαξωματα.
Αυτα τα ολιγα, συγγνωμη για το μακρυ ποστ αλλα ηθελα να περασω οσο γινεται περισσοτερες πληροφοριες.
Σα σχεδιο εξωτερικα το λες ομορφο αυτοκινητο αν και πισω θυμιζει πολυ το νεο Opel Astra. Μπροστα δεν υπαρχει αμφιβολια οτι προκειται για μια Ιταλιδα! Το εσωτερικο της πολυ καλο με αρκετους χωρους ακομα και για τους πισω. Εκατσα πισω και ειχα αρκετο χωρο για τα ποδια και το κεφαλι και ειμαι 1.88. Ο χωρος αποσκευων καλος, στο μεσο ορο της κατηγοριας. Η ποιοτητα των υλικων πολυ καλη οπως και η συναρμογη τους.
Η εργονομια των χειριστηριων πολυ καλη οπως καλη ηταν και η θεση οδηγησης. Βολευεσαι πολυ γρηγορα και ανετα αφου ρυθμιζεται το φαρδυ πολυ καλο καθισμα και τιμονι οπως θελει ο οδηγος. Η στεφανη του τιμονιου ειναι μονο πολυ λεπτη αλλα δεν ενοχλει αυτο, ουτε μειωνει την πρακτικοτητα. Η ηχομονωση πολυ καλη, απομονωνε τους εξωτερικους ηχους, τριγμοι δεν υπηρχαν και ο κινητηρας ακουγοταν αθορυβος παρα το 'κυνηγι' που εφαγε απο μενα για λιγο!
Τα οργανα πληρη αλλα με μια ενσταση οτι με εντονο ηλιο δεν βλεπεις τιποτα στο Board Computer!
Η αισθηση του κιβωτιου πολυ καλη και σαφης και καθολου 'πλαδαρη' αλλα ουτε και πολυ σφικτη.
Υπαρχει και σ αυτη την Alfa οπως και στη Μιτο ο διακοπτης με τα 3 προγραμματα Dynamic, Normal και All Weather.
Στο Normal το τιμονι ειναι ελαφρυ πολυ και ο κινητηρας εχει αισθητη υστερηση στο γκαζι. Στο Dynamic το αυτοκινητο μεταμορφωνεται, το τιμονι σφιγγει και μειωνεται η υστερηση στο γκαζι και το αυτοκινητο το νιωθεις πιο δυνατο, σαφες, σκληρο (αλλα οχι κουραστικο) και γενικα πιο καλοστημενο. Οι αλλαγες κατευθυνσης και οι στροφες γινονται με σαφηνεια και ακριβεια, το τιμονι δειχνει αρκετα κοφτερο, το μοτερ 'αρπαει' αμεσα με το πατημα του γκαζιου και γενικα το αμαξι το νιωθεις πιο 'ζωντανο!
Τα φρενα του αν και δε φοραει τα Brembo της Μιτο αλλα μονοπιστονες δαγκανες μπροστα, ειναι πολυ καλα, δυνατα, ανθεκτικα στην καταπονηση, προοδευτικα και οχι αποτομα και κουραστικά οπως της Μιτο. Το ABS ενεργοποιωταν μετα απο πολυ πιεση και σε γλιστερη ασφαλτο. Αφου οταν μπηκα παλι στον ασσο μου νομιζα οτι δεν ειχα φρενα! Ενω της Μιτο απ την αλλη ειναι πολυ αποτομα και πολυ δυνατα, κουραστικά σε καθημερινες συνθηκες.
Επισης αλλη μια διαφορα με τη Μιτο ειναι και στη συμπεριφορα του αυτοκινητου στα προγραμματα Dynamic και Normal. Δειχνει πως η Alfa δουλεψε πανω στο Μιτο και τελειοποιησε 'τους' τροπους του αυτοκινητου στη Giulietta. Στη Μιτο το τιμονι ειναι χωρις λογο βαρυ ακομα και με μικρες ταχυτητες, στη Giulietta αυτο εχει εξαλειφθει, επισης σε φαση επιταχυνσης η Μιτο ηταν σα να εκανε σουζα! Η Giulietta απ την αλλη δειχνει πιο καλα ζυγισμενο αμαξι, παταει πιο στιβαρα και ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες η μουρη της ειναι βιδωμενη κατω και δεν νιωθεις το τιμονι να ελαφρυνει καθολου. Πολυ καλη συμπεριφορα για μπροστοκινητο με τετοια δυναμη και ροπη. Ακομη ειναι πολυ φιλικο και ανετο στους Ελληνικους δρομους και στο προγραμμα Dynamic. H Mito κουραζει λιγο, τη νιωθεις πιο σφικτη.
Τωρα απο θεμα δυναμης με μαγεψε πραγματικα! Για τετοιο αμαξωμα θα πρεπε υποχρεωτικα απο νομοθεσιες ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες να βαζουν τετοια ισχυ! Με δυο γομαρια μεσα και φουλ κλιματισμο εκανα μια δοκιμη σε ανηφορα εβαλα 6η αφησα να πεσουν οι στροφες περιπου 2000 και πατησα γκαζι, τ αμαξι δεν εκανε κιχ, ανεβασε σιγα σιγα και τραβαγε! Η επιταχυνση εν κινησει ειναι πολυ καλη και το εντυπωσιακο ειναι πως δεν το καταλαβαινεις! Εχει τοσο αθορυβο μοτερ και καλη ηχομονωση που τρομαξα οταν ειδα 180 στο κοντερ χωρις πολυ κοπο! Βεβαια η δυναμη και η ταχυτητα εχουν κι ενα τιμημα, την καταναλωση, λογω συνθηκων της δοκιμης ειδα το δεικτη της βενζινης να πεφτει πολυ γρηγορα. Αλλα αν κινηθει καποιος νορμαλ, εχει και auto start stop που απενεργοποιειται αμα θελεις, τοτε η καταναλωση λογικα θα πεφτει σε καλα επιπεδα.
Στα μειον τωρα καποιες μικρες ατελειες σε υλικα και συναρμογη στο εσωτερικο, οι ακαλυπτοι θολοι οταν ανοιγεις το καπω! Επισης απαραδεκτο για μενα που εχουν τον εγκεφαλο του μοτερ εκτεθειμενο στο πισω μερος του μηχανοστασιου οταν στον ασσο η BMW τον εχει σα κρυμενο θησαυρο σε κουτια υδατοστεγη και θηκες αντικραδασμικες! Επισης στα μειον οτι δεν απενεργοποιουνται τα ηλεκτρονικα ευσταθειας.
Σε σχεση με τον ανταγωνισμο δε ξερω τι λεει γιατι δεν εχω οδηγησει πχ Golf Tsi ή Astra Turbo, σιγουρα ομως η Alfa εχει κανει εντυπωσιακα βηματα μπροστα στα αυτοκινητα της. Τωρα απο θεματα αξιοπιστιας ο χρονος και η χρηση θα το κρινουν.
Παντως για μενα ειναι ενα πολυ ομορφο, καλο και δυνατο αυτοκινητο. Η τιμη του βεβαια φλερταρει στα 25χιλιαρικα και σιγουρα ο κοσμος (και εγω) θα διαλεγα να τα δωσω για ενα Γερμανο...
Τελος ευχομαι καποια στιγμη η αγαπημενη μου BMW να αφησει πισω τους ασθενικους ατμοσφαιρικους κινητηρες στα μικρα κυβικα και να κανει οτι κανει ολος ο κοσμος πλεον. Τα μικρα κυβικα με τουρμπο ειναι για μενα πλεον μονοδρομος, ειδικα εκει που εχει φτασει το βαρος στα αμαξωματα.
Αυτα τα ολιγα, συγγνωμη για το μακρυ ποστ αλλα ηθελα να περασω οσο γινεται περισσοτερες πληροφοριες.