PDA

Επιστροφή στο Forum : Καλωσήρθα στον "χώρο" σας


GiannisK
29-07-10, 01:47
Χαιρετω ολους τους φιλους του forum!

Καταρχην ειμαι καινουργιος στην πισωκινηση.. με την οποια πιθανοτατα θα ασχοληθω οσονουπω..
Προκειται να αγορασω δικο μου αυτοκινητο και εχω καποιες αποριες και ερωτησεις (σχετικα με καποια μοντελα BMW) και ελπιζω να με βοηθησετε και να με κατατοπισετε αντικειμενικα. :-)

E46 POWER
29-07-10, 01:51
kαλως ορισες...εδω θα λυθει καθε απορια σου να εισαι σιγουρος..ειτε για πισω κινηση ειτε για τετρακινηση...καλα ποσταρισματα!

giannis 116
29-07-10, 02:12
Χαιρετω ολους τους φιλους του forum.

Καλωσηρθες! Θα μας πεις και τι οδηγας να 'καλωσορισουμε' εσενα αλλα και το οχημα σου?!

ThaNOS E46coupe
29-07-10, 15:19
καλος ήρθες στο φόρουμ....καλή διαμονή κ καλά ποσταρίσματα.!!!!!!!!!

christok
29-07-10, 15:23
Welcome!!1

BMWE36
29-07-10, 15:45
Καλως ηρθες..

Dark_Niaou
29-07-10, 15:47
καλώς ήρθες στην παρέα μας και ότι χρειαστείς ανέβασέ το στο ανάλογο section και θα βρείς την απάντηση

GiannisK
30-07-10, 00:26
Γεια χαρα κυριοι.! Ευχαριστω για την υποδοχη. :)

Λοιπον, οπως ειπα κ στην αρχη, ειναι στα σχεδια να αγορασω δικο μου αυτοκινητο.
Αρχικα και για να παρω την γνωμη σας, θα ηθελα να μαθω τι εχετε να πειτε για τα Ε36 γενικα? Εχουν καποια χαρακτηριστικη βλαβη που βγαζουν? ειναι καποιες χρονολογιες παραγωγης προτιμοτερες? (η οτι αλλο εχετε να προσθεσετε.. δεν ξερω..)

Συγκεκριμενα, εχω στο μυαλο μου για 316 ή 318.
Οι διαφορες μεταξυ τους, (οπως η καταναλωση κλπ), ειναι μεσα στις επομενες ερωτησεις μου. :D

Driftakos
30-07-10, 07:58
Καλημερα και απο μενα....Και καλως μας ορισες..
Λεπον, για τα Ε36 που ρωτας. Θα ξεκινησω απο τα αρνητικα.Μιλας για παλια αυτοκινητα, που αρα ειναι εκ των πραγματων αναμενομενο να βγαλουν προβληματα. Επιπλεον θα το αγορασεις μεταχειρισμενο και αρα χωρις να ξερεις την χρηση που του εχει κανει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Και μην πειστεις απο τα γνωστα των μαντραδων οριστε βιβλιο σερβις κτλπ... Μπορουν πανευκολα να σου φτιαξουν οσα βιβλια σερβις θελουν. Τελος επειδη στανταρ ο προηγουμενος θα εχει κανει τις ματσολιες του, τσεκαρε καλα και την καροτσα...

Απο την αλλη τωρα, ειναι ομορφα αυτοκινητα, αρκετα αξιοπιστα, και το θετικο τους ειναι οτι εχουν κυκλοφορησει αρκετα, αρα θα βρεις σχετικα ευκολα ανταλλακτικα στα μεταχειρισμενα.
Για τα μοντελλα που ρωτας, 316 και 318, να προτιμησεις τα μοντελλα μετα του facelift, οπου και αλλαξαν το μοτερ. Το καινουριο εχει λιγα παραπανω αλογα αλλα κυριως δενεχει υδραυλικα ωστηρια, που ειναι μια στανταρ βλαβη του παλιου μοτερ[Μ41 νμζ λεγετε το παλιο και Μ43 το νεο]. Και ειναι και σχετικα ακριβη η επισκευη των ωστηριων.

Κοιτα, σαν νεος στο κομματι της πισωκινησης, καλο ειναι να ξεκινησεις με ενα τετοιο αυτοκινητο.. Σιγουρα δεν ειναι "γρηγορο" αλλα για να μαθεις σιγα σιγα την πισωκινηση ειναι καλος οδηγος.
Και για να προφτασω καποια σχολια, οι οποιοι θα σου πουν να πας σε διλιτρα κτλπ γιατι τα 1600αρια και 1800αρια ειναι αργα και επικινδυνα, θα σου πω οτι αν ηταν τοσο επικινδυνα τοτε δεν θα επρεπε να κυκλοφορουν στους δρομους. Σιγουρα δεν τα λες γρηγορα, αλλα.. Πανε. και επιμενω οτι για αρχη ειναι καλος οδηγος. [και εγω με bmw με ενα Ε36 316 ξεκινησα και μαλιστα προfacelift].

Τελος για την καταναλωση...Ε, ολο και κατι θα καψουν...Βαρυ αμαξωμα, πλακωμα για να παιξεις ανεβαζουν την καταναλωση.

strofimios
30-07-10, 08:26
Αφου εισαι για 36,θα σου προτεινα να βρεις ενα is του 97-99,τα τελευταια που βγηκαν.Ειναι πιο καινουργια απο τα 1ης γενιας και πιο καλα εξοπλισμενα.Επισης τα περισσοτερα ειναι Μ-pack,οποτε δεν θα ξοδευτεις για ζαντες,look κλπ.Εχουν το 1.9 16v (Μ44) μοτερακι που εχει λιγο καλυτερη ροπη απο το παλιο Μ42,καλυτερο ηχο(ειναι και πιο ησυχο) και καιει ελαφρως λιγοτερο καυσιμο.Επισης εχει καποια περιθωρια για βελτιωσεις που μπορουν να σε πανε στα 200+ αλογα.Και φυσικα εισαι κατω απο τα "ενοχα" 2000 κυβικα και εχει και 143 αλογακια.Καθολου ασχημα για αρχη,πιστευω.
Eπισης,κοιταξε αυτο που θα βρεις να εχει ολο τον εξοπλισμο που θες γιατι μπορει να βρεις obc,clima κλπ. στα παλια πολυ φθηνα αλλα θα σε φανε στην εργασια για να στα περασουν.
Απο οσους ηθελαν is και ηξεραν τι αγοραζαν,κανεις δεν εχει μετανιωσει για την αγορα,ουτε καν εγω που ειμαι ο ορισμος του γκρινιαρη!

Driftakos
30-07-10, 08:31
Για τον is τον Μ44 θα συμφωνησω..πολυ καλο μοτερακι....

valantis544
30-07-10, 08:46
Όπως ακριβώς σου τα είπαν και τα παιδιά. Χτύπα οπωσδήποτε ένα is του 97 έως 99 και είσαι κομπλέ. Ο 1900άρης 16βάλβιδος κινητήρας του με τα 140 άλογα κινεί πολύ αξιοπρεπώς το αμάξωμα και πληρώνει τα ίδια τέλη με το 1400άρι. Με τις τιμές που παίζουν αυτόν τον καιρό, μην συμβιβαστείς με κάτι λιγότερο για κανέναν λόγο. Σαν μοντέλο το Ε36 έχει τα κουσούρια του και κάποιες μικροατέλειες, αλλά αν συχνάζεις εδώ μέσα θα τα λύσεις σιγά σιγά όλα και θα το φέρεις στα μέτρα σου. Τίποτα το σοβαρό όμως που να σε κάνει να μην το επιλέξεις για την αγορά σου.

m3e36
30-07-10, 09:15
Γεια χαρα κυριοι.! Ευχαριστω για την υποδοχη. :)

Λοιπον, οπως ειπα κ στην αρχη, ειναι στα σχεδια να αγορασω δικο μου αυτοκινητο.
Αρχικα και για να παρω την γνωμη σας, θα ηθελα να μαθω τι εχετε να πειτε για τα Ε36 γενικα? Εχουν καποια χαρακτηριστικη βλαβη που βγαζουν? ειναι καποιες χρονολογιες παραγωγης προτιμοτερες? (η οτι αλλο εχετε να προσθεσετε.. δεν ξερω..)

Συγκεκριμενα, εχω στο μυαλο μου για 316 ή 318.
Οι διαφορες μεταξυ τους, (οπως η καταναλωση κλπ), ειναι μεσα στις επομενες ερωτησεις μου. :D
εγω φιλε γιαννη θα σου μιλησω σαν πρωιν ιδιοκτητης ε36 316 coupe.
ειχα μοντελο τελος του 97.
αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι να παρεις μοντελο που να εχει μοτερ με καδενα και οχι με ιμαντα χρονισμου.αυτα τα τα μοτερ ειναι απο το 94 και μετα.
επισης καλο θα ητανε να προτιμησεις να εχει ηλεκτρικο βεντιλατερ στο ψυγειο και οχι να ειναι με υδραργυρο το οποιο κομπλαρει οταν ζεσταινεται γιατι αυτα με τον υδραργυρο παρουσιαζουνε προβληματα.
εγω το αυτοκινητο το ειχα 5 χρονια στην κατοχη μου και το ειχα αγορασει με 82000km (δεν ξερω κατα ποσο ητανε πραγματικα....) και το πουλησα με 225000km.
αυτα τα 5 χρονια περαν απο τα servis που εκανα στα οποια ημουνα τυπικοτατος οι ζημιες που μου εβγαλε ηταν ελαχιστες και ηταν οι εξης:
θερμοστατης κοστος περιπου 50-60 ευρω
αντλια νερου το ιδιο περιπου κοστος
συνεμπλοκ στον πισω αξονα κοστος περιπου 200€
αισθητηρας λ κοστος περιπου 180€. (μου ειπανε χαλασε επειδη εβαλα κακης ποιοτητας βενζινη).
αυτες ηταν ολες οι ζημιες στο διαστημα που το ειχα.
εκανα αλλαγη λαδιων καθε 5000km και εβαζα το castrol 15-50 (απλο ορυκτελαιο).
δεν μου εκαιγε σταγονα λαδι σε καθε αλλαγη που του εκανα.
ο κινητηρας δεν παρουσιασε ποτε το παραμικρο προβλημα ουτε τον παραμικρο θορυβο.ποτε δεν ανοιξα το μοτερ εστω να ρυθμισω τις βαλβιδες.
και δεν ειμαι απο τους οδηγους που το πανε συντηρητικα... σε καθε ταξιδι οπου και να πηγαινα ο ρυθμοσ που ταξιδευα ηταν 170-180km μεση ταχυτητα.
εχω κανει ταξιδια να πηγαινω με τερμα γκαζι για μιση ωρα *κολλημενο στο πατωμα* στα 200km (τοσο ειναι η τελικη του ταχυτητα) και να μην παθαινει το παραμικρο..
να ξερεις οτι οι κινητηρες αυτοι απο τα 316 δεν παθαινουν ποτε τιποτα.ειναι σκυλια.σε οποιο συνεργειο και να ρωτησεις θα σου πουνε οτι ειναι αθανατα αρκει να αλλαζεις τα λαδακια στην ωρα τους.
απο καταναλωση...
επειδη εγω παντα ταξιδευα με γρηγορους ρυθμους 170-180km, με αυτο τον ρυθμο ενα τεποζιτο (62lt) μου εβγαζε περιπου 580km.
οταν το πηγαινα τερμα *κολλημενο στο πατωμα το γκαζι* με ενα τεποζιτο εβγαζε 450km το πολυ.
με ρυθμο 120-130km (οταν ειχα τον πατερα μου μεσα) με ενα τεποζιτο εβγαζε 750km περιπου.
γενικα απο τη συμβιωση μου αυτα τα 5 χρονια με το αυτοκινητο αυτο δεν ειχα κανενα απολυτως παραπονο.δεν με αφησε ουτε μια φορα στο δρομο,πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο.
ξεχασα να σου πω να προτιμησεις το αυτοκινητο να εχει δισκοφρενα και πισω γιατι αυτα που εχουνε ταμπουρο στον πισω αξονα υστερουνε παρα πολυ σε φρενο.(του πατερα μου ιδιο μοντελο αλλα τετραπορτο) ειχε ταμπουρα πισω και ειχε τεραστια διαφορα με το δικο μου που ειχε δισκους πισω.

*εχω εναν γνωστο που αυτο το διαστημα πουλαει το δικο του (316 coype).ειναι απο ΚΑΡΔΙΤΣΑ ομως το παιδι αυτο.
το αυτοκινητο το ξερω ειναι παρα πολυ καλο και το παιδι που το εχει ειναι αρρωστος με τη συντηρηση.
επειδη δεν θελω να φαινεται οτι κανω διαφημιση απο εδω μεσα, αν ενδιαφερεσαι στειλε μου pm να σου πω πιο ειναι.το εχει μεσα στο car.gr και από ότι ξερω το δινει σε πολύ καλη τιμη με τα εξτρα που εχει.

GiannisK
30-07-10, 18:06
Πω πω παιδια σας ευχαριστω πολυ όλους για το ενδιαφερον καί για τον κοπο κ χρονο σας....!

Λοιπον, ας τα παρω κ εγω με τη σειρα συμφωνα με αυτα που μου ειπατε.
giannis 116 οδηγαω ενα Accent του 2000 (του πατερα μου) αλλα και αυτο το πλαγιολισθαινω το περισσοτερο δυνατον.. και οχι μονο με χειροφρενακι.. :rockon: χαχα

Καταρχην, να τονισω, οτι (δυστυχως) αυτη τη στιγμη δεν με ενδιαφερει ουτε η δυναμη, ουτε το αν θα κανει ευκολα - δυσκολα - ή καθολου παιχνιδια με τον πωπω του το αμαξι.. Ειναι για αλλα μοτερια αυτα τα πραγματα.
Driftako δικιο εχεις κ εσυ οτι θα ειναι ενταξει σαν πρωτο δικο μου πισωκινητο, αλλα εχω καποια μικρη εμπειρια με ενα Ε30 οποτε δεν θα με χαλαγε και κατι καλυτερο, απλα δεν μπορω τωρα.

Driftako απ'οτι ακουω γενικα, λενε να προτιμας ιδιωτη απο μαντρες. Φανταζομαι εκει να μην παιζει τοση μουφα οσο στις μαντρες.. τι να πω..
Ακομη, το αμαξι πριν το παρω θα ελεγθει απο μηχανικο και μπογιατζη, διαφορετικα δεν το αγοραζω οτι και να μου λενε. Φανταζομαι πως θα φανει αν υπαρχει καποιο οποιοδηποτε "θεματακι".
Για προβληματα, ειχα ακουσει οτι γενικα καινε λαδι. Δεν ξερω ποια μοντελα κλπ, αλλα οτι εχουν αυτο το θεμα, ειδικα τα 18αρια τα is ...
Οσο για τις διαφορες στις χρονολογιες (driftakos-strofimios) θα το ρωτησω και πιο κατω, οποτε πειτε μου αν ξερετε κατι σχετικο.. Γνωριζω μονο οτι τα 18αρια απο '97 και μετα ειναι με καδενα, με καποια αλογα περισσοτερα κ με λιγο καλυτερη ροπη οπως ειπε και ο Strofimios.

Φιλε m3e36 μου ακουγονται καλα τα οσα μου λες απο την προσωπικη σου εμπειρια με το 316 σου (αν και ειναι και το τι αμαξι θα σου τυχει).


Το θεμα ειναι οτι, αυτο που με ενδιαφερει για τωρα, ειναι η καταναλωση. Η οικονομικοτερη επιλογη (αν μπορω να το θεσω ετσι).
Και εχω ακουσει διαφορα πανω σε αυτο το θεμα.... :shakehead
Κατι που μου εχουν πει, ειναι οτι ενα 318 εχει μικροτερη καταναλωση απο ενα 316, λογω περισσοτερης "δυναμης" στο ιδιο βαρος. Για το 318is ομως, μου ειπαν οτι καιει αρκετα.
(Και με την ευκαιρια, μπορω να βρω καπου τα επισημα στοιχεια για τα Ε36, να δω τι καταναλωση καυσιμου δινουν(?) και τι χρονολογιες εβγαιναν & ποτε ακριβως αλλαξαν οι κινητηρες σε Μ43 και Μ44 στα αντιστοιχα μοντελα?)

giannis 116
30-07-10, 18:27
Πω πω παιδια σας ευχαριστω πολυ όλους για το ενδιαφερον καί για τον κοπο κ χρονο σας....!

Λοιπον, ας τα παρω κ εγω με τη σειρα συμφωνα με αυτα που μου ειπατε.
giannis 116 οδηγαω ενα Accent του 2000 (του πατερα μου) αλλα και αυτο το πλαγιολισθαινω το περισσοτερο δυνατον[/B[B]].. και οχι μονο με χειροφρενακι.. :rockon: χαχα

[/COLOR]

Καλωσηρθες λοιπον συνονοματε με το γρηγορο Accent, μονο μη με πετυχεις πουθενα εκει εξω θα με κανεις σουβλακι!!!
Εχουμε κι εμεις στην οικογενεια ενα Accent 1.3 ομως και καταφερα μια φορα (κατα λαθος) οχι απλα να το παντιλικωσω αλλα να το φερω σβουρα, τετ α κε! Τρομος η ελλειψη ESP και η κουλαμαρα μου! Ευτχως καμια ζημια ουτε χτυπημα ανθρωπου... Δε ξερω αν το 2λιτρο εχει Esp αλλα το θεωρω μεγαλη ελλειψη οπως και η ελλειψη ABS στο 1300αρι. Δε ξερω ειπα ομως τι εχει το 2λιτρο.
Με το καλο συντομα να αποκτησεις την ΒΜW που θες!

GiannisK
30-07-10, 20:25
Καλωσηρθες λοιπον συνονοματε με το γρηγορο Accent, μονο μη με πετυχεις πουθενα εκει εξω θα με κανεις σουβλακι!!!
Εχουμε κι εμεις στην οικογενεια ενα Accent 1.3 ομως και καταφερα μια φορα (κατα λαθος) οχι απλα να το παντιλικωσω αλλα να το φερω σβουρα, τετ α κε! Τρομος η ελλειψη ESP και η κουλαμαρα μου! Ευτχως καμια ζημια ουτε χτυπημα ανθρωπου... Δε ξερω αν το 2λιτρο εχει Esp αλλα το θεωρω μεγαλη ελλειψη οπως και η ελλειψη ABS στο 1300αρι. Δε ξερω ειπα ομως τι εχει το 2λιτρο.
Με το καλο συντομα να αποκτησεις την ΒΜW που θες!

Σ'ευχαριστω Γιαννη :)

Παντως μπερδευτηκες λιγο.. εννοουσα οτι εχω το μοντελο του 2000, οχι 2λιτρο..!
Αυτο που εχω ειναι 1300 η full εκδοση (εχει και ABS δηλαδη).
ESP δεν εχει και δεν ξερω πως θα ηταν αν ειχε (αλλα δεν οδηγαω καθολου γρηγορα/επικυνδυνα, μονο παιχνιδια κανω). Παντως δεν με χαλαει καθολου.... Προφανως με βολευει κιολας.... :D

strofimios
30-07-10, 20:39
Φιλε μου απο οσο εχω καταλαβει το πιο οικονομικο απο τα 4κυλινδρα 36αρια ειναι το is.Τωρα εαν σου πω εγω τι νουμερα βλεπω δεν θα με πιστεψεις.Βασικα εξαρταται απο το πως θα το οδηγας,οσο το πατας καιει.Εαν ξερεις να οδηγας οικονομικα μπορεις να πεσεις πολυ χαμηλα,αρκει βεβαια να μην εισαι ολη μερα μεσα στο πηξιμο,σταματα-ξεκινα.Εκει ολα καινε.Θα σε βοηθησει πολυ και το οικονομομετρο,εγω οδηγαω με το μισο ματι στοδρομο και το υπολοιπο στο οργανο!

giannis 116
31-07-10, 04:14
Σ'ευχαριστω Γιαννη :)

Παντως μπερδευτηκες λιγο.. εννοουσα οτι εχω το μοντελο του 2000, οχι 2λιτρο..!
Αυτο που εχω ειναι 1300 η full εκδοση (εχει και ABS δηλαδη).
ESP δεν εχει και δεν ξερω πως θα ηταν αν ειχε (αλλα δεν οδηγαω καθολου γρηγορα/επικυνδυνα, μονο παιχνιδια κανω). Παντως δεν με χαλαει καθολου.... Προφανως με βολευει κιολας.... :D

Α! Οκ! Βασικα ειχα μια αμφιβολια αν εβγαινε σε 2λιτρο το συγκεκριμενο μοντελο! Κι εμας του 2000 ειναι αλλα χωρις ABS δυστυχως. Με ESP και ABS θα ηταν πολυ πιο ασφαλες σιγουρα.

GiannisK
01-08-10, 02:22
Φιλε μου απο οσο εχω καταλαβει το πιο οικονομικο απο τα 4κυλινδρα 36αρια ειναι το is.Τωρα εαν σου πω εγω τι νουμερα βλεπω δεν θα με πιστεψεις.Βασικα εξαρταται απο το πως θα το οδηγας,οσο το πατας καιει.Εαν ξερεις να οδηγας οικονομικα μπορεις να πεσεις πολυ χαμηλα,αρκει βεβαια να μην εισαι ολη μερα μεσα στο πηξιμο,σταματα-ξεκινα.Εκει ολα καινε.Θα σε βοηθησει πολυ και το οικονομομετρο,εγω οδηγαω με το μισο ματι στοδρομο και το υπολοιπο στο οργανο!

Το οικονομομετρο ειναι οντως πολυ καλος συμβουλος για το ποδι..
Τωρα σχετικα με το 18αρι το is, νομιζα πως καιει περισσοτερο απ'ολα οσον αφορα τα 4κυλινδρα. Πιστευα πως το 18αρι το απλο, θα ηταν το πιο οικονομικο.
Για τα 316 δεν συζηταμε καθολου...?

Επισης, αυτο που λες για τα νουμερα εννοεις για καταναλωση? Αν ναι, που μπορω να βρω τα επισημα στοιχεια που δινουν για το καθε μοντελο?

strofimios
01-08-10, 16:16
Ναι για την καταναλωση λεω.Ειχα προχτες 35 λιτρα καυσιμο,μηδενισα τον χιλιομετροδεικτη,και μετα απο 330 χλμ. εχω 15 λιτρα στο ρεζερβουαρ.Αυτο σημαινει 6,1 lt/100km.Φυσικα παω πολυ χαλαρα αλλα οπου βρω ευκαιρεια θα κανω και λιγο τα...δικα μου.

Driftakos
01-08-10, 22:00
Λοιπον, για την καταναλωση... Επειδη ετυχε να εχω οδηγησει και 316, αλλα το παλιο μοτερ, το Μ40, και το Μ44(is)... To is καιει λιγοτερο, ειδικα σε ταξιδια. Εκει ειδα και πολυ καλυτερερες επιδοσεις λογω της επιπλεον ιπποδυναμης και - κυριως - ροπης και λιγοτερη καταναλωση...
Μεσα στην πολη δεν ειδα ιδιαιτερες διαφορες στην καταναλωση... Στα ιδια κυμαινονταν πριν κ μετα, αν και αυτο εξαρταται απο ποδι του οδηγου. το γκαζι ειναι γλυκο σε καθε περιπτωση.
Αλλα, ολα αυτα με την προυποθεση οτι το ποδι δν ειναι κολλημενο στο πατωμα. Ψηλα καιει, και μαλιστα αρκετα.
Οσο αφορα το λαδι..ε , σχεδον ολα τα μοτερακια μπιμβε, το τσιμπανε το λαδακι τους.Αλλο περισσοτερο, αλλο λιγοτερο...αλλα το τσιμπανε.

GiannisK
28-02-11, 11:48
Γεια σας και παλι. Τελικα πηρε μια παραταση το θεμα αυτοκινητο. Τωρα ξανακοιταω τι παιζει και ρε παιδια δεν βρισκω κατι αξιολο απο is μεχρι κανα 5χιλιαρο.. Μονο τα πρωτα is τα Μ42 με ιμαντα..
Και μετα 16αρια..


:tapedshut :confused:

Fairytale
28-02-11, 13:32
Γεια σας και παλι. Τελικα πηρε μια παραταση το θεμα αυτοκινητο. Τωρα ξανακοιταω τι παιζει και ρε παιδια δεν βρισκω κατι αξιολο απο is μεχρι κανα 5χιλιαρο.. Μονο τα πρωτα is τα Μ42 με ιμαντα..
Και μετα 16αρια..


:tapedshut :confused:318is με ιμάντα;
Κάποιο λάθος κάνεις, όλα είχαν καδένα !!!

Καλώς ήλθες στο www.BMW-Motorsport.gr
C U out there

GiannisK
28-02-11, 14:21
318is με ιμάντα;
Κάποιο λάθος κάνεις, όλα είχαν καδένα !!!

Καλώς ήλθες στο www.BMW-Motorsport.gr
C U out there

ωπ.......?! οχι ρε fairytale.. αποκλειεται.. αφου το εχω ψαξει κ το εχω ξανασυζητησει.. οσον αφορα τα Ε36 δηλαδη, τα πρωτα μοτερ τα Μ42 που ηταν 1800cc εχουν ιμαντα ενω στα "facelift" 318is αλλαξε ο κινητηρας και ηταν 1900cc με καδενα, ο Μ44. Ετσι ξερω, ετσι εχω διαβασει, ετσι μου εχουν πει. :)

Και ειχα την απορια αν εχουν διαφορα στην καταναλωση και μεταξυ τους αυτα τα δυο μοτερακια.

Thanx για το καλωσορισμα κιολας!

Driftakos
28-02-11, 14:26
ωπ.......?! οχι ρε fairytale.. αποκλειεται.. αφου το εχω ψαξει κ το εχω ξανασυζητησει.. οσον αφορα τα Ε36 δηλαδη, τα πρωτα μοτερ τα Μ42 που ηταν 1800cc εχουν ιμαντα ενω στα "facelift" 318is αλλαξε ο κινητηρας και ηταν 1900cc με καδενα, ο Μ44. Ετσι ξερω, ετσι εχω διαβασει, ετσι μου εχουν πει. :)

Και ειχα την απορια αν εχουν διαφορα στην καταναλωση και μεταξυ τους αυτα τα δυο μοτερακια.

Thanx για το καλωσορισμα κιολας!

χμ... ο fairy κάτι παραπάνω ξέρει από Μ42... τουλ έτσι νομίζω....;)

Fairytale
28-02-11, 16:47
ωπ.......?! οχι ρε fairytale.. αποκλειεται.. αφου το εχω ψαξει κ το εχω ξανασυζητησει.. οσον αφορα τα Ε36 δηλαδη, τα πρωτα μοτερ τα Μ42 που ηταν 1800cc εχουν ιμαντα ενω στα "facelift" 318is αλλαξε ο κινητηρας και ηταν 1900cc με καδενα, ο Μ44. Ετσι ξερω, ετσι εχω διαβασει, ετσι μου εχουν πει. :)

Και ειχα την απορια αν εχουν διαφορα στην καταναλωση και μεταξυ τους αυτα τα δυο μοτερακια.

Thanx για το καλωσορισμα κιολας!Μην επιμένεις, όλα τα Μ42 (και σε όλο τον κόσμο) από την εποχή του Ε30 318is είχαν καδένα.
M42 με ιμάντα χρονισμού δεν έχει παραχθεί ΠΟΤΕ.
C U out there

Makis_
28-02-11, 17:37
Ο Fairytale έχει δίκιο
Το 318is με τον Μ42 του 1996 που είχα εγώ αλλά και όσα 318is είχαν άλλοι φίλοι μου, ήταν όλα με καδένα ...
Αθάνατο μοτέρ και καταπληκτικό αμάξι...

GiannisK
28-02-11, 19:08
ααααα................... λετε να μπερδευομαι με αλλα μοτερ αλλων κυβικων που αλλαζαν απο ιμαντα σε καδενα? :scratchch
Φυσικα δεν θα επιμεινω παραπανω γιατι προφανως θα ξερετε καπως καλυτερα. Τουλαχιστον το σιγουρο ειναι οτι αλλαζουν τα κυβικα μεταξυ των δυο μοτερ.. εκτος απο ιπποδυναμη κ ροπη, εχουν καποια διαφορα στην καταναλωση?
Γιατι με βλεπω για κανα 316 μεχρι να φτιαχτω λιγο οικονομικα.. :chair:

Makis_
28-02-11, 21:26
Πρόσεξε την διαφορά τιμής μεταξύ 316 και 318is γιατί η διαφορά δύναμης μεταξύ τους είναι αισθητά υπολογίσιμη...
Το 316 δεν πάει μία με το βάρος του και την λίγη δύναμη που διαθέτει.
Θα σε αναγκάσει γρήγορα σε έξοδα αναβάθμισης...

GiannisK
03-03-11, 21:12
Αν και δεν εχω πολλες απαιτησεις για παρον και το αμεσο μελλον, αυτο φοβαμαι για το 316, μηπως τελικα ειναι τοοοσο αργο πια....
Και απ'οσο γνωριζω δεν μπορεις να κανεις κ πολλα (που να αξιζουν) στο 1600αρι μοτερ, ε? Δε λεμε για υπερτροφοδοτηση, μετατροπη, κλπ.

stelmaniac
03-03-11, 22:38
Γεια σου Γιαννη και καλως ορισες(μιλαω πρωτα ευγενικα για να περασω στην επιθεση!!!)...Δε θελω αηδιες τυπου ''ετσι μου ειπαν'', ''ετσι ξερω'', ''ετσι διαβασα'' γιατι οπως σε καθε ειδικευμενο φορουμ, υπαρχουν γκουρου σε καποια θεματα,οποτε αν σου λενε κατι για ενα μπεμβε ειναι ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΟ....

Στο θεμα σου τωρα: Αν εχεις μονο ενα 5χιλιαρο ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ BMW...Παρε κατι πιο φτηνο να σου μεινουν και χρηματα για τα υπολοιπα εξοδα(ασφαλειες-σερβις-μικρομαζεματα)...

Και παλι καλως ηρθες..

bmwnikolase36
04-03-11, 01:32
καθηστε ρε παδια μην το τρομαζεται το παιδι και να καταλιξει να μην παρει bmw!λοιπον φιλε μου.ακου και την δικη μου αποψη μιας και ειμαι κατοχως μιας 316 ε36!(δεν υποστηριζω το αμαξι μου αλλα δεν το υποτημαω κιολας)κοιτα να δεις...απο οτι εχω καταλαβει εσυ δεν πολιενδιαφερεσε στο να τρεχεις και να κανεις τα δικα σου στο δρομο,και εισαι υσιχος οδηγος(οσο γινετε)και σε ενδιαφερει η καταναλοση...το 316 κατα την γνωμη μου ειναι μια χαρα,εχω και αρκετους φιλους που ειναι κατοχοι 318 ις και δεν υπαρχουν και τεραστιες διαφορες στην καταναλοση...ας πουμε εγω ανεβεικα απο καλαματα θεσσαλονικη αποσταση δηλαδη 800χιλ περιπου και εκαψα ενα τεποζιτο +10 ευρο βενζινη!μια χαρα το 318 δηλαδη τι θα εκεγε 3/4?τωρα μεσα στην πολη τον μηνα καιω καπου στα 200 ευρο με καθημερινη χρηση και νορμαλ..και κινηση αλλα οχι και τοση,γιατι βγαινω βραδινες ωρες...και μην ξεχνας οπως σου ειπε και ενας φιλος ποιο πανω μεσα στην κινηση ολα καινε...τωρα εαν θελεις να κανεις και τις παντουλες σου κτλπ ποιο ανετα η καλητερη λυση ειναι το 318 πιστεψε το 40 αλογα παραπανω απο το 316 δεν ειναι και λιγα...για εμενα οποιο και να παρεις ειναι καλη αγορα και τα συγκεκριμενα αυτοκινητα δεν βγαζουν και τοσα προβληματα...τωρα διαλεγεις και περνεις...και μην απογοιτευεσε απο τον φιλο τον stelmanic φιλικα παντα μην παρεξιγιθουμε..ενας φιλος πριν κανα 4μηνο χτυπεισε ενα 318 is Μ pac στην πενα αγρατζουνιστο και το μοτερ φισαει,στα 120χιλ χιλιομετρα στα 5,500 ευρο..αν ψαξεις ολο και κατι θα βρεις!και μην ξεχνας οποιο και απο τα δυο να παρεις ειναι πολυ ομορφα αμαξια και ποτε μια κοπελα δεν ειπε οχι σε bmw!

bmwnikolase36
04-03-11, 01:34
και καλως ηρθες και απο εμενα ξεχασα!:)