PDA

Επιστροφή στο Forum : z3M...ζαντες ! να τις βαλω???


paganis
29-07-10, 16:31
ειμαι κατοχος ενος ζ3 1.9 facelift..! αυτην την στιγμη φοραω 18αρες ασυμμετρες..(φωτο στο προφιλ)! προσφατα, απεκτησα ζαντες γνησιες απο ζ3μ, σε καλη κατασταση!εχοντας σαν δεδομενο...οτι ηθελα να επιστρεψω, σε μικροτερη διασταση(αποκλειστικα 17)..για καλυτερες επιδοσεις(18αρες και 255=θανατος για 1,9)και την αδυναμια μου,για τις συγκεκριμενες ζαντες!! τι κανουμε??? δυστηχως οι πισω ζαντες ...δεν μπαινουν απευθειας...! το οφσετ στις πισω του ζ3μ...ειναι 08ή 09..οποτε θελουν πατεντα...τι μπορουμε να κανουμε? προσωπικα γνωριζω.,.2 τροπους...
α) τορνος για 3-4 χιλιοστα και γυρισμα των εσωτερικων χειλων του φτερου
β) αλλαγη κεντρων απο ζ3μ ή ζ4μ...

πιο ευκολη για μενα ,ειναι η πρωτη λυση....αλλα θεωρητε αξιοπιστη, ωστε να προβω στις απαραιτητες διαδικασιες?
επισης γνωριζει κανεις , καποιον αλλον τροπο , να κουμπωσουν οι ζαντες?

ξερω ..πως θα παιδευτω λιγακι στην προσπαθεια....αλλα οπως και να χει...θα μπουν! οποτε περιμενω προτασεις...με συμβουλες,,ωστε να γινει πιο ευκολο το εργο μου,,και να εχω καποιον οδηγο...! εκ των προτερων,,,ευχαριστω ...

120ihatch
29-07-10, 16:42
ειμαι κατοχος ενος ζ3 1.9 facelift..! αυτην την στιγμη φοραω 18αρες ασυμμετρες..(φωτο στο προφιλ)! προσφατα, απεκτησα ζαντες γνησιες απο ζ3μ, σε καλη κατασταση!εχοντας σαν δεδομενο...οτι ηθελα να επιστρεψω, σε μικροτερη διασταση(αποκλειστικα 17)..για καλυτερες επιδοσεις(18αρες και 255=θανατος για 1,9)και την αδυναμια μου,για τις συγκεκριμενες ζαντες!! τι κανουμε??? δυστηχως οι πισω ζαντες ...δεν μπαινουν απευθειας...! το οφσετ στις πισω του ζ3μ...ειναι 08ή 09..οποτε θελουν πατεντα...τι μπορουμε να κανουμε? προσωπικα γνωριζω.,.2 τροπους...
α) τορνος για 3-4 χιλιοστα και γυρισμα των εσωτερικων χειλων του φτερου
β) αλλαγη κεντρων απο ζ3μ ή ζ4μ...

πιο ευκολη για μενα ,ειναι η πρωτη λυση....αλλα θεωρητε αξιοπιστη, ωστε να προβω στις απαραιτητες διαδικασιες?
επισης γνωριζει κανεις , καποιον αλλον τροπο , να κουμπωσουν οι ζαντες?

ξερω ..πως θα παιδευτω λιγακι στην προσπαθεια....αλλα οπως και να χει...θα μπουν! οποτε περιμενω προτασεις...με συμβουλες,,ωστε να γινει πιο ευκολο το εργο μου,,και να εχω καποιον οδηγο...! εκ των προτερων,,,ευχαριστω ...



τόρνος στις ζάντες ? το κάνουν και αυτό στο ελλάντα ?

paganis
29-07-10, 16:47
τόρνος στις ζάντες ? το κάνουν και αυτό στο ελλάντα ?

θα προτιμουσα ...τεκμηριωμενες αποψεις...! και οχι...απλα σχολια, για να χαμε.. να λεγαμε...! οποιον λοιπον ,εχει γνωση του αντικειμενου...ας δωσει τα φωτα του...

Dim77
29-07-10, 17:24
Αν φας τις ζάντες πάντως θα τις καταστρέψεις. Σίγουρα θα χάσουν μέρος των δυναμικών τους χαρακτηριστικών και κυρίως αντοχής.
Όπως το μέταλλο έχει χυτευθεί για αυτό το offset και κάποιο συγκεκριμένο πάχος σε εκείνο το σημείο, εάν το λεπτύνεις πολύ θα του καταστρέψεις την αντοχή. (και λίγο να το φάς χαλάς το μεταλλικό σκελετό).

Άσε που δεν αρκούν 3-4 χιλιοστά για να χωρέσουν οι ζάντες. (από offset 46 σε ET8 με ίδιο πλάτος ζάντας είναι 38χιλιοστά η διαφορά...εδώ είναι και 2 ίντσες φαρδύτερη...πρέπει να τις φάς 50mm).

Είναι το σημείο (οι ρόδες γενικότερα) που κρατάνε το αυτοκίνητο (και εσένα μέσα) σε επαφή με το δρόμο.

Η σωστή λύση είναι μία, άκρα (ή ολόκληρος άξονας) από Ζ3 Μ (νομίζω θέλει και φαρδύτερα φτερά).

Δε γνωρίζω κατά πόσο η μη τεκμηριωμένη άποψη μου μπορεί να σε βοηθήσει.

Geo_3D
29-07-10, 17:32
Δυστυχως απτην στιγμη που ξεκινησε στραβα η ιδεα(αγορα ζαντων που δεν ταιριαζουν λογω οφσετ),θα πρεπει να δωσεις και περισσοτερα λεφτα να την ισιωσεις,δηλαδη φτερα απο ΜΖ3..μπορει να σου κανουν και απο f/l Z3...Καλα ρε Λευτερη,εσυ να το καταλαβω μεσα στην κ@υλα ησουν για τις ζαντες...αυτος που στις εδωσε,δεν σε προειδοποιησε???

paganis
29-07-10, 18:04
Δυστυχως απτην στιγμη που ξεκινησε στραβα η ιδεα(αγορα ζαντων που δεν ταιριαζουν λογω οφσετ),θα πρεπει να δωσεις και περισσοτερα λεφτα να την ισιωσεις,δηλαδη φτερα απο ΜΖ3..μπορει να σου κανουν και απο f/l Z3...Καλα ρε Λευτερη,εσυ να το καταλαβω μεσα στην κ@υλα ησουν για τις ζαντες...αυτος που στις εδωσε,δεν σε προειδοποιησε???

γιωργο ζ3 facelift εχω....! ..οι ζαντες ηξερα απο πριν...πως δεν μπαινουν απευθειας και πως θα απαιτηθουν πατεντες! απλα ρωταω...τωρα ,τι κανουμε...

Geo_3D
29-07-10, 18:07
sorry δεν το θυμομουν....

paganis
29-07-10, 18:13
sorry δεν το θυμομουν....

οποτε με φτερα απο facelift...κανουμε προκοπη...???

paganis
29-07-10, 19:45
εγινε μια πιο προσεκτικη μετρηση (κατα προσεγγιση..με αλφαδι και χαρακα..) και βρηκα πως το χειλος της ζαντας ,προεξεχει του φτερου κατα 1.3cm! η ζαντα που φοραω τωρα ,ειναι μεσα απο το χειλος...κατα 1.2cm..οποτε μιλαμε για συνολικη διαφορα 2,5 cm!!! οποτε ..εχουμε σημαντικο προβλημα.....

stamos ci
14-11-10, 22:58
εγινε μια πιο προσεκτικη μετρηση (κατα προσεγγιση..με αλφαδι και χαρακα..) και βρηκα πως το χειλος της ζαντας ,προεξεχει του φτερου κατα 1.3cm! η ζαντα που φοραω τωρα ,ειναι μεσα απο το χειλος...κατα 1.2cm..οποτε μιλαμε για συνολικη διαφορα 2,5 cm!!! οποτε ..εχουμε σημαντικο προβλημα.....
φατεσ στον τορνο αδερφε και χοστεσ πανο απλα τηα χρειαστει να βαλεισ πιο στενα λαστιχα πισο

E36 RULES!!
14-11-10, 23:01
Tα φτερά δεν γινεται να τα φαρδύνουν λιγο?

ThaNOS E46coupe
14-11-10, 23:12
φατεσ στον τορνο αδερφε και χοστεσ πανο απλα τηα χρειαστει να βαλεισ πιο στενα λαστιχα πισο

stamos εσύ θα το έκανες στο δικό σου? Άν ήσουν στη θέση του παγάνη? το παλικάρι ζήτησε τεκμιριωμένες απαντήσεις κ όχι να λέει ο καθένας ότι θέλει χωρίς να νοιάζεται για την ασφάλεια του οδηγού-των συνεπιβατών και του αυτοκινήτου......πίο πάνω αναφέρθηκε πως οι ζάντες ακόμη και με 4 χιλιοστά χάνουν την αξιοπιστία τους....λές τα τις φάει στον τόρνο και να τις πετάξει απάνω να κάνει δουλειά του? Εγώ τον κόβω να αγοράζει κανα οικόπεδο με τις πόρτες......

Fairytale
15-11-10, 01:29
Ας μας πει ο Λευτέρης τι έκανε τελικά...
C U out there

george316
15-11-10, 08:25
η πιο σωστη λυση ωστε να βαλεις τις πολυποθητες ζαντες ειναι να βρεις τα ακρα του Z3M.
και σωστος θα εισαι και οι ζαντες σου θα ειναι αθικτες.
τορνος,φαγωματα φτερων κλπ κλπ το μονο που θα σου κοστισει ειναι χρημα,χασιμο μεταπωλησης(αν καποιος γνωριζει δεν νομιζω να το πορτιμησει(λεμε τωρα)) και φυσικα ανασφαλεια!
μην φας τις ζαντες στο τορνο..
εδω σου λενε οτι και να τις πας για διορθωση που θα σου φανε λιγο τα χειλη και δεν το συνιστουν.....

paganis
15-11-10, 08:26
οι ζαντες τελικα φορεθηκαν επανω! η διαδικασια ηταν δυσκολη ...αλλα εν τελη ...το αποτελεσμα ικανοποιητικο! αρχικα.. γυρισα (μετωπο)τα χειλακια του φτερου (φεντερ ρολλινγκ) και δοκιμασα διαφορα σετ ελαστικων...235 , 245...και διαφορα προφιλ - μαρκες ελαστικων ωσπου κατεληξα στο ιδανικο...αφου ομως και παλι εβρισκα ελαχιστα...φουσκωσα και τα φτερα μερικα χιλιοστα ωστε να δημιουργησω το διαστημα ασφαλειας που ηθελα..και εφαγα 3mm σε τορνο, αφου το παχος των κεντρων το επετρεπε!αφου λοιπον ...ελυσα το προβλημα των φτερων...περασα σε πιο σκληροπυρηνικη οδηγηση...οποτε διαπιστωσα πως σε οριακες καταστασεις ...βρισκει στο προφυλακτηρα και στον θολο...το προβλημα λυθηκε με τροχισμα του προφυλακτηρα εσωτερικα..και λυγισμα του θολου και αλλαγη του σχηματος με θερμοπιστολο...

paganis
15-11-10, 10:26
εβαλα και μια φωτο στο προφιλ μου...για οποιον θελει να το δει!

stamos ci
15-11-10, 13:20
stamos εσύ θα το έκανες στο δικό σου? Άν ήσουν στη θέση του παγάνη? το παλικάρι ζήτησε τεκμιριωμένες απαντήσεις κ όχι να λέει ο καθένας ότι θέλει χωρίς να νοιάζεται για την ασφάλεια του οδηγού-των συνεπιβατών και του αυτοκινήτου......πίο πάνω αναφέρθηκε πως οι ζάντες ακόμη και με 4 χιλιοστά χάνουν την αξιοπιστία τους....λές τα τις φάει στον τόρνο και να τις πετάξει απάνω να κάνει δουλειά του? Εγώ τον κόβω να αγοράζει κανα οικόπεδο με τις πόρτες......

φιλε για να το λεο το εχο κανει και σε πλιροφορο και ο επομενοσ ιδιοκτιτισ τοθ ζ 3 μου τοε χει σκισι και δεν εχει παρει κανενα οικοπεδο

Libanner
15-11-10, 16:33
Λευτέρη μεγάλη βαβούρα για να μπουν,αλλά σου αρέσουν εσένα αυτά!Όπως και να έχει το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει και η όλη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τις υπερβολικές 18άρες...

paganis
15-11-10, 18:13
Λευτέρη μεγάλη βαβούρα για να μπουν,αλλά σου αρέσουν εσένα αυτά!Όπως και να έχει το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει και η όλη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τις υπερβολικές 18άρες...

θοδωρη παιδευτηκα...αλλα αξιζε! το αυτοκινητο ..πηρε αρκετα τα πανω του( απο αυτοκινητο που ετρωγα 1 καροτσα στα 400 μετρα ,τωρα ειμαι 2 μπροστα)..επισης φρεναρει καλυτερα (λογω μικροτερης αναρτομενης μαζας) αλλα και στριβει καλυτερα λογω του φαρδυτερου μετατροχιου...! επισης θεωρω οτι πλεον εγινε πιο ομορφο...και διαχρονικο...ασε που τα 17αρια ελαστικα ειναι φθηνοτερα-βρισκεις και ευκολα μεταχειρισμενα...και ντριφταρω χωρις να σκεφτομαι τα εξοδα των 18αριων..