PDA

Επιστροφή στο Forum : The BMW M GmbH product range as from the autumn of 2010


BMW Power
05-08-10, 09:48
More dynamic handling, more diversity, more individuality: The BMW M GmbH product range as from the autumn of 2010.

04.08.2010 BMW Press Release

Stallion3.2
07-08-10, 20:37
Έχω την εντύπωση πως τα τελευταία χρόνια η bmw με το m division έχει χάσει ολίγον τί την μπάλα, εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι:
η -ένδοξη- ιστορία της σειράς M ξεκίνησε με ένα σουπερκαρ που το έφτιαχνε η Lamborghini και ένα homologation special που ήταν η επιτομή του τρίπτυχου ελαφρύ-δυνατό-ζυγισμένο και φτάσαμε στα MScania που απορροφούν τα κονδύλια εξέλιξης που ΔΕΝ πάνε σε εκδόσεις CSL και M της Ζ4 ενώ για σουπερκαρ ούτε κουβέντα, επίσης το υστερικό στροφάρισμα των ατμοσφαιρικών θυσιάζεται υπερ των υπερτροφοδοτούμενων ίππων. προσωπικά, το τονίζω, βλέπω ότι για να αρπάξουν γρήγορα και έυκολα λευτά απο άσχετους φραγκάτους (Τεξανούς,Ρώσους και Άραβες) έχουν ξεχάσει τις παραδοσιακές αξίες των Μ που είναι η λυσσαλέα επίθεση σε κάθε είδους στροφή και μικρά -σχετικά- μοτέρ με υψηλή απόδοση. τι δουλειά έχουν να φέρουν σήμα Μ οι Χ5 και Χ6 (που φάγανε και το κατάλληλο κράξιμο απ'όλους τους παραδοσιακούς δημοσιογράφους αυτοκινήτου)? ακόμα και η -τρομερή, πολύ θα ήθελα να έχω μια- Ε92 νομίζω ότι είναι 'λιγότερο' Μ απο την Ε46, ελπίζω στο μέλλον να δούμε 'πιο σωστές' Μ.. όπως μια Ζ4 και μια Μ3 με τρίλιτρο, το πολύ, μοτέρ με 300+ άλογα αλλά πολύ κάρμπον, λιγότερη πολυτέλεια και θεικό στήσιμο και ας υπάρχει 3άρα V8 με 500 άλογα αλλά με άλλο όνομα, ας τη λένε αλλιώς αλλά όχι Μ. Γνώμη μου ε, δεν είμαι κάτοχος (θα ήθελα μια Ε46CSL) αλλά έτσι το βλέπω..

Fairytale
07-08-10, 21:10
Η μαύρη αλήθεια είναι ότι κατασκευάζονται ///M αυτοκίνητα για να πρωταγωνιστούν σε κόντρες στο U-tube.
H ακόμα πιο μαύρη είναι ότι αυτό το profil πουλάει αυτοκίνητα.
C U out there

E36 M POWER
09-08-10, 07:41
παιδια ας κοιταξουμε την αληθεια καταματα μιας και ειναι μπροστα στα ματια μας....
τα λεφτα ειναι το παν.... τι πουλαει; αυτο φτιαζουν!
απο την αλλη βεβαια εχω και την ακολουθη αποψη...
θελουν πολυτελεια, γιατι ας μη ξεχασουμε και το Ε30 στην εποχη του το θεωρουσαν ενα πολυτελεστατο αυτοκινητο. θελουν δυναμη, οπως επεισης εκεινη την εποχη τα 2++ hp ηταν πολλα για ενα αυτοκινητο.
πολυτελεια χαριζει ακομα η νεα 3αρα της BMW οπως επεισης και η καινουργια ///Μ χαριζει τρελη δυναμη... φυσικα οταν μιλαω για δυναμη δεν εννοω μονο hp στο κινητητα αλλα και το τελειο στησιμο που ειχαν ανεκαθεν ολα τα ///Μ... ετσι λοιπον για να συνεχισει ακομα να κραταει αυτο το τελειο αποτελεσμα των υπεραυτοκινητων της η ///Μ αποφασισε να τα ελαφρωσει μπροστα βαζοντας μικροτερους κινητηρες με χρηση τουρμπο....
το κακο για εμενα ειναι οτι βιαζονται ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες να αναπτυχθουν αποτομα.... και εχουμε φτασει πλεον στο σημειο που εκει που ειχες πριν απο 20 χρονια ενα αυτοκινητο με 200hp και ελεγες οτι πυροβολει πλεον εχεις ενα με τα διπλασια και παλι δε σου φτανουν...

αυτες ειναι οι αποψεις μου απο τα λιγα που ξερω και ελπιζω να μη κατακριθω απο αυτες...:pimp:

moutris
09-08-10, 09:39
Το θέμα με τους κινητήρες απασχολεί αρκετό κόσμο γύρω από τα ///Μ....Εγώ προσωπικά, όπως και αρκετοί που γνωρίζω, θα δυσκολευτώ να χωνέψω έναν τουρμποκινητήρα πίσω απ'το έμβλημα όσο προσεγμένος+να είναι....Αυτή η ωμή δύναμη φαίνεται αναντικατάστατη και οχι άδικα......Εύχομαι και προσεύχομαι για τα καλύτερα πάνω σε ενα ///Μ με βλέμμα θετικό...........:cheers: