PDA

Επιστροφή στο Forum : Lancia Stratos 2010!


Stallion3.2
05-08-10, 19:52
είναι ειδική παραγγελία με μηχανικά μέρη απο Ferrari 430 Scuderia και ανθρακονημάτινο αμάξωμα. κόστος κοντά στο 1 εκ. ευρώ και ίσως να φτιαχτούν μερικές ακόμα αφού πήρε φουλ ομολογκασιόν και βγάζει κανονικά πινακίδες!

http://img266.imageshack.us/img266/9081/56193719.jpg

http://img838.imageshack.us/img838/2746/stratos2.jpg

http://img825.imageshack.us/img825/3693/nuovalanciastratos01.jpg

http://img412.imageshack.us/img412/460/nuovalanciastratos02.jpg

η ασημένια είναι μοντέλο σε κλίμακα 1:1 απο πηλό για να πάρει το ok.

nfot
05-08-10, 20:15
Ιδιαιτερα ομορφο, ξεχωριστο.

///M_Spartan
05-08-10, 22:25
Αυτο μαλιστα !!!!
Εχω κολλησει και το χαζευω οπως οταν ημουν πιτσιρικας
και χαζευα το παλιο.....!!!!
Τεχνικα στοιχεια θα μαθουμε ???

Fairytale
05-08-10, 22:30
Με κόστος στα 1.000.000e θα είναι πιο ακριβή από την Βugatti Veyron όμως, χωρίς να είναι πιο γρήγορη.
C U out there

Κωνσταντίνος
05-08-10, 22:42
Για μένα είναι έκτρωμα. Κακάσχημη. Ειδικά σε σύγκριση με την απίστευτα όμορφη παλιά Stratos.
Γούστα είναι αυτά...

oldcarskickass
06-08-10, 08:48
Με κόστος στα 1.000.000e θα είναι πιο ακριβή από την Βugatti Veyron όμως, χωρίς να είναι πιο γρήγορη.
C U out there

Την ΚΑΘΑΡΗ - ΑΓΝΗ ιταλική πο@@νιά την πλερώνεις.

The king is dead, long live the king.

BMW Power
06-08-10, 10:41
Μόνο από πίσω είναι ενδιαφέρον σαν σχήμα, όσο πρόστυχο και αν ακούγετε αυτό.

Respect στην Original

greekm3
06-08-10, 11:41
μου αρεσει ..και θα ηθελα καποια στιγμη να το δω να κυκλοφορει στους δρομους....αλλα φυσικα επόυδενι με αυτη την τιμη.......

strofimios
06-08-10, 13:10
Πολλα τα λεφτα.Ισως να ειναι μια καλη επενδυση,εαν βγουν ελαχιστες.Αλλιως με τοσα λεφτα,ενταξει και με λιγα παραπανω,παιρνεις veyron ή zonda R

Nikos M5
06-08-10, 13:24
Πιθανον το 1 εκ ευρω να ηταν το κοστος της one off ειδικης παραγγελιας ... διαφορετικα αν βγουν στην αγορα να πουλησουν σε αυτη την τιμη θα τους παρουν με τις τοματες......σα κακη διασκευη τραγουδιου μου φαινεται...σα να παρεις τον υμνο "you'll never walk alone" απ το Αnfield, να το κανεις hip hop και να το δωσεις στην Καλομοιρα να το πει στα Mad awards....αγαπαμε παλιο Stratos (με γραφικα Alitalia).
O Fairy εχει δικιο......ακριβοτερη και απο Veyron ???

paganis
06-08-10, 13:33
πιο πολυ, μου μοιαζει για φουτουριστικη δημιουργια κορεατικου εργοστασιου! δυστηχως ..δεν βλεπω τιποτα απο την ιταλικη καλλιτεχνια..

strofimios
06-08-10, 13:34
αγαπαμε παλιο Stratos (με γραφικα Alitalia).

Aυτη ξερετε αυτην εμπιστευεστε!
http://www.youtube.com/watch?v=J5otpImadfk&feature=related

yiannis2002
06-08-10, 13:47
Το ιταλικό μάρκετινγκ τα έχει ισοπεδώσει όλα, ξεθάβει παλιά ονόματα και τα βάζει σε οχήματα που ναι μεν έχουν χαρακτήρα αλλά δεν έχουν ούτε το 10% του χαρακτήρα των παλιών.

TAZ118!
06-08-10, 15:27
1.000.000 για ενα Lancia του 2010???ΕΙναι σοβαροι?:smashtard

Enema
06-08-10, 17:00
Προσωπικα το βρισκω παρα πολυ ομορφο.
Αν ειχα 1.000.000, θα το αγοραζα, παντα με την προυποθεση οτι θα ηταν one off, και δεν θα το εβγαζαν στην παραγωγη (οπως μια χρυση φεραρι που βασιστικε πανω στην 599). Veyron, zonda, koenigsegg κλπ υπεραυτοκινητα που πιανουν 12.435 mach προσωπικα δεν μου λενε απολυτως τιποτα.

Stallion3.2
07-08-10, 10:48
μα εννοείται ότι το σχεδόν 1εκ. που κοστίζει περιλαμβάνει το κόστος των μηχ.μερών μιας 430 scuderia, τα έξοδα για την ομολογκασιόν για να πάρει κανονικά πινακίδες, την εξέλιξη ενός μοναδικού πλαισίου και τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος και του σχήματος της Stratos. με αυτά τα δεδομένα σχεδόν τσάμαπ βγαίνει. απο την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να μην αρέσει αυτή η stratos και να αρέσει η παλιά..αφού είναι σχεδόν πανομοιότυπες, η δεν σου αρέσει καμία η σου αρέσουν και οι δύο η απλά έχεις αρνητική διάθεση προς οτιδήποτε ιταλικό των τελευταίων ετών

yiannis2002
07-08-10, 13:30
μα εννοείται ότι το σχεδόν 1εκ. που κοστίζει περιλαμβάνει το κόστος των μηχ.μερών μιας 430 scuderia, τα έξοδα για την ομολογκασιόν για να πάρει κανονικά πινακίδες, την εξέλιξη ενός μοναδικού πλαισίου και τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος και του σχήματος της Stratos.

ποιά ομολογκασιόν?
αν ηταν τοσο ακριβο το να λάβει εγκριση τύπου ενα αυτοκίνητο θα πληρώναμε 200 χιλ ευρώ τα panda. Άσε που αν χρησιμοποιεί το πάτωμα της 430 στις περισσότερες χωρες του κόσμου δεν χρειάζεται να πάρει εγκριση τύπου εφόσον έχει πάρει η 430. Τα δικαιώματα χρησης του ονόματος και του σχήματος , το οποίο ανήκει στην λάντσια γιατί να το επιβαρυνθει ο αγοραστής? δεν ανήκουν ήδη στην εταιρεία?
μηπως κοροιδευομαστε?

Dim77
07-08-10, 14:41
μα εννοείται ότι το σχεδόν 1εκ. που κοστίζει περιλαμβάνει το κόστος των μηχ.μερών μιας 430 scuderia, τα έξοδα για την ομολογκασιόν για να πάρει κανονικά πινακίδες, την εξέλιξη ενός μοναδικού πλαισίου και τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος και του σχήματος της Stratos. με αυτά τα δεδομένα σχεδόν τσάμαπ βγαίνει. απο την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να μην αρέσει αυτή η stratos και να αρέσει η παλιά..αφού είναι σχεδόν πανομοιότυπες, η δεν σου αρέσει καμία η σου αρέσουν και οι δύο η απλά έχεις αρνητική διάθεση προς οτιδήποτε ιταλικό των τελευταίων ετών

Δηλαδή αν επειδή σε κάποιον (εμένα), μου αρέσει η ascona B, ή το manta, θα ήταν ωραίο να δοθούν άπειρα χρήματα για να μετασκευάσουν ένα σύγχρονο opel astra/insigna σε ένα ''σύγχρονο'' ascona-manta?

Η (αντίστοιχα) ένα 159 1750TB σε Fiat 131 TC?

Όπως λές και εσύ όμως μήπως τελικά θεοποιούν οι φίλοι των ιταλικών, οτιδήποτε παρουσιάσει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ακόμη και ως project ή υπερ-ειδική κατασκευή (εξαιρετικά περιορισμένης ή και μοναδικής κατασκευής?).

Ας το έκαναν μαζική παραγωγή (αν μπορεί να θεωρηθεί έτσι) όπως με την alfa 8c.

Stallion3.2
07-08-10, 17:25
ποιά ομολογκασιόν?
αν ηταν τοσο ακριβο το να λάβει εγκριση τύπου ενα αυτοκίνητο θα πληρώναμε 200 χιλ ευρώ τα panda. Άσε που αν χρησιμοποιεί το πάτωμα της 430 στις περισσότερες χωρες του κόσμου δεν χρειάζεται να πάρει εγκριση τύπου εφόσον έχει πάρει η 430. Τα δικαιώματα χρησης του ονόματος και του σχήματος , το οποίο ανήκει στην λάντσια γιατί να το επιβαρυνθει ο αγοραστής? δεν ανήκουν ήδη στην εταιρεία?
μηπως κοροιδευομαστε?

η ομολογκασιόν για τα κοινής παραγωγής αυτοκίνητα κοστίζει περίπου 8 εκ. ευρώ και μοιράζεται στα παραγώμενα αυτοκίνητα. για τις ειδικές περιπτώσεις όπου η παραγωγή είναι μειωμένη και για τους λεγόμενους 'ειδικούς' κατασκευαστές αυτό δεν ισχύει και πληρώνουν απο μερικές εκ. χιλιάδες εως περίπου 1.5 εκ. αναλόγως του πόσο περιορισμένη θα είναι η πραγωγή του οχήματος. άρα τα έξοδα αυτά αφού φτιάχτηκε ΜΟΝΟ ΜΙΑ τα επωμίστηκε ΟΛΑ ο ιδιοκτήτης της. τα διακαιώματα χρήσης του σχήματος πληρώθηκαν στην FGA γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι παραγωγής fiat (lancia) αλλά του οίκου που ανέλαβε την κατασκευή του ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ της fiat.


Δηλαδή αν επειδή σε κάποιον (εμένα), μου αρέσει η ascona B, ή το manta, θα ήταν ωραίο να δοθούν άπειρα χρήματα για να μετασκευάσουν ένα σύγχρονο opel astra/insigna σε ένα ''σύγχρονο'' ascona-manta?

Η (αντίστοιχα) ένα 159 1750TB σε Fiat 131 TC?

Όπως λές και εσύ όμως μήπως τελικά θεοποιούν οι φίλοι των ιταλικών, οτιδήποτε παρουσιάσει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ακόμη και ως project ή υπερ-ειδική κατασκευή (εξαιρετικά περιορισμένης ή και μοναδικής κατασκευής?).

Ας το έκαναν μαζική παραγωγή (αν μπορεί να θεωρηθεί έτσι) όπως με την alfa 8c.

δεν μετασκευάστηκε κανένα αυτοκίνητο. το πλαίσιο είνει εντελώς νέο και ΔΕΝ εχει πάτωμα ferrari αλλά μόνο τα μηχανικά μέρη. νομίζω ότι οι απαντήσεις μου είναι αρκετά τεκμηριωμένες για να κάνουμε σοβαρή κουβέντα και όχι αρλούμπες για manta/insignia..... το ποιό σωστό παράδειγμα θα ήταν 'δηλαδή αν πάω στην bmw και τους πώ να μου φτιάξουν την αναβίωση της m1 με το μοτέρ της m5/m6 αλλά με εντελώς νέο πλαίσιο και με όλα τα πιστοποιητικά ώστε να μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, πόσο θα με χρεώσουν?'

jim_pas
07-08-10, 17:48
το ποιό σωστό παράδειγμα θα ήταν 'δηλαδή αν πάω στην bmw και τους πώ να μου φτιάξουν την αναβίωση της m1 με το μοτέρ της m5/m6 αλλά με εντελώς νέο πλαίσιο και με όλα τα πιστοποιητικά ώστε να μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, πόσο θα με χρεώσουν?'

όσο μπορούν....:clap:

Enema
07-08-10, 20:09
αν πάω στην bmw και τους πώ να μου φτιάξουν την αναβίωση της m1 με το μοτέρ της m5/m6 αλλά με εντελώς νέο πλαίσιο και με όλα τα πιστοποιητικά ώστε να μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, πόσο θα με χρεώσουν?'

Θα τα βρειτε στο τελος μωρε.... (greek style) :pth:

yiannis2002
07-08-10, 21:15
η ομολογκασιόν για τα κοινής παραγωγής αυτοκίνητα κοστίζει περίπου 8 εκ. ευρώ και μοιράζεται στα παραγώμενα αυτοκίνητα. για τις ειδικές περιπτώσεις όπου η παραγωγή είναι μειωμένη και για τους λεγόμενους 'ειδικούς' κατασκευαστές αυτό δεν ισχύει και πληρώνουν απο μερικές εκ. χιλιάδες εως περίπου 1.5 εκ. αναλόγως του πόσο περιορισμένη θα είναι η πραγωγή του οχήματος. άρα τα έξοδα αυτά αφού φτιάχτηκε ΜΟΝΟ ΜΙΑ τα επωμίστηκε ΟΛΑ ο ιδιοκτήτης της. τα διακαιώματα χρήσης του σχήματος πληρώθηκαν στην FGA γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι παραγωγής fiat (lancia) αλλά του οίκου που ανέλαβε την κατασκευή του ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ της fiat.



για αυτό που γράφεις υπάρχει κάποια αξιόπιστη πηγή?

Stallion3.2
07-08-10, 23:36
δεν είμαι κατασκευαστής... αλλά διαβάζω χρόνια τώρα ειδικό τύπο απο 3 διαφορετικές χώρες και την ψάχνω κάπως. τις τιμές δεν τις θυμάμαι ακριβώς αλλά σε κάποιο άρθρο τις ανέφεραν και ήταν στο περίπου αυτές. για το ειδικό καθεστώς τον μικρών εταιριών πρέπει να ευχαριστούμε τους Βρετανούς που πίεσαν για να δίνεται ομολογκασιόν χωρίς crash test αλλά μόνο με μελέτη για την αντοχή του πλαισίου για να μπορούν να επιβιώσουν οι διάφορες aston martin,TWR,lotus κλπ. το ποιός είναι ειδικός κατασκευαστής και ποιός όχι ορίζεται απο το καθεστώς ιδιοκτησίας και την μέγιστη παραγωγή που πετύχανε τα προηγούμενα χρόνια. ειδικός κατασκευαστή πχ δεν θεωρείται ούτε η ferrari ούτε η porsche που ανήκουν σε μεγάλους ομίλους ενώ θεωρείται η aston που είναι ανεξάρτητη και βεβαίως οι σχεδιαστικοί οίκοι

Κωνσταντίνος
08-08-10, 00:14
απο την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να μην αρέσει αυτή η stratos και να αρέσει η παλιά..αφού είναι σχεδόν πανομοιότυπες, η δεν σου αρέσει καμία η σου αρέσουν και οι δύο η απλά έχεις αρνητική διάθεση προς οτιδήποτε ιταλικό των τελευταίων ετών

Εγώ πάλι απορώ που δεν μπορείς να καταλάβεις.
Μου αρέσει αφάνταστα η παλιά.
Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το πράμα στις φώτο.
Και δεν έχω καμμία απολύτως αρνητική διάθεση. Ισα ίσα είμαι φαν και του σύγχρονου του Ιταλικού design.

Stallion3.2
08-08-10, 08:43
ok. άλλωστε το γούστο είναι υποκειμενικό και δεν μπορείς να το κρίνεις παρά μόνο να το σχολιάσεις, εδώ υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που γουστάρουν panamera,x6,tiida πχ. εγώ πάντως τα βλέπω σχεδόν πανομοιότυπα και αν είχα κάτι να πώ θα ήταν για τα μπροστινά φανάρια και για το γεγονός ότι θα μπορούσαν απλά να εμπνευτσούν απο τη stratos και όχι να την αντιγράψουν σχεδόν

EVERGET
08-08-10, 12:56
Θα ήταν πλέον βεβήλωση να εμφανιζόταν ένα supercar αναβίωση της stratos κ να έφερε τα σήματα της lancia, μιας παρηκμασμενης εταιρίας που ο μόνος λόγος που υπάρχει σήμερα είναι για να δανειζει μοντέλα στην Chrysler! Κρίμα που οι managers του ομίλου fiat την τελευταία 15 ετια έχουν καταστρέψει δυο εταιρίες οροσημα της αυτοκίνησης! Όσο για το project stratos πραγματικά δε μου λέει τίποτα αφού μαγκιά θεωρώ να εξελίξεις κ να βγάλεις σε "line production" ένα τέτοια αυτοκίνητο ως αντίπαλο των italia, lp-570, DBS, gt2...Ένα project σαν αυτό της νέας stratos θα μπορούσε να τρέξει η οποιαδήποτε μικρή εταιρία τύπου "workshop". Γενικα το μεγάλο κόστος κ R&D δεν πέφτει στην εξέλιξη του προιοντος αλλά στην εξέλιξη των manufacturing process & facilities ώστε να εχεις ένα αξιόπιστο προιον, πράγμα που στο project production που θα κατασκευάζεται η stratos είναι ανύπαρκτο!

Driver M
08-08-10, 15:36
Θα ήταν πλέον βεβήλωση να εμφανιζόταν ένα supercar αναβίωση της stratos κ να έφερε τα σήματα της lancia, μιας παρηκμασμενης εταιρίας που ο μόνος λόγος που υπάρχει σήμερα είναι για να δανειζει μοντέλα στην Chrysler! Κρίμα που οι managers του ομίλου fiat την τελευταία 15 ετια έχουν καταστρέψει δυο εταιρίες οροσημα της αυτοκίνησης! Όσο για το project stratos πραγματικά δε μου λέει τίποτα αφού μαγκιά θεωρώ να εξελίξεις κ να βγάλεις σε "line production" ένα τέτοια αυτοκίνητο ως αντίπαλο των italia, lp-570, DBS, gt2...Ένα project σαν αυτό της νέας stratos θα μπορούσε να τρέξει η οποιαδήποτε μικρή εταιρία τύπου "workshop". Γενικα το μεγάλο κόστος κ R&D δεν πέφτει στην εξέλιξη του προιοντος αλλά στην εξέλιξη των manufacturing process & facilities ώστε να εχεις ένα αξιόπιστο προιον, πράγμα που στο project production που θα κατασκευάζεται η stratos είναι ανύπαρκτο!

Kαταρχάς, η lancia δεν ηταν ποτέ σπορ εταιρεία όπως νομίζουν κάποιοι. Το ότι έβγαλε δυο φανταστικά ραλλίσια αυτοκίνητα (delta, stratos) δε σημαίνει ότι αυτός ήταν ο βασικός της προσανατολισμός. Κατά συνέπεια, η σημερινή delta με την πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση (δεν είναι απαραίτητο να αρέσει σε όλους, σίγουρα όμως δεν περνά απαρατήρητη), τους άπλετους για το μέγεθος του αυτοκινήτου χώρους, την καταπληκτική ποιότητα κύλισης και τους δυνατούς κινητήρες, μόνο αυτοκίνητο παρηκμασμένης εταιρείας δε μπορεί να χαρακτηριστεί.

Η lancia σίγουρα έχει περάσει τεράστια κάμψη τα τελευταία χρόνια (με τη delta προηγούμενης γενιάς, το ραφιναρισμένο tempra το dedra κλπ), αλλά με αυτοκίνητα όπως την κομψή ypsilon, την όμορφη (αλλά μέχρι εκεί δυστυχώς) lybra και φυσικά, την πιο ιδιαίτερη λιμουζίνα της κατηγορίας, τη thesis, δε μπορεί να πει κανείς ότι έχει απομακρυνθεί από τον αρχικό της χαρακτήρα, την κατασκευή ιδιαίτερων και ξεχωριστών upclass αυτοκινήτων.

Και αν η δεύτερη εταιρεία που λες ότι η fiat κατέστρεψε είναι η alfa και εκεί θα διαφωνήσω.
Η 159 έχει το καλύτερο πλαίσιο της κατηγορίας (μαζί με την 3άρα), ενώ και η καινούρια giulietta θεωρείται αρκετά σπορ αυτοκίνητο και μην ξεχνάμε και τον καταπληκτικό κινητήρα 1750tbi με τα 200 άλογα που δίνει και με το παραπάνω το νεύρο που χρειάζονται τα αυτοκίνητα αυτά.
Η brera και κυρίως η spyder πάλι, θα μπορούσαν να είναι κάπως πιο καθαρόαιμες, αλλά πιστεύω ότι η εμφάνισή τους συγχωρεί τον κάπως πιο ήπιο χαρακτήρα από αυτόν που θα περίμενε κανείς για μια σπορ αλφα. Επίσης, η εταιρεία έβγαλε και supercar (8c), κάτι που εταιρείες σαν τη δικιά μας έχουν αφήσει στο χρονοντούλαπο.

Δε νομίζω λοιπόν ότι οι εταιρείες αυτές, σήμερα τουλάχιστον, θα πρέπει να θεωρούνται παρηκμασμένες, αφού έχουν σύγχρονα μοντέλα που πλησιάζουν αρκετά στον χαρακτήρα της κάθε φίρμας και το μέλλον τους προβλέπεται ακόμα καλύτερο.

Μακάρι και η εταιρεία μας να επιστρέψει στα σπορ αυτοκίνητα (κατασκευή διθέσιων sportscar όπως η sl, κεντρομήχανων όπως το R8, μικρό roadster κλπ) και να αφήσει τα suv, γιατί το πράγμα έχει αρχίσει να καταντά αστείο...

paganis
08-08-10, 20:52
το ποιό σωστό παράδειγμα θα ήταν 'δηλαδή αν πάω στην bmw και τους πώ να μου φτιάξουν την αναβίωση της m1 με το μοτέρ της m5/m6 αλλά με εντελώς νέο πλαίσιο και με όλα τα πιστοποιητικά ώστε να μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, πόσο θα με χρεώσουν?'[/QUOTE]

ελα τωρα,,,και να μην τα παρουν στην αρχη...αυτοι ειναι ικανοι, να στα χρεωσουν μετα στα σερβις...

oldcarskickass
08-08-10, 23:14
το ποιό σωστό παράδειγμα θα ήταν 'δηλαδή αν πάω στην bmw και τους πώ να μου φτιάξουν την αναβίωση της m1 με το μοτέρ της m5/m6 αλλά με εντελώς νέο πλαίσιο και με όλα τα πιστοποιητικά ώστε να μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, πόσο θα με χρεώσουν?'

ελα τωρα,,,και να μην τα παρουν στην αρχη...αυτοι ειναι ικανοι, να στα χρεωσουν μετα στα σερβις...[/QUOTE]

Όχι ρε θα στο δώσουν τσάμπα με μόνη προϋπόθεση να αγοράζεις πολλαπλασιαστές από αυτούς.

EVERGET
11-08-10, 16:09
Kαταρχάς, η lancia δεν ηταν ποτέ σπορ εταιρεία όπως νομίζουν κάποιοι. Το ότι έβγαλε δυο φανταστικά ραλλίσια αυτοκίνητα (delta, stratos) δε σημαίνει ότι αυτός ήταν ο βασικός της προσανατολισμός.[/B] Κατά συνέπεια, η σημερινή delta με την πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση (δεν είναι απαραίτητο να αρέσει σε όλους, σίγουρα όμως δεν περνά απαρατήρητη), τους άπλετους για το μέγεθος του αυτοκινήτου χώρους, την καταπληκτική ποιότητα κύλισης και τους δυνατούς κινητήρες, μόνο αυτοκίνητο παρηκμασμένης εταιρείας δε μπορεί να χαρακτηριστεί.

Δεν έβγαλε μόνο δύο φανταστικά rallycars η Lancia. Κάποιοι πολύ πιο γνώστες από εμάς (λ.χ. Walter Röhrl) λένε πως έβγαλε το φανταστικότερο rallycar ever, τη Lancia Rally 037 των early '80s. Πέρα όμως από τη motorsport ιστορία της (rally, Formula 1, Endurance, etc.) πάντα η Lancia τσίγκλαγε τους αυτοκινητόφιλους με κάποιο δυνατό σπορ μοντέλο. Εντάξι μπορεί η Τhema να μην ήταν σπορ, γι αυτό όμως υπήρξε η Thema 8.32 (V8 Ferrari), και αρκετά παρόμοια παραδείγματα με εκδόσεις HF, κλπ...


Μακάρι και η εταιρεία μας να επιστρέψει στα σπορ αυτοκίνητα (κατασκευή διθέσιων sportscar όπως η sl, κεντρομήχανων όπως το R8, μικρό roadster κλπ) και να αφήσει τα suv, γιατί το πράγμα έχει αρχίσει να καταντά αστείο...

Δηλαδή καταλήγεις πως οι Lancia, και AR δεν είναι παρηκμασμένες αλλά είναι πλέον η BMW.....No comments....

Nikos M5
11-08-10, 16:57
Kαταρχάς, η lancia δεν ηταν ποτέ σπορ εταιρεία όπως νομίζουν κάποιοι. Το ότι έβγαλε δυο φανταστικά ραλλίσια αυτοκίνητα (delta, stratos) δε σημαίνει ότι αυτός ήταν ο βασικός της προσανατολισμός. Κατά συνέπεια, η σημερινή delta με την πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση (δεν είναι απαραίτητο να αρέσει σε όλους, σίγουρα όμως δεν περνά απαρατήρητη), τους άπλετους για το μέγεθος του αυτοκινήτου χώρους, την καταπληκτική ποιότητα κύλισης και τους δυνατούς κινητήρες, μόνο αυτοκίνητο παρηκμασμένης εταιρείας δε μπορεί να χαρακτηριστεί.

Η lancia σίγουρα έχει περάσει τεράστια κάμψη τα τελευταία χρόνια (με τη delta προηγούμενης γενιάς, το ραφιναρισμένο tempra το dedra κλπ), αλλά με αυτοκίνητα όπως την κομψή ypsilon, την όμορφη (αλλά μέχρι εκεί δυστυχώς) lybra και φυσικά, την πιο ιδιαίτερη λιμουζίνα της κατηγορίας, τη thesis, δε μπορεί να πει κανείς ότι έχει απομακρυνθεί από τον αρχικό της χαρακτήρα, την κατασκευή ιδιαίτερων και ξεχωριστών upclass αυτοκινήτων.

Και αν η δεύτερη εταιρεία που λες ότι η fiat κατέστρεψε είναι η alfa και εκεί θα διαφωνήσω.
Η 159 έχει το καλύτερο πλαίσιο της κατηγορίας (μαζί με την 3άρα), ενώ και η καινούρια giulietta θεωρείται αρκετά σπορ αυτοκίνητο και μην ξεχνάμε και τον καταπληκτικό κινητήρα 1750tbi με τα 200 άλογα που δίνει και με το παραπάνω το νεύρο που χρειάζονται τα αυτοκίνητα αυτά.
Η brera και κυρίως η spyder πάλι, θα μπορούσαν να είναι κάπως πιο καθαρόαιμες, αλλά πιστεύω ότι η εμφάνισή τους συγχωρεί τον κάπως πιο ήπιο χαρακτήρα από αυτόν που θα περίμενε κανείς για μια σπορ αλφα. Επίσης, η εταιρεία έβγαλε και supercar (8c), κάτι που εταιρείες σαν τη δικιά μας έχουν αφήσει στο χρονοντούλαπο.

Δε νομίζω λοιπόν ότι οι εταιρείες αυτές, σήμερα τουλάχιστον, θα πρέπει να θεωρούνται παρηκμασμένες, αφού έχουν σύγχρονα μοντέλα που πλησιάζουν αρκετά στον χαρακτήρα της κάθε φίρμας και το μέλλον τους προβλέπεται ακόμα καλύτερο.

Μακάρι και η εταιρεία μας να επιστρέψει στα σπορ αυτοκίνητα (κατασκευή διθέσιων sportscar όπως η sl, κεντρομήχανων όπως το R8, μικρό roadster κλπ) και να αφήσει τα suv, γιατί το πράγμα έχει αρχίσει να καταντά αστείο...

Θα διαφωνησω μαζι σου....μοντελα οπως Fulvia, Stratos, Monte Carlo, Beta αφησαν τη δικη τους εποχη στους απανταχου λατρεις των σπορ (οχι εξωτικων) αυτοκινητων ειδικα στα 70ς και 80'ς......

Driver M
12-08-10, 01:23
Δεν έβγαλε μόνο δύο φανταστικά rallycars η Lancia. Κάποιοι πολύ πιο γνώστες από εμάς (λ.χ. Walter Röhrl) λένε πως έβγαλε το φανταστικότερο rallycar ever, τη Lancia Rally 037 των early '80s. Πέρα όμως από τη motorsport ιστορία της (rally, Formula 1, Endurance, etc.) πάντα η Lancia τσίγκλαγε τους αυτοκινητόφιλους με κάποιο δυνατό σπορ μοντέλο. Εντάξι μπορεί η Τhema να μην ήταν σπορ, γι αυτό όμως υπήρξε η Thema 8.32 (V8 Ferrari), και αρκετά παρόμοια παραδείγματα με εκδόσεις HF, κλπ...




Δηλαδή καταλήγεις πως οι Lancia, και AR δεν είναι παρηκμασμένες αλλά είναι πλέον η BMW.....No comments....

Έχεις δίκιο για την 037, δική μου παράλειψη. Από εκεί και πέρα όμως, το ότι η lancia έχει περισσότερο πολυτελή προσανατολισμό παρά σπορ (παρά ορισμένα καθαρόαιμα μοντέλα και μερικά κάπως σπορ σαν κάποια από αυτά που ανέφερε ο Νίκος), το παραδέχονται όλοι οι Ιταλόφιλοι και η ίδια η εταιρεία. Αν διαβάσεις ένα άρθρο του γνωστού και μη εξαιρετέου Αιρετικού (υπάρχει στο blog του), θα καταλάβεις πολύ καλύτερα τι εννοώ.

Όσον αφορά στο no comment, δεν είπα ποτέ ότι η alfa και κυρίως η lancia βρίσκονται σε καλύτερη θέση από την εταιρεία μας αυτή τη στιγμή. Είπα όμως ότι έχουν αρχίσει να βρίσκουν τον πραγματικό τους προσανατολισμό, κυρίως η alfa που θα θα υιοθετήσει και πισωκίνητη πλατφόρμα, δηλαδή την κατασκευή σπορ αυτοκινήτων.
Αντίθετα, η εταιρεία μας για να αυξήσει τις πωλήσεις, έχει λανσάρει ένα κάρο suv, τα οποία απομακρύνονται αρκετά από τη φιλόσοφία της. Οκ, να έχει 1, άντε 2, αλλά όχι Χ1, Χ3, Χ5, Χ6 και να είναι στα σκαριά και η Χ4 και ούτε λόγος για κάποιο μικρό roadster (όλο Ζ2 ακούμε αλλά ένας Θεός ξέρει αν τη δούμε ποτέ) ή κάποιο διθέσιο αυτοκίνητο επιδόσεων (αυτό και αν είναι όνειρο θερινής νυκτός)!
Για να μη μιλήσω για τα νέα μοντέλα (πχ νέα 5άρα και Ζ4) που οδηγικά είναι πολύ πιο ήπια και ταξιδιάρικα από τις προηγούμενες, κορυφαίες οδηγικά, γενιές.

Αν εσένα σε ικανοποιούν αυτές οι κινήσεις, τότε πάω πάσο.
Εγώ πάλι τις βρίσκω αντίθετες με τη σπορ φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία έχει αρχίσει να πάει περίπατο (τουλάχιστον σε σχέση με παλιά) για χάρη του χρήματος...

Stallion3.2
14-08-10, 20:17
επίσημες φωτογραφίες:

http://img3.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-f900x600-F4F4F2-C-b12752d3-387031.jpg

http://img4.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-f900x600-F4F4F2-C-c2f713d8-387033.jpg

http://img3.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-f900x600-F4F4F2-C-b9fe2f0a-387035.jpg

http://img2.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-f900x600-F4F4F2-C-aca81d33-387032.jpg

Stallion3.2
14-08-10, 20:20
http://img2.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-f900x600-F4F4F2-C-1edb7122-387038.jpg

http://img1.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-f900x600-F4F4F2-C-d117285e-387039.jpg

http://img3.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-Ruecklicht-f900x600-F4F4F2-C-b67599cc-387036.jpg

http://img2.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-Scheinwerfer-Felgen-f900x600-F4F4F2-C-a0aa9e0b-387034.jpg

Stallion3.2
14-08-10, 20:21
http://img1.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-Auspuff-f900x600-F4F4F2-C-8b7419-387037.jpg

http://img3.auto-motor-und-sport.de/New-Stratos-Cockpit-Innenraum-f900x600-F4F4F2-C-b5bc792e-387040.jpg

530ps/1240κιλά κοντύτερη απο 430 και σύμφωνα με τους τεχνικούς πολύ καλύτερη στο στενό στροφιλίκι. αναμένεται να παραχθούν άλλες 25 αν δώσει το οκ ο Γερμανός συλλέκτης που παρήγγειλε την πρώτη.

EVANGELOS
14-08-10, 22:17
...

Σιγά μην απαντήσω ... για το τροπέτο την Στράτος !!! :D :D :D

ρε παπάρ@ που χάθηκες ????????????? ...

ουστ !!! ... χεχεχεχχε

κάνε κανά τηλ ρε όταν μπορείς !!!!!!!!!

oldcarskickass
16-08-10, 07:25
Μόνο σε εμένα φαίνεται ότι οι φωτό είναι φώτοσοπ;

Κάποιος πιο έμπειρος ας δώσει τα φώτα του.

Stallion3.2
16-08-10, 10:01
το σαλόνι είναι φωτοσοπιά και μάλιστα τραγική, τώρα που βλέπω και τις άλλες καλύτερα μάλλον και αυτές είναι φωτοσοπ, μπορεί το αυτοκίνητο να μην ήταν 100% έτοιμο η να μην συντονιστήκανε με τον κάτοχο της ιστορικής και να τραβήξανε τις φωτό σε διαφορετικές ημερομηνίες και μετά τις μοντάρανε...δεν ξέρω...

Nikos M5
20-08-10, 11:39
Σιγά μην απαντήσω ... για το τροπέτο την Στράτος !!! :D :D :D

ρε παπάρ@ που χάθηκες ????????????? ...

ουστ !!! ... χεχεχεχχε

κάνε κανά τηλ ρε όταν μπορείς !!!!!!!!!

Eλειπα για σκι και snowboard ....μετα πηγα λιγο για αναρριχηση και mountain bike .....και ειχα και ενα track day με την aprilia στις Σερρες..... που να χαθω ρε Βαγγ εδω ειμαι ....... μηπως μπορω να κανω και τιποτα πια ?

Fairytale
20-08-10, 16:31
Ο νους όμως δεν υπόκειται σε κατάκλιση...
C U out there