PDA

Επιστροφή στο Forum : Θερμοκρασία λαδιού s54


EVERGET
06-08-10, 08:38
Eρώτηση σχετικά με τη θερμοκρασία λαδιού στον s54: Προχτές, οδηγώντας μεσημέρι με 37C και σε ρυθμούς βόλτας (οδήγηση 2α - 3η μέχρι 5500rpm) παρατήρησα πως η θερμοκρασία λαδιού ανέβαινε ένα κλικ πάνω από τη μέση δηλαδή κοντά στους 105C, αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως κάποια στιγμή έσβησα το αμάξι και μετά από κανά 15λεπτο που το έβαλα μποροστά η θερμοκρασία λαδιού ήταν ανεβασμένη κοντά στους 115C, και όταν έρχισα να κινούμαι έπεσε. Είναι νορμάλ να ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού όταν σταματάς γιατί δεν το έχω ξαναπροσέξει στο δικό μου αμάξι.

EVANGELOS
06-08-10, 08:46
Ναι μαν

απολύτως λογικό

1. Μου κάνει εντύπωση πως δεν έχεις ΞΑΝΑ δεί θερμοκρασία πάνω από τους 100 ... είναι πολύ σύνηθες ειδικά με 37 βαθμούς έξωτερική θερμοκρασία .. ειδικά αν κινείσαι με πολύ χαμηλή ταχύτητα και δεν υπάρχει αρκετή ροή αέρα ώστε να ψύξει το λάδι

2. Είναι πολύ λογικό ΑΝ ΣΒΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ... το λάδι να ανεβάσει θερμοκρασία ... αφού ΔΕΝ ΨΥΧΕΤΑΙ το ψυγείο λαδιού και έτσι το λάδι απάγει όλη τη θερμοκρασία των μετάλλων ... το ίδιο συμβαίνει αν μένεις εν στάση και δεν περνάει κρύος αέρας από τις ψύκτρες του ψυγείου λαδιού

3. Για αυτό λέμε ΑΝ έχει ανέβει η θερμοκρασία λαδιού ... ΠΡΙΝ ΣΒΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ... να κάνεις μια χαλαρή βόλτα έτσι ώστε όταν σβήσεις το μοτέρ ή εν πάσει περιπτώση ακινητοποιήσεις το αμάξι , να έχει πέσει κάτω από 100 η θερμοκρασία λαδιού

4. Αν δείς πάντως πάνω από 120-130 καλό είναι να χαλαρώσεις ... δηλαδή να οδηγήσεις λίγο με ΠΟΛΥ χαμηλές στροφές ώστε να πέσει η θερμοκρασία

EVANGELOS
06-08-10, 08:50
Ένας επιπλεόν λόγος είναι ότι με σβηστό μοτέρ ΔΕΝ υπάρχει ροή του λαδιού ... συνεπώς μένει συνεχώς σε επαφή η ίδια ποσότητα με τα θερμά μέρη του μοτέρ ... και έτσι ανεβάζει παραπάνω θερμοκρασία ...

EVERGET
06-08-10, 08:52
Thanx Evangele για την άμεση απάντηση,

Τα ίδια έλεγε και η δική μου λογική απλά επειδή την προηγούμενη βδομάδα πέταξε κόκκινα στη θερμοκρασία νερού (λόγω χαλασμένου κόμπλερ ανεμιστήρα) πλέον έχω γίνει υπερευαίσθητος με θέματα θερμοκρασίας!

InsaneDriver
06-08-10, 13:45
Απόλυτα λογικό στην κίνηση ή σε στάση να ανεβάζει θερμοκρασία αφού ούτε υπάρχει ροή αέρα, αλλά και δεν λειτουργεί η τρόμπα λαδιού με σβηστό μοτέρ.

Στα 335 για να βελτιώσουν την ψύξη, έχουν τοποθετήσει δύο ηλεκτρικές αντλίες λαδιού που λειτουργούν όταν έχεις σβηστό το αμάξι ώστε να υπάρχει ροή στο λάδι και να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία πάνω από κάποιο όριο. Αντίστοιχη λύση είχαν εφαρμώσει πρώτα στα 996 turbo.

race535
06-08-10, 14:53
οδηγώντας μεσημέρι με 37C και σε ρυθμούς βόλτας (οδήγηση 2α - 3η μέχρι 5500rpm)

2α και 3η μεχρι τις 5500 στροφες για τον S54 δεν ειναι και πολυ ρυθμος βολτας,ειναι ετοιμο να φερει σβουρες το Μ3,η 3η μεχρι τις 5500 αν θυμαμε καλα ειναι πανω απο 100 χλμ στο κοντερ(ας με διορθωσετε οι περισσοτερο γνωστες) οποτε και με αυτες τις εξωτερικες θερμοκρασιες το καις εσυ δεν φταιει αυτο.:drive2:
Ρυθμοι βολτας για εμενα και για ενα Μ3 ειναι 5η και 6η μεχρι δυο τρεις χιλιαδες στροφες.

thomelef
07-08-10, 11:06
έτσι είναι οι θερμοκρασία λαδιού το καλοκαίρι...
απόλυτα λογικά τα νουμερα που λές και κανένας λόγος να ανυσηχείς...

pilot_1000RR
07-08-10, 14:04
συμφωνώ με τους από πάνω, τα ίδια νούμερα βλέπω και εγώ στην κίνηση.

+1000 στον Βαγγέλη,ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα με το λάδι.

SAKIS_M3
11-01-11, 20:40
Υπαρχει μια καλη και πολυ φτηνη λυση να ριξετε 5-10 βαθμους την θερμοκρασια λαδιου του μοτερ.

EVANGELOS
11-01-11, 20:41
Υπαρχει μια καλη και πολυ φτηνη λυση να ριξετε 5-10 βαθμους την θερμοκρασια λαδιου του μοτερ.

Που δεν τη σκέφτηκε η BMW ???

thomelef
11-01-11, 20:47
Υπαρχει μια καλη και πολυ φτηνη λυση να ριξετε 5-10 βαθμους την θερμοκρασια λαδιου του μοτερ.

μη μου πείς και εσύ να βάλουμε άλλο λάδι στο μοτέρ, θα πηδηχτώ απ'το παράθυρο...:greenboun

EVANGELOS
11-01-11, 20:59
Μπορείς να βάλεις μεγαλύτερο ψυγείο (πουλάει ο turner και πολλοί άλλοι) ... είναι γνωστό εδώ και πολλά χρονιά ... το θέμα είναι ότι με το ψυγείο σε νορμάλ οδήγηση δεν θα ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία λειτουργίας (εκτός αν κάνεις την πατέντα που το παρακάμπτει σε χαμηλές θερμοκρασίες) ... αλλά ΔΕΝ είναι καθόλου φτηνό ... έχει νόημα πάντως να ψαχτείς αν κάνεις πολλά track days !!!...

στο επίσημο αγωνιστικό 46αρι η BMW αλλάζει μόνο τον αισθητήρα ... και ασχολείται μόνο με το νερό που αλλάζει το θερμοστάτη στους 55

στο επίσημο αγωνιστικό Z4 με τον Ρ54 αλλάζει όλο το σύστημα αφού γίνεται ξηρό καρτερ και προφανώς αλλάζει και το ψυγείο κλπ