PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW Z2


bimmer-corfu
07-08-10, 16:20
Πηγή: www.protothema.gr

Το καλοκαίρι του 2009 σε δημοσίευμα της ηλεκτρονικής και έντυπης έκδοσης του «Car+Speed» αναφερόμασταν στα σχέδια που είχαν οι Γερμανοί για τη μικρή αδελφή της Ζ4, την Ζ2. Σήμερα, ο αυτοκινητικός παπαράτσι «συνέλαβε» το μικρό roadster, καμουφλαρισμένο, να δοκιμάζεται στην Καλιφόρνια!

Πρόκειται για την πρώτη έξοδο που κάνει το σπορ αυτοκίνητο της BMW, για το οποίο, οι πληροφορίες μας κάνουν λόγο, πως θα είναι σαφώς μικρότερο σε μέγεθος από την Z4, ενώ θα διαθέτει και το νέο 1,6lt turbo κινητήρα της BMW, απόδοσης περίπου 170 PS. Παράλληλα, οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για την ύπαρξη ενός 2λιτρου, διπλοτουρμπισμένου κινητήρα, απόδοσης πάνω από 250 ίππους! Κινητήρες, που αναμφίβολα άμα τοποθετηθούν στην γκάμα της BMW και κυρίως σε μοντέλα όπως η Σειρά 1, η Σειρά 3, αλλά και στα Χ1 και Χ3, θα απογειώσουν εμπορικά την βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία.
Συνημμένα Thumbnails

giannis 116
07-08-10, 18:33
Ωραιο φαινεται και παρα το καμουφλαζ και την οχι και τοσο καλη φωτο μοιαζει παρα πολυ με Ζ4 με μαλακη οροφη, οσο για μεγεθος δε μπορεις απο αυτη τη φωτο να βγαλεις συμπερασματα... Σε τι κατηγορια θα παιζει, ενος ΜΧ5 περιπου;..
Παντως αμα μπουν τετοια μοτερ που λεει σε ασσους και 3αρες θα γινει ανασταση τοτε! Μονο οι τιμες θα ναι φωτια δυστυχως...
Ασχετο, αυτο μπροστα στο καμπριο ειναι 5αρα GT?..

jim_pas
07-08-10, 19:08
Ασχετο, αυτο μπροστα στο καμπριο ειναι 5αρα GT?..

ναι 5αρα gt είναι.....

kalpasM3
29-08-10, 23:06
Πάντως δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα κάτι τέτοιο.Αν και λένε και καλά 2012 μοντέλο που δεν το πιστεύω!

Z3_Roadster
08-09-10, 16:54
Κάπου διάβασα ότι η εξέλιξη του έχει "παγώσει" προσωρινά, γνωρίζει κανένας κάτι επιπλέον;

stef
08-09-10, 17:58
Εμένα από τις φώτος και το μέγεθος δεν μου δείχνει για Ζ2....

ttjohn
16-03-11, 15:07
Σημερα καθως διαβαζα το πρωτο θεμα http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/?aid=105180 ειχε αρθρο για την BMW Z2 οπου θα παρουσιαστει στην γενευη.Επιτελους οι γερμανοι καταλαβανε εστω και αργα οτι το μελλον στα μοτερ ειναι λιγα κυβικα με υπερτροφοδοτηση ,πολλα αλογα,μικρη καταναλωση.Ετσι εκτος απο τον διλιτρο με διπλο τουρμπο μαλλον θα εχουμε και 1600αρι με υπερυτοφοδοτηση και 170 αλογα!!!!
Τωρα μαλιστα BMWδακιδες φιλοιμου που με χλευαζατε :).

ThaNOS E46coupe
16-03-11, 15:26
Σημερα καθως διαβαζα το πρωτο θεμα http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/?aid=105180 ειχε αρθρο για την BMW Z2 οπου θα παρουσιαστει στην γενευη.Επιτελους οι γερμανοι καταλαβανε εστω και αργα οτι το μελλον στα μοτερ ειναι λιγα κυβικα με υπερτροφοδοτηση ,πολλα αλογα,μικρη καταναλωση.Ετσι εκτος απο τον διλιτρο με διπλο τουρμπο μαλλον θα εχουμε και 1600αρι με υπερυτοφοδοτηση και 170 αλογα!!!!
Τωρα μαλιστα BMWδακιδες φιλοιμου που με χλευαζατε :).

χαχαχαχα...ρε σύ...το οτι η bmw θα βγάλει τουμπομοτόρια το ξέρουμε εδώ και ένα χρόνο....:clap:
Δέ περιμέναμε έναν VAGέλλη να μας το πεί....!!!!!!!:deal:
:google: it in old threads...

ttjohn
16-03-11, 19:48
Ρε συ δεν το ειπα για ενημερωση για τα τουρμπο αφου ξερω ειναι γνωστο εδω και πολυ καιρο και εχει χιλιογραφτει.Απλα αρχιζει να εφαρμοζεται και στην πραξη.Απλα θα γινει πανικος.Παρα πολυ κοσμος αναμενει αυτα τα αμαξακια χεχεχεεχεχε.:cheers:

bimmer-corfu
17-03-11, 13:36
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=25681 μην ανοίγουμε διπλά thread.
και 1.600 αλλά και 1.300 κυβικά με τούρμπο θα δούμε

ttjohn
17-03-11, 13:56
Ωραιο φαινεται και παρα το καμουφλαζ και την οχι και τοσο καλη φωτο μοιαζει παρα πολυ με Ζ4 με μαλακη οροφη, οσο για μεγεθος δε μπορεις απο αυτη τη φωτο να βγαλεις συμπερασματα... Σε τι κατηγορια θα παιζει, ενος ΜΧ5 περιπου;..
Παντως αμα μπουν τετοια μοτερ που λεει σε ασσους και 3αρες θα γινει ανασταση τοτε! Μονο οι τιμες θα ναι φωτια δυστυχως...
Ασχετο, αυτο μπροστα στο καμπριο ειναι 5αρα GT?..
John σε ολες τις σειρες εκτος απο τις πολυ μεγαλες θα μπουν αυτα τα μοτερ.

ThaNOS E46coupe
17-03-11, 20:57
Εσενα δεν ξερω πιο ειναι το προβλημασου???Σε πειραξε που ειπα θα γινει πανικος??Γιατι??Απο την τσεπησου θα τα παρουν τα τουτου??Ειδα ποσο κριση υπαρχει που κατεβηκα παραλιακη την κυριακη και εκανα 2 ωρες να παω και αλλες 2 ωρες να γυρισω + αλλη μια ωρα να κατσω.Ασε το τι αμαξι κυκλοφορουσε ....
Οπως ειπε και ο γιαννης τα BMW θα γινουν προσιτα λογω κυβικων,οικονομιας καυσιμου και συνχρονος πολυ γρηγορα και θα κοψουν απο τις αλλες κουκουρουκου μαρκες.

Γιάννη αυτό δέ μας συμφέρει καθόλου... άν ήδη έχουμε ψιλοθέματα με μικροπροβλήματα , δέ θέλω να σκέυτομαι το τί θα γίνει όταν βγούν οι μικρού κυβισμού κινητήρες....!!!!!!!!

ttjohn
18-03-11, 16:10
Γιάννη αυτό δέ μας συμφέρει καθόλου... άν ήδη έχουμε ψιλοθέματα με μικροπροβλήματα , δέ θέλω να σκέυτομαι το τί θα γίνει όταν βγούν οι μικρού κυβισμού κινητήρες....!!!!!!!!
Θανο γνωμημου ειναι οτι θα τα ξεπερασει τα προβληματα η BMW.

BMW Power
19-03-11, 07:51
Τα off topic μεταφέρθηκαν εδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=27283&page=3)

parouskas
19-03-11, 12:40
παιδια εμενα η γνωμη μ ειναι πως δν πρεπει να κανει κατι τετοιο η bmw!τοσα χρονια εχει κρατησει μια πολιτικη,αυτο ειναι που την κανει ξεχωριστη.αμα αρχισει να τουρμπιζει γινεται group vag και αυτη.και 2ον οποιος θελει γκαζια και bmw πρεπει να τα πληρωσει!!!

giannis 116
11-05-11, 22:52
Ωραιο φαινεται το 'μικρο' Ζ!

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=12981

djkostas20
11-07-11, 20:26
Εγώ προσωπικά θεωρώ ολόσωστη την αλλαγή πολιτικής!!!!!
Η bmw χάνει τόσα χρόνια τους "tuners" διότι αν υπάρχει προεγκατάσταση τούρμπο πληθαίνουν οι επιλογές απότομα και γίνεται πιο εύκολη η διαδικασία για bolt-on kit. Εγώ πολλές φορές σκέφτομαι το ΤΤ σαν λύση λόγω της ύπαρξης του τουρμπό(γιατί ναι είμαι φάν αυτού και με τρελαίνει ο ήχος του) και με τις επιλογές που εχω και σε χαμηλές τιμές και σε υψηλές για βελτιώση ακόμα και διπλάσιας ιπποδύναμης από την αρχική και χωρίς προβλήματα!
Αλλά κάπου εκεί σκέφτομαι την πίσω κίνηση και όλες τις απολαύσεις της :D :D :D :D
Βέβαια θα ήταν πολύ ωραίο να ξεκινήσει να έχει και στον βασικό εξοπλισμό ή έστω ως extra το LSD μπλοκέ διαφορικό που λείπει τόσο από τα ΜΗ 'Μ' μοντέλα...

Ωστόσο να προσθέσω και ένα ανησυχητικό νέο... Διάβασα σε ένα site, δεν το βρίσκω αυτη τη στιγμή, και έλεγε ότι πέρα από τους τούρμπο κινητήρες θα υπάρχει αλλαγή και στην μετάδοση της κίνησης και θα πάει σε εμπρός ή τετρακίνηση! ΜΕΓΑ ΜΕΓΑ ΜΕΓΑ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ για εμένα!!!!

stef
11-07-11, 20:29
Καλά να το βάλουν εκεί που ξέρουν το Ζ2 με turbo αν το βγάλουν μπροστοκίνητο!!!

djkostas20
11-07-11, 22:50
Ακόμα και τετρακίνητο να το βγάλουν λογικά θα είναι τύπου Handlex οπότε με κύρια κίνηση εμπρός οπότε μία από τα ιδια.... Στην στροφή στο τούρμπο λέω ΟΚ αλλά όχι και στην αλλαγή κίνησης!

djkostas20
12-07-11, 09:11
Μόλις βρήκα και το άρθρο που διάβασα... Δεν θα είναι μάλλον πισωκίνητη γιατή εξελίσεται πάνω στην πλατοφόρμα ουσιαστικά του Mini απλώς εξελιγμένη και για αυτό λένε ότι μάλλον η κίνηση θα είναι εμπρός!!!

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/39174.asp

Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά πάει να μπεί στον ανταγωνισμό κατα κύριο λόγο στην mazda με το mx5 και αντί να εμπλουτίσει την πίσω κίνηση με ένα LSD μπλοκέ διαφορικό, που έχει το 2λιτρο ΜΧ-5 στον στάνταρ εξοπλισμό, βγάζει και τελειώς την πισωκίνηση.

Την ίδια στιγμή μάλιστα που πληροφορίες για το ΜΧ-5 το νέο κάπου το 2013-14 μιλάνε για τούρμπο κινητήρες με αλογατάκια περίπου όσα λένε και για την Ζ2 άρα πάει και αυτό το πλεονέκτημα αν θέλαμε να μιλάμε για ιπποδύναμη. Στα σύν του ανταγωνισμού και η γενική φιλοσοφία για παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο σε αντίθεση με την bmw στα απλά μοντέλα της.

Τι να πώ!!! Εκεί που πάει να κάνει κάτι σωστό και να βοηθήσει τις πωλήσεις της εκεί κάνει μια τεράστια πατάτα...

Dimitrisch
12-07-11, 10:05
:+1::+1::+1:Καλά να το βάλουν εκεί που ξέρουν το Ζ2 με turbo αν το βγάλουν μπροστοκίνητο!!!
:+1:

M_enzo
12-07-11, 13:06
http://www.autoblog.com/2011/06/14/bmw-to-rename-1-and-3-series-coupes-as-2-and-4-series/
μην ανησυχειτε η σειρα 2 (Μ2,Ζ2) θα ειναι ο νεος ασσος με αλλο ονομα

BMW Power
12-07-11, 13:11
Το έλεγαν αρκετά χρόνια τώρα πως θα το κάνουν αυτό, με τις coupe να ονομάζονται 2 και 4 για την σειρά 1 και 3 αντίστοιχα.

///Μ4 ποιος ακούει τον Ευάγγελο τώρα χαχαχα

djkostas20
12-07-11, 17:53
http://www.autoblog.com/2011/06/14/bmw-to-rename-1-and-3-series-coupes-as-2-and-4-series/
μην ανησυχειτε η σειρα 2 (Μ2,Ζ2) θα ειναι ο νεος ασσος με αλλο ονομα

Το θέμα είναι να παραμείνουν πισωκούνες και να μην αλλαξοπιστήσουν!!!!!!!!!

Speedy
12-07-11, 17:56
Kαλα η αλλαγη τις σειρας και του αριθμου δεν εχει να κανει με την πισωκινηση.
Αλλα αν γινει αυτο τοτε δεν θα υπαρχει Μ3?..θα λεμε Μ4...?

M_enzo
13-07-11, 14:38
Το θέμα είναι να παραμείνουν πισωκούνες και να μην αλλαξοπιστήσουν!!!!!!!!!

ε ναι αφου ο νεος ασσος ειναι πισωκινητος...

djkostas20
13-07-11, 20:52
Μέχρι να βγεί και να το δώ θα κρατάω τις επιφυλάξεις μου!!! Δεν μπορεί τα περιοδικά να το έβγαλαν τελειώς από το κεφάλι τους. Οπότε είτε κάποια διαρροή είναι είτε ράδιο αρβύλα... Ωστόσο θα ήθελα και ίσως θα έπρεπε αν κρατήσουν την πισωκίνηση να την εμπλουτίσουν από μαμά και όχι να ανοίγουμε εμείς καβούκια, έστω με επιλογή για extra εξοπλισμό(όχι φυσικά κανένα 3χίλιαρο).
Αλλιώς και πάλι το MX5 θα τους φάει λάχανο με μπλοκέ στο στάνταρ!

Dim77
14-07-11, 08:49
Ας κάνουμε λίγο υπομονή.

Τα τελευταία χρόνια (10) βγαίνουν κατά περιοδους σε περιοδικά Γερμανικής προέλευσης κυρίως οι μεγάλες αποκαλύψεις.

Προσθιοκίνητη BMW, προσθιοκίνητη η νέα σειρά 1, Το γυρνάει στη μπροστινή κίνηση η BMW και άλλα τέτοια.

Μέχρι και για τη νέα σειρά 1, είχαν πλέον βεβαιωθεί και το γράφανε με σιγουριά. (από τις κατασκοπευτικές βέβαια φαινόταν από το πλάι ένα σουλούπι με αναλογίες της προηγούμενης- που να χωρέσουν τα πάντα εκεί πίσω από τον εμπρός προφυλακτήρα όλα).

Τελικά και αυτή πισωκίνητη είναι και ετοιμάζουν και 6 διαφορετικές παραλλαγές....

Πουλάει καλά η είδηση στα περιοδικά τελικά για τα νέα προσθιοκίνητα BMW.

djkostas20
14-07-11, 09:57
Μακάρι ρε Dim να είναι έτσι και απλώς να το κάνουν τα περιοδικά για πωλήσεις... Γιατί με την υπάρχουσα οικονομική κρίση δεν με βλέπω να ξεναπαίρνω Ζ4 ειδικά στην τιμη που είναι πλέον + τα πολλά κυβικά! Οπότε ένα δίλιτρο τούρμπο πισωκούνητο είναι ότι πρέπει... Για να δούμε!!!