PDA

Επιστροφή στο Forum : Ρεταρισμα


nfot
08-08-10, 19:41
Και γω που πιστευα, οτι τα 4κυλινδρα ειχαν μονο τετοια προβληματα. Κουνια που με κουναγε.

Πριν λιγο, γυρνωντας απο τη θαλασσα, παω να πατησω γκαζι και τσαφ τσαφ τσαφ, ενδειξη "μισου" κινητηρα στην οθονη και ρεταρισμα :icon02:
Σβησιμο αναμμα, χαλαρη οδηγηση, πολυ χαλαρη. Στην παραμικρη απαιτηση σοβαρης επιταχυνσης τα ιδια :icon02:
Η πρωτη σκεψη, με βαση τα οσα εχω διαβασει σε αμερικανοκα φορα, ειναι αντλια υψηλης πιεσης καυσιμου. Ελπιζω να εχουν αμεσα διαθεσιμη και προσωπικο για να μου την αλλαξουν. Εις αυριον τα σπουδαια λοιπον.

promitheas81
08-08-10, 20:37
Γεία σου φίλε μου,
Τί όχημα καβαλάς?
Μιά συμβουλή.
Mακριά απο πολλαπλασιαστές μάρκας Bremi. Μόνο Bosch.

nfot
08-08-10, 20:53
Εχω ενα 135 και αφου ειναι μεσα στην εγγυηση, πιστευω οτι θα χρησιμοποιηθουν ΟΕΜ ανταλλακτικα.

halkida116mpack
09-08-10, 02:48
μπεκ???πολλαπλασιαστης???τρομπα καυσημου???πιθανοτατα κατι απο αυτα η και συνδιασμος 2 η και ολων μαζι....αφου σφυραν και τα εξακυλινδρα...δεν το κλεινουν το μαγαζι καλυτερα στην γερμανια να το ανοιξουν στην κορεα να τα αγοραζουμε και πιο φθηνα.:icon02::icon_toil

nfot
09-08-10, 12:14
Η διαγνωση εδειξε αντλια υψηλης πιεσης βενζινης. Παραγγελθηκε απο Αθηνα και αυριο θα εχω το αυτοκινητο στα χερια μου.

nfot
10-08-10, 11:24
Το ανταλλακτικο ηρθε και εχει κωδικο 135 176 13933 με τιμη περιπου 515 γιουρια με τη φαπα.
Η χρεωση των εργατικων, θα ηταν περιπου 2 εργατωρες.
Φυσικα δεν πληρωνω κατι, αφου το 135 ειναι μολις ενος ετους.

giannis 116
10-08-10, 21:21
Τελος καλο ολα καλα! Παλι καλα που εισαι στην εγγυηση και προλαβες και συνεργειο ανοιχτο γιατι αυτη την εποχη ολοι κλεινουν! Ειναι απ τα συνηθη προβληματα αντλια καυσιμου για τα 6κυλ 2τουρμπινα μοτερ και σε 135 και σε 335.

nfot
11-08-10, 15:31
Σημερα το πρωι, κατα τις 10, με ενημερωσαν οτι το 135 ειναι ετοιμο, οποτε και το πηρα το μεσημερι, μετα τη δουλεια.
Για να δουμε τι επιφυλλασει το μελλον.