PDA

Επιστροφή στο Forum : HELP ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ Ε39


bagelhs
17-08-10, 21:08
Μπορεί κάποιος να μου πει, έχω την Ε39 και μετά από καμιά 10km αρχίζει και ρετάρει δηλαδή δουλεύει σαν τρικυλινδρο δεν ανεβάζει στροφές αν το σβήσω για κάνα τέταρτο μετά όλα καλά αλλά και πάλι μετά από καμιά 10km πάλι τα ίδια. Βενζίνη δεν είναι, άλλαξα αισθητήρα στροφάλου αντλία βενζίνης τίποτα τα ίδια τι μπορεί να φταίει????

onyx
17-08-10, 22:35
Σκέψεις: μπουζί, πολλαπλασιαστές, φλάντζα, ρυθμιστής πίεσης....

stauros772000
18-08-10, 05:12
1)βαλτο στο διαγνωστικο,ετσι απο περιεργεια.
2)τσεκ σωληνακια υποπιεσης-εισαγωγη με αιθερα.
3)αφου βγαλεις τα μπουζι,αριθμημενα,προσεξε την καυση σε καθε κυλινδρο,για να δεις αν εχει προβλημα η φλαντζα.
στην θεση σου,θα εκαμα 2 γεμισματα με vpower για να καθαρισουν ολα,μπεκ-μπουζι- αντλια-σωληνωσεις,και μετα
ολα τα αλλα.............

bagelhs
18-08-10, 10:01
1)βαλτο στο διαγνωστικο,ετσι απο περιεργεια.
2)τσεκ σωληνακια υποπιεσης-εισαγωγη με αιθερα.
3)αφου βγαλεις τα μπουζι,αριθμημενα,προσεξε την καυση σε καθε κυλινδρο,για να δεις αν εχει προβλημα η φλαντζα.
στην θεση σου,θα εκαμα 2 γεμισματα με vpower για να καθαρισουν ολα,μπεκ-μπουζι- αντλια-σωληνωσεις,και μετα
ολα τα αλλα.............

Φίλε Σταύρο το έβαλα στο διαγνωστικό και μου έβγαλε πρόβλημα στον αισθητήρα αέρος εκείνο που είναι πίσω από το φίλτρο αέρος το άλλαξα από ένα άλλο Ε39 πάλι τα ίδια. Μπουζί τα έχω αλλάξει και πάλι τα ίδια τα μπεκ είναι καλά για φλάντζα αν κατάλαβα καλά εννοείς την φλάντζα κεφαλης?

panos 316T
18-08-10, 11:10
τσέκαρε και τους πολλαπλασιαστές

zami
18-08-10, 12:28
Μπορεί κάποιος να μου πει, έχω την Ε39 και μετά από καμιά 10km αρχίζει και ρετάρει δηλαδή δουλεύει σαν τρικυλινδρο δεν ανεβάζει στροφές αν το σβήσω για κάνα τέταρτο μετά όλα καλά αλλά και πάλι μετά από καμιά 10km πάλι τα ίδια. Βενζίνη δεν είναι, άλλαξα αισθητήρα στροφάλου αντλία βενζίνης τίποτα τα ίδια τι μπορεί να φταίει????

ακριβώς το ίδιο επαθα ,σε αλλο αμάξι βεβαια, και αφού αλλαξα φιλτρο βενζίνης , μπουζί ,και εβαζα μόνο 100αρα ,βελτιωνόνταν για λίγο και μετά τα ιδια.μεχρι που μου εβγαλε ενδειξη στο καντραν και πήγα για αλλαγη πολλαπλασιαστή -μπουζοκαλώδια-μπουζί και όλα οκ......

rapid_fast
18-08-10, 13:57
Μπορεί κάποιος να μου πει, έχω την Ε39 και μετά από καμιά 10km αρχίζει και ρετάρει δηλαδή δουλεύει σαν τρικυλινδρο δεν ανεβάζει στροφές αν το σβήσω για κάνα τέταρτο μετά όλα καλά αλλά και πάλι μετά από καμιά 10km πάλι τα ίδια. Βενζίνη δεν είναι, άλλαξα αισθητήρα στροφάλου αντλία βενζίνης τίποτα τα ίδια τι μπορεί να φταίει????

Κοίτα το 1...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=13_0441&hg=13&fg=15

και το 7..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=11_2195&hg=11&fg=40

bagelhs
24-08-10, 15:07
Κοίτα το 1...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=13_0441&hg=13&fg=15

και το 7..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=11_2195&hg=11&fg=40

Μπορείς να γίνεις λίγο ποιο σαφείς? Ωραία τα είδα αυτά. Τι δουλειά κάνουν σου έτυχε και σένα αυτό? Με τι έχουν σχέση μην δίνω τζάμπα τα € πάλι δεν τα έχουμε και περίσσευμα

bagelhs
24-08-10, 15:10
ακριβώς το ίδιο επαθα ,σε αλλο αμάξι βεβαια, και αφού αλλαξα φιλτρο βενζίνης , μπουζί ,και εβαζα μόνο 100αρα ,βελτιωνόνταν για λίγο και μετά τα ιδια.μεχρι που μου εβγαλε ενδειξη στο καντραν και πήγα για αλλαγη πολλαπλασιαστή -μπουζοκαλώδια-μπουζί και όλα οκ......

Στην αρχή και εμένα το μυαλό μου εκεί πήγε αλλά στον εγκέφαλο δεν μου έβγαζε πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές άσε που φορώ και 6 και δεν ξέρω και πόσο θα κοστίσουν

zami
24-08-10, 17:26
Στην αρχή και εμένα το μυαλό μου εκεί πήγε αλλά στον εγκέφαλο δεν μου έβγαζε πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές άσε που φορώ και 6 και δεν ξέρω και πόσο θα κοστίσουν

ουτε και εμένα εβγαζε αρχικά...........δηλαδη στα κομπιάσματα και στα τρέμουλα ,δεν εδειχνε τιποτε στο ταμπλώ και στον εγκέφαλο...
οταν πια εφτασε να μην πηγαίνει καθολου το αυτοκινητο τοτε αναψε το check στο ταμπλώ και εγραψε και το σφαλμα στον εγκέφαλο...
Φυσικά ,η καθε περιπτωση διαφέρει....
εγω παντω χαρηκα που το επαθα στο 2ο αμάξι ,της γυναικας,με τρεις πολλαπλασιαστες και οχι στο δικό μου ,που οπως ειπες και εσυ,εχει 6!!!!!!

vaspap
29-08-10, 12:13
μπουζοκαλοδια!!!!
Αν εχει ξεχωριστους πολλαπλασιαστες σε καθε κιλινδρο τοτε καποιος πολλαπλασιαστης ειναι. βρες ποιος δεν δινει ρευμα.

rapid_fast
29-08-10, 20:54
Μπορείς να γίνεις λίγο ποιο σαφείς? Ωραία τα είδα αυτά. Τι δουλειά κάνουν σου έτυχε και σένα αυτό? Με τι έχουν σχέση μην δίνω τζάμπα τα € πάλι δεν τα έχουμε και περίσσευμα
Το 1 διασφαλίζει σταθερή πίεση στο κύκλωμα καυσίμου. Δε χρειάζεται να το αντικαταστήσεις,
κάνει μπάμ αν δημιουργεί υποπίεση...
Το 7 κανονίζει να κλείσουν την έξτρα παροχή καυσίμου τα μπέκ, μόλις ζεσταθεί ο κινητήρας..
Αν συνεχίσεις με πλούσιο, σε καύσιμο μείγμα, ο λ επεμβαίνει και σου κάνει αυτά που περιγράφεις.. Ρίχνει και το ρελαντί αρκετά, ανεβάζει και θερμοκρασία γρήγορα..
Κόστος μηδέν, καθαρίζει το εξάρτημα σε ένα λεπτό..

bagelhs
01-09-10, 01:47
Θα ριξω και μια ματια στην βαλβίδα ρύθμισης ρελαντί να δουμε αν είναι και από εκει

promitheas81
06-10-10, 22:20
Τα μπουζί σου λές ότι τα έχεις αλλάξει, πρέπει να προσέξεις τους πολλαπλασιατές σου κ τις πίπες,
Είναι ξεχωριστά ανταλλακτικα , δες 1 & 2 :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=12_0625&hg=12&fg=05
Ρίξε μια ματιά να δείς άν έχει κιτρινίλα στα μπουζί σου ( στη πορσελάνη ), τσέκαρε τις ημερομηνίες στους πολ/στες, εάν έχουν αλλαχθεί στο παρελθόν?
Κάπου εκεί είναι το πρόβλημα...