PDA

Επιστροφή στο Forum : Αυξημένη κατανάλωση


kpapus
24-08-10, 14:52
Καλησπέρα σε όλους...
Εχω μια Ε87 fcl 122hp 1.5 χρόνο τώρα χωρίς ουσιαστικά να το κινώ πολύ. Αυτό που παρατήρησα τώρα τελευταία είναι ότι ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με το BC ήταν γύρω στα 8lt/100km τώρα, με το ίδιο στυλ οδήγησης και κίνηση στους ίδιους δρόμους, με το ζόρι να πέσει κάτω από 10-12lt/100km. Το αμάξι δεν έχει καμία αλλαγή πάνω του.
Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?

TAZ118!
24-08-10, 14:58
Φιλε μου ακριβως το ιδιο εχω παρατηρησει και εγω στην 118i συν οτι βαραει πειρακια στις χαμηλες στροφες....Υποθετω οτι εχουν κανει την βενζινη νερο...

stefos
24-08-10, 17:41
Να κάνω μια σαχλή ερώτηση; Το BC το μηδενίζεις όταν γεμίζεις βενζίνη;

TAZ118!
24-08-10, 23:53
Να κάνω μια σαχλή ερώτηση; Το BC το μηδενίζεις όταν γεμίζεις βενζίνη;

Nαι παντα.Μηδενισμο μερικου χιλιομετρητη και μεσης καταναλωσης...

halkida116mpack
25-08-10, 01:40
εγω δεν εχω μηδενισει ποτε εδω και 2 χρονια και παντα ειναι καπου απο 8.2 ως 8.8...

bimmer-corfu
25-08-10, 08:26
εγω δεν εχω μηδενισει ποτε εδω και 2 χρονια και παντα ειναι καπου απο 8.2 ως 8.8...

Χμμμ με οδήγηση σε πόλη θα πάω πάσο διαφορετικά είναι πολύ γιατί στο Ε92 320 έχω εδώ και 22 μήνες 8,8 με σκισίματα και γρήγορα ταξίδια αλλά πολύ λίγο πόλη

kpapus
25-08-10, 16:02
Να πω την αλήθεια δε μηδενίζω το BC αλλά το παρατήρησα από την τρέχουσα κατανάλωση με ίδιες στροφές και ίδια ταχύτητα. Επίσης, ανέβηκε και στο BC το νούμερο κατά ένα δέκατο. Τελευταία νιώθω και το αμάξι πιο βαρύ, να μην ανεβάζει εύκολα στροφές και ταχύτητα.

tasos.kamv
25-08-10, 19:16
Καλησπερίζω με τη σειρά μου τους φίλτατους Βαυαρούς!Παρατήρησα στη δικιά μου bimmer ότι από κακή δική μου παρέμβαση (κάνω service μόνος μου, λάδια,φίλτρα,μπουζί κτλ) ότι δεν 'τράβαγε' καλά τελευταία και είχα σχετικά αυξημένη κατανάλωση... ψαχνόμουνα αρκετά να βω τι μπορεί να φταίει και τελικά διαπίστωσα ότι δεν είχα κουμπώσει καλά και δεν είχε σφίξει όπως έπρεπε ο κολιές που ενώνει το φιλτροκούτι με τον εύκαμπτο σωλήνα αναρρόφησης και μου 'τράβαγε΄ από εκεί παραπάνω αέρα με αποτέλεσμα το μείγμα αέρα-καυσίμου να είναι 'φτωχό'.Με το που ξανακούμπωσα σωστά τον εύκαμπτο σωλήνα πάνω στο φιλτροκούτι και έπειτα από καλό σφίξιμο το όχημα άλλαξε τελείως συμπεριφορά στο 'τράβηγμα'!Δεν ξέρω μήπως αυτό μπορεί να συμβαίνει στους φίλτατους kpapus & taz118... το φτωχό μείγμα λόγω της αυξημένης περίσσειας αέρα προκαλεί αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, πειράκια και απώλεια ισχύος....!!!

halkida116mpack
26-08-10, 01:04
Χμμμ με οδήγηση σε πόλη θα πάω πάσο διαφορετικά είναι πολύ γιατί στο Ε92 320 έχω εδώ και 22 μήνες 8,8 με σκισίματα και γρήγορα ταξίδια αλλά πολύ λίγο πόλη

κατα 80% πολη το δουλευω...ισως γι αυτο...σε μεγαλα ταξιδια που εκανα με ιδια χλμ αλλα +1 ατομο εγω εκαψα πιο λιγο απο το κομπρεσσορ του αδερφου μου.

b-q
26-08-10, 09:11
Καλησπέρα σε όλους...
Εχω μια Ε87 fcl 122hp 1.5 χρόνο τώρα χωρίς ουσιαστικά να το κινώ πολύ. Αυτό που παρατήρησα τώρα τελευταία είναι ότι ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με το BC ήταν γύρω στα 8lt/100km τώρα, με το ίδιο στυλ οδήγησης και κίνηση στους ίδιους δρόμους, με το ζόρι να πέσει κάτω από 10-12lt/100km. Το αμάξι δεν έχει καμία αλλαγή πάνω του.
Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?

Εϊχα μία ακριβώς ίδια με τη δική σου Ε87 LCI 122hp, παραγωγής 1/2008, με τα ίδια ακριβώς ζαντολάστιχα (205/55/16) και παρατηρούσα σχολαστικά την κατανάλωση της, αφού πρώτα μηδένιζα κάθε φορά τον υπολογιστή.
Μέσα στην πόλη και εμένα η κατανάλωση ήταν πάντοτε πάνω από 10l/100 km, ενώ με το παραμικρό σκίσιμο εκτοξευόταν στα 12l/100 km.Μόνο εάν χρησιμοποιούσα το Start-Stop και με πολύ προσεκτική οδήγηση (αλλαγές ταχυτήτων σύμφωνα με τις ενδείξεις του υπολογιστή), η κατανάλωση έπεφτε κάτω από τα 10 λίτρα.
Γνώμη μου είναι ότι όταν θέλουμε να διαπισώσουμε την πραγματική μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου μας, θα πρέπει να έχουμε μηδενίσει εκ των προτέρων τον υπολογιστή, ώστε να μπορούμε να διαπιστώσουμε τυχόν αυξομειώσεις της κατανάλωσης σε συγκεκριμένες διαδρομές.
Οι καταναλώσεις που αναγράφονται, χωρίς να έχει μηδενιστεί ο υπολογιστής για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι αναξιόπιστες και μάλλον αρκετά μικρότερες από τις πραγματικές, συνεπώς δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, δεδομένου ότι, όπως έχω διαπιστώσει, πρέπει να διανυθεί μεγάλος αριθμός χιλιομέτρων, προκειμένου να υπάρξει διακύμανση στην αναγραφόμενη κατανάλωση.

kpapus
26-08-10, 11:30
Καλησπερίζω με τη σειρά μου τους φίλτατους Βαυαρούς!Παρατήρησα στη δικιά μου bimmer ότι από κακή δική μου παρέμβαση (κάνω service μόνος μου, λάδια,φίλτρα,μπουζί κτλ) ότι δεν 'τράβαγε' καλά τελευταία και είχα σχετικά αυξημένη κατανάλωση... ψαχνόμουνα αρκετά να βω τι μπορεί να φταίει και τελικά διαπίστωσα ότι δεν είχα κουμπώσει καλά και δεν είχε σφίξει όπως έπρεπε ο κολιές που ενώνει το φιλτροκούτι με τον εύκαμπτο σωλήνα αναρρόφησης και μου 'τράβαγε΄ από εκεί παραπάνω αέρα με αποτέλεσμα το μείγμα αέρα-καυσίμου να είναι 'φτωχό'.Με το που ξανακούμπωσα σωστά τον εύκαμπτο σωλήνα πάνω στο φιλτροκούτι και έπειτα από καλό σφίξιμο το όχημα άλλαξε τελείως συμπεριφορά στο 'τράβηγμα'!Δεν ξέρω μήπως αυτό μπορεί να συμβαίνει στους φίλτατους kpapus & taz118... το φτωχό μείγμα λόγω της αυξημένης περίσσειας αέρα προκαλεί αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, πειράκια και απώλεια ισχύος....!!!

Να προσθέσω και εγώ ότι πριν λίγο καιρό είχα ποστάρει ένα θέμα σχετικά με τον αισθητήρα λ. Στο ΙΚΤΕΟ που πηγα βγήκε πολύ υψηλή τιμή και δε μου έβγαζαν κάρτα καυσαερίων, ενώ στην αντιπροσωπεία μου έβγαλαν κανονικά καθώς το διαγνωστικό δεν έβγαλε πρόβλημα. Και ρωτάω τώρα: μήπως η υψηλή τιμή του λ έχει σχέση με την αίσθηση που έχω ότι το αμάξι δεν "τραβάει" όπως πριν και την αυξημένη κατανάλωση? Να τους το πάω να το δουν ή θα με περάσουν για τρελό?

Dimzan
26-08-10, 14:12
Να προσθέσω και εγώ ότι πριν λίγο καιρό είχα ποστάρει ένα θέμα σχετικά με τον αισθητήρα λ. Στο ΙΚΤΕΟ που πηγα βγήκε πολύ υψηλή τιμή και δε μου έβγαζαν κάρτα καυσαερίων, ενώ στην αντιπροσωπεία μου έβγαλαν κανονικά καθώς το διαγνωστικό δεν έβγαλε πρόβλημα. Και ρωτάω τώρα: μήπως η υψηλή τιμή του λ έχει σχέση με την αίσθηση που έχω ότι το αμάξι δεν "τραβάει" όπως πριν και την αυξημένη κατανάλωση? Να τους το πάω να το δουν ή θα με περάσουν για τρελό?


ναι να το πας. καποιος αισθητηρας δεν λειτουργει σωστα και λειτουργεις με λαθος μιγματα. Το πιο πιθανο ειναι ο λ που ειπες κι εσυ. Αν καις και πολλη βενζινη τοτε μαλλον ο λ τα παιξε και εχεις πολυ πλουσια μιγματα. Θα επρεπε βεβαια να σου εχει αναψει λαμπακι στο καντραν

TAZ118!
26-08-10, 20:28
Εϊχα μία ακριβώς ίδια με τη δική σου Ε87 LCI 122hp, παραγωγής 1/2008, με τα ίδια ακριβώς ζαντολάστιχα (205/55/16) και παρατηρούσα σχολαστικά την κατανάλωση της, αφού πρώτα μηδένιζα κάθε φορά τον υπολογιστή.
Μέσα στην πόλη και εμένα η κατανάλωση ήταν πάντοτε πάνω από 10l/100 km, ενώ με το παραμικρό σκίσιμο εκτοξευόταν στα 12l/100 km.Μόνο εάν χρησιμοποιούσα το Start-Stop και με πολύ προσεκτική οδήγηση (αλλαγές ταχυτήτων σύμφωνα με τις ενδείξεις του υπολογιστή), η κατανάλωση έπεφτε κάτω από τα 10 λίτρα.
Γνώμη μου είναι ότι όταν θέλουμε να διαπισώσουμε την πραγματική μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου μας, θα πρέπει να έχουμε μηδενίσει εκ των προτέρων τον υπολογιστή, ώστε να μπορούμε να διαπιστώσουμε τυχόν αυξομειώσεις της κατανάλωσης σε συγκεκριμένες διαδρομές.
Οι καταναλώσεις που αναγράφονται, χωρίς να έχει μηδενιστεί ο υπολογιστής για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι αναξιόπιστες και μάλλον αρκετά μικρότερες από τις πραγματικές, συνεπώς δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, δεδομένου ότι, όπως έχω διαπιστώσει, πρέπει να διανυθεί μεγάλος αριθμός χιλιομέτρων, προκειμένου να υπάρξει διακύμανση στην αναγραφόμενη κατανάλωση.

Εμενα μου εχει ανεβει η καταναλωση στην πολη απο 8-8.5 σε 9.5....
Ακομα και σε καποιες χαλαρες διαδρομες με λιγα φαναρια και μετρια κινηση απο 7.2-7.5 εχει ανεβει στο 8.5+....

tasos.kamv
26-08-10, 21:04
Βαυαροί με τα συμπτώματα (αυξημένη καταναλώση και όχι καλό 'τράβηγμα'-αίσθηση της ροπής) που παρατηρήσα στη δικιά μου bimmer από το λάθος κούμπωμα του εύκαμπτου σωλήνα αναρρόφησης στο φιλτροκούτι, πιστεύω ότι σίγουρα και στην περίπτωσή σας (kpapus & taz118) κάτι δεν πάει καλά.... κάποιο άτιμο εξαρτηματάκι ( π.χ αισθητήρας λ ή κάτι άλλο) δεν λειτουργεί σωστά, γι'αυτό και έχετε αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με πριν και σίγουρα έχετε ΜΕΙΩΜΕΝΗ ισχύ στον κινητήρα σας!!!

TAZ118!
26-08-10, 21:06
Βαυαροί με τα συμπτώματα (αυξημένη καταναλώση και όχι καλό 'τράβηγμα'-αίσθηση της ροπής) που παρατηρήσα στη δικιά μου bimmer από το λάθος κούμπωμα του εύκαμπτου σωλήνα αναρρόφησης στο φιλτροκούτι, πιστεύω ότι σίγουρα και στην περίπτωσή σας (kpapus & taz118) κάτι πάει καλά.... κάποιο άτιμο εξαρτηματάκι ( π.χ αισθητήρας λ ή κάτι άλλο) δεν λειτουργεί σωστά, γι'αυτό και έχετε αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με πριν και σίγουρα έχετε ΜΕΙΩΜΕΝΗ ισχύ στον κινητήρα σας!!!

Μειωμενη ισχυ ακομα δεν εχω παρατηρησει....Οπως και να εχει απο Δευτερα συνεργειο για ελεγχο...

tasos.kamv
26-08-10, 21:10
Όσον αφορά την περίπτωσή σου kpapus με την κάρτα καυσαερίων και τον αισθητήρα λ, δυστυχώς στις αντιπροσωπείες δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία και την απαιτούμενη προσοχή που θέλει το κάθε όχημα... (με τέτοιες μικρο-δυσλειτουργίες....) Πιστεύω ότι καλύτερα είναι να το πας σε κάποιο καλό εξειδικευμένο συνεργείο BMW που προσέχουν σαφώς καλύτερα και περισσότερο τον κάθε πελάτη.....

kpapus
27-08-10, 16:33
Ξέρει κανείς να μου προτείνει κανένα καλό εξουσιοδοτημένο στην Αθήνα-Δυτικά προάστια, με pm? Και τι έλεγχο θα κάνουν εκεί? Από λεφτά? Επίσης, καθώς είμαι ακόμα στην εγγύηση, θα πάω μόνο για έλεγχο? Θα μου δώσουν τα αποτελέσματα του ελέγχου και αν υπάρχει θέμα, θα πάω με αυτό το αποδεικτικό στην αντιπροσωπεία για να μου το διορθώσουν?

KAZA
27-08-10, 17:32
Τα μονοψήφια νούμερα σας μου φαίνονται παράδεισος!Εγώ βλέπω 10 με 11 λίτρα στάνταρ με προσεκτική οδήγηση……μιλάμε όμως για Ε30 με 250000 χλμ.!Πόσο σας ζηλεύω!

kpapus
30-08-10, 15:34
Ξέρει κανείς να μου προτείνει κανένα καλό εξουσιοδοτημένο στην Αθήνα-Δυτικά προάστια, με pm? Και τι έλεγχο θα κάνουν εκεί? Από λεφτά? Επίσης, καθώς είμαι ακόμα στην εγγύηση, θα πάω μόνο για έλεγχο? Θα μου δώσουν τα αποτελέσματα του ελέγχου και αν υπάρχει θέμα, θα πάω με αυτό το αποδεικτικό στην αντιπροσωπεία για να μου το διορθώσουν?

:feedback:

TAZ118!
30-08-10, 16:20
Tελικα πηγα σημερα σε γνωστο εξειδικευμενο συνεργειο στον Γερακα για διαγνωση...
Το διαγνωστικο εδειξε την γνωστη δυσλειτουργια του αισθητηρα NOX....
Το κοστος αντικαταστασης ανερχεται περιπου στα 500 ευρω αλλα με ενημερωσαν οτι μαλλον
''τρεχει'' καμπανια απο την εταιρεια για αυτον τον αισθητηρα οποτε θα απευθυνθω σε αντιπροσωπεια μηπως και αλλαχτει στα πλαισια στης καμπανιας....Stay tuned...

thanblan
30-08-10, 21:51
κάρτα καυσαερίων¨
αύριο και σκαναρισμένη
800στ/λ CO 0,02% H/C 94PPm
2500στ/λ CO 0,04% H/C 78PPm
και τώρα το ωραίο και δεν είναι λάθος τυπογραφικό( τουλάχιστον δικό μου)
στις 2500στ/λ λ=2,003

παρακαλώ τα σχόλια σας...

kpapus
31-08-10, 08:58
Μάλιστα.. Εμένα με 1.678 και μου την είπαν κιόλας για την υψηλή τιμή.. Εννοείται ότι δε μου έβγαλαν κάρτα στο ΙΚΤΕΟ..

thanblan
01-09-10, 08:45
κάρτα καυσαερίων¨
αύριο και σκαναρισμένη
800στ/λ CO 0,02% H/C 94PPm
2500στ/λ CO 0,04% H/C 78PPm
και τώρα το ωραίο και δεν είναι λάθος τυπογραφικό( τουλάχιστον δικό μου)
στις 2500στ/λ λ=2,003

παρακαλώ τα σχόλια σας...

και η κεκ καυσαερίων πλέον

advanced
01-09-10, 10:56
Οι καταναλώσεις που αναγράφονται, χωρίς να έχει μηδενιστεί ο υπολογιστής για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι αναξιόπιστες και μάλλον αρκετά μικρότερες από τις πραγματικές, συνεπώς δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, δεδομένου ότι, όπως έχω διαπιστώσει, πρέπει να διανυθεί μεγάλος αριθμός χιλιομέτρων, προκειμένου να υπάρξει διακύμανση στην αναγραφόμενη κατανάλωση.

Θα συμφωνήσω με αυτή την άποψη. έχω 116i του 09 με 20.000 χλμ. Οδήγηση κυρίως πόλη και 4-5 ταξίδια. Σκίσιμο ελάχιστο (μόνο σπανίως ξεσπάσματα για ξεμπούκωμα και για λίγο). Μόνο ένα ταξίδάκι μιας ώρας έκανα με 170+ μονίμως μια φορά. Η κατανάλωση παίζει στο 10,2 με 10,3. ΔΕΝ το μηδενίζω - μια φορά το μηδένισα στα 5000 χλμ που θεωρητικά είχε στρωθεί απόλυτα. Εμένα μοτυ φαίνεται ψηλά γενικά καθώς το 90% της οδήγησής μου στη πόλη είναι με αλλαγές σύμφωνα με το BC (δηλαδή μέχρι 2.000 στροφές) και μου φαίνεται πολύ ψηλό το συγκεκριμένο νούμερο. Δεν έχω μέτρο σύγκρισης όμως ο ξάδελφός μου έχει ένα RAV4 καινούριο και οδηγεί μόνιμα με αλλαγες όποτε του λεει το BC και έχει κάνει 2 ταξίδια. Η κατανάλωση του? μόνιμα στο 9,5 και είναι και 2λιτρο. Τι να πω!

kmilioris
07-09-10, 14:02
Το δικό μου Ε81 / 1,6cc με 17” και 20000χιλ περίπου μου καίει 8,5 με 9,5 μέσα στην Αθήνα και περίπου ένα λίτρο λιγότερο εκτός. Να πω ότι τα νούμερα αυτά είναι με χαλασμένο τον ένα αισθητήρα στην εξάτμιση, πριν που δούλευε οκ έκαιγε ένα με 1,5 λίτρο λιγότερο.

rapid_fast
07-09-10, 14:14
Καλησπέρα σε όλους...
Εχω μια Ε87 fcl 122hp 1.5 χρόνο τώρα χωρίς ουσιαστικά να το κινώ πολύ. Αυτό που παρατήρησα τώρα τελευταία είναι ότι ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με το BC ήταν γύρω στα 8lt/100km τώρα, με το ίδιο στυλ οδήγησης και κίνηση στους ίδιους δρόμους, με το ζόρι να πέσει κάτω από 10-12lt/100km. Το αμάξι δεν έχει καμία αλλαγή πάνω του.
Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?

Αν έχεις επι 1,5 χρόνο τα ίδια μπουζί τα ίδια λάδια το ίδιο φίλτρο λαδιού και το ίδιο φίλτρο αέρα, λογικό μου κάνει..
(ή το ένα εκ των παραπάνω, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων)

kostastnt
11-09-10, 01:07
Εμένα στον παλιό 1 μου έκαψε λ... Αυτό έγινε μόλις είχα επιστρέψει Ελλάδα και έβαζα τις κωλοβενζίνες εδώ πέρα...

Μετά την απεργία των φορτηγών και κατά την διάρκεια της έπεσε τόσο νερό που 2-3 φίλου έκαψαν λ σε άλλα αμάξια...

rapid_fast
11-09-10, 01:38
Εμένα στον παλιό 1 μου έκαψε λ... Αυτό έγινε μόλις είχα επιστρέψει Ελλάδα και έβαζα τις κωλοβενζίνες εδώ πέρα...

Μετά την απεργία των φορτηγών και κατά την διάρκεια της έπεσε τόσο νερό που 2-3 φίλου έκαψαν λ σε άλλα αμάξια...

Πώς καίγεται ο λ απο το νερό στο καυσιμο???

sotirisl
11-09-10, 12:22
Αν έχεις επι 1,5 χρόνο τα ίδια μπουζί τα ίδια λάδια το ίδιο φίλτρο λαδιού και το ίδιο φίλτρο αέρα, λογικό μου κάνει..
(ή το ένα εκ των παραπάνω, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων)

καλά όλα τα άλλα, τα μπουζιά γιατί πρέπει να τα αλλάζουμε στον 1,5 χρόνο;

rapid_fast
11-09-10, 13:14
καλά όλα τα άλλα, τα μπουζιά γιατί πρέπει να τα αλλάζουμε στον 1,5 χρόνο;

Οξειδώνονται οι ακίδες και η σπίθα μειώνεται 50%
(εκτός αν βάζεις ιριδίου..)

kpapus
22-09-10, 16:13
Κατάφερα να πάω προχτες στην αντιπροσωπεία.. Χωρίς να μου πούνε συγκεκριμένα πράγματα-έκαναν έλεγχο στον λ και στο ΝΟx (έκαναν??)- αλλά δεν βρήκαν τίποτα και από τη στιγμή που δεν έχει ανάψει και κανένα λαμπάκι όλα κάλά λένε.. Θα δείξει λιοπόν....

Ερώτηση: μπορώ να ζητήσω κάποιο έγγραφο από το σέρβις που να δείχνει ποιες ακριβώς μετρήσεις έγιναν ή όχι?

nikosdov116i
23-09-10, 08:06
Κανονικά ναί.

bimmer-corfu
23-09-10, 08:14
λίγο άσχετο αλλά εγώ πήγα χωρίς λαμπάκι για προληπτικό έλεγχο στο διαγνωστικό και βρήκαν τον nox να τα έχει παίξει. Άρα δεν είναι σίγουρο ότι όταν δεν ανάβει λαμπάκι δεν τρέχει τίποτα

TAZ118!
23-09-10, 20:40
Και εγω εχω προβλημα με τον Νοχ και λαμπακια γιοκ...

kpapus
24-09-10, 13:21
λίγο άσχετο αλλά εγώ πήγα χωρίς λαμπάκι για προληπτικό έλεγχο στο διαγνωστικό και βρήκαν τον nox να τα έχει παίξει. Άρα δεν είναι σίγουρο ότι όταν δεν ανάβει λαμπάκι δεν τρέχει τίποτα

Συμφωνώ απόλυτα αλλά αν το πας χωρίς λαμπάκι σε κοιτάνε περίεργα και στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν μπαίνουν στον κόπο να ελέγξουν το αμάξι. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια..

larisacity
25-09-10, 22:52
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 116 ΜΟΝΤΕΛΟΥ 2005, ΠΕΝΤΕΡΙ ΣΑΣΜΑΝ, Κ 16ΑΡΑ ΖΑΝΤΑ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 8,8. ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ. Κ ΔΕΝ ΤΡΕΧΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ. ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΗ Κ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ

giannis 116
26-09-10, 22:14
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 116 ΜΟΝΤΕΛΟΥ 2005, ΠΕΝΤΕΡΙ ΣΑΣΜΑΝ, Κ 16ΑΡΑ ΖΑΝΤΑ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 8,8. ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ. Κ ΔΕΝ ΤΡΕΧΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ. ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΗ Κ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ

Καλα εισαι...
Μετρησεις ΠΣΚ με σχετικα ηπια οδηγηση συνδυαζοντας λιγο πολη, λιγο Εθνικη και αρκετα επαρχιακη με στροφες, με λιγη χρηση κλιμα στο auto, εναν συνοδηγο ελαφρυ και ελαχιστα μπαγκαζια, κατω απο 9.3 δεν ειδα...
17αρες ζαντες, 5αρι σασμαν, το αυτοκινητο μοντελο του 2004.

TAZ118!
15-10-10, 22:49
Τελικα αλλαξα τον Nox....Εφερα ελαφρως μεταχειρισμενο αισθητηρα απο Γερμανια
,με τον τελευταιο κωδικο που αντικαθιστα ολους τους προηγουμενους.
Κοστος 165 ευρω με τα μεταφορικα.Εχω κανει μεχρι τωρα 120 χιλιομετρα και εχω παρατηρησει αισθητη πτωση της καταναλωσης στα προηγουμενα επιπεδα-απο 9.5+ στα 8-8.3...

bimmer-corfu
16-10-10, 07:33
Συμφωνώ απόλυτα αλλά αν το πας χωρίς λαμπάκι σε κοιτάνε περίεργα και στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν μπαίνουν στον κόπο να ελέγξουν το αμάξι. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια..

Ναι αλλά μπορείς πχ να πεις ότι σου ανάβει συνέχεια και μόλις πριν 2 λεπτά έσβησε μόνο του το λαμπάκι:sleeping:

bimmer-corfu
16-10-10, 07:33
Τελικα αλλαξα τον Nox....Εφερα ελαφρως μεταχειρισμενο αισθητηρα απο Γερμανια
,με τον τελευταιο κωδικο που αντικαθιστα ολους τους προηγουμενους.
Κοστος 165 ευρω με τα μεταφορικα.Εχω κανει μεχρι τωρα 120 χιλιομετρα και εχω παρατηρησει αισθητη πτωση της καταναλωσης στα προηγουμενα επιπεδα-απο 9.5+ στα 8-8.3...

που τον βρήκες μεταχ/νο? κάνα ebay?

TAZ118!
16-10-10, 15:04
που τον βρήκες μεταχ/νο? κάνα ebay?

Ναι στο eBay....Προερχεται απο ενα στουκαρισμενο Ασσο με 2000χλμ μοντ. 2/10...
Αν κοιταξεις στο Realoem η εταιρεια εχει 6 διαφορετικους κωδικους για αυτο το εξαρτημα.
Εχω παρει τον τελευταιο κωδικο που αντικαθιστα ολους τους προηγουμενους...

rapid_fast
16-10-10, 15:08
Ναι στο eBay....Προερχεται απο ενα στουκαρισμενο Ασσο με 2000χλμ μοντ. 2/10...
Αν κοιταξεις στο Realoem η εταιρεια εχει 6 διαφορετικους κωδικους για αυτο το εξαρτημα.
Εχω παρει τον τελευταιο κωδικο που αντικαθιστα ολους τους προηγουμενους...

Δηλαδή έχει και εγγύηση εργοαστασιου????:takecover:takecover

TAZ118!
16-10-10, 15:23
Δηλαδή έχει και εγγύηση εργοαστασιου????:takecover:takecover

Θεωρητικα...

bimmer-corfu
16-10-10, 17:06
off topic αλλά πως ήξερες ότι το τελευταίο αντικαθιστά τα προηγούμενα?

TAZ118!
16-10-10, 19:00
off topic αλλά πως ήξερες ότι το τελευταίο αντικαθιστά τα προηγούμενα?


http://bmwfans.info/parts/catalog/E81/3-doors/Europe/118i-N43/LHD/N/2007/june/browse/exhaust_system/lambda_probe_fixings/

bon
12-03-11, 04:24
Παιδια καλημερα, καλως σας βρηκα.

πολυ χαμηλες καταναλωσεις λετε γενικα κ αρχιζω να σκεφτομαι μηπως σε εμενα σθμβαινει κατι. Ενα Ν45 Ε87 του 2004 εχω, και μεση καταναλωση στην πολη ειμαι χρονια τωρα 12.8-13..το περιεργο ειναι οτι εχω αλλαξει μοτερ και ειναι περιπου η ιδια κ παλι...
αρα δεν ειναι θεμα μοτερ η ηψηλη καταναλωση, εχετε καμια ιδεα τι αλλο μπορει να ειναι?

ttjohn
12-03-11, 06:57
Παιδια να σας πω και γω την ιστοριαμου ενα 116 FL που εχω αρχιζε και εκαιγε πολυ και δεν τραβαγε.Στο τελος αρχιζε και ρεταριζε τοπηγα συνεργειο μου αλλαξανε και τους 4 πολλαπλασιαστες με δικιαμου χρεωση μιας και εχει λειξει η εγγυηση + εκανα αναβαθμιση εγγεφαλου,αλλαγη μπουζι,λαδια.Ολα αυτα στα 36000χλμ.
Αν και μου ειχαν πει στο συνεργειο οτ μαλλον εχει προβλημα και nox σενσορας μολις ακουσα τιμη τους ειπα αστο οπως ειναι χεστηκα σιγα μην δωσω συνολο 1000 ευρο για το 116.Αποτελεσμα το αμαξιμετα το συνεργειο εκαιγε λιγοτερο πηγαινε οπως οταν το πρωτοπηρα καμια σχεση με πριν τοπαω συνεργειο.Τωρα τι να σας πω επαιξε ρολο η αναβαθμιση εγγεφαλου?τα μπουζι?? δεν ξερω.

ttjohn
12-03-11, 07:00
http://bmwfans.info/parts/catalog/E81/3-doors/Europe/118i-N43/LHD/N/2007/june/browse/exhaust_system/lambda_probe_fixings/

Φιλεμου αυτον το κωδικο 11 78 7 587 130 πηρες??
Το εβαλες μονοσου χρειαζετε κανενα προγραματισμο μετα στο διαγνωστικο??

giannis 116
12-03-11, 11:16
Παιδια καλημερα, καλως σας βρηκα.

πολυ χαμηλες καταναλωσεις λετε γενικα κ αρχιζω να σκεφτομαι μηπως σε εμενα σθμβαινει κατι. Ενα Ν45 Ε87 του 2004 εχω, και μεση καταναλωση στην πολη ειμαι χρονια τωρα 12.8-13..το περιεργο ειναι οτι εχω αλλαξει μοτερ και ειναι περιπου η ιδια κ παλι...
αρα δεν ειναι θεμα μοτερ η ηψηλη καταναλωση, εχετε καμια ιδεα τι αλλο μπορει να ειναι?

Κατ'αρχην καλωσορισες 'συναδελφε'. Γραψε και στο αντιστοιχο section που ειναι για νεα μελη στο φορουμ να σε καλωσορισουμε και επισημα!

Τα προ φ/λ μοντελα χωρις efficient dynamics (auto start stop κλπ) εχουν αυξημενες καταναλωσεις καθως διαθετουν πολυ ασθενικο μοτερ σε βαρυ σκαρι. Κι ειδικα αν το δουλευεις λιγο πιο ψηλα, το 'κυνηγας' λιγακι, κανεις και κανα παντιλικι ή το χεις σχεδον μονιμα με επιβατες ή /και φορτιο τοτε τα νουμερα που γραφεις οσο παραλογο κι αν ακουγεται ειναι πολυ λογικα για πολη μεσα.

Εχουμε το ιδιο αμαξι, ιδια χρονολογια, ιδιο μοτερ. Του εχω κανει σχεδον 180.000χμ κι εχω αυτη τη στιγμη σχεδον 11.5. Το εχω κανει και εγω με διαφορες καφριλες να καψει και 13 μεσα στην πολη.

Επισης σκεψου οτι τα χαρτια του κατασκευαστη γι αυτο το αμαξι λενε πολη 10.5, προσθεσε τουλαχιστον +1 για την πραγματικοτητα και εισαι μεσα!

ΥΓ Ποιο μηνα ειναι το αυτοκινητο μπορεις να μας πεις;
ΥΓ1 Για ποιο λογο αλλαξες μοτερ και στα ποσα χιλιομετρα; Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω το λογο αλλαγης του μοτερ. Εως τωρα εχω ακουσει μια αντε δυο το πολυ αλλαγες τετοιου μοτερ σε 316i E90 ομως και ο λογος ηταν οτι ειχαν τον παλιοτερο εντατηρα καδενας εκκεντροφορων, δεν τον ειχαν αλλαξει, 'πηδηξε' δοντι γραναζιου εκκεντροφορου η καδενα κι εγινε μεσα στο μοτερ πανυγηρακι... Εσυ αυτον τον εντατηρα τον εχεις αλλαξει; Τους αλλαζε προληπτικα η BMW σε οποιο εξουσιοδοτημενο κι αν πηγαινες δωρεαν.

kostastnt
12-03-11, 12:12
@bon το ίδιο αμάξι έχουμε και η κατανάλωση σου είναι νορμάλ.. κι εγώ n45 e87 11/04 και αν το κυκλοφορώ αποκλειστικά στην πόλη στα ίδια με σένα είμαι..

bon
12-03-11, 12:24
γεια σας ρε παιδια :)

ναι ετσι εσπασε..καδενα εκκεντροφορου..κ δεν ειχα καποιο ελεγχο προληπτικα, βεβαια η εγγυηση ηταν ληγμενη..το αυτοκινητο ειναι 12῎/2004, οταν εσπασε ειχε 60κ, σκεφτομουνα δε να το πουλουσα τοτε.. 80% goodwill μου αναγνωρισε η bmw hellas και ετσι πληρωσα τα εργατικα + 20%, οποτε ειμουνα ΟΚ, αλλα μου κοστισε στην τοτε αλλαγη.

Το αμαξι με προσπαθεια το εχω στα 13, ειναι αληθεια οτι τα πρωτα μοτερ δεν ειχαν ενα βαρελακι (..῞?) -ετσι το αποκαλεσαν, valvetronic?- κ καιει πιο πολυ. ΓΙα αυτο αλλωστε του εβαλαν μετα, καθως κ εξαρι. Δε λεω, το παταω καθε μερα, αλλα το δουλευω ταξι στην κινηση.

Παντως οσο περναει ο καιρος το εκτιμω πιο πολυ ταμαξι, μια χαρα παντιλικι ριχνει κ παταει γερα. το μονο ειναι οτι καιει κ μου τελειωνει γρηγορα τα λαστιχα..εχει χαρακτηρα αειθαλη που δεν φθηνει στο χρονο οπως τα vag, αλλα δεν εχει σφυχτα μοτερ στα λιγα κυβικα..

Το 120 ενος φιλου, αρχες 2005 κ αυτο, καιει λιγοτερο απο το δικο μ.. θελω πιο πολυ γκαζι για τα ιδια χιλιομετρα..

Fairytale
12-03-11, 15:34
Μα καλά που πήγαινες για service και δεν στην έκαναν την αλλαγή του τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου, αφού είχε έρθει recall και μάλιστα έστελναν επιστολές στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων.
Το αυτοκίνητο το είχες πάρει καινούργιο και από την Ελλάδα από το δίκτυο της ΒΜW Hellas;
C U out there

bon
12-03-11, 16:44
το μοτερ εσπασε τον οκτωβρη 09, ποτε ηρθε επιστολη? ητανε και για τα 1 η μονο για τα 3? απο ελλαδα ναι. στο καινουριο μοτερ δεν εχω αλλαξει λαδια.. τι να του βαλω? 10-40 valvoline a3/b3 ειναι οκ η να ψαχνω για longlife?

bon
12-03-11, 17:55
τελικα το εψαξα λιγο το θεμα, κατεληξα σε 3 λαδια.
1.Motul 8100 5W-40
2.Castrol GTX 10W-40
3.Aral Bluetronic 10W40

θα παω στο 1 μαλλον γτ 8 ευρω διαφορα απο το 3 ειναι τιποτα, καλο παντως και το 3 στα 22Ε το 4λιτρο.

giannis 116
12-03-11, 18:51
γεια σας ρε παιδια :)

ναι ετσι εσπασε..καδενα εκκεντροφορου..κ δεν ειχα καποιο ελεγχο προληπτικα, βεβαια η εγγυηση ηταν ληγμενη..το αυτοκινητο ειναι 12῎/2004, οταν εσπασε ειχε 60κ, σκεφτομουνα δε να το πουλουσα τοτε.. 80% goodwill μου αναγνωρισε η bmw hellas και ετσι πληρωσα τα εργατικα + 20%, οποτε ειμουνα ΟΚ, αλλα μου κοστισε στην τοτε αλλαγη.

Το αμαξι με προσπαθεια το εχω στα 13, ειναι αληθεια οτι τα πρωτα μοτερ δεν ειχαν ενα βαρελακι (..῞?) -ετσι το αποκαλεσαν, valvetronic?- κ καιει πιο πολυ. ΓΙα αυτο αλλωστε του εβαλαν μετα, καθως κ εξαρι. Δε λεω, το παταω καθε μερα, αλλα το δουλευω ταξι στην κινηση.

Παντως οσο περναει ο καιρος το εκτιμω πιο πολυ ταμαξι, μια χαρα παντιλικι ριχνει κ παταει γερα. το μονο ειναι οτι καιει κ μου τελειωνει γρηγορα τα λαστιχα..εχει χαρακτηρα αειθαλη που δεν φθηνει στο χρονο οπως τα vag, αλλα δεν εχει σφυχτα μοτερ στα λιγα κυβικα..

Το 120 ενος φιλου, αρχες 2005 κ αυτο, καιει λιγοτερο απο το δικο μ.. θελω πιο πολυ γκαζι για τα ιδια χιλιομετρα..

Λοιπον...

Ολα αυτα τα οποια γραφεις σηκωνουν πολυ κουβεντα. Ισως πολλα απο αυτα να εχουν ηδη συζητηθει σε βαθμο εξαντλησης μεσα στο φορουμ. Κανε μια αναζητηση και θα βρεις πολλες απαντησεις σε καποιους απο αυτους τους προβληματισμους σου.

Το αυτοκινητο το πηγαινες σε αντιπροσωπειες ή σε εξουσιοδοτημενα μονο μεχρι που εσπασε το μοτερ; Εαν ναι τοτε συγγνωμη αλλα σε πιασαν κοροιδο. Το λεω αυτο και δε θελω να παρεξηγηθω γιατι η BMW ειχε κανει μια 'καμπανια' για το συγκεκριμενο εξαρτημα και τον αλλαζε δωρεαν τον τεντωτηρα οταν το πηγαινες το αυτοκινητο σε εξουσιοδοτημενα και μονο. Εγω ειχα κοψει να το πηγαινω σε εξουσιοδοτημενα και ετυχε και το πηγα αναγκαστικα σε ενα επειδη δεν ημουν Αθηνα και μου το αλλαξαν εκει. Μαλιστα απο τοτε το πηγα ακομα σε ενα αλλο εξουσιοδοτημενο, για αλλη δουλεια, ασχετη και μου τσεκαραν απ τον υπολογιστη τους οτι οντως εχει αλλαχτει αλλιως θα μου το αλλαζαν αυτοι.
Εαν λοιπον το πηγαινες σε εξουσιοδοτημενο και δε σου ειχαν αλλαξει αυτον τον τεντωτηρα κακως εσυ πληρωσες εστω και ενα σεντ. Ηταν υποχρεωμενοι να στο αλλαξουν κι ετσι θα γλιτωνες το μοτερακι σου και ολη την ταλαιπωρια.
Παντως δεν εγινε επισημη ανακληση να καλεσουν κοσμο στα συνεργεια, εαν το πηγαινες σε εξουσιοδοτημενο καλως, αλλιως στην τυχη του ο καθενας...

Valvetronic δεν μπηκε ποτε σε αυτο το μοτερ (Ν45Β16Α) στην 116i E87, 316i E90. Σωστα ειπες οτι μπηκε το 6αρι σασμαν μετα απο κανα χρονο, ισως και λιγοτερο απο τοτε που πρωτοκυκλοφορησε η σειρα 1. Αυτο ισως να βοηθησε λιγο στις επιταχυνσεις, καθως πιο κοντο και λιγο στην καταναλωση. Ισως να μπηκε ομως και λογω μαρκετινγκ, καθως ολος ο ανταγωνισμος το 2005 ειχε 6αρια κιβωτια...

Απαντησες μονος σου στο γιατι καιει τοσο...
Εαν το δουλευεις οπως εγραψες ταξι στην κινηση, παντιλικια, τρεξιμο κλπ ε, ειναι πολυ φυσικο και λαστιχο να φας και βενζινη να ρουφας! Επαναλαμβανω, κι εγω το ιδιο ακριβως αυτοκινητο εχω μονο λιγο πιο παλιο (10-2004). Δεν εχω αλλο οχημα, αμαξι ή μηχανακι, του εχω κανει σχεδον 180.000χμ σε ολες τις συνθηκες και με οποιους τροπους μπορεις να φανταστεις κι εχω μαθει τα 'χουγια' του απ εξω! Ετσι οπως περιγραφεις την οδηγηση, αυτο το αμαξι, τοσο καιει!

Τελος επισης εδωσες μια απαντηση σ εναν προβληματισμο σου! Παρε ενα 120i και οντως θα χεις καλυτερο γκαζι και χαμηλοτερη καταναλωση αφου για τα σχεδον ιδια κιλα εχεις καμια 45αρια αλογα παραπανω, μεγαλυτερο κυβισμο και καλυτερη ροπη να κινησουν το αμαξωμα! Κι εγω το μετανιωσα που δεν πηρα 120 απ την αρχη να μου εφευγε αυτος ο καημος καιει και σουρνεται!

giannis 116
12-03-11, 18:56
Μα καλά που πήγαινες για service και δεν στην έκαναν την αλλαγή του τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου, αφού είχε έρθει recall και μάλιστα έστελναν επιστολές στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων.
Το αυτοκίνητο το είχες πάρει καινούργιο και από την Ελλάδα από το δίκτυο της ΒΜW Hellas;
C U out there

Δεν προλαβα να δω το ποστ σου Φαιρυ καθως απλα εκανα quote στο ποστ του Bon και απαντησαμε σχεδον ιδια! Εμενα, αν και το πηγαινα μονο σε εξουσιοδοτημενα ως και το 2008σχεδον, δε με ειχε ενημερωσει κανενα εξουσιοδοτημενο. Ισως φταιει οτι το χα αγορασει απο Γερμανια καινουριο, γυρισα Ελλαδα, το εκτελωνισα και ειχα κοψει δεσμους με Γερμανια.
Απλα ετυχε και το πηγα στο εξουσιοδοτημενο στα Χανια και μου το αλλαξαν εκει.

bon
12-03-11, 19:56
σε εξουσιοδοτημενο το πηγαινα κανονικα, με το book service στο χερι. Το αμαξι το πηρα 7 μηνων απο το ιδιο καταστημα με 10k km. Λες να εστειλαν ειδοποιηση στον πρωτο? Παντως οταν ειχε γινει και παζαρευα με bmw hellas το goodwill, μου ελεγαν οτι δεν εχει αναφερθει ποτε κατι στους ασσους παρα μονο σε μια παρτιδα 316.. Προσωπικα το βρηκα απο το internert το προβλημα κ τοτε τουλαχιστον κανεις δεν ελεγε για ειδοποιηση..

τα λαδια ειναι καλα? ενα φιλτρο λαδιου ποσο εχει? θελει ειδικο κλειδι η βγαινει ευκολα?

giannis 116
12-03-11, 20:37
σε εξουσιοδοτημενο το πηγαινα κανονικα, με το book service στο χερι. Το αμαξι το πηρα 7 μηνων απο το ιδιο καταστημα με 10k km. Λες να εστειλαν ειδοποιηση στον πρωτο? Παντως οταν ειχε γινει και παζαρευα με bmw hellas το goodwill, μου ελεγαν οτι δεν εχει αναφερθει ποτε κατι στους ασσους παρα μονο σε μια παρτιδα 316.. Προσωπικα το βρηκα απο το internert το προβλημα κ τοτε τουλαχιστον κανεις δεν ελεγε για ειδοποιηση..

τα λαδια ειναι καλα? ενα φιλτρο λαδιου ποσο εχει? θελει ειδικο κλειδι η βγαινει ευκολα?

Για λαδια και φιλτρο δε γνωριζω. Μπορεις να ψαξεις στο φορουμ, εχουν γραφτει παρα πολλα σχετικα με λαδια σε αλλα threads.
Ποτε σου εκατσε η βλαβη (ημερομηνια)?.. Μαλλον οι τυποι εκαναν την παπια στο οτι δεν ειχε αλλαχτει ο εντατηρας, δεν ειχες ενημερωθει εσυ ενω θα επρεπε, δεν το κοιταξαν καν αν ειχε αλλαχτει σε καποιο σερβις, εσπασε το μοτερ και απλα χρυσωσαν το...υποθετο με το 'ντηλ' του 'γκουντγουιλ'. Γκουντγουιλ χαντινγκ δηλαδη...
Θελει πολυ προσοχη και συνεχη ενημερωση αλλιως ψαχνουν για αδαη, ανενημερωτα θυματα-προβατα-αρνια πελατακια καποιοι κυριοι κυριοι αντιπροσωποι. Κριμα...

antonis7_10
12-03-11, 21:05
Μα καλά που πήγαινες για service και δεν στην έκαναν την αλλαγή του τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου, αφού είχε έρθει recall και μάλιστα έστελναν επιστολές στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων.
Το αυτοκίνητο το είχες πάρει καινούργιο και από την Ελλάδα από το δίκτυο της ΒΜW Hellas;
C U out there

αρχίζει να μου αρέσει όλο και πιο πολυ αυτό το Forum. Πολυ καλή ερώτηση....

bon
12-03-11, 22:52
νταξει Γιαννη δεν λεω, ητανε και 3 χρονια εκτος εγγυησης, στην αρχη μου ελεγε η bmw hellas για 20% μετα 50 κ εκλεισε στο 80 με πιεση κ απο τον καθετο.

παντως Γιαννη πελατακι δεν ειμαι..η τοτε δε ενημερωση στα φορα δεν υπηρχε..

giannis 116
13-03-11, 03:33
νταξει Γιαννη δεν λεω, ητανε και 3 χρονια εκτος εγγυησης, στην αρχη μου ελεγε η bmw hellas για 20% μετα 50 κ εκλεισε στο 80 με πιεση κ απο τον καθετο.

παντως Γιαννη πελατακι δεν ειμαι..η τοτε δε ενημερωση στα φορα δεν υπηρχε..

Bon μου αλλαξαν τον τεντωτηρα κι εμενα 3 χρονια αφου ειχα βγει εκτος εγγυησης και αφου ειχα σταματησει να πηγαινω σε εξουσιοδοτημενα. Απλα ετυχε τοτε να παω σε ενα εξουσιοδοτημενο, ειδαν στον υπολογιστη τους οτι δεν ειχε αλλαχτει αυτος και μου τον αλλαξαν χωρις να μου πουν τιποτα αλλο. Θα επρεπε να στο ειχαν αλλαξει δυστυχως...

Επισης εαν ακουστηκε σαν προσβολη προς εσενα το 'πελατακι' να με συγχωρεις, δεν πηγαινε για σενα ουτε για κανεναν χρηστη αυτοκινητου BMW. Απλα ηθελα να τονισω το πως θελουν τα συνεργεια να μας βλεπουν ολους!
Για την ενημερωση που λες θα συμφωνησω και θα συμπληρωσω σκεψου τι λεφτα εχουν βγαλει απο κοσμο ο οποιος δεν ασχολειται με ιντερνετ, με αυτοκινητο, δεν ενημερωνεται και δεν εχει ιδεα. Μιλαμε για προβατα στη σφαγη!

bon
13-03-11, 11:26
ποτε εγινε το καλεσμα γι αλλαγη τεντωτηρα?

giannis 116
13-03-11, 11:42
ποτε εγινε το καλεσμα γι αλλαγη τεντωτηρα?

Πρεπει να εγινε εκει γυρω στο 2008 γιατι μεχρι και ολο το 2007 αν θυμαμαι καλα το πηγαινα μονο σε εξουσιοδοτημενα και δε μου ειχαν πει τιποτα γι αυτο. Τελη 07 αρχες 08 εκοψα τα εξουσιοδοτημενα και ξεκινησα να το πηγαινω εκτος δικτυου BMW σε εξειδικευμενα, κι ετυχε εκει γυρω στις αρχες του 2009 και ξαναπηγα σε ενα εξουσιοδοτημενο κι εκει μου το αλλαξαν αλλα δε τους ρωτησα ποτε αρχισαν τις αλλαγες σ αυτο το εξαρτημα.

bon
13-03-11, 18:23
οκτωβρη 2009 εγινε, ο καθετος δεν ηξερε κατι γιαυτο, ειναι κ γνωστος, να με δουλεψει μου καθεται πολυ δυσκολο διοτι γνωριζει κ γνωριζω... τι να πω, δες plz ποτε ητανε το επισημο call, thanks.

giannis 116
13-03-11, 19:04
Οκτωβρη του 09 εννοεις οτι εσπασε το μοτερ σου; Εμενα σιγουρα μου αλλαξαν τον τεντωτηρα εκει γυρω στις αρχες του 09, σιγουρα πριν τον Οκτωβρη.
Δε με καλεσαν ουτε με ειδοποιησαν, απλα ετυχε πηγα σε εξουσιοδοτημενο και τ αλλαξαν εκει. Αυτο, τιποτα αλλο. Μπορεις να μαθεις ποτε ξεκινησε αυτη η κινηση γι αυτο το εξαρτημα αν πας και κανεις μια απλη ερωτηση σε ενα οποιοδηποτε εξουσιοδοτημενο, οχι σε αυτον που το πας εννοειτε.
Εαν δε το ειχε μαθει, ε τοτε τι να πω, απλα απαραδεκτος! Μια απ τις δουλειες τους ειναι και αυτα τα πραγματα!

bon
13-03-11, 20:40
πορτα η μπεμπα!!
καποιο κολπο να ανασανει λιγο χαμηλα για να ντριφταρει ανετα την δευτερα παντου? :P

giannis 116
13-03-11, 21:16
πορτα η μπεμπα!!
καποιο κολπο να ανασανει λιγο χαμηλα για να ντριφταρει ανετα την δευτερα παντου? :P

Αλλαγη αυτοκινητου με αλλο μεγαλυτερου κυβισμου οπως μια μεταχειρισμενη 120i πχ...

bon
13-03-11, 22:00
κατι αλλο? ανοιγμα με σεγα τον παπα, τελικο απο μεγαλυτερο?
για αλλο μοτερ το εχω σκεφτει χρονια τωρα, αν δεν βρω φθηνο n52 δεν με συμφερει, καλυτερα σε 35αρι κατευθειαν.

giannis 116
14-03-11, 00:32
κατι αλλο? ανοιγμα με σεγα τον παπα, τελικο απο μεγαλυτερο?
για αλλο μοτερ το εχω σκεφτει χρονια τωρα, αν δεν βρω φθηνο n52 δεν με συμφερει, καλυτερα σε 35αρι κατευθειαν.

Καμια μετασκευη, προσθηκη δεν αξιζει λεφτα, πολλα μπορεις να κανεις. Το κερδος θα ειναι αμελητεο, τοσο λιγο ωστε δε θα καταλαβεις τιποτα. Εγω εχω βαλει αλλο πιο ελευθερο φιλτρο στο μαμα κουτι, λιγο πιο ελευθερο τελικο, sprint booster στο ηλεκτρικο γκαζι... Τιποτα απο κερδος πιστεψε με. Αλλοι εχουν βαλει χοανες, αλλες εξατμισεις ισως και κανα προγραμμα, τσαμπα πολλα λεφτα. Μερικες φορες χανεις κιολας ειδικα αν πειραξεις εξατμιση ή εξαγωγη. Απλα δεν αξιζει. Σκεψου ενα προγραμμα κανει 500-600€, ενα φιλτρο καμια 120αρα, ενα τελικο μπορει και 500€, τοσα λεφτα και ισως να μη καταλαβεις βελτιωση καν!

Οταν λες για φτηνα αλλα μοτερ εννοεις για αλλαγη μοτερ?!
Δε νομιζω να αξιζει ή να μπορει να γινει αυτο με λογικο κοστος στο υπαρχων σκαφος που εχεις. Σκεψου οτι τα δικα μας δεν εχουν καν 6αρι κιβωτιο οποτε ξεκινας οτι εκτος απο μοτερ θες κιβωτιο, αξονα, διαφορικο ισως, σιγουρα φρενα, αναρτησεις για ασφαλεια... Πλεξουδες καλωδια, εννοειται το μοτερ να εχει εγκεφαλο, προγραμματισμους, ιμομπιλαιζερ, να γινει το αυτοκινητο να δουλεψει με το νεο μοτερ.. Μιλαμε για δουλεια που ισως κοστισει οσο μια μεταχειρισμενη 120 και με ρισκο να μη δουλεψει σωστα, βαλε το αγχος, το τρεξιμο, μετα θα δηλωθει;.. ΚΤΕΟ;..
Οποτε ουτε αλλαγη μοτερ δεν αξιζει πιστευω, ασε οτι 35αρι μοτερ θελει και πολυ κοψε ραψε πατεντες να χωρεσει στο μηχανοστασιο Ε87.
Στα κουπε και καμπριο που μπηκε ασσους εχουν λιγο πιο μακρυ χωρο μηχανης για να χωρεσει το μοτερ αυτο με τα παρελκομενα του.

Οποτε καλο θα ειναι να ψαξεις καμια αγγελια, να κανεις καμια οικονομια και να χτυπησεις μια 120 μτχ και θα σαι μια χαρα! Πλεον οι τιμες τους εχουν καταποντιστει...

gkepek
14-03-11, 10:28
Μια πολύ μικρή διαφορά σε κατανάλωση και άνοιγμα στις χαμηλές στροφές, με αντίστοιχο πολύ μικρό κόστος (από ebay <6 Ευρώ/τεμ με μεταφορικά από Αγγλία) είναι να βάλεις μαγνήτες στην εισαγωγή. Εγώ προσωπικά έχω βάλει 8 μικρούς (μην παρασυρθείς από κάποιους μεγάλους που έχουν 100+ Ευρώ) ως εξής 4 στα μπεκ εισαγωγής, και από 2 στα 2 σωληνάκια πριν τα μπεκ. Σου λέω και πάλι δε θα τρελαθείς απλά θα γίνει πιο άμεσα αποκρίσιμο στις χαμηλές στροφές και θα έχεις μια μείωση κατανάλωσης της τάξης των 0,2-0,4 lt/km.

bon
14-03-11, 11:25
πολυ καλο αυτο με τους μαγνητες, τετοια σκηνικα εννοω! παιζουν κιαλλα τετοια?

το ξερω οτι γκαζι δεν παιρνεις απο ατμοσφαιρα,εκτος αν πειραξεις εκκεντροφορους῏καπακι...αλλα στα τωρινα μοτερ δεν αξιζει...ειχα rallye 8v οταν ημουν πιτσιρικας κ γνωριζω.

στα punto gt πχ (ειχα παρει στον πατερα μ) κοβαμε το φιλτροκουτι απο κατω με σεγα και εμπαινε φρεσκος αερας, χωρις να εβαζες φιλτροχωανη που σε μερικες περιπτωσεις μπερδευε κιολας.. ξερω ομως οτι τα 1 εχουν πολυ καλη εισαγωγη κ ως εκ τουτου τα φιλτρακια δεν κανουν κατι..

το τελικο σκεφτομουν, μιας κ υπαρχει κ performance εκδοση, αρα αυτο σημαινει οτι μπορει να ανοιξει λιγαακι. δεν θελω γκαζι, δεν θα το εχω αλλωστε, λιγο καλυτερη ανασα χαμηλα μονο για πιο ανετη πορτα.

Γιαννη εχεις δικιο για τις τιμες, πλεον τα μτχ 120 εχουν οσο τα μτχ 116, αλλα επειδη το ξερω κ το 120, δεν αξιζει το γκαζι του για το ρισκο οτι το μτχ που θα παρω ειναι οσο καλο οσο το δικο μ. απο service, φρενα , αμορτισερ (μου εσπασε η μαμα αναρτηση στη βαση!!) κ μοτερ ειμαι καινουριος..

το μονο που αξιζει ειναι να βρεις τσαμπα n52 μοτερ και να το φορεσεις, εννοω τρπετο, κιβωτιο,πλεξουδα, ακρα etc.. τα φρενα ειναι εκτος ναι, αλλα με ενα μεγαλυτερο δισκο στην υπαρχουσα῏-αλλα καλα ρυθμισμενη- δαγκανα εισαι μια χαρα.

Αλλα ναι, ειναι μπελαδες στο κεφαλι, οποτε ισως το καλυτερο ειναι υπομονη κ καποιο καλο 135 για να τελειωνεις με το θεμα αυτοκινητου.

Οτι βοηθημα για καλυτερη ανασα χαμηλα ποσταρετε το! :ylsuper:

giannis 116
15-03-11, 14:46
Αυτα με τα μαγνητακια τα εχουμε πει χιλιαδες φορες οτι ειναι απλα απατεωνιες! Αλλιως για σκεφτειτε λογικα οτι θα τα ειχαν τοποθετησει ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες αιωνες τωρα και δε θα καθονταν να σκορπανε εκατομυρια σε ερευνες για νεες τεχνολογιες!
Απλα νομιζουμε οτι παει καλυτερα η ειναι πιο οικονομικο, απλα αυθυποβολή!

Κι εμενα αν μου πειτε, οταν εβαλα sprint booster και πιο ελευθερο φιλτρο θα σας ελεγα οτι τ'αμαξι φυσαγε. Τριχες! Ιδεα απλως ειναι.

Για τα φρενα τωρα που διαβασα πριν, δε νομιζω να χωραει πιο μεγαλος δισκος σε μαμα δαγκανα, ειναι στανταρ διασταση που μπαινει. Η 116i εχει διαφορετικα φρενα με 120i.

bon
15-03-11, 21:18
γενικα συμφωνω μαζι σου, χωρις να ειμαι τοσο απολυτος βεβαια..

Βελτιωση μπορει να υφισταται εκει που υπαρχει περιθωριο για βελτιωση. Αν ενα μοτερ ειναι ετοιμο δεν εχει περιθωρια, αν ομως ειναι κλειστο ελεω ρυπων ακομα και ενα τελικο μπορει να δωσει (αυτο, φανταζομαι ξερεις, παιζει πολυ στα μηχανακια).

Μια η αλλη το 116 ποτε δεν θα παει, νομιζω οτι οντως δεν υπαρχει λογος.. ισως αν εβρισκα καποιο φθηνο τελικο απο μαμα να το εβαζα, ετσι μονο για το πιο γλυκο ηχο.

το 120 δεν ξερω αν εχει αλλα φρενα απο 116,μπορει.. μονοπιστονη ειναι παντως και αυτη.

Ενα καλα ρυθμισμενο, χαραγμενο, εξαερωμενο μονοπιστονο με μεταλικα σωλινακια ειναι μια χαρα..διαφωνεις῞?

giannis 116
15-03-11, 21:24
γενικα συμφωνω μαζι σου, χωρις να ειμαι τοσο απολυτος βεβαια..

Βελτιωση μπορει να υφισταται εκει που υπαρχει περιθωριο για βελτιωση. Αν ενα μοτερ ειναι ετοιμο δεν εχει περιθωρια, αν ομως ειναι κλειστο ελεω ρυπων ακομα και ενα τελικο μπορει να δωσει (αυτο, φανταζομαι ξερεις, παιζει πολυ στα μηχανακια).

Μια η αλλη το 116 ποτε δεν θα παει, νομιζω οτι οντως δεν υπαρχει λογος.. ισως αν εβρισκα καποιο φθηνο τελικο απο μαμα να το εβαζα, ετσι μονο για το πιο γλυκο ηχο.

το 120 δεν ξερω αν εχει αλλα φρενα απο 116,μπορει.. μονοπιστονη ειναι παντως και αυτη.

Ενα καλα ρυθμισμενο, χαραγμενο, εξαερωμενο μονοπιστονο με μεταλικα σωλινακια ειναι μια χαρα..διαφωνεις῞?

Μονοπιστονα εχουν ολα τα 1 πλην της 135i που εχει πολυπιστονα μπροστα απ το εργοστασιο. Σιγουρα παιρνει αναβαθμιση το συστημα πεδησης, παντως να σου πω την αληθεια εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος απο αυτο για τη χρηση που του κανω και δε θα θελα να αλλαξω κατι σ αυτο προσωπικα.

Για το τελικο που λες, κι εγω μαζι σου! Ψαξε για κανα τελικο απο 125i με 2πλη αποληξη, φαινεται και κουκλα κανει και καλυτερο ηχο. Αν ψαξεις λιγο το φορουμ εχει γραψει ενα αλλο μελος με ασσο για ενα τετοιο εγχειρημα με πολυ καλα αποτελεσματα!

Fairytale
20-03-11, 00:59
σε εξουσιοδοτημενο το πηγαινα κανονικα, με το book service στο χερι. Το αμαξι το πηρα 7 μηνων απο το ιδιο καταστημα με 10k km. Λες να εστειλαν ειδοποιηση στον πρωτο?νταξει Γιαννη δεν λεω, ητανε και 3 χρονια εκτος εγγυησης, στην αρχη μου ελεγε η bmw hellas για 20% μετα 50 κ εκλεισε στο 80 με πιεση κ απο τον καθετο.

παντως Γιαννη πελατακι δεν ειμαι..η τοτε δε ενημερωση στα φορα δεν υπηρχε..
ποτε εγινε το καλεσμα γι αλλαγη τεντωτηρα?
Πρεπει να εγινε εκει γυρω στο 2008 γιατι μεχρι και ολο το 2007 αν θυμαμαι καλα το πηγαινα μονο σε εξουσιοδοτημενα και δε μου ειχαν πει τιποτα γι αυτο. Τελη 07 αρχες 08 εκοψα τα εξουσιοδοτημενα και ξεκινησα να το πηγαινω εκτος δικτυου BMW σε εξειδικευμενα, κι ετυχε εκει γυρω στις αρχες του 2009 και ξαναπηγα σε ενα εξουσιοδοτημενο κι εκει μου το αλλαξαν αλλα δε τους ρωτησα ποτε αρχισαν τις αλλαγες σ αυτο το εξαρτημα.
Δείτε ας πούμε αυτό το thread (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=22378).
C U out there

kostastnt
21-03-11, 10:26
Τα φρένα του 1 μια χαρά είναι.. Θέλει πολύ ζόρι για να ζεσταθούν και πιάνουν πάρα πολύ καλά..

giannis 116
21-03-11, 14:13
Δείτε ας πούμε αυτό το thread (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=22378).
C U out there

Απ οτι ειδα απ τις ημερομηνιες των ποστ ειναι φθινοπωρο του 09. Δε με ειχε ειδοποιησει κανεις γι αυτο το θεμα και το αλλαξα τελη του 08 αρχες του 09 καπου εκει, σε εξουσιοδοτημενο επειδη ετυχε να παω σε τετοιο και το τσεκαρε ο μηχανικος στον κομπιουτερ οτι δεν ειχε αλλαχτει και το αλλαξε σε λιγα λεπτα χωρις να χρεωσει τιποτα.

kostastnt
21-03-11, 18:20
Επειδή το θέμα είναι για κατανάλωση να πω ότι πριν από 2 βδομάδες μηδένισα τα πάντα στο BC το οποίο έδειχνε κατανάλωση 10,5 και από τότε μέχρι σήμερα η κατανάλωση μου είναι 8.0.. Έγινε η ίδια χρήση με πριν αλλά υπήρχε μια μείωση στην κατανάλωση..

Δεν έγινε η παραμικρή αλλαγή ή σέρβις στο αμάξι αλλά έπεσε η κατανάλωση..

Τo BC είχε να γίνει reset από 1-2 χρόνια πριν περίπου...

gkepek
22-03-11, 15:54
Αυτα με τα μαγνητακια τα εχουμε πει χιλιαδες φορες οτι ειναι απλα απατεωνιες! Αλλιως για σκεφτειτε λογικα οτι θα τα ειχαν τοποθετησει ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες αιωνες τωρα και δε θα καθονταν να σκορπανε εκατομυρια σε ερευνες για νεες τεχνολογιες!

Δε θέλω να διαφωνίσω μαζί σου, άλλωστε δεν υπάρχει και κάποιος λόγος. Εδώ γράφουμε τις εμπειρίες-απόψεις μας για να βοηθηθούμε όλοι. Υποθέτω για να το λες αυτό είχες βάλει στο παρελθόν και τους έβγαλες; Και δεν είδες καμία διαφορά; Γιατί εγώ τοποθέτησα 4 τεμάχια αρχικώς για 2 μήνες με μικτή οδήγηση και μετά τους έβγαλα για άλλους 2 μήνες κάνοντας σχεδόν τις ίδιες διαδρομές και χρησιμοποιώντας την ίδια βενζίνη. Και το αποτέλεσμα ήταν αυτό που έχω γράψει προηγουμένως. Γι' αυτό και τη 2η φορά έβαλα 8 (όχι ότι βελτιώθηκε επιπλέον, αλλά γιατί μου περίσσευαν). Τώρα το γιατί δε τους βάζουν οι κατασκευαστές μάλλον υποθέσεις θα κάνουμε παρά θα μπορέσουμε να το απαντήσουμε μετά βεβαιώτητας.