Επιστροφή στο Forum : Κολλημένο Διαφορικό
Ποια είναι τα υπέρ κ τα κατά του κόλλημενου διαφορικού δηλ 100% μπλοκε?
το οτι μπορεις να driftαρεις ειναι το μονο θετικο ολα τα υπολυπα ειναι κατα πιστευω ασε που ειναι πολυ επικηνδυνο απο οπου και να το ποιασεις το θεμα!!
Κ με ελεύθερο μπορείς να κάνεις ντριφτ πιο αναλυτικά μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί είναι καλύτερα να ντριφταρεις με το κολλημενο που είναι το επικίνδυνο?
Με κολλημένο διαφορικό, κατ'αρχήν, δεν στρίβεις, γι' αυτο και ειναι επικίνδυνο. Όταν στρίβει ενα όχημα, ο έξω τροχός, γυρνά με πιο πολλές στροφές απο τον εσωτερικό. Τι διαφορά αυτή των στροφών την παίρνει το διαφορικό, γι' αυτο και ονομάστικε ετσι.
kallitexni$
28-08-10, 13:20
Κ με ελεύθερο μπορείς να κάνεις ντριφτ πιο αναλυτικά μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί είναι καλύτερα να ντριφταρεις με το κολλημενο που είναι το επικίνδυνο?
Πόσες φορές έχουμε σπάσει τα κεφάλια μας γι αυτό το θέμα....
Λοιπόν φίλε μου θα σου πω τη γνώμη μου από προσωπικές εμπειρίες και στιγμές στην πίστα.
Καταρχάς για την ερώτησή σου..είναι καλύτερα με το κολλημένο γιατί το ξεκόλλημα της ουράς είναι πιο εύκολο,η πάντα έχει διάρκεια και την κρατάς πιο εύκολα.
Το μειονέκτημα του κολλημένου είναι οτι αν στην είσοδο της στροφής δεν ξεκολλήσει το πίσω μέρος,το αμάξι υποστρέφει πολύ εύκολα. ΑΛΛΑ ,είναι πιο επικίνδυνο πιστεύω να σου διαφορίσει το ελεύθερο και να φας χαστούκι παρά να μην γυρίσει το αμάξι στην τοποθέτηση με το κολλημένο.
Εξάλλου όλοι όσοι κόλλησαν τα διαφορικά τους πρώτη φορά,απ τη στιγμή που έμαθαν να τοποθετούνται στη στροφή δεν είχαν κανένα πρόβλημα.Επίσης άλλοι και άλλοι κάνουν ταξίδια με κολλημένα..Δε μιλάω για σταρλετάκια φυσικά,αλλά για πιο βαριές καρότσες τύπου Ε36.
Οσο για το αν μπορείς να κάνεις drift* με ελεύθερο ,ίσως πούμε και ναι στην περίπτωση που πέσεις σε αμάξι που δε θα διαφορίζει πολύ και θα είναι και άνετο από θέμα δύναμης.
Τώρα όσο αφορά στο άλλο που λέει ο φίλος για τους χρόνους έχει δίκιο ,αλλά απ την άλλη υπάρχουν πολλά πισωκίνητα με κολλημένο που κάνουν χρόνους (άσφαλτο-χώμα).Βέβαια το κλασσικό πρόβλημα στο παρκάρισμα υπάρχει..
Επί τη ευκαιρία ,μιά που μαζεύτηκε το κατεβατό ας πούμε και αυτό.. Κάποιοι λένε οτι μπορεί και στην εθνική να σου φύγει το αμάξι με χιλιόμετρα με το κολλημένο..Ισως αν βγεις εθνική με ξεραμένα λάστιχα και σκάσεις πουθενά να γίνει και αυτό,με σωστά λάστιχα δε νομίζω..
Η καλύτερη ίσως απάντηση που θα μπορούσα να δώσω στο φίλο που ρωτάει στο πρώτο ποστ..βρες ένα διαφορικό ,κόλλα το, βάλτο πάνω και φύγε για πίστα.Το τι λέει ο καθένας απ αυτά που του είπε κάποιος άλλος στο δικό σου το αμάξι δεν έχουν ουσία.Αν θες πες μας και για τι αμάξι το σκέφτεσαι πάντως!
( * Drift ο ένας drift ο άλλος,πατάς μια δευτέρα στο δρόμο και μπαίνεις στο στενό και έγινες drifter...μη τα ισοπεδώνουμε όλα παίδες άλλο το drift άλλο το powersliding,δεν λέω για κάποιον συγκεκριμμένα )
Φιλικά,Βασίλης.
Πόσες φορές έχουμε σπάσει τα κεφάλια μας γι αυτό το θέμα....
Λοιπόν φίλε μου θα σου πω τη γνώμη μου από προσωπικές εμπειρίες και στιγμές στην πίστα.
Καταρχάς για την ερώτησή σου..είναι καλύτερα με το κολλημένο γιατί το ξεκόλλημα της ουράς είναι πιο εύκολο,η πάντα έχει διάρκεια και την κρατάς πιο εύκολα.
Το μειονέκτημα του κολλημένου είναι οτι αν στην είσοδο της στροφής δεν ξεκολλήσει το πίσω μέρος,το αμάξι υποστρέφει πολύ εύκολα. ΑΛΛΑ ,είναι πιο επικίνδυνο πιστεύω να σου διαφορίσει το ελεύθερο και να φας χαστούκι παρά να μην γυρίσει το αμάξι στην τοποθέτηση με το κολλημένο.
Εξάλλου όλοι όσοι κόλλησαν τα διαφορικά τους πρώτη φορά,απ τη στιγμή που έμαθαν να τοποθετούνται στη στροφή δεν είχαν κανένα πρόβλημα.Επίσης άλλοι και άλλοι κάνουν ταξίδια με κολλημένα..Δε μιλάω για σταρλετάκια φυσικά,αλλά για πιο βαριές καρότσες τύπου Ε36.
Οσο για το αν μπορείς να κάνεις drift* με ελεύθερο ,ίσως πούμε και ναι στην περίπτωση που πέσεις σε αμάξι που δε θα διαφορίζει πολύ και θα είναι και άνετο από θέμα δύναμης.
Τώρα όσο αφορά στο άλλο που λέει ο φίλος για τους χρόνους έχει δίκιο ,αλλά απ την άλλη υπάρχουν πολλά πισωκίνητα με κολλημένο που κάνουν χρόνους (άσφαλτο-χώμα).Βέβαια το κλασσικό πρόβλημα στο παρκάρισμα υπάρχει..
Επί τη ευκαιρία ,μιά που μαζεύτηκε το κατεβατό ας πούμε και αυτό.. Κάποιοι λένε οτι μπορεί και στην εθνική να σου φύγει το αμάξι με χιλιόμετρα με το κολλημένο..Ισως αν βγεις εθνική με ξεραμένα λάστιχα και σκάσεις πουθενά να γίνει και αυτό,με σωστά λάστιχα δε νομίζω..
Η καλύτερη ίσως απάντηση που θα μπορούσα να δώσω στο φίλο που ρωτάει στο πρώτο ποστ..βρες ένα διαφορικό ,κόλλα το, βάλτο πάνω και φύγε για πίστα.Το τι λέει ο καθένας απ αυτά που του είπε κάποιος άλλος στο δικό σου το αμάξι δεν έχουν ουσία.Αν θες πες μας και για τι αμάξι το σκέφτεσαι πάντως!
( * Drift ο ένας drift ο άλλος,πατάς μια δευτέρα στο δρόμο και μπαίνεις στο στενό και έγινες drifter...μη τα ισοπεδώνουμε όλα παίδες άλλο το drift άλλο το powersliding,δεν λέω για κάποιον συγκεκριμμένα )
Φιλικά,Βασίλης.
Το αμάξι είναι μετατροπή απο 316 σε ις με διαφορικό 3.64 βήμα του 316 άμα δε κάνω λάθος το θέλω για μικτη χρήση πίστα βολτα κ επέδει είμαι σε νησί έχουμε πιο πολύ δρόμους με ανηφορες κατηφόρες κ πολλά πέταλα κ στροφες ελάχιστες ευθείες το πολύ θα το παω μέχρι 140χιλμ/ώρα που δεν είναι κ ανάγκη.τώρα στ παρκάρισμα τι γίνετε δε θα μπορέσω να το παρκαρω με το κολλημενο?
Το αμάξι είναι μετατροπή απο 316 σε ις με διαφορικό 3.64 βήμα του 316 άμα δε κάνω λάθος το θέλω για μικτη χρήση πίστα βολτα κ επέδει είμαι σε νησί έχουμε πιο πολύ δρόμους με ανηφορες κατηφόρες κ πολλά πέταλα κ στροφες ελάχιστες ευθείες το πολύ θα το παω μέχρι 140χιλμ/ώρα που δεν είναι κ ανάγκη.τώρα στ παρκάρισμα τι γίνετε δε θα μπορέσω να το παρκαρω με το κολλημενο?
εγώ με τη σειρά μου θα σου πώ κάτι άλλο και βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματα,στο DTM έχουν ποσοστό εμπλοκής 80-85% και εσύ θέλεις να το κάνεις 100% και να κυκλοφορείς στο δρόμο,το 90% των μπλοκέ που βγαίνουν για χρήση δρόμου είναι max35% εμπλοκή,εάν πάς να κάνεις επι τόπου με ένα κολλημένο διαφορικό το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα αρχίσει να χοροπηδάει για να μήν αναφέρουμε τις ζημιές που παρουσιάζονται στους σταυρούς του κεντρικού και στα σινεμπλόκ της γέφυρας,άλλο η πίστα και άλλο ο δρόμος
kallitexni$
28-08-10, 17:06
Αν είσαι με τέρμα στριμμένο τιμόνι δεξια και πας να βάλεις τον κώλο μέσα κάνοντας πίσω ,αντί να περιστραφεί αριστερόστροφα το αμάξι πάει πιο πολύ ευθεία πίσω!! Αλλά σε τι βαθμό γίνεται αυτό δεν γνωρίζω ακριβώς και αν είναι τόσο σπαστικό όσο ακούγεται.
kallitexni$
28-08-10, 17:07
εγώ με τη σειρά μου θα σου πώ κάτι άλλο και βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματα,στο DTM έχουν ποσοστό εμπλοκής 80-85% και εσύ θέλεις να το κάνεις 100% και να κυκλοφορείς στο δρόμο,το 90% των μπλοκέ που βγαίνουν για χρήση δρόμου είναι max35% εμπλοκή,εάν πάς να κάνεις επι τόπου με ένα κολλημένο διαφορικό το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα αρχίσει να χοροπηδάει για να μήν αναφέρουμε τις ζημιές που παρουσιάζονται στους σταυρούς του κεντρικού και στα σινεμπλόκ της γέφυρας,άλλο η πίστα και άλλο ο δρόμος
Επίσης σωστά όπως λέει και ο mike υπάρχουν πολλοί κραδασμοί και περαιτέρω φθορές στα της μετάδοσης.. :dblthumb2
Αν είσαι με τέρμα στριμμένο τιμόνι δεξια και πας να βάλεις τον κώλο μέσα κάνοντας πίσω ,αντί να περιστραφεί αριστερόστροφα το αμάξι πάει πιο πολύ ευθεία πίσω!! Αλλά σε τι βαθμό γίνεται αυτό δεν γνωρίζω ακριβώς και αν είναι τόσο σπαστικό όσο ακούγεται.
λογικό είναι αυτό που λές αφού και οι δύο τροχοί παίρνουν ακριβώς τις ίδιες στροφές σε ένα κολλημένο διαφορικό,ο μόνος τρόπος να στρίψει ένα αμάξι είναι γλυστρίσει ή να αρχίσει να χοροπηδάει,για μένα το κολλημένο διαφορικό είναι μια λύση εάν δεν υπάρχει διαφορικό μπλοκέ έτοιμο ή δεν υπάρχουν χρήματα για να το αγοράσει κανείς,αλλα πάντα για χρήση σε πίστα,εάν ένα αμάξι γλυστράει με χαρακτιριστική άνεση σε καλή άσφαλτο και ας είναι και ψόφιο τι θα γίνει σε ένα επαρχιακό δρόμο με γλίτσα;
Stunt Mike
28-08-10, 18:08
Εξάλλου όλοι όσοι κόλλησαν τα διαφορικά τους πρώτη φορά,απ τη στιγμή που έμαθαν να τοποθετούνται στη στροφή δεν είχαν κανένα πρόβλημα.Επίσης άλλοι και άλλοι κάνουν ταξίδια με κολλημένα..Δε μιλάω για σταρλετάκια φυσικά,αλλά για πιο βαριές καρότσες τύπου Ε36.
Καταλαβαινεις βεβαια οτι πηγαινοντας ταξιδι με κολλημενο διαφορικο(ειδικα με βαρια καροτσα τυπου Ε36) καθοτι οι πισω τροχοι δεν διαφοριζουν,ολη τη φθορα σε καθε καμπη του δρομου,μα ΚΑΘΕ καμπη την τρωνε τα λαστιχα και τα σινεμπλοκ καθως η παραμορφωση τους εν μερει και η ολισθηση τους κατ'επεκταση επιτρεπουν την αλλαγη πορειας του αυτοκινητου.Ασε τα ημιαξονια και τους μπιλιοφορους που την ακουνε στερεοφωνικα.Εν κατακλειδι το θεμα ''κολλημενο διαφορικο'' πρεπει να συζηταται μονο για χρηση πιστας και low budget αυτοκινητα.Το να μην εχεις χρηματα και να συζητας για κολλημενα διαφορικα σε Ε36 και συναφη οχηματα χωρις να σκεπτεσαι το κοστος των αναλωσιμων ειναι τουλαχιστον αστειο!!Με τα λεφτα που θα δωσεις σε ανταλλακτικα μεσα στο χρονο,θα'παιρνες Quaife.....
kallitexni$
28-08-10, 18:57
λογικό είναι αυτό που λές αφού και οι δύο τροχοί παίρνουν ακριβώς τις ίδιες στροφές σε ένα κολλημένο διαφορικό,ο μόνος τρόπος να στρίψει ένα αμάξι είναι γλυστρίσει ή να αρχίσει να χοροπηδάει,για μένα το κολλημένο διαφορικό είναι μια λύση εάν δεν υπάρχει διαφορικό μπλοκέ έτοιμο ή δεν υπάρχουν χρήματα για να το αγοράσει κανείς,αλλα πάντα για χρήση σε πίστα,εάν ένα αμάξι γλυστράει με χαρακτιριστική άνεση σε καλή άσφαλτο και ας είναι και ψόφιο τι θα γίνει σε ένα επαρχιακό δρόμο με γλίτσα;
Οπότε μάλλον θα συμφωνήσουμε οτι αυτή η λύση δεν κάνει για το is (και τη χρήση του) για το φίλο που ρώτησε..
Οπότε μάλλον θα συμφωνήσουμε οτι αυτή η λύση δεν κάνει για το is (και τη χρήση του) για το φίλο που ρώτησε..
Άρα θα πρέπει να παω σε μεταχερισμενο εργοστάσιακο μπλοκε 25% η καλύτερα σε κάποιο aλλo?Μήπως υπάρχει σε 4.44 βήμα.
kallitexni$
29-08-10, 03:40
Άρα θα πρέπει να παω σε μεταχερισμενο εργοστάσιακο μπλοκε 25% η καλύτερα σε κάποιο aλλo?Μήπως υπάρχει σε 4.44 βήμα.
Πιστεύω οτι θα ήταν η καλύτερη λύση βάσει του τι ζητάς απ το αυτοκίνητο..
Βέβαια παίζει και aftermarket (πχ. Quaife) αλλά μιλάμε για χιλιάρικο και πάνω..
Πιστεύω οτι θα ήταν η καλύτερη λύση βάσει του τι ζητάς απ το αυτοκίνητο..
Βέβαια παίζει και aftermarket (πχ. Quaife) αλλά μιλάμε για χιλιάρικο και πάνω..
Λόγο το τι είναι πανάκριβοι οι καινούριοι και οι aftermarket κ οι εργοστάσιακοι θα παω σε μτχ.Τι θα πρέπει να προσέξω κατά τ αγορά του μπλοκε?
Το κοντήτερο διαφορικό στ 36αρι που μπορεί να μπει χωρίς πατέντες απο πιο μοντέλο είναι?
kallitexni$
30-08-10, 00:51
Λόγο το τι είναι πανάκριβοι οι καινούριοι και οι aftermarket κ οι εργοστάσιακοι θα παω σε μτχ.Τι θα πρέπει να προσέξω κατά τ αγορά του μπλοκε?
Για αυτό δε μπορώ να σε βοηθήσω.
Το κοντήτερο διαφορικό στ 36αρι που μπορεί να μπει χωρίς πατέντες απο πιο μοντέλο είναι?
http://2.bp.blogspot.com/_4WDpsfty9mg/Su6uJ2pyhlI/AAAAAAAABJg/C0shVXLZT0M/s640/e36dif.bmp
Οσο για τις πατέντες δε γνωρίζω.
1.Για να μπει διαφορικό απο ένα αυτόματο τετράκύλινδρο σε αντίστιχο χειροκίνητο θα πρέπει να αλλάξω κ τον κεντρικό?
2.Έβγαιναν με μπλοκε τα αυτόματα 4c?
1.Για να μπει διαφορικό απο ένα αυτόματο τετράκύλινδρο σε αντίστιχο χειροκίνητο θα πρέπει να αλλάξω κ τον κεντρικό?
2.Έβγαιναν με μπλοκε τα αυτόματα 4c?
Κανένας γνωστής πάνω στο θέμα?
Κανένας γνωστής πάνω στο θέμα?
ο κεντρικός δεν χρειάζεται αλλαγή,υπάρχει μία περίπτωση να χρειάζεται κόντημα,κόστος για να φτιαχτεί 60ευρώ,αλλά δεν είμαι σίγουρος,μπορεί να μην θέλει ούτε κόντημα
βρες ενα διαφορικο μπλοκε μαμα μεταχειρισμενο....αν κολλησεις διαφορικο και πας ταξιδι θα διαλυθει το αυτοκινητο απο τα φορτια αργα η γρηγορα και ενδεχεται να κινδυνευσεις,,,αν εχεις τοσο πια ερωτα με το ντριφτ παρε ενα παλιο σταρλετ 500 ευρω ριχτο σε μια αλανα και γινε...κουρκουλος!
Το κακό είναι ότι δε με περνεί πια να πάρω ακόμα ένα αυτοκ έχω είδη μόνο για τ πάρτη μου 2 αυτοκ κ 2 μηχανάκια κ τα θέλω κ τα τέσσερα
ο κεντρικός δεν χρειάζεται αλλαγή,υπάρχει μία περίπτωση να χρειάζεται κόντημα,κόστος για να φτιαχτεί 60ευρώ,αλλά δεν είμαι σίγουρος,μπορεί να μην θέλει ούτε κόντημα
Όταν λες κοντήμα τι εννοείς?μήπως καλύτερα να βρω ένα κεντρικό με το διαφορικο μαζί έτοιμα αλλά το θέμα είναι εάν θα ταιριάζει με το σασμαν που έχω
Όταν λες κοντήμα τι εννοείς?μήπως καλύτερα να βρω ένα κεντρικό με το διαφορικο μαζί έτοιμα αλλά το θέμα είναι εάν θα ταιριάζει με το σασμαν που έχω
τα σημεία στα οποία ενώνει ο κεντρικός με το σασμάν και το διαφορικό είναι ίδια σε όλα τα ε30,σε κάποιες περιπτώσεις είχαν διαφορές στο μήκος αλλά αυτό είναι κάτι που φτιάχνετε πολύ εύκολα σε ένα μηχανουργείο
τα σημεία στα οποία ενώνει ο κεντρικός με το σασμάν και το διαφορικό είναι ίδια σε όλα τα ε30,σε κάποιες περιπτώσεις είχαν διαφορές στο μήκος αλλά αυτό είναι κάτι που φτιάχνετε πολύ εύκολα σε ένα μηχανουργείο
Το πρόβλημα είναι εάν θα χρειαστεί να το μακρύνω αυτό γίνετε στ μηχανουργείο?που οφηλέτε ότι είχαν διαφορετικό μήκος πχ άμα έβαζες διαφορικο απο 4πόρτο σε 2πόρτο τότε είχαν πρόβλημα η απο κάτι aλλo πχ απο 4c σε 6c?
P.S έχω 36αρι
Το πρόβλημα είναι εάν θα χρειαστεί να το μακρύνω αυτό γίνετε στ μηχανουργείο?που οφηλέτε ότι είχαν διαφορετικό μήκος πχ άμα έβαζες διαφορικο απο 4πόρτο σε 2πόρτο τότε είχαν πρόβλημα η απο κάτι aλλo πχ απο 4c σε 6c?
P.S έχω 36αρι
ακόμα και εάν χρειαστεί να τον μακρύνεις γίνεται και αυτό,οι διαφορές στο μήκος συνήθως υπάρχουν απο τη πλευρά που είναι το σασμάν γιατί υπήρχαν διαφορές στα σασμάν,σε εσένα που θές να αλλάξεις μόνο το διαφορικό κατά 99% δεν χρειάζεται τίποτα,αλλά ακόμα και να χρειαστεί είναι κάτι που φτιάχνετε πολύ εύκολα
P.S Ε36 ήθελα να γράψω,αλλά από βιασύνη έγραψα Ε30
ακόμα και εάν χρειαστεί να τον μακρύνεις γίνεται και αυτό,οι διαφορές στο μήκος συνήθως υπάρχουν απο τη πλευρά που είναι το σασμάν γιατί υπήρχαν διαφορές στα σασμάν,σε εσένα που θές να αλλάξεις μόνο το διαφορικό κατά 99% δεν χρειάζεται τίποτα,αλλά ακόμα και να χρειαστεί είναι κάτι που φτιάχνετε πολύ εύκολα
P.S Ε36 ήθελα να γράψω,αλλά από βιασύνη έγραψα Ε30
Κατάλαβα.Επέδει εμένα είναι μετατροπή απο 316 μ43 κ σασμαν κεντρικός διαφορικο έχουν παραμείνει τα ίδια κ για να χω περισσότερες πιθανότητες να ταιριάξει γάντι χωρίς πατέντα μήπως ξέρεις απο ποιο καλυτερα να ψάξω απο το αυτόματο 316 η is η απο χειροκίνητο is η απο κάποια αλλά που να έχουν κοντό βήμα?
Το βήμα του διαφορικού το γράφει κάπου πάνω του?αν ναι σε ποιο σημείο?
Κατάλαβα.Επέδει εμένα είναι μετατροπή απο 316 μ43 κ σασμαν κεντρικός διαφορικο έχουν παραμείνει τα ίδια κ για να χω περισσότερες πιθανότητες να ταιριάξει γάντι χωρίς πατέντα μήπως ξέρεις απο ποιο καλυτερα να ψάξω απο το αυτόματο 316 η is η απο χειροκίνητο is η απο κάποια αλλά που να έχουν κοντό βήμα?
Το βήμα του διαφορικού το γράφει κάπου πάνω του?αν ναι σε ποιο σημείο?
απο όποιο και να βάλεις θα σου ταιριάξει,τώρα για το βήμα δεν ξέρω να σου απαντήσω για το ε36,στα πιό παλιά το βρίσκαμε απο τα γρανάζια τους,δέν γράφαν κάτι απο έξω,δέν ξέρω μήπως με τον ανάγλυφο κωδικό που έχουν στο κέλυφος μπορεί να βρεθεί αλλά δεν ξέρω να σου πώ στα σίγουρα.
ρίξε μιά ματιά εδώ : http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-differential-booklet.pdf
Το πιο κοντό μπλοκέ απο 4κύλινδρο Ε36 είναι απο αυτόματο 318 με βήμα 4,44..προσοχή όμως γιατί με τόσο κοντό βήμα θα έχεις τελική 140-150...Το καβούκι σου είναι 168mm
απο όποιο και να βάλεις θα σου ταιριάξει,τώρα για το βήμα δεν ξέρω να σου απαντήσω για το ε36,στα πιό παλιά το βρίσκαμε απο τα γρανάζια τους,δέν γράφαν κάτι απο έξω,δέν ξέρω μήπως με τον ανάγλυφο κωδικό που έχουν στο κέλυφος μπορεί να βρεθεί αλλά δεν ξέρω να σου πώ στα σίγουρα.
ρίξε μιά ματιά εδώ : http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-differential-booklet.pdf
Από τον αριθμό ανταλλακτικού σίγουρα θα φανεί άπλα φοβάμαι μην μου πουλήσουν για κοντό με μακρύ βήμα διαφορικό κ μετά εάν θα το πάρω γραμμή θα ναι αργά πια:gaysex:
Σ'ευχαριστώ πολύ ενδιαφέρον πληροφορίες στο λινκ
Το πιο κοντό μπλοκέ απο 4κύλινδρο Ε36 είναι απο αυτόματο 318 με βήμα 4,44..προσοχή όμως γιατί με τόσο κοντό βήμα θα έχεις τελική 140-150...Το καβούκι σου είναι 168mm
Το μπλόκε αν το πάρω μτχ πχ απο 318iA μέσα στο καβούκι του μπαίνει χωρίς πρόβλημα σαν κ το ελεύθερο η θέλει διαδικασία
Δε με πειράζει μέχρι κ τα 140 το ανέφερα κ πιο πάνω
Καμία απολύτως μετατροπή...μπαίνει κουτί...το δυσκολο είναι να το βρείς. Εκτός και αν βρείς με 400-450ευρω ένα με 3.45 βήμα και του βάλεις εσυ ένα βήμα 4.44 στη συνέχεια πριν το κουμπώσεις επάνω...
Καμία απολύτως μετατροπή...μπαίνει κουτί...το δυσκολο είναι να το βρείς. Εκτός και αν βρείς με 400-450ευρω ένα με 3.45 βήμα και του βάλεις εσυ ένα βήμα 4.44 στη συνέχεια πριν το κουμπώσεις επάνω...
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να το βρω έχει τόσο πολύ ζήτηση η άπλα είναι σπάνιο?
Καλημερα και απο μενα,
κατα καιρους δεινουν αλλα και εγω δεν βλεπω πολλα(δεν ξερω γιατι).
Εγω παντως πηρα μονο την κορωνα(μπλοκε) και την εβαλα στο δικο μου καβουκι και ολα καλα.
Αν θελεις να αλλαξεις το βημα σου δεν κανει αυτο θα πρεπει να παρεις ολο το διαφορικο το κοστος θα σου παει 500-600 ευρω. Αν κανεις την δουλεια εσυ βεβαια.
Εγω παντως με 350 καθαρισα.
Γνωμη μου,αφου το θες για δρομο βαλε μονο το μπλοκε.
Καλημερα και απο μενα,
κατα καιρους δεινουν αλλα και εγω δεν βλεπω πολλα(δεν ξερω γιατι).
Εγω παντως πηρα μονο την κορωνα(μπλοκε) και την εβαλα στο δικο μου καβουκι και ολα καλα.
Αν θελεις να αλλαξεις το βημα σου δεν κανει αυτο θα πρεπει να παρεις ολο το διαφορικο το κοστος θα σου παει 500-600 ευρω. Αν κανεις την δουλεια εσυ βεβαια.
Εγω παντως με 350 καθαρισα.
Γνωμη μου,αφου το θες για δρομο βαλε μονο το μπλοκε.
Θέλω να κονταίνει κ το βήμα του θα ναι και πιο εύκολο στ τοποθέτησή εάν πάρω διαφορικό μπλόκε κομπλέ
Μπορώ να κάνω το υπάρχουν διαφορικό μπλόκε αλλάζοντάς τ κορώνα κ μετά εάν θελήσω να πάρω ένα ελεύθερο με πιο κοντό βήμα κ να το μετατρέψω με τ ίδια κορώνα σε μπλόκε?
Θέλω να κονταίνει κ το βήμα του θα ναι και πιο εύκολο στ τοποθέτησή εάν πάρω διαφορικό μπλόκε κομπλέ
Μπορώ να κάνω το υπάρχουν διαφορικό μπλόκε αλλάζοντάς τ κορώνα κ μετά εάν θελήσω να πάρω ένα ελεύθερο με πιο κοντό βήμα κ να το μετατρέψω με τ ίδια κορώνα σε μπλόκε?
Σαφως θα ειναι πιο ευκολο σαν τοποθετηση.
Θα πρεπει να προσεξεις να ειναι με το ιδιο καβουκι(μικρο-μεγαλο) τα διαφορικα και η κορωνα φυσικα η αναλογη.
Απ`οσο ξερω γινετε!
Stunt Mike
06-09-10, 17:34
Καλημερα και απο μενα,
κατα καιρους δεινουν αλλα και εγω δεν βλεπω πολλα(δεν ξερω γιατι).
Εγω παντως πηρα μονο την κορωνα(μπλοκε) και την εβαλα στο δικο μου καβουκι και ολα καλα.
Μην μπερδευετε την κορωνα με το γκρουπ του μπλοκε....Αλλαζοντας κορωνα δεν γινεσαι μπλοκατος.....Το βημα μεταβαλλεις μονο....Σ'ενα ελευθερο διαφορικο πρεπει ν'αλλαξεις ΟΛΟ το γκρουπ εσωτερικα του καβουκιου,μαζι με το πινιον.Η κορωνα ειναι εξωτερικο κομματι του γκρουπ και δεν χρειαζεται αλλαγη εκτος αν θες να μεταβαλλεις το βημα.
Stunt Mike
06-09-10, 17:46
Και φυσικα δεν μπορεις να βαλεις οποια κορωνα θες στο μπλοκατο γκρουπακι σου καθως πρεπει τα δοντια της κορωνας να ταιριαζουν με του πινιον...π.χ αν η κορωνα σου ταιριαζε με πινιον 11 δοντιων πρεπει η κορωνα που θ'αγορασεις να ταιριαζε επισης με πινιον 11 δοντιων αρα αν εχεις βημα 3.45 δλδ κορωνα 38αρα και πινιον 11αρι δεν μπορεις να βαλεις βημα 4.44 γιατι εχει κορωνα 40αρα και πινιον 9αρι!Ψαχτε το καλυτερα λοιπον......καπου μπλεχτηκατε...
Μην μπερδευετε την κορωνα με το γκρουπ του μπλοκε....Αλλαζοντας κορωνα δεν γινεσαι μπλοκατος.....Το βημα μεταβαλλεις μονο....Σ'ενα ελευθερο διαφορικο πρεπει ν'αλλαξεις ΟΛΟ το γκρουπ εσωτερικα του καβουκιου,μαζι με το πινιον.Η κορωνα ειναι εξωτερικο κομματι του γκρουπ και δεν χρειαζεται αλλαγη εκτος αν θες να μεταβαλλεις το βημα.
Και φυσικα δεν μπορεις να βαλεις οποια κορωνα θες στο μπλοκατο γκρουπακι σου καθως πρεπει τα δοντια της κορωνας να ταιριαζουν με του πινιον...π.χ αν η κορωνα σου ταιριαζε με πινιον 11 δοντιων πρεπει η κορωνα που θ'αγορασεις να ταιριαζε επισης με πινιον 11 δοντιων αρα αν εχεις βημα 3.45 δλδ κορωνα 38αρα και πινιον 11αρι δεν μπορεις να βαλεις βημα 4.44 γιατι εχει κορωνα 40αρα και πινιον 9αρι!Ψαχτε το καλυτερα λοιπον......καπου μπλεχτηκατε...
Κατάλαβα μπορώ μέσα στο υπάρχουν καβούκι ν'αλλάξω όλο το γκρουπ μπλόκε με μεγαλύτερή κορώνα κ μικρότερο πηνίον κ έτσι θα μαι μπλοκατος με κοντύτερο βήμα αρκεί να ταιριάζουν τα δόντια τις κορώνας κ του πηνίον
Μπορώ να αλλάξω μονό το γκρουπ μπλόκε να κρατήσω τη δίκια μου κορώνα κ να αφήσω το δικό μου πηνίον κ μετά εάν θελήσω να τ'αλλάξω με άλλα για να κοντύνω το βήμα μου?
Τα μπλοκέ με βήμα 4,44 είναι σπάνια γιατί τα αυτόματα 318 με μπλοκέ είναι σπάνια!
Έγω για το is μου πήρα ένα μπλοκέ με το καβούκι του απο 318Α με βήμα 4,44...Καθότι θεόκοντο το ανοιξα, άλλαξα την κορώνα και το πηνίο με το αντίστοιχο μαμίσιο μου 3,38 κρατώντας τη κεντρική μονάδα του διαφορικού (μπλοκέ).
Τα μπλοκέ με βήμα 4,44 είναι σπάνια γιατί τα αυτόματα 318 με μπλοκέ είναι σπάνια!
Έγω για το is μου πήρα ένα μπλοκέ με το καβούκι του απο 318Α με βήμα 4,44...Καθότι θεόκοντο το ανοιξα, άλλαξα την κορώνα και το πηνίο με το αντίστοιχο μαμίσιο μου 3,38 κρατώντας τη κεντρική μονάδα του διαφορικού (μπλοκέ).
Άρα μπορώ να πάρω μονό το γκρουπ μπλόκε για το καβούκι του διαφορικού μου κ να κρατήσω τ υπάρχουν κορώνα κ το πηνίον κ έτσι γίνομαι μλοκατος άπλα με το ίδιο βήμα
Μπορώ να ανεβάσω τον συντελεστή εμπλοκής πχ από 25% να το κάνω 40% χωρίς να αλλάξω όλο το γκρουπ?
Άρα μπορώ να πάρω μονό το γκρουπ μπλόκε για το καβούκι του διαφορικού μου κ να κρατήσω τ υπάρχουν κορώνα κ το πηνίον κ έτσι γίνομαι μλοκατος άπλα με το ίδιο βήμα
Ναι μπορείς.Απο 4κύλινδρο όμως 168άρι μόνο.Και μαζί με το μπλοκέ να βρείς και έναν καλό μάστορα για την "εγχείρηση"...Για το ποσοστό εμπλοκής απ΄όσο γνωρίζω μέχρι κάποιο σημείο μπορεί να στην αυξήσει ο μηχανικός που θα στο ρυθμίσει, να το κάνει πιο σφιχτό αλλά να ξέρεις ότι έτσι θα φθαρεί γρηγορότερα καθότι δισκάτο..Αν θες την αποψή με 25% εμπλοκή είσαι μια χαρά..
Ναι μπορείς.Απο 4κύλινδρο όμως 168άρι μόνο.Και μαζί με το μπλοκέ να βρείς και έναν καλό μάστορα για την "εγχείρηση"...Για το ποσοστό εμπλοκής απ΄όσο γνωρίζω μέχρι κάποιο σημείο μπορεί να στην αυξήσει ο μηχανικός που θα στο ρυθμίσει, να το κάνει πιο σφιχτό αλλά να ξέρεις ότι έτσι θα φθαρεί γρηγορότερα καθότι δισκάτο..Αν θες την αποψή με 25% εμπλοκή είσαι μια χαρά..
Μήπως γνωρίζεις πόσο κάνει πάνω-κάτω αυτή η "εγχείρηση" αλλαγή του γκρουπ απο έναν "γιατρό"?για να δω εαν μου συμφέρει να πάρω έτοιμο μπλοκε η να κάνω μετατροπή το δικό μου
Μιας και ψάχνεσαι για μπλοκε, για ρίξε και ένα βλέφαρο εδώ.. Αν δεν το έχεις κάνει ήδη δηλαδή
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=20042&highlight=%EC%F0%EB%EF%EA%E5
Μήπως γνωρίζεις πόσο κάνει πάνω-κάτω αυτή η "εγχείρηση" αλλαγή του γκρουπ απο έναν "γιατρό"?για να δω εαν μου συμφέρει να πάρω έτοιμο μπλοκε η να κάνω μετατροπή το δικό μου
θα σου ζητήσουν μέχρι και 500-600 ευρώ κάποιοι κύριοι που θέλουν να πάρουν cherokee μέχρι τα Χριστούγεννα (βλέπε Καψαλίδης) αλλά εγώ βρήκα με τα μισά λεφτά και μάλιστα με άριστο αποτέλεσμα..αν σε ενδιαφέρει μελλοντικά σου λέω επιπλέον στοιχεία με pm
Stunt Mike
07-09-10, 09:12
Μπορώ να αλλάξω μονό το γκρουπ μπλόκε να κρατήσω τη δίκια μου κορώνα κ να αφήσω το δικό μου πηνίον κ μετά εάν θελήσω να τ'αλλάξω με άλλα για να κοντύνω το βήμα μου?
Ναι μπορεις να το κανεις αυτο,αρκει παλι να ταιριαζουν....Το πινιον βρισκεται μεσα στο γκρουπ ετσι κι αλλιως.Με βαση το μπλοκε γκρουπακι που θα εχεις λοιπον,επιλεγεις και την αντιστοιχη κορωνα......Βεβαια αν τωρα τα αγορασεις ολα ολοκαινουρια,τοτε μπορεις να κανεις οτι συνδυασμο θες κορωνας-πινιον αλλα το κοστος ξεφευγει.....
Κοιτα, το να βαλεις το μπλοκε ειναι σιγουρα καλη λυση.
αλλα απο την αλλη με 500 παιρνεις ενα τετοιο και το βαζεις στο δικο σου... Και αν σπασει το διαφορικο σου, το βγαζεις απο το παλιο και το βαζεις στο επομενο..
αλλο το κοστος αγορας ενος μπλοκε διαφορικου και αλλο το κοστος ενος ελευθερου. εμενα παντως σαν ιδεα με ψηνει, μιας κ απο αλλους εχω ακουσει καλα σχολια για την εν λογω πατεντα.
και εκτος αυτου, το δικο σου διαφορικο ξερεις σε τι κατασταση εινια.. ενα μεταχειρισμενο μπλοκε τι καννιβαλιες εχει φαει δν το ξερεις...
EDIT: Αυτο το ποστ ειναι απαντηση στο 48. τωρα πως εγινε να ειναι πριν απο την απαντηση... μαλλον εχω μαντικες ικανοτητες...να το αξιοποιησω?
Μιας και ψάχνεσαι για μπλοκε, για ρίξε και ένα βλέφαρο εδώ.. Αν δεν το έχεις κάνει ήδη δηλαδή
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=20042&highlight=%EC%F0%EB%EF%EA%E5
Απο τι διάβασα η μια καλή λύση είναι να βάλεις το μαμα 25% στ 36αρι.Τώρα πόσο θα κοστησεί η αγορά του γκρουπ κ τα εργατικά του μάστορα που θα κάνει τ εγχείρηση είναι το ερώτημα.
Ρ.S Εαν δε κάνω λάθος ο ΜikeΤ328Ε36 έχει βάλει ύστερα το Quaife
θα σου ζητήσουν μέχρι και 500-600 ευρώ κάποιοι κύριοι που θέλουν να πάρουν cherokee μέχρι τα Χριστούγεννα (βλέπε Καψαλίδης) αλλά εγώ βρήκα με τα μισά λεφτά και μάλιστα με άριστο αποτέλεσμα..αν σε ενδιαφέρει μελλοντικά σου λέω επιπλέον στοιχεία με pm
Δε καταλάβα τι εννοείς μόνο για τ εγχείρηση-μετατροπή κ τοποθέτηση θέλουν 500 με 600 ευρώ η όλο το πακέτο μαζί με τ γκρουπ?
Ναι μπορεις να το κανεις αυτο,αρκει παλι να ταιριαζουν....Το πινιον βρισκεται μεσα στο γκρουπ ετσι κι αλλιως.Με βαση το μπλοκε γκρουπακι που θα εχεις λοιπον,επιλεγεις και την αντιστοιχη κορωνα......Βεβαια αν τωρα τα αγορασεις ολα ολοκαινουρια,τοτε μπορεις να κανεις οτι συνδυασμο θες κορωνας-πινιον αλλα το κοστος ξεφευγει.....
Ναι κατάλαβα πχ έχω ελεύθερο με βήμα 4'44 κρατάω τ κορώνα μου με 40 δόντια κ αναγκάστηκα τοποθετώ γκρουπ μπλοκε με πινηον των 9 δοντιών κ είναι κομπλε
EDIT: Αυτο το ποστ ειναι απαντηση στο 48. τωρα πως εγινε να ειναι πριν απο την απαντηση... μαλλον εχω μαντικες ικανοτητες...να το αξιοποιησω?
Να σε απογοήτευσω δεν έχεις μάντηκες ικανότητες απλά εγώ καταλάθος διέγραψα το ποστ μου που το είδες κ μετά το ξανάποστάρα για αυτό πήγε πιο κάτω απο τ απάντηση σου
OFFTOPIC : Κρίμα...Μου διέλυσες τα όνειρα
Δε καταλάβα τι εννοείς μόνο για τ εγχείρηση-μετατροπή κ τοποθέτηση θέλουν 500 με 600 ευρώ η όλο το πακέτο μαζί με τ γκρουπ?
500-600 μόνο για εργατικά αλλαγής κορώνας-πηνίου και μονάδας..χωρις ανταλλακτικά..
500-600 μόνο για εργατικά αλλαγής κορώνας-πηνίου και μονάδας..χωρις ανταλλακτικά..
Όχι cherokee θέλουν να πάρουν αλλά hammer με τόσα που χρεώνουν.Λόγο ότι είμαι νησί θέλω 200+ μόνο τα εισιτηρια για να ρθω μέχρι τον Πειραιά για αυτό θα ψάξω δω μήπως βρω κανέναν αλλιώς θα προχωρήσω σε αγορά έτοιμου μτχ
OFFTOPIC : Κρίμα...Μου διέλυσες τα όνειρα
Sorry άμα ήξερα ότι "είχες" τέτοια όνειρα δε θα ς το έλεγα.
Δε καταλάβα τι εννοείς μόνο για τ εγχείρηση-μετατροπή κ τοποθέτηση θέλουν 500 με 600 ευρώ η όλο το πακέτο μαζί με τ γκρουπ?
Για μενα μην δωσεις πανω απο 400 για το μπλοκε και μην πας να στο βαλουν(αν πιανουν τα χερια σου) ειναι πολυ ευκολο να το βαλεις.
Θα σου παρουν κανα 150 για 1 ωρα δουλεια(για σενα 3 ωρες περιπου).
Αν θες δες και εδω http://www.bimmerdiy.com/diy/e36diffswap/ να παρεις μια ιδεα.
Για μενα μην δωσεις πανω απο 400 για το μπλοκε και μην πας να στο βαλουν(αν πιανουν τα χερια σου) ειναι πολυ ευκολο να το βαλεις.
Θα σου παρουν κανα 150 για 1 ωρα δουλεια(για σενα 3 ωρες περιπου).
Αν θες δες και εδω http://www.bimmerdiy.com/diy/e36diffswap/ να παρεις μια ιδεα.
Δεν είναι να το βάλω γω λόγο ότι δεν έχω ούτε τον κατάλληλο χώρο ούτε όλα τα απαραίτητα εργαλεία σίγουρα θα πάω σινεργειο.Συμφωνω :boink: δεν είμαι να δώσω πάνω από 400 για μτχ μπλόκε και αυτά πάλι πολλά είναι
Γίνεται να μπει διαφορικο με μεγάλο καβουκι (188mm) ενώ το δικό μου είναι 168mm?Εαν ναι τι μετατροπή θα χρειαστεί να γίνει?
Γίνεται να μπει διαφορικο με μεγάλο καβουκι (188mm) ενώ το δικό μου είναι 168mm?Εαν ναι τι μετατροπή θα χρειαστεί να γίνει?
επαναφέρω το θέμα με την ίδια απορία γιατί βρήκα ένα διαφορικό μπλοκε από 6κύλινδρο (3.15 βήμα εάν δε κάνω λάθος) σε καλή τιμουλα ενώ το αμάξι μου είναι 4κύλινδρο τλκ μπαίνει κ τι θέλει για να μπεί?
γτ να πας σε χοντροκάβουκο??
θα μακρύνεις το βήμα και θα κόψει.. δλδ εκεί που χαζοσπίνιαρες πλέον ισως καν να μην σπινιάρεις...
τώρα έχω 18αρες κ 3.38 βήμα θέλω να βάλω 15αρες κ το 3.15 δε νομίζω θα χω μεγάλη διάφορα + λογικά θα πέσει κ η κατανάλωση
γτ δεν ψάχνεις να βρεις μικρό καβούκι και μπλοκέ? υπάρχουν...
λογικά το χοντροκάβουκο θέλει και άλλα πράγματα (Δεν είμαι σίγουρος να σου πω ομως)
και βασικά δες το αλλιώς. βρισκεις μικρό και κρατάς 18αρες. και οταν θες να ξεδώσεις βάζεις πίσω 2 15αρες και ξεδίνεις.
όσο για την κατανάλωση, αν θα πέσει θα πέσει στην εθνική, και γενικά στα σταθερά χιλιόμετρα. στην πολή που είσαι σταμάτα-ξεκίνα δεν νμζ να πέσει.
απλά είναι σε πολύ καλή τιμή γιαυτό τα μικροκαβουκα που έψαξα ήταν ακριβά ειδικά άμα είναι κ κοντό βήμα είναι απλησίαστα
επαναφέρω το θέμα με την ίδια απορία γιατί βρήκα ένα διαφορικό μπλοκε από 6κύλινδρο (3.15 βήμα εάν δε κάνω λάθος) σε καλή τιμουλα ενώ το αμάξι μου είναι 4κύλινδρο τλκ μπαίνει κ τι θέλει για να μπεί?
:help: :help: :help:
τλκ αγόρασα από συμφορουμιτη ένα ελευθερο διαφορικό το κόλλησα κ τ εμπαξα κ το μαμά το κράτησα καλού κακού.
Το αμάξι πατάει πολύ καλύτερα κ δε μπαντιαζει τόσο απότομα όσο με το ελευθερο πολύ πιο ελεγχόμενα κ έχει διάρκεια, καλά για donats δε το συζητώ δεν υπάρχει. Το μονο κακο στ πάρκαρισμα-κ σε αργή ανάστροφή χοροπηδάει.
Πες μου τώρα ότι άλλαξες διαφορικό για να κάνεις ντόνατς, να πάω να αγοράσω μπουγάτσα...χαχαχα!
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.