PDA

Επιστροφή στο Forum : βελτιωση επιδοσεων z3 m44


bmwz3m44
28-08-10, 19:59
καλησπερα σε ολους.αυτο που θελω ειναι προφανες και γινεται σωστη δουλεια μονο με αλλαγη κινητηρα με 2.8 η 2.5...λογω φορολογιας και ελλειψη χρηματων δεν μπορω να προχωρησω σε μετατροπη.. θα ηθελα να μου πειτε αν με κοντο διαφορικο θα δω διαφορα στο αμαξι μου.ειναι z3 με μοτερ is 1.9 143ps.γνωριζω οτι εχει συζητηθει το θεμα της βελτιωσης του μοτερ αλλα θελω συγκεκριμενα την αποψη σας για το κοντο διαφορικο.ευχαριστω εκ των προτερων.

Nick_compact
28-08-10, 20:04
Το διαφορικό σου είναι ήδη κοντό φίλε μου, φοράς βήμα 3.45. Θα είναι υπερβολή να βάλεις ακόμα πιο κοντό. Υπάρχουν επιλογές από Ε30 κυρίως για το Ζ3, αλλά δεν αξίζει!

bmwz3m44
28-08-10, 20:10
ξερω οτι το βημα ειναι 3,45 αλλα σε καθε αλλαγη ταχυτητας ειμαι λιγο κατω απο τη μεγιστη ροπη..καθεται λιγο το αμαξι..οταν λετε οτι δεν αξιζει?σημαινει οτι δεν εχει διαφορα?

bmwz3m44
28-08-10, 20:39
παιδια ξερει κανεις αν υπαρχει διαφορα στις επιδοσεις με κοντο διαφορικο?

Nick_compact
28-08-10, 21:28
παιδια ξερει κανεις αν υπαρχει διαφορα στις επιδοσεις με κοντο διαφορικο?

Σίγουρα θα έχεις την αίσθηση ότι τραβαει πιο δυνατά, αλλά θα έχεις και λιγότερα χιλιόμετρα στον κόφτη της κάθε σχέσης. Το αν θα υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις είναι πολύ σχετικό. Πρέπει να μετρήσεις με όργανο τύπου vbox για να βγάλεις συμπέρασμα. Σε κάποιες μετρήσεις θα είναι καλύτερο από πριν, σε άλλες χειρότερο. Δεν υπάρχει απόλυτη απάντηση.
Επίσης μην μπερδεύεις την τελική σχέση μετάδοσης με τις σχέσεις του κιβωτίου. Αν τώρα πέφτει κάτω απο την μέγιστη ροπή σε κάθε αλλαγή, και μετά το ίδιο θα είναι. Για να αλλάξει αυτό θα πρέπει να αλλάξεις κλιμάκωση σασμάν.

bmwz3m44
28-08-10, 21:42
Σίγουρα θα έχεις την αίσθηση ότι τραβαει πιο δυνατά, αλλά θα έχεις και λιγότερα χιλιόμετρα στον κόφτη της κάθε σχέσης. Το αν θα υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις είναι πολύ σχετικό. Πρέπει να μετρήσεις με όργανο τύπου vbox για να βγάλεις συμπέρασμα. Σε κάποιες μετρήσεις θα είναι καλύτερο από πριν, σε άλλες χειρότερο. Δεν υπάρχει απόλυτη απάντηση.
Επίσης μην μπερδεύεις την τελική σχέση μετάδοσης με τις σχέσεις του κιβωτίου. Αν τώρα πέφτει κάτω απο την μέγιστη ροπή σε κάθε αλλαγή, και μετά το ίδιο θα είναι. Για να αλλάξει αυτό θα πρέπει να αλλάξεις κλιμάκωση σασμάν.

εχετε δικιο για τις μετρησεις οτι ειναι σχετικο το αποτελεσμα..ξεχασα να αναφερω οτι με ενδιαφερουν τα ανοιγματα απο σταση μεχρι τα 160 μεσα σε πολη και καθολου η τελικη μιας που το z3 υποφερει απο κακη αεροδυναμικη.η κλιμακωση μπορει να αλλαξει?εσεις nick compact μπορειται να προτεινεται κατι?

Fairytale
28-08-10, 22:36
καλησπερα σε ολους.αυτο που θελω ειναι προφανες και γινεται σωστη δουλεια μονο με αλλαγη κινητηρα με 2.8 η 2.5...λογω φορολογιας και ελλειψη χρηματων δεν μπορω να προχωρησω σε μετατροπη.. θα ηθελα να μου πειτε αν με κοντο διαφορικο θα δω διαφορα στο αμαξι μου.ειναι z3 με μοτερ is 1.9 143ps.γνωριζω οτι εχει συζητηθει το θεμα της βελτιωσης του μοτερ αλλα θελω συγκεκριμενα την αποψη σας για το κοντο διαφορικο.ευχαριστω εκ των προτερων.Μπορεί να μπει διαφορικό με βήμα 4.10 όπως τα Ε30 318is (που έχετε την ίδια πίσω γέφυρα) αλλά με την κλιμάκωση 1:1 της 5ης σχέσης σου θα έχεις τελική βία 180χλμ (τα Ε30 είχαν overdrive την 5η σχέση).
Ουσιαστικά θα έχεις φτιάξει ένα 4τάχυτο αυτοκίνητο με μία άχρηστη 1η σχέση που θα χτυπάει κόφτη αμέσως.
Μάλλον δεν θέλεις τέτοιο πράγμα, σωστά;
Το διαφορικό σου όπως σου είπε ο Νίκος είναι αρκετά κοντό ήδη (έως ιδανικό για το αμάξι σου) εκτός αν το θες μόνο για πατήματα... οπότε ψάξε για ενδιάμεσο νούμερο από το εργοστασιακό σου και το 4.10.
Πάντως θα είναι σε μεγάλο καβούκι (από 6κύλινδρο Ε30) και θα χρειαστούν αλλαγές για την τοποθέτηση του σε μηχανικά σου μερη.
C U out there

bmwz3m44
29-08-10, 00:37
Μπορεί να μπει διαφορικό με βήμα 4.10 όπως τα Ε30 318is (που έχετε την ίδια πίσω γέφυρα) αλλά με την κλιμάκωση 1:1 της 5ης σχέσης σου θα έχεις τελική βία 180χλμ (τα Ε30 είχαν overdrive την 5η σχέση).
Ουσιαστικά θα έχεις φτιάξει ένα 4τάχυτο αυτοκίνητο με μία άχρηστη 1η σχέση που θα χτυπάει κόφτη αμέσως.
Μάλλον δεν θέλεις τέτοιο πράγμα, σωστά;
Το διαφορικό σου όπως σου είπε ο Νίκος είναι αρκετά κοντό ήδη (έως ιδανικό για το αμάξι σου) εκτός αν το θες μόνο για πατήματα... οπότε ψάξε για ενδιάμεσο νούμερο από το εργοστασιακό σου και το 4.10.
Πάντως θα είναι σε μεγάλο καβούκι (από 6κύλινδρο Ε30) και θα χρειαστούν αλλαγές για την τοποθέτηση του σε μηχανικά σου μερη.
C U out there

ευχαριστω για τις πληροφοριες και τους δυο.απλα στις ρεπριζ νιωθω καθε φορα οτι επρεπε να ειμαι λιγο πιο ψηλα..για αυτο προβληματιζομαι με αυτο τον τροπο.η αληθεια ειναι για ταξιδι δεν το χρειαζομαι το z3.χρησιμοποιειται μονο για καμια βολτα σε πολη.δηλαδη δεν με πειραζει η τελικη που θα ειναι μικρη.

sciroccoR
29-08-10, 09:22
βαλε προγραμμα και σηκωσε τον κοφτη..στις αλλαγες θα πεφτεις στην ροπη αφου θα αλλαζεις 300-400 στροφες πιο ψηλα,,,,το κοντο διαφορικο θα ειναι ανυποφορο στην εθνικη

vaspap
29-08-10, 09:59
Παρε την αποφαση μαζεψε λεφτα και κανε το τουρμπο!!!
μην σκορπας λεφτα για ψιρες και δεκατακια ιπποδυναμης.
Η Γνωμη μου ειναι να πας στον Καρρας αργος bmw intersport.
οτι και να κανεις με φιλτρα εξατμισης προγραμματα πανω απο 15 αλογα δεν θα παρεις.

konc
29-08-10, 10:09
Παρε την αποφαση μαζεψε λεφτα και κανε το τουρμπο!!!
μην σκορπας λεφτα για ψιρες και δεκατακια ιπποδυναμης.
Η Γνωμη μου ειναι να πας στον Καρρας αργος bmw intersport.
οτι και να κανεις με φιλτρα εξατμισης προγραμματα πανω απο 15 αλογα δεν θα παρεις.

γνωριζω οτι εχει συζητηθει το θεμα της βελτιωσης του μοτερ αλλα θελω συγκεκριμενα την αποψη σας για το κοντο διαφορικο.

Sorry κιόλας που πετάγομαι, αλλά άλλο πράγμα ζητάει ο φίλος..

bmwz3m44
29-08-10, 20:35
Sorry κιόλας που πετάγομαι, αλλά άλλο πράγμα ζητάει ο φίλος..

ειμαι φοιτητης και με δυσκολια συντηρω και το αυτοκινητο..προφανως θα ηθελα κατι καλυτερο!τουρμπο η κυβικα ειναι ονειρα θερινης νυκτος τη δεδομενη στιγμη!το προγραμμα θα βοηθησει περισσοτερο λοιπον πρακτικα στο φαναρι η το κοντο διαφορικο?η και τα δυο?βοηθηστε με τις γνωσεις σας.

Fairytale
29-08-10, 20:51
To διαφορικό μπορεί και να σου χαλάσει τον over-all χαρακτήρα του αυτοκινήτου σου και να το κάνει μόνο για κόντρες (ανάλογα με το πόσο πιο κοντό βημα θα βάλεις) το πρόγραμμα πάλι όχι.

Αφού "με δυσκολία συντηρείς και το αυτοκίνητο" γιατί δεν τα τρως τα λεφτά που θες να ρίξεις στη βενζίνη και σε βόλτες;
C U out there

bmwz3m44
31-08-10, 15:29
Παρε την αποφαση μαζεψε λεφτα και κανε το τουρμπο!!!
μην σκορπας λεφτα για ψιρες και δεκατακια ιπποδυναμης.
Η Γνωμη μου ειναι να πας στον Καρρας αργος bmw intersport.
οτι και να κανεις με φιλτρα εξατμισης προγραμματα πανω απο 15 αλογα δεν θα παρεις.

δε νομιζω οτι γινεται τοποθετηση turbo στο εν λογω μοτερ.μονο dasc.ας με διορθωσουν αυτοι που ξερουν (πολλα) περισσοτερα

6zylindermaniac
31-08-10, 15:49
Ολα γίνονται παντού. Καί τούρμπο και dasc ή και τα δυό μαζί :rofl2:

sciroccoR
31-08-10, 17:04
η βελτιωση μονο απο περιφεριακα εχει πολυ μουφα,,,,προγραμμα +12 ,εξατμιση +8-10 αλογα,φιλτρο βαρελακι η φιλτροχοανη 3-8 αλογα,μαγνητακι +25%,σπριντ μπουστερ 10-12 αλογα,βελτιωτικο λαδιου 5-7 αλογα,ηλεκτρικο ανεμιστηρακι να φυσαει αερα στην εισαγωγη 15 αλογα,μπουζι πυρηνικα με πλουτωνιο 5 αλογα,ρυθμιση των γραναζιων εκκεντροφορου απο μαστορα που,,,ξερει 4-8 αλογα,βενζινη κατοσταρα με χαπι βελτιωτικο 2-3 αλογα,,,,,ολα αυτα ειναι τα περισσοτερα χωρις αποτελεσμα...ας πουμε οτι ενα φπε στην καλυτερη να σου δωσει 8-10 ιππους...τελος

ziaba
01-09-10, 11:46
...ας πουμε οτι ενα φπε στην καλυτερη να σου δωσει 8-10 ιππους...τελος

Χωρίς αλλαγές στ εισαγωγή δε νομίζω ότι θα πάρει 8-10 άλογα το πολύ 2-3 κ άμα

bmwz3m44
01-09-10, 13:19
Χωρίς αλλαγές στ εισαγωγή δε νομίζω ότι θα πάρει 8-10 άλογα το πολύ 2-3 κ άμα
δηλαδη αν βαλω μονο προγραμμα θα παρω 3 ιππους?απο 143 θεωρητικα θα παει 146 ιππους?