PDA

Επιστροφή στο Forum : Ρετάρισμα Ε36 στις υψηλές


paris_m3
30-08-10, 18:02
Καλησπέρα, έχω μια 316 Ε36, 1992, εδώ και λίγο καιρό μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα, έν κινήσει επιταχύνει κανονικά μεχρι τις 4200 στροφές, απο εκεί και πάνω ρετάρει και ο κινητήρας "κρεμάει" σε κάθε αλλαγή πάνω απο τις 4200(όταν ο κινητήρας δουλέυει χωρίς φορτίο , το αυτοκίνητο σταματημένο φουλάρει κανονικά) . Το έψαξα λίγο και βρήκα το καπάκι του διανομέα και το ράουλο λίγο καμμένα, τα αντικατέστησα, όπως επίσης καθάρισα μπεκ, αντικατέστησα μπουζί και αντλία βενζίνης, αλλά μάταια το πρόβλημα παραμένει. Όποιος έχει ανάλογη εμπειρία παρακαλώ ας απαντήσει. Ευχαριστώ.

rapid_fast
30-08-10, 22:59
Καλησπέρα, έχω μια 316 Ε36, 1992, εδώ και λίγο καιρό μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα, έν κινήσει επιταχύνει κανονικά μεχρι τις 4200 στροφές, απο εκεί και πάνω ρετάρει και ο κινητήρας "κρεμάει" σε κάθε αλλαγή πάνω απο τις 4200(όταν ο κινητήρας δουλέυει χωρίς φορτίο , το αυτοκίνητο σταματημένο φουλάρει κανονικά) . Το έψαξα λίγο και βρήκα το καπάκι του διανομέα και το ράουλο λίγο καμμένα, τα αντικατέστησα, όπως επίσης καθάρισα μπεκ, αντικατέστησα μπουζί και αντλία βενζίνης, αλλά μάταια το πρόβλημα παραμένει. Όποιος έχει ανάλογη εμπειρία παρακαλώ ας απαντήσει. Ευχαριστώ.
Δεν έχω ανάλογη εμπειρία..
Το ρελαντί σου πως είναι?
Τα καυσαέρια σου στις 4200-4500 πώς είναι?
Αντλία γιατί άλλαξες?
Τα συμπτώματα τα έχεις με κρύο κινητήρα? Η μόνο με ζεστό??

ziaba
30-08-10, 23:09
Καλησπέρα, έχω μια 316 Ε36, 1992, εδώ και λίγο καιρό μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα, έν κινήσει επιταχύνει κανονικά μεχρι τις 4200 στροφές, απο εκεί και πάνω ρετάρει και ο κινητήρας "κρεμάει" σε κάθε αλλαγή πάνω απο τις 4200(όταν ο κινητήρας δουλέυει χωρίς φορτίο , το αυτοκίνητο σταματημένο φουλάρει κανονικά) . Το έψαξα λίγο και βρήκα το καπάκι του διανομέα και το ράουλο λίγο καμμένα, τα αντικατέστησα, όπως επίσης καθάρισα μπεκ, αντικατέστησα μπουζί και αντλία βενζίνης, αλλά μάταια το πρόβλημα παραμένει. Όποιος έχει ανάλογη εμπειρία παρακαλώ ας απαντήσει. Ευχαριστώ.
Ελέγξε τ ΜΑF πρέπει να ναι αλλά θα έπρεπε να έχεις έντονο τρεμουλο στ ρελαντι

Driftakos
31-08-10, 07:58
Αυτο που θα ρωτησω ειναι λογικα εντελως ακυρο, αλλα.... Σε διαγνωστικο το βαλες?

panos 316T
31-08-10, 08:33
κοίτα πολλαπλασιαστή και αισθητήρα στροφάλου.

paris_m3
31-08-10, 16:59
Φίλε rapid fast, άλλαξα αντλία γιατι είχε καεί, άσχετα με το ρετάρισμα, το πρόβλημα υπάρχει με κρύο και ζεστό κινητήρα, το ρελαντί είνα καλό με την μόνη διαφορά ότι μεχρι να ζεσταθεί το πρωί κάνει μερικά ανεβοκατεβασματα.

rapid_fast
31-08-10, 19:19
Φίλε rapid fast, άλλαξα αντλία γιατι είχε καεί, άσχετα με το ρετάρισμα, το πρόβλημα υπάρχει με κρύο και ζεστό κινητήρα, το ρελαντί είνα καλό με την μόνη διαφορά ότι μεχρι να ζεσταθεί το πρωί κάνει μερικά ανεβοκατεβασματα.

99% πάς για το τεμάχιο νούμερο 1...
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA11&mospid=47434&btnr=13_0365&hg=13&fg=15

am20279
01-09-10, 10:49
Καλημέρα.Εμένα στις χαμηλές στροφές κρεμούσε,δλδ οταν πήγαινα να ξεκινήσω μαλακά, το αυτοκίνητο πήγαινε να σβήσει και έτρεμε.Άλλαξα το Νο5 καθώς ήταν σκισμένο ανάμεσα στα σπιρώματα και δεν φαινόταν και όλα καλά.Για τσέκαρε το

DiMiTrIs_
01-09-10, 11:59
Φίλε rapid fast, άλλαξα αντλία γιατι είχε καεί, άσχετα με το ρετάρισμα, το πρόβλημα υπάρχει με κρύο και ζεστό κινητήρα, το ρελαντί είνα καλό με την μόνη διαφορά ότι μεχρι να ζεσταθεί το πρωί κάνει μερικά ανεβοκατεβασματα.

Eμμμ δεν ειναι καλο.......αφου μονος σου το λες οτι κανει σκαμπανεβασματα.....εχει προβλημα ο μετρητης μαζας αερα

paris_m3
02-12-10, 20:29
Παιδιά καλησπέρα, επανέρχομαι μετά απο καιρό για το θέμα του ρεταρίσματος στο Ε36 μου και για να απαντήσω και στον φίλο που με ρώτησε πρόσφατα μετά απο πολύ ψάξιμο και με ένα διαγνωστικό μαγκνέτι μαρέλι (γιατι όλα τα άλλα έβγαζαν σφάλμα μόνο στον λ και στον αισθητήρα στροφάλου), πού αγόρασε πρόσφατα ένα φιλαράκι ηλεκτρολόγος βρήκαμε το λάθος : βαλβίδα κανίστρου, είναι μια μικρή βαλβίδα κάτω απο το κάνιστρο του άνθρακα η οποία ρυθμίζει την ποσότητα αναθυμιάσεων στην εισαγωγή, επίσης όταν την αντικαταστήσαμε βρέθηκε και ένα μικρό σωληνάκι ξεραμένο και με μια μικρή σχισμή. Απο τότε όλα οκ αναβάζει πάνω απο 4500 κανονικά και τελικά έγινε άλλο αυτοκίνητο μεγάλη διαφορά απο πριν.

κυριακος
02-12-10, 21:32
Παιδιά καλησπέρα, επανέρχομαι μετά απο καιρό για το θέμα του ρεταρίσματος στο Ε36 μου και για να απαντήσω και στον φίλο που με ρώτησε πρόσφατα μετά απο πολύ ψάξιμο και με ένα διαγνωστικό μαγκνέτι μαρέλι (γιατι όλα τα άλλα έβγαζαν σφάλμα μόνο στον λ και στον αισθητήρα στροφάλου), πού αγόρασε πρόσφατα ένα φιλαράκι ηλεκτρολόγος βρήκαμε το λάθος : βαλβίδα κανίστρου, είναι μια μικρή βαλβίδα κάτω απο το κάνιστρο του άνθρακα η οποία ρυθμίζει την ποσότητα αναθυμιάσεων στην εισαγωγή, επίσης όταν την αντικαταστήσαμε βρέθηκε και ένα μικρό σωληνάκι ξεραμένο και με μια μικρή σχισμή. Απο τότε όλα οκ αναβάζει πάνω απο 4500 κανονικά και τελικά έγινε άλλο αυτοκίνητο μεγάλη διαφορά απο πριν.

Τι ακριβός ειναι αυτη η βαλβιδα? και ποσο κανει? καμιά φώτο υπαρχή?

paris_m3
03-12-10, 18:17
Λοιπόν είναι μια μικρή ηλεκτροβαλβίδα κάτω ακριβώς απο το κάνιστρο του άνθρακα, η ακριβής περιγραφή της στο BMW fans είναι :

Fuel tank breather valve 13 90 1 726 705
AB-ELEKTRONIK
1 0.053 kg / 0.117 lb €45.30 $59.84

κυριακος
04-12-10, 00:07
Αυτή είναι?
Την έχω δει να παίζει σε πολλές ζημίες αυτή η βαλβίδα αλλα ονομαζεται Βαλβίδα εξαερισμού ρεζερβουάρ.
Τι σχεση εχει με την ποσότητα αναθυμιάσεων στην εισαγωγή???
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BH31&mospid=47416&btnr=13_0372&hg=13&fg=15

Υπαρχή τρόπος έλεγχου της? η λόγο παλαιότητας την αλλάζουμε προληπτικά και ποσό κοστολόγιο έχει?

paris_m3
04-12-10, 17:47
Φίλε Κυριάκο όπως μου εξήγησαν και εμένα, αυτη η βαλβίδα εξαερώνει το ρεζερβουάρ και αυτές τις αναθυμιάσεις καυσίμου της περνάει στην εισαγωγή.
Μπορούμε να την δοκιμάσουμε απο το διαγνωστικό έχει μια επιλογή
"έλεγχος βαλβίδας αναθυμιάσεων" -
μπαίνουμε στο μενού και μας οδηγεί λέγοντας " ξεκινήστε τον κινητήρα¨"
μετα απο λίγα δευτερόλεπτα " σβήστε"
και παρακολουθήστε αν ακούγεται ένα τικ - τακ επαναλαμβανόμενο απο την βαλβίδα (αυτό σημάινει ότι ανειγοκλείνει σωστά) αν όχι έχει χαλάσει.
Η τιμή είναι στα 45,00 € + ΦΠΑ και την εργασία του μηχανικού, αλλα αλλάζει έυκολα μπορείς να το κάνεις μόνος σου με λίγη προσοχή στα σωληνάκια και την φίσα.

κυριακος
04-12-10, 20:58
Φίλε Κυριάκο όπως μου εξήγησαν και εμένα, αυτη η βαλβίδα εξαερώνει το ρεζερβουάρ και αυτές τις αναθυμιάσεις καυσίμου της περνάει στην εισαγωγή.
Μπορούμε να την δοκιμάσουμε απο το διαγνωστικό έχει μια επιλογή
"έλεγχος βαλβίδας αναθυμιάσεων" -
μπαίνουμε στο μενού και μας οδηγεί λέγοντας " ξεκινήστε τον κινητήρα¨"
μετα απο λίγα δευτερόλεπτα " σβήστε"
και παρακολουθήστε αν ακούγεται ένα τικ - τακ επαναλαμβανόμενο απο την βαλβίδα (αυτό σημάινει ότι ανειγοκλείνει σωστά) αν όχι έχει χαλάσει.
Η τιμή είναι στα 45,00 € + ΦΠΑ και την εργασία του μηχανικού, αλλα αλλάζει έυκολα μπορείς να το κάνεις μόνος σου με λίγη προσοχή στα σωληνάκια και την φίσα.

Πολύ κατατοπιστικές οι πληροφορίες σου και φαίνεται ότι είναι καλό <διαγνωστηρη> και το διαγνωστικό του φίλου