PDA

Επιστροφή στο Forum : Καθισματα BMW Performance για Μ3


Nikos-bmw m3 competition
02-09-10, 12:57
γνωρίζει κανείς πόσο ζυγιζουν τα καθίσματα μαμά της Μ3 ? σκεφτομαι να τα αλλάξω με τα καθίσματα της bmw performance και θέλω να ξέρω αν η διαφορά βάρους αξίζει την αλλαγή. αν η διαφορα συνολικα στο βάρος και για τα 2 καθίσματα ειναι 30 κιλά πιστεύεται πως αξίζει τον κόπο. Ειμαι γενικώσ υπερ τησ φιλοσοφίας να κουβαλαέι λίγογτερο βάρος το αυτοκίνητο .... χωρίς βέβαια να αλλάξω την κατανομή του βάρους γιατι σκεφτηκα να αλλάξω τα καθίσματα με αυτα της bmw performance που ειναι και εντυπωσιακά σαν εμφάνιση.

Bimmer
02-09-10, 14:16
Σύμφωνα με το bmwfans.info (http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/M3-S54/LHD/N/browse/seats/) τα καθίσματα sport ζυγίζουν από 21,800 kg εως και 29,040 kg ανάλογα με την ταπετσαρία ή το δέρμα που είναι ντυμένα, δεξί ή αριστερό κλπ.
(Για Ε46 υποθέτω αναφέρεσαι)

http://static.bmwfans.info/images/epc/NzU1MjVfcA==.png

Για την Ε90 (http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/M3-S65/LHD/N/2008/january/browse/seats/bmw_performance_sport_seat/) πάντως βλέπω ότι τα performance είναι ακόμα πιο βαριά από ότι τα sports της Ε46.

gyiama
02-09-10, 16:21
εξαρταται και απο τι εξοπλισμο εχει και το καθισμα!!μνημες οσφυηκη στιριξη,πλευρικη στιριξη κλπ!!εχει μεχρι 30 κιλα το καθε καθισμα να ζυγισει!!!!

Bimmer
02-09-10, 19:32
Εγώ σκέφτομαι να βάλω αυτά:

http://www.cars.justelite.net/wp-content/uploads/2008/09/80126526.jpg

EVANGELOS
02-09-10, 19:43
γνωρίζει κανείς πόσο ζυγιζουν τα καθίσματα μαμά της Μ3 ? σκεφτομαι να τα αλλάξω με τα καθίσματα της bmw performance και θέλω να ξέρω αν η διαφορά βάρους αξίζει την αλλαγή. αν η διαφορα συνολικα στο βάρος και για τα 2 καθίσματα ειναι 30 κιλά πιστεύεται πως αξίζει τον κόπο. Ειμαι γενικώσ υπερ τησ φιλοσοφίας να κουβαλαέι λίγογτερο βάρος το αυτοκίνητο .... χωρίς βέβαια να αλλάξω την κατανομή του βάρους γιατι σκεφτηκα να αλλάξω τα καθίσματα με αυτα της bmw performance που ειναι και εντυπωσιακά σαν εμφάνιση.

Φίλε μου τα θερμαινόμενα με το μηχανισμό τη βάση κλπ στο 46 είναι πάνω από 70 κιλά και τα δύο (θα τα ζυγίσω αύριο να σου πω ΑΚΡΙΒΩΣ)

Επίσης κανά 20άρι + είναι η πλάτη του πίσω καθίσματος ... το κάτω μέρος είναι ούτε 2 οπότε δεν έχει νόημα

EVERGET
02-09-10, 20:36
Γνωρίζει κανείς κανένα κάθισμα στο στιλ του pole position της recaro το οποίο να ταιριάζει με imola red σαλονάκι? Από καιρό θέλω να ξεφορτωθώ τα βαριά και χωρίς τέλεια πλευρική στήριξη καθίσματα του m3 αλλά το ταίριασμα είναι ανατρεπτικός παράγοντας!

Dim77
02-09-10, 22:58
http://www.recaro-seats.co.uk/sport-seats/pole-position.php

Έχει και σε κόκκινο ύφασμα και άλλους συνδυασμούς (π.χ. μαύρο με κόκκινο suede στο κέντρο)...
Φαντάζομαι θα θες να αλλάξεις και τα 2.

Μπορείς φυσικά να το ντύσεις και με άλλο δέρμα μετά (και να ταιριάζει ακριβώς) αν το κόστος δε σε απασχολεί.

sakkunen
03-09-10, 16:19
http://www.recaro-seats.co.uk/sport-seats/pole-position.php

Έχει και σε κόκκινο ύφασμα και άλλους συνδυασμούς (π.χ. μαύρο με κόκκινο suede στο κέντρο)...
Φαντάζομαι θα θες να αλλάξεις και τα 2.

Μπορείς φυσικά να το ντύσεις και με άλλο δέρμα μετά (και να ταιριάζει ακριβώς) αν το κόστος δε σε απασχολεί.

πωπω το sportster είναι τάβλα ( τα βάζει η μινι ).

strofimios
03-09-10, 17:45
πωπω το sportster είναι τάβλα ( τα βάζει η μινι ).
Επειδη ηθελα να το παρω το ειχα "δοκιμασει".Δεν εχει καλη στηριξη στα ποδια και στα 1000€ το 1 θα επρεπε να ειναι δερμα και οχι δερματινη.Εγω εχω βαλει το speed σε υφασμα το οποιο ζυγιζει 13,3 κιλα (14 λεει η recaro) αλλα η βαση ζυγιζει 8,2!!!κιλα οποτε παλι ειμαστε στα 21,5.
Επισης,διαλεχτε την σωστη βαση.Εγω πηρα την κανονικη και μου βγηκε το καθισμα πιο ψηλα απο το μαμα.Καποια στιγμη θα την αλλαξω με την χαμηλη,η διαφορα ειναι 2,5 εκ.

Nick_compact
03-09-10, 18:19
Eγώ έβαλα το Sparco sprint, το μαμά κάθισμα ζυγίζει 21 κιλά με σιδηρόδρομο κομπλέ, εγώ κράτησα τον σιδηρόδρομο και προσάρμοσα πάνω το Sparco, που ζυγίζει 7.8 κιλά έκαστο, +3.5 κιλά ο κάθε σιδηρόδρομος, κέρδισα 10 κιλά περίπου στο κάθε κάθισμα, δηλ. 20 κιλά συνολικά, και τα έβαλα με τρόπο τέτοιο που η θέση έχει χαμηλώσει πολύ σε σχέση με το μαμά κάθισμα. + 20 κιλά τα πίσω και η εταζέρα, που κάποιες φορές τα βγάζω, 40 κιλά :) Αφαίρεσα ρεζέρβα και εργαλεία, και λίγο ελαφρύτερη εξάτμιση, άλλα 15 κιλάκια. Και 4 από το βολάν, και άλλα 5 από τα πίσω αλουμινένια ψαλίδια που θα βάλω συντομα, και άλλα 10 περίπου από τις ζάντες που θα βάλω σύντομα, κάνουν μια καλή σούμα στα 70 κιλά περίπου, χωρίς να έχω αγγίξει ουσιαστικά το αμάξι. Έτσι γίνονται τα ελαφρώματα :D

strofimios
03-09-10, 18:56
Τα sprint ειναι σταθερα,πως θα πας ταξιδι;Ζαντες τι θα βαλεις;Allegerita;Εγω μαζεψα τα cd και τα πηγα στο σπιτι και κερδισα 15 κιλα.Ρεζερβα και εργαλεια 20+ κιλα. απο τα καθισματα κερδισα,ελαχιστα,περιπου 15 κιλα.Απο ζαντες και λαστιχα υπολογιζα να γλυτωσω γυρω στα 10 κιλα,παροτι ΘΑ πηγαινα απο 15'' σε 17'',μας προλαβε η κριση.
Τη δουλεια με τα καθισματα στην εκανε μαστορας;Εαν ναι,στειλε ενα π.μ.

InsaneDriver
03-09-10, 21:47
Σας έχω πει ποτέ οτι ο θείος μου δουλεύει στην Γερμανία στην recaro ως χειριστής κλαρκ-παλέτας και έχω ειδική τιμή(ανεκμετάλλευτη βέβαια) για αυτό;;; :D

Αν με βγάλει κανά ταξίδι οδικώς προς τα εκεί, σκέφτομαι να φορτώσω 2 Pole position δερμάτινα. :bowdown:

Nick_compact
03-09-10, 22:58
Τα sprint ειναι σταθερα,πως θα πας ταξιδι;Ζαντες τι θα βαλεις;Allegerita;Εγω μαζεψα τα cd και τα πηγα στο σπιτι και κερδισα 15 κιλα.Ρεζερβα και εργαλεια 20+ κιλα. απο τα καθισματα κερδισα,ελαχιστα,περιπου 15 κιλα.Απο ζαντες και λαστιχα υπολογιζα να γλυτωσω γυρω στα 10 κιλα,παροτι ΘΑ πηγαινα απο 15'' σε 17'',μας προλαβε η κριση.
Τη δουλεια με τα καθισματα στην εκανε μαστορας;Εαν ναι,στειλε ενα π.μ.

Μόνος μου την έκανα την δουλειά!
http://www.minitorque.com/forum/attachments/f22/3791d1260804288-bucket-seat-mounts-p1000754_1.jpg

http://www.minitorque.com/forum/attachments/f22/3790d1260804277-bucket-seat-mounts-p1000752_1.jpg

http://www.minitorque.com/forum/attachments/f28/3473d1258403584-my-new-interior-p1000604_1.jpg

Nikos-bmw m3 competition
06-09-10, 12:24
ευχαριστω πολυ όλους για τις απαντησεις σας..... τα καθίσματα που έχω εχουν μνήμες και ειναι και θερμαινόμενα οπότε απο ότι είπε και ο Ευάγγελος μάλλον ζυγίζουν και τα 2 συνολικα κοντα στα 70 κιλα. Οπότε συμπέραίνω πως αφου τα bmw perfromance Καθίσματα ζυγίζουν 24.5 εκαστος γλυτώνω 20 κιλα.

Nikos-bmw m3 competition
06-09-10, 12:27
Eγώ έβαλα το Sparco sprint, το μαμά κάθισμα ζυγίζει 21 κιλά με σιδηρόδρομο κομπλέ, εγώ κράτησα τον σιδηρόδρομο και προσάρμοσα πάνω το Sparco, που ζυγίζει 7.8 κιλά έκαστο, +3.5 κιλά ο κάθε σιδηρόδρομος, κέρδισα 10 κιλά περίπου στο κάθε κάθισμα, δηλ. 20 κιλά συνολικά, και τα έβαλα με τρόπο τέτοιο που η θέση έχει χαμηλώσει πολύ σε σχέση με το μαμά κάθισμα. + 20 κιλά τα πίσω και η εταζέρα, που κάποιες φορές τα βγάζω, 40 κιλά :) Αφαίρεσα ρεζέρβα και εργαλεία, και λίγο ελαφρύτερη εξάτμιση, άλλα 15 κιλάκια. Και 4 από το βολάν, και άλλα 5 από τα πίσω αλουμινένια ψαλίδια που θα βάλω συντομα, και άλλα 10 περίπου από τις ζάντες που θα βάλω σύντομα, κάνουν μια καλή σούμα στα 70 κιλά περίπου, χωρίς να έχω αγγίξει ουσιαστικά το αμάξι. Έτσι γίνονται τα ελαφρώματα :D πως γίνεται και δεν εχω εγω ρεζερβα απλα ενα μηχανισμο για να φουσκωνει το λαστιχο?? με τα αλουμινένια ψαλίδια υπάρχει κάποιο μειονέκτημα σε σχέση με τα μαμα?

Nikos-bmw m3 competition
06-09-10, 12:29
παιδια σε κάποιο άλλο thread ισχυριζόταν κάποιος πως αν αλλάξεις φρένα και βάλεις AP racing γλυτώνεις 6 κιλα στον κάθε τροχό σε σχέση με τα μαμά φρένα. Γνωρίζει κανείς αν πράγματι ισχύει αυτό?

Nikos-bmw m3 competition
06-09-10, 12:32
Φίλε μου τα θερμαινόμενα με το μηχανισμό τη βάση κλπ στο 46 είναι πάνω από 70 κιλά και τα δύο (θα τα ζυγίσω αύριο να σου πω ΑΚΡΙΒΩΣ)

Επίσης κανά 20άρι + είναι η πλάτη του πίσω καθίσματος ... το κάτω μέρος είναι ούτε 2 οπότε δεν έχει νόημα Ευάγγελε μήπως είχες την ευκαιρία να τα ζυγισεις?

rapid_fast
06-09-10, 13:51
παιδια σε κάποιο άλλο thread ισχυριζόταν κάποιος πως αν αλλάξεις φρένα και βάλεις AP racing γλυτώνεις 6 κιλα στον κάθε τροχό σε σχέση με τα μαμά φρένα. Γνωρίζει κανείς αν πράγματι ισχύει αυτό?

Τι λέτε ρε??
13 κιλά ζυγίζουν τα φρένα στον τροχό, τα 6 θα γλυτώσεις??
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ...

Nick_compact
06-09-10, 20:48
Τι λέτε ρε??
13 κιλά ζυγίζουν τα φρένα στον τροχό, τα 6 θα γλυτώσεις??
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ...

Στο MINI που έχει μικρά φρένα, πηγαίνοντας από 276*22 σε 310*22 Wilwood, με αλουμινένια δαγκάνα και πλευστό δίσκο με αλουμινένια καμπάνα, γλιτώνω 4 κιλά στο άκρο...

Nikos-bmw m3 competition
07-09-10, 13:13
Στο MINI που έχει μικρά φρένα, πηγαίνοντας από 276*22 σε 310*22 Wilwood, με αλουμινένια δαγκάνα και πλευστό δίσκο με αλουμινένια καμπάνα, γλιτώνω 4 κιλά στο άκρο... Οπότε εχει μια βάση ότι δηλαδη με καλύτερα φρένα με αλουμίνιο γλυτώνεις κάποια κιλά. Απλά στην M3 αν από μονόπίστονες δαγκάνες βάλει κάποιος 4πίστονες ακόμα και απο αλουμίνιο να είναι μου φαίνεται αρκετα δύσκολο να γλυτώσεις κάποια κιλα.

6zylindermaniac
07-09-10, 13:47
Και όμως, δε πάνε τα κιλά ανάλογα με τον αριθμό των πιστονιών.....είναι αρκετά ελαφρύτερα τα καλά aftermarket φρενα ;)

rapid_fast
07-09-10, 14:03
Οπότε εχει μια βάση ότι δηλαδη με καλύτερα φρένα με αλουμίνιο γλυτώνεις κάποια κιλά. Απλά στην M3 αν από μονόπίστονες δαγκάνες βάλει κάποιος 4πίστονες ακόμα και απο αλουμίνιο να είναι μου φαίνεται αρκετα δύσκολο να γλυτώσεις κάποια κιλα.

Το μόνο σίγουρο οτι αν βάλεις αλουμινίου θα πέσει το βάρος..
Αλλά πόσο?? μέχρι 23% για να έχεις τις ίδιες αντοχές.
Οταν έχουμε ποσοστά της τάξεως του 60% κάτι πάει στραβά.

thomelef
08-09-10, 20:37
sportster cs της recaro είναι το κάθησμα...
απλά πανέμορφο και πανακριβο.
γνώμη μου πάντως είναι πως το πολύ
γδύσιμο είναι και λίγο μ@λ@κί@ για τα
αμάξια που κυκλοφορούμε καθημερινώς

EVERGET
08-09-10, 21:47
sportster cs της recaro είναι το κάθησμα...
απλά πανέμορφο και πανακριβο.
γνώμη μου πάντως είναι πως το πολύ
γδύσιμο είναι και λίγο μ@λ@κί@ για τα
αμάξια που κυκλοφορούμε καθημερινώς

Όντως εκπληκτικό κάθισμα αλλά δεν θα το έβαζα σε Bmw. Βλέπεις το βάζει η ford στο rs και ο VAG σε εκδόσεις R των VW και RS των Αudi, οπότε θα έδινε μια αντι-bmwδική αίσθηση στο εσωτερικό!

Dim77
09-09-10, 01:30
Όντως εκπληκτικό κάθισμα αλλά δεν θα το έβαζα σε Bmw. Βλέπεις το βάζει η ford στο rs και ο VAG σε εκδόσεις R των VW και RS των Αudi, οπότε θα έδινε μια αντι-bmwδική αίσθηση στο εσωτερικό!

Είναι όμως ίδιο και με το κάθισμα BMW-Performance. Άρα? Είναι ένα καλό κάθισμα που μπαίνει σε κορυφαίες σπορ εκδόσεις διάφορων κατασκευαστών. (Επίσης στις εκδόσεις cup των Renault clio RS και Megane coupe RS)
Σε Focus RS κάθησα πάντως...και...είναι εξαιρετικό!

kacey
09-09-10, 02:23
Οπότε εχει μια βάση ότι δηλαδη με καλύτερα φρένα με αλουμίνιο γλυτώνεις κάποια κιλά. Απλά στην M3 αν από μονόπίστονες δαγκάνες βάλει κάποιος 4πίστονες ακόμα και απο αλουμίνιο να είναι μου φαίνεται αρκετα δύσκολο να γλυτώσεις κάποια κιλα.

Για να παρεις μια ιδεα,φρενα απο τωρινο Audi S3. Απο μονοπιστονη δαγκανα με 345mm δισκο, αλλαγη σε 8πιστονη Brembo με 380 δισκο (με αλουμινενια κεντρα), το συνολο ηταν σαφεστατα ελαφρυτερο. Τα ειχαμε μετρησει αλλα δεν θυμαμαι, πανε 3 χρονια τωρα.

BMW Power
09-09-10, 12:30
Τα BMW Performance καθίσματα τα έχει βάλει φίλος σε Μ3 Ε92 και είναι απλά απίστευτα σε όλους του τομείς.

thomelef
09-09-10, 14:33
Είναι όμως ίδιο και με το κάθισμα BMW-Performance. Άρα? Είναι ένα καλό κάθισμα που μπαίνει σε κορυφαίες σπορ εκδόσεις διάφορων κατασκευαστών. (Επίσης στις εκδόσεις cup των Renault clio RS και Megane coupe RS)
Σε Focus RS κάθησα πάντως...και...είναι εξαιρετικό!


έτσι. μόνο οι ραφές στην πλάτη είναι διαφορετικές.

Fairytale
09-09-10, 16:09
Τα BMW Performance καθίσματα τα έχει βάλει φίλος σε Μ3 Ε92 και είναι απλά απίστευτα σε όλους του τομείς.Μπορεί ο φίλος να γράψει στο forum πόσο απίστευτα είναι πραγματικά τα BMW Performance και να βάλει και μερικές φωτογραφίες τους να τα θαυμάσουμε και οι υπόλοιποι; :nod:
C U out there

Dim77
09-09-10, 16:17
Μπορεί ο φίλος να γράψει στο forum πόσο απίστευτα είναι πραγματικά τα BMW Performance και να βάλει και μερικές φωτογραφίες τους να τα θαυμάσουμε και οι υπόλοιποι; :nod:
C U out there

Να στείλει ο BMW Power το link να κάνει εγγραφή στο φόρουμ ο φίλος και να γράψει για τα καθίσματα συνοδεύοντας το κείμενο από πλούσιο φωτογραφικό υλικό :king:

EVANGELOS
09-09-10, 19:23
O φίλος του Μήτσου δεν ασχολείται με φόρουμ ... χαχαχαχαχαχαχαχα :D :D :D :D

InsaneDriver
09-09-10, 20:05
Για ποιον Panoz χτυπάει η καμπάνα...;;;

BMW Power
10-09-10, 09:30
Ο αγαπητός φίλος panoz δεν συμμετέχει σε forum όπως ανέφερε και ο evangelos.

Έχω βέβαια την χαρά να παραθέσω φωτογραφίες από την εγκατάσταση των καθισμάτων.

manosm3
10-09-10, 10:00
Τι κερδιζουμε αν βρουμε ποιος ειναι ο εικονιζομενος;:party:

Fairytale
10-09-10, 10:03
Απίστευτο κάθισμα. H τελευταία photo είναι αποκαλυπτική, μέχρι και γνωστός admin... τα προσκυνά !!!
C U out there

Nikos-bmw m3 competition
10-09-10, 14:34
sportster cs της recaro είναι το κάθησμα...
απλά πανέμορφο και πανακριβο.
γνώμη μου πάντως είναι πως το πολύ
γδύσιμο είναι και λίγο μ@λ@κί@ για τα
αμάξια που κυκλοφορούμε καθημερινώς το αμάξι δεν το εχω για καθημερινη χρήση μόνο σ.κ και ταξίδια

sakkunen
10-09-10, 15:27
Πόσο κάνει ρε παιδιά σαν ρεκάρο κ πόσο σαν μπεμπέ?
Πουλάω μέχρι κ την αδερφή του μανου μ3 για να τα αποκτήσω!:bullhorn:

EVANGELOS
10-09-10, 17:48
Ο αγαπητός φίλος panoz δεν συμμετέχει σε forum όπως ανέφερε και ο evangelos.

Έχω βέβαια την χαρά να παραθέσω φωτογραφίες από την εγκατάσταση των καθισμάτων.

Kαι εγώ τη χαρα να επεξηγήσω τη φώτο στα παιδια

Παιδιά είναι ΕΙΔΙΚΑ τα καθίσματα και θέλουν ΕΙΔΙΚΟ τρόπο τοποθέτησης

santo
10-09-10, 17:50
Kαι εγώ τη χαρα να επεξηγήσω τη φώτο στα παιδια

Παιδιά είναι ΕΙΔΙΚΑ τα καθίσματα και θέλουν ΕΙΔΙΚΟ τρόπο τοποθέτησης

Σωστή ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΒΟΥΚΟ-επεξήγηση :rofl2:

EVANGELOS
10-09-10, 17:50
και ΕΙΔΙΚΗ Αφιέρωση σε Πρόεδρο

http://www.youtube.com/watch?v=m21KcffcCeg

manosm3
10-09-10, 20:50
Βαγγελη εισαι τραγουδοκλεφτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηης :thefinger

BMW Power
11-09-10, 13:16
ΑΠΛΑ ΤΡΕΛΟ!!!!!!!!!!! respect στον master ΚΑΒΟΥΚΑ!!!!!!