Επιστροφή στο Forum : τρέμουλο μετά τα 120
παιδιά καλησπέρα. τo πρόβλημα μου είναι ότι μετά τα 120 αρχίζει και τρέμει το τιμόνι και το ταμπλό έντονα. τις ζάντες τις έχω ζυγοσταθμίσει και τις έχω ισιώσει. τι άλλο παίζει να είναι. μήπως γνωρίζει κανεις κάτι.
rapid_fast
02-09-10, 23:52
Τι αυτοκίνητο έχεις??
Το τράκαρες??
rapid_fast
03-09-10, 03:27
Παίζει να είναι μέχρι και κεντρικός..
Αλλά πρέπει να δώσεις πολλές λεπτομέρειες..
Πχ, γιατί ίσιωσες ζάντες? ποιές, μπροστά, πίσω, όλες?
Πότε χάνεται το τρέμουλο?
Μεταξύ 68-90 τρέμει καθόλου το τιμόνι?
Στο φρενάρισμα παίζει σαν τρελό το τιμόνι δεξιά-αριστερα?
Αν την ώρα που τρέμει το τιμόνι, βάλεις το χέρι στο τούνελ, τρέμει??
το τρεμουτλο πριν τα 120 δεν υπαρχει.ουτε κατα το φρεναρισμα υπαρχει.το μονο που κανει μεταξυ 60 και 80 ειναι ενα ψιλο τρεμουλο οταν στρειβεις το τιμονι λιγο αριστερα.
οσο αφορα το τουνελ δε το ειχα κοιταξη.τι παιζει αν τρεμει?τισ ισιοσα γιατι στραβοσαν απο τισ γουβες.παιζει να φταινε οι προσθηκες
promitheas81
03-09-10, 20:16
Αυτό το τρέμουλο σε αυτά τα χλμ έχει σχέση με ζυγοστάθμιση των πίσω τροχών.
Έλεγξετο..
promithea τις εχω κανει ζυγοσταθμιση ουκ κ λιγες φορες.εχω απελπιστει με τις παλιοζαντες.το θεμα ειναι οτι το τρεμουλο δε σταματαει καθολου μεχρι κ οσο παει το αμαξι.
Πάντως και οι αποστάτες (ανάλογα) έχουν ένα τρέμουλο να ξέρεις.
Και λέω ανάλογα γιατί εγώ ξέρω άτομο που φοράει 3cm αποστάτες και είναι Ok λέει
Έχεις δυνατότητα να τους βγάλεις και να κάνεις μια δόκιμη και χωρίς
rapid_fast
04-09-10, 10:43
Να αλλάξεις και τους 4 τροχούς, και να βάλεις άλλους..
Ζάντα και λάστιχο μαζί.
Όπως σωστά λέει και ο promitheas81, απο πίσω είναι το πρόβλημα σου.
Η ζυγοστάμιση ελέγχει, και μπορεί να ελέγξει μόνο δεξιά αριστερά..
Πάνω κάτω δεν μπορεί.
Αρα, οι ζάντες σου είναι οβάλ, και το αυτοκίνητο χοροπηδάει..
ThaNOS E46coupe
05-09-10, 16:58
Να αλλάξεις και τους 4 τροχούς, και να βάλεις άλλους..
Ζάντα και λάστιχο μαζί.
Όπως σωστά λέει και ο promitheas81, απο πίσω είναι το πρόβλημα σου.
Η ζυγοστάμιση ελέγχει, και μπορεί να ελέγξει μόνο δεξιά αριστερά..
Πάνω κάτω δεν μπορεί.
Αρα, οι ζάντες σου είναι οβάλ, και το αυτοκίνητο χοροπηδάει..
θελει ζυγοστάθμηση ο κεντρικός αξωνας.αυτος που μεταφέρει την κίνηση απο το σασμαν στους τροχούς...
θελει ζυγοστάθμηση ο κεντρικός αξωνας.αυτος που μεταφέρει την κίνηση απο το σασμαν στους τροχούς...
Πως γινεται αυτη η ζυγοσταθμιση του κεντρικου?
σε αυτο δε εχεις αδικο.τελικα οτι πληρωνεις παιρνεις.ποιο παλια ειχα ενα 206 με ΟΖ κ δε ειχα παει ποτε για ζυγοσταθμιση ενω με αυτες εχω ξεπουληθει.
Thanos e46 με ποια διαδικασια γινεται η ζυγοσταθμιση αληθεια.
πρωτη φορα το ακουω αυτο
ThaNOS E46coupe
09-09-10, 21:38
Thanos e46 με ποια διαδικασια γινεται η ζυγοσταθμιση αληθεια.
πρωτη φορα το ακουω αυτο
βγάζεις τον κεντρικό αξονα μετάδωσης κ τον πηγαίνεις σε κάποιον ο οποίος διαθέτει μηχάνημα το οποίοο κάνει ζυγοστάθμηση. μπορεί να τον δέις κ στον τόρνο αν εχει χτυπήσει κάπου κ έχει στραβώσει λίγο. τώρα άν χρειάζεται ζυγοστάθμηση δέν πρόκειται να στο πεί ο τορναδόρος. υπάρχει κ μια περίπτωση να έχειν χαλάσει οι σταυροί του άξονα κ να χρειάζονται αλλαγή. αλλα επειδή είναι fixαρισμένοι απο το εργοστάσιο πρέπει να είναι λίγο μάγκας ο τορναδόρος κ να σου κολλήσει νέους σταυρούς τοποθετόντας μια μικρή ροδελίτσα (στο μέγεθος του κεφαλιού του σταυρού). αλλα για μένα καλλήτερα βρές άλλο άξονα , επειδή είναι λίγο επικίνδυνα αυτά τα πράγματα.προχθές ένα θείος μου, του έσπασε ο σταυρός του κεντρικού κ πέρασε μέσα στην καμπίνα του αγροτικού κ τον χτύπησε στο πόδι. θα μπορούσε να του το κόψει. γι αυτό άν χρειάζονται αλλαγή οι σταυροί, καλήτερα βάλε καινούριο άξονα....Ελπιζω να έγινα κατανοητός....:deal:
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.