PDA

Επιστροφή στο Forum : κομμενο σασι??


bmwz3m44
16-09-10, 13:17
καλησπερα σε ολους.θελω να μου πειτε τη γνωμη σας πραγματικα εχω απογοητευτει.εχω στη κατοχη μου ενα z3 96 μοντελο και ακουγα κατι θορυβους αρχικα απο το διαφορικο.στην ουσια απο το πισω μερος ακουγα τριγμους..μου το εκαναν ελεγχο και μου ειπαν οτι ειναι η βαση του διαφορικου(ενα σινεμπλοκ μου ειπαν)μου πηραν ενα 100αρικο και στη συνεχεια μετα απο κανα 10 μερες ακουσα παλι τον ιδιο θορυβο και οσο πηγαινε χειροτερευε η κατασταση.παω ξανα σε αλλο συνεργειο και πηρε μια λαμπα και μου ειπαν οτι εχει ραγισει το σασι!!σε 4 σημεια!!εμεινα "καγκελο¨ καΙ συγγνωμη για την εκφραση.ειναι δυνατον να ραγισει σασι με 140 αλογα αυτοκινητο?μου ζητησε ο λαμαρινας 150 ευρω για την ενισχυση και 200 το συνεργειο bmw για ολη την εργασια καθως μου ειπαν οτι θα εξαγαγουν ολο το πισω μερος για την δουλεια αυτη.ποια ειναι η γνωμη σας?

Dimpas
16-09-10, 13:34
Η ανάρτησή σου είναι η ΜΑΜΑ ??

Libanner
16-09-10, 13:38
Εμένα δε μου ακούγεται καθόλου περίεργο εδώ ανοίγουν τα Ε46 που έχουν φοβερό πλαίσιο και ακαμψία,δε θα ανοίξει του Ζ3 που έχει και τα γνωστά θέματα στον τομέα της ακαμψίας πλαισίου.Φτιαξτο όσο ποιο γρήγορα γίνεται γιατι οσο το αφήνεις γίνεται χειρότερα...

bmwz3m44
16-09-10, 14:09
Η ανάρτησή σου είναι η ΜΑΜΑ ??
τα αμορτισερ ειναι bilstein και τα ελατηρια ειναι μικρου χαμηλωματος νομιζω πως ειναι 1,7cm..οχι 3,5 παντως..το κοστος πως ακουγεται?ειναι λογικο?

Driftakos
16-09-10, 14:13
χωρις να θελω να σε αγχωσω.. σε τετοιες περιπτωσεις πιο πολυ να νοιαζεσαι για την ποιοτητα της δουλειας, παρα για το ποσο θα κοστισει....

bmwz3m44
16-09-10, 14:16
μπορει να βοηθησει κανεις στη θεσσαλονικη να δωσει πληροφοριες για συνεργειο-λαμαρινα να γινει η δουλεια σωστα??

kplc16
16-09-10, 14:23
μπορει να βοηθησει κανεις στη θεσσαλονικη να δωσει πληροφοριες για συνεργειο-λαμαρινα να γινει η δουλεια σωστα??


εχεις πμ!!!!!

Dimpas
16-09-10, 15:13
Όταν το φτιάξεις, πήγαινε αγόρασε ένα σέτ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΑΜΑ ελατήρια και ένα σετ bilstein B6 !

ΟΧΙ στο χαμήλωμα ! Όχι στο κούτσουρο-ανάρτηση !

bmwz3m44
16-09-10, 16:12
Όταν το φτιάξεις, πήγαινε αγόρασε ένα σέτ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΑΜΑ ελατήρια και ένα σετ bilstein B6 !

ΟΧΙ στο χαμήλωμα ! Όχι στο κούτσουρο-ανάρτηση !

b8 εχω τωρα..καινουρια ειναι 3000χλμ αν εχουν κανει δηλαδη..

moutris
16-09-10, 16:21
καλησπερα σε ολους.θελω να μου πειτε τη γνωμη σας πραγματικα εχω απογοητευτει.εχω στη κατοχη μου ενα z3 96 μοντελο και ακουγα κατι θορυβους αρχικα απο το διαφορικο.στην ουσια απο το πισω μερος ακουγα τριγμους..μου το εκαναν ελεγχο και μου ειπαν οτι ειναι η βαση του διαφορικου(ενα σινεμπλοκ μου ειπαν)μου πηραν ενα 100αρικο και στη συνεχεια μετα απο κανα 10 μερες ακουσα παλι τον ιδιο θορυβο και οσο πηγαινε χειροτερευε η κατασταση.παω ξανα σε αλλο συνεργειο και πηρε μια λαμπα και μου ειπαν οτι εχει ραγισει το σασι!!σε 4 σημεια!!εμεινα "καγκελο¨ καΙ συγγνωμη για την εκφραση.ειναι δυνατον να ραγισει σασι με 140 αλογα αυτοκινητο?μου ζητησε ο λαμαρινας 150 ευρω για την ενισχυση και 200 το συνεργειο bmw για ολη την εργασια καθως μου ειπαν οτι θα εξαγαγουν ολο το πισω μερος για την δουλεια αυτη.ποια ειναι η γνωμη σας?


Απλά να προσέξεις να γίνει σωστή δουλειά με καλές ενισχύσεις και όχι τίποτα κολλήσεις με αργκον γιατί θα μπλέξεις...Μην τρελαίνεσαι πάντως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε περάσει από κει!!!Μετά όλα οκ!

bmwz3m44
16-09-10, 16:29
μα με 140 αλογα τι πιεσεις να δεχτει δηλαδη για να συμβει κατι τετοιο..νομιζω οτι μπορει να θεωρηθει λαθος του εργοστασιου κατι τετοιο.πραγματικα,z3 μακρια

moutris
16-09-10, 16:38
Μα με 140 μα με 240 αν οι προηγούμενοι που το είχαν το ξάπλωναν όποτε το έβγαζαν βόλτα, κάπως λογικό μου ακούγεται......:calm:

Nikos1990-e30
16-09-10, 17:29
Η καταπονηση του πλαισιου σου ειναι απο τους κραδασμους που μεταφερει η αναρτηση σου και τα κοπανιματα και οχι απο την ροπη οπως στα Μ3 E46 που κοβωντουσαν στο πισω μερος.

bmwz3m44
16-09-10, 19:34
εχεις πμ!!!!!

ευχαριστω!!


γενικοτερα ειμαι ασχετος και δε ξερω αν ο λαμαρινας θα κανει καλα τη δουλεια του και σκεφτομαι μια που θα γινει αυτη η δουλεια ας γινει σωστα ωστε να αντεξει μια μελλοντικη μετατροπη με μεγαλυτερο μοτερ..μπορω να παρακολουθησω την εργασια του λαμαρινα?μπορω να προσεξω κατι?ή απλα θα πληρωσω και θα φυγω?

Geo_3D
16-09-10, 20:16
Οκ,αφου δεν στο λεει κανεις απτους παλαιοτερους,ας ειμαι εγω ο "κακος" της υποθεσης...

Γνωστο και παλιο προβλημα των Ζ3.....οπότε μην σου κανει εντυπωση....απλα κοιτα να το φτιαξεις και να το ενισχυσεις οσο καλυτερα γινεται....
sorry...

georgepap
16-09-10, 23:45
ειχα παθει το ιδιο ακριβως στο δικο μου(328i E36 μετατροπη απο 316i)το πηγα στη bmw αντιπροσωπεια και αφου μου κατεβασαν ολο τον πισω αξονα μου κολλησαν τις ενισχυσεις του m3 και μετα βαψιμο..δες απτο σχημα τι εννοω..τα νουμερα 3 και 4 ...http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/M3_3.2-S50/LHD/M/1997/april/browse/bodywork/body_skeleton/ ...στο z3 πιστευω να υπαρχει κατι αντιστυχο ως ενισχυση του z3m σε σζεση με τα απλα.ρωτησε καλυτερα ενα επισημο συνεργειο bmw..

bmwz3m44
17-09-10, 00:07
ειχα παθει το ιδιο ακριβως στο δικο μου(328i E36 μετατροπη απο 316i)το πηγα στη bmw αντιπροσωπεια και αφου μου κατεβασαν ολο τον πισω αξονα μου κολλησαν τις ενισχυσεις του m3 και μετα βαψιμο..δες απτο σχημα τι εννοω..τα νουμερα 3 και 4 ...http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/M3_3.2-S50/LHD/M/1997/april/browse/bodywork/body_skeleton/ ...στο z3 πιστευω να υπαρχει κατι αντιστυχο ως ενισχυση του z3m σε σζεση με τα απλα.ρωτησε καλυτερα ενα επισημο συνεργειο bmw..

εχω την εντυπωση οτι αυτες οι ενισχυσεις απο m3 ειναι στα πλαγια,αριστερα και δεξια και οχι εκει που εγιναν οι ρωγμες στο δικο μου..διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα αυτη την εντυπωση εχω..αν θυμαστε και κοστος θα βοηθουσε πολυ.ναι σιγουρα θα γινει ερωτηση σε επισημο συνεργειο..

strofimios
17-09-10, 08:41
Για να μην νομιζεις οτι εισια μονος στον κοσμο αυτο
http://www.allworldauto.com/comments/bmw_m_roadster_comments_and_complaints_15-34574-1.html
Παντως για τα 46αρια επεσαν μυνησεις στην Αμερικη και εταιρεια τα επισκευαζει δωρεαν.

rapid_fast
17-09-10, 11:39
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
να σοβαρευτούμε...
Δεν παίζει ρόλο η ακαμψία του πλαισίου και του πατώματος με τα σκισίματα, ούτε οι ροπές
που εφαρμόζει το κινητήριο σύνολο..
Παίζει ρόλο, ΜΟΝΟ το όριο ελαστικής παραμόρφωσης των μετάλλων και ο αριθμός
μέγιστων ταλαντώσεων που μπορεί να δεχτεί χωρίς metal fatigue. (κόπωση)
Κοινώς, ότι και να κάνεις σαν επισκευή, όσο καλά και αν νομίζεις οτι το κάνεις, το υλικό που
είναι κατασκευασμένο το πάτωμα του οχήματος, είναι για το πουλάκι καβάλα...
Αρα, μετά απο ισόποση καταπόνηση στους ίδιους κύκλους ταλάντωσης (και λιγότερους λόγω
της θερμικής καταπόνησης που θα δεχτεί το σημείο κατά την επισκευή), το όχημα θα παρουσιάσει το ίδιο πράγμα σε μετατοπισμένο σημείο..

bmwz3m44
17-09-10, 14:00
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
να σοβαρευτούμε...
Δεν παίζει ρόλο η ακαμψία του πλαισίου και του πατώματος με τα σκισίματα, ούτε οι ροπές
που εφαρμόζει το κινητήριο σύνολο..
Παίζει ρόλο, ΜΟΝΟ το όριο ελαστικής παραμόρφωσης των μετάλλων και ο αριθμός
μέγιστων ταλαντώσεων που μπορεί να δεχτεί χωρίς metal fatigue. (κόπωση)
Κοινώς, ότι και να κάνεις σαν επισκευή, όσο καλά και αν νομίζεις οτι το κάνεις, το υλικό που
είναι κατασκευασμένο το πάτωμα του οχήματος, είναι για το πουλάκι καβάλα...
Αρα, μετά απο ισόποση καταπόνηση στους ίδιους κύκλους ταλάντωσης (και λιγότερους λόγω
της θερμικής καταπόνησης που θα δεχτεί το σημείο κατά την επισκευή), το όχημα θα παρουσιάσει το ίδιο πράγμα σε μετατοπισμένο σημείο..

να το θεωρω αχρηστο δηλαδη το αμαξι?οτι και να γινει θα παρουσιαστει παλι αυτο?μετα απο ποσο περιπου καιρο?αν θελετε εξηγηστε μου.

Driftakos
17-09-10, 14:11
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
να σοβαρευτούμε...
Δεν παίζει ρόλο η ακαμψία του πλαισίου και του πατώματος με τα σκισίματα, ούτε οι ροπές
που εφαρμόζει το κινητήριο σύνολο..
Παίζει ρόλο, ΜΟΝΟ το όριο ελαστικής παραμόρφωσης των μετάλλων και ο αριθμός
μέγιστων ταλαντώσεων που μπορεί να δεχτεί χωρίς metal fatigue. (κόπωση)
Κοινώς, ότι και να κάνεις σαν επισκευή, όσο καλά και αν νομίζεις οτι το κάνεις, το υλικό που
είναι κατασκευασμένο το πάτωμα του οχήματος, είναι για το πουλάκι καβάλα...
Αρα, μετά απο ισόποση καταπόνηση στους ίδιους κύκλους ταλάντωσης (και λιγότερους λόγω
της θερμικής καταπόνησης που θα δεχτεί το σημείο κατά την επισκευή), το όχημα θα παρουσιάσει το ίδιο πράγμα σε μετατοπισμένο σημείο..

Γιατι rapid εισαι τοσο απολυτος??
Με την ενισχυση που κανουμε στο πλαισιο, ουσιαστικα αλλάζουμε αυτά τα όρια. Την στιγμή που ενισχύουμε εκείνη την περιοχή [και οχι μόνο το σημείο] στην οποία εμφανίστηκε η αστοχία, υπαρχει πιθανότητα να μην ξαναεμφανιστει....
και με τον ορο "¨μεγιστες ταλαντωσεις" τι εννοεις??? [δεν το λεω ειρωνικα η για να το παιξω εξυπνος, απλα ειλικρινα δεν το καταλαβα]
Η κοπωση του υλικου ειναι χαρακτηριστικο του υλικου. Η αστοχια του υλικου, μπορει να προερχετε απο κόπωση, μπορει από υπέρβαση δυνάμεων, μπορει απο συνδυασμό δράσεων που ξεπερνα τα όρια αντοχης του υλικου. Κοινως, αν εγω οπου βρω λακουβα παω κ πεφτω, αν το σκιζω καθε μερα και ολη μερα με χειροφρενα και παντιλικια, υπαρχει πιθανοτητα να την ακουσει το πατωμα ή εν γένει ο σκελετός του αυτοκινήτου.
Το αν ειναι λογικο σε αυτοκήνητα τετοιας αξίας [και με τετοιο ειδικο βαρος ονόματος] να εμφανίζουν τετοια προβληματα ειναι αλλο θέμα.

halkida116mpack
17-09-10, 14:18
Γιατι rapid εισαι τοσο απολυτος??
Με την ενισχυση που κανουμε στο πλαισιο, ουσιαστικα αλλάζουμε αυτά τα όρια. Την στιγμή που ενισχύουμε εκείνη την περιοχή [και οχι μόνο το σημείο] στην οποία εμφανίστηκε η αστοχία, υπαρχει πιθανότητα να μην ξαναεμφανιστει....
και με τον ορο "¨μεγιστες ταλαντωσεις" τι εννοεις??? [δεν το λεω ειρωνικα η για να το παιξω εξυπνος, απλα ειλικρινα δεν το καταλαβα]
Η κοπωση του υλικου ειναι χαρακτηριστικο του υλικου. Η αστοχια του υλικου, μπορει να προερχετε απο κόπωση, μπορει από υπέρβαση δυνάμεων, μπορει απο συνδυασμό δράσεων που ξεπερνα τα όρια αντοχης του υλικου. Κοινως, αν εγω οπου βρω λακουβα παω κ πεφτω, αν το σκιζω καθε μερα και ολη μερα με χειροφρενα και παντιλικια, υπαρχει πιθανοτητα να την ακουσει το πατωμα ή εν γένει ο σκελετός του αυτοκινήτου.
Το αν ειναι λογικο σε αυτοκήνητα τετοιας αξίας [και με τετοιο ειδικο βαρος ονόματος] να εμφανίζουν τετοια προβληματα ειναι αλλο θέμα.

παιδια εμενα παντως δεν μου ακουγεται καθολου cool αυτο...μιλαμε για το πιο δυνατο σημειο του αυτοκινητου...και σκιζεται?????νομιζω οτι αν το ειχα εγω θα του εβαζα ενα εμπλαστρο απο κατω,θα φοραγα ενα κουστουμακι και θα πηγαινα να το πουλησω...(η γνωμη μου...απαραδεκτο για bmw)

rapid_fast
17-09-10, 18:54
Γιατι rapid εισαι τοσο απολυτος??
Με την ενισχυση που κανουμε στο πλαισιο, ουσιαστικα αλλάζουμε αυτά τα όρια. Την στιγμή που ενισχύουμε εκείνη την περιοχή [και οχι μόνο το σημείο] στην οποία εμφανίστηκε η αστοχία, υπαρχει πιθανότητα να μην ξαναεμφανιστει....
και με τον ορο "¨μεγιστες ταλαντωσεις" τι εννοεις??? [δεν το λεω ειρωνικα η για να το παιξω εξυπνος, απλα ειλικρινα δεν το καταλαβα]
Η κοπωση του υλικου ειναι χαρακτηριστικο του υλικου. Η αστοχια του υλικου, μπορει να προερχετε απο κόπωση, μπορει από υπέρβαση δυνάμεων, μπορει απο συνδυασμό δράσεων που ξεπερνα τα όρια αντοχης του υλικου. Κοινως, αν εγω οπου βρω λακουβα παω κ πεφτω, αν το σκιζω καθε μερα και ολη μερα με χειροφρενα και παντιλικια, υπαρχει πιθανοτητα να την ακουσει το πατωμα ή εν γένει ο σκελετός του αυτοκινήτου.
Το αν ειναι λογικο σε αυτοκήνητα τετοιας αξίας [και με τετοιο ειδικο βαρος ονόματος] να εμφανίζουν τετοια προβληματα ειναι αλλο θέμα.
Δεν είμαι απόλυτος εγώ,
η τεχνολογία μετάλλων είναι..
Με την ενίσχυση αλλάζεις τα όρια στο σημείο προβλήματος (χωρίς να ξέρεις όμως πως),
και μεταφέρεις το πρόβλημα, στις νέες ραφές, προσθέτοντας θερμική καταπόνηση κατά
την κόλληση.
Και απο εκεί που μία δύναμη εφαρμοζόταν σε μία περιοχή π.χ. 15 εκατοστών,
την εκτονώνεις στα 25 εκατοστά.
Με δεδομένο ότι το εργοστασιακό μέταλλο αντέχει π.χ. 15.000 ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ταλαντώσεις ύψους Α, τόσες και λιγότερες θα αντέξει στην ραφή όπου είναι καταπονημένο το υλικό
απο την θερμοκρασία κόλλησης.
Οταν ξεπερνάει η ταλάντωση το ύψος Α, ξεπερνάμε την ελαστική παραμόρφωση,
και έχουμε πλαστική παραμόρφωση. Εκεί είναι άλλο φαινόμενο, και μπορεί να σκιστεί
το πάτωμα απο την πρώτη στιγμή.
Τα αυτοκίνητα, δεν είναι φτιαγμένα όμως να περπατάνε σε στρωμένα κόκκινα χαλιά..
Και είναι φτιαγμένα να αντέχουν κάθετα περισσότερα απο 400g με πλήρες φορτίου.
Απο αυτά, λιγότερο απο 1 g θα φτάσει στον οδηγό και το σασσί, λόγω ανάρτησης..
Όταν όμως χαμηλώνουμε το αυτοκίνητο, ή βάζουμε πιό σκληρά αμορτισέρ-ελλατήρια,
ανεβάζουμε κατακόρυφα τα g που ασκούνται σε εμάς και το αυτοκίνητο και μειώνουμε
την διάρκεια ζωής του..
Τόσο απλά..

Driftakos
17-09-10, 19:11
Μεχρι εδώ μαζί σου.
Εκει που κολλάω είναι οτι
Από την στιγμή που αυξάνουμε την επιφάνεια στην οποία ασκείται το φορτίο, μειώνουμε τις τάσεις που εφαρμόζονται σε αυτό. (F=P/A, P= φορτίο, Α επιφάνεια, F = τάση). Επομένως, θεωρητικά, αντέχει παραπάνω φορτία. Για την μείωση λόγω θερμικής καταπόνησης, συμφωνώ εν μέρει. Υπάρχουν μέθοδοι συγκόλλησης και υλικά με τα οποία η μείωση αυτή δεν είναι και τόσο αισθητή. Και εκτός αυτού αλλάζει η δυσκαμψία του νέου συγκολλημένου στοιχείου, αρα και η ταλάντωση, αλλα αν το συνεχίσουμε θα πάει μακριά η βαλίτσα.
Βασικά το σκεπτικο μου είναι, αφού σαν βλάβη σε Ζ και σε άλλα μοντέλλα είναι έντονη, τα κολλημένα δεν θα πρεπε να ξανακοπούν. Και επειδή έχει τύχει να γνωρίσω άτομα που είχαν τέτοιο πρόβλημα [και σε δυνατά αυτοκινητα] μετα την ενίσχυση δεν ξανάνοιξαν.

rapid_fast
17-09-10, 19:56
Μεχρι εδώ μαζί σου.
Εκει που κολλάω είναι οτι
Από την στιγμή που αυξάνουμε την επιφάνεια στην οποία ασκείται το φορτίο, μειώνουμε τις τάσεις που εφαρμόζονται σε αυτό. (F=P/A, P= φορτίο, Α επιφάνεια, F = τάση). Επομένως, θεωρητικά, αντέχει παραπάνω φορτία. Για την μείωση λόγω θερμικής καταπόνησης, συμφωνώ εν μέρει. Υπάρχουν μέθοδοι συγκόλλησης και υλικά με τα οποία η μείωση αυτή δεν είναι και τόσο αισθητή. Και εκτός αυτού αλλάζει η δυσκαμψία του νέου συγκολλημένου στοιχείου, αρα και η ταλάντωση, αλλα αν το συνεχίσουμε θα πάει μακριά η βαλίτσα.
Βασικά το σκεπτικο μου είναι, αφού σαν βλάβη σε Ζ και σε άλλα μοντέλλα είναι έντονη, τα κολλημένα δεν θα πρεπε να ξανακοπούν. Και επειδή έχει τύχει να γνωρίσω άτομα που είχαν τέτοιο πρόβλημα [και σε δυνατά αυτοκινητα] μετα την ενίσχυση δεν ξανάνοιξαν.

Ναι για το φορτίο..
Ομως, για τους κύκλους ελλαστικής παραμόρφωσης του υλικού, δεν αλλάζει κάτι.
Χοντρικά, αν ραγίσει το σκάφος απο την ελαστική παραμόρφωση στούς 15.000 κύκλους
και το επισκευάσεις, μετα απο 15.000 κύκλους, θα ξαναραγίσει..
(εκτός αν προσθέσεις απορροφητήρα κραδασμών για να εξαφανίσεις τις ταλαντώσεις στα
μικρά φορτία οπότε αυξάνεις τον χρόνο που θα χρειαστεί να παρουσιαστούν οι 15.000 κύκλοι)

Driftakos
17-09-10, 20:00
Αρα του ξαναδινεις 15000 κυκλους ζωης.... επομενως δεν ειναι οτι δεν αξίζει να επισκευαστεί.. απλα καποια στιγμη, μετα απο καμποσα χρονια θα το ξαναεμφανίσει...
το λεω να μην τραγικοποιούμε τα πράγματα...

να το θεωρω αχρηστο δηλαδη το αμαξι?οτι και να γινει θα παρουσιαστει παλι αυτο?μετα απο ποσο περιπου καιρο?αν θελετε εξηγηστε μου.

bmwz3m44
17-09-10, 20:12
οι μεθοδοι συγκολησης ειναι με ηλεκτροποντα, με mig(αργκον),με ειδικες κολλες και αλλες μεθοδοι.εγω ποιον λαμαρινα να προτιμησω?δηλαδη με ποιον τροπο να επισκευαστει?υπαρχει καλυτερη και χειροτερη μεθοδος ή υπαρχουν περιπτωσεις και περιπτωσεις?σας ρωτω για να με κατευθυνετε.βοηθηστε!

Z3_Roadster
18-09-10, 02:13
Φίλε σου έχω στείλε p.m επειδή ζήτησες καλό λαμαρινά στην Θεσσαλονίκη. Εγώ εμπιστεύομαι έναν αλλά δεν έχω πάει το Ζ3 μου εκεί γιατί -δόξα το Θεό- ακόμα δεν χρειάστηκε. Γνωρίζω όμως απο φίλους BMWάκηδες ότι ο τύπος είναι εγγύηση!

Αν δεν το πας αντιπροσωπεία και θέλεις λαμαρινά, επικοινωνήσε για λεπτομέρειες.

Καλά ξεμπερδέματα σε ότι κι αν επιλέξεις φίλε...

promitheas81
18-09-10, 09:27
Φίλε μου γειά σου,
Μήν ανησυχείς καθόλου για το πρόβλημα, η Argon είναι η καλύτερη λύση εάν το αναλάβει κάποιος που ξέρει να τη δουλέψει σωστα. Πιθανόν το πρόβλημα να ξεκίνησε απο διάβρωση του χρώματος ή απο σκληρή ανάρτηση ή απο το κομένο συνεμπλόκ του διαφορικού ( έπαιζε το διαφορικό και τα μπόσικα τα απορροφούσε στο σημείο σύνδεσης) Αλλα δέν έχει πλέον σημασία πλέον.
Ρίξε μία ματιά σε αυτο το thread:
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=313876&page=2
Είναι για ε46 μ3.

rapid_fast
18-09-10, 09:50
Αρα του ξαναδινεις 15000 κυκλους ζωης.... επομενως δεν ειναι οτι δεν αξίζει να επισκευαστεί.. απλα καποια στιγμη, μετα απο καμποσα χρονια θα το ξαναεμφανίσει...
το λεω να μην τραγικοποιούμε τα πράγματα...
Ε,
ναι αυτό κάνεις, νομίζω το έγραψα και την πρώτη φορά..

nik200
18-09-10, 10:46
οι μεθοδοι συγκολησης ειναι με ηλεκτροποντα, με mig(αργκον),με ειδικες κολλες και αλλες μεθοδοι.εγω ποιον λαμαρινα να προτιμησω?δηλαδη με ποιον τροπο να επισκευαστει?υπαρχει καλυτερη και χειροτερη μεθοδος ή υπαρχουν περιπτωσεις και περιπτωσεις?σας ρωτω για να με κατευθυνετε.βοηθηστε!

κοιτα..στανταρ το αργκον ειναι η πιο δυνατη λυση....θεωρω ομως οτι δεν ειναι η καλυτερη στην περιπτωση σου....καθως εκει που θα κολλησεις με αργκον θα γινει τοσο δυνατο που μετα θα αρχισει να καταπονει τα διπλανα σημεια σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο....και οποτε sooner or later θα κοπει εκει το αμαξι....οπως ειναι λογικο...εγω θα σου λεγα να ξαναπονταρεις τα σημεια που ανοιξαν...με πολυ προσοχη παντα ουτως ωστε η στρεπτικη τους ακαμψια οπως και οι διατμητικη να παραμενει λιγο καλυτερη απο οτι πριν και οχι απειρες φορες πιο σκληρη οπως θα γινονταν με το αργκον!!!!!!απλα αυτη την φορα ενισχυσε το αμαξι με πιο κοντινες "πονταρισιες"....και πιστευω οτι δεν θα χεις προβλημα...βασικα πιστευω οτι και οι "μαστορες" που θα πιασουν το αμαξι, αυτο θα σου προτεινουν...

bmwz3m44
18-09-10, 13:10
Φίλε μου γειά σου,
Μήν ανησυχείς καθόλου για το πρόβλημα, η Argon είναι η καλύτερη λύση εάν το αναλάβει κάποιος που ξέρει να τη δουλέψει σωστα. Πιθανόν το πρόβλημα να ξεκίνησε απο διάβρωση του χρώματος ή απο σκληρή ανάρτηση ή απο το κομένο συνεμπλόκ του διαφορικού ( έπαιζε το διαφορικό και τα μπόσικα τα απορροφούσε στο σημείο σύνδεσης) Αλλα δέν έχει πλέον σημασία πλέον.
Ρίξε μία ματιά σε αυτο το thread:
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=313876&page=2
Είναι για ε46 μ3.

ολα τα παραπνω συνεβησαν για αυτο το αποτελεσμα,μπορει και απο χτυπημα απο κατω να προκαλεσε τη ζημια..υπαρχει μια αντιπαραθεση με Argon και ποντα-ηλεκτροποντα.η καλυτερη λυση πια ειναι εφοσον υπαρχουν 3-4 ρωγμες κοντα μεταξυ τους.ο nik200 παραπανω λεει κατι που στεκει αν γινει μονο με argon.αν τοποθετηθει λαμαρινα για την ενισχυση μετα την κολληση θα αμβυνθουν τα φορτια και και συνεπως οι τασεις στη περιοχη εκεινη.δε ξερω σιγουρα αν γινονται αυτα που λεω αλλα λογικα ξερετε τι γινεται εφοσον εχετε ασχοληθει με το θεμα κολλησης.κολληση με ποντα θα δημιουργησει υστερα προβληματα?πειτε μου απλα αν θελετε γιατι ο καθε λαμαρινας δουλευει με τον δικο του τροπο.

nik200
18-09-10, 13:49
εγω θα σου λεγα...να πας σε δυο τρεις καλους φαναρτζηδες (συστημενους)...να παρεις γνωμες...γιατι οτι και να πουμε εμεις ικασιες κανουμε που ακριβως εχει κοπει το αμαξωμα....αν πχ...ειναι σε σημειο που παταει η πισω αναρτηση ολοκληρη σκεψου με μια σκληρη αναρτηση τι κοπανημα-καταπονηση θα τρωει το γυρω γυρω απο την κολληση με αργκον....η ηλεκτροποντα ειναι πιο safe bet για μενα....

georgepap
18-09-10, 17:27
Αυτες οι ενισχυσεις κολλανε στο πατωμα του αυτοκινητου στα σημεια που ''βιδωνει'' ο πισω αξονας.ειναι 4 μεταλλικες βασεις οπου εκει πανω τους θα πατησει το υποπλαισιο του διαφορικου.το αυτοκινητο εφτιαξε αμεσως και δεν χρειαστηκε να βαλουν χερι στο πατωμα πριν τα κολλησουν..γιατι ηταν σε πρωιμο σταδιο η ζημια...!!!τιμη δεν θυμαμαι καθολου γιατι πανε πολλα χρονια!!

bmwz3m44
22-09-10, 16:02
γεια σας και παλι!το αμαξι το παιρνω αυριο απο το συνεργειο!ολοι οι συστημενοι λαμαριναδες δουλευουν ΑΡΓΚΟΝ και ετσι δεν ειχα να σκεφτω κατι.παρακολουθησα πως εγινε η δουλεια!οντως στο χωρο της ρεζερβας υπηρχε το προβλημα οπως και στα υπολοιπα ζ3 που το αντιμετωπισαν.επισης εγινε και ενισχυση που πατησε σταθερο σημειο.ευτυχως ηταν μικρο το προβλημα και δε χρειαστηκε να ξηλωσουν ολο το πισω μερος για τη δουλεια αυτη.παλι καλα να λεω δηλαδη