PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε30 εντονη οσμη καυσαεριου


limas
18-09-10, 12:02
Καλημερα παιδια..Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα. Οταν λειτουργει το αυτοκινητο υπαρχει πολυ εντονη οσμη καυσαεριου. Ειδικα πολλες φορες μου εχουν κανει παρατηρηση επειδη μυριζουν εντονα τα καυσαερια. Δεν ειναι ομως οσμη ακαυστης βενζινης. Υποψιαζομαι κακη καυση..
Εσεις τι λετε??

DiMiTrIs_
18-09-10, 12:38
Καλημερα παιδια..Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα. Οταν λειτουργει το αυτοκινητο υπαρχει πολυ εντονη οσμη καυσαεριου. Ειδικα πολλες φορες μου εχουν κανει παρατηρηση επειδη μυριζουν εντονα τα καυσαερια. Δεν ειναι ομως οσμη ακαυστης βενζινης. Υποψιαζομαι κακη καυση..
Εσεις τι λετε??

M10 ΚΙΝΗΗΡΑ ΕΧΕΙΣ?KARMPYRATER?ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΥΡΙΖΕΙ

limas
18-09-10, 13:15
Οχι injection εχω!!Αλλα τωρα τελευταια μυριζει πολυ!!!Το ειχα παει και στην BMW και κατι μου ρυθμιζε σχετικα με το μοδοξειδιο του ανθρακα...Αλλα και παλι τιποτα!

DiMiTrIs_
18-09-10, 13:26
πιθανον να εχει να κανει με τον κυλινδρο και το μπουζι.....του μπουζι δεν δινει σπινθηρα και η βενζινη δεν καιγεται....ισως....

rapid_fast
18-09-10, 14:41
Οχι injection εχω!!Αλλα τωρα τελευταια μυριζει πολυ!!!Το ειχα παει και στην BMW και κατι μου ρυθμιζε σχετικα με το μοδοξειδιο του ανθρακα...Αλλα και παλι τιποτα!

Σου άλλαξαν τη ρύθμιση της βίδας απο τον πνεύμονα..
Μετά πόσα ήταν τα καυσαέρια σου??
Αν έχεις καυσαέρια, τότε έχει χαλάσει το ελατήριο απο τον πνευμονα,
και πρέπει να τον αντικαταστήσεις..

limas
18-09-10, 15:36
Αρχικα ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος??Δεν εχω και πολλες γνωσεις μηχανικης...Δυστυχως..
Αυτη η βιδα ειναι ευκολα προσβασιμη απο εμενα??Μπορω να το τσεκαρω κι εγω??Και το ελατηριο??Τι ακριβως κανει??

Ευχαριστω και παλι και συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις!

limas
19-09-10, 15:32
Παιδια για να διορθωσω το προβλημα με την δυσοσμια των καυσαεριων, μπορω να πειραξω αυτη την βιδα?? Μπορω να αγορασω καποιο εξαρτημα που να διορθωσει το προβλημα??

Ευχαριστω για την βοηθεια σας..

rapid_fast
19-09-10, 22:36
Αρχικα ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος??Δεν εχω και πολλες γνωσεις μηχανικης...Δυστυχως..
Αυτη η βιδα ειναι ευκολα προσβασιμη απο εμενα??Μπορω να το τσεκαρω κι εγω??Και το ελατηριο??Τι ακριβως κανει??

Ευχαριστω και παλι και συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις!

Βασικά, το ελλατήριο, επαναφέρει το κλαπέ του πνευμονα όταν αφήσεις το γκάζι..
Αν ανοίξεις το καπάκι, θα δείς οτι μέσα έχει κάποιους αριθμούς, σε επαναλαμβανόμενα
τεταρτημόρια.. Οταν λοιπόν αδυνατίσει το ελλατήριο, η θέση μηδέν δεν είναι
στο μηδέν, αλλά στο μείον 10, μείον 20 κλπ κλπ..
Αυτό κάνει τον πνευμονα να δίνει ρευμα, που αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος σαν μοίρες,
απο ένα εσωτερικό ποντεσιόμετρο.
Επειδή όμως το ποτενσιόμετρο δεν είναι πλέον στις σωστές μοίρες, ο εγκέφαλος ψεκάζει
μεγαλύτερη ποσότητα απο την απαιτούμενη.
Αλλάζοντας θεση στην βίδα που μιλάμε, μπορείς να αλλάξεις τις μοίρες κατα 0,5 προς
τα πάνω και 0,5 προς τα κάτω. Αυτό άμεσα διορθώνει τα καυσαέρια..
Αν όμως δεν διορθωθούν, σημαίνει οτι έχει χαλάσει το ελλατήριο.
Οπότε αλλάζεις τον πνευμονα..
Ο πνευμονας είναι κλειστός, δεν μπαίνει χέρι, ειδικά στο ελλατήριο, διότι μετά θέλει
κούρδισμα, και αυτό γίνεται με ειδική τεχνολογία..
Συνεπώς, αλλάζεις πνευμονα, δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για τη συγκεκριμένη βλάβη..