PDA

Επιστροφή στο Forum : ΘΕΜΑ ΜΕ Μ50Β25


stelmaniac
19-09-10, 16:28
Αγαπητα μου παιδια εχω το ιδιο θεμα με του τυπου στο βιντεο(Μ50 Β25 βανος) επισης και οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως οταν αφηνεις το γκαζι....οποτε οι αλλαγες δεν ειναι ομαλες....το ρελαντι ειναι νορμαλ....εχετε καμια ιδεα πριν παω στο μηχανικο???

http://www.youtube.com/watch?v=ScQP8_y8iB4

Geo_3D
19-09-10, 17:10
Καποιο θεμα με την πεταλουδα γκαζιου ισως???

nikos1400
19-09-10, 18:06
Αγαπητα μου παιδια εχω το ιδιο θεμα με του τυπου στο βιντεο(Μ50 Β25 βανος) επισης και οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως οταν αφηνεις το γκαζι....οποτε οι αλλαγες δεν ειναι ομαλες....το ρελαντι ειναι νορμαλ....εχετε καμια ιδεα πριν παω στο μηχανικο???



βαλβιδα ρελαντι μηπως??

:thinkerg:

stelmaniac
19-09-10, 20:21
Μακαρι ρε παιδια να ειναι τοσο απλο γιατι πρωτη φορα συναναστρεφομαι τετοιο μοτερ και εχω ανασφαλεια αφου δεν το ξερω καθολου...Ο κακος μοντ. μου εχει ξαναδωσει λυση στο παρελθον που δεν την ειχε κανεις παρατηρησει...μακαρι να ξαναεχει δικιο...Άβε μισητε μοντ..!!!!!!

onyx
20-09-10, 08:56
Και ποιο ακριβώς είναι το θέμα; Γιατί εγώ είδα ότι πατάει το γκάζι ανεβάζει, το αφήνει πέφτουν!!
Το ότι πέφτουν αργά (που δεν το είδα στο βίντεο) είναι κάτι καινούργιο ή πάντα έτσι έκανε, γιατί το έχω νιώσει κάποτε σε μια BMW από καινούργια.

rapid_fast
21-09-10, 08:54
Αυτό
που συμβαίνει στο βίντεο στο απότομο
πάτημα και άφημα του γκαζιού, είναι το φυσιολογικό για κάθε κινητήρα με υποτυπώδη
σεβασμό στο περιβάλλον..
Ο κύριος που έγραψε το βίντεο, ξεχνάει πως με αυτό τον τρόπο,
οδηγείς τους παλαιότερης τεχνολογίας κινητήρες σε μπούκωμα και σβήσιμο..

stelmaniac
21-09-10, 10:53
Το βιντεο το εβαλα ως υποδειγμα για καλυτερη περιγραφη(και οχι να σχολιασουμε τον ηρωα του)....Οταν πας να αλλαξεις σχεση και οι στροφες παραμενουν παραπανω απο οτι πρεπει(δεν πεφτουν σωστα) και η αλλαγη δεν γινεται ομαλα ΟΛΑ τα αλλα ειναι θεωριες....

Εχω οδηγησει εξακιλυνδρα που συμπεριφερονταν οπως ολα τα αυτοκινητα...

ziaba
21-09-10, 11:33
Φίλε μου μήπως έχει τσάκιστει η ντιζα γκαζιού κ έσπασε απο μέσα το μεταλλικό σπύραλ το ίδιο έχω έχω πάθει κ γω για να την ελέγξεις βγαλτην απο τ πεταλούδα κ τραβά μόνο το μαύρο λάστιχακι κ θα δεις

rapid_fast
23-09-10, 21:14
Ρίξε ένα μάτι στο μετρητή φορτίου..

thanblan
24-09-10, 09:19
Το βιντεο το εβαλα ως υποδειγμα για καλυτερη περιγραφη(και οχι να σχολιασουμε τον ηρωα του)....Οταν πας να αλλαξεις σχεση και οι στροφες παραμενουν παραπανω απο οτι πρεπει(δεν πεφτουν σωστα) και η αλλαγη δεν γινεται ομαλα ΟΛΑ τα αλλα ειναι θεωριες....

Εχω οδηγησει εξακιλυνδρα που συμπεριφερονταν οπως ολα τα αυτοκινητα...

αν αργεί να σου πέσουν οι στροφές όταν αφήνεις το γκάζι, να ελέγξεις οπωσδήποτε αν έχει στενέψει ο αυλός από το σωληνάκι των αναθυμιάσεων του λαδιού.
καλή τύχη...

XT660
24-09-10, 18:48
και μενα το ιδιο κανει και ειναι φυσιολογικο λογω του οτι το βολαν ειναι πιο βαρυ στα εξακυλινδρα οσον αφορα τις μη ομαλες αλλαγες μαλλον ευθυνεται το Clutch Delay System http://www.bmwtips.com/tipsntricks/cdv/cdv.htm που θελει καποια συνηθεια....

onyx
25-09-10, 09:57
Λόγω πολύ καλύτερου ζυγίσματος των εξακύλινδρων σε σειρά (ο βελούδινος χαρακτήρας τους) θα περίμενα ο σφόνδυλος (το βολάν ελληνικά!) να είναι ελαφρύτερος....
Το CDS βασικά εμποδίζει το απότομο άφημα του συμπλέκτη δεν έχει σχέση με το γκάζι. Και δεν ξέρω αν υπήρχε τότε...

stelmaniac
08-10-10, 18:42
Αγορια καλησπερα...
Σημερα το απογευμα παρελαβα το αυτοκινητο απο το συνεργειο χωρις θεματα πια και δεν το χορταινω.Επιτελους το παω βολτα χωρις αγχος...Ο ηχος ειναι θεικος(τη μουσικη στο αμαξι την καταργησα!!) και δεν εχει καμια σχεση με ο,τι οδηγουσα ως τωρα...Μην ξεχασω να ευχαριστησω θερμα οσα παιδια ενδιαφερθηκαν να ασχοληθουν και να με συμβουλεψουν βοηθωντας με να παω ''διαβασμενος'' στο μηχανικο μου ο οποιος ειναι τελικα ''γατος'' και στα εξακιλυνδρα...
BMW I LOVE YOU AGAIN...!!!!

///M_Spartan
08-10-10, 18:57
Ο ηχος ειναι θεικος(τη μουσικη στο αμαξι την καταργησα!!)

Οπως λεει και ενας φιλος μου μηχανικος στα μερη μου
"ο π..στης ο εξακιλυνδρος κελαιδαει σαν δρακος".
Αντε Στελιο καλες βολτες...και no more problems απο δω και περα.:hello:

Driftakos
08-10-10, 18:58
Καλές βόλτες και απορβλημάτιστες

stelmaniac
08-10-10, 19:04
Παιδια επειδη ο συναγερμος τα 'παιξε εχουμε στο λεκανοπεδιο κανενα παιδι να μας βαλει καποιον (υποτυπωδη) συναγερμο ??

///M_Spartan
08-10-10, 19:16
Παιδια επειδη ο συναγερμος τα 'παιξε εχουμε στο λεκανοπεδιο κανενα παιδι να μας βαλει καποιον (υποτυπωδη) συναγερμο ??

Πως εγινε ?
Ξαφνικα ?

Fairytale
08-10-10, 19:21
Αγορια καλησπερα...
Σημερα το απογευμα παρελαβα το αυτοκινητο απο το συνεργειο χωρις θεματα πια και δεν το χορταινω.Επιτελους το παω βολτα χωρις αγχος...Ο ηχος ειναι θεικος(τη μουσικη στο αμαξι την καταργησα!!) και δεν εχει καμια σχεση με ο,τι οδηγουσα ως τωρα...Μην ξεχασω να ευχαριστησω θερμα οσα παιδια ενδιαφερθηκαν να ασχοληθουν και να με συμβουλεψουν βοηθωντας με να παω ''διαβασμενος'' στο μηχανικο μου ο οποιος ειναι τελικα ''γατος'' και στα εξακιλυνδρα...
BMW I LOVE YOU AGAIN...!!!!τι θέμα ειχε τελικά το αυτοκίνητο και πως λύθηκε αυτο;
C U out there

onyx
09-10-10, 10:08
Αγορια καλησπερα...
Σημερα το απογευμα παρελαβα το αυτοκινητο απο το συνεργειο χωρις θεματα πια και δεν το χορταινω.Ναι αλλά δεν μας είπες, τελικά τι βρέθηκε να φταίει και πώς αντιμετωπίστηκε;;

stelmaniac
09-10-10, 13:08
Στο αμαξι ακουγα ενα κλακ εντονο κατω απο το λεβιε ταχυτητων που επιδρουσε αρνητικα και στις αλλαγες εν κινησει περα του οτι μου εσπαγε τα νευρα...Σηκωθηκε το αυτοκινητο, ακουμπησαμε το σταυρο (κεντρικο αξονα) και ειχε τζογο τουλαχιστον 2 εκατοστα. Τωρα ομως δεν εχει τιποτα και το αμαξι κινειται ομαλα...
Περα απο το θεμα των στροφων που δεν επεφταν, οταν παταγα το γκαζι,το αυτοκινητο δεν προχωραγε,δεν ''αρπαζε'' αμεσως, σαν πατιναρισμα ενα πραγμα...Αλλαχθηκε το φλοου μιτερ, εγινε χρονισμος (αβανς) και αλλαχθηκε και το ''ανυπαρκτο'' φιλτρο βενζινης που ηταν πιο βουλωμενο κι απο γεμιστο κανελονι, απο ποιο δρομο να παει η βανζινη?...Τωρα αλλαξε λιγο και ο ηχος της εξατμισης αφου προηγουμενως εκανε σαν ηλεκτρικη σκουπα..τωρα μαζευτηκε. Αλλα το κυριοτερο ειναι οτι το αμαξι μεταμορφωθηκε...Οι στροφες επανηλθαν αλλα για τη μικρη καθυστερηση στο πεσιμο, ο μηχανικος μου επαληθευσε τα λογια σας...Βαρυ βολαν στα συγκεκριμενα μοτερ (ή κατι τετοιο..!!)

rapid_fast
09-10-10, 13:37
Στο αμαξι ακουγα ενα κλακ εντονο κατω απο το λεβιε ταχυτητων που επιδρουσε αρνητικα και στις αλλαγες εν κινησει περα του οτι μου εσπαγε τα νευρα...Σηκωθηκε το αυτοκινητο, ακουμπησαμε το σταυρο (κεντρικο αξονα) και ειχε τζογο τουλαχιστον 2 εκατοστα. Τωρα ομως δεν εχει τιποτα και το αμαξι κινειται ομαλα...
Περα απο το θεμα των στροφων που δεν επεφταν, οταν παταγα το γκαζι,το αυτοκινητο δεν προχωραγε,δεν ''αρπαζε'' αμεσως, σαν πατιναρισμα ενα πραγμα...Αλλαχθηκε το φλοου μιτερ, εγινε χρονισμος (αβανς) και αλλαχθηκε και το ''ανυπαρκτο'' φιλτρο βενζινης που ηταν πιο βουλωμενο κι απο γεμιστο κανελονι, απο ποιο δρομο να παει η βανζινη?...Τωρα αλλαξε λιγο και ο ηχος της εξατμισης αφου προηγουμενως εκανε σαν ηλεκτρικη σκουπα..τωρα μαζευτηκε. Αλλα το κυριοτερο ειναι οτι το αμαξι μεταμορφωθηκε...Οι στροφες επανηλθαν αλλα για τη μικρη καθυστερηση στο πεσιμο, ο μηχανικος μου επαληθευσε τα λογια σας...Βαρυ βολαν στα συγκεκριμενα μοτερ (ή κατι τετοιο..!!)
Σε αυτόν την έκανες την μετατροπή???

stelmaniac
09-10-10, 13:42
Οχι Παναγο, ετσι το αγορασα..Η μετατροπη εγινε σε εξουσιοδοτημενο καταστημα στον Πειραια, στη Φαληρου...

rapid_fast
09-10-10, 13:45
Οχι Παναγο, ετσι το αγορασα..Η μετατροπη εγινε σε εξουσιοδοτημενο καταστημα στον Πειραια, στη Φαληρου...

Δόξα το θεό..!!
Τοτε είναι ΟΚ:D

E36 RULES!!
09-10-10, 13:50
Στελιο τι επεισόδια έχω χάσει? Το 34αρι?

stelmaniac
10-10-10, 11:04
ναι φιλε, εφυγε το 1800αρι το ασπρο και ηρθε το 525 σε μελιτζανι atlantis....Αλλα κολπα...

///M_Spartan
10-10-10, 12:06
Καμια foto θα δουμε στο γκαραζ ???

E36 RULES!!
10-10-10, 13:37
ναι φιλε, εφυγε το 1800αρι το ασπρο και ηρθε το 525 σε μελιτζανι atlantis....Αλλα κολπα...

Kαλορίζικο και καλοτάξιδο Στελλάρα!

nikos1400
17-10-10, 00:20
Στο αμαξι ακουγα ενα κλακ εντονο κατω απο το λεβιε ταχυτητων που επιδρουσε αρνητικα και στις αλλαγες εν κινησει περα του οτι μου εσπαγε τα νευρα...Σηκωθηκε το αυτοκινητο, ακουμπησαμε το σταυρο (κεντρικο αξονα) και ειχε τζογο τουλαχιστον 2 εκατοστα. Τωρα ομως δεν εχει τιποτα και το αμαξι κινειται ομαλα...
Περα απο το θεμα των στροφων που δεν επεφταν, οταν παταγα το γκαζι,το αυτοκινητο δεν προχωραγε,δεν ''αρπαζε'' αμεσως, σαν πατιναρισμα ενα πραγμα...Αλλαχθηκε το φλοου μιτερ, εγινε χρονισμος (αβανς) και αλλαχθηκε και το ''ανυπαρκτο'' φιλτρο βενζινης που ηταν πιο βουλωμενο κι απο γεμιστο κανελονι, απο ποιο δρομο να παει η βανζινη?...Τωρα αλλαξε λιγο και ο ηχος της εξατμισης αφου προηγουμενως εκανε σαν ηλεκτρικη σκουπα..τωρα μαζευτηκε. Αλλα το κυριοτερο ειναι οτι το αμαξι μεταμορφωθηκε...Οι στροφες επανηλθαν αλλα για τη μικρη καθυστερηση στο πεσιμο, ο μηχανικος μου επαληθευσε τα λογια σας...Βαρυ βολαν στα συγκεκριμενα μοτερ (ή κατι τετοιο..!!)

αυτο ειναι που μου εκανε τη μεγαλυτερη εντυπωση και στο δικο μου (διλιτρο Μ50TU) οταν το πηρα. το ΤΕΡΑΣΤΙΟ (προφανως) βολαν... ακομα μου τη σπαει λιγο, αλλα το συνηθισα. ειμαι λιγο περιεργος πως θα δουλευε με ενα "ελαφρυ" βολαν...

Fairytale
17-10-10, 00:38
... επικίνδυνα (http://www.dinancars.com/bmw/technial-info/the-dangers-of-power-pulleys-and-understanding-the-harmonic-damper), ειδικά για την όποια περίπτωση υπερστροφίας.
C U out there

nikos1400
17-10-10, 03:30
... επικίνδυνα (http://www.dinancars.com/bmw/technial-info/the-dangers-of-power-pulleys-and-understanding-the-harmonic-damper), ειδικά για την όποια περίπτωση υπερστροφίας.
C U out there

Γιατι μου τη χαλας τωρα και γλυκοκοιταζα κατι JB Racing flywheels...:(

Παντως, δεν μπορω παρα να παρατηρησω τη διαφημιση τους στο τελος του κειμενου, και το γεγονος οτι εχουν στα πρόϊοντα τους και πακετο "Lightweight Flywheel, Pressure Plate, Clutch Disc and Hardware" με επιπλεον "required product" to "Dinan Performance Chip"...

Ειναι απαραιτητο το τσιπακι για να εξουδετερωσει τους κινδυνους που αναφερει το κειμενο ?
Ειναι "απαραιτητη" μηπως ζυγοσταθμιση στροφαλου μαζι με το ελαφρυ βολαν ?

Fairytale
17-10-10, 10:00
Δεν νομίζω ότι διάβασες προσεκτικά το κείμενο, δεν λένε αυτό σε καμμία περίπτωση.
C U out there

nikos1400
17-10-10, 14:32
"The popular method for making power pulleys on E36 engines is by removing the harmonic damper and replacing it with a lightweight alloy assembly."

Εννοουνε την τροχαλια, και οχι το βολαν (flywheel), σωστα ?
μα δε λεω για καταργηση των τροχαλιων, που προφανως υπαρχουν μερικα κιτ "ελαφρων" αλουμινενιων τροχαλιων που το κανουν.
Και καλα, λενε, οτι με την καταργηση του προκαλουνται κραδασμοι (που δεν απορροφουνται πλεον) οι οποιοι ειναι επικυνδυνοι για την υγεια του μοτερ.

Το προβλημα δηλαδη μπορει να προελθει απο κακο-ζυγισμενα βολαν-στροφαλο (μετα απο επεμβαση μας). Σωστα ?

Δε λεω οτι γραφουνε οτι χρειαζεται τσιπακι, αλλα μετα στα προίοντα τους δινουν πακετο -δισκο-βολαν και λενε "απαραιτητη προυποθεση το τσιπακι "ταδε".

Ρωταω γιατι αληθεια μου κινησε το ενδιαφερον ενα ελαφρωμενο βολαν.

Fairytale
17-10-10, 20:33
Μιλάνε για βολάν, γιαυτό ρώτησες και γιαυτό σου απάντησα και εγώ.
Το κείμενο υπογράφει ο Steve Dinan.
Τι εννοείς πακέτα κλπ; Δώσε ένα link από αυτό που βρήκες για να μην ψάχνω όλο το site τους.
C U out there

nikos1400
18-10-10, 02:22
(sorry, κοιμομουνα γιατι δουλευω νυχτα)

Που λες, στην ουσια απο οτι καταλαβα, ο Dinan εκει μιλαει για τα power pulleys
http://www.google.com/images?hl=en&q=power%20pulley%20e36&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi. και τους κινδυνους απο αλλαγη τους και ειδικα, του harmonic damper.

Harmonic damper, αυτο στο σκιτσο του realoem. To #1.
Στην περιπτωση καποιων κιτ ελαφρων τροχαλιων καταλαβα οτι ισως αλλαζουν και το κομματι αυτο.

Μα δεν ειπα τιποτα γι'αυτο, ουτε ειδα στα κιτ flywheel/βολαν να το πειραζουνε.
Μετα, ειδα στο καταστημα του Dinan οτι και αυτος εχει κιτ βολαν-συμπλεκτη, και εχει σημειωση οτι και καλα μαζι με το κιτ, προϋποθεση ειναι η τοποθετηση τσιπ (τους).
Εδω http://www.dinancars.com/store/product.php?productid=824&cat=678&page=1


Δεν κανω τον εξυπνο, ουτε οτι ξερω τεχνικες λεπτομερειες.
Προσπαθω να καταλαβω τι μου λες.

Fairytale
18-10-10, 11:07
Λοιπόν... αυτό που μου δείχνεις στο σχήμα είναι το επονομαζόμενο βολάν.
Στο κείμενο γενικά μιλούν για βολάν (και τους κινδύνους που προκύπτουν από τη χρησιμοποίηση ελαφρύτερων aftermarket ως προς την μακροζωία του μοτέρ), εκτός από μία παράγραφο στην οποία μιλούν για δυσλειτουργίες που μπορεί να προκληθούν από τη χρήση power pulleys σε περιφερειακά υποσυστήματα δηλ. σε εναλλάκτη, αντλία νερού, φάνα ψυγείου και υδραυλικό τιμόνι. Σε αυτή την παράγραφο κλείνουν αναφέροντας την πιθανότητα εφαρμογής σχεδιαστικών διορθώσεων προς αποφυγή των παραπάνω σεναρίων, αλλά αυτό θα απαιτούσε πρόσθετα εξαρτήματα και/ή λογισμικό.
In addition to the crankshaft issue, other problems can result from slowing down the accessories below their designed speeds, particularly at idle. Slowing the alternator down can result in reduced charging of the battery, dimming of the lights, and computer malfunctions. Slowing of the water pump and fan can result in warm running, while slowing of the power steering can cause stiff steering at idle and groaning noises. It is possible to implement design corrections and avoid these scenarios, but this would require additional components and/or software.
Τώρα το γιατί παρόλα αυτά πωλούν, δεν μπορώ να στο απαντήσω. Ίσως η πώληση να θεωρούν ότι αφορά αγωνιστικές εφαρμογές ή οποιονδήποτε αποδέχεται τους κινδύνους και θυσιάζει την αξιοπιστία υπέρ των επιδόσεων. Το γενικό πνεύμα του κειμένου πάντως είναι κατά της χρήσης παρόμοιων εξαρτημάτων.
C U out there

nikos1400
18-10-10, 19:45
Για κατσε γιατι μαλλον τα μπερδεψα εγω (lost in translation!).

Το βολαν που λεμε, δεν ειναι δηλαδη το flywheel, αλλα το harmonic damper ?

Το flywheel ειναι το "πλατω" που λεμε εμεις ? Σφονδυλος λεει το realoem στα ελληνικα. (συνηθως στα αγγλικα το βλεπω)


Καλα, αν καταλαβα καλα, γραψε ακυρο.

Ελεγα λοιπον, για lightweight flywheel, και οχι harmonic damper.
Δηλαδη για ελαφρυτερο "σφονδυλο", και συγκεκριμενα κοιταζα αυτον εδω
http://www.jbracing.com/flywheel-bmw5.php.


Αυτο λοιπον που περιγραφει και ο Στελμανιακ, το "βαρυ", ειναι ο σφονδυλος ή το harmonic damper ??

Fairytale
18-10-10, 20:05
Μπορείς να το βρεις με πάρα πολλά ονόματα.
Η μορφή του πάντως είναι αυτή μιας τροχαλίας (pulley) αυτό σε μπέρδεψε μάλλον.
C U out there

onyx
20-10-10, 02:03
Οι τροχαλίες είναι στο εμπρός μέρος του κινητήρα και ο σφόνδυλος=βολάν=flywheel είναι στο πίσω. Και τα δύο πράματα συνδέονται στα δύο αντίθετα άκρα του στροφαλοφόρου άξονα.
Η αντικατάσταση των τροχαλιών που ενσωματώνουν τη λειτουργία απορρόφησης των κραδασμών του στροφαλοφόρου είναι που μπορεί να κάνει το κακό. Βέβαια και η αλλαγή σφονδύλου μπορεί (δεν είμαι σίγουρος, ίσως και να μην ισχύει) να αλλάξει τις συχνότητες των κραδασμών του συστήματος οπότε να μην απορροφώνται σωστά ακόμα και χωρίς αλλαγή τροχαλιών. Η χρήση προγράμματος ή όχι μπορεί να έχει διάφορα συν και πλην αλλά δεν έχει σχέση με τις μάζες, την κατασκευή και τις συχνότητες των παραπάνω κινούμενων μερών οπότε δυσκολεύομαι να δικαιολογήσω τυχόν συνδυασμό πέραν του κοινού πιο σπορτίφ προσανατολισμού.
Γενικά ένα μαμά μοτέρ είναι πολύ πιο μελετημένο από όσο πολλοί θέλουν να πιστεύουν... για αυτό προσοχή τι αντικαθιστούμε....

stelmaniac
23-10-10, 13:06
Δηλαδη ρε παιδια μπορω να αλλαξω βολαν με κατι ελαφρυτερο χωρις να ''παρεξηγηθει'' το μοτερ? Και με τι κοστος?
Μπλοκε που θα βρω?

nikos1400
23-10-10, 15:07
Δηλαδη ρε παιδια μπορω να αλλαξω βολαν με κατι ελαφρυτερο χωρις να ''παρεξηγηθει'' το μοτερ? Και με τι κοστος?
Μπλοκε που θα βρω?

Εδω
http://www.jbracing.com/flywheel-bmw4.php#e34models
(ειναι και τα τελωνεια στη μεση, θελει ψαξιμο)


Διαβασες οτι λεγαμε παραπανω βεβαια, ε ?

Εμενα με "απετρεψε" ο Fairytale, βεβαια δεν ητανε στα αμεσα σχεδια ετσι κι'αλλιως.
Θα το ξανασκεφτομουνα εαν καταληξει το αμαξι για περιορισμενη χρηση. Τωρα που το κυκλοφορω καθημερινα, οχι.

Μπλοκε για το 525 ??
Δεν το'χω ψαξει για το Ε34, δεν ξερω. Ψαξε να δεις αν κανουν τα εσωτερικα (το γκρουπ που λενε και κωρονπηνιο) απο Ε36. Θα βρεις και πιο ευκολα μετα.