PDA

Επιστροφή στο Forum : TUNNING BY SUPERCHIPS


Sras
12-10-05, 09:53
Παιδια καλημερα
Εχθες επικοινωνησα με τον αντιπροσωπο της souperchips (καπου στην Α.Παρασκευη ειναι) και τον ρωτησα εαν υπαρχει κανενα προγραμματακι για την μπεμπα μου που ειναι 328 Ε46 μοντελο 2000.Μου ειπε οτι υπαρχει ενα που δινει 12-14 αλογα και 1-1,5 κιλα ροπη και κοστιζει 585 ευρω + ΦΠΑ.
Υπαρχει καποιος απο εμας που να ξερει κατι σχετικα να μου πει την γνωμη του γιατι σκεφτομαι να το προχωρησω.

Sras

ANDREAS
12-10-05, 10:09
Παιδια καλημερα
Εχθες επικοινωνησα με τον αντιπροσωπο της souperchips (καπου στην Α.Παρασκευη ειναι) και τον ρωτησα εαν υπαρχει κανενα προγραμματακι για την μπεμπα μου που ειναι 328 Ε46 μοντελο 2000.Μου ειπε οτι υπαρχει ενα που δινει 12-14 αλογα και 1-1,5 κιλα ροπη και κοστιζει 585 ευρω + ΦΠΑ.
Υπαρχει καποιος απο εμας που να ξερει κατι σχετικα να μου πει την γνωμη του γιατι σκεφτομαι να το προχωρησω.

Sras
Για την superchips εχω ακουσει τα καλυτερα λογια ,δεν εχω προσωπικη εμπειρια αλλα και εγω ενδιαφερομαι να βαλω προγραμμα της ιδιας εταιριας μονο που για το δικο μου αμαξι δεν το εχουν ακομη ετοιμο.:drive2:

Panoz
12-10-05, 10:27
Έχω πολύ κακή εμπειρία απο το συγκεκριμένο αντιπρόσωπο (αν λεμε τον ίδιο). Να φανταστείς ότι μου είχε βάλει πρόγραμμα σε ένα Peugeot 306 GTi και αφού είδα ότι το αυτοκίνητο δεν είχε καμμία διαφορά με πρίν, άνοιξα τον εγκέφαλο και διαπίστωσα ότι είχε κολήσει ένα αυτοκόλητο Superchips πάνω απο το εργοστασικό chip!!!!
Άσε που είμαι κατά των αγοραστών προγραμμάτων. Το σωστό πρόγραμμα πρέπει να φτιάχνεται πάνω στο δυναμόμετρο και να είναι μόνο για το δικό σου αυτοκίνητο και αυτό διότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο (εργοστασιακή ιπποδύναμη, τρόπος οδήγησης, βενζίνες κ.α.).
Και μη ξεχνάς πως αν θες να δείς διαφορά, θα πρέπει να αλλάξεις, μαζί με το πρόγραμμα, φίλτρο (πιό ελεύθερο) και εξάτμιση.

Αυτά!!

Υ.Γ. Αν το αποφασίσεις, βάλτο με τη προυπόθεση να πας σε ένα δυναμόμετρο να δεις διαφορές πρίν και μετά. Αν δε δείς αυτά που σου λέει, να απαιτήσεις να σου ξαναβάλει το εργοστασιακό και να σου δώσει τα λεφτά σου πίσω. Αν είναι σοβαρός και πιστεύει αυτά που λέει, θα το κάνει.

ANDREAS
12-10-05, 11:27
Έχω πολύ κακή εμπειρία απο το συγκεκριμένο αντιπρόσωπο (αν λεμε τον ίδιο). Να φανταστείς ότι μου είχε βάλει πρόγραμμα σε ένα Peugeot 306 GTi και αφού είδα ότι το αυτοκίνητο δεν είχε καμμία διαφορά με πρίν, άνοιξα τον εγκέφαλο και διαπίστωσα ότι είχε κολήσει ένα αυτοκόλητο Superchips πάνω απο το εργοστασικό chip!!!!
Άσε που είμαι κατά των αγοραστών προγραμμάτων. Το σωστό πρόγραμμα πρέπει να φτιάχνεται πάνω στο δυναμόμετρο και να είναι μόνο για το δικό σου αυτοκίνητο και αυτό διότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο (εργοστασιακή ιπποδύναμη, τρόπος οδήγησης, βενζίνες κ.α.).
Και μη ξεχνάς πως αν θες να δείς διαφορά, θα πρέπει να αλλάξεις, μαζί με το πρόγραμμα, φίλτρο (πιό ελεύθερο) και εξάτμιση.

Αυτά!!

Υ.Γ. Αν το αποφασίσεις, βάλτο με τη προυπόθεση να πας σε ένα δυναμόμετρο να δεις διαφορές πρίν και μετά. Αν δε δείς αυτά που σου λέει, να απαιτήσεις να σου ξαναβάλει το εργοστασιακό και να σου δώσει τα λεφτά σου πίσω. Αν είναι σοβαρός και πιστεύει αυτά που λέει, θα το κάνει.
Φιλε Panoz,πολυ σωστα τα λες και συμφωνω μαζι σου,παρολο που εγραψα το παραπανω post,δηλωσα οτι δεν εχω προσωπικη εμπειρια απο την συγκεκριμενη εταιρεια,αλλα θελω να σε ρωτησω αν εχεις καποιον να προτεινεις ???Που να ειναι δοκιμασμενος γιατι ενδιαφερομαι να αλλαξω και εγω το προγραμμα του αμαξιου μου.:bugeye:Ψαχνομαι πολυ καιρο για αυτο που σε ρωταω και οι περισσοτεροι γνωστοι μου μου λενε να βαλω της superchips προγραμμα.Παρακαλω δωσε μου την συμβουλη σου,σε ευχαριστω.

Panoz
12-10-05, 11:36
Φιλε Panoz,πολυ σωστα τα λες και συμφωνω μαζι σου,παρολο που εγραψα το παραπανω post,δηλωσα οτι δεν εχω προσωπικη εμπειρια απο την συγκεκριμενη εταιρεια,αλλα θελω να σε ρωτησω αν εχεις καποιον να προτεινεις ???Που να ειναι δοκιμασμενος γιατι ενδιαφερομαι να αλλαξω και εγω το προγραμμα του αμαξιου μου.:bugeye:

Μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να προτείνω κάποιον για αυτό το θέμα...Δυστυχώς ότι προσωπική εμπειρία είχα στην Ελλάδα, ήταν τραγωδία...Υπάρχουν δυστυχώς πολλοί κομπογιαννίτες και "καλοθελητές". Γενικά όταν ακούς πολλά άλογα και ροπές τρελλές απο ένα πρόγραμμα, βάλε όπισθεν και φύγε (μιλάμε πάντα για ατμοσφαιρική βελτίωση και μόνο για πρόγραμμα). Στείλε ένα PM στον MPOWER μήπως και μπορέσει να σε βοηθήσει.

EVANGELOS
12-10-05, 13:27
Παιδια καλημερα
Εχθες επικοινωνησα με τον αντιπροσωπο της souperchips (καπου στην Α.Παρασκευη ειναι) και τον ρωτησα εαν υπαρχει κανενα προγραμματακι για την μπεμπα μου που ειναι 328 Ε46 μοντελο 2000.Μου ειπε οτι υπαρχει ενα που δινει 12-14 αλογα και 1-1,5 κιλα ροπη και κοστιζει 585 ευρω + ΦΠΑ.
Υπαρχει καποιος απο εμας που να ξερει κατι σχετικα να μου πει την γνωμη του γιατι σκεφτομαι να το προχωρησω.

Sras
Φίλε γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει tuning με τόσο μικρή και αμφιλεγομένη βελτίωση στο μοτερ σου που έχει δυνατότητες να φτάσει 300hp/5990 και 400Νm/3550. Αν στο πλάισιο γενικότερου upgrade γίνει παράλληλα και επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου remapping του κινητήρα κτλ τότε εντάξει. Πάντως θέλεις σοβαρό μηχανικό για αυτά και όχι ένα chip παραγωγής.

Sras
12-10-05, 16:00
Καλημερα
Ευχαριστω για τις απαντησεις.Πως μπορει να παει το μοτερ μου 300 ΗΡ και 40νμ?Με σουπερτσαρτζερ?Αυτο κοστιζει γυρω στα 7000-7500 ευρω(G.POWER)περιπου οταν ειχα ρωτησει τον εδω εισαγωγεα πριν απο λιγο καιρο,χωρια τις βελτιωσεις που πρεπει να γινουν στα φρενα και ισως στις αναρτησεις κλπ.Ειχα ρωτησει και τον Καρρα στο Αργος για το μοτερ και ειπε οτι με αναβαθμηση κυβικων μπορει να το παει στα 250 αλλα λογω υψηλου κοστους μου ειπε οτι δεν συμφερει.Πιο πολυ συμφερει απο οτι μου ειπε στα 2λιτρα 6κυλινδρα.
Το αυτοκινητο θα το κρατησω ακομα το μαξιμουμ αλλα 2 χρονια μιας και εχω βαλει στο ματι την νεα Ε91 (Touring) την οποια θα παρω φορτωμενη στα 1600 και και θα την κανω τριλιτρη εκτος εαν μεχρι τοτε επιτραπει το πετρελαιο σε Αθηνα οποτε θα παω για την 320d που εχει 160 αλογα και με ενα τσιπακι παει πολυ ευκολα γυρω στα 200 αλογα απ'οτι εχω διαβασει στο περιοδικο BMW Car.
Τωρα που ρωτησα για την σουπερτσιπς ειναι επειδη θελω να ζωηρεψω λιγο το μοτερ μιας και το εχω πλεον συνηθισει.Παντως με μπερδεψατε λιγο.Δυναμομετρηση δεν μπορω να κανω γιατι ειναι στεπτρονικ.Φιλτροχοανη και εξατμηση (πισω τελικο σνιτζερ)εχουν μπει.
Καποια ιδεα για πολλαπλη και καταλυτη ειναι ευπροσδεκτη.
Sras

InsaneDriver
12-10-05, 16:24
Εγώ από τον συγκεκριμένο δεν έχω κανένα παράπονο. 2 προγραμματισμούς σε Bmw του πατέρα μου και είδε εμφανή διαφορά στη ροπή από χαμηλά και ανάλογη διαφορά στην ιπποδύναμη. Δεν είχε ποτέ κάποιο πρόβλημα στα αυτοκίνητα μετά την μετατροπή και μάλιστα το e-39 520 που έχει τώρα έχει κάνει πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα με τα νέα δεδομένα. Εγώ μάλιστα το έχω δοκιμάσει με αντίστοιχα 520 από ρεπρίζ και ήταν εμφανής η διαφορά.

Δεν ξέρω για άλλες μάρκες αλλά όσους έχω ακούσει για Bmw είναι απόλυτα ευχαριστημένοι από τον κύριο αυτό.

Υ.Γ:Αν το αποφασίσεις στείλε ένα P.M να πω για καλύτερη τιμή αν γίνεται. Είναι γνωστός με τον πατέρα μου.

Aν είχα ακούσει κάτι αρνητικό για τη δουλειά του σε Bmw θα το έλεγα. Δεν κάνω χάρες σε κανέναν, ακόμα και αν είναι γνωστός.

NICK_M3
12-10-05, 17:55
Καλησπέρα φιλε μου.ο συγκεκριμένος είναι πολύ καλός για τα BMW και μάλιστα ημουν εκεί προχτες και για το δικο μου.αν θες άλλες προτάσεις υπάρχει ο Δημητριάδης ( καράφλας ) που κάνει την δουλεία πάνω σε δυναμόμετρο αλλά είναι πολύ ακριβός, και ο Ανδριανάκης ( βαλιτσάκιας ) που τον βρίσκεις πολυ δύσκολα.Ολοι πολύ καλοί στην δουλεία τους.όσο για την εξάτμιση για μενα το τελικο σου δεν κάνει δουλειά.Μια άλλη εταιρεία ή μια χειροποίητη ολόκληρη θα είχε μεγάλη διαφορα.οσο για το χταπόδι κ τους καταλύτες εχει φροντίσει η μαμά BMW...

EVANGELOS
13-10-05, 19:02
Καλημερα
Ευχαριστω για τις απαντησεις.Πως μπορει να παει το μοτερ μου 300 ΗΡ και 40νμ?Με σουπερτσαρτζερ?Αυτο κοστιζει γυρω στα 7000-7500 ευρω(G.POWER)περιπου οταν ειχα ρωτησει τον εδω εισαγωγεα πριν απο λιγο καιρο,χωρια τις βελτιωσεις που πρεπει να γινουν στα φρενα και ισως στις αναρτησεις κλπ.Ειχα ρωτησει και τον Καρρα στο Αργος για το μοτερ και ειπε οτι με αναβαθμηση κυβικων μπορει να το παει στα 250 αλλα λογω υψηλου κοστους μου ειπε οτι δεν συμφερει.Πιο πολυ συμφερει απο οτι μου ειπε στα 2λιτρα 6κυλινδρα.
Sras
Φίλε τα 300hp και 400Νm αφορούν τον 2.8 (6cyl) με το "μεγάλο" supercharger kit της G-POWER EVO I κόστος αγοράς 5800 euro χωρίς ΦΠΑ , (με το μικρό Kit EVO S πας στα 270hp 360Nm ) . Τα 7500 euro στα ζήτησε ο Μέλιος ?? Γιατί το μικρό kit κάνει με ΦΠΑ 5800 οπότε 1700 euro εργατικά είναι αρκετά (30% στην τιμή αγοράς με ΦΠΑ)

Baggelis Mpower
23-10-05, 19:09
Από ένα τσιπάκι k μονο δεν παίρνεις 14 άλογα στο τροχό εκτος k αν είναι supercharged η turbo......αν το συνδυάσεις k με αλλα ναι...Τώρα αν δεχτεί ότι αν δεν έχεις +14 στο τροχό τότε σου δίνει το μαρούλι που έδωσες πίσω, τραβα πάρτο!!
Από βελτιώσεις έχω μια μικρή εμπειρία στο Μ3 μου!! Kαι εμένα έχει τσιπάκι αλλα έχει k αλλα!!
Εκτος k αν εννοεί +14 στο στρόφαλο αλλα δεν υπολογίζονται εκεί τα επιπλέον άλογα....k όσον αφορά ότι ανάμεσα σε ένα 520 "μαμά" και ενα με chip μπορεί αυτό με το chip να φεύγει μπροστά δεν σημαίνει ότι πήρε πχ:14 άλογα αλλα k 5 ίππους να πήρε πάλι φεύγει μπροστά....

Baggelis Mpower
23-10-05, 19:13
Αλλά βεβαια ένα chip είναι πολλή καλή ιδέα k μην βάζεις στο BMW-δίσιο μυαλό σου άλογα πολλά k τέτοια να σκέφτεσαι λιγότερα ώστε όταν δεις περισσότερα να χαρείς!
Θα σου πρότεινα ένα φίλτρο αέρος από την Green η από κάποια άλλη εταιρία k το τσιπάκι k αν θες πάρε k μια ολόσωμη εξάτμιση για το κουκλί σου k είσαι πολλού καλά k προπάντων ατμοσφαιρικόςςς!!

Kowalski
23-10-05, 19:43
Καλησπέρα και από μένα,

Εγώ πριν λίγο καιρό ( Αρχές Σεπτεμβρίου ) προχώρησα σε επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ( Ε39 2.2lt 170hp ) και η διαφορά ήταν όντως αισθητή. Το έκανα στην Powerchips και μου το δυναμομετρήσανε πρινε και μετά την ανάβάθμιση, παρουσία μου με τετάρτη στο κιβώτιο στο δικό τους δυναμόμετρο. Το συγκεκριμένο μηχάνημα συμφωνώ δεν είναι το καλύτερο στην Αθήνα, παρόλα αυτά, σε απόλυτες τιμές η διαφορά που έδειξε ήταν 13hp περίπου στρόφαλο και 1.4kg ροπής. Σαφώς δεν υπολογίστηκαν απώλειες επακριβώς παρόλα αυτά απώλειες έχεις τόσο στο αρχικό όσο και στο τελικό αποτέλεσμα. Ωστώσο εγώ είμαι ευχαριστημένος μιας και διαφέρει πολύ από πριν, μου μετατόπισαν τον κόφτη στροφών στις 7200 όπως και αφαιρέθηκε τελείως ο κόφτης τελικής μετά από αίτησή μου και για τα δύο. Ξέρω ότι η Superchips δεν μπορεί να βγάλει τον κόφτη τελικής αν σε ενδιαφέρει.

Φιλικά
Γιάννης

makman
23-10-05, 22:55
Καλησπέρα και από μένα,

Εγώ πριν λίγο καιρό ( Αρχές Σεπτεμβρίου ) προχώρησα σε επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ( Ε39 2.2lt 170hp ) και η διαφορά ήταν όντως αισθητή. Το έκανα στην Powerchips και μου το δυναμομετρήσανε πρινε και μετά την ανάβάθμιση, παρουσία μου με τετάρτη στο κιβώτιο στο δικό τους δυναμόμετρο. Το συγκεκριμένο μηχάνημα συμφωνώ δεν είναι το καλύτερο στην Αθήνα, παρόλα αυτά, σε απόλυτες τιμές η διαφορά που έδειξε ήταν 13hp περίπου στρόφαλο και 1.4kg ροπής. Σαφώς δεν υπολογίστηκαν απώλειες επακριβώς παρόλα αυτά απώλειες έχεις τόσο στο αρχικό όσο και στο τελικό αποτέλεσμα. Ωστώσο εγώ είμαι ευχαριστημένος μιας και διαφέρει πολύ από πριν, μου μετατόπισαν τον κόφτη στροφών στις 7200 όπως και αφαιρέθηκε τελείως ο κόφτης τελικής μετά από αίτησή μου και για τα δύο. Ξέρω ότι η Superchips δεν μπορεί να βγάλει τον κόφτη τελικής αν σε ενδιαφέρει.

Φιλικά
Γιάννης

ισως να ειμαι off topic αλλα θα ηθελα να μαθω γιαννη ποσο σου κοστησε.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΤΣΑΚΗΣ
23-10-05, 23:22
Πριν ένα μήνα περίπου έβαλα chipακι στην superchips στο συγκεκριμένο μαγαζί στην Αγία Παρασκευή (Κος Σπέης) σε e-36 316 coupe.
Ο άνθρωπος είναι γνώστης των ΒΜW σε μεγάλο βαθμό και η δουλειά του καταπληκτική.Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε. Ανέβηκε αισθητά η ροπή, στο φάσμα μεταξύ 2000-4500 σ.α.λ υπάρχει πολλή ζωηράδα,ο κινητήρας ανεβάζει πολύ πρόθυμα στροφές και μετατόπισε τον κόφτη περίπου 600 σ.α.λ.
Υπολογίζω την αύξηση ιπποδύναμης περίπου στους 14 ίππους. Σημειωτέον οτι το αυτοκίνητο έχει τελικό sebring και φίλτρο K&N (κώνο) τα οποια παίζουν ρόλο στην αναβάθμηση.
Αξίζει να σημειωθεί ο χρόνος που χρειάστηκε για να γίνει η μετατροπή, περίπου 15 λεπτά!
Επίσης το chip το εργστασιακό το πάιρνεις μαζί σου αφού αλλάζεται.
(Αυτο σχετικά με κάποιον που είπε ότι βάζει αυτοκόλλητα. Τουλάχιστον σε μένα δεν συνέβηκε κάτι τέτοιο)
Αξίζει τον κόπο να τον επισκεφθείς

NIKOS 320Ci
24-10-05, 00:08
δεν μας λετε και καμια τιμη?

GS1821
26-10-05, 22:56
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΤΙΜΗ ......ΜΥΣΤΙΚΗ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕ 318ΙS ?

kacey
26-10-05, 23:56
Το προγραμμα της Superchips για Ε46 328 κοστιζει στην Superchips UK 440 ευρω, κομπλε με ΦΠΑ και τοποθετηση. Εδω σου ζηταει σχεδον 700 ευρω, τα υπολοιπα σχολια περιτευουν...

ΜΙΧΑΛΗΣ
27-10-05, 07:47
Για κονσερβα(copy paste) τσιπακι ειναι παρα πολλα! Στην powerchips το ειχα παρει 350ευρω!

kacey
27-10-05, 13:03
Α και κατι αλλο, 700 ευρω μου ζηταει γνωστος καραφλος ιταλοφιλος βελτιωτης για να μου φτιαξει προγραμμα πανω στο δυναμομετρο (στο οποιο δυναμομετρο θα κατσει το αμαξι οση ωρα χρειαστει...). Αρα...

Baggelis Mpower
30-10-05, 10:08
Έεεε k συ αν είναι να δώσεις 700 ευρώ για πρόγραμμα k μετά από καιρό πάλι κάτι θα θες για το μοτέρ τραβα βάλε έναν m600 εγκέφαλο άγραφο με 3.000 ευρώ αλλα υπάρχουν k άλλοι με 2 χιλ k κάτι......k η διαφορα που βλέπεις εκεί είναι άλλο αμάξι....

makman
30-10-05, 20:55
Α και κατι αλλο, 700 ευρω μου ζηταει γνωστος καραφλος ιταλοφιλος βελτιωτης για να μου φτιαξει προγραμμα πανω στο δυναμομετρο (στο οποιο δυναμομετρο θα κατσει το αμαξι οση ωρα χρειαστει...). Αρα...

δεν μου στελνεις με p.m. ποιος ειναι αυτος, για να παω να τον ρωτησω?

Kowalski
31-10-05, 09:55
Ωχ, Ωχ, Ωχ!!! Πολύ αγριεμένο σε βλέπω makman!! Βλέπω σε λίγο το 5άρι να τα χώνει άνετα σε WRX, STI & EVO σε οποιεσδήποτε συνθήκες!!! :nod: :nod:

Φιλικά
Γιάννης

Tasulis
29-11-05, 12:17
Εχω ακούσει ότι κλείδωνουν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και εαν συμβεί κάτι ούτε η εταιρία μπορεί να το ανοίξει. Συνεπώς πας πάλι σε αυτούς.

mark
01-02-11, 13:25
καλησπερα . μηπως ξερεις κατι για το 335 (αν υπαρχει κανενας καλος προγραμματιστης?) Σε ευχαριστω.

bimmer-corfu
01-02-11, 15:17
Το αυτοκινητο θα το κρατησω ακομα το μαξιμουμ αλλα 2 χρονια μιας και εχω βαλει στο ματι την νεα Ε91 (Touring) την οποια θα παρω φορτωμενη στα 1600 και και θα την κανω τριλιτρη εκτος εαν μεχρι τοτε επιτραπει το πετρελαιο σε Αθηνα οποτε θα παω για την 320d που εχει 160 αλογα και με ενα τσιπακι παει πολυ ευκολα γυρω στα 200 αλογα απ'οτι εχω διαβασει στο περιοδικο BMW Car.

πολύ δύσκολα έως αδύνατα να γίνουν αυτά