PDA

Επιστροφή στο Forum : Υπερκυβισμός M42B18 σε 2λίτρο


ziaba
25-09-10, 00:10
Ο στρόφαλος από τον Μ47 88mm μπαίνει κουτί και με 135mm μπιέλες(M40,S52κτλ) κ S52 πιστόνια 86,4mm θα ναι 2064cc με πιο χαμηλή συμπίεση ότι πρέπει για τουρμπακι(άλλα αυτό είναι άλλο θέμα)
M42 αριστερά , M44 μέση, M47 δεξιά
http://inlinethumb40.webshots.com/44391/2510907240103075276S600x600Q85.jpg
Τι λέτε παΐδια θα γίνει η δουλεία?

strofimios
25-09-10, 00:15
Απο τα λεφτα που διαθετεις εξαρταται.Οι πληροφοριες υπαρχουν στο νετ.Εαν δεις ομως ποσο κανουν ολα τα πραγματα καινουργια και βαλεις και τις εργασιες εισια πολυ κοντα στο κοστος του ετοιμου κιτ που θα εχει και εγγυηση.

NIKOS Z3
25-09-10, 00:16
πω πω το εψαξες πολυ εσυ απ οτι βλεπω μπαινει κουτι και γ@μω τις μοντιφες λες να μπαινει σε μ43 αν ναι μου εβαλες ιδεα εγω φοραω ηδη 56 σφυρηλατα!!!!

strofimios
25-09-10, 00:24
Εδω http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=254 μπορεις να δεις τι πρεπει να κανεις στον αξονα του στροφαλου για να ταιριαξει.Απο οτι λεει ο τυπος θελει κοντυμα 0.5 χιλιοστα και να φτιαχτει η εγκοπη.Μετα φυσικα θες ρεκτιφιε και τα εμβολα της 3λιτρης Μ3.Μετα προγραμμα και λογικα "τσουλας".
Καλη επιτυχια!!!!

ziaba
26-09-10, 14:54
... εγω φοραω ηδη 56 σφυρηλατα!!!!
Οταν λες 56 τι εννοεις?

nikos1400
26-09-10, 15:03
παιδια, καποιου το 1800-αρι
ειναι ηδη υπερκυβισμενο.
του Fairytale ειναι ? (Fairytale-ακουει?):bullhorn: δε βλαπω το γκαραζ του τωρα. επωληθη??

μηπως ηταν αλλουνου ?

zaharias
26-09-10, 17:01
παιδια, καποιου το 1800-αρι
ειναι ηδη υπερκυβισμενο.
του Fairytale ειναι ? (Fairytale-ακουει?):bullhorn: δε βλαπω το γκαραζ του τωρα. επωληθη??

μηπως ηταν αλλουνου ?

Ναι του Νικου ειναι, φοραει ολο το κιτ του schnitzer..

strofimios
26-09-10, 18:07
Του Νικου ειναι αλλα δεν υπερκυβιστηκε απλα.Εστειλε το δικο του μοτερ και παρελαβε ενα αλλο καινουργιο με κεφαλη κλπ.Στη περιπτωση που συζηταμε εδω θα εχουμε το δικο μας μπλοκ,ανοιγμενο,με καινουργιο στροφαλο,μπιελες και εμβολα.
Να πω επισης οτι το απολυτο οριο για τη διαμετρο ειναι τα 87,5.Στα 87 ειναι οκ αλλα θελει εμβολα παραγγελια.Βεβαια κερδιζεις λιγα κυβικα ακομη και ενα θες να το "φουσκωσεις" τα παραγγελνεις για τουρμπο και εισαι ετοιμος.Για λιγα ακομα κυβικα μπορει να μπει ο στροφαλος του Μ47Ν αλλα εκει θελει πιο χοντρη πατεντα απο το κοψιμο χαραγμα του Μ47.

strofimios
26-09-10, 18:11
Και μια ερωτηση,καποια στιγμη ειχα βρει στο νετ (ή στο forum,δεν θυμαμαι ακριβως) το τεστ του demo car της hartge με τον 2.3 stroker Μ44.Εκει εγραφε ακριβως τι εκαναν και εφτασαν σε αυτα τα κυβικα.Μηπως γνωριζει καποιος που μπορουμε να το δουμε-βρουμε;

Fairytale
26-09-10, 18:32
Αν το έχεις δει στο forum, θυμάσαι ως ένα... δύο διαφορετικά πράγματα.
Το πρόγραμμα υπερκυβισμού της Hartge για τον Μ44 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=359733#post359733) και το test της Hartge H3 2.1 compact (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=362698#post362698).
C U out there

strofimios
26-09-10, 18:42
Μπα μαλλον καπου αλλου το ειχα δει.Εαν θυμαμαι καλα παλι compact ηταν αλλα κοκκινο.Ωραια θα ηταν παντως να στελναμε ενα mail στη hartge και να ρωταγαμε εαν το κανει ακομα και ποσο κοστιζει.Στο site δεν εχει κατι γαι το 36 εκτος απο τα της εμφανισης.Ακομα και εαν δεν ασχολειται πια με το 36 ειναι πολυ πιθανο να μας βοηθησουν.Μη σας φαινεται τρελο,βοηθησαν αλλον Ελληνα που ηθελε να φτιαξει μια Ζ3 V8.
Του ειπαν ακριβως πως ειχαν φτιαξει τη δικια τους αλλα οταν του ειπαν τι δουλεια θελει το σασι για να αντεξει το αφησε.

ziaba
27-09-10, 07:23
Τα πιστόνια κ μπιελες βρίσκωνοται μτχ κ ειδικά καινούρια πανεύκολα κ σε καλές τιμές τώρα ο "χρυσός" στροφαλος που είναι κ το παν στ μετατροπή αυτή λίγο δύσκολα να βρεθεί έτοιμος κομμένος κ χαραγμένος πιάνει πάνω απο 1000€ καινούριος (με τόσα αγοράζω άλλα 2 μτχ μοτέρ) έλεος

strofimios
27-09-10, 15:42
Το να τον βρεις κομενο,χαραγμενο ξεχασε το.Εκτος εαν βρεις καποιον μτχ. απο υπερκυβισμενο μοτερ,πολυ δυσκολο αυτο.Πιστευω παντως πως καλυτερα ειναι να μπουν ολα τα πραγματα καινουργια.Αφου θα το ανοιξεις το μοτερ ευκαιρεια να το φρεσκαρεις.Θα εχεις και την ευχαριστηση του στρωσιματος!

ziaba
27-09-10, 15:49
http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-m42-and-m44-engine-booklet.pdf
Για δες εδώ κάτω-κάτω έχει κ τιμή για στρόφαλο 88mm σκέτο έτοιμο να μπει

strofimios
27-09-10, 18:24
Υπαρχει ομως ενα μικρο προβλημα.Απο οσο ξερω ο Μ.Μ. εχει κλεισει εδω και αρκετο καιρο.Ακομα ομως και να εχει ξανα ανοιξει,ο στροφαλος παει 1250$+μεταφορικα χ 25% τελωνειο στο συνολο αξιας.Δηλαδη και 100$ να ειναι τα μεταφορικα πας στα 1250+100=1350+25%=1687$=1250€.

ziaba
28-09-10, 10:04
Μόνο αυτον βρήκα έτοιμο σε καινούριο. Άμα είναι θα στείλω κάνα e-mail θα διευκρινίσω εαν έχει κλείσει όντως γιατί δεν αναφέρουν κάτι στ σελίδα τους. Μου συμφέρει να βρω έναν έτοιμο στροφαλο για να αποφύγω τ διαδικασία κόψηματος κ χάραξης η ακόμα καλύτερα καμια φουλ τέτοια μετατροπή θα ταν ότι πρέπει

ziaba
28-09-10, 10:10
Υπάρχει ακόμα μια λύση με στροφαλο απο m44 εννοείται με λιγότερο κόστος αλλά είναι λίγα κ τα κυβικά εαν δε κάνω λάθος υπέρκυβιζετε μέχρι ούτε 1920cc ακόμα ψάχνουμαι πάνω κ σε αυτό το θέμα

strofimios
28-09-10, 17:34
Με τον Μ44 δεν λεει.Τζαμπα ο κοπος οπως λες.Ή το κανεις ολοκληρο και σωστα ή καθολου.Το δυσκολο της υποθεσης ειναι το χρημα,λογω της εποχης δυσκολα θα το δωσω για κατι αλλο εκτος απο τα πολυτως αναγκαια.Εαν εαν εχεις την,σχετικη,ανεση προχωρα.Βρες ενα καλο ρεκτιφιε,αγορασε τα υλικα και σχεδον τελειωσες!