PDA

Επιστροφή στο Forum : διαστασεις ζαντες-λαστιχα z3


bmwz3m44
26-09-10, 11:28
καλημερα σας!θα ηθελα να ρωτησω τους κατοχους z3 και τους υπολοιπους γνωστες.το z3 που οδηγω εχει 18ιn ζαντες και αρκετα φαρδυ λαστιχο(255/35) πισω.σκεφτομαι οτι δυναμη δεν εχει πολυ(140 αλογα)και νομιζω οτι μονο κακο τελικα κανουν τοσο μεγαλες ροδες σε αυτο το αμαξι..λεω να τις ανταλλαξω με αλλες 17in και στενοτερες ετσι ωστε να εχω και καλυτερη τελικη και καταναλωση καυσιμου.η αποψη σας ποια ειναι?

georggge46
26-09-10, 12:06
Σιγουρα ! Με μια 17αρα και με 225-45 μπρος-πισω θα εισαι μια χαρα ! Με βασικα πλεονεκτηματα τις καλυτερες επιδοσεις ,μειωμενη καταναλωση και μεγαλυτερη ανεση ! Βασικα μονο εμφανιση θα χασεις βγαζοντας τις 18αρες ... κατα τ'αλλα μονο θετικα θα κερδισεις !!

paganis
26-09-10, 12:16
το ιδιο σκεφτομαι και εγω για την δικη μου την ζετα! φοραω 18αρες με 255 πισω και εχω τον μ43 με τα τα 118 αλογα...οποτε το εχω πεθανει το αμαξι! δεν ειναι μονο το στενοτερο ελαστικο...αλλα και η συνολικη διαφορα στο βαρος (ζαντα -λαστιχο)..που θα κερδισουμε με μια 17αρα! πριν φοραγα 16αρες με 225...τωρα με τις 18αρες ...εχω συνολικα 20 χλμ μικροτερη τελικη...και αυξημενη καταναλωση! σκοπος μου ειναι να ταιριαξω τις γνησιες απο το ζ3μ..που λογω διαφορετικου οφσετ..μου βγαινουν αρκετα εξω στον πισω αξονα..

bmwz3m44
26-09-10, 13:03
οταν λετε εξω τι εννοειται?οτι ειναι πιο φαρδιες?ξερω οτι μονο στο m roadster μπαινουν οι γνησιες.καποιος μου ειχε πει (ενδιαφερομουν και εγω για τις m)οτι η γωνια καμπερ ειναι ακομα μεγαλυτερη αλλα δε ξερω κατα ποσο ισχυει..

Z3_Roadster
02-10-10, 20:51
Παίδες εγώ έχω κάτι 16άρια με 205 μπροστά και 225 πίσω. Μέσα στην εβδομάδα που έρχεται, θα πάω να βάλω 17άρες με καινούργιο λαστιχάκι. Κούκλα θα είναι, γνώμη μου είναι πάντως ότι στο Ζ3 μπαίνουν αποκλειστικά 17άρες για πολλούς λόγους! Ακόμα και σε εμφάνιση τα 18άρια δεν κάθονται καλά στο αμάξι, "χαλάνε" οι γραμμές του αμαξώματος αισθητικά καθώς παραείναι μεγάλες! Ούτε κούτσουρα να είναι, ούτε να καίνε σαν φορτηγό, ούτε να πηδάτε το αμάξι σας! Κυρίως όσοι έχουν τον Μ43...

Θα βάλω 17άρες με 225/45/17 μπροστά και 245/40/17 πίσω. Μια χαρά διάσταση και είναι και σε καλές τιμές!

giorgosz3
04-05-11, 16:42
και εγω στη δικιά μου έχω μπροστά 225/45/17 και πίσω 255/40/17 και είναι κουκλάρα ;) και 3,5 πόντους χαμηλωμένη και "δένει" άψογα

MPOUPR
17-11-13, 10:09
παιδια καλημερα...γιατι βαζετε διαφορετικη διασταση πισω ? αφου απο μαμα εχει ιδια διασταση μπροσ πισω....

Stunt Mike
17-11-13, 15:01
παιδια καλημερα...γιατι βαζετε διαφορετικη διασταση πισω ? αφου απο μαμα εχει ιδια διασταση μπροσ πισω....

Γιατι προφανως κανεναν δεν τον ενδιαφερει το σωστο στησιμο του αυτοκινητου του,παρα μονο το ''φαινεσθαι'' εξω απο την καφετερια..... :icon_pai:

Straight six
17-11-13, 16:09
συγνωμη ρε παιδια αλλα τετοιες διαστασεις τι νοημα εχουν??????

πραγματικα ποτε δεν το καταλαβα αυτο...σε 140 η 118 αλογα τετοιες επιλογες περαν του

ματιου που αλλου αποσκοπουν??? 255 φοραει το μ3.....

το αμαξι δεν κερδιζει πουθενα απο αυτα....μονο χανει...μια 16αρουλα ειναι μια χαρα...

υπερβολη πραγματικα...με τις μαμα διαστασεις θα δειτε πραγματικα ΑΛΛΟ αμαξι...

LEO328
17-11-13, 17:00
για να μην ανοιγω νεο θεμα κατι σχετικο.
σε ε36 328 με ασυμμετρες 17αρες μαμα m3 7,5 μπρος 8,5 πισω ποια ειναι ποιες ειναι οι καλυτερες διαστασεις ελαστικων σε ολους τους τομεις?
τωρα εχω 225/45 παντου αλλα πισω με τις 8,5 ειναι λιγο τεντωμενο...:scratchch

BMW Power
17-11-13, 19:47
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές αλλά μην ξεχνάμε όμως οτι η BMW δίνει σε Μ pack τις ίδιες διαστάσεις απο 1.6 έως 3.0lt

Stunt Mike
17-11-13, 21:56
για να μην ανοιγω νεο θεμα κατι σχετικο.
σε ε36 328 με ασυμμετρες 17αρες μαμα m3 7,5 μπρος 8,5 πισω ποια ειναι ποιες ειναι οι καλυτερες διαστασεις ελαστικων σε ολους τους τομεις?
τωρα εχω 225/45 παντου αλλα πισω με τις 8,5 ειναι λιγο τεντωμενο...:scratchch

Ετσι κι αλλιως ειναι λαθος η ζαντα αυτη στο 328.....Ενας απο τους πολλους λογους που το Ε36 ειναι υποστροφικο ειναι και τα μετατροχια του 1408mm-1421mm μπρος-πισω....πιο στενο μπροστα δλδ....Βαζοντας φαρδυτερη ζαντα πισω ενισχυεις αυτο το φαινομενο κατα μιση ιντσα,1.27mm ακομη δλδ...
Αυτη τη ζαντα τη φοραγε το Μ3 3.2 με μετατροχια 1422-1438 αλλα και 245/40 λαστιχο πισω,με τελειως διαφορετικο set up αναρτησης ομως απο το 328...Και παλι υποστροφικο ηταν αλλα ειχε τη δυναμη να ζυγισει την ουρα του καλυτερα απο ενα 328...

LEO328
18-11-13, 07:00
Ετσι κι αλλιως ειναι λαθος η ζαντα αυτη στο 328.....Ενας απο τους πολλους λογους που το Ε36 ειναι υποστροφικο ειναι και τα μετατροχια του 1408mm-1421mm μπρος-πισω....πιο στενο μπροστα δλδ....Βαζοντας φαρδυτερη ζαντα πισω ενισχυεις αυτο το φαινομενο κατα μιση ιντσα,1.27mm ακομη δλδ...
Αυτη τη ζαντα τη φοραγε το Μ3 3.2 με μετατροχια 1422-1438 αλλα και 245/40 λαστιχο πισω,με τελειως διαφορετικο set up αναρτησης ομως απο το 328...Και παλι υποστροφικο ηταν αλλα ειχε τη δυναμη να ζυγισει την ουρα του καλυτερα απο ενα 328...

ναι το ξερω οτι το 328 φοραγε 16χ7 μπρος-πισω την ιδια και οχι ασσυμμετρη...
το θεμα ειναι τι καλυτερο μπορω να κανω?
να αφησω το 225/45 μπρος-πισω και ας ειναι λιγο τσιτα πισω?
να βαλω 215/45 μπρος και 235/40 πισω να πατανε πιο καλα τα πισω λαστιχα ? (υποφερτο).
να παω σε μ3 διαστασεις? (225/45-245/40).μηπως δεν παει βημα μετα με 245 πισω?
παντως στο ταμπελακι το 215/45-235/40 το χει σαν διασταση απο οτι θυμαμαι..

Dim77
18-11-13, 07:21
Από τη στιγμή που η ζάντα πίσω είναι φαρδύτερη, δεν αλλάζει σχεδόν καθόλου το φαινόμενο που ανέφερε ο mike.

Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ είναι λάθος ή σωστό.
Είναι απλά τρόπος στα πισωκίνητα να γίνουν πιο ουδέτερα (ή και υποστροφικά) καθώς είναι ασφαλέστερο στο δρόμο.

Για αυτό και τα έβγαζαν και θα τα βγάζουν. Και φυσικά για αυτό είναι γελοίο αυτό που κάνουν μερικοί να βάζουν φαρδύτερα πίσω λάστιχα σε προσθιοκίνητα τύπου golf (κυρίως γερμανικά) για ''πισωκίνητο look''...γιατί εκεί είναι που είναι υποστροφικό το αυτοκίνητο γίνεται χειρότερο.

Θεωρείται λάθος και κακό το φαρδύτερο πίσω (η ζάντα βασικά) μόνο αν ο αυτοσκοπός μας είναι να γλυστράει το πίσω μέρος.

LEO328
18-11-13, 08:35
Από τη στιγμή που η ζάντα πίσω είναι φαρδύτερη, δεν αλλάζει σχεδόν καθόλου το φαινόμενο που ανέφερε ο mike.

Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ είναι λάθος ή σωστό.
Είναι απλά τρόπος στα πισωκίνητα να γίνουν πιο ουδέτερα (ή και υποστροφικά) καθώς είναι ασφαλέστερο στο δρόμο.

Για αυτό και τα έβγαζαν και θα τα βγάζουν. Και φυσικά για αυτό είναι γελοίο αυτό που κάνουν μερικοί να βάζουν φαρδύτερα πίσω λάστιχα σε προσθιοκίνητα τύπου golf (κυρίως γερμανικά) για ''πισωκίνητο look''...γιατί εκεί είναι που είναι υποστροφικό το αυτοκίνητο γίνεται χειρότερο.

Θεωρείται λάθος και κακό το φαρδύτερο πίσω (η ζάντα βασικά) μόνο αν ο αυτοσκοπός μας είναι να γλυστράει το πίσω μέρος.

κατανοητα ολα μητσο...:nod:
οσο αφορα τις διαστασεις των ελαστικων τι ειναι πιο καλο σε μενα?

Dim77
18-11-13, 08:42
Ότι έχει το ταμπελάκι για τις ζάντες σου είναι καλύτερο.

compact
18-11-13, 08:45
την ζαντα αυτην που φοραω την εχω δει σε ζ3 και ηταν εκπληκτικο!!αν σε ενδιαφερει μου λες!!

LEO328
18-11-13, 09:05
Ότι έχει το ταμπελάκι για τις ζάντες σου είναι καλύτερο.

το θεμα ειναι το ταμπελακι του 316 εχει διαφορα στις διαστασεις απο του 328?

Stunt Mike
18-11-13, 09:16
Από τη στιγμή που η ζάντα πίσω είναι φαρδύτερη, δεν αλλάζει σχεδόν καθόλου το φαινόμενο που ανέφερε ο mike.

Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ είναι λάθος ή σωστό.
Είναι απλά τρόπος στα πισωκίνητα να γίνουν πιο ουδέτερα (ή και υποστροφικά) καθώς είναι ασφαλέστερο στο δρόμο.

Για αυτό και τα έβγαζαν και θα τα βγάζουν. Και φυσικά για αυτό είναι γελοίο αυτό που κάνουν μερικοί να βάζουν φαρδύτερα πίσω λάστιχα σε προσθιοκίνητα τύπου golf (κυρίως γερμανικά) για ''πισωκίνητο look''...γιατί εκεί είναι που είναι υποστροφικό το αυτοκίνητο γίνεται χειρότερο.

Θεωρείται λάθος και κακό το φαρδύτερο πίσω (η ζάντα βασικά) μόνο αν ο αυτοσκοπός μας είναι να γλυστράει το πίσω μέρος.
Το σχεδον καθολου με το "καθολου" εχουν μια διαφορα....Και οταν φαρδαινεις το μετατροχιο πισω σ'ενα αμαξι ηδη υποστροφικο,τι περιμενεις για να το ορισεις σαν "λαθος"??Εγω παντως την καταλαβα την διαφορα σε Ε36 μ'αυτο το σετ απ...Τα 200+hp μετα την 1η-2α δεν μπορουσαν να διορθωσουν αυτο το "λαθος".Τα 300+ μπορουν...

Dim77
18-11-13, 09:34
Δεν κατάλαβες Μιχάλη.

Από τη στιγμή που το εργοστάσιο το βγάζει σαν πιο ουδέτερο setup από μόνο του, λάθος δεν είναι.

Λάθος είναι για σένα που θέλεις να κάνεις drift.
Για τον κύριο που θέλει απλά ένα καλό αυτοκίνητο είναι σωστό και λάθος είναι αυτό που γυρνάει ο κώλος με τη σκέψη.

Αυτό που λές εσύ σαν ''διόρθωση'' για το 80% των οδηγών είναι ανεπιθύμητο.

(Μην μπερδεύουμε τα ποσοστά οδηγών και επιθυμιών ενός φόρουμ ''ενθουσιώδων'' με το γενικό πληθυσμό).

Stunt Mike
18-11-13, 11:43
Μα δεν εβγαζε ποτε το 328 με ασυμμετρες ζαντες το εργοστασιο βρε Δημητρη!!Το Μ3 εβγαζε και μαλιστα μονο το 3.2 κι αυτο με εντελως διαφορετικο σετ απ αναρτησης!Δεν λεω πως γουσταρω εγω το Ε36,το οποιο ετσι κι αλλιως ειναι υποστροφικοτατο!!!Σαφεστατα και ειναι πιο ασφαλες ετσι για τον μεσο οδηγο,αλλα δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να το κανει καποιος πιο υποστροφικο ακομη!!Ας βαλει οποιαδηποτε αλλη ζαντα!!

Dim77
18-11-13, 12:23
Δεν έβγαζε φαρδύτερες πίσω ζάντες στο Ε36 ως έξτρα?

Αν όχι τότε λάθος μου.

Πάντως είναι μια τακτική που ήταν(και είναι) ιδιαιτέρως δημοφιλής στα πισωκίνητα αυτοκίνητα ανέκαθεν.

Στα παλιότερα αυτοκίνητα είχε το νόημα να είναι λιγότερο υπερστροφικά (από το πάρα πολύ που ήταν), στα νεότερα είναι για να είναι ουδέτερα και όμορφα σαν προσθιοκίνητα.

LEO328
18-11-13, 12:44
τις εδινε παντως στο 328 σαν μεταγενεστερη τοποθετηση..http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD11&mospid=47447&btnr=36_0201&hg=36&fg=15&lang=el

BMW Power
18-11-13, 12:51
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/328i-M52/browse/wheels/round_spoke_styling_styl_18

και όλες οι Μ που μπαίνουν σε όλα τα 36

Stunt Mike
18-11-13, 14:58
τις εδινε παντως στο 328 σαν μεταγενεστερη τοποθετηση..http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD11&mospid=47447&btnr=36_0201&hg=36&fg=15&lang=el

Καλα μεχρι και αντισπιν στο 316 εδινε ως εξτρα!!Τοσο δυσκολο ηταν αυτο το Ε36 πια?? :p

LEO328
18-11-13, 17:34
Καλα μεχρι και αντισπιν στο 316 εδινε ως εξτρα!!Τοσο δυσκολο ηταν αυτο το Ε36 πια?? :p

οτι θες εδινε...:rofl2:

M8CSI
18-11-13, 17:56
καλημερα σας!θα ηθελα να ρωτησω τους κατοχους z3 και τους υπολοιπους γνωστες.το z3 που οδηγω εχει 18ιn ζαντες και αρκετα φαρδυ λαστιχο(255/35) πισω.σκεφτομαι οτι δυναμη δεν εχει πολυ(140 αλογα)και νομιζω οτι μονο κακο τελικα κανουν τοσο μεγαλες ροδες σε αυτο το αμαξι..λεω να τις ανταλλαξω με αλλες 17in και στενοτερες ετσι ωστε να εχω και καλυτερη τελικη και καταναλωση καυσιμου.η αποψη σας ποια ειναι?

ΔΕΝ Χρειαζεσε να αλλαξεις Ζαντολαστιχα αλλα να κρατησεις τις 18ρες και, να βαλεις ενα στενωτερο Προφιλ
π.χ. θα τεριαζε πισω ενα 225/30/18
και μπροστα πηγαινε φεριπην ενα 205/35/18
ΥΣ.
λες ( σκεφτομαι οτι δυναμη δεν εχει πολυ(140 αλογα),,,,,,,,,, την βρισκω καλη την Ιπποδυναμη αυτη παντως

dimos ducati
15-04-19, 00:10
Παιδια γραφω εδω για να μην ανοιγω νεο ιδιο θεμα.
Το ζ3 μου-1.9 8v INDIVIDUAL '02-φοραει 205 μπροστα και 225 πισω,με 16ααρες ζααντες.
Ειναι οι σωστες διαστασεις?ετσι το πηρα αλλα θελω να διατηρω οτι ακριβως λεει ο κατασκευαστης.
Ξερει καποιος να με κατατοπισει?ευχαριστω.

///Mflyin'
15-04-19, 00:24
Αν εχεις τις εργοστασιακες ζαντες, τοτε αυτες ειναι και ιδιου φαρδους και εμπρος και πισω... οποτε το σωστο και εργοστασιακο λαστιχο ειναι το 205

dimos ducati
15-04-19, 15:53
Αν εχεις τις εργοστασιακες ζαντες, τοτε αυτες ειναι και ιδιου φαρδους και εμπρος και πισω... οποτε το σωστο και εργοστασιακο λαστιχο ειναι το 205


Οι ζαντες ειναι οι μαμα.
Σε τι χανω αν διατηρησω τις διαστασεις που φοραει τωρα?ευχαριστω.

///Mflyin'
15-04-19, 17:32
πιο ακριβα ελαστικα χωρις λογο εφοσον το θες μαμα και πιο πολυ βαρος περαν του φαρδυτερου πελματος στις πισω ροδες με οτι αυτο συνεπαγεται...στην επομενη αλλαγη σου βαλε παντου 205

dimos ducati
15-04-19, 17:54
πιο ακριβα ελαστικα χωρις λογο εφοσον το θες μαμα και πιο πολυ βαρος περαν του φαρδυτερου πελματος στις πισω ροδες με οτι αυτο συνεπαγεται...στην επομενη αλλαγη σου βαλε παντου 205



Αυτο το "συνεπαγεται" αμα θελεις σε παρακαλω να μου εξηγησεις,θα καιει περισσοτερο?θα γλυστραει/πεταει κωλο περισσοτερο ή ευκολοτερα?αυτα θελω να μαθω γιατι με κατατρομαξαν οτι "μην το βγαζεις οταν βρεχει,θα σκοτωθεις" κλπ..
Εν τω μεταξυ εγω παω με 80 αντε 100,ειμαι πολυ ηρεμος οδηγος και δεν μου αρεσουν καθολου μπαντες καγκουριλικια κλπ..

///Mflyin'
15-04-19, 18:10
θα εχει μεγαλυτερη αντισταση κυλισης λογω πελματος και λογω εξτρα βαρους...αρα ναι θα καιει περισσοτερο...επισης στην βροχη οντως χανεις προσφυση αλλα κερδιζεις στο στεγνο..αυτο συμβαινει γιατι το διο βαρος απλωνει σε μεγαλυτερο μηκος...μη σε τρομαζουν ομως ολα αυτα...ειναι ολα μεταβολες που παιζουν πολυ μικρο ρολο και αν σε εβαζαν απλα μεσα να οδηγησεις χωρις να ξερεις δε θα καταλαβαινες διαφορα...με λιγα λογια αμελητεες διαφορες...γενικα μην δινεις σημασια σε τετοιες υπερβολες

///Mflyin'
15-04-19, 18:17
Και γενικα επειδη ειδα οτι εισαι νεο μελος και απεκτησες προσφατα το αυτοκινητο σου κοιταξε να το απολαυσεις...μην δινεις σημασια στο τι θα λεει ο καθενας..να εισαι τυπικος με τη συντηρηση ,τα λαδια φιλτρα νερα μπουζι θερμοστατες κλπ και να κανεις καλο ζεσταμα και κοιτα να το χαρεις.. :yipee:

dimos ducati
15-04-19, 18:35
Αυτο σκοπευω να κανω φιλε μου,απλα επειδη δεν τα ξερω αυτα τα αμαξια,ρωταω για να κανω πιο απλη την συμβιωση μου μαζι της-και παλι ευχαριστω.

BMW Power
17-04-19, 11:42
Από το εργοστάσιο η ζάντα σου είναι αυτή (http://bmwfans.info/parts-catalog/Z3-Roadster/Europe/Z3_1.9-M43/L-N/dec1999/browse/wheels/bmw_light_alloy_wheel_double_spoke_47/) και η σωστή διάσταση των ελαστικών είναι 225/50ZR16

dimos ducati
18-04-19, 12:34
Από το εργοστάσιο η ζάντα σου είναι αυτή (http://bmwfans.info/parts-catalog/Z3-Roadster/Europe/Z3_1.9-M43/L-N/dec1999/browse/wheels/bmw_light_alloy_wheel_double_spoke_47/) και η σωστή διάσταση των ελαστικών είναι 225/50ZR16



Ναι,οντως,τωρα τις ειδα τις ζαντες και ειναι αυτες που λες φιλε,σ'ευχαριστω
Πισω φοραει τη διασταση που λες (225),αλλα μπροστα 205.
Αρα πρεπαι να βαλω 225 και μπροστα λες ή 205 και πισω?

Dim77
18-04-19, 12:40
Οι εμπρός ζάντες έχουν πλάτος 7 ίντσες και παίρνουν 205.
Οι πίσω έχουν 8 ίντσες πλάτος και παίρνουν 225.

Καλύτερα άστο όπως είναι. 205-55-16 εμπρός και 225-50-16 πίσω.

dimos ducati
18-04-19, 13:12
Οι εμπρός ζάντες έχουν πλάτος 7 ίντσες και παίρνουν 205.
Οι πίσω έχουν 8 ίντσες πλάτος και παίρνουν 225.

Καλύτερα άστο όπως είναι. 205-55-16 εμπρός και 225-50-16 πίσω.


Ευχαριστω φιλε.
Θα τσεκαρω αν γεαφουν επανω 7j και 8j και θα ενημερωσω.
Παντως νομιζω οτι οντως η πισω ζαντες οπτικα ειναι ενα κλικ πιο φαρδιες,θα το τσεκαρω ομως για σιγουρα.
Σαν ποιοτητα ειναι καλες αυτες οι ζαντες παιδια?

dimos ducati
18-04-19, 13:28
Μολις το τσεκαρα παιδια,και οι μπρος και οι πισω γραφουν 7JΓ—16
Μπροστα εχει 205R16 λαστιχα και πισω 225R16 λαστιχα.
Μπερδευτηκα τωρα..

Dim77
18-04-19, 16:58
Στο link που σου έβαλε ο BMW Power, κανονικά θα έπρεπε να έχεις εμπρός 7 ιντσες ζάντα με 205-55-16 και πίσω 8 ίντσες ζάντα με 225-50-16

Τώρα τελικά έχεις και τις 4 ίδιες που είναι από πρακτικής άποψης καλύτερα γιατί μπορείς να τις εναλλάσσεις εμπρός-πίσω χωρίς πρόβλημα και να βάζεις και στις 4 205-55-16 που είναι πανεύκολο να βρείς κάθε τύπο ελαστικού και οικονομικά.

BMW Power
18-04-19, 18:38
Δημήτρη, το link λέει ξεκάθαρα ότι η 16άρα είναι μόνο 7 και η 17άρα μόνο 8.
Οπότε σωστά το συγκεκριμένο Ζ3 έχει παντού 7Χ16 αλλά έχει "λάθος" λάστιχα μπροστά.
Για να είναι το αυτοκίνητο όπως βγήκε από το εργοστάσιο πρέπει να έχει 225/50ZR16 παντού.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει αναγκαστικά να βάλει αυτή την διάσταση.

dimos ducati
18-04-19, 19:20
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις,ειλικρινα,τωρα καταλαβα.
Αντε να σας πρηξω λιγο ακομα:αν βαλω 205 παντου ή 225 παντου,ποια τα + και ποια τα - ? (φυσικα με ενδιαφερει και η καταναλωση-απο τοτε που την πηρα ακριβηνε η ατιμη η βενζινη και..βρεχει συνεχεια!..)

Dim77
19-04-19, 17:07
Δημήτρη, το link λέει ξεκάθαρα ότι η 16άρα είναι μόνο 7 και η 17άρα μόνο 8.
Οπότε σωστά το συγκεκριμένο Ζ3 έχει παντού 7Χ16 αλλά έχει "λάθος" λάστιχα μπροστά.
Για να είναι το αυτοκίνητο όπως βγήκε από το εργοστάσιο πρέπει να έχει 225/50ZR16 παντού.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει αναγκαστικά να βάλει αυτή την διάσταση.

Ωχ δεν το είδα ότι ήταν 17 οι φαρδιές.

Ας βάλει 205-55-16 που έχουν ίδια διάμετρο με τα 225-50.
Σιγά τη διαφορά στο κράτημα. Διαφορά θα έχει στην τιμή, που θα κάνουν τα λάστιχα που θα είναι η μισή.

BMW Power
20-04-19, 08:54
Πολύ σωστά αλλά ο χρήστης ζήτησε εξ αρχής την αυθεντική διάσταση.

dimos ducati
20-04-19, 09:48
Πολύ σωστά αλλά ο χρήστης ζήτησε εξ αρχής την αυθεντική διάσταση.


Απ'οτι βλεπω εισαι διαχειριστης στο φορουμ,σ'ευχαριστω για τις αμεσες και διαφωτιστικες απαντησεις.
Μηπως γνωριζεις το μονελο "individual" που ειναι το δικο μου,τι διαφορες εχει απο τα υπολοιπα?

BMW Power
21-04-19, 15:14
Δεν έχει να κάνει με το αν είμαι διαχειριστής moderator ή χρήστης.
Υπάρχουν πολλοί χρήστες με πάρα πολλές γνώσεις το forum.

Οι μόνες διαφορές στο αυτοκίνητό σου είναι στο εσωτερικό.
Υπήρχαν κάποια "πακέτα" individual τα οποία είχαν συγκεκριμένα πράγματα τα οποία μπορούσες να επιλέξεις. Έτσι ήταν και το δικό μου Ζ4 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/album.php?albumid=676).
Η λογική είναι πως αν τα έφτιαχνες όλα αυτά που έχει το δικό σου κατά την αγορά του αυτοκινήτου θα είχαν το διπλό κόστος από το να ήταν σε ένα πακέτο. Το κάνει συχνά η BMW αυτό.

compact
22-04-19, 07:30
Παιδια γραφω εδω για να μην ανοιγω νεο ιδιο θεμα.
Το ζ3 μου-1.9 8v INDIVIDUAL '02-φοραει 205 μπροστα και 225 πισω,με 16ααρες ζααντες.
Ειναι οι σωστες διαστασεις?ετσι το πηρα αλλα θελω να διατηρω οτι ακριβως λεει ο κατασκευαστης.
Ξερει καποιος να με κατατοπισει?ευχαριστω.
καλημερα btw το αμαξι ειναι 12/99 χρονολογια.και με τις μαμα 16αρες εμενα φοραγε 205.