PDA

Επιστροφή στο Forum : M Performance.


BMW Power
06-10-10, 15:56
M Performance.
Original with a difference.
30th Sept. 2010

http://www.m-power.com/_open/b/editorial.jsp?id=2191&lang=en

EVANGELOS
06-10-10, 16:03
ΠΟΖΕΡΑΔΙΚΟ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ !!! ... -11888

EVANGELOS
06-10-10, 16:05
το ΓΕΛΙΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ... ΕΝΝΙΑ (9) ΚΙΛΑ ελαφρύτερο απλά ΔΕ γίνεται να το σχολιάσω !!! ...

κατάντια !!!

asteris777
06-10-10, 16:29
το ΓΕΛΙΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ... ΕΝΝΙΑ (9) ΚΙΛΑ ελαφρύτερο απλά ΔΕ γίνεται να το σχολιάσω !!! ...

κατάντια !!!

νομιζω οτι αναφερετε για την εξατμιση οτι ειναι 9 κιλα ελαφρυτερη απο την κανονικη

kacey
06-10-10, 16:37
http://www.m-power.com/imageDispatcher.jsp?folder=closedroom&image=img/Open_2192_3218.jpg

Ειδαμε κ το ενα κωλομερι...

EVANGELOS
06-10-10, 16:49
ναι στο τελικό αναφέρεται αλλά αφού δεν έχει και καμία άλλη διαιτητική παρέμβαση ουσιαστικά βάλανε ένα πιο ελαφρύ τελικό με αποτέλεσμα να ελαφρύνει το αμάξι κατά 9 κιλά !!! ... ανατρίχιασα !!!

rapid_fast
06-10-10, 17:02
Κορυφαίο..
The carbon parts are made from carbon-fiber-reinforced plastic and sealed with a clear lacquer, ensuring the BMW M3 makes a fascinating sporty impression. When it came to the development of the M Performance carbon parts, particular attention was paid to the quality requirements in relation to the changing climate in cars.
This ensures that the cracking, flaking or discoloration of the lacquer often feared in carbon retrofitting solutions will not pose a problem with M Performance.
Κοινώς, απλοί πλαστικοί καθρέπτες των 15Ε με κολημένη μια στρώση ανθρακόνημα
των 40 λεπτών του ευρω, ένα ψέκασμα τελικής λάκ των 50 λεπτών, μια ώρα
στο φούρνο στους 60-62 και γειά σας...
Ποιός θέλει να δεί πέδιλα απο ανθρακονήματα που δεν παθαίνουν τίποτα,
ούτε αν τα βαρας σε βράχια με όλη σου τη δύναμη??
Αλλά έχει διαφορά αν πετύχεις τη γυαλάδα και την επιφάνεια με λάκ, η με την εποξική κόλλα..
Θέλει μαγκιά και τέχνη το ανθρακόνημα..
Ας λύσουν το πρόβλημα με τα φανάρια που θαμπώνουν και αποδεκατίζονται απο τα
ζουζούνια, και ας αφήσουν τα παραμύθια οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ...

nikos1400
06-10-10, 17:58
Κορυφαίο..
The carbon parts are made from carbon-fiber-reinforced plastic and sealed with a clear lacquer, ensuring the BMW M3 makes a fascinating sporty impression. When it came to the development of the M Performance carbon parts, particular attention was paid to the quality requirements in relation to the changing climate in cars.
This ensures that the cracking, flaking or discoloration of the lacquer often feared in carbon retrofitting solutions will not pose a problem with M Performance.
Κοινώς, απλοί πλαστικοί καθρέπτες των 15Ε με κολημένη μια στρώση ανθρακόνημα
των 40 λεπτών του ευρω, ένα ψέκασμα τελικής λάκ των 50 λεπτών, μια ώρα
στο φούρνο στους 60-62 και γειά σας...
Ποιός θέλει να δεί πέδιλα απο ανθρακονήματα που δεν παθαίνουν τίποτα,
ούτε αν τα βαρας σε βράχια με όλη σου τη δύναμη??
Αλλά έχει διαφορά αν πετύχεις τη γυαλάδα και την επιφάνεια με λάκ, η με την εποξική κόλλα..
Θέλει μαγκιά και τέχνη το ανθρακόνημα..
Ας λύσουν το πρόβλημα με τα φανάρια που θαμπώνουν και αποδεκατίζονται απο τα
ζουζούνια, και ας αφήσουν τα παραμύθια οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ...

:rofl2::rofl2:

κοινως, παρε ενα απλο και φτιαξτο μονος σου...

rapid_fast
06-10-10, 18:12
:rofl2::rofl2:

κοινως, παρε ενα απλο και φτιαξτο μονος σου...

Και ξέρεις ποιά είναι η πλάκα?
Θα σκάσεις 500 ευρώ να τον αγοράσεις, και όταν αρχίσει να χαλάει θα σου πούν...
"φταίει η βενζίνη που βάζετε κύριε.."

E36 RULES!!
06-10-10, 19:26
:rofl2::rofl2:

κοινως, παρε ενα απλο και φτιαξτο μονος σου...

οοοοχι, τοτε θα θεωρείται "καγκουριά", τωρα ειναι officially tuned by MΠΙ-ΕΜ-ΝΤΑΜΠΛΓΙΟΥ ΜΟΤΟΡΣΠΟΡΤ!

+1 @ rapid