PDA

Επιστροφή στο Forum : airbox m3 e46 delage


billarasm3
16-10-10, 18:54
καλησπερα σε ολους!!!
θα ηθελα την γνωμη σας για το airbox τις delage για m3 e46!!
αν την εχει δοκιμασει κανεις η αν εχει ακουσει κατι γι αυτην!!!
η εισαγωγη εχει υποδοχη για μαφ!!!
μιλαμε παντα για χρηση me alpha-n!!!

μια φοτο απο το airbox:http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=173468&page=3

υ.γ. το airbox βγαινει carbon και πολυεστερα(πολυ χαμηλοτερη τιμη)!!!
ευχαριστω

Geo_3D
16-10-10, 21:14
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=2002
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=1937
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=168

Εχεις μπολικα πραγματακια να διαβασεις.
Γρηγορα γρηγορα,ο strax εβαλε σχεδον οτι εβγαζε ο delage για το Μ3 (εισαγωγες-εκκεντροφορους-προγραμμα)....ηρθε μεχρι και ο ιδιος ο Delage στην Αθηνα και το ρυθμισε,και τελικα εβγαλε λιγοτερα αλογα και πηγαινε χειροτερα.

Κοινως,εχεις μονο 2 επιλογες...ή θα ριξεις παααααααααρα πολλα λεφτα με αμφιβολα-απογοητευτικά αποτελεσματα....ή θα ακουλουθησεις την πετυχημενη συνταγη του Ευαγγελου για σιγουρο κερδος σε ιπποδυναμη και στον δρομο με οσο το δυνατον μικροτερο κοστος

billarasm3
16-10-10, 21:23
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=2002
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=1937
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=168

Εχεις μπολικα πραγματακια να διαβασεις.
Γρηγορα γρηγορα,ο strax εβαλε σχεδον οτι εβγαζε ο delage για το Μ3 (εισαγωγες-εκκεντροφορους-προγραμμα)....ηρθε μεχρι και ο ιδιος ο Delage στην Αθηνα και το ρυθμισε,και τελικα εβγαλε λιγοτερα αλογα και πηγαινε χειροτερα.

Κοινως,εχεις μονο 2 επιλογες...ή θα ριξεις παααααααααρα πολλα λεφτα με αμφιβολα-απογοητευτικά αποτελεσματα....ή θα ακουλουθησεις την πετυχημενη συνταγη του Ευαγγελου για σιγουρο κερδος σε ιπποδυναμη και στον δρομο με οσο το δυνατον μικροτερο κοστος

ευχαριστω φιλε μου!!!
θα τα διαβασω ολα!!!!
νομιζω ο ευαγγελος εχει εισαγωγη-καταλητες-μεσαιο-τελικο-προγραμμα!!
σωστα???

billarasm3
16-10-10, 22:02
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=2002
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=1937
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=168

Εχεις μπολικα πραγματακια να διαβασεις.
Γρηγορα γρηγορα,ο strax εβαλε σχεδον οτι εβγαζε ο delage για το Μ3 (εισαγωγες-εκκεντροφορους-προγραμμα)....ηρθε μεχρι και ο ιδιος ο Delage στην Αθηνα και το ρυθμισε,και τελικα εβγαλε λιγοτερα αλογα και πηγαινε χειροτερα.

Κοινως,εχεις μονο 2 επιλογες...ή θα ριξεις παααααααααρα πολλα λεφτα με αμφιβολα-απογοητευτικά αποτελεσματα....ή θα ακουλουθησεις την πετυχημενη συνταγη του Ευαγγελου για σιγουρο κερδος σε ιπποδυναμη και στον δρομο με οσο το δυνατον μικροτερο κοστος

φιλε μου το μ3 του στραξ ειχε προγραμμα για mafless????

EVANGELOS
17-10-10, 13:12
φιλε μου το μ3 του στραξ ειχε προγραμμα για mafless????

όχι αφού η εισαγωγή που είχε βάλει ήταν ΜΕ ΜΑΦ !!!

thomelef
17-10-10, 14:32
δεν ξέρω γιατί αλλά εμένα τα κόστη βελτίωσης αυτού του αυτοκινήτου μου φαίνονται πολά, σε σχέση
με αυτά που παίρνεις... ειδικά μετά απο κοντά μια 5ετία, η τιμή των εισαγωγών μου φαίνεται απαράδεκτα
μεγάλη... οκ καλή φάση να γίνει ένα τέτοιο αμάξι πιο πιστόλι απο ότι είναι και να είναι υποχθόνειο σε σχέση
με άλλα Μ3, αλλά τελικά όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο πολύ νομίζω πως δεν αξίζει να πέσουν τόσα λεφτά
πάνω του... μπορεί να είμαι και λάθος, μπορεί και όχι...περί ορέξεως που λένε όμως!!!
υγ. θα δούμε και άλλο mafless στα κοντά???

mo328i
17-10-10, 14:46
εαν το αυτοκινητο ειναι smg τοτε εκτος απο την εισαγωγη τουλαχιστον απο οσο εχω δει πρεπει να παρεις και ενα δοχειο πιεσης λαδιου για το smg,αυτο το κανεις γιατι πλεον απο την ογκοδη εισαγωγη δεν χωραει το μαμα δοχειο?η καμια σχεση?υπαρχει και καμια πατεντα να μην το κανεις ολο αυτο?

thomelef
17-10-10, 14:59
δεν έχω ιδέα, αλλά δεν έτυχε να διαβάσω κάτι τέτοιο πουθενά...
το μόνο που ξέρω είναι απο μια παρατήρηση του ευάγγελου, σε ένα ανάλογο θρεντ,
πως η εισαγωγή αν είναι μεγάλη, μπορεί να εμποδίζει το καπάκι απο το δοχείο, με το
φίλτρο λαδιού. καπακώνει το δοχείο και γίνεται δύσκολα το ξεβίδωμα του για να αλαχθεί
το φίλτρο. επίσεις μερικές έχουν θέμα και με την θολόμπαρα, που λόγο όγκου, η μαμά
θολόμπαρα πρέπει να αλαχθεί με κάποια άφτερ μάρκετ που να χωράει...
για το smg δεν έτυχε να έχω διαβάσει κάτι... τι να σου πώ είμαι τελείως άσχετος απο
αυτό το θέμα μιάς και δεν έτυχε να το ψάξω ποτέ και οι γνώσεις μου περιορίζονται μόνο
σε κάποια γραφόμενα απο χρήστες σε φόρουμ, με τα περισσότερα να βρίσκονται εδώ
μέσα και γραμένα απο τον ευάγγελο.

billarasm3
17-10-10, 19:10
όχι αφού η εισαγωγή που είχε βάλει ήταν ΜΕ ΜΑΦ !!!

ισως γι αυτο δεν δουλεψε οπως λετε!!!
εγω μιλαω για mafless παντα!!!
βγαζει airbox χωρις υποδοχη για μαφ??

υ.γ θα μπορουσε να κλεισει την υποδοχη του μαφ με
κατι σαν πλακακι!!
σωστα???

billarasm3
17-10-10, 19:13
δεν έχω ιδέα, αλλά δεν έτυχε να διαβάσω κάτι τέτοιο πουθενά...
το μόνο που ξέρω είναι απο μια παρατήρηση του ευάγγελου, σε ένα ανάλογο θρεντ,
πως η εισαγωγή αν είναι μεγάλη, μπορεί να εμποδίζει το καπάκι απο το δοχείο, με το
φίλτρο λαδιού. καπακώνει το δοχείο και γίνεται δύσκολα το ξεβίδωμα του για να αλαχθεί
το φίλτρο. επίσεις μερικές έχουν θέμα και με την θολόμπαρα, που λόγο όγκου, η μαμά
θολόμπαρα πρέπει να αλαχθεί με κάποια άφτερ μάρκετ που να χωράει...
για το smg δεν έτυχε να έχω διαβάσει κάτι... τι να σου πώ είμαι τελείως άσχετος απο
αυτό το θέμα μιάς και δεν έτυχε να το ψάξω ποτέ και οι γνώσεις μου περιορίζονται μόνο
σε κάποια γραφόμενα απο χρήστες σε φόρουμ, με τα περισσότερα να βρίσκονται εδώ
μέσα και γραμένα απο τον ευάγγελο.

νομιζω πως μεταφερον το υπαρχον δοχειο πανω στον θολο!!!
νομιζω η εισαγωγη του delage δεν ενοχλει το καπακι του φιλτρου!!
επισης αν προχορησω σε αγορα του airbox θα παρω πολυεστερικη που παιζει κατω απο 1000ε!!!!

Geo_3D
17-10-10, 19:24
Συγνωμη φιλε μου πραγματικα δεν το προσεξα καθολου οτι ενδιαφεροσουνα για την εισαγωγη με Α/Ν...οτι σου εγραψα ηταν για εισαγωγη με ΜΑF

billarasm3
17-10-10, 19:25
Συγνωμη φιλε μου πραγματικα δεν το προσεξα καθολου οτι ενδιαφεροσουνα για την εισαγωγη με Α/Ν...οτι σου εγραψα ηταν για εισαγωγη με ΜΑF

κανενα προβλημα φιλε μου!!!
απλα στην αρχη σκαλωσα!!
:dblthumb2

mo328i
18-10-10, 17:23
πανω κατω οι carbon εισαγωγες ειναι περιπου ιδιες (τουλαχιστον μοιαζουν),και εμενα θα με ενδιεφεραι εισαγωγη να δουλεψει με alpha-n να μην ενοχλει το καπακι του φιλτρου και να μην κοστιζει μια περιουσια,υπαρχουν εισαγωγες με 1000 ευρω και με 3-3500 ευρω,αλλα αξιζουν τοσο πολυ τα extra λεφτα?και μερικες αποριες
1)οι εισαγωγες που τραβανε αερα διπλα απο το προβολακι το φιλτρο που το εχουν?γιατι η csl το εχει μεσα στο carbon καβουκι!
2)εχει δοκιμασει κανεις κοντο ramair mafless??
3)πατεντα ή maf απο αλλο μοντελο (μεγαλυτερο)?

billarasm3
18-10-10, 17:25
πανω κατω οι carbon εισαγωγες ειναι περιπου ιδιες (τουλαχιστον μοιαζουν),και εμενα θα με ενδιεφεραι εισαγωγη να δουλεψει με alpha-n να μην ενοχλει το καπακι του φιλτρου και να μην κοστιζει μια περιουσια,υπαρχουν εισαγωγες με 1000 ευρω και με 3-3500 ευρω,αλλα αξιζουν τοσο πολυ τα extra λεφτα?και μερικες αποριες
1)οι εισαγωγες που τραβανε αερα διπλα απο το προβολακι το φιλτρο που το εχουν?γιατι η csl το εχει μεσα στο carbon καβουκι!
2)εχει δοκιμασει κανεις κοντο ramair mafless??
3)πατεντα ή maf απο αλλο μοντελο (μεγαλυτερο)?

1000ε ειναι καλα για εισαγωγη!!!
3000 δεν εδινα με τιποτα!!!

NICK_M3
18-10-10, 20:33
πανω κατω οι carbon εισαγωγες ειναι περιπου ιδιες (τουλαχιστον μοιαζουν),και εμενα θα με ενδιεφεραι εισαγωγη να δουλεψει με alpha-n να μην ενοχλει το καπακι του φιλτρου και να μην κοστιζει μια περιουσια,υπαρχουν εισαγωγες με 1000 ευρω και με 3-3500 ευρω,αλλα αξιζουν τοσο πολυ τα extra λεφτα?και μερικες αποριες
1)οι εισαγωγες που τραβανε αερα διπλα απο το προβολακι το φιλτρο που το εχουν?γιατι η csl το εχει μεσα στο carbon καβουκι!
2)εχει δοκιμασει κανεις κοντο ramair mafless??
3)πατεντα ή maf απο αλλο μοντελο (μεγαλυτερο)?


καταρχήν μια εισαγωγή που αξίζει καινούργια 3 χιλιάρικα εχει πίσω της κάποιο r&d καθώς επίσης και το υλικό είναι πάρα πολύ καλο και ανθεκτικό..βρίσκεις κ μεταχειρισμένες αν θες....ψάξε..

το ram air ξεχασε το...ειναι τρελό μανίκι να ρυθμίσεις το αμάξι...ειναι πολλές οι παραμέτρους για το πρόγραμμα...

το μεγαλύτερο maf απλα ξεχασε το και αυτο γιατί το μαμα maf είναι υπολογισμένο να δουλελυει στα 88χιλιόστα της εισαγωγής και αν ψάξεις θα δείς οτι είναι απο τα μεγαλύτερα της αγορας...επίσης οταν διατηρουμε το maf τότε ποτε δεν θα είμαστε σίγουροι οτι το προγραματάκι θα ισχύει και μετά απο 10 μέρες( ενα data login αποδεικνύει απλά αυτο που λέω τα έχουμε περάσει στο παρελθόν )

ο ένας τύπος έχει το φίλτρο κωνικό, μπροστά ή κατω χαμηλά χωρίς προβλήματα..

το csl το έχει μέσα γιατί τα τυπάκια εκει στο division θέλαν να εξισοροπήσουν την υποπίεση στο κουτί καθώς και να πετύχουν και ισόποση διανομή αέρα στα velocity stacks...πολύ μπροστά το division....:banghead:

mo328i
19-10-10, 01:05
καταρχήν μια εισαγωγή που αξίζει καινούργια 3 χιλιάρικα εχει πίσω της κάποιο r&d καθώς επίσης και το υλικό είναι πάρα πολύ καλο και ανθεκτικό..βρίσκεις κ μεταχειρισμένες αν θες....ψάξε..

το ram air ξεχασε το...ειναι τρελό μανίκι να ρυθμίσεις το αμάξι...ειναι πολλές οι παραμέτρους για το πρόγραμμα...

το μεγαλύτερο maf απλα ξεχασε το και αυτο γιατί το μαμα maf είναι υπολογισμένο να δουλελυει στα 88χιλιόστα της εισαγωγής και αν ψάξεις θα δείς οτι είναι απο τα μεγαλύτερα της αγορας...επίσης οταν διατηρουμε το maf τότε ποτε δεν θα είμαστε σίγουροι οτι το προγραματάκι θα ισχύει και μετά απο 10 μέρες( ενα data login αποδεικνύει απλά αυτο που λέω τα έχουμε περάσει στο παρελθόν )

ο ένας τύπος έχει το φίλτρο κωνικό, μπροστά ή κατω χαμηλά χωρίς προβλήματα..

το csl το έχει μέσα γιατί τα τυπάκια εκει στο division θέλαν να εξισοροπήσουν την υποπίεση στο κουτί καθώς και να πετύχουν και ισόποση διανομή αέρα στα velocity stacks...πολύ μπροστά το division....:banghead:

δηλαδη εαν η εισαγωγη βγαζει την χοανη ψηλα μεσα στο καπω μπορεις να τραβηξεις σωληνα να τραβαει κατω απο το προβολακι διπλα και βαζεις διπλης ροης φιλτροχοανη εκει κατω??η τραβας σωληνα απο το προβολακι να φυσαει επανω στην χοανη που βγαινει ψηλα??ή τιποτα απο τα δυο?βασικα εγω θελω να παιρνει αερα διπλα απο το προβολακι..

NICK_M3
19-10-10, 13:05
δηλαδη εαν η εισαγωγη βγαζει την χοανη ψηλα μεσα στο καπω μπορεις να τραβηξεις σωληνα να τραβαει κατω απο το προβολακι διπλα και βαζεις διπλης ροης φιλτροχοανη εκει κατω??η τραβας σωληνα απο το προβολακι να φυσαει επανω στην χοανη που βγαινει ψηλα??ή τιποτα απο τα δυο?βασικα εγω θελω να παιρνει αερα διπλα απο το προβολακι..

ασε το greek πατεντα και κοιτα να πάρεις ετοιμο πράμα...

αυτη που φοράει ο βάγγος είναι κάτω το φίλτρο
και Αλλον εχει με κάτω το φίλτρο

mo328i
19-10-10, 15:03
ασε το greek πατεντα και κοιτα να πάρεις ετοιμο πράμα...

αυτη που φοράει ο βάγγος είναι κάτω το φίλτρο
και Αλλον εχει με κάτω το φίλτρο

εκτος απο την mk-motorsport που βγαζει κατω το φιλτρο υπαρχει καμια πιο φθηνη??

Geo_3D
19-10-10, 18:49
εκτος απο την mk-motorsport που βγαζει κατω το φιλτρο υπαρχει καμια πιο φθηνη??

Με φτυσιες,δεν γεμιζει το πηγαδι....:)

mo328i
19-10-10, 21:35
Με φτυσιες,δεν γεμιζει το πηγαδι....:)

εχεις δικιο φιλε το εχω καταλαβει αυτο

mo328i
19-10-10, 21:59
Απο οτι βλεπω σε ολες οι εισαγωγες delage εχουν τοποθετησει maf το οποιο δεν δουλευει,τι θα βαλεις στην θεση του maf να κλεισει η τρυπα??σε ολες τις φωτογραφιες εχει το maf επανω..