PDA

Επιστροφή στο Forum : Επίσημα το νέο Nissan GT-R!


Fairytale
21-10-10, 20:10
Η ιαπωνική εταιρεία έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες, αλλά και τα επίσημα τεχνικά στοιχεία του νέου GT-R, η διαθεσιμότητα του οποίου στη γηραιά ήπειρο ξεκινά τον Φεβρουάριο του 2011.

Μετά την πολύ… χαμηλών τόνων αποκάλυψη του ιαπωνικού super car στην πρόσφατη Έκθεση του Παρισιού, η Nissan δίνει σήμερα και επίσημα στη δημοσιότητα τις τεχνικές περγαμηνές του νέου της «όπλου» (μαζί ασφαλώς με πλουσιότερο φωτογραφικό υλικό), με το οποίο εισέρχεται ακόμα πιο… δυνατή στο τερέν της κατηγορίας. Τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει με μία φράση το νέο GT-R, πέρα από τις ομολογουμένως διακριτικές «επεμβάσεις» των Ιαπώνων στην εσωτερική και εξωτερική περιβολή του; Αν μη τι άλλο, οι «στοχευμένες» αναβαθμίσεις στα μηχανικά του μέρη (βλ. κινητήρας, μετάδοση, ανάρτηση) και στην αεροδυναμική, σε συνδυασμό με την προσθήκη νέων και πιο «ειδικών» σε χαρακτήρα και προσανατολισμό εκδόσεων. Έτσι, λοιπόν, για το GT-R της νέας γενιάς (MY11) οι Ιάπωνες έχουν προβλέψει την προσθήκη της έκδοσης Club Track και για την ευρωπαϊκή αγορά, η οποία ξεχωρίζει ασφαλώς για τις αγωνιστικές της διαθέσεις πλαισιώνοντας τις ήδη υπάρχουσες Egoist, Pure edition, Black edition, Premium edition και SpecV.

Από εκεί και πέρα, περνώντας στο… ζουμί της υπόθεσης, αξίζει σε πρώτη φάση να αναφέρουμε πως ο γνωστός twin turbo V6 βενζινοκινητήρας των 3,8 λίτρων του νέου GT-R ξεχωρίζει τώρα για την αναβαθμισμένη ισχύ και ροπή του, που αντίστοιχα αγγίζουν τις τιμές 530 PS και 612 Nm στις 6.400 όσον αφορά την πρώτη και από τις 3.200 έως και τις 6.000 σ.α.λ., σε σχέση με τη δεύτερη. Πως επετεύχθησαν όλα αυτά; Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, οι τουρμπίνες του αναβαθμισμένου και οπτικά, πλέον, V6 κινητήρα (σ.σ.: οι διαφορές καταδεικνύονται κάτω από το καπό και με το κόκκινο πλέον κάλυμμά του) διαθέτουν υψηλότερη πίεση πλήρωσης, ενώ διαφορετικός είναι και ο χρονισμός των βαλβίδων του. Συν τοις άλλοις, τροποποιήσεις έχει δεχθεί τόσο το σύστημα εισαγωγής (σ.σ.: η αναλογία καυσίμου/αέρα είναι πλέον διαφορετική), όσο και εκείνο της εξαγωγής (νέα πολλαπλή).

Όλα τα παραπάνω, εκτός από… ευεργετικά σε ότι αφορά στην απόδοση του κινητήρα, αποδεικνύονται εξίσου καλοδεχούμενα έχοντας ως κριτήριο και την κατανάλωσή του, η οποία, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι πλέον μόλις 8,5 λιτ./100 χλμ. με βάση τις τυποποιημένες μετρήσεις τους. Μάλιστα, προκειμένου να διατηρείται τόσο η κατανάλωση όσο και οι ρύποι σε… λογικές ποσότητες, οι ιθύνοντες της Nissan εισήγαγαν στον κινητήρα το πρόγραμμα λειτουργίας «Save», το οποίο βελτιστοποιεί τις αλλαγές των σχέσεων όταν το αυτοκίνητο κινείται είτε με χαμηλές ταχύτητες είτε στον αυτοκινητόδρομο.

Από εκεί και πέρα, το αμάξωμα έχει δεχθεί επιπλέον ενισχύσεις όσον αφορά στην περαιτέρω αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας του -και όχι μόνο. Επιπρόσθετα, η εμπρός ανάρτηση διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις σε ελατήρια και αμορτισέρ, ενώ τροποποιήσεις έχει δεχθεί τόσο η αντιστρεπτική δοκός όσο και η γωνία κάστερ των εμπρός τροχών, η οποία έχει αυξηθεί οριακά. Πίσω, οι Ιάπωνες ανακοινώνουν χαρακτηριστικά πως έχει τροποποιηθεί η γεωμετρία της ανάρτησης, ενώ, αναβαθμισμένο εμφανίζεται και το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, το GT-R MY11 είναι εφοδιασμένο με νέας σχεδίασης ζάντες της εταιρείας Rays, οι οποίες είναι πιο ελαφριές σε σχέση με τις προηγούμενες, ενώ νέα είναι επίσης και η σύσταση της «γόμας» των ελαστικών της Dunlop (τύπος: SP Sport MAXX GT 600 DSST CTT).

Στον τομέα της αεροδυναμικής τώρα, το νέο GT-R ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του χάρη στην αναβαθμισμένη κατά 10% απόδοσή του. Ως απόδειξη του παραπάνω ισχυρισμού της Nissan, οι ιθύνοντες της αναφέρουν πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας του αμαξώματος έχει μειωθεί από την τιμή 0.27 που ήταν έως τώρα σε 0,26. Στον τομέα της αισθητικής, ο οποίος είναι άμεσα συνδεδεμένος για τους Ιάπωνες με την παράμετρο της αεροδυναμικής απόδοσης, οι αλλαγές εστιάζονται στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός, στο νέο προφυλακτήρα και στα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, ενώ πίσω στις τροποποιημένες απολήξεις της εξάτμισης αλλά και στο μεγαλύτερο διαχύτη αέρα ο οποίος βρίσκεται στο κατώτατο σημείο του ανασχεδιασμένου –επίσης- προφυλακτήρα._Χ.Α
ΠΗΓΗ: www.4troxoi.gr
C U out there

E36 RULES!!
21-10-10, 20:32
specV:

http://www.ultimatecarpage.com/images/large/4616/Nissan-GT-R-SpecV_1.jpg

http://www.ultimatecarpage.com/images/large/4616/Nissan-GT-R-SpecV_2.jpg

http://www.ultimatecarpage.com/images/large/4616/Nissan-GT-R-SpecV_3.jpg

http://www.ultimatecarpage.com/images/large/4616/Nissan-GT-R-SpecV_4.jpg

ThaNOS E46coupe
21-10-10, 21:10
μάριε να συμπληρώσω εκτως απο το V-spect ==> RESPECT

E36 RULES!!
21-10-10, 21:13
μάριε να συμπληρώσω εκτως απο το V-spect ==> RESPECT

:rockon::rockon::rockon::rockon:

mike21
21-10-10, 21:15
πραγματικά έχουν ξεφύγει οι ιάπωνες,πολύ ωραίο αμάξι.

graf-art-7
21-10-10, 21:17
Η φωτο απο το εσωτερικο ειναι πολυ κ@@@..........

strofimios
21-10-10, 21:55
Ρε τι τραβαμε βραδυατικα με τα ατιμα τα datsun!!Αντε παλι απο αυριο θα ακουμε για αυξηση στις ληστειες στις τραπεζες!

bimmer-corfu
22-10-10, 13:54
Πραγματικό όπλο. ακόμα δεν βγήκε το προηγούμενο βγαίνει νέο?

Πάντως το εσωτερικό είναι της πλάκας κατά τη γνώμη μου, μια αμερικανιά με Ιαπωνικά στοιχεία

george316
22-10-10, 14:13
εμενα δε μου κανει εντυπωση τοσο η ιπποδυναμη..οι ιαπωνες αλλωστε εχουν αποδειξει οτι μπορουν να βγαζουν πολυ γρηγορα και αξιοπιστα αμαξια...
μου κανει εντυπωση που το αμαξι ειναι υπερπληρης...
απο φρεναρες (τοσο ουσιαστικα οσο και οπτικα) μεχρι και την οθονη που σου δειχνει απο θερμοκρασιες λαδιου μεχρι ποσοτο κατανομης φρενων κλπ κλπ...
η δικια μας εταιρια εχει αρκεστει μονο σε ενα performance τιμονι πανακριβο που σου φερνει λιγο σε race καταστασεις..
τα δινεις που τα δινεις τα λεφτα....
βαλε ενα τετραπιστονο ετσι για το ματι ρε αδερφε....βαλε στανταρ αυτο το ρημαδι το τιμονι....να λες οτι εχεις μερικες επιλογες παραπανω...και απο οτι θυμαμαι το g-tr ειναι και πιο φθηνο απο ολα σε σχεση με ανταγωνισμο...

NICK_M3
22-10-10, 17:18
http://www.youtube.com/watch?v=85Lo-Fr4muo


κλαψτεεεεεεεεε

EVANGELOS
22-10-10, 17:24
χαχαχαχαχα σαν παιχνίδι είναι το γ@μήδι ...

Straight six
22-10-10, 17:38
η μουσικη στο background σε συνδυασνο με το βιντεο ειναι τ@βλ@...:rockon::rockon::rockon:

http://www.youtube.com/watch?v=-OutkvEm90Y&feature=related





http://www.youtube.com/watch?v=IqvCbdI1MF8&feature=related

rapid_fast
22-10-10, 17:42
Με αυτά που ποστάρετε,
θα με κάνετε να βγάλω παγανιά το Ε46 και να τραβήξω βίντεο..

rapid_fast
22-10-10, 17:57
http://www.youtube.com/watch?v=OHZKiWIBXIY&feature=player_embedded#!

Dim77
22-10-10, 18:00
Βλέποντας τον βλαχο-Αμερικάνο με το GTR AMS 1600 αλόγων που επιταχύνει σαν UFO, να κάθεται και να οδηγεί ξαπλωμένος με τα χέρια εντελώς τεντωμένα είναι απολύτως φυσιολογικό να αγοράζουν οικόπεδα και να αγκαλιάζονται με δέντρα σε οποιονδήποτε δρόμο με μέτριες στροφές.

Το αυτοκίνητο είναι φοβερό. Και το facelift ακόμα καλύτερο προφανώς. Το εσωτερικό είναι πολύ ωραίο. (λένε ότι πρόσεξαν την μείωση της κατανάλωσης που είχε ακουστεί ότι ...σοκάρει)

Driver M
22-10-10, 18:28
Εμένα πάλι το εσωτερικό του μου φαίνεται σαν hitech datsun. Υπερπλήρες από άποψη ενδείξεων κλπ, αλλά καθόλου καλαίσθητο.

Κατά τ'άλλα, το αυτοκίνητο σε επιδόσεις και αποτελεσματικότητα είναι απλά κορυφή.
Στην αίσθηση μόνο υστερεί λιγάκι με βάση τα όσα λένε οι ειδικοί, αλλά δε νομίζω πως μπορείς να τα'χεις όλα.
Ιδίως τη στιγμή που κοστίζεις μακράν λιγότερο από τους ανταγωνιστές...

strofimios
22-10-10, 19:50
Τι να πω,πηραν ενα αμαξι που εχει φτιαχτει για να στριβει και το εκαναν να πηγαινει μονο ευθεια.Ο ιδιοκτητης σε λιγο θα βγαλει το καθισμα και θα βαλει αιωρα για να ειναι πιο ανετα!!!Στο πρωτο ανοιγμα παραλιγο να του φυγει το τιμονι απο τα χερια.
Οσο για το βιντεο της στουκας,εαν δειτε την περιγραφη το evo ειναι νταουλι.Οποτε πολυ πιθανον να εχει και λαστιχα,αναρτησεις κλπ.Αφηνουμε εκτος παραγωντες οπως οδηγος,γνωση του δρομου και του αυτοκινητου.Εαν ψαξεται στο you tube εχει πολλα λιωμενα gtr.Δεν σημαινει οτι ειναι κακο αμαξι,απλα ορισμενοι ιδιοκτητες εκτος απο επιδειξη πλουτου(που τον εχουν,σιγουρα) θελουν να δειξουν οτι ειναι και εξισου καλοι οδηγοι(χωρις να το "εχουν")και να τα αποτελεσματα.

HULK
22-10-10, 20:03
http://www.youtube.com/watch?v=85Lo-Fr4muo

0-60 δλδ 94 χιλιομετρα εχει 2 sec! αφου ξεκινα απο το 0:24 καπου και τα πιανει στο 0:26
0-100 δλδ 161 χιλιομετρα εχει 5 sec!!

strofimios
22-10-10, 20:06
Ατιμο πραμα η τετρακουνα!!

panose30
22-10-10, 20:14
0-60 δλδ 94 χιλιομετρα εχει 2 sec! αφου ξεκινα απο το 0:24 καπου και τα πιανει στο 0:26
0-100 δλδ 161 χιλιομετρα εχει 5 sec!!

1.57 sec στα 0-100 και 4.3 sec στα 0-160...

stef
22-10-10, 20:56
997 και ξερό ψωμί...!!!
Και ας τρώει 150 κολώνες (που δεν τρώει....)

E36 RULES!!
22-10-10, 21:03
^ πού κολλάει αυτό?

strofimios
22-10-10, 21:13
Εκει που θα κολλησουν και τα επομενα σχολια!!Λες και δεν το περιμενεις,ο καθενας θα πει πιο του αρεσει,θα "τσακωθουμε" και παμε παρακατω!!!
Να πω και εγω για την Ζ06 που με αρρωσταινει;

stef
22-10-10, 21:21
Εκει που θα κολλησουν και τα επομενα σχολια!!Λες και δεν το περιμενεις,ο καθενας θα πει πιο του αρεσει,θα "τσακωθουμε" και παμε παρακατω!!!
Να πω και εγω για την Ζ06 που με αρρωσταινει;

Το forum είναι ελεύθερο να εκφράζει ο καθένας (νοήμων) τις απόψεις του...
Γράφω εδώ και 6 χρόνια και δεν έχω διαπληκτιστεί με κανέναν..
Τυχαίο...? Δεν νομίζω..
Όπως αντίστοιχα όταν μέλη ανοίγουν τόπικ για GT3 RS (βλ. greek_m3) και κάποιοι γράφουν την άποψή τους για κάποιο ανταγωνιστικό μοντέλο, έτσι και εγώ αναφέρθηκα σε αυτό που μου αρέσει.
Ούτε αμφισβήτησα τα στοιχεία για το new GTR, ούτε είπα ότι είναι άσχημο, ούτε ότι δεν μ αρέσει
Ίσα ίσα λέω ότι είναι ένα εκπληκτικά γρήγορο και hi tech αυτοκίνητο...

E36 RULES!!
22-10-10, 21:25
Εκει που θα κολλησουν και τα επομενα σχολια!!Λες και δεν το περιμενεις,ο καθενας θα πει πιο του αρεσει,θα "τσακωθουμε" και παμε παρακατω!!!
Να πω και εγω για την Ζ06 που με αρρωσταινει;

Ναι, σωστά, το ξέχασα αυτό... :D :D :D


Το forum είναι ελεύθερο να εκφράζει ο καθένας (νοήμων) τις απόψεις του...
Γράφω εδώ και 6 χρόνια και δεν έχω διαπληκτιστεί με κανέναν..
Τυχαίο...? Δεν νομίζω..
Όπως αντίστοιχα όταν μέλη ανοίγουν τόπικ για GT3 RS (βλ. greek_m3) και κάποιοι γράφουν την άποψή τους για κάποιο ανταγωνιστικό μοντέλο, έτσι και εγώ αναφέρθηκα σε αυτό που μου αρέσει.
Ούτε αμφισβήτησα τα στοιχεία για το new GTR, ούτε είπα ότι είναι άσχημο, ούτε ότι δεν μ αρέσει
Ίσα ίσα λέω ότι είναι ένα εκπληκτικά γρήγορο και hi tech αυτοκίνητο...

ΟΚ, δεκτόν..

stef
22-10-10, 21:32
ΟΚ, δεκτόν..

Κανένα απολύτως πρόβλημα φίλε μου

E36 RULES!!
22-10-10, 21:34
Κανένα απολύτως πρόβλημα φίλε μου

:cheers: :)

strofimios
22-10-10, 21:49
Το forum είναι ελεύθερο να εκφράζει ο καθένας (νοήμων) τις απόψεις του...
Γράφω εδώ και 6 χρόνια και δεν έχω διαπληκτιστεί με κανέναν..
Τυχαίο...? Δεν νομίζω..
Όπως αντίστοιχα όταν μέλη ανοίγουν τόπικ για GT3 RS (βλ. greek_m3) και κάποιοι γράφουν την άποψή τους για κάποιο ανταγωνιστικό μοντέλο, έτσι και εγώ αναφέρθηκα σε αυτό που μου αρέσει.
Ούτε αμφισβήτησα τα στοιχεία για το new GTR, ούτε είπα ότι είναι άσχημο, ούτε ότι δεν μ αρέσει
Ίσα ίσα λέω ότι είναι ένα εκπληκτικά γρήγορο και hi tech αυτοκίνητο...
Καλα μην νομιζεις οτι στην ειπα!Χαβαλε κανουμε,αφου παντα ετσι καταληγουν ολα τα θεματα.
Λες και θα μας κανουν μυνηση οι εταιρειες.Απλα δεν εβρησκα καποιον να πειραξω τοση ωρα και αφου εκανες τη "στραβη" πρωτος........

strofimios
22-10-10, 21:51
Δεν το πηγες καλα ομως,επρεπε να πεις οτι δεν εχει χαρακτηρα κλπ. κλπ. και να γινει το σωσε!

stef
22-10-10, 22:05
Δεν το πηγες καλα ομως,επρεπε να πεις οτι δεν εχει χαρακτηρα κλπ. κλπ. και να γινει το σωσε!

Χα χα χα χα!
Αυτό είναι εύκολο σβήνουμε ο καθένας τα post του και το πάμε από την αρχή..
Πλάκα πλάκα είναι όντως ένα πάρα μα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο και μάλιστα άριστα μελετημένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια...

strofimios
22-10-10, 22:48
Δεν μας ειπαν ομως,τα κιβωτια θα εξακολουθουν να ειναι "χαρτινα";Και το αλλο κουφο της υποθεσης,πως διαολο δεν σπαει στο "αμερικανικο" που το ξεσκιζουν στις εκκινησεις με 1000+ αλογα;
Το βελτιωσαν-αλλαξαν οι Αμερικανοι ή απλα ετυχε;

rapid_fast
23-10-10, 06:33
Πρόκειτε για ένα άριστο αυτοκίνητο στην εργοστασιακή του μορφή.
Δεν θα το αγόραζα ποτέ, όσο και αν κόστιζε, όσα λεφτά και αν είχα..
Δεν καλύπτει τις συμβατικές μου ανάγκες, δεν τις κάλυπτε στα 18, ούτε τώρα
στα 38, δεν νομίζω στα 58..
Θα το οδηγήσω εξαντλητικά στο Playstation3 (Grand turismo 5), και θα καταλήξω
πάλι σε κανα Panoz (ταιριάζω στο όνομα) ή σε κανα Zonda..

ckorolis
23-10-10, 12:35
Απλά.....πόλεμος..!!!!
Παραθέτω και το ακόλουθο για όσους δεν το έχουν δει...
http://www.youtube.com/watch?v=LTm8alJ4bFM

NICK_M3
23-10-10, 18:24
Δεν μας ειπαν ομως,τα κιβωτια θα εξακολουθουν να ειναι "χαρτινα";Και το αλλο κουφο της υποθεσης,πως διαολο δεν σπαει στο "αμερικανικο" που το ξεσκιζουν στις εκκινησεις με 1000+ αλογα;
Το βελτιωσαν-αλλαξαν οι Αμερικανοι ή απλα ετυχε;


να σου απαντήσω που το έχω ψάξει πολύ το θέμα..

δισκάκια στο σαζμαν 2 γρανάζια αλλαγή ψυγείο στα διαφορίκα και μερικά ακομη πραγματάκια...
το κουλό της υπόθεσης είναι οτι το αμάξι αλλάζει αστραπειαία με περισσότερα άλογα και πλέον στα time attack και στο GT2 series απλά δεν έχει αντίπαλο...

ας λέμε οτι είναι σαν playstation και οτι είναι χωρίς feeling αλλά οπως και να το κάνουμε το αμάξι έχει απίστευτες δυνατότητες....

στην αμερική γίνεται τρελό πανύγήρι με το αμάξι και υπάρχουν τρελά αρρωστάκια....

παρατηρείστε σπινιάρισμα κ ταχύτητα εξόδου....:bananasmi
http://www.youtube.com/watch?v=jeep0dAGg0k

NICK_M3
23-10-10, 18:28
http://www.youtube.com/watch?v=hX3XsJFt9ac&feature=related

greekm3
23-10-10, 20:43
http://www.youtube.com/watch?v=hX3XsJFt9ac&feature=related

ok man....θα σε φωναζω νισσανακια:rofl2::party:

NICK_M3
24-10-10, 10:18
ok man....θα σε φωναζω νισσανακια:rofl2::party:
οοοουυυυυ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αει να χαθείς!!!!!!
χαχαχαχαχαχαχαχα:smiley_ab