PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα με εξατμιση


spiros xania m3
28-10-10, 23:24
Γεια σας παιδια εχω καποιο προβλημα και θελω βοηθεια.λοιπον με το που εβαλα χτοποδι και συγκεκριμενα supersprint βαζω και τους λαμδα μπροστα και μια χαρα ξυραφι το εργαλειο καιτωρα δυο μερες μου κανει τα δικα του ψηλα μου γονατιζει τελειως .το πηγα για ψαξιμο απο θεμα ηλεκτρικο ειναι μια χαρα τα εχω ψαξει τα παντα μηπως τα παιξανε η καταλυτες γτ το χταποδι εχει μεγαλητερες σωληνες αλλα πιο πολλα καυσαερια βγαινουν.για βοηθειστεμαι λιγακι μηπως ειναι καλυτερο να βγαλω τους καταλυτες και του κατσω δυο ελευθερα καζανια να ελευθερωνονται καλυτερα τα καυσαερια .ολο αυτο γινεται μετα τις 3.με 4000 στροφες που τοτε το μοτερ πεταει πολυ καυσαεριο και καπου κολανε σορρυ για το τοσο μεγαλο μηνυμα αλλα θελω να ξεμπλεξω με την μα... που μου εχει κατσει

ThaNOS E46coupe
28-10-10, 23:33
δέ νομίζω πως η μεγαλύτερη ποσότητα καυσαερίων είναι στις 3-4 χιλ στροφές...αλλά στις πολύ πιο πάνω μιας κ το πριόνι σου βαράει κοφτη στις 8 άν δεν κάνω λάθος...το να βγάλεις τους καταλύτες δέ νομίζω να βοηθήσει. αντίθετα πιστέυω πως θα το κόψει...χρειάζεσαι συμπίεση στα ατμοσφαιρικά..άν ήταν τουρμπο θα βοηθούσε!!!!!!!πείμενε να πάρεις κι άλλες γνώμες γιατί σίγουρα κάποιοι άλλοι γνωρίζουν πολλά περισσότερα απο μένα...άν κάνω λάθος διορθώστε με παρακαλώ!!!!!!!!

mo328i
29-10-10, 00:59
δεν νομιζω να πεζει ρολο η εξατμιση αλλου ψαχτο το θεμα,μετρα καμια συμπιεση του μοτερ ή οτι αλλο χρειαστει..

spiros xania m3
31-10-10, 00:42
δεν νομιζω να πεζει ρολο η εξατμιση αλλου ψαχτο το θεμα,μετρα καμια συμπιεση του μοτερ ή οτι αλλο χρειαστει..

φιλε μου το εψαξα και αυτο ολα σωστα ειναι το πηγα στην bmw στα χανια στο μοτερ μεσα ειναι ολα σωστα συμπιεση κτλ...μου εχει μπει στο μυαλο οτι παιζει να ειναι air flow γτ μια το κανει μια δεν το κανει δηλ σημερα ολη μερα το πρωι σβουριζα το πιεσα το μοτερ αρκετεσ φορεσ και ολα καλα ανοιγε σωστα χωρις κομπιασματα και τετοια το απογευμα παλι τα ιδια και μετα απο λιγο εστρωνε και ουτο καθεξις μια καλα μια γα.... τι να κανω ρε παιδια να τα βγαλω τα χταποδια και να ξαναβαλω τα μαμα ???

zaharias
31-10-10, 09:03
Οι λ σου σε τι κατασταση ειναι?
Μπορει να ειναι και το air flow meter.. Ριξτου λιγο σπρευ (ειδικο για maf ή ηλεκτρικων επαφων) δες αν φτιαχνει.. Επισης αν μπορεις κανε δοκιμη ενα maf απο ενα αλλο Μ3 να το τσεκαρεις..

spiros xania m3
01-11-10, 02:42
Οι λ σου σε τι κατασταση ειναι?
Μπορει να ειναι και το air flow meter.. Ριξτου λιγο σπρευ (ειδικο για maf ή ηλεκτρικων επαφων) δες αν φτιαχνει.. Επισης αν μπορεις κανε δοκιμη ενα maf απο ενα αλλο Μ3 να το τσεκαρεις..
Φιλε μου τους λαμδα τους αλλαξα εγω πιστευω οτι ειναι air flow metet θα δοκιμασω αυτο λου μου ειπες,θα το βγαλω να ψεκασω με σπρευ και θα δω για να μην παω και παιρνω καινουργιο κανει γυρω στα 500 με600 παρεπιμπτοντος εχω E36 αν τελικα ειναι αυτο παιζει κανα μεταχηρισμενο σε καλη κατασταση ,για να μην πηγαινω και το παρω καινουργιο

zaharias
01-11-10, 09:39
Φιλε μου τους λαμδα τους αλλαξα εγω πιστευω οτι ειναι air flow metet θα δοκιμασω αυτο λου μου ειπες,θα το βγαλω να ψεκασω με σπρευ και θα δω για να μην παω και παιρνω καινουργιο κανει γυρω στα 500 με600 παρεπιμπτοντος εχω E36 αν τελικα ειναι αυτο παιζει κανα μεταχηρισμενο σε καλη κατασταση ,για να μην πηγαινω και το παρω καινουργιο

Ψεκασε το λιγο και αστο να στεγνωσει μονο του.. Βαλτο, κανε δοκιμη και βλεπεις.. Το φιλτρο του αερα ειναι καθαρο?
Το ξερω οτι εναι φωτια το καινουργιο.. Και το γνησιο ειναι μονοδρομος γιατι κυκλοφορουν και μ@λ@κιες μαιμουδες που λενε made in Germany κτλ... και δεν δουλευουν, εγω ετσι τη πατησα.. Πριν κανεις οτιδηποτε προσπαθησε να βρεις ενα 36αρι ιδιο με το δικο σου και να κανεις δοκιμη το maf του σε σενα.. Ειναι κριμα να δωσεις χρηματα για να παρεις ανταλλακτικο που στην ουσια ΔΕΝ εχει ζημια.. Οποτε σιγουρεψου οτι ειναι οντως το maf...
Ψαξε μηπως βρεις κανενα μεταχειρισμενο... αλλα κι εκει δεν ξερεις το ιστορικο του... Πιο καλα να τα δωσεις μια φορα, να παρεις το γνησιο καινουργιο (και γω αυτο εκανα) και να χεις το κεφαλι σου ησυχο...

spiros xania m3
02-11-10, 00:58
Ψεκασε το λιγο και αστο να στεγνωσει μονο του.. Βαλτο, κανε δοκιμη και βλεπεις.. Το φιλτρο του αερα ειναι καθαρο?
Το ξερω οτι εναι φωτια το καινουργιο.. Και το γνησιο ειναι μονοδρομος γιατι κυκλοφορουν και μ@λ@κιες μαιμουδες που λενε made in Germany κτλ... και δεν δουλευουν, εγω ετσι τη πατησα.. Πριν κανεις οτιδηποτε προσπαθησε να βρεις ενα 36αρι ιδιο με το δικο σου και να κανεις δοκιμη το maf του σε σενα.. Ειναι κριμα να δωσεις χρηματα για να παρεις ανταλλακτικο που στην ουσια ΔΕΝ εχει ζημια.. Οποτε σιγουρεψου οτι ειναι οντως το maf...
Ψαξε μηπως βρεις κανενα μεταχειρισμενο... αλλα κι εκει δεν ξερεις το ιστορικο του... Πιο καλα να τα δωσεις μια φορα, να παρεις το γνησιο καινουργιο (και γω αυτο εκανα) και να χεις το κεφαλι σου ησυχο...

Φιλε μου το ψεκασα το αφησα να στεγνωσει,και μετα παλι το ιδιο βρηκα απο ενα φιλο μου που εχει το ιδιο αυτοκινητο και ηταν μια χαρα καμια σχεση Λες κ
αι εκατσα σε αλλο αυτοκινητο αρα το air flow meter μου εκανε αυτα.Εντομεταξη σκεφτομαι να του κατσω κανενα αγραφο για να τα βγαλω ολα αυτα ,θα μου πεις τωρα καμια σχεση με τιμη αλλα θα πληρωσεις κατι παραπανω ,και θα εχω τελειως διαφορετικο αυτοκινητο,κατι τετοιο σκεφτομαι να κανω παντως θα δειξει . . .Παντως ευχαριστω για την βοηθεια καλο βραδυ! !

promitheas81
03-11-10, 22:41
Το όχημα το άφησες μέρες στο μάστορα? Του έχεις εμπιστοσύνη?
Παλιά είχα ένα vr6 , το πήγα στο μάστορα για πρόβλημα με το abs κ αυτός μου άλλαξε το maf.
Το αυτοκίνητο μετά κρέμασε. Δέν ανέβαζε στροφές με τη καμία. Έσκασα 100χιλιάδες κ ξεμπέρδεψα, γιατι με το βλάκα μάστορα που είχα μπλέξει δέν έβγαζα άκρη.

spiros xania m3
07-11-10, 22:42
Το όχημα το άφησες μέρες στο μάστορα? Του έχεις εμπιστοσύνη?
Παλιά είχα ένα vr6 , το πήγα στο μάστορα για πρόβλημα με το abs κ αυτός μου άλλαξε το maf.
Το αυτοκίνητο μετά κρέμασε. Δέν ανέβαζε στροφές με τη καμία. Έσκασα 100χιλιάδες κ ξεμπέρδεψα, γιατι με το βλάκα μάστορα που είχα μπλέξει δέν έβγαζα άκρη.
Ναι το αφησα καμια δυο μερες και μετα μου ειπε οτι τα εχει ψαξει ολα και ηταν ολα σωστα μετα μου ειπε να το παμε σε ενα εξατμισα για να δει τους καταλυτες μηπως του πεφτανε μικροι ,αλλα εγω ειχα ρωτησει παλιοτερα για να αλλαξω καταλυτες και μου ειχε πει οτι ειναι ηδη αλλαγμενοι και οτι ηταν ο καθενας για 200 αλογα.και απο κει την πηρα γραμμη να μην το παω στον αλλο γτ θα το πηγεναι θα αλλλαζε καταλυτες και παλι θα ειχα προβλημα και θα δινα τζαμπα λεφτα και δεν το πηγα καθολου,εκει με στειλανε να παω δεν ειχα ξαναπαει σε αυτον τον μηχανικο,αλλα τελικα φανηκε οτι ηταν μ..........και ουτε καν σκεφτηκε να κοιταξει το air flow.ΚΑΙ τωρα εχω μπει στην πριζα να φαλω ενα αγραφο link g4 extremeνα τελειωνω ξερω ειναι πολυ περισοτερα τα λεφτα αλλα ξεμπεργευω με ολα και ουτος η αλλως θα τον χρειαστω στο μελλον με αυτα που εχω σκεφτει να κανω!!!ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ σορυ για το μην που ειναι τεραστιο!!!