PDA

Επιστροφή στο Forum : Προγραμμα Μ42


tasosbimmer
01-11-10, 23:22
Καλησπερα σε ολους. Αναζητωντας βελτιωση του γνωστου "προβληματος" των is στις χαμηλομεσαιες, ψαχνοντας επεσα πανω σε αυτη την ομαδα "RED HOT PEPPER TUNING". Μου ζητησαν 450 ευρω για επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου. Η απαντηση τους ειναι :
BMW E36 318is 1.8L - μόνο πρόγραμμα -, μπορεί να πάρει:

* +15PS, +18 NM (1,8 κιλά! ροπή) - με κόστος 449 ευρώ.
* Ο νέος χάρτης θα γίνει πολύ δυναμικότερος, με μέγιστη ροπή στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών!!
Η ερωτηση μου ειναι εαν καποιος τους ξερει καλα, και εαν το κοστος ειναι σε λογικα πλαισια.
Υ.Γ. Δεν με ενδιαφερουν τα περισσοτερα αλογα.
Ακουω γνωμες.

Stunt Mike
01-11-10, 23:47
Λιγο πολλα τα +15 αλογα σε 1800αρη μοτερ με μονο προγραμμα....για ψαχτο καλυτερα και σε γνωστες εταιρειες να δεις τι υποσχονται αυτοι...

rapid_fast
02-11-10, 09:15
Καλησπερα σε ολους. Αναζητωντας βελτιωση του γνωστου "προβληματος" των is στις χαμηλομεσαιες, ψαχνοντας επεσα πανω σε αυτη την ομαδα "RED HOT PEPPER TUNING". Μου ζητησαν 450 ευρω για επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου. Η απαντηση τους ειναι :
BMW E36 318is 1.8L - μόνο πρόγραμμα -, μπορεί να πάρει:

* +15PS, +18 NM (1,8 κιλά! ροπή) - με κόστος 449 ευρώ.
* Ο νέος χάρτης θα γίνει πολύ δυναμικότερος, με μέγιστη ροπή στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών!!
Η ερωτηση μου ειναι εαν καποιος τους ξερει καλα, και εαν το κοστος ειναι σε λογικα πλαισια.
Υ.Γ. Δεν με ενδιαφερουν τα περισσοτερα αλογα.
Ακουω γνωμες.
Κάνεις ένα καλό σέρβις,
κανεις δυναμομέτρηση
κάνεις τον προγραμματισμό
ξανακάνεις δυναμομέτρηση
αν πάρεις τα άλογα και τη ροπή, πλήρωσε.. αν όχι φύγε..

ziaba
02-11-10, 09:34
Κ αν πάρεις πχ 14άλογα κ όχι 15 που σου υπόσχονται πλήρωσε 420 ευρώ κ φύγε

konc
02-11-10, 11:50
Απλά τα πράγματα: ΔΕΝ θα πάρεις τίποτα κοντά στα 15 άλογα. Με το ζόρι τα παίρνεις με full αυτό που λέμε "1ο στάδιο", ΦΠΕ.
Επίσης είναι αδύνατον να αποδείξεις αν τα πήρες ή όχι από ένα δυναμόμετρο.
Εγώ προτείνω να μετρήσεις πριν, να μετρήσεις μετά και αν η διαφορά σου είναι γύρω στα 10 άλογα με φανερά ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ καμπύλες παντού, πλήρωσε και κράτα το.

tasosbimmer
02-11-10, 15:33
Παιδια να επαναλαβω δεν ψαχνω περισσοτερα αλογα, απλα να βελτιωθει στις χαμηλομεσαιες. Επειδη δεν εχω γνωση στο θεμα, ζηταω αποψεις οποιων ειχαν τις ιδιες περιπου αναζητησεις με μενα. Και πως ελυσαν το προβλημα.
Ευχαριστω.

Nick_compact
02-11-10, 15:44
Οι εργοστασιακοί χάρτες είναι συνήθως πολλοί καλοί. Μην πετάξεις τα χρήματα σου... Και να υπολογίζεις ότι δεν είναι μόνο το κόστος του προγράμματος, αλλά και το κόστος της 100άρας βενζίνης που θα πρέπει να βάζεις υποχρεωτικά μετά.

konc
02-11-10, 17:01
Νίκο αν δεις τα διαγράμματά του ο Μ42 όντως κάνει μια κοιλιά στη μέση πριν αρχίσει να ξυρίζει, αισθητή στο δρόμο χωρίς να είσαι δοκιμαστής στη bmw. Εννοείται πως αν δεν θέλεις να δουλεύεις με τόσο επιθετικό χρονισμό ώστε να χρειάζεσαι 100άρα, απλά το λες.

@tasos: Τι δεν σου άρεσε στην πρότασή μου? Να σου εγγυηθεί κανείς ότι με το τάδε πρόγραμμα θα πετύχεις αυτό που θέλεις, δεν γίνεται. Αν εμπιστεύεσαι τον συγκεκριμένο επαγγελματία, ξεκαθάρισέ του από την αρχή ότι το αμάξι πρώτα θα το μετρήσεις (σε ΑΛΛΟ δυναμόμεμτρο, όχι κάποιο δικό του αν τυχόν έχει) και μετά θα τον πληρώσεις. Πήγαινε σε κάποιο δυναμόμετρο και μέτρα το αυτοκίνητό σου πριν και μετά. Ασχέτως από τα άλογα (που 15 δεν θα πάρεις) βάλε τις καμπύλες κάτω και θα έχεις μια πολύ καλή εικόνα για το αν έχεις βελτιωθεί στο φάσμα που θέλεις.

///M_Spartan
02-11-10, 17:02
Οι εργοστασιακοί χάρτες είναι συνήθως πολλοί καλοί. Μην πετάξεις τα χρήματα σου... Και να υπολογίζεις ότι δεν είναι μόνο το κόστος του προγράμματος, αλλά και το κόστος της 100άρας βενζίνης που θα πρέπει να βάζεις υποχρεωτικά μετά.

Και ελεγα "δεν θα το αναφερει κανεις αυτο ? ".
Πολυ σωστα τα λεει ο Νιck.
Σκεψου την 100αρα με την οποια "και καλα" θα δουλευει το προγραμμα και την τιμη της επισης ,ειδηκα αν μιλαμε για ενα αυτοκινητο που κινειται καθημερινα.
Αν δεν εχεις προβλημα με αυτο τοτε παω πασο !

tasosbimmer
02-11-10, 18:34
Νίκο αν δεις τα διαγράμματά του ο Μ42 όντως κάνει μια κοιλιά στη μέση πριν αρχίσει να ξυρίζει, αισθητή στο δρόμο χωρίς να είσαι δοκιμαστής στη bmw. Εννοείται πως αν δεν θέλεις να δουλεύεις με τόσο επιθετικό χρονισμό ώστε να χρειάζεσαι 100άρα, απλά το λες.

@tasos: Τι δεν σου άρεσε στην πρότασή μου? Να σου εγγυηθεί κανείς ότι με το τάδε πρόγραμμα θα πετύχεις αυτό που θέλεις, δεν γίνεται. Αν εμπιστεύεσαι τον συγκεκριμένο επαγγελματία, ξεκαθάρισέ του από την αρχή ότι το αμάξι πρώτα θα το μετρήσεις (σε ΑΛΛΟ δυναμόμεμτρο, όχι κάποιο δικό του αν τυχόν έχει) και μετά θα τον πληρώσεις. Πήγαινε σε κάποιο δυναμόμετρο και μέτρα το αυτοκίνητό σου πριν και μετά. Ασχέτως από τα άλογα (που 15 δεν θα πάρεις) βάλε τις καμπύλες κάτω και θα έχεις μια πολύ καλή εικόνα για το αν έχεις βελτιωθεί στο φάσμα που θέλεις.
Δεν ειπα κατι για αυτο που προτεινεις, αντιθετως συμφωνω απολυτως. Το ζητουμενο ειναι, να παρω εντυπωσεις απο αλλα παιδια που εκαναν την ιδια κινηση με προγραμμα.

God
02-11-10, 19:12
Παιδια να επαναλαβω δεν ψαχνω περισσοτερα αλογα, απλα να βελτιωθει στις χαμηλομεσαιες. Επειδη δεν εχω γνωση στο θεμα, ζηταω αποψεις οποιων ειχαν τις ιδιες περιπου αναζητησεις με μενα. Και πως ελυσαν το προβλημα.
Ευχαριστω.

Τάσο, με πρόγραμμα μόνο να πάρεις άλογα ψηλά ΚΑΙ να ανεβάσει ροπή στις χαμηλομεσαίες είναι πράγματα αντίθετα. Είτε θα ανεβάσει την ροπή ψηλά και συνεπώς θα ανεβεί η ιπποδύναμη λίγο, είτε θα φέρει το peak της ροπής χαμηλότερα και θα χάσεις λίγο μέγιστη ιπποδύναμη για να κερδίζεις ροπή στις χαμηλομεσαίες. Και τα δύο μαζί και μάλιστα από "κονσέρβα", απίθανο το κόβω.

Μπορείς να κάνεις κάτι πολύ πιο απλό. Δώσε λίγη προπορεία στον εκκεντροφόρο της εισαγωγής. Θα ανεβάσεις σημαντικά την ροπή στις χαμηλομεσαίες χάνοντας λίγο στα ψηλά. Και σχεδόν τσάμπα θα γίνει, και αν δεν σου αρέσει το ξαναγυρνάς μετά.

sciroccoR
02-11-10, 23:54
Οι εργοστασιακοί χάρτες είναι συνήθως πολλοί καλοί. Μην πετάξεις τα χρήματα σου... Και να υπολογίζεις ότι δεν είναι μόνο το κόστος του προγράμματος, αλλά και το κόστος της 100άρας βενζίνης που θα πρέπει να βάζεις υποχρεωτικά μετά.

τα συνηθη προγραμματα χωρις τρελλα αβανς κλπ (superchips πχ) που κυκλοφορουν στο εμποριο δεν χρειαζονται απαραιτητα 100αρα....εξαλλου ο Μ42 εχει knock sensor....η συγκεκριμενη χαρτογραφηση η μαμισια δηλαδη για καποιο αγνωστο λογο ειναι τελειως αδεια αποτις 3000 μεχρι τισ 4500 περιπου στροφες...με το προγραμμα υπαρχει οντως μεγαλη βελτιωση σαυτο το φασμα στροφων στη ροπη ,,,αλλα και επισης το αυτοκινητο δεν κρεμαει στην αλλαγη απο δευτερα σε τριτη...αλλαζει αρκετα προς το καλυτερο η συμπεριφορα του κινητηρα και το θεωρω must για τον Μ42....

Nick_compact
03-11-10, 14:41
H αλήθεια είναι ότι έχω ακούσει ότι ο Μ42 έχει potential από το πρόγραμα, σε αντίθεση με τον Μ44.

Τώρα όσον αφορά τους εργοστασιακούς χάρτες γενικά. Το αβάνς τους είναι τόσο κομμένο ώστε να μπορούν να δουλέψουν ακόμα και με την χειρότερη βενζίνη, χωρίς να πάθουν ζημιά. Αυτό σηκώνει λίγη βελτίωση, όμως αλλάζουν οι απαιτήσεις στο καύσιμο. Οι αναλογίες αέρος/καυσίμου συνήθως δεν σηκώνουν καμία βελτίωση ή ελάχιστη, είναι ρυθμισμένες καλά από το εργοστάσιο. Ο knock sensor καλός είναι, αλλά για σκέψου ότι όλα σχεδόν τα μοτέρ εδώ και 15 χρόνια έχουν knock sensor, χωρίς αυτό να εξαλείφει τα προβλήματα προανάφλεξης. Το κύριο μειονέκτημα τους είναι ότι πρώτα θα συμβουν τα πυράκια, και μετά θα κόψει αβανς η ECU. Στις 6-7000rpm, ίσως και να μην προλάβει καν :)

Αντών///is
04-11-10, 15:52
Εδώ -> http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=58990#post58990 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=58990#post58990) μπορείτε να βρείτε μία ενδιαφέρουσα σχετική συζήτηση του 2006.
Επισημαίνω ιδιαιτέρως το post No 22 του Fairytale, που αναπτύσει την επιστημονική διάσταση του θέματος.

tasosbimmer
04-11-10, 21:39
Εδώ -> http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=58990#post58990 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=58990#post58990) μπορείτε να βρείτε μία ενδιαφέρουσα σχετική συζήτηση του 2006.
Επισημαίνω ιδιαιτέρως το post No 22 του Fairytale, που αναπτύσει την επιστημονική διάσταση του θέματος.
Πολλα συν στον fairytale κατ' αρχας, και ομοιως σε σενα Αντωνη που ξεθαψες το θεμα.

Fairytale
05-11-10, 02:16
Εδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=293284#post293284) θα βρεις μια παλαιότερη συζήτηση για πρόγραμμα στον Μ42Β18.
Πολλά τα άλογα που σου υποσχέθηκαν... όσες φορές και αν τα έχω ακούσει, πουθενά δεν τα έχω βρει μαντρωμένα !!!
C U out there

tasosbimmer
05-11-10, 12:03
Εδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=293284#post293284) θα βρεις μια παλαιότερη συζήτηση για πρόγραμμα στον Μ42Β18.
Πολλά τα άλογα που σου υποσχέθηκαν... όσες φορές και αν τα έχω ακούσει, πουθενά δεν τα έχω βρει μαντρωμένα !!!
C U out there
Νασαι καλα για το ενδιαφερον. Το διαβασα, και μαλλον δεν φωτιστικα και πολυ. Βασικα δεν ψαχνω κι αλλα αλογα, ισομοιρασμενη δυναμη σε ολο το φασμα στροφων ψαχνω και εαν ειναι δυνατον χωρις προβληματα τεχνικα. Εστω και με πμ καποιος να μου συστησει εταιρια που εφτιαξε το δικο του και του δουλευει οπως το ηθελε.
Ευχαριστω.

rapid_fast
05-11-10, 13:47
Νασαι καλα για το ενδιαφερον. Το διαβασα, και μαλλον δεν φωτιστικα και πολυ. Βασικα δεν ψαχνω κι αλλα αλογα, ισομοιρασμενη δυναμη σε ολο το φασμα στροφων ψαχνω και εαν ειναι δυνατον χωρις προβληματα τεχνικα. Εστω και με πμ καποιος να μου συστησει εταιρια που εφτιαξε το δικο του και του δουλευει οπως το ηθελε.
Ευχαριστω.

Τοτε ψαχνεις ένα valvetronic....

Fairytale
05-11-10, 15:20
Είμαι σίγουρος ότι όσοι έχουν μπάξει πρόγραμμα στο Μ42 θα στο γράψουν μαζί με τις εντυπώσεις τους.
Εγώ ξέρω τουλάχιστον 3 μέλη που έχουν βάλει.
C U out there