PDA

Επιστροφή στο Forum : Audi MR?


strofimios
07-11-10, 17:31
http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/audi/audi_r4_preview01.jpg
Η Audi φαίνεται να έχει οριστικοποιήσει την απόφαση της να μπει δυναμικά στην κατηγορία των μικρών σπορ κουπέ κατασκευών με το νέο R5, το οποίο θα έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Η γερμανική εταιρεία, σύμφωνα με όλες τις έως τώρα ενδείξεις, αλλά και έγκυρα διεθνή δημοσιεύματα, είναι καθόλα έτοιμη πλέον προκειμένου να εισέλθει στην κατηγορία των «μικρών» σπορ κουπέ αυτοκινήτων, με ένα εντελώς και πρωτοποριακό για αυτή προϊόν, το οποίο θα βασίζεται σχεδιαστικά στο γνωστό και μη εξαιρετέο πλέον πρωτότυπο μοντέλο της, Audi E-tron. Επί της ουσίας, θα πρόκειται για ένα «κεντρομήχανο» κουπέ με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς -το οποίο μάλιστα δεν αποκλείεται να διατίθεται και σε έκδοση roadster- που θα βασίζεται σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα του Ομίλου, την οποία την ίδια στιγμή θα… δανειστούν τόσο η «μαμά» VW, κατασκευάζοντας ένα φτηνότερο κουπέ με αντίστοιχες προδιαγραφές στα χνάρια του πρωτοτύπου Bluesport, όσο και η Porsche, αναβιώνοντας τρόπον τινά την «356». Στη γκάμα της Audi πάντως, το νέο R5 (σ.σ.: η ονομασία του ωστόσο δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί, καθώς πιθανό είναι να ονομάζεται R4…) θα τοποθετείται πάνω από το γνωστό και απόλυτα επιτυχημένο ΤΤ, το οποίο θα συνεχίσει… ακάθεκτο την εμπορική του πορεία, αλλά και κάτω από το R8, ενώ, σε ότι αφορά στην Porsche, ένα σκαλί χαμηλότερα από τη νέα Boxster, που στη νεότερη γενιά της αναμένεται με την ευκαιρία αυτή να μεγαλώσει σε εξωτερικές διαστάσεις. Κατ’ ουσία λοιπόν θα πρόκειται για ακόμα ένα… παράλληλο εγχείρημα των τριών γερμανικών κολοσσών, ανάλογο με εκείνο της γνωστής πλέον τριπλέτας των Audi Q5/Porsche Cayenne/VW Cayenne, αλλά και των επίσης επερχόμενων Audi Q3/Porsche Cajun/VW Tiguan!

Όπως είναι αναμενόμενο, το μεγαλύτερο βάρος στην εξέλιξη του κοινού αυτού project αναλογεί στην Porsche, η οποία ήδη διαθέτει τεράστια εμπειρία στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων με τον κινητήρα εγκατεστημένο τόσο στο πίσω μέρος όσο –εν προκειμένω- στο κέντρο του αμαξώματος. Σε ότι αφορά στον τεχνικό τώρα τομέα, οι πληροφορίες αναφέρουν πως το νέο R5 (σ.σ.: το οποίο θα είναι το πρώτο πισωκίνητο μοντέλο στην ιστορία της!), αλλά και τα δίδυμα ασφαλώς αδέλφια του, δεν θα ξεπερνά σε μήκος τα 4 μ., ενώ πίσω ακριβώς από την πλάτη των δύο –αποκλειστικά- επιβατών θα φιλοξενείται ο γνωστός 5κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος «2,5άρης» κινητήρας του ΤΤ RS, ο οποίος θα αποδίδει περί τους 350 ίππους. Βέβαια, δεν αποκλείεται, ειδικά στην περίπτωση της VW και του φθηνότερου Bluesport, η γκάμα να ξεκινά από τα 2,0 λίτρα, με τον γνωστό TFSI της «μαμάς» εταιρείας να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, αποδίδοντας από 211 έως και 270 ίππους.

Πότε θα δούμε τα νέα αυτά κουπέ στην παραγωγή; Με βάση τα έως τώρα δεδομένα, όχι νωρίτερα από τα τέλη του 2013, αν και βέβαιο πρέπει να θεωρείται το ενδεχόμενο ο γερμανικός Όμιλος, ακολουθώντας την πάγια τακτική του, να μας… προϊδεάσει δεόντως όσον αφορά στις προθέσεις του πολύ νωρίτερα, με αφορμή τις ουκ ολίγες Διεθνείς Εκθέσεις Αυτοκινήτου που μεσολαβούν μέχρι το επίσημο ντεμπούτο της νέας και συναρπαστικής αυτής τριπλέτας. _Χ.Α.

ΠΗΓΗ: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=12111

Kostas Christ
07-11-10, 17:57
αν εχει και καλο τιμονι χλωμη την κοβω τη bmw με το τελευταιο ζ4

Fairytale
07-11-10, 20:15
H Z4 τι σχέση έχει;
Αντιπαλός της είναι το ΤΤ και από αυτό είναι καλύτερη (ομορφότερη και πιο γρήγορη).

Εγώ περιμένω να τα βγάλουν ΠΡΩΤΑ στην παραγωγή όλα αυτά που σχεδιάζουν στο VAG. Περιμένω... γιατί και η χρεωκοπία τους είναι στο παιχνίδι.

Αν το βγάλουν (και έτσι όπως το περιγράφουν) θα είναι φουντωτικό (περίεργο βέβαια για VAG xexe).
C U out there

Dim77
07-11-10, 20:22
Είδες για να κάνουν παρέα με την Porsche που καταλήγουν? Γύρισαν στην πίσω κίνηση! :icon18:χαχα
(αλήθεια, για αυτό την αγόρασαν? Για να τους φτιάξει πισωκίνητο κεντρομήχανο? Δεν μπορούσαν?)

BMW:bowdown: Rules και ας είναι πιο αργές :pth:

Πιο φουντωτικό από ένα Z4 3.0si (ή το νέο με 3.0 ατμ. ή turbo) δεν θα είναι...:ylsuper:

sakkunen
08-11-10, 11:39
Πωωω ρε φίλε μαμάτο είναι.
Άνετα θα το χτυπούσα για να ξεκωλιάζω τα χρεπομπεμβεδικά σας.:loser:

Dim77
08-11-10, 11:43
Πρόσεχε τα λόγια σου για τα BMW....τα infraction σε περιμένουν για...άσεμνες εκφράσεις :banned:

sakkunen
08-11-10, 11:47
Έτσι, χτυπήστε το vag με απειλές. Να ξέρετε όμως οτι vag rules.:icon_kidr

manosm3
08-11-10, 11:58
Να ξερεις οτι το 207 squad θα ειναι εδω για να σε πηγαινει κωλοφεραντζα :gaysex:

Driver M
08-11-10, 12:15
Είδες για να κάνουν παρέα με την Porsche που καταλήγουν? Γύρισαν στην πίσω κίνηση! :icon18:χαχα
(αλήθεια, για αυτό την αγόρασαν? Για να τους φτιάξει πισωκίνητο κεντρομήχανο? Δεν μπορούσαν?)

BMW:bowdown: Rules και ας είναι πιο αργές :pth:

Πιο φουντωτικό από ένα Z4 3.0si (ή το νέο με 3.0 ατμ. ή turbo) δεν θα είναι...:ylsuper:

Aυτό παίζεται μιας και η τελευταία Ζ4 δεν είναι και το πιο καθαρόαιμο roadster που θα μπορούσε. Έχει αρκετά πιο cruising χαρακτήρα απ'την προηγούμενη γενιά.

Το audi πάντως έχει τις προδιαγραφές να πάει καλά. Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει το Ingolstadt με την πίσω κίνηση...

Dim77
08-11-10, 12:24
Aυτό παίζεται μιας και η τελευταία Ζ4 δεν είναι και το πιο καθαρόαιμο roadster που θα μπορούσε. Έχει αρκετά πιο cruising χαρακτήρα απ'την προηγούμενη γενιά.

Το audi πάντως έχει τις προδιαγραφές να πάει καλά. Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει το Ingolstadt με την πίσω κίνηση...

Σύμφωνοι, αλλά και πάλι προσωπικά για μένα, μόνο η BMW με συγκινεί να μπαίνω μέσα και να απολαμβάνω το αυτοκίνητο έστω και κολλημένος στην κίνηση.:smokin:

Μπορεί να είναι πολύ καλό, αλλά δε μου κινεί κανένα ενδιαφέρον.
Μόνο 2 άουντι μου αρέσουν πραγματικά. Το RS4 και το Α5 cοupe (όλες οι εκδόσεις του ακόμα και οι απλές, όχι το sportback).

Προσωπική άποψη και ιδιοτροπία :embarassm

Fairytale
08-11-10, 12:46
Πωωω ρε φίλε μαμάτο είναι.
Άνετα θα το χτυπούσα για να ξεκωλιάζω τα χρεπομπεμβεδικά σας.:loser:
Έτσι, χτυπήστε το vag με απειλές. Να ξέρετε όμως οτι vag rules.:icon_kidr
Εσένα κάποιος σε έχει στιγματίσει τελικά...
Ποιός είναι;
Ο καπετάνιος;
Έχεις γίνει τρελός γενίτσαρος.
Μίλα !!! Οι Γερμανοί ήρθαν για το καλό μας... :whip:
C U out there

Nick_compact
08-11-10, 17:03
Τα προγνωστικά λένε ... Mόναχο - Ίνγκολστατ διπλό... με συντελεστή 1.15.. :D

Fairytale
08-11-10, 17:38
Τι συγκρίνεις Nick_mini;
C U out there

strofimios
08-11-10, 18:17
Για οσους δεν τους συγκινει το audi υπαρχει ή μαλλον θα υπαρξει και αλλο πισωκουνητο.
Ερχεται το rx-9 αν και πιστευω οτι αλλιως θα ειναι το ονομα αφου το 9 ηταν ενα οικογενειακο τουτου της mazda με wankel μοτερ.
Ετοιμάζεται το νέο Mazda RX-9!

Η ιαπωνική εταιρεία έχει ήδη βάλει πλώρη ώστε στα τέλη περίπου της επόμενης χρονιάς να είναι έτοιμη να παρουσιάσει το νέο της σπορ κουπέ μοντέλο, το οποίο θα φέρει κατά πάσα πιθανότητα την ονομασία RX9.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με πληροφορίες, η Mazda θα δώσει για μια ακόμα φορά… ψήφο εμπιστοσύνης στον γνωστό περιστροφικό κινητήρα, που χρόνια τώρα αποτελεί σήμα κατατεθέν της. Βέβαια, το νέο RX-9, όπως κατά πάσα πιθανότητα θα ονομάζεται, θα εφοδιάζεται με μια νεότερη και πιο σύγχρονη παραλλαγή του εν λόγω συνόλου, η οποία θα είναι –σύμφωνα με τις σύγχρονες πλέον επιταγές- πιο οικολογική από την υπάρχουσα, επομένως και πιο οικονομική σε σχέση με τις απαιτήσεις της σε καύσιμο, που πλέον δεν είναι… σύννομη με τις προδιαγραφές ρύπων Euro V που θα τεθούν υποχρεωτικά σε ισχύ στην Ε.Ε. για κάθε καινούργιο αυτοκίνητο στις αρχές του 2011. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, για να επιτευχθεί αυτό, σε συνδυασμό μάλιστα με την άνοδο της αποδιδόμενης ισχύος του κινητήρα στους 300 ίππους, οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας είναι πολύ πιθανό να «ενσωματώσουν» στο νέο και ελαφρώς μεγαλύτερο σε χωρητικότητα Wankel κινητήρα τους ένα εξελιγμένο σύστημα με μηχανικό συμπιεστή. Μάλιστα, φημολογείται ότι η ιαπωνική εταιρεία μελετά παράλληλα την εξέλιξη του ώστε να μπορεί να καταναλώνει και υδρογόνο, εκτός από βενζίνη.

Σχεδιαστικά, η μεγάλη και πιο ριζική σε σχέση με το RX-8 διαφοροποίηση είναι πολύ πιθανό να αφορά στην υιοθέτηση ενός 2θυρου και όχι 4θυρου αμαξώματος, κατά τα πρότυπα του αμέσως προηγούμενου μοντέλου (βλ. RX-7). Σε γενικές γραμμές, το νέο RX-9 θα αντλεί έμπνευση, όσον αφορά στην εξωτερική του περιβολή, από το πρωτότυπο Shinari αλλά και από το Kabura του 2006 (φωτ.). Από πλευράς αμαξώματος, τέλος, το νέο RX-9 αναμένεται να υιοθετεί πολλά από τα επιμέρους μέρη και ενδεχομένης την ίδια την πλατφόρμα του μοντέλου που θα αντικαταστήσει το υπάρχον MX-5. Φυσικά, και το νέο RX-9 θα έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο εμπρός μέρος του αμαξώματος, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς προς τέρψη των φανατικών της σπορ οδήγησης. _Χ.Α
http://www.4troxoi.gr/files/Image/0010_WORLD_NEWS/RX9_01.jpg
http://www.4troxoi.gr/files/Image/0010_WORLD_NEWS/RX9_02.jpg

ΠΗΓΗ: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=12126

Εμμμμ,Νικο αλλη μια φορα;Τελευταια θα ειναι!!Ξεχασα τα κολπα που μου ειπες!!

Nick_compact
08-11-10, 18:33
Τι συγκρίνεις Nick_mini;
C U out there

Το δίλιτρο μοτέρ με τα 270ps... για τα ελληνικά δεδομένα... με το τρίλιτρο της προηγούμενης Si... που αν και πολύ καλύτερο, δεν παύει να είναι τρίλιτρο...

Είναι ένα κεντρομήχανο, όπου κάτι αντίστοιχο η BMW δεν έχει...

Για άλλη μια φορά το VAG μας την λέει σχεδιαστικά με ένα ακόμα καλοσχεδιασμένο και κομψό σύνολο...

Αν το 2.5 βγει κόντρα σε 1 M Coupe, θα έχουμε μάχες... αλλά τα specs του Audi... στην θεωρητική σύγκριση το ευννούν... Όμως το δίλλημα (για όσους τυχερούς βρεθούν σε αυτή την θέση) μεγάλο...

Dim77
08-11-10, 18:38
Εαν υπήρχαν τα χρήματα για την αγορά αυτών των αυτοκινήτων ...BMW και μόνο.

1 Μ κουπέ ή Ζ4 με 3.0 N52? Ας είναι πιο γρήγορο σε χρόνους το αουντι....Αγώνες θα κάνουμε ή θα ευχαριστιόμαστε το αυτοκίνητο? Εγώ θα ευχαριστιόμουν πιο πολύ στην ''αργή'' BMW :king:

Και ας έχει 400 ευρώ παραπάνω τέλη. Σιγά.

Nick_compact
08-11-10, 20:12
Και ας έχει 400 ευρώ παραπάνω τέλη. Σιγά.

Εκτός από τα τέλη, υπάρχει και άλλο σημαντικότερο θέμα πλέον... το τεκμήριο!

E36 RULES!!
08-11-10, 20:31
Για οσους δεν τους συγκινει το audi υπαρχει ή μαλλον θα υπαρξει και αλλο πισωκουνητο.
Ερχεται το rx-9 αν και πιστευω οτι αλλιως θα ειναι το ονομα αφου το 9 ηταν ενα οικογενειακο τουτου της mazda με wankel μοτερ.

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=12126

Εμμμμ,Νικο αλλη μια φορα;Τελευταια θα ειναι!!Ξεχασα τα κολπα που μου ειπες!!

Ετσι!! Ζητω τα Τζαπαναριά! Θα ερθουν οι καμικάζι να δειξουν στις Γερμανικές μπαλότσες ποιος ειναι ο αρχηγός! :rockon:

stelmaniac
08-11-10, 21:16
Ετσι!! Ζητω τα Τζαπαναριά! Θα ερθουν οι καμικάζι να δειξουν στις Γερμανικές μπαλότσες ποιος ειναι ο αρχηγός! :rockon:

Tι μαλακια ειναι αυτη ρε παιδια? (οφ τοπικ)....Σαν κουμπαρας ειναι...πλακα μας κανουν...

Fairytale
08-11-10, 21:40
Εγώ ένα πράγμα ξέρω... όσο οι δήθεν μνηστήρες της sport οδήγησης έρχονται σε πολυκύλινδρα κυβικά-τα κινητήρια σύνολα τόσο έρχονται στο πεδίο που η BMW υπερέχει δεκαετίες τώρα !!!
Θα δουμε τι ψάρια πιάνουν τα κου-VAG εκεί... στο δρόμο, στα πιστάκια και στο RING !!!
Όχι στα Υπερατού

http://i4.tinypic.com/8e6mf79.jpg
C U out there

Nick_compact
08-11-10, 21:55
Καλά... ρίξε μια ματιά στις επιδόσεις ενός TT RS και πες μου μετά για μοτέρ... μετά, ρίξε και μια ματιά στις επιδόσεις ενός TT RS με ένα απλό remap.. και πες μου, τι BMW θέλεις για να το πιάσεις. Το ΤΤ είναι τυχαίο παράδειγμα, στο μοτέρ εστιάζω. Θες και ήχο... άκουσε το...

Fairytale
08-11-10, 22:08
Συνεχίζεις και μου απαντάς με τα ίδια επιχειρήματα.
Είπαμε στα κουβαδάκια υπερέχουν (σε stock μορφή συγκρίνω τις αυτοκινητοβιομηχανίες προσωπικά).
Τώρα θέλουν να ανέβουν κατηγορία.
Δεν θα είναι περίπατος.
Θα σου λεγα τι θα είναι, αλλά ο σύστημας θα το κόψει xexexe.
C U out there

Nick_compact
08-11-10, 22:13
Συνεχίζεις και μου απαντάς με τα ίδια επιχειρήματα.
Είπαμε στα κουβαδάκια υπερέχουν (σε stock μορφή συγκρίνω τις αυτοκινητοβιομηχανίες προσωπικά).
Τώρα θέλουν να ανέβουν κατηγορία.
Δεν θα είναι περίπατος.
Θα σου λεγα τι θα είναι, αλλά ο σύστημας θα το κόψει xexexe.
C U out there

Εμένα και τους πολλούς, εκεί μας νοιάζει να υπερέχουν, στα κουβαδάκια. Όχι σε αυτά που είναι για λίγους :)

Fairytale
08-11-10, 22:25
Ναι, αλλά μια εταιρία δεν καταξιώνεται παρά μόνο αν υπερέχει ΕΚΕΙ. Το ξέρουμε και το ξέρουν.
Στα μικρά έχουμε την ΜΙΝΙ στο group (ας πιάσουν πρώτα αυτήν στο πως επικοινωνεί με τον οδηγό της και ας αφήσουν τα φλογερά supersports (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=302302#post302302) για αργότερα).
C U out there

Nick_compact
08-11-10, 22:39
Σίγουρα και τα υπερτούμπανα ανεβάζουν πολύ το status μιας εταιρίας. Απλά το έχω δει λίγο πιο ρεαλιστικά τώρα τελευταία το θέμα :) Ξέρεις τι εννοώ!

Dim77
08-11-10, 23:19
Καλά... ρίξε μια ματιά στις επιδόσεις ενός TT RS και πες μου μετά για μοτέρ... μετά, ρίξε και μια ματιά στις επιδόσεις ενός TT RS με ένα απλό remap.. και πες μου, τι BMW θέλεις για να το πιάσεις. Το ΤΤ είναι τυχαίο παράδειγμα, στο μοτέρ εστιάζω. Θες και ήχο... άκουσε το...

Βρε Νίκο, το ΤΤ RS (που ''σκοτώνει'' όντως), έχει 97000 ευρώ καινούριο. (17000 παραπάνω από μια 335 ή 18000 λιγότερο από Μ3).
Αν βάλουμε και την 135 των 60.000 αστα...θα έρθει και η 1 Μ κουπέ που πόσο παραπάνω να πάει από τα 75-80.000.
Δηλαδή υπάρχει ένας φυσιολογικός ''φίλος'' της BMW που θα το προτιμήσει γιατί μπορεί με πρόγραμμα να γίνει λίγο γρηγορότερο? (από αυτοκίνητο 350-420Ps έτσι, δε μιλάμε για τάφους που θα γίνουν σβέλτοι).

Δε θα είναι κανένα οικονομικό προσιτό σπορ μοντέλο.

Δε θα κάνει όσο ένα S3 τουλάχιστον? (που είναι ένα απλό χατσμπακ και όσο και νάναι ένα περιορισμό στην τιμή τον έχει) και ξεκινάει από τα 54+χιλ. (όσο το προσθιοκίνητο ΤΤ 2.0)

Φτιάχνουν διάφορα μοντέλα για το ''φαίνεσθαι''...και για να τα συγκρίνουν περιοδικά και να τσακωνόμαστε στα fora.

Με ικανότητα αγοράς αυτοκινήτου 50-60-70.000 ευρώ δε θα σκάσει κανένας για το τεκμήριο των 10.000 που έχει ένα 3λιτρο. 1000 φορές με 3λιτρο ατμοσφαιρικό BMW N52:D και νεότερο (μοτέρ) και ας με περνάνε όλα τα cou(pe)VAG:icon36:

Σίγουρα καλή προσπάθεια και μακάρι να συνεχίσουν να βγαίνουν σπορ αυτοκίνητα. Απλά νομίζω ότι έχουν χάσει την μπάλα και για να τα κάνουν πλέον σπορ πρέπει να συνοδεύονται από τεράστια ισχύ, ή χαρακτηριστικά που τα στέλνουν σε τραγική κατηγορία τιμής.

bimmer-corfu
17-11-10, 19:08
Είδες για να κάνουν παρέα με την Porsche που καταλήγουν? Γύρισαν στην πίσω κίνηση! :icon18:χαχα
(αλήθεια, για αυτό την αγόρασαν? Για να τους φτιάξει πισωκίνητο κεντρομήχανο? Δεν μπορούσαν?)

BMW:bowdown: Rules και ας είναι πιο αργές :pth:

Πιο φουντωτικό από ένα Z4 3.0si (ή το νέο με 3.0 ατμ. ή turbo) δεν θα είναι...:ylsuper:
η αλήθεια είναι ότι η porsche αγόρασε τη VW αν και εδώ ισχύει η παροιμία Γιάννης πίνει Γιάννης κερνάει...