PDA

Επιστροφή στο Forum : Mπαταρια Θηριο ....


Blacktan
08-11-10, 12:10
γεια σας παιδες μετα απο πολυ καιρο ,

Κατοχος πλεον μιας 745 Ε65 ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποια πηγη για μπαταριες ?
Το αμαξι εχει θεμα πλεον με την μπαταρια του (λογω ακινησιας mostly) και μου ειπαν απο την BMW πως η μπαταρια γνησια 360 ευρω (110ah) .
με "τρομοκρατησαν" δε , λεγοντας μου να μην ψαχτω δεξια και αριστερα γιατι η μπαταρια πρεπει να ειναι GM , αλλιως θα εχω θεμα ..

ισχυει ?
εχει καποιος να μου δωσει εγκυρη συμβουλη ?

ευχαριστω
Χαρης

ΥΓ συγγνωμη αν εχει χιλιοαπαντηθει σαν θεμα , αλλα εχω χασει επεισοδια !

Dim77
08-11-10, 12:15
http://bmwfans.info/parts/catalog/E65/Sedan/Europe/745i-N62/browse/vehicle_electrical_system/original_bmw_battery_filled/

Original BMW AGM-battery
61 21 6 924 023
90 AH
The 90 Ah AGM must always be used for Replacement, even if a 110 Ah is Installed in the vehicle.

Μάλλον πρέπει να βάλεις αυτή που λένε (AGM 90Ah) και δυστυχώς μάλλον σου είπαν σωστά την τιμή:(

Blacktan
08-11-10, 12:19
ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση απαντηση .

Δηλαδη πρεπει για μια ακομη φορα να τους τα σκασουμε ?

αν βρω μια κοινη εμποριου στα 110Ah (με 150-180 ευρω) ρισκαρω κατι ??

Dim77
08-11-10, 12:30
Για να γράφει έτσι, δε σημαίνει ότι κάτι ιδιαίτερο θα συμβαίνει?

Ο τρόπος που περνάει η παροχή ρεύματος π.χ. Έχουν πολλά χαρακτηριστικά οι μπαταρίες, η χωρητικότητα είναι μόνο ένα από αυτά (110Ah π.χ.).

Για να θέλουν το σύστημα AGM κάποιος λόγος θα υπάρχει. Σε όλα τα άλλα μοντέλα της BMW δε γράφουν τέτοιο περιορισμό.

Το αυτοκίνητο σου είναι πολύ ακριβό για να πειραματιστείς.
Για 150 ευρώ δηλαδή, δε φοβάσαι μήπως γίνει καμιά ζημιά στα ηλεκτρικά?
Επίσης, μπορεί να πάρεις την μπαταρία με τα 150 euro και να μην κάνει τελικά (χωρίς ζημιά) αλλά να χρειαστεί τελικά να βάλεις την άλλη και να δώσεις και τα 300... (και τα 150).

Εσύ ξέρεις. Εγώ δεν ξέρω από αυτό, αλλά βλέποντας αυτόν τον περιορισμό από το ETK θα έβαζα ότι μου έλεγε.
:nixweiss:

Fairytale
08-11-10, 12:36
Εδώ (http://bmwfans.info/parts/catalog/E65/Sedan/Europe/745i-N62/browse/vehicle_electrical_system/original_bmw_battery_filled/) φαίνεται ποια μπαταρία πρέπει να χρησιμοποιήσεις σε αντικατάσταση της εργοστασιακής τοποθέτησης μπαταρία σου (Original BMW AGM-battery 90 AH - The 90 Ah AGM must always be used for Replacement, even if a 110 Ah is Installed in the vehicle).

Το τι είναι μία AGM-battery (Absorbed glass mat) διαβασε το ΕΔΩ (http://en.wikipedia.org/wiki/VRLA_battery)
Absorbed glass mat (AGM) is a class of VRLA battery in which the electrolyte is held on the glass mat separator by way of capillary action.

History
AGM Batteries were developed by Concorde Aircraft Battery, in the late 1980s in San Bernardino California. The AGM battery technology was pioneered to be a warm weather, vibration resistant, and chemical alternative to the expensive Ni-Cad batteries in both Naval Helicopters and Fighter Aircraft. As production was mechanized, Optima Battery patented a spiral wound method for producing an AGM battery. Due to the spiral wound cell configuration, they are also sometimes referred to as spiral wound. These two manufacturers maintain both UL, CE, and Mil-Spec ratings on their genuine AGM Batteries.

Manufacture
AGM batteries are just like flooded lead acid batteries, except the electrolyte is being held in the glass mats, as opposed to freely flooding the plates. Very thin glass fibers are woven into a mat to increase surface area enough to hold sufficient electrolyte on the cells for their lifetime. The fibers that comprise the fine glass fibers glass mat do not absorb nor are affected by the acidic electrolyte they reside in. These mats are wrung out 2-5% after being soaked in acids, prior to manufacture completion and sealing. The AGM battery can now accumulate more acid than is available, and never spill a drop.

The plates in an AGM battery may be any shape. Some are flat, others are bent or wound. AGM batteries, both deep cycle and starting, are built in a rectangular case to BCI battery code specifications. Optima Battery builds a patented cylindrical AGM series of batteries that are fashioned to fit the same BCI battery size specifications as any other battery.

Advantages
All AGM batteries boast some significant performance enhancement over traditional flooded lead acid cells:

1. AGM construction allows purer lead in the plates as each plate no longer needs to support its own weight based on the sandwich construction with AGM matting. Traditional cells must support their own weight in the bath of acid.
2. AGM Batteries are un-spillable, keeping lead and acid out of the environment.
3. AGM Batteries have high specific power or Power Density, holding more roughly 1.5x the AH capacity as flooded batteries based on purer lead.
4. AGM Batteries have very low internal resistance allowing them to be charged and discharged quite rapidly without creating heat based on construction and pure lead.
5. AGM Batteries are maintenance free, never requiring a watering over the life of the battery.
6. AGM Batteries will not corrode their surroundings as the acid is encapsulated in the matting.
7. AGM Batteries will not freeze and crack, operating well below 0°F or C.
8. AGM Batteries can be UL, DOT, CE, Coast Guard, and Mil-Spec approved to isolate HAZ-MAT.
9. AGM Batteries are exceptionally vibration resistant based on the sandwich construction.

Disadvantages
* AGM Batteries boast up to a 10 year lifespan, but must be sized to discharged less deeply than the traditional flooded batteries.

AGM Battery depth of discharge for optimal performance 50% Flooded Battery depth of discharge for optimal performance 80%

* AGM Batteries do not tolerate overcharging. Overcharging burns electrolyte, which is unable to be replaced, leading to premature failure.

Applications
Many modern motorcycles on the market utilize AGM or factory-sealed AGM batteries for the combined benefits of reduced likelihood of acid spilling during accidents, and for packaging reasons (lighter, smaller battery to do the same job; the battery can be installed at an odd angle if needed for the design of the motorcycle).

Due to the higher manufacturing costs compared with flooded lead-acid batteries, AGM batteries are currently used on premium vehicles. As vehicles become heavier and equipped with more electronic devices such as navigation, stability control, and premium stereos, AGM batteries are being employed to lower vehicle weight and provide better electrical reliability compared with flooded lead-acid batteries.

New 5 series BMWs from March 2007 incorporate AGM batteries in conjunction with devices for recovering brake energy using regenerative braking and computer control to ensure the alternator charges the battery when the car is decelerating. Vehicles used in auto racing may use AGM batteries due to their vibration resistance.

Deep-cycle AGMs are also commonly used in large-scale amateur robotics. Two examples are the FIRST and IGVC competitions.

AGM batteries are routinely chosen for remote sensors such as ice monitoring stations in the Arctic. AGM batteries due to their lack of free electrolyte will not crack and leak in these cold environments.

Gel cell batteries are used extensively in power wheelchairs, as the extremely low gas and acid output makes them much safer for indoor use.

SLA "Gel" cells are also the standard power source in sailplanes, due to their ability to withstand a variety of flight attitudes and a relatively large ambient temperature range with no adverse effects. Both AGM and Gel cells are commonly used in powered aerobatic aircraft, for the same reasons.

C U out there

Blacktan
08-11-10, 12:42
Για να γράφει έτσι, δε σημαίνει ότι κάτι ιδιαίτερο θα συμβαίνει?

Ο τρόπος που περνάει η παροχή ρεύματος π.χ. Έχουν πολλά χαρακτηριστικά οι μπαταρίες, η χωρητικότητα είναι μόνο ένα από αυτά (110Ah π.χ.).

Για να θέλουν το σύστημα AGM κάποιος λόγος θα υπάρχει. Σε όλα τα άλλα μοντέλα της BMW δε γράφουν τέτοιο περιορισμό.

Το αυτοκίνητο σου είναι πολύ ακριβό για να πειραματιστείς.
Για 150 ευρώ δηλαδή, δε φοβάσαι μήπως γίνει καμιά ζημιά στα ηλεκτρικά?
Επίσης, μπορεί να πάρεις την μπαταρία με τα 150 euro και να μην κάνει τελικά (χωρίς ζημιά) αλλά να χρειαστεί τελικά να βάλεις την άλλη και να δώσεις και τα 300... (και τα 150).

Εσύ ξέρεις. Εγώ δεν ξέρω από αυτό, αλλά βλέποντας αυτόν τον περιορισμό από το ETK θα έβαζα ότι μου έλεγε.
:nixweiss:

Συμφωνω σε οτι λες για αυτο και προσωρησα σε αναζητηση εμπεριστατωμενων αποψεων ..
Δυστυχως με εχουν αρμεξει στα εξουσιοδοτημενα (ισως και ανευ λογου και αιτιας) και ετσι ακομη και αυτο που με παροτρυναν να κανω (αγορα AGM μπαταριας) τους αντιμετωπισα με δυσπιστια ..

Μαλλον ειναι μονοδρομος ομως ...

thanks anyway

Blacktan
08-11-10, 12:44
Eυχαριστω πολυ παιδες για τις απαντησεις ....

stauros772000
08-11-10, 14:04
απο οτι διαβασα στις παραθεσεις,το agm αφορα τον τρομο κατασκευης της μπαταριας και δεν εχει να κανει με το αυτοκινητο.υπαρχει ομως μια πιθανοτητα ,ιδιας χωρητικοτητας συμβατικη μπαταρια (που ειναι μεγαλυτερου ογκου)να μην μπαινει στην εργοστασιακη θεση,που ειναι σχεδιασμενη για μπαταριες agm.
αυτες οι μπαταριες εχουν πολλα πλεονεκτηματα αλλα και μειονεκτηματα,αλλα απο οτι διαβασα,ειναι για βαρια χρηση,και δεν κανουν αν προκειτε να καθοντε ανα διαστηματα ,γιατι χαλανε.γραφει οτι δεν πρεπει να αποφορτιζοντε περαν του 80 τις εκατο,δεν αντεχουν υπερφορτιση και αλλα.δλδ ειναι καλες για αεροσκαφη,που δεν καθοντε καθολου,και αντιμετοπιζουν ζορικες καταστασεις.
τωρα τι σκεφτηκε η bmw και εβαλε στην 7αρα τετοιες,ο θεος και η ψυχη τους...............το βρηκα .......τις εβαλε για να αντεχουν,γιατι στα νεα οχηματα της κανει εκμεταλευση του φρεναρισματος,αρα η μπαταρια πρεπει να ειναι ultra duty.

stelmaniac
08-11-10, 14:19
H ταπεινη μου αποψη λεει να αγορασεις μια καλη μπαταρια του εμποριου με λιγοτερα απο τα μισα χρηματα 90 αμπερωρια(παραπανω δεν χρειαζονται) και μη σκεφτεσαι βλαβες και λοιπα...Οι μπαταριες απο κατασκευης τους εχουν το καλυτερο και πιο γραμμικο ρευμα ετσι κι αλλιως...Ολα τα αλλα ειναι ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...

Υ.Γ. Ακομα και ''γνησιο'' bmw ανταλλακτικο να χρειαζεσαι, να το αγοραζεις απο το εργοστασιο που το προμηθευει στη bmw...Ειναι ΑΥΤΟ το ανταλλακτικο πολλες φορες και στη μιση τιμη...

Leonidas_Thess
08-11-10, 14:22
Ριξε μια ματια εδω με μια προχειρη αναζητηση http://www.gr-kiros.gr/2009/pages/agmgel.htm

Blacktan
09-11-10, 08:51
Αν βρω AGM (βαθειας εκφορτισης), ιδιων διαστασεων ,90ah η οποια ομως να ειναι aftermarket την βαζω η οχι ??

Στην 7αρα η μαμα μπαταρια βγαζει κατι σαν ενα μικρο στομιο πλαι και διπλα απο τον θετικο πολο το οποιο συνδεετε με ενα ψιλο σωληνακι (σαν υποπιεσης μοιαζει) που προερχεται κατω απο τις λαμαρινες του πορτ μπαγκαζ ...
τι να ειναι αυτο ??

Nick_compact
09-11-10, 09:02
Αν βρω AGM (βαθειας εκφορτισης), ιδιων διαστασεων ,90ah η οποια ομως να ειναι aftermarket την βαζω η οχι ??

Στην 7αρα η μαμα μπαταρια βγαζει κατι σαν ενα μικρο στομιο πλαι και διπλα απο τον θετικο πολο το οποιο συνδεετε με ενα ψιλο σωληνακι (σαν υποπιεσης μοιαζει) που προερχεται κατω απο τις λαμαρινες του πορτ μπαγκαζ ...
τι να ειναι αυτο ??

Είναι για να διώχνει τις αναθυμιάσεις που δημιιουργούνται από τα υγρά της μπαταρίας.

performance
09-11-10, 10:00
Θυμαμαι βγαζοντας την μπαταρια απο ενα ε36,για να την αλλαξω,στο κατω μερος της βασης εγραφε με κοκκινα γραμματα -use only vibtration proof battery-,εγω ομως ημουν επαρχεια,νυχτα, και αναγκαστικα εβαλα μια καινουργια επωνυμη μπαταρια(προφανως με τα ιδια αμπερ κλπ).
Κανενα προβλημα.
Σε ε46 εκανα ακριβως το ιδιο,αλλαγη μπαταριας με aftermarket,γνωστη μαρκα ,ολα τελεια.
Στη μοτοσυκλετα το ιδιο!
Καταληγω,βαλε agm μπαταρια aftermarket γιατι απ οτι φαινεται δεν αρκει να εισαι οκ μονο τηρωντας την προδιαγραφη των αμπερ.