PDA

Επιστροφή στο Forum : Το πρωι δυσκολευετε να παρει μπροστα !


BMW_E36_328i
09-11-10, 10:21
Φιλαρακια καλημερα , σε 318 Ε36 (118ΗΡ) παρουσιαζετε το εξης προβλημα . το πρωι δεν παιρνει ευκολα μπροστα , κινησεις που εχουν γινει , αλλαγη λουφ - μαςς -μπουζι - μπαταρια - σενσορας στροφαλου - αλλαγη τρομπας βενζινης , καθαρισμος μπεκιερας . το θεμα φιλοι μου ειναι οτι οταν παρει μπροστα και ζεσταθει , μετα δεν το παρουσιαζει αυτο το προβλημα , μονο το πρωι που ειναι παγωμενο , εψαξα και σε προηγουμενα τοπικ αλλα δεν βρηκα κατι που να με καλυπτει , παρακαλω οποιος εχει αντιμετωπησει παρομοιο προβλημα ας μπει στον κοπο να με ενημερωσει πως το αντιμετωπισε , Ευχαριστω εκ των προταιρων για την απαντηση σας !!!

E36-Hartge
09-11-10, 15:18
Δυσκολεύετε όταν λες τι εννοείς? οτι χτυπάει η μίζα δεν πέρνει με την πρώτη? η απλά λόγο του οτι είναι πιο σφιχτό το μοτέρ δυσκολεύετε?
Το λέω γιατί εμένα δυσκολεύετε αλλα οταν πέφτει η θερμοκρασία και όχι το καλοκαίρι ας πούμε.
Εχω το ίδιο μοτέρ και πάντα όταν πέφτει η θερμοκρασία η πρώτη φορά είναι πιο δύσκολη...μετα κανενα προβλημα.
Απο μπαταρία πόσα αμπερώρια έχει? μήπως εκεί είναι το πρόβλημα? εμένα είναι μικρή (55Α)

///M_Spartan
09-11-10, 18:10
Ειχα κι εγω το ιδιο θεμα με τον Μ43.
Το πρωι παντα δυσκολευοταν να παρει μπρος, γυρνουσε η μιζα
κανονικα αλλα τιποτα !!!
Ετσι λοιπον αρχισα το ψαξιμο και αλλαξα κι εγω μπαταρια, αισθ.στροφαλου
πολλαπλασιαστες, αισθ.θερμοκρασιας (ή βαλβιδα ψυχρης αν θελετε), αλλαξα μεχρι και βενζιναδικο (χεχε).

Αλλα το προβλημα εκει, παρεμενε.
Καθε πρωι που προσπαθουσα να το βαλω μπρος με την πρωτη
αυτο προεβαλε σθεναρα αντισταση (κοινως ειχε μουλαρωσει).
Και που δεν το πηγα και τι δεν ακουσα.
Μεχρι και για προβλημα στον εγκεφαλο μου ειπαν..

Μερικους μηνες αργοτερα.....

Τα πρωινα οταν ειναι να ξεκινησω, γυρναω το κλειδι στην πρωτη
θεση και περιμενω λιγο μεχρι να σβησουν ολα τα λαμπακια, οταν σβησουν ολα
τοτε γυρναω το κλειδι κανονικα ωστε να παρει μπρος και πραγματικα δεν εχω κανενα
προβλημα.
Κανω ενα καλο ζεσταμα (6-7 λεπτα περιπου) και μετα φευγω.

Τα BMW (οχι ολα ) εχουν ενα "θεμα" με τις εκκινησεις απ οτι εχω συμπερανει.
Το "γιατι" το ψαχνω ακομα αλλα πλεον δεν εχω κανενα προβλημα με το ξεκινημα.

Αυτη ειναι η ιστορια μου με λιγα λογια σε σχεση με τον Μ43
και τις εκκινησεις του.
Ελπιζω μονο να μην ειναι οντως εγκεφαλος γιατι το χιλιαρικακι
δεν ειναι παιξε-γελασε αυτες τις εποχες.

rapid_fast
09-11-10, 21:49
Φιλαρακια καλημερα , σε 318 Ε36 (118ΗΡ) παρουσιαζετε το εξης προβλημα . το πρωι δεν παιρνει ευκολα μπροστα , κινησεις που εχουν γινει , αλλαγη λουφ - μαςς -μπουζι - μπαταρια - σενσορας στροφαλου - αλλαγη τρομπας βενζινης , καθαρισμος μπεκιερας . το θεμα φιλοι μου ειναι οτι οταν παρει μπροστα και ζεσταθει , μετα δεν το παρουσιαζει αυτο το προβλημα , μονο το πρωι που ειναι παγωμενο , εψαξα και σε προηγουμενα τοπικ αλλα δεν βρηκα κατι που να με καλυπτει , παρακαλω οποιος εχει αντιμετωπησει παρομοιο προβλημα ας μπει στον κοπο να με ενημερωσει πως το αντιμετωπισε , Ευχαριστω εκ των προταιρων για την απαντηση σας !!!

Γιατί τα άλλαξες όλα αυτά?? Δεν έχει μηχανικούς στην περιοχή σου??
Αν πάρει το πρωί μπρός, και το σβήσεις, και ξαναδοκιμάσεις με το μοτέρ παγωμένο,
αρπάζει ή ζορίζεται??
Αν αρπάζει έχεις βαλβίδα πίεσης, αν δεν αρπάζει βαλβίδα πρωινού..
Στοιχειώδεις γνώσεις μαιευτηρίου, ούτε καν δημοτικου....

BMW_E36_328i
10-11-10, 11:47
φιλαρακια , ευχαριστω για τις απαντησεις σας
1. ο μηχανικος εχει τρελλαθει δεν μπορει να βγαλει ακρη
2. το προβλημα ειναι ακριβως οπως το παρουσιαζει ο φιλος ///Μ spartan
3. οταν παρει μπροστα και ειναι παγωμενο παλι θα ξανασβησει
4. οταν ζεσταθει και σηκωσει λιγο δεν εχει μετα προβλημα
5. παιδια μεχρι και εγκεφαλο αλλαξαμε
6. και τον διακοπτη παντα τον αφηνουμε να σβησουν τα λαμπακια και μετα γυριζουμε την μηχανη οπως ειπε ο φιλος ///Μ το κανουμε

εχουμε τρελλαθει τελειως , δεν βγαζουμε συμπερασματα με τιποτα

rapid_fast
11-11-10, 08:33
3. οταν παρει μπροστα και ειναι παγωμενο παλι θα ξανασβησει
εχουμε τρελλαθει τελειως , δεν βγαζουμε συμπερασματα με τιποτα

Αρα?? δεν δουλευει το τσοκ..
Δε σας καταλαβαίνω, αλήθεια..

promitheas81
11-11-10, 08:36
Άν παίξεις το κλειδί τη στιγμή που είναι να μιζάρεις, αλλάζει κάτι?
Πρέπει να πάρεις μία πίεση βενζίνας να δεις τι δίνει , και που βρίσκεται ο ρυθμιστής σου πίεσης βενζίνας.
Γιατί μπορεί να σου επιστρέφει το καύσιμο πίσω.
Όταν γυρνάς διακόπτη σε θέση 2 ακούς την αντλία στο ντεπόζιτο? Θα πρέπει να δουλέψει για 1 Sec κ μετά πάβει μέχρι να μιζάρεις.
Στο μ43 συμβαίνει ένα τρελό, κάποιες φορές απομαγνιτίζεται (η τέλος πάντων κάτι παθαίνει) η τροχαλία εμπρός και δε καταλαβαίνει ο αιαθιτήρας στροφών στροφάλου.
Είναι σπαστικό κ ζόρικο το πρόβλημα, πήρες μία γεύση κ αρκετές ιδέες.
Ότι και αν κάνεις καλή επιτυχία, κ περιμένουμε νέα.

BMW_E36_328i
11-11-10, 18:09
φιλαρακια σημερα αλλαξαμε και το τσοκ , και περιμενουμε αυριο με το που θα ξημερωσει τι νεα θα εχουμε ,

Αντλια βενζινης εχει αλλαχθει προσφατα με την τοποθετηση της μηχανης ,
τωρα θα δουμε τι θα παιξει , θα σας ενημερωσω

σας ευχαριστω πολυ !!!

///M_Spartan
11-11-10, 18:48
Καινουριο το χεις κανει το μοτερ με τοσα βαλε-βγαλε....
Περιμενουμε νεα αυριο φιλαρακι !

rapid_fast
11-11-10, 23:48
φιλαρακια σημερα αλλαξαμε και το τσοκ , και περιμενουμε αυριο με το που θα ξημερωσει τι νεα θα εχουμε ,

Αντλια βενζινης εχει αλλαχθει προσφατα με την τοποθετηση της μηχανης ,
τωρα θα δουμε τι θα παιξει , θα σας ενημερωσω

σας ευχαριστω πολυ !!!

Ησουν μπροστά στην αλλαγή να μας περιγράψεις τι άλλαξε????

κυριακος
11-11-10, 23:55
Και όχι μονό τι άλλαξε Παναγιώτη άλλα σε τι κατάσταση ήταν αυτά που έβαλε?
Την αντλία την κόβω σίγουρα για μεταχειρισμένη.

Φίλε μου DISA έχεις αλλάξει?

κυριακος
12-11-10, 00:08
Κανω ενα καλο ζεσταμα (6-7 λεπτα περιπου) και μετα φευγω.

Τα BMW (οχι ολα ) εχουν ενα "θεμα" με τις εκκινησεις απ οτι εχω συμπερανει.
Το "γιατι" το ψαχνω ακομα αλλα πλεον δεν εχω κανενα προβλημα με το ξεκινημα.

Τσάμπα την καις την βενζίνη σου 6-7λεπτα.(καυσαέριο)

Και να σκεφτείς ότι τα BMW δεν θα έπρεπε να έχουν κανενα θέμα με τις εκκίνηση τους γιατί παράγονται και πρωτοαναβουν οι μηχανές στους σε παγωμένες χώρες.
Λες εκεί στην Γερμανία και στο Βέλγιο να τα παρακαλάνε κάθε πρωί να πάρουν μπρος?
Συγκεκριμένα για τα BmW υπαρχή μια θεωρεία ότι παίρνουν πιο εύκολα οι κινητήρες στους στο κρύο.

Εγώ νομίζω ότι θέλει ψάξιμο για να βρούμε την αίτια και όχι το πιο βολικό που είναι να του κολλήσουμε την ρετσινιά, άλλα δεν βλέπω φως από κανέναν να το ψάχνει πλην του δρόμου που άνοιξε ο Παναγιώτης σε προηγούμενο θέμα:

rapid_fast
12-11-10, 00:32
Και όχι μονό τι άλλαξε Παναγιώτη άλλα σε τι κατάσταση ήταν αυτά που έβαλε?
Την αντλία την κόβω σίγουρα για μεταχειρισμένη.

Φίλε μου DISA έχεις αλλάξει?

Το θέμα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είδικά για το τί εξαρτήματα έχει πραγματικά αλλάξει ο μηχανικός..
Αρχίζω και υποψιάζομαι μοτέρ εκ μετατροπής που δεν δούλεψε σωστά, και τώρα έχει
τρέξιμο για συμμάζεμα εις βάρος του φίλου μας..

BMW_E36_328i
12-11-10, 08:35
Λοιπον φιλαρακια καλη σας ημερα και παλι !!!
Σημερα βαλαμε εμπρος το αυτοκινητο με το νεο τσοκ επανω , το αμαξι πηρε μπροστα , οχι βεβαια με την πρωτη αλλα καμμια σχεση με τις προηγουμενες φορες , με την 3τη μιζια πηρε σκωσε και τις στροφες του κανονικα περι τις 1400 και μετα επεσε στις 800 περιπου , δεν ξαναεσβησε οπως εκανε οποτε εκει προσανατολισθηκαμε σημερα οτι ειναι το τσοκ.
θα δουμε αυριο και μεθαυριο αντιδρασεις , και θα επανελθω .
ο μηχανικος , παιδια δεν ζητησε τιποτα παραπανω απο την προκαθορισμενη αμοιβη του , και οτι εξτρα εχουν αλλαχθει επανω στο μοτορι ειναι απο την τσεπη την δικη του , εκτος της αντλιας βενζινης !!!
το αυτοκινητο ειναι ενα 316 κουπε του 92

rapid_fast
12-11-10, 10:47
Λοιπον φιλαρακια καλη σας ημερα και παλι !!!
Σημερα βαλαμε εμπρος το αυτοκινητο με το νεο τσοκ επανω , το αμαξι πηρε μπροστα , οχι βεβαια με την πρωτη αλλα καμμια σχεση με τις προηγουμενες φορες , με την 3τη μιζια πηρε σκωσε και τις στροφες του κανονικα περι τις 1400 και μετα επεσε στις 800 περιπου , δεν ξαναεσβησε οπως εκανε οποτε εκει προσανατολισθηκαμε σημερα οτι ειναι το τσοκ.
θα δουμε αυριο και μεθαυριο αντιδρασεις , και θα επανελθω .
ο μηχανικος , παιδια δεν ζητησε τιποτα παραπανω απο την προκαθορισμενη αμοιβη του , και οτι εξτρα εχουν αλλαχθει επανω στο μοτορι ειναι απο την τσεπη την δικη του , εκτος της αντλιας βενζινης !!!
το αυτοκινητο ειναι ενα 316 κουπε του 92
Ανάσταση.....

///M_Spartan
12-11-10, 11:39
Τσάμπα την καις την βενζίνη σου 6-7λεπτα.(καυσαέριο)

Και να σκεφτείς ότι τα BMW δεν θα έπρεπε να έχουν κανενα θέμα με τις εκκίνηση τους γιατί παράγονται και πρωτοαναβουν οι μηχανές στους σε παγωμένες χώρες.
Λες εκεί στην Γερμανία και στο Βέλγιο να τα παρακαλάνε κάθε πρωί να πάρουν μπρος?
Συγκεκριμένα για τα BmW υπαρχή μια θεωρεία ότι παίρνουν πιο εύκολα οι κινητήρες στους στο κρύο.

Εγώ νομίζω ότι θέλει ψάξιμο για να βρούμε την αίτια και όχι το πιο βολικό που είναι να του κολλήσουμε την ρετσινιά, άλλα δεν βλέπω φως από κανέναν να το ψάχνει πλην του δρόμου που άνοιξε ο Παναγιώτης σε προηγούμενο θέμα:

Το οτι το πρωι ζεσταινω το μοτερ πρωτου φυγω ειναι κολλημα δικο μου απο
παλια.
Το αν στη Γερμανια και στο Βελγιο τα παρακαλανε να παρουν μπρος το πρωι
λιγο με νοιαζει .
Φυσικα και θελει ψαξιμο για να βρεθει η αιτια του προβληματος
αλλα εγω δεν ειμαι μηχανικος ουτε και αριστος γνωστης μηχανολογιας.
Ειμαι απλα ενας κατοχος Μ43 που εχει αντιμετοπισει το ιδιο
προβλημα στο παρελθον και το μονο που εκανα ηταν να
καταθεσω τη δικη μου εμπειρια.
Το "θεμα" του ο Μ43 δεν μου το εχει παρουσιασει εδω και πολυ καιρο.
Ελπιζω το παλικαρι να βρει την ησυχια του με την αλλαγη του τσοκ .

rapid_fast
12-11-10, 17:23
Το οτι το πρωι ζεσταινω το μοτερ πρωτου φυγω ειναι κολλημα δικο μου απο
παλια.
Το αν στη Γερμανια και στο Βελγιο τα παρακαλανε να παρουν μπρος το πρωι
λιγο με νοιαζει .
Φυσικα και θελει ψαξιμο για να βρεθει η αιτια του προβληματος
αλλα εγω δεν ειμαι μηχανικος ουτε και αριστος γνωστης μηχανολογιας.
Ειμαι απλα ενας κατοχος Μ43 που εχει αντιμετοπισει το ιδιο
προβλημα στο παρελθον και το μονο που εκανα ηταν να
καταθεσω τη δικη μου εμπειρια.
Το "θεμα" του ο Μ43 δεν μου το εχει παρουσιασει εδω και πολυ καιρο.
Ελπιζω το παλικαρι να βρει την ησυχια του με την αλλαγη του τσοκ .

Σε ποιά πόλη εισαι??

promitheas81
12-11-10, 22:42
Καλός ο μηχανικός σου,
Μπράβο σου που τον έχεις,,
Αλλα το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει σε μικρότερο βαθμο? Ή δέν υπάρχει πλέον...

///M_Spartan
12-11-10, 23:33
Σε ποιά πόλη εισαι??

Ειδες το προφιλ μου, αρα ξερεις σε ποια πολη ειμαι.
Ρωτησες για να καταλαβεις για ποιο λογο ζεσταινω τη
μηχανη μου τα πρωινα ??

κυριακος
13-11-10, 00:55
Συμπαράσταση στον Μηχανικό.
Αυτά έχουν το μοτορια

BMW_E36_328i
13-11-10, 10:07
φιλαρακια την καλημερα μου και παλι , τελικα το τσοκ ηταν ,
ισως δεν ξερω πειδη ηταν καινουργο το τσοκ επρεπε να το διαβασει ο εγκεφαλος και για αυτο δεν πηρε με την πρωτη μπροστα
τωρα ειναι μιση μιζια και αρπαζει !!
θελω να σας ευχαριστησω θερμα για τις συμβουλες σας και τις αποψεις σας ,
πραγματι ηταν πολυτιμες ,


να ειστε ολοι καλα
Φιλικα
Παρης

Υ.Σ. παιδια ο μηχανικος ειναι φιλαρακι και δεν εχει ασχολειθει ποτε με μπουμπουδες , μονο με γαλλικα , απλα εμας διοτι δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο μας εδωσε εναν χωρο και μας βοηθουσε στα δυσκολα , βεβαια αυτος βρηκε την μηχανη και για αυτο ετρεχε , τεσπα τελος καλο ολα καλα !!! τωρα ειναι η σειρα του αιρκοντισιον γιατι αυτο εχει αφτερ μαρκετ αιρκοντισιον και ειναι για τα κλαματα , και εδω μαλλον θα χρειασθει , την κονσ΄λα του ταμπλω !!!

rapid_fast
14-11-10, 18:28
Ειδες το προφιλ μου, αρα ξερεις σε ποια πολη ειμαι.
Ρωτησες για να καταλαβεις για ποιο λογο ζεσταινω τη
μηχανη μου τα πρωινα ??

Μπα..
Τώρα που το ξαναείδα όμως, είδα..
Οχι, καλά κάνεις και τη ζεσταίνεις..
Απλά ρώτησα για να δώ απο κοντά τι έχει αμάξι σου..

promitheas81
14-11-10, 21:15
Άντε, με το καλό,κ καλή συνέχεια φίλε..

BMW_E36_328i
16-11-10, 11:20
Άντε, με το καλό,κ καλή συνέχεια φίλε..

Να εισαι καλα φιλε μου !!!!