PDA

Επιστροφή στο Forum : ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΕ Μ3 Ε46


pacman
09-11-10, 12:47
Το αμάξι ζυγίζει 1800 κενο (cabrio με hard top). Φοράει kw variant III και αντιστρεπτικές H&R. Για να χωρέσει η ανάρτηση έχει αποστάτες μπρος πίσω (ακόμη διαστάσεις δεν έχω δει). Τέλος φοράει ζάντες csl αλλά με ελαστικα διάστασεων M3 απλό.

Το αμάξι ήταν αρκετα χαμηλό και έστριβε θεικά!!!!
Στις εγκάρσιες τομές και στις λακούβες αρκετά καλό στην απόσβεση.
Όμως επειδή έβρισκα στην ράμπα του γκαραζ, αναγκάστηκα να πάω να το σηκώσω.
Για να σηκωθεί άλλαξα πίσω ελατηρια (πάλι απο KW ) αλλά με περισσότερες λίβρες για να αντέχει το βάρος του αυτοκινήτου και τα φορτία στα γκάζια. Απότέλεσμα σηκώθηκε πίσω 2 πόντους και μπροστά 1,5.
Το αμάξι τώρα γέρνει, βγάζει μούτρα και στις λακούβες κοπανάει....
:shakehead:shakehead:shakehead
Εκτός από να πάω να το κάνω όπως ήταν πριν την αλλαγη, υπάρχει κάποια πρόταση σας?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις...

e60///M
09-11-10, 15:19
Δηλαδη με λιγα λογια εβαλες πιο σκληρα ελατηρια πισω για να σηκωθει.

Αφου ειναι ετσι γιατι σηκωθηκε και μπροστα τοσο πολυ; Αλλα και παλι τα σκληροτερα ελατηρια στα coilover δεν ειναι για να ψηλωνει η να χαμηλωνει (με πιο μαλακα).

Συνεπως αυτο που μου παει στο μυαλο ειναι οτι αφου μπηκαν τα καινουρια ελατηρια δεν ξαναρυθμιστηκε το υψος. Μονος σου τα εβαλες η σε μαστορα;

Nick_compact
09-11-10, 16:42
Το αμάξι ζυγίζει 1800 κενο (cabrio με hard top). Φοράει kw variant III και αντιστρεπτικές H&R. Για να χωρέσει η ανάρτηση έχει αποστάτες μπρος πίσω (ακόμη διαστάσεις δεν έχω δει). Τέλος φοράει ζάντες csl αλλά με ελαστικα διάστασεων M3 απλό.

Το αμάξι ήταν αρκετα χαμηλό και έστριβε θεικά!!!!
Στις εγκάρσιες τομές και στις λακούβες αρκετά καλό στην απόσβεση.
Όμως επειδή έβρισκα στην ράμπα του γκαραζ, αναγκάστηκα να πάω να το σηκώσω.
Για να σηκωθεί άλλαξα πίσω ελατηρια (πάλι απο KW ) αλλά με περισσότερες λίβρες για να αντέχει το βάρος του αυτοκινήτου και τα φορτία στα γκάζια. Απότέλεσμα σηκώθηκε πίσω 2 πόντους και μπροστά 1,5.
Το αμάξι τώρα γέρνει, βγάζει μούτρα και στις λακούβες κοπανάει....
:shakehead:shakehead:shakehead
Εκτός από να πάω να το κάνω όπως ήταν πριν την αλλαγη, υπάρχει κάποια πρόταση σας?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις...

Εφόσον φοράς KW V3, μπορείς να ρυθμίσεις και δύναμη απόσβεσης, αλλά και δύναμη επαναφοράς, εκτός του ύψους. Αφού έχεις περιοριστικό παράγοντα το ύψος, βρες σε πιο ύψος θέλεις να μείνει το αμάξι, και ξεκίνα την ρύθμιση εκεί. Όχι μόνο στα αμορτισέρ αλλά και στις αντιστρεπτικές, όπου έχουν ρύθμιση. Θέλει πολλές δοκιμές και γνώσεις για να γίνει σωστό. Αν πήγες σε πολύ σκληρότερα ελατήρια, υπάρχει πιθανότητα το valving να είναι λάθος πλέον, αλλά δεν πιστεύω να έχεις φτάσει σε αυτό το σημείο. Μην ξεχνάς, ότι και τέλεια να ρυθμιστεί, τα επίπεδα άνεσης/ποιότητα λειτουργείας που είχες με τα μαλακότερα ελατήρια, δεν μπορεις να τα πετύχεις σε καμία περίπτωση, και έχε πάντα υπόψην σου ότι τα ανοιχτά αυτοκίνητα δεν θέλουν υπερβολές στην ανάρτηση γιατί μειονεκτούν σε ακαμψία σε σχέση με τις κλειστές εκδόσεις. Αν δε βγάλεις άκρη με τα σκληρότερα ελατήρια, ίσως θα πρέπει να ψάξεις για ελατήρια ίδιας σκληρότητας με αυτά που είχες, αλλά λίγο πιο μακριά. Δεν είναι απαραίτητο να είναι KW, μπορεί να είναι και Eibach κλπ, ότι βρεις να σου ταιριάζει. (Βέβαια, αν τα ελατήρια σου κονικά, και όχι στενά γραμμικά, ισως να είναι δύσκολο να βρεθεί αυτό που λέω)
Υπάρχει πάντα η λύση του να πας να στο ρυθμίσει κάποιος ειδικός.
Τέλος, μην ξεχνάς ότι κάθε φορά που αλλάζεις το ύψος, το αυτοκίνητο χρειάζεται ευθγράμμιση.

pacman
10-11-10, 09:44
η αναρτηση άλλαξε και ψήλωσε στον rabbit.
ο ΤΡΟΧΟΣ που φέρνει τις KW δύο μαγαζιά σου προτείνει για ρύθμιση, τον rabbit και τον μαγκώνη στην γλυφαδα.
Ευθυγραμιση έγινε φυσικά.
Μπροστά το σηκώσαμε γιατί έπερνε λιγάκι (ρυθμιζόμενα και σε ύψος).
Θα πάω τις επόμενες ημέρες ια ρυθμισμα στα υπάρχοντα ελατηρια.
Αν δεν τα καταφέρουμε θα βάλω τα παλιά και θα το κάνω όπως ήταν...
Το αυτοκίνητο πριν ήταν μαγικο...παρόλο που ζυγίσει 2 τόνους....
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις....