PDA

Επιστροφή στο Forum : Επιλογη Ελαστικων


george116
10-11-10, 14:56
Παιδια εχω την 116 με τα 122 αλογα και φοραω pirelli run flat 195/55/16 οπως και πολλοι απο εσας φανταζομαι. Ηρθε λοιπον η ωρα να αλλαξω λαστιχα θα ηθελα να ρωτησω τι επιλογες κανατε εσεις και αν ειστε ευχαριστημενοι.

να πω οτι βρηκα τα bridgestone 195/55/16 run flat στα 580 euro
michelin 560
good year 560

εχει χρησιμοποιησει κανεις αυτα τα λαστιχα?

ΥΓ θελω να αγορασω run flat ξερω οτι ειναι πιο ακριβα αλλα δε θελω οποιαδηποτε πατεντα με τη ρεζερβα

ευχαριστω

pacman
10-11-10, 18:53
οτι και να βαλεις ψωνισε από εδω!
εγγυημένα καλά λάστιχα!!!
http://www.camskill.co.uk/
προτεινω falken!

pacman
10-11-10, 18:57
FALKEN TYRES / CAR / FALKEN ZE912 ZIEX FALKEN ZE 912 -
195/55R16 87V TL
245€ παραδομένα στην πόρτα σου! με 30€ το φόρεσες και τα ζυγοστάθμισες!
αρχοντας!

ΤΟΥΟ Τ1 350€!
CONTINENTAL 450€!

peter79
10-11-10, 19:26
τα Bridgestone Potenza RE 050 A II έχουν πάρει πολλές διακρίσεις και τα φοράω και εγώ χωρίς κάνενα παράπονο.

bmw318i
10-11-10, 20:18
Φοράω τα michelin και είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Γνώμη μου Michelin ή Continental.

montoya
10-11-10, 20:23
Το ίδιο κι από εμένα.
Michelin ή Continental

bimmer-corfu
11-11-10, 17:49
και απο εμένα το ίδιο εκτός και πάνω απο όλα βάζεις την άνεση. Σε αυτή την περίπτωση dunlop sp sport 01 runflat ή τίποτα και περιμένεις τα bridgestone 3G runflat (Τρίτης γενιάς)

george116
12-11-10, 16:21
ποτε θα βγουνε τα bridgestone 3G runflat ξερεις??

bimmer-corfu
12-11-10, 17:35
νομίζω 2012 Άνοιξη το αργότερο

george116
15-11-10, 14:03
μεχρι τοτε φιλε στα δικα μου ουτε τα σχοινια δε θα εχουν μεινει χαχα ευχαριστω παντως

MARIOS!
15-11-10, 21:02
FALKEN TYRES / CAR / FALKEN ZE912 ZIEX FALKEN ZE 912 -
195/55R16 87V TL
245€ παραδομένα στην πόρτα σου! με 30€ το φόρεσες και τα ζυγοστάθμισες!
αρχοντας!

ΤΟΥΟ Τ1 350€!
CONTINENTAL 450€!

Φιλε pacman γεια χαρα,πες μου σε παρακαλω οσες λεπτομεριες μπορεις,εσυ δηλαδη εχεις κανει παραγκελεια μάυτο τον τροπο; στα στελνουν σπιτι σου; καθοτι ειναι κοματακι ογκωδες πραμα τα λαστιχα, η" τα φερνουν σε καποιο πρακτορειο και τα περνεις απο εκει; απο ημερομηνιες παραγωγης ηταν ενταξει; "φρεσκα".και γενικοτερα ειχες καποιο προβλημα;
εκ των πρωτερων Ευχαριστω.

christos_m
24-11-10, 21:01
Καλησπέρα...

Σε ερώτηση για 205/55/16 run flat πήρα τιμή 400 ευρώ CONTINENTAL τοποθετημένα σε μεγάλο έμπορο ελαστικών στο Αιγάλεω...

bmwnikolase36
25-11-10, 23:57
continetal με χιλια!!εγω τα φωραω στην μπεμπα μου και ειμαι ακρος ικανοποιημενος στο στεγνο οσο και στο κρυο...κατα την γνωμη μου τα καλυτερα..τα προτηνει και η αντιπροσοπεια...τωρα και τα misellin ειναι καλα..αν και οι διφορες με τα continetall ειναι μικρες πιστευω αναλογα τι misellin θα βαλεις...τα pilot ειναι κορυφαiα απο την mishelin ξερω...

mcecl1
12-12-10, 11:06
Καλημερα,

Εχω το 166i, 3d SPORT με M αναρτηση και φοραω ελαστικα εμπρος/πισω 205/50/17 89V. τωρα εχουν 44000km και θελουν αντικατασταση και ηθελα να ρωτησω γνωμες για αλλαγη τους σε συμβατικα sport contact 3. Λιγο πολυ βλεπω σαν μονη επιλογη αν παραμεινει στα RFT μονο τα bridgestone potenza RE050 τα οποια κοστιζουν 220 Euro ακριβοτερα απο τα sportcontact 3 και σαν κριτικες απο site του εξωτερικου εχουν απο τις χειροτερες βαθμολογιες.

bimmer-corfu
12-12-10, 11:14
πάρα πολύ καλά ελαστικά και σε περίπτωση που βάλεις runflat δεν κοπανάνε σα τα RE050

mcecl1
12-12-10, 11:54
πάρα πολύ καλά ελαστικά και σε περίπτωση που βάλεις runflat δεν κοπανάνε σα τα RE050

βλεπω στα ανταλλακτικα της BMW επίσης οτι δινει και διασταση 225/45 R 17 91V.

Σε αυτη τη διασταση βγαινουν και τα sportcontact 3 SSR. αραγε υπαρχει προβλημα να εβαζα αυτη τη διασταση εμπρος/πισω ?

Dim77
12-12-10, 12:25
Οι ζάντες σου νομίζω είναι 7χ17 (7 πλάτος ζάντας). Καλύτερα να μείνεις στην διάσταση 205-50.

Για 225-45 θέλεις 7.5-8 ζάντα (καλύτερα).

bimmer-corfu
12-12-10, 22:14
βλεπω στα ανταλλακτικα της BMW επίσης οτι δινει και διασταση 225/45 R 17 91V.

Σε αυτη τη διασταση βγαινουν και τα sportcontact 3 SSR. αραγε υπαρχει προβλημα να εβαζα αυτη τη διασταση εμπρος/πισω ?

πριν κάνα μήνα που είχα ρωτήσει τα sport contact3 δεν έβγαιναν σε 225 45 17

Για δες το site της continental...

vasiliswp
13-12-10, 01:17
τα conti sport 3 SSR τα εβαλα σε 225/45 R 17 σε 116 600 ευρω

bimmer-corfu
13-12-10, 07:15
Λάθος μου! Τα conti sport contact5 που βγηκαν πρόσφατα είχα κοιτάξει και δεν υπάρχουν σε 225 45 17

fourna7
30-11-15, 19:10
Καλησπέρα σε όλους και μιας που άλλαξα λάστιχα εδώ και μια βδομάδα είπα να ξαναφέρω αυτο το ποστ στην επιφανεια...

Το αυτοκίνητο είναι 116i (122hp) και φορούσε continental ssr (runflat) 205/55/16 τα οποία είχαν καραφλιάσει...θέλω να πω ότι με τα runflat το αμάξι ήταν κούτσουρο και σε κάθε ανωμαλία του δρόμου μικρή η μεγάλη που έπεφτε, πονούσε η ψυχή μου από το κοπάνημα....

Εδώ και μια βδομάδα τα άλλαξα με Dunlop ecosport στην ίδια διάσταση και μέσα στην πόλη έχω άλλο αυτοκίνητο....δεν φοβάμαι να πέσω και στην παραμικρή λακουβίτσα αφού η απόσβεση από τα λάστιχα είναι τέλεια.
Επιπλέον έχει μειωθεί αισθητά ο θόρυβος.
Και να τονίσω ότι το αμάξι ούτε έχει πλαδαρέψει ούτε έχει χάσει έστω και λίγο από τα κρατήματα του και τη σιγουριά που μου έδινε.

Μόνο μειονέκτημα που οι σχολαστικοί θα παρατηρούσαν είναι ότι έχει μειωθεί ελαφρώς η πληροφόρηση του οδοστρώματος, όχι πάντως σε ανησυχητικό βαθμό.

Να κλείσω με την τιμή η οποία ανήλθε στα 320ε (280ε τα λάστιχα, 40ε τοποθέτηση με ευθυγράμμιση και ίσιωμα δύο ζαντών που είχαν στραβώσει)

LefterisK
30-11-15, 20:32
αν θες μας λες που εκανες το ισιωμα και αν το εκανε με πρεσα τορνο κλπ.
με υγεια λοιπον! μια διευκρινιση, τα νεα ελαστικα ειναι παλι ρανφλατ? ή συμβατικα?

fourna7
30-11-15, 23:55
Συγγνώμη αν δεν έγινα σαφής, συμβατικά λάστιχα έβαλα γι' αυτό και περιέγραψα τα θετικά και αρνητικά στοιχεία των καινούριων....

Οι ζάντες επισκευάστηκαν στο μηχάηνημα που τις γυρίζει γυρω γυρω και τις πιέζει εσωτερικά με κάτι για να ισιώσουν (τόρνος λογικά)

Στον Καρλή στη Νικαια έγιναν οι εργασίες...αν θεωρηθεί διαφήμιση ας διαγραφεί απο τους διαχειριστές...

LefterisK
01-12-15, 17:18
μην ζτας συγγνωμη, ευχαριστω για την ενημερωση.
προσωπικα οταν εβαλα συμβατικα στον μπροστινο αξονα δεν ειδα σημαντικη διαφορα. οταν ομως εβαλα συμβατικα και στον πισω αξονα ενιωσα αμεσως μια πιο νευρικη ουρα σε υψηλες ταχυτητες στην ευθεια.
πλεον γυρισα ξανα στον συνδυασμο που θεωρω ιδανικοτερο για τους "ανωμαλους" δρομους μας και για να εχεις το κεφαλι σου ξεγνοιαστο κατα το ημισυ, δηλαδη συμβατικα εμπρος και ρανφλατ πισω (σκεπτομενος περα απο την νευρικοτητα που ανεφερα παραπανω οτι τα πισω ελαστικα ειναι αυτα που κλαταρουν πιο συχνα και επισης πιο επικινδυνες οι συνθηκες αν χαθει αποτομα πιεση απο ελαστικο του πισω αξονα). συμβατικα εχω μπροστα μονο και μονο για να μην χτυπαει απαραδεκτα σε καθε λακουβα και το συστημα διευθυνσης και το ταμπλο της καμπινας κλπ κλπ.
δεν προτρεπω καποιον να ακολουθησει το παραδειγμα μου, εξαλλου και η bmw αναφερει οτι τα νεα της μοντελα ειναι στημενα-μελετημενα κλπ για runflat ελαστικα (εκτος συγκεκριμενων ειδικων εκδοσεων).