PDA

Επιστροφή στο Forum : ο τελειος 6κυλινδρος


se7en
11-11-10, 12:03
καλησπερα... εδω και καιρο εχω στο μυαλο μου ενα project που απο αλλους εχει γινει ηδη βεβαια απλα θα μου αρεσε η ιδεα...απο οτι εχω ψαξει το ποιο ανθεκτικο κιβωτιο ειναι το 6αρι της μ3ε46 το πιο ανθεκτικο μπλοκ αυτοσ της μ5ε34 με τα 3,6 κιβυκα (χωρις να σημαινει οτι τα αλλα δεν ειναι ανθεκτικα,απλα αναφερουμε το ιδανικο).οσο αφορα τη κεφαλη ομως ποια εχε ικαλυτερα χαρακτιριστικα,καλιτερη σχεδιαση η και αντοχη αν θελετε,αυτη του s54(m3 e46) η του s38(m5e34) .με την προυποθεση του βανος σιγουρα ειναι η ε46 αλλα αν το καταργησουμε τι διαφορες εχει με τισ κεφαλες των 3,6 και 3.8 του μ5?

halkida116mpack
11-11-10, 12:07
καλησπερα... εδω και καιρο εχω στο μυαλο μου ενα project που απο αλλους εχει γινει ηδη βεβαια απλα θα μου αρεσε η ιδεα...απο οτι εχω ψαξει το ποιο ανθεκτικο κιβωτιο ειναι το 6αρι της μ3ε46 το πιο ανθεκτικο μπλοκ αυτοσ της μ5ε34 με τα 3,6 κιβυκα (χωρις να σημαινει οτι τα αλλα δεν ειναι ανθεκτικα,απλα αναφερουμε το ιδανικο).οσο αφορα τη κεφαλη ομως ποια εχε ικαλυτερα χαρακτιριστικα,καλιτερη σχεδιαση η και αντοχη αν θελετε,αυτη του s54(m3 e46) η του s38(m5e34) .με την προυποθεση του βανος σιγουρα ειναι η ε46 αλλα αν το καταργησουμε τι διαφορες εχει με τισ κεφαλες των 3,6 και 3.8 του μ5?

εχει γινει????????????????αυτο που γραφεις.........θελω το τηλεφωνο του μαστορα...

EVANGELOS
11-11-10, 12:15
Το μπλόκ του S54 (σαν μπλοκ) είναι πιο ανθεντικό αφού έχει "περισσότερο ψωμί" μεταξύ των κυλίνδρων ... ο λόγος που η Αμερικάνοι τουρμπίζουν τον S54 ουσιαστικά είναι το θηρώδους αντοχής μπλοκ

The S54 is considered the final and most powerful evolution of the M50 I6 engine line.



What is ironic about BMW pushing the S54 to the limit? Well, the iron block and the strength of the motor made for an excellent aftermarket forced induction platform. The S54 is the closest thing to a German 2JZ-GTE in existence. The rods are forged as well as the crank. The pistons are cast but lined with graphite. The motor itself, even at the high stock compression of 11.5:1 has taken double digit boost. The S54 routinely is taken to this level now with companies such as Active Autowerke delivering 12.0 psi on the stock internals and HPF has hit 16 PSI with their turbos. Over 600 horsepower at the wheels has been hit on the stock internals:

When building the motor with aftermarket internals and dropping the compression, the sky is really the limit on the S54...1000 wheel can realistically be hit and the only thing holding it back from further gains is the turbo placement. Perhaps once we see different manifolds or even maybe a top mount the S54 will hit levels people would have once thought were impossible.

Τώρα δεδομένης της ειδικής ισχύος ΣΕ ΑΤΜ ΜΑΜΑ ΜΟΡΦΗ των 2 μοτέρ είναι φανερό ότι ΚΑΙ η κεφαλή του S54 που επιτρέπει ΠΟΛΥ υψηλότερη σχέση συμπίεσης είναι σαφώς ανώτερη απο αυτή του S38B36

Δεν έχει να κάνει με το βάνος αλλά με τη ροική εξέλιξη του S54 που επιτρέπει στροφάρισμα και απόδοση μέχρι τις 8000 rpm καθώς και με την αυξημένη σχέση συμπίεσης ...

Κατά γενική ομολογία ο καλύτερος ΕΝ ΣΕΙΡΑ 6κύλινδρος ατμ κινητήρας είναι ο S54 ... απλά είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να τον βελτιώσεις (όσον αφορά την αποδιδόμενη ισχύ) σε σημαντικό βαθμό κρατώντας stock internals ... αλλά ακόμα και με race components στην ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ (Ρ54 που φόραγε το προηγούμενο Ζ4 GT3) η BMW έδινε 400 άλογα ...

georgepap
11-11-10, 15:08
Εγω προσωπικα εχω ακουσει πως τερας αξιοπιστιας ειναι ο s50b30(m3-286)..και μαλιστα και απο μηχανικους της bmw.Μου ακουγεται και λογικο αν λαβουμε υπ'οψην πως ο s50b32 (e36 evo)και ο s54(m3e46) βασιστηκαν σε αυτον..!!!

mike21
11-11-10, 15:49
να ταιριάξει το κιβώτιο δέν θα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση,αλλά να βάλεις τη κεφαλή του ενός στο άλλο δέν πρέπει να γίνεται,είναι πολύ διαφορετικές οι κεφαλές τους

m_power_lunatic
11-11-10, 16:53
καλησπερα... εδω και καιρο εχω στο μυαλο μου ενα project που απο αλλους εχει γινει ηδη βεβαια απλα θα μου αρεσε η ιδεα...απο οτι εχω ψαξει το ποιο ανθεκτικο κιβωτιο ειναι το 6αρι της μ3ε46 το πιο ανθεκτικο μπλοκ αυτοσ της μ5ε34 με τα 3,6 κιβυκα (χωρις να σημαινει οτι τα αλλα δεν ειναι ανθεκτικα,απλα αναφερουμε το ιδανικο).οσο αφορα τη κεφαλη ομως ποια εχε ικαλυτερα χαρακτιριστικα,καλιτερη σχεδιαση η και αντοχη αν θελετε,αυτη του s54(m3 e46) η του s38(m5e34) .με την προυποθεση του βανος σιγουρα ειναι η ε46 αλλα αν το καταργησουμε τι διαφορες εχει με τισ κεφαλες των 3,6 και 3.8 του μ5?

Το εχω διαβασει παντου.....σε φορουμ,σε εξειδικευμενα περιοδικα για BMW,οπου φανταζεται ανθρωπου νους.....το πιο ''σκληροτραχηλο'' σασμαν απο BMW ever ειναι το 5-ταχυτο απο την 3-λιτρη ///Μ3 Ε36.....απο βουνο να το πεταξεις κατω δεν σπαει εγραψε καποτε το BMW CAR MAGAZINE θυμαμαι.Δεν αμφισβητω αυτο που λες απλα λεω το συμπερασμα μου απο αυτα που εχω διαβασει αλλα και χρησιμοποιησει μιας και ειχα στην αρχη 5-αρι σασμαν στην Μ3 Ε36 μου.

EVANGELOS
12-11-10, 10:57
παιδιά άλλο τέρας αξιοπιστίας ... άλλο ο καλύτερος κινητήρας ... προφανώς ένα μοτέρ με ειδική ισχύ 95 άλογα το λίτρο είναι πιο αξιόπιστο από ένα μοτέρ με ειδική ισχύ 105 άλογα ... κοκ

όσον αφορά το σαζμάν ... από όσα έχω διαβάσει το 5άρι ZF είναι μάλλον από τα πιο ανθεκτικά ... πάντως και σε τεράστιας ροπής (f/i) εφαρμογές το 6άρι Getrag του 46αριού δεν έχει παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα ... απλά είναι πολύ κοντό στις πρώτες 2 σχέσεις (ακόμα και από το 5άρι ZF)