PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα σε ε36 παραθυρο οδηγου


sotiris e36
15-11-10, 08:55
καλημερα στο forum εχω ενα ε36 cabrio του 99 εχθες οπως πληρωσα τα διοδια και ανεβασα το παραθυρο δεν ξανακατεβηκε, το παταγα αλλα τιποτα ουτε πανω ουτε κατω καποια διαγνωση στο περιπου?? μπορω να το φτιαξω μονος??? ΥΓ εδω και κανενα 3μηνο μου εκανε κατι περιεργα δλδ δεν δουλευε η δευτερη σκαλα επρεπε να το εχω σηνεχεια πατημενο για να ανεβει.. σωστε την κατασταση σας παρακαλω γιατι δεν κλεινει καλα η πορτα λογω της κουκουλας... ευχαριστω

george316
15-11-10, 09:10
σωτηρη μαλλον πρεπει να αλλαξεις μηχανισμο στο παραθυρο.
μεταχειρισμενο θα το βρεις γυρω στο 50ρικο.

pablo
15-11-10, 12:46
Σαν προσωρινη λυση επειδη τοεπαθα και εγω προσφατα θα σου προτεινα να ανοιξεις την ταπετσαρια και να χτυπησεις λιγο το μηχανισμο εμενα επανηλθε και το ειχα κανει πριν τρεις μηνες και ακομα δεν εχει κανενα προβλημα,αλλιως ανοιγεις ταπετσαριασ και αλλαζεις μηχανισμο και γρυλο οπως προαναφερθηκε μεταχειρισμενο κοστος γυρω στο 50€

sotiris e36
15-11-10, 13:46
ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλλα θελω και κατι ακομα... επειδη εχει τον πλευρικο αεροσακο πως θα βγαλω την ταπετσαρια χωρις να κανω πατατα???

stelmaniac
15-11-10, 15:13
δεν υπαρχει προβλημα με τον αεροσακο αρκει να μη σου περασει απ το μυαλο να γυρισεις το κλειδι του διακοπτη με βγαλμενο πανελ. Το κλειδι εξω απο τη μιζα...Αν δωσεις ρευμα μπορει και πατατα να γινει και να καταγραφει στον εγκεφαλο(λαμπακι) αν τραβηξεις τη φισσα... Για μεγαλυτερη σιγουρια αλλοι βγαζουν μεχρι και πολο..

galloper4x4
15-11-10, 16:01
καλησπερα, απλα κατισαν υποσηεμειωση...

αν ποτε σας χαλασει ο γρυλος... εχω ενα καταπληκτικο DIY το οπιο εγω εχω φτιαξει οταν ανακατασκευασα και τους δυο γρυλους απο Ζ3 (λογικα ειναι το ιδιο με Ε36)!!!

οσων αφορα τον αεροσακο και γω το ιδιο εκανα αλλα και γενικοτερα ΠΑΝΤΑ βγαζω το κλειδι οταν ασχολουμε με ηλεκτρολογικα σε οοολα τα αμαξια, και οταν απαιτειται βγαζω και τον πολο!!

galloper4x4
15-11-10, 16:22
ΥΓ: (λογικα ειναι το ιδιο με Ε36 cabrio)!!!

κυριακος
15-11-10, 17:20
καλημερα στο forum εχω ενα ε36 cabrio του 99 εχθες οπως πληρωσα τα διοδια και ανεβασα το παραθυρο δεν ξανακατεβηκε, το παταγα αλλα τιποτα ουτε πανω ουτε κατω καποια διαγνωση στο περιπου?? μπορω να το φτιαξω μονος??? ΥΓ εδω και κανενα 3μηνο μου εκανε κατι περιεργα δλδ δεν δουλευε η δευτερη σκαλα επρεπε να το εχω σηνεχεια πατημενο για να ανεβει.. σωστε την κατασταση σας παρακαλω γιατι δεν κλεινει καλα η πορτα λογω της κουκουλας... ευχαριστω

Σωτηρακι μην ξαναπληρωσεις διόδια

Σχετικά με το παραθύρι στα Ε36 cabrio μην αλλάζετε πότε μοτέρ-γλυστρες-σιδηροδρόμους.
Θα ξεκινήσεις από το εξής:

1)όταν λες δεν κατέβηκε το παράθυρο εννοείς δεν έκανε μονό του την δευετρη κίνηση την αυτόματη προς τα κάτω? η εννοείς ότι και αν ακόμα το αναγκάσεις εσύ με τον διακόπτη δεν κατεβαίνει καθόλου?

Αν δεν κατέβουν καθόλου τα μπροστινά ούτε με διακόπτη θα αλλάξεις ασφάλεια 32αρα στο ασφαλειοκουτι.
Αν δεν κατεβαίνει μονό η αυτόματη κίνηση θα κάνεις το <χιλιοειπωμένο> και <χιλιογραμμενο> συντονισμό παραθύρων με το πάτημα του κεντρικού μπουτον παραθύρων προς τα κάτω η προς τα πάνω για 2sec και αν έχεις ησυχία στην καμπίνα θα ακούσεις ρελεδακια να χτυπάνε.
Αν δεν είναι από συντονισμό το πρόβλημα τότε θα πατήσεις εσύ με το χέρι σου το μπουτον που είναι μέσα στην κλειδαριά πάνω στο σασί και παει και κλείνει η γλώσσα της πόρτας. Αν και πάλι δεν παίρνει την κίνηση προς τα πάνω τότε έχει φύγει πίσω από την κλειδαριά του σασί μια πρίζα που κουμπώνει πίσω απ αυτή την κλειδαριά και αποκαλύπτεται αν την ξεβιδώσεις .Αυτή δίνει την εντολή στο παράθυρο προς τα κάτω 1cm μόλις πατήσει η πόρτα το μπουτονακι της κλειδαριάς του σασί.

Ελπίζω να είναι κάτι από τα παραπάνω.
Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις άλλα δεν μπορείς να τις κάνεις εσύ

YΓ μπαταρία δεν θα βγάλεις από το cabrio.
όχι γιατί θα τρέξει οπωσδήποτε κάτι άλλα σε περίπτωση ,όπως και έχει παρατηρηθεί να συμβαίνει κάτι μετά θα χρειαστει να σου απαντήσουμε και σε άλλες ερωτήσεις που δεν νομίζω να θέλεις τώρα να μάθεις και να μπλέξεις με τέτοια στα χωρις λογο.

ThaNOS E46coupe
15-11-10, 19:05
άν δέν είναι η σφάλεια που λέει ο κυριάκος τότε σίγουρα διακόπτη θέλει το παιδι....αφού λέει οτι δέν δουλευε η δέυτερη σκάλα κ μέτα σταμάτησε κ η πρώτη.....με 30 ευρώ έχεις ξεμπλέξει...τον βγάζεις ξεκουμπώνεις τη φύσα μπριζώνεις τον καινουριο διακόπτη κ τον κουμπώνεις στην κονσόλα ξανά και τέλος...απλό....μισό λεπτό δουλεία.....

galloper4x4
15-11-10, 19:19
αυτη εδω η διαδικασια: "Αν δεν κατεβαίνει μονό η αυτόματη κίνηση θα κάνεις το <χιλιοειπωμένο> και <χιλιογραμμενο> συντονισμό παραθύρων με το πάτημα του κεντρικού μπουτον παραθύρων προς τα κάτω η προς τα πάνω για 2sec και αν έχεις ησυχία στην καμπίνα θα ακούσεις ρελεδακια να χτυπάνε."

ΥΓ: Για του γρυλλου επου ανεφερα παραπανω, ειναι στην περιπτωση που "σπασουν"!

galloper4x4
15-11-10, 19:26
τελικα το χω ανεβασει το diy, απλα το παραθετω εδω για να το δειτε, και να το χετε στο νου σας,
αααανν.. καποια στιγμη χρειαστει!

κυριακος
15-11-10, 23:07
άν δέν είναι η σφάλεια που λέει ο κυριάκος τότε σίγουρα διακόπτη θέλει το παιδι....αφού λέει οτι δέν δουλευε η δέυτερη σκάλα κ μέτα σταμάτησε κ η πρώτη.....με 30 ευρώ έχεις ξεμπλέξει...τον βγάζεις ξεκουμπώνεις τη φύσα μπριζώνεις τον καινουριο διακόπτη κ τον κουμπώνεις στην κονσόλα ξανά και τέλος...απλό....μισό λεπτό δουλεία.....


ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ.
Επισκευάζονται όλοι χωρίς να χρειάζονται ηλεκτρολογικές γνώσεις γιατί το πρόβλημα τους είναι <μηχανικό>

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=402133#post402133

Υπαρχή και αυτό το ενδεχόμενο να είναι ο διακόπτης το πρόβλημα του άλλα αυτό δεν θα εμπόδιζε την αυτόματη κίνηση προς τα πάνω.

sotiris e36
16-11-10, 11:50
Σωτηρακι μην ξαναπληρωσεις διόδια

Σχετικά με το παραθύρι στα Ε36 cabrio μην αλλάζετε πότε μοτέρ-γλυστρες-σιδηροδρόμους.
Θα ξεκινήσεις από το εξής:

1)όταν λες δεν κατέβηκε το παράθυρο εννοείς δεν έκανε μονό του την δευετρη κίνηση την αυτόματη προς τα κάτω? η εννοείς ότι και αν ακόμα το αναγκάσεις εσύ με τον διακόπτη δεν κατεβαίνει καθόλου?

Αν δεν κατέβουν καθόλου τα μπροστινά ούτε με διακόπτη θα αλλάξεις ασφάλεια 32αρα στο ασφαλειοκουτι.
Αν δεν κατεβαίνει μονό η αυτόματη κίνηση θα κάνεις το <χιλιοειπωμένο> και <χιλιογραμμενο> συντονισμό παραθύρων με το πάτημα του κεντρικού μπουτον παραθύρων προς τα κάτω η προς τα πάνω για 2sec και αν έχεις ησυχία στην καμπίνα θα ακούσεις ρελεδακια να χτυπάνε.
Αν δεν είναι από συντονισμό το πρόβλημα τότε θα πατήσεις εσύ με το χέρι σου το μπουτον που είναι μέσα στην κλειδαριά πάνω στο σασί και παει και κλείνει η γλώσσα της πόρτας. Αν και πάλι δεν παίρνει την κίνηση προς τα πάνω τότε έχει φύγει πίσω από την κλειδαριά του σασί μια πρίζα που κουμπώνει πίσω απ αυτή την κλειδαριά και αποκαλύπτεται αν την ξεβιδώσεις .Αυτή δίνει την εντολή στο παράθυρο προς τα κάτω 1cm μόλις πατήσει η πόρτα το μπουτονακι της κλειδαριάς του σασί.

Ελπίζω να είναι κάτι από τα παραπάνω.
Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις άλλα δεν μπορείς να τις κάνεις εσύ

YΓ μπαταρία δεν θα βγάλεις από το cabrio.
όχι γιατί θα τρέξει οπωσδήποτε κάτι άλλα σε περίπτωση ,όπως και έχει παρατηρηθεί να συμβαίνει κάτι μετά θα χρειαστει να σου απαντήσουμε και σε άλλες ερωτήσεις που δεν νομίζω να θέλεις τώρα να μάθεις και να μπλέξεις με τέτοια στα χωρις λογο.
γεια σου φιλε κυριακο αν ειναι την επομενη να πληρωσω διοδια και χαλασει το παραθυρο ειλικρινα δεν θα πληρωσω... κοιτα να δεις προ τριμηνου ξεκινησε το κατεβασμα δεν ειχα ποτε προβλημα, στο ανεβασμα οταν παταγα το μπουτον 2 sec επερνε εντολη και ανεβαινε μονο του και 5 εκατοστα πριν το ανεβασμα μου ξανακατεβενε και λεω οκ , το κραταγα πατημενο και ανεβαινε.. οταν εκλεινα την πορτα κατεβενε 2 εκατοστα και εκλεινε κανονικα η πορτα.. τωρα ποια κολησε και δεν ουτε ανεβαινει ουτε κατεβαινει και στο κλεισιμο της πορτας δεν κατεβαινει 2 cm με αποτελεσμα να βρισκει το παραθυρο στην κουκουλα και να ζοριζεται να κλεισει η πορτα... μερικες δοκιμες που εκανα ειδα οτι οταν παταω το κουμπι να κατεβει η να ανεβει κανει κατι σαν να δινει ρευμα αλλα το βλεπς να να ειναι φρακαρισμενο καπου ΥΓ οταν φρακαρε το τζαμι και δεν ξαναλειτουργισε πηγαινα με 190 για κανενα 20λεπτο.... επισης με το κεντρικο διακοπτη τα αλλα 3 δουλευουν κανονικα

ThaNOS E46coupe
16-11-10, 12:05
μήπως χρειαζόταν λίγο σπρευ σιλικόνης στα λαστιχάκια του? μου κάνει αντύπωση που ξανα κατέβενε...γι αυτό το λέω....

κυριακος
16-11-10, 15:45
γεια σου φιλε κυριακο αν ειναι την επομενη να πληρωσω διοδια και χαλασει το παραθυρο ειλικρινα δεν θα πληρωσω... κοιτα να δεις προ τριμηνου ξεκινησε το κατεβασμα δεν ειχα ποτε προβλημα, στο ανεβασμα οταν παταγα το μπουτον 2 sec επερνε εντολη και ανεβαινε μονο του και 5 εκατοστα πριν το ανεβασμα μου ξανακατεβενε και λεω οκ , το κραταγα πατημενο και ανεβαινε.. οταν εκλεινα την πορτα κατεβενε 2 εκατοστα και εκλεινε κανονικα η πορτα.. τωρα ποια κολησε και δεν ουτε ανεβαινει ουτε κατεβαινει και στο κλεισιμο της πορτας δεν κατεβαινει 2 cm με αποτελεσμα να βρισκει το παραθυρο στην κουκουλα και να ζοριζεται να κλεισει η πορτα... μερικες δοκιμες που εκανα ειδα οτι οταν παταω το κουμπι να κατεβει η να ανεβει κανει κατι σαν να δινει ρευμα αλλα το βλεπς να να ειναι φρακαρισμενο καπου ΥΓ οταν φρακαρε το τζαμι και δεν ξαναλειτουργισε πηγαινα με 190 για κανενα 20λεπτο.... επισης με το κεντρικο διακοπτη τα αλλα 3 δουλευουν κανονικα

Πολύ ωραία,τώρα είσαι σαφής οπότε θα την βρούμε την άκρια.Τα έχουμε περάσει και εμείς άλλα δεν αλλάξαμε μοτέρ.

1)η μεγάλη ταχύτητα και η χρονικός προσδιορισμός του προβλήματος δεν έχει να κάνει εκτός και αν έχουμε εκείνη την στιγμή πτώση σε λακκούβα οπότε υποθέτουμε ότι μπορεί να έχει σπάσει κάποια γλίστρα τεφλον άλλα και πάλι θα είχες την αίσθηση της απόκρισης του τζαμιού έστω και για χιλιοστά.Αν έχει φρακαρι από σπασμένο κομμάτι δοκίμασε να το ταραξεις έντονα με το χέρι σου(δεν παθαίνει τίποτα)Αν κατέβει η ανέβει μισό η ένα πόντο τότε δεν είσαι φρακαρισμενος.

2)Αν κατάλαβα καλα ,αφού δουλεύουν τα 3 υπόλοιπα έχουμε πρόβλημα μονό στο ένα παράθυρο μπροστινό του οδηγού οπότε αποκλείουμε την περίπτωση της καμένης ασφάλειες διότι η μια ασφάλεια προστατεύει και τα δυο μπροστινά παράθυρα και αν ήταν καμένη τότε δεν θα δούλευε ούτε του συνοδηγού.

3)Από συντονισμόυς είπες ότι ξέρεις να το κάνεις άλλα έτσι που το περιέγραψες δεν εφαρμόζεται .Έχει συγκεκριμένη διαδικασία και θέση διακόπτη μηχανής που περιγράφεται αναλυτοκοτατα από τον Spyro G(αν θυμάμαι καλα).
Αν δεν γίνει αυτό σωστά δεν κάνεις τίποτα άλλο τότε.

4)Το ενδεχόμενο να σου έχει ξεμπριζωσει μέσα από το πίσω φτερό πίσω από την κλειδαριά του σασί το φις που δίνει εντολή στο μοτέρ κάθε φόρα που κλείνει η πόρτα είναι ακόμα πολύ πιθανόν και ανοιχτό το ενδεχόμενο.
Αυτό για να το ελέγξεις θα το αφήσεις τελευταίο και δεν θα το ξεβιδώσεις ακόμα τις δυο τροξ βίδες.Αν μπορείς θα το δεις μέσα από την πίσω ταπετσαρία βγάζοντας το καλυματης αν τυχόν υπαρχή οπτική επαφή.(δεν είμαι σίγουρος αν φαίνεται άλλα εγώ θα προτιμούσα να ξεκουμπώσω πίσω ταπετσαρία ολόκληρη πάρα να πειράξω την ρέγουλα της κλειδαριάς.Δεν θα την ξαναεπαναφερεις πότε εκεί που ήταν ,θα πέσει στάνταρ η πόρτα κατά χιλιοστό η δέκατα ,θα αλλάξει ο ήχος κλεισίματος της πόρτας που είχες.

5)Όταν καταφέρεις να κάνεις το τζάμι να δουλέψει θα σου πω πως δεν θα ξανακατεβεινει 5cm πρι τερματίσει επάνω.

Συμπέρασμα:
Είσαι ακόμα στην αρχή,θέλω αποτελέσματα.

sotiris e36
17-11-10, 08:32
Πολύ ωραία,τώρα είσαι σαφής οπότε θα την βρούμε την άκρια.Τα έχουμε περάσει και εμείς άλλα δεν αλλάξαμε μοτέρ.

1)η μεγάλη ταχύτητα και η χρονικός προσδιορισμός του προβλήματος δεν έχει να κάνει εκτός και αν έχουμε εκείνη την στιγμή πτώση σε λακκούβα οπότε υποθέτουμε ότι μπορεί να έχει σπάσει κάποια γλίστρα τεφλον άλλα και πάλι θα είχες την αίσθηση της απόκρισης του τζαμιού έστω και για χιλιοστά.Αν έχει φρακαρι από σπασμένο κομμάτι δοκίμασε να το ταραξεις έντονα με το χέρι σου(δεν παθαίνει τίποτα)Αν κατέβει η ανέβει μισό η ένα πόντο τότε δεν είσαι φρακαρισμενος.

2)Αν κατάλαβα καλα ,αφού δουλεύουν τα 3 υπόλοιπα έχουμε πρόβλημα μονό στο ένα παράθυρο μπροστινό του οδηγού οπότε αποκλείουμε την περίπτωση της καμένης ασφάλειες διότι η μια ασφάλεια προστατεύει και τα δυο μπροστινά παράθυρα και αν ήταν καμένη τότε δεν θα δούλευε ούτε του συνοδηγού.

3)Από συντονισμόυς είπες ότι ξέρεις να το κάνεις άλλα έτσι που το περιέγραψες δεν εφαρμόζεται .Έχει συγκεκριμένη διαδικασία και θέση διακόπτη μηχανής που περιγράφεται αναλυτοκοτατα από τον Spyro G(αν θυμάμαι καλα).
Αν δεν γίνει αυτό σωστά δεν κάνεις τίποτα άλλο τότε.

4)Το ενδεχόμενο να σου έχει ξεμπριζωσει μέσα από το πίσω φτερό πίσω από την κλειδαριά του σασί το φις που δίνει εντολή στο μοτέρ κάθε φόρα που κλείνει η πόρτα είναι ακόμα πολύ πιθανόν και ανοιχτό το ενδεχόμενο.
Αυτό για να το ελέγξεις θα το αφήσεις τελευταίο και δεν θα το ξεβιδώσεις ακόμα τις δυο τροξ βίδες.Αν μπορείς θα το δεις μέσα από την πίσω ταπετσαρία βγάζοντας το καλυματης αν τυχόν υπαρχή οπτική επαφή.(δεν είμαι σίγουρος αν φαίνεται άλλα εγώ θα προτιμούσα να ξεκουμπώσω πίσω ταπετσαρία ολόκληρη πάρα να πειράξω την ρέγουλα της κλειδαριάς.Δεν θα την ξαναεπαναφερεις πότε εκεί που ήταν ,θα πέσει στάνταρ η πόρτα κατά χιλιοστό η δέκατα ,θα αλλάξει ο ήχος κλεισίματος της πόρτας που είχες.

5)Όταν καταφέρεις να κάνεις το τζάμι να δουλέψει θα σου πω πως δεν θα ξανακατεβεινει 5cm πρι τερματίσει επάνω.

Συμπέρασμα:
Είσαι ακόμα στην αρχή,θέλω αποτελέσματα.
φιλε κυριακο καλημερα πρωτον σε ευχαριστω για το ενδιαφερον σου, το απογευματακι
θα λισω την πισω ταπετσαρια να δω τι ακριβως παιζει, το θεωρω σχεδον βεβαιο αυτο που μου λες να ξεπριζωθηκε κατι γιατι με 18αρα και 35αρι προφιλ στου δρομους τις Ελλαδος ειναι βασανο... το λεινω και σας λεω νεοτερα

MARIOS!
17-11-10, 15:30
Πρωτα απο ολα διπιστοσε αν ο δικοπτης σου ειναι καλος: πολυ απλα μεταφεροντας την αριστερη φισα στο δεξιο διακοπτη ,και την δεξια φισα στον αριστερο,αν το προβλημα μεταφερθει στο αλλο παραθηρο τοτε αλλαζεις "η φτιαχνεις το δικοπτη,αν οχι τοτε εχεις να κανεις με τα εσωτερικα του παραθηρου.Μα πρωτα ξεκιναμε απο τα ευκολα και φθηνα,και μετα παμε στα λιγο ποιο δησκολα ισως.
Ελπιζω να βοηθεισα.

teo21
17-11-10, 18:19
Ο συντονισμός των παραθύρων που αναφέρεται παραπάνω πως ακριβώς γίνεται??? Σε ποια θέση πρέπει να είναι το κλειδί? Κάποιο link σε παλιότερο thread??

Εμένα δουλεύει το τζάμι αλλά όταν πατάω τέρμα για να ανέβει συνεχόμενα σταματάει σε 2-3 σημεία και αναγκαστικά πρέπει να κρατάω το διακόπτη συνέχεια πατημένο... Στο κατέβασμα κατεβαίνει με τη μία. Μου είχαν γρασάρει το μηχανισμό αλλά το πρόβλημα παραμένει...

κυριακος
17-11-10, 19:30
Πρώτη κίνηση είναι να βγάλεις τον γράσο και να τους τον επιστρέψεις
Μέτα λυνεις το πρόβλημα σου μάλλον μονό με αυτό από τον konas

Ακολουθεί η διαδικασία (χρήσιμη και αν αποσυνδεθεί μπαταρία που απαιτεί μετά επαναπρογραμματισμό των παραθυρων):


Απενεργοποίηση (ώστε να ακυρωθεί ο υπάρχων προγραμματισμός και στη συνέχεια να τα ενεργοποιήσουμε μετά εξ αρχής)

1. Κλείσε και τα 2 παράθυρα.
2. Άνοιξε και τα 2 παράθυρα τελείως μέχρι κάτω.
3. Αμέσως (εντός 10 δευτερολέπτων) πάτησε τους διακόπτες των παραθύρων 4 φορές προς τα κάτω.
4. Έλεγξε ότι το αυτόματο άνοιγμα (με ενα πατημα) δεν δουλεύει.


Ενεργοποίηση - Αρχικοποίηση

1. Με αναμμένο κινητήρα ή καλά φορτισμένη μπαταρία:
2. Κλείσε και τα 2 παράθυρα με κλειστή την κουκούλα (ή φορεμένο το hardtop)
3. Άνοιξε και τα 2 παράθυρα τελείως μέχρι κάτω.
4. Κλείσε (ανέβασε) και τα 2 παράθυρα κρατώντας πατημένους τους διακόπτες (άνω θέση) για ακόμη 1 δευτερόλεπτο αφού έχουν τερματίσει κλειστά.
5. Κατέβασε τα παράθυρα κατά περίπου 10 εκατοστά.
6. Ανέβασε (κλείσε) τα παράθυρα και κράτησε πατημένους τους διακόπτες στην άνω θέση για ακόμη 1 δευτερόλεπτο, αφού έχουν τερματίσει κλειστά.

Δοκιμές – Έλεγχοι

7. Ανοίγεις τα παράθυρα με ένα πάτημα του διακόπτη (όχι βαστώντας πατημένο το διακόπτη – 1 πάτημα μόνο) για έλεγχο της λειτουργίας αυτής (αν την έχει το αυτοκίνητο).
8. Έλεγξε την λειτουργία αυτόματου ανοίγματος όταν έχει εμπόδιο(αν την έχει το αυτοκίνητο), βάζοντας ένα αντικείμενο σκληρό μεγαλύτερο από 6 εκατοστά φάρδος και κλείνοντας το παράθυρο. Αν υπάρχει και είναι εντάξει η λειτουργία το παράθυρο ξανανοίγει αυτόματα όταν βρει στο εμπόδιο την ώρα που κλείνει.
9. Επανέλαβε τον έλεγχο 8 και για το 2ο παράθυρο.

Αν δεν λυθεί και έτσι τότε μπαίνεις στην σειρά μετά τον Σωτήρη

sotiris e36
17-11-10, 21:00
φιλε κυριακο αστα να πανε ξεκιναμε... εκανα ελενχο στον διακοπτη ολα κομπλε δουλευει.. εκανα στο φυσακι στην πορτα ολα κομπλε δουλευει και αυτο και το φως ολα κομπλε μετα παμε επεμβαση για ανοιγμα της πορτας τα ελεισα ολα προσεκτικα εβγαλα την ταπετσαρια και εδω ειμαστε χαθηκα φιλαρακι το μονο που εκανα εβγαλα τις φισες απο το μοτερ του παραθυρου τις σκουπισα λιγο το ξανακουμποσα τιποτα, κοιταξα τους σιδηροδρομους μηπως εσπασε τιποτα και φρακαρε τιποτα κοιταγα τα σιδερα ολα που εχει τιποτα, εν το μεταξυ παταγα τον διακοπτη και ακουγα το μοτερ εκανε τακ τακ σαν να ηθελε να κανει την κινηση... επανω και εγω στην απελπισια περνω ενα σφυρακι του δινω μια δυο ψιλες και πηρε μπροστα... α λεω ολα καλα εφτιαξε κουμπωνω την ταπετσαρια το ξαναδοκιμαζω ολα κομπλε κλεινω την πορτα κατεβαινει 2cm και ξαναανεβαινει ολα σουπερ... παω να το παρω μετα απο κανενα μισαωρο και παπαλα ουτε κατεβαινει ουτε τιποτα ξαναφρακαρε τι κανουμε τωρα??? μονιμα σφυρακι μεσα και καμια ψιλη??

κυριακος
17-11-10, 23:18
Πως έκανες έλεγχο στο μπουτον της κλειδαριάς πάνω στο σασί ? Εννοείς ότι αντιδρούσε το φως με το πάτημα?

Σε πια περιοχή είσαι? Άμα θέλεις το βλέπουμε από κοντά.{Δεν ειμαι μαγαζι}

rapid_fast
18-11-10, 00:35
Πως έκανες έλεγχο στο μπουτον της κλειδαριάς πάνω στο σασί ? Εννοείς ότι αντιδρούσε το φως με το πάτημα?

Σε πια περιοχή είσαι? Άμα θέλεις το βλέπουμε από κοντά.{Δεν ειμαι μαγαζι}

Κυριάκο,
βοήθα τον, ευκολο είναι το θέμα του..

teo21
18-11-10, 01:06
Πρώτη κίνηση είναι να βγάλεις τον γράσο και να τους τον επιστρέψεις
Μέτα λυνεις το πρόβλημα σου μάλλον μονό με αυτό από τον konas

Ακολουθεί η διαδικασία (χρήσιμη και αν αποσυνδεθεί μπαταρία που απαιτεί μετά επαναπρογραμματισμό των παραθυρων):


Απενεργοποίηση (ώστε να ακυρωθεί ο υπάρχων προγραμματισμός και στη συνέχεια να τα ενεργοποιήσουμε μετά εξ αρχής)

1. Κλείσε και τα 2 παράθυρα.
2. Άνοιξε και τα 2 παράθυρα τελείως μέχρι κάτω.
3. Αμέσως (εντός 10 δευτερολέπτων) πάτησε τους διακόπτες των παραθύρων 4 φορές προς τα κάτω.
4. Έλεγξε ότι το αυτόματο άνοιγμα (με ενα πατημα) δεν δουλεύει.


Ενεργοποίηση - Αρχικοποίηση

1. Με αναμμένο κινητήρα ή καλά φορτισμένη μπαταρία:
2. Κλείσε και τα 2 παράθυρα με κλειστή την κουκούλα (ή φορεμένο το hardtop)
3. Άνοιξε και τα 2 παράθυρα τελείως μέχρι κάτω.
4. Κλείσε (ανέβασε) και τα 2 παράθυρα κρατώντας πατημένους τους διακόπτες (άνω θέση) για ακόμη 1 δευτερόλεπτο αφού έχουν τερματίσει κλειστά.
5. Κατέβασε τα παράθυρα κατά περίπου 10 εκατοστά.
6. Ανέβασε (κλείσε) τα παράθυρα και κράτησε πατημένους τους διακόπτες στην άνω θέση για ακόμη 1 δευτερόλεπτο, αφού έχουν τερματίσει κλειστά.

Δοκιμές – Έλεγχοι

7. Ανοίγεις τα παράθυρα με ένα πάτημα του διακόπτη (όχι βαστώντας πατημένο το διακόπτη – 1 πάτημα μόνο) για έλεγχο της λειτουργίας αυτής (αν την έχει το αυτοκίνητο).
8. Έλεγξε την λειτουργία αυτόματου ανοίγματος όταν έχει εμπόδιο(αν την έχει το αυτοκίνητο), βάζοντας ένα αντικείμενο σκληρό μεγαλύτερο από 6 εκατοστά φάρδος και κλείνοντας το παράθυρο. Αν υπάρχει και είναι εντάξει η λειτουργία το παράθυρο ξανανοίγει αυτόματα όταν βρει στο εμπόδιο την ώρα που κλείνει.
9. Επανέλαβε τον έλεγχο 8 και για το 2ο παράθυρο.

Αν δεν λυθεί και έτσι τότε μπαίνεις στην σειρά μετά τον Σωτήρη

Ακολούθησα τα βήματα κατά γράμμα, άκουγα τα ρελεδάκια αλλά το πρόβλημα στο τζάμι του οδηγού παραμένει και μετά το συντονισμό... Συνεχίζει και σκαλώνει σε 3 σημεία αν δεν έχω πατημένο το διακόπτη... Επόμενο βήμα??? Ευχαριστώ εκ των προταίρων!

sotiris e36
18-11-10, 13:43
Πως έκανες έλεγχο στο μπουτον της κλειδαριάς πάνω στο σασί ? Εννοείς ότι αντιδρούσε το φως με το πάτημα?

Σε πια περιοχή είσαι? Άμα θέλεις το βλέπουμε από κοντά.{Δεν ειμαι μαγαζι}

φιλε κυριακο ευχαριστω για το ενδιαφερον και το χρονο σου εγω ειμαι στα πατησια στειλε μου το τηλ σου σε πμ να σε παρω να συνενοηθουμε να κατεβω εγω { σου εστειλα πμ αλλα ειναι τιγκα}

rapid_fast
18-11-10, 13:57
φιλε κυριακο ευχαριστω για το ενδιαφερον και το χρονο σου εγω ειμαι στα πατησια στειλε μου το τηλ σου σε πμ να σε παρω να συνενοηθουμε να κατεβω εγω { σου εστειλα πμ αλλα ειναι τιγκα}
Κλασσικός Κυριάκος!!!!!!!!!!!!!

κυριακος
18-11-10, 19:45
Τι να κάνω Παναγιώτη αφού τα καλα μηνύματα και τις καλές πληροφορίες θέλω να της κρατάω στα pm μου.
Άσχετο τώρα άλλα αν γινόταν να διπλασιαστεί ο χώρος των pm καλά θα ήταν,άλλα και πάλι δεν θα μου έφτανε.

BMW Power
19-11-10, 09:15
Κάνε τα πιο παλιά copy paste σε 1 word και σβήστα

κυριακος
19-11-10, 10:25
Αυτο εφαρμοζω πλεον

bmwdakias85
20-11-10, 16:56
καλησπερα φιλε μου επιδη ειχα κ γω παλια ενα 36αρι ενα θα σου πω κ μακαρι ν ειναι αυτο αλλιοσ πασ για γρυλλο!!!!!δοκιμασε ενα αλλο κουμπι(διακοπτι)

κυριακος
23-11-10, 20:26
Σωτήρη το βρήκαμε τελικά: ΠΕΡΤΣΙΝΗ Παναγιώτη ήταν ΠΕΡΤΣΙΝΗ.
Άρε τι κάνει η άτιμη η υγρασία.

rapid_fast
23-11-10, 20:37
Σωτήρη το βρήκαμε τελικά: ΠΕΡΤΣΙΝΗ Παναγιώτη ήταν ΠΕΡΤΣΙΝΗ.
Άρε τι κάνει η άτιμη η υγρασία.

Ειχε σπάσει απο καταπόνηση??

κυριακος
23-11-10, 20:49
Όχι από καταπόνηση.Η κόντρα του παράθυρου ήταν πολύ φυσιολογική οπότε λογικά δεν έπρεπε να σπάσει το περτσινή από μηχανική καταπόνηση.
Δύστυχος έσπασε από φθορά από το αλάτι που το είχε πνίξει το περτσινι.

sotiris e36
23-11-10, 23:14
γεια σας στο forum κατ αρχας ευχαριστω παρα πολυ τον κυριακο για το ενδιαφερον του και τις γνωσεις που μου προσφερε και στα αλλα θεματα μου και εκτος του παραθυρου, διαγνωση.. μου λειπουν κατω απο την πορτα οι δυο λαστιχενιες ταπες, αποτελεσμα υγρασια να μπαινει ανενοχλητη <συν το αλατι που εφαγε ειναι εισαγωγη απο γερμανια> με αποτελεσμα ο γρυλος που το βασταει η πορτα απο τρια πριτσινια, να σπασει το ενα πριτσινι και στο ανεβασμα του παραθυρου να πηδαει ενα δοντι το μοτερ και να το φρακαρει, αυριο λοιπον τρυπανι βγαλσιμο του ενος πριτσινιου με προσοχη και αντικατασταση με βιδα με παξιμαδι πισω και ροδελα λαστιχενια κυριακο για να μην σπασει το χρωμα απο μεσα νοικοκυρεμενα πραγματα.... ΥΓ ενα μεγαλο ευχαριστω στον κυριο κυριακο μας

kwstantinos
23-11-10, 23:21
παιδια καλησπερα και εχω προβλημα με το παραθηρο του οδηγου οταν το παταω να ανεβει πρωσ τα επανω σταματαει σε μια φαση και ξανακατεβενει λιγο α λαθοσ και του συνοδυγου το κανει μυπωσ εχει ξερυθμηστει γιατι εμηνα απο μπαταρια και την εβγαλα συνωμη αν εχετε δωσει απαντηση και δεν την ειδα αν μπωρειτε βουθγηστε με

κυριακος
24-11-10, 00:36
παιδια καλησπερα και εχω προβλημα με το παραθηρο του οδηγου οταν το παταω να ανεβει πρωσ τα επανω σταματαει σε μια φαση και ξανακατεβενει λιγο α λαθοσ και του συνοδυγου το κανει μυπωσ εχει ξερυθμηστει γιατι εμηνα απο μπαταρια και την εβγαλα συνωμη αν εχετε δωσει απαντηση και δεν την ειδα αν μπωρειτε βουθγηστε με

Αν έβγαλες για αρκετή ώρα την μπαταρία δικαιολόγειτε να σου κάνει κόλπα το παράθυρο.
Δεν δικαιολόγησε όμως να σου κάνει το ανέβα κατέβα την ίδια στιγμή..
Οπότε κανε έναν συντονησμο με την διαδικασία του μηδενισμού από τους διακόπτες διαβάζοντας το post 19

kwstantinos
24-11-10, 00:42
ναι την εβγαλα για κανα μια ωρα αλα γιατι λεσ να μυν δικεολογουμε λεσ να εχς ζημια//

κυριακος
24-11-10, 01:15
Συντονησετα πρώτα και βλέπουμε πάλι

teo21
24-11-10, 17:51
Σωτήρη το βρήκαμε τελικά: ΠΕΡΤΣΙΝΗ Παναγιώτη ήταν ΠΕΡΤΣΙΝΗ.
Άρε τι κάνει η άτιμη η υγρασία.

Πέρτσινη???

rapid_fast
24-11-10, 20:00
Πέρτσινη???

Rivet..
Στα ελληνικά περτσίνη, ή πιρτσίνη, ή στην πραγματικότητα Πριτσίνι

κυριακος
24-11-10, 20:41
Rivet..
Στα ελληνικά περτσίνη, ή πιρτσίνη, ή στην πραγματικότητα Πριτσίνι

Ο σωστός Μηχανολόγος ξέρει και σωστή γραμματική.

teo21
24-11-10, 23:02
Παίρνω σειρά εγώ τώρα! :P

To δικό μου που σκαλώνει σε 3 σημεία και κατεβαίνει λίγο κάτω μόνο του τι κάνω?? Είναι σπαστικό να κρατάω συνέχεια το διακόπτη πατημένο για να ανεβάσω το τζάμι...

Κι εμένα σα του Σωτήρη είναι από την πλευρά του οδηγού είναι που έχει τη περισσότερη χρήση. Με συντονισμό κάνει τα ίδια...

sotiris e36
26-11-10, 12:56
γεια σου φιλε teo 21 επειδη και εμενα καπως ετσι ξεκινησε ο γρυλλος ποιανεται απο τρια πριτσινια επανω στην πορτα μηπως εχει λασκαρει λιγο?? εμενα παντως που αντικατεστησα τα δυο σταματησε να το κανει

sotiris e36
26-11-10, 12:57
υγ τα πριτσινια εννοω

teo21
26-11-10, 13:47
Η μπροστινή ταπετσαρία βγαίνει εύκολα έτσι ώστε να το τσεκάρω σου-κου? Μην πηγαίνω σε παρπριζά τώρα... Η πίσω που είχα βγάλει ήταν σχετικά εύκολη. Μακάρι να είναι από τα πριτσίνια αν και δε το νομίζω...

sotiris e36
26-11-10, 14:43
Η μπροστινή ταπετσαρία βγαίνει εύκολα έτσι ώστε να το τσεκάρω σου-κου? Μην πηγαίνω σε παρπριζά τώρα... Η πίσω που είχα βγάλει ήταν σχετικά εύκολη. Μακάρι να είναι από τα πριτσίνια αν και δε το νομίζω...
πολυ ευκολη η ταπετσαρια εχει δυο βιδες στην χειρολαβη που την ποιανεις για να την κλεισεις μια εκει που λεει aibag αν εχεις αεροσακο αν δεν εχεις δυο, και εκει που ειναι το χερουλι που την ανοιγεις απο μεσα το πλαστικο ειναι συρταρωτο το βγαζεις και μετα τραβας με προσοχη ειναι ολο κλιπς

κυριακος
26-11-10, 18:33
γεια σου φιλε teo 21 επειδη και εμενα καπως ετσι ξεκινησε ο γρυλλος ποιανεται απο τρια πριτσινια επανω στην πορτα μηπως εχει λασκαρει λιγο?? εμενα παντως που αντικατεστησα τα δυο σταματησε να το κανει

Πάντα τα πριτσίνια χρειάζονται αντικατάσταση όλα μαζί έτσι ώστε να έχει ο γρύλος σε όλα τα σημεία στήριξης του την ίδια μηχανική αντοχή πάνω στην πόρτα.
Θα κλήσεις την ταπετσαρία θα πετσικαρει το τρίτο πιρτσινη που είναι και αυτό φθαρμένο από το αλάτι άλλα και υπερκαταπονημενο γιατί έτρωγε όλη την κόντρα από τα αλλά τα σπασμένα ,δεν θα το πάρεις χαμπάρι θα στραβωπατανε τα δόντια του μοτέρ με τα δόντια του γρύλου θα αποκτήσουν διάκενα σιγά σιγά, θα γίνει Πανήγυρη και μετά θα πούμε τελικά δεν έφταιγε ο γρύλος.....το μοτέρ ήταν
Άρε αθάνατε Έλληνα.

sotiris e36
29-11-10, 10:51
φιλε κυριακο μου το ξαναεκανε να αντικαταστησω και το αλλο πριτσινι??

teo21
29-11-10, 19:17
Ψάξε για μεταχειρισμένο σετ γρύλου-μοτέρ. Εγώ τα τοποθετώ αύριο... 80 ευρώ + 20 τοποθέτηση. Εμένα συγκεκριμένα μου έχει φάει 2-3 δόντια από το γρανάζι και το μοτέρ ζεσταίνεται υπερβολικά... Αντί για πριτσίνια είχε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη βίδες και ήταν μπετό... Ελπίζω να τελειώνω οριστικά με το θέμα αυτό και να μην είναι τίποτα άλλο... Το ρελέ ας πούμε!

sotiris e36
30-11-10, 22:26
λεσ να ειναι αυτο?

teo21
01-12-10, 12:26
Σε μένα αυτό ήταν και η λειτουργία του τζαμιού πλέον υποδειγματική!

gregE36
15-04-11, 20:13
εμενα εχει ενα προβλημα το παραθυρο του οδηγου ,οταν ανεβαινει και περιπου στο τελος του σαν να ζοριζετε απο την μια μερια και στραβωνει, δλδ δεν καθετε ισια.εχω καθαριση τους οδηγους ειναι οκ.τι φταιει??

gregE36
11-01-14, 07:37
επανερχομαι παλι με το τωρινο μου 316 .του οδηγου ζοριζετε και σταματαει στην μεση .το ελυσα και τα πριτσινια ειναι οκ δεν εχει τζογο πουθενα .τα γρασαρα ολα αλλα παλι το ιδιο λετε να φταιει το μοτερακι??εχω ενα μοτερακι να το αλαξω και να δοκιμασω??

georgedue
11-01-14, 12:51
Σταματάει στη μέση ακόμη και αν το πατήσεις συνεχώς στη δεύτερη σκάλα?

Και εμένα σταματάει όταν το πατάω στο αυτόματο, δηλαδή όταν το πατάω μία και περιμένω να ανέβει μέχρι πάνω, κάνει λες και βρήκε εμπόδιο και σταμάτησε, κατεβαίνει μάλιστα και ελάχιστα. Σαν να βρηκε σε χέρι.

Τα καθαρίσαμε και εμείς όλα, ράουλα, μηχανισμό, τα πάντα, αλλά τίποτα, μάλλον το μοτεράκι φταίει. Προς το παρόν όμως, απλά το πατάω στο χειροκίνητο, στη δεύτερη σκάλα και ανεβαίνει κανονικά. Σπαστικό αλλά τι να κάνεις.

sakis4paok
11-01-14, 21:28
Η τσιμουχα του παραθυρου εχει πετσικαρει και για αυτο δε ανεβαινει αλλαγη ή λιγο σπρευ γρασου μπας και στρωσει

gregE36
12-01-14, 08:04
Σταματάει στη μέση ακόμη και αν το πατήσεις συνεχώς στη δεύτερη σκάλα?

Και εμένα σταματάει όταν το πατάω στο αυτόματο, δηλαδή όταν το πατάω μία και περιμένω να ανέβει μέχρι πάνω, κάνει λες και βρήκε εμπόδιο και σταμάτησε, κατεβαίνει μάλιστα και ελάχιστα. Σαν να βρηκε σε χέρι.

Τα καθαρίσαμε και εμείς όλα, ράουλα, μηχανισμό, τα πάντα, αλλά τίποτα, μάλλον το μοτεράκι φταίει. Προς το παρόν όμως, απλά το πατάω στο χειροκίνητο, στη δεύτερη σκάλα και ανεβαίνει κανονικά. Σπαστικό αλλά τι να κάνεις.

ναι και εμενα αυτο κανει

gregE36
12-01-14, 08:04
Η τσιμουχα του παραθυρου εχει πετσικαρει και για αυτο δε ανεβαινει αλλαγη ή λιγο σπρευ γρασου μπας και στρωσει

θα το δοκιμασω και αυτο

akisg
05-02-14, 17:30
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, έχω και εγώ πρόβλημα με την τσιμούχα του συνοδηγού με αποτέλεσμα να μην κλείνει σωστά το παράθυρο. Ρώτησα σε τοπική αντιπροσωπεία και μου είπαν γύρω στα 60 ευρω. Να προχωρήσω σε αγορά ή μπορώ να την αγοράσω φθηνότερα απο αλλού και να την περάσω σε μάστορα? Για γνήσια μιλάμε πάντα.

aggelosmk2
05-02-14, 21:29
Σε μένα αυτό ήταν και η λειτουργία του τζαμιού πλέον υποδειγματική!

Καλησπέρα :) !

Ποια δυσλειτουργία ακριβώς οφειλόταν στο ρελέ ??? :scratchch