PDA

Επιστροφή στο Forum : polytron oil's


ThaNOS E46coupe
18-11-10, 11:45
παιδιά γνωρίζουμε κάτι για την εν λόγω εταιρία? υπόσχοντε πολλά και μου κινεί την περιέργεια....Μήπως είναι και αυτό μια μούφα σάν τα μαγνητάκια? http://polytron.gr/motoroil.php

rapid_fast
18-11-10, 12:51
Τι υπόσχονται??
•Εξάλειψη έως 95 % της φθοράς του κινητήρα
•Ελαττώνει τη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και το επίπεδο του θορύβου
•Εξαφανίζει τα κατάλοιπα άνθρακα και σωματίδια μετάλλου και διατηρεί τον κινητήρα εντελώς καθαρό
•Σε περίπτωση απώλειας λαδιού ο κινητήρας μπορεί να προστατεύεται για ορισμένο αριθμό χιλιομέτρων κάτω από λογικές συνθήκες οδήγησης
•Επαναφέρει τη συμπίεση, ακόμα και σε επίπεδα καινούργιου κινητήρα
•Συμβάλει σε καθαρότερα καυσαέρια
•Η απόδοσή του δεν περιορίζεται σε ακραίες συνθήκες λειτουργίας όπως λάσπη και σκόνη
•Συνεισφέρει στην εξοικονόμηση καυσίμου
τι προσφέρει ένα τυπικό συνθετικό λάδι??
Measurably better low and high temperature viscosity performance
Better chemical & shear stability
Decreased evaporative loss
Resistance to oxidation, thermal breakdown and oil sludge problems
Extended drain intervals with the environmental benefit of less oil waste.
Improved fuel economy in certain engine configurations.
Better lubrication on cold starts
Longer engine life
Ποιά είναι τα μειονεκτήματα ενος συνθετικού λαδιου??
The lower friction may make them unsuitable for break-in (i.e. the initial run-in period of the vehicle) where friction is desirable to cause wear. Improved engine part machining has made break-in less critical than it once was, though. Many modern cars now come with synthetic oil as a factory fill.
Potential decomposition problems in certain chemical environments (industrial use dominantly)
Potential stress cracking of plastic components like POM (polyoxymethylene) in the presence of PAOs (polyalphaolefins).
Synthetics do not hold lead in suspension as well as mineral oil, thus caution is advised when the engine is run on leaded fuel. As an example, leaded fuel is still commonly used in aviation (avgas).
In July 1996, Consumer Reports published the results of a two year motor oil test involving a fleet of 75 New York taxi cabs and found no noticeable advantage of synthetic oil over regular mineral oil. In their article, they noted that "Big-city cabs don't see many cold start-ups or long periods of high speed driving in extreme heat. But our test results relate to the most common type of severe service — stop-and-go city driving." According to their study, synthetic oil is "worth considering for extreme driving conditions: high ambient temperatures and high engine load, or very cold temperatures."
Synthetic oils are not recommended in automotive rotary engines

rapid_fast
18-11-10, 12:54
Πάω και στο κλού της υπόθεσης..
Συνιστώνται για τους ακόλουθους κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου: Ford, GMC, Isuzu, Mercedes Benz, Mitsubishi, Volvo, Toyota και πολλούς άλλους. Επίσης συνιστώνται για κινητήρες turbo
Δεν συνιστώνται για BMW, άρα δεν σου κάνουν...
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα....:ban::ban:

ThaNOS E46coupe
18-11-10, 15:32
χαχαχα....ούτως ή άλλως δέν θα το έβαζα παναγιώτη. το θέμα όμως είναι άν αυτα που λένε ισχύουν και στην πραγματικότητα....

zaharias
18-11-10, 15:44
Θανο, μονο Castrolάκι, αλλιως γνησιο BMW λαδακι.. Αν ψαξεις σε tradewind ή ebay θα το βρεις αρκετα φθηνα.. Δεν ξερω αντιπροσωπεια τί τιμες παιζουν...

ThaNOS E46coupe
18-11-10, 15:48
Παναγιωτη, μονο Castrolάκι, αλλιως γνησιο BMW λαδακι.. Αν ψαξεις σε tradewind ή ebay θα το βρεις αρκετα φθηνα.. Δεν ξερω αντιπροσωπεια τί τιμες παιζουν...

Ζάχο...Σημείωση...έγω το έκανα το θρέντ...όχι ο παναγιώτης!!!!:takecover

zaharias
18-11-10, 15:52
Ζάχο...Σημείωση...έγω το έκανα το θρέντ...όχι ο παναγιώτης!!!!:takecover

Ουπς... Εγινε edit.. :D

rapid_fast
18-11-10, 17:00
χαχαχα....ούτως ή άλλως δέν θα το έβαζα παναγιώτη. το θέμα όμως είναι άν αυτα που λένε ισχύουν και στην πραγματικότητα....

Ισχύουν, για όλα τα συνθετικά..
Η μηπως οχι τελικά???
http://www.triumphspitfire.com/Oiltest.html

ThaNOS E46coupe
15-06-11, 01:20
παιδια επαναφερω το θεμα υστερα απο πολυ καιρο, αλλα κατι με τρωει βαθυα μεσα μου και κατι μου λεει πως αυτο το πραγμα ειναι καλο....υπαρχει καποιο συμπληρωματικο υγρο της εν λογω εταιριας (κατι σαν το -μαι- ) και ειναι πανφθηνο... Μιλαμε για 25 ευρω.... Παρακαλω τους γνωστες επι του θεματος να ωαξουν και να συλεξουν πληροφοριες και να τις παραθεσουν,ωστε να βοηθησουμε κοσμο και να βοηθηθουμε και εμεις.... Δεν ειναι διαφημηση και παρακαλω να μη θεωρηθει...ο μανος (god)τι εχει να πει για το polytron?

God
15-06-11, 01:51
ο μανος (god)τι εχει να πει για το polytron?

Να σου πω πρώτα για αυτά που λένε:

Τι υπόσχονται??
•Εξάλειψη έως 95 % της φθοράς του κινητήρα
•Ελαττώνει τη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και το επίπεδο του θορύβου
•Εξαφανίζει τα κατάλοιπα άνθρακα και σωματίδια μετάλλου και διατηρεί τον κινητήρα εντελώς καθαρό
•Σε περίπτωση απώλειας λαδιού ο κινητήρας μπορεί να προστατεύεται για ορισμένο αριθμό χιλιομέτρων κάτω από λογικές συνθήκες οδήγησης
•Επαναφέρει τη συμπίεση, ακόμα και σε επίπεδα καινούργιου κινητήρα
•Συμβάλει σε καθαρότερα καυσαέρια
•Η απόδοσή του δεν περιορίζεται σε ακραίες συνθήκες λειτουργίας όπως λάσπη και σκόνη
•Συνεισφέρει στην εξοικονόμηση καυσίμου

1. Αδύνατον, τότε ένας κινητήρας που άνετα βγάζει 300.000χλμ θα έβγαζε 5.700.000χλμ. Ποιός το δοκίμασε και με ποιόν τρόπο;
2. Αδύνατον, αν πάει να κρυώσει ο κινητήρας θα αρχίσει να κλείνει ο θερμοστάτης. Ο κινητήρας θα διορθώσει προς την θερμοκρασία λειτουργίας του, ΠΡΕΠΕΙ να είναι ζεστός.
3. Εξαφανίζει όπως λέμε εξαϋλώνει; Μήπως τραβάει και κανένα βάψιμο στο καπώ τα Σ/Κ;
4. Απορώ ποιός το δοκίμασε και υπό ποιές συνθήκες, αλλά καλού κακού σε περίπτωση απώλειας λαδιού φτιάξτε την διαρροή πριν φύγουν 4-8 λίτρα λάδι στον δρόμο...
5. Γιατί, πότε την χάσαμε; Κινητήρας που λειτουργεί σωστά έχει συμπίεση πανομοιότυπη με καινούργιο. Κινητήρας που χάνει συμπίεση θέλει επισκευή, κανένα λάδι δεν περνάει νέα ελατήρια εμβόλων (εκτός αν το συγκεκριμένο το κάνει τα Σ/Κ αντί να βάφει το καπώ).
6. Δηλαδή βελτιώνει και τον καταλύτη. Είμαι σίγουρος πως το ABS δουλεύει επίσης καλύτερα.
7. Λάσπη και σκόνη που, στα λάστιχα μιλάμε τώρα ή μέσα στον κινητήρα; Γιατί αν λέμε το δεύτερο μιλάμε για αυτοκίνητο που απλώς δεν λειτουργεί...
8. Καλά, αυτό το κάνουν όλα πλέον, ακόμα και οι αεροτομές.

9 - Κάτι αναφέρει για αλλαγές λαδιών στα 80.000χλμ κάπου....ΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΧΑΧΑΑ!


Ξεπερνώντας το άθλιο μάρκετινγκ, πάμε στην πρακτική του θέματος. Πρώτον, δεν έχουν ούτε καν τις βασικότερες εγκρίσεις, π.χ. ACEA και δεύτερον τα χαρακτηριστικά τους είναι πανομοιότυπα με αυτά των περισσότερων συνθετικών λιπαντικών με αντίστοιχο ιξώδες. Δες ας πούμε ένα φτηνό λιπαντικό 5W40 όπως π.χ. το Total Quartz 9000 και σύγκρινέ το με απλή αντιστοιχία. Και να θεωρήσουμε ότι η Polytron λέει την αλήθεια (θυμηθείτε, καμία έγκριση) ξυπνά πολλά ερωτήματα το τι παραπάνω προσφέρει και γιατί δεν έχει καμία έγκριση αφού έχει πανομοιότυπη συμπεριφορά.

ThaNOS E46coupe
15-06-11, 15:18
Να σου πω πρώτα για αυτά που λένε:



1. Αδύνατον, τότε ένας κινητήρας που άνετα βγάζει 300.000χλμ θα έβγαζε 5.700.000χλμ. Ποιός το δοκίμασε και με ποιόν τρόπο;
2. Αδύνατον, αν πάει να κρυώσει ο κινητήρας θα αρχίσει να κλείνει ο θερμοστάτης. Ο κινητήρας θα διορθώσει προς την θερμοκρασία λειτουργίας του, ΠΡΕΠΕΙ να είναι ζεστός.
3. Εξαφανίζει όπως λέμε εξαϋλώνει; Μήπως τραβάει και κανένα βάψιμο στο καπώ τα Σ/Κ;
4. Απορώ ποιός το δοκίμασε και υπό ποιές συνθήκες, αλλά καλού κακού σε περίπτωση απώλειας λαδιού φτιάξτε την διαρροή πριν φύγουν 4-8 λίτρα λάδι στον δρόμο...
5. Γιατί, πότε την χάσαμε; Κινητήρας που λειτουργεί σωστά έχει συμπίεση πανομοιότυπη με καινούργιο. Κινητήρας που χάνει συμπίεση θέλει επισκευή, κανένα λάδι δεν περνάει νέα ελατήρια εμβόλων (εκτός αν το συγκεκριμένο το κάνει τα Σ/Κ αντί να βάφει το καπώ).
6. Δηλαδή βελτιώνει και τον καταλύτη. Είμαι σίγουρος πως το ABS δουλεύει επίσης καλύτερα.
7. Λάσπη και σκόνη που, στα λάστιχα μιλάμε τώρα ή μέσα στον κινητήρα; Γιατί αν λέμε το δεύτερο μιλάμε για αυτοκίνητο που απλώς δεν λειτουργεί...
8. Καλά, αυτό το κάνουν όλα πλέον, ακόμα και οι αεροτομές.

9 - Κάτι αναφέρει για αλλαγές λαδιών στα 80.000χλμ κάπου....ΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΧΑΧΑΑ!


Ξεπερνώντας το άθλιο μάρκετινγκ, πάμε στην πρακτική του θέματος. Πρώτον, δεν έχουν ούτε καν τις βασικότερες εγκρίσεις, π.χ. ACEA και δεύτερον τα χαρακτηριστικά τους είναι πανομοιότυπα με αυτά των περισσότερων συνθετικών λιπαντικών με αντίστοιχο ιξώδες. Δες ας πούμε ένα φτηνό λιπαντικό 5W40 όπως π.χ. το Total Quartz 9000 και σύγκρινέ το με απλή αντιστοιχία. Και να θεωρήσουμε ότι η Polytron λέει την αλήθεια (θυμηθείτε, καμία έγκριση) ξυπνά πολλά ερωτήματα το τι παραπάνω προσφέρει και γιατί δεν έχει καμία έγκριση αφού έχει πανομοιότυπη συμπεριφορά.
ΛΟΙΠΟΝ...:D
ας αφήσουμε τα υπόλοιπα στην άκρη κι ας πιαστούμε σε αυτά τα δύο που παραθέτω...!!!!!
Σχετικά με την πιό πάνω απάντησή σου ..:deal:.
2...Μάνο έχουμε και περιπτώσεις συνφορουμιτών με Μ3 που άν το σκίζουν για αρκετή ώρα ,έχουν αυξιση της θερμοκρασίας του λαδιού...
4... αυτοί που το πουλάνε έχουν ένα μηχάνημα (σαν αυτο που τρίβουν τα τυριά στο super market) το οποίο πάρνει λάδι και. Γυρίζει ένας μεταλλικός τροχός και απάνω του ακουμπάει ένα μέταλο το οποίο το πιέζουμε με ένα μοχλό, και δείχνει πόσα κιλά πίεσης του ασκούνται. όταν το λάδι δέν κάνει καλή λίπανση τότε ο τροχός σταματάει πχ στα 40 στα 80 ή στα 90 κιλά. Δοκίμασαν το τέστ με ένα κοινό λάδι το οποίο είχε μέσα το συμπληρωματικό polytron, και η πίεση στο μοχλό έφτασε στα 200 κιλά...ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΕΔΩ?:bugeye:

ThaNOS E46coupe
15-06-11, 15:26
πιό κάτω παραθέτω και ένα σχετικό βίντεο...το τέστ αυτό έγινε σε κολλητό μου φίλο που κατεχει πολύ καλά Μηχανολογία και στη θεωρία και στην πράξη.... κοιταξτε εδω (http://www.youtube.com/watch?v=Bdr0M7TCcuw) ....

God
15-06-11, 15:42
ΛΟΙΠΟΝ...:D
ας αφήσουμε τα υπόλοιπα στην άκρη κι ας πιαστούμε σε αυτά τα δύο που παραθέτω...!!!!!
Σχετικά με την πιό πάνω απάντησή σου ..:deal:.
2...Μάνο έχουμε και περιπτώσεις συνφορουμιτών με Μ3 που άν το σκίζουν για αρκετή ώρα ,έχουν αυξιση της θερμοκρασίας του λαδιού...
4... αυτοί που το πουλάνε έχουν ένα μηχάνημα (σαν αυτο που τρίβουν τα τυριά στο super market) το οποίο πάρνει λάδι και. Γυρίζει ένας μεταλλικός τροχός και απάνω του ακουμπάει ένα μέταλο το οποίο το πιέζουμε με ένα μοχλό, και δείχνει πόσα κιλά πίεσης του ασκούνται. όταν το λάδι δέν κάνει καλή λίπανση τότε ο τροχός σταματάει πχ στα 40 στα 80 ή στα 90 κιλά. Δοκίμασαν το τέστ με ένα κοινό λάδι το οποίο είχε μέσα το συμπληρωματικό polytron, και η πίεση στο μοχλό έφτασε στα 200 κιλά...ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΕΔΩ?:bugeye:

2. Φυσικά και έχουν. Ούτε θα σταματήσουν να έχουν όμως από ένα υπέρ-λιπαντικό...

4. Υπόθεση κάνω...το "κοινό λάδι" κάνει το φιλμ του και στην 2η-3η δοκιμή ήδη υπάρχει φίλμ στα κινούμενα μέρη. Για κάνε το τεστ 4-5 φορές με το ίδιο ακριβώς λάδι. Βέβαια υπάρχει και η υπόθεση του "κάποιος παίζει με το μηχάνημα".

Το βίντεο επίσης είναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ μούφα. Ποτέ όταν κάνεις παρουσίαση δεν αλλάζεις συνεχώς πλάνα ώστε να μην φαίνεται τι κάνεις και είναι πασιφανές ότι στην τελευταία δοκιμή, που φτάνει τα 200 κιλά πίεσης λες και δεν υπάρχει καθόλου αντίσταση, φαίνεται πεντακάθαρα ότι ασκείται σχεδόν μηδενική πίεση. Και επιβεβαιώνεται από κάτι πολύ απλό - 200 κιλά πίεσης σε ένα ρουλεμάν που δεν τα αντέχει μηχανικά, αλλά άντε και τα αντέχει, το λάδι δεν πιτσιλίζει στο παραμικρό όταν το χτυπάει; 200 κιλά πίεσης και χωράει όλο από κάτω;

Απλά πράγματα, για να μην το κουράζουμε : Στην θεωρία κάνει θαύματα, στην πράξη δεν έχει ΚΑΜΙΑ έγκριση...

Herth
15-06-11, 16:03
Μόλις πρόσεξα το συγκεκριμένο thread..και θυμήθηκα κάτι αντίστοιχο που μου είχαν προτείνει, υποσχόμενο
λίγο-πολύ τα ίδια πράγματα. Εκείνο βέβαια ήταν βελτιωτικό, 40-50ml/lt λαδιού, το οποίο δουλεύει δημιουργώντας ένα φιλμ προστασίας στα μεταλλικά τριβόμενα στοιχεία του κινητήρα, για ~80.000κμ επίσης και το οποίο παραμένει ακόμα και μετά από αλλαγή λαδιών..Δίστασα και δεν το έχω δοκιμάσει. Είχα παρακολουθήσει μπροστά στα μάτια μου, ένα τεστ σαν αυτό στο παραπάνω βίντεο και η αλήθεια είναι πως ψάρωσα..

Η ερώτηση μου είναι, τι κακό μπορεί να κάνει ένα τέτοιο βελτιωτικό?
(έχω το λινκ αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να το παραθέσω ή οχι)

ThaNOS E46coupe
15-06-11, 16:08
Βάλτο... Δέν κάνουμε διαφήμηση σε κανέναν, συζήτηση κάνουμε. άν και πιστευω πως και ο παναγιώτης και ο μάνος έδωσαν κατατοπιστικές απαντήσεις...!!!!!!!

Herth
15-06-11, 16:12
Τώρα είδα και την απάντηση σου God, το πείραμα στην περίπτωση μου έγινε μπροστά μου και τυχαία άτομα, συμφοιτητές μου και φιλαράκια μου, ασκούσαν την πίεση.
Μπορώ να πω με σιγουριά δλδ πως δεν έγινε κάτι "περίεργο" εκεί. Η μείωση της τριβής στηρίχθηκε στο ότι το συγκεκριμένο βελτιωτικό, με το φιλμ που δημιουργεί,
φορτίζει με τον ίδιο τρόπο τις δύο πλευρές, με αποτέλεσμα να απωθούνται..

Να και το λινκ, αν κρίνεις God πως πρέπει να αφαιρεθεί, βγάλτο :)

http://www.superdynamic.gr/index.php?act=viewProd&productId=10

God
15-06-11, 17:14
Να και το λινκ, αν κρίνεις God πως πρέπει να αφαιρεθεί, βγάλτο :)

http://www.superdynamic.gr/index.php?act=viewProd&productId=10

Όχι, δεν θα το βγάλω. Εξάλλου πρόκειται για μία εταιρία που ήδη έχει πιαστεί πάνω από 1 φορά να κάνει απάτες...

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=8449

Παιδιά μου, απλή λογική. Ένα τόσο καλό λιπαντικό θα έπαιρνε πολύ εύκολα εγκρίσεις σε πολλά πρότυπα και από πολλούς κατασκευαστές, μα δεν παίρνει ούτε μία. Επίσης, οι κατασκευαστές λιπαντικών και ακόμα περισσότερο οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν budget δισεκατομμυρίων, αν ένα προϊόν έκανε τόσα καλά και κανένα κακό θα το είχαν αγοράσει όλες και αυτός που το εφηύρε θα είχε λύσει το πρόβλημα της ζωής του (μην πω θα αγόραζε 3-4 νησιά) χωρίς να χρειάζεται να πουλάει φούμαρα...


Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, κακό φυσικά και μπορεί να κάνει αφού προστίθεται ξένο σώμα στο λιπαντικό με διαφορετικό ιξώδες και ιδιότητες, χωρίς να γνωρίζουμε τι χημική αντίδραση μπορεί να προκαλέσει σε συνδυασμό με τα πρόσθετα του λιπαντικού. Στην καλύτερη περίπτωση δεν θα κάνει απολύτως τίποτα γιατί ένα καλό συνθετικό λιπαντικό έχει πρόσθετα τα οποία καταστρέφουν ξένες ουσίες ώστε να το διατηρούν καθαρό...

Herth
15-06-11, 17:41
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δίστασα να το χρησιμοποιήσω.. αν όντως έκανε κάτι
θα είχε βουήξει ο τόπος.. το μόνο που με έβαλε σε σκέψεις ήταν το πείραμα..

Τώρα για να κάνω και το δικηγόρο του διαβόλου..
Τις αυτοκινητοβιομηχανίες, θα τις βόλευε η ύπαρξη και η διάδοση ενός τέτοιου βελτιωτικού?
Πόσα χρήματα θα έχανε γενικά από την συντήρηση των κινητήρων.. δεν νομίζω πως κυνηγάνε
πλέον την κατασκευή αυτοκινήτων "σκυλιών", που θα τα κρατάει ο κόσμος για 30 χρόνια!

God
15-06-11, 18:29
Τις αυτοκινητοβιομηχανίες, θα τις βόλευε η ύπαρξη και η διάδοση ενός τέτοιου βελτιωτικού?


ΠΑΡΑ πολύ. Εκτός από τον πόλεμο των επιδόσεων και της μειωμένης κατανάλωσης, ήδη η προτεινόμενη συντήρηση είναι παράλογη (αλλαγές λιπαντικών σε 30 και 40 χιλιάδες χιλιόμετρα, βαλβολίνων ποτέ, κτλ). Την βιομηχανία την εξυπηρετεί πολύ περισσότερο να έχει αυξημένο κύρος και πωλήσεις παρά μεγάλο after sales service. Οι αντιπρόσωποι και τα συνεργεία, άλλο καπέλο, αυτοί δεν είναι το κεφάλι αλλά τα "παράσιτα" που ζουν από το κομμάτι αυτό της αγοράς που δημιουργείται από τις βλάβες των οχημάτων.

takis1983
15-06-11, 21:43
πολυ καλο για να ειναι αληθηνο θανο!! αμα ηταν ετσι τα πραματα θα εκανε 2000 ευρω το τετρακιλο!

kostastnt
16-06-11, 00:41
ΠΑΡΑ πολύ. Εκτός από τον πόλεμο των επιδόσεων και της μειωμένης κατανάλωσης, ήδη η προτεινόμενη συντήρηση είναι παράλογη (αλλαγές λιπαντικών σε 30 και 40 χιλιάδες χιλιόμετρα, βαλβολίνων ποτέ, κτλ). Την βιομηχανία την εξυπηρετεί πολύ περισσότερο να έχει αυξημένο κύρος και πωλήσεις παρά μεγάλο after sales service. Οι αντιπρόσωποι και τα συνεργεία, άλλο καπέλο, αυτοί δεν είναι το κεφάλι αλλά τα "παράσιτα" που ζουν από το κομμάτι αυτό της αγοράς που δημιουργείται από τις βλάβες των οχημάτων.

Πόσο συμφωνώ μαζί σου!!

Το βίντεο αρκεί για να με πείσει να μην πάρω αυτό το προιόν.. Αν καμιά μέρα έχετε αυπνίες δείτε κανά telemarketing και θα καταλαβέτε ότι το βιντεάκι είναι γυρισμένο με τον ίδιο τρόπο που δεν αναφέρει με αποδείξεις πόσο καλό είναι, απλά κάνει μια ψευτοσύγκριση με άλλα και μειώνει τα άλλα..

Απορώ πως η mobil1 δεν τους έκραξε, αλλά μάλλον δεν μπήκε καν στον κόπο :)